Jiný vůz:

Informace o tramvaji 15T ev. č. 9429

Domovská vozovna: Žižkov

Oficiální označení typu vozu: 15T

Neoficiální označení: 15Tf

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2017

Dodání: 6. 2. 2018

Výrobní číslo: 10387

Profil kol: K

Dveře: Ultimate

Sedadla: Pino (plastová). Výrobce: Vogelsitze. Červená (RAL 3001), šedá (RAL 6500)

Centrální počítač OIS: Apex DT-04

Vnitřní informační systém: Bustec

Klimatizace kabiny: Bahoza HVAC S78S

Klimatizace salonu: Bahoza KLMT 15002

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 800.25

Najeto: cca 337 390 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 33,416 m
Délka skříně samostatně: 31,4 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3450 mm
Vzdálenost čepů: 7750 mm » 1900 mm » 7700 mm » 1900 mm » 7750 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 450 mm / 350 mm (nízkopodlažní vstup)
Počet míst k sezení: 61
Počet míst ke stání: 223
Maximální obsaditelnost: 284 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících bez klimatizační jednotky: 43790 kg
Bez cestujících s klimatizační jednotkou: 44300 kg
Maximální zátěž: 63700 kg
Hmotnost vnějších podvozků: 5250 kg
Hmotnost vnitřních podvozků: 4890 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,9 kN | 66,4 kN | 67,1 kN | 49,1 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová
Pulzní měnič: 4 pulzní měniče s IGBT SKiiP tranzistory s rekuperací
Statický měnič: SM 36.1 – 600V ss. » 3x400 V, 14 kW, 240 A + 600V ss. » 230 V, 2,5kW, 11A
Sběrač: Stemmann Fb800.25
Odpojovač/uzemňovač: 1PPAD51
Ventilační jednotka: KTV-1-15T
Klima kabiny řidiče: HVAC S78S
Spřáhlo: Skládací, mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s pražským typem hlavy
Typ a průměr kol: 666 mm s přítlačným kotoučem a pružnou vložkou GMT
Brzdy: Elektrohydraulická střadačová kotoučová brzda Dako K.P.T.010
Kolejnicová brzda FC63 70 kN, 40A, 102 kg (stupeň 1 - zadní podvozky; stupeň 2 - všechny podvozky)
Řadič: Dynamický 0-1500A
Stupně řadiče: Jízda: Dynamický (0-1500A), 7x brzda, 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 16x HLU3436 P/44-VA
Vstupní napětí motoru: ~392 V
Parametry motoru: Výkon: 46,6 kW
Otáčky: 196/706 ot./min.
Chlazení: směs voda+glykol
Motorventilátor: PM FC035-4DQ.2C.A7
3x230V
Motorventilátor pulzního měniče: 2x radiální RH25M-2DK.3B.1R

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
 8  815 st 7.6. 15:058.6. 0:50 9429
 7  805 st 7.6. 5:597.6. 9:34 9429
 8  808 út 6.6. 4:176.6. 21:20 9429
 8  812 po 5.6. 6:545.6. 23:53 9429
11 807 ne 4.6. 4:334.6. 22:54 9429
 6  808 so 3.6. 6:504.6. 0:03 9429
22 829 pá 2.6. 5:342.6. 20:30 9429
 9  831 čt 1.6. 10:251.6. 23:53 9429*Z1
 6  807 st 31.5. 4:3831.5. 10:50 9429*MU
10 803 út 30.5. 4:2031.5. 0:06 9429
15 803 po 29.5. 6:4530.5. 0:03 9429
 9  818 ne 28.5. 5:0628.5. 21:50 9429
 9  809 so 27.5. 6:2327.5. 23:22 9429
25 813 pá 26.5. 4:3426.5. 20:15 9429
 9  831 čt 25.5. 5:5925.5. 23:53 9429
25 801 st 24.5. 6:0224.5. 20:46 9429
10 806 út 23.5. 6:4923.5. 23:47 9429
11 814 po 22.5. 16:4522.5. 17:32 9429*Z2
25 810 ne 21.5. 4:3421.5. 21:51 9429
 9  811 so 20.5. 6:4320.5. 21:22 9429
25 801 pá 19.5. 6:0219.5. 20:46 9429
10 806 čt 18.5. 6:4918.5. 23:47 9429
25 809 st 17.5. 5:0117.5. 9:30 9429*MU
 8  812 út 16.5. 6:2417.5. 0:09 9429
14 817 po 15.5. 5:0215.5. 19:45 9429
*Z1 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9427
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události
*Z2 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8301

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.