Jiný vůz:

Podrobnosti vozu 15Tf ev. č. 9429

Domovská vozovna: Žižkov

Typ vozu: 15Tf

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2017

Dodání: 6. 2. 2018

Výrobní číslo: 10387

Profil kol: PR-1

Dveře: Ultimate

Sedadla: Pino (plastová). Výrobce: Vogelsitze. Červená (RAL 3001), šedá (RAL 6500)

Označovače: Mikroelektronika Camel Combi

Centrální počítač OIS: Apex DT-04

Vnitřní informační systém: Bustec

Klimatizace kabiny: Bahoza HVAC S78S

Klimatizace salonu: FAIVELEY 9645500

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 800.25

Najeto: cca 82 514 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 33,416 m
Délka skříně samostatně: 31,4 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3450 mm
Vzdálenost čepů: 7750 mm » 1900 mm » 7700 mm » 1900 mm » 7750 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 450 mm / 350 mm (nízkopodlažní vstup)
Počet míst k sezení: 61
Počet míst ke stání: 223
Maximální obsaditelnost: 284 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících bez klimatizační jednotky: 43790 kg
Bez cestujících s klimatizační jednotkou: 44300 kg
Maximální zátěž: 63700 kg
Hmotnost vnějších podvozků: 5250 kg
Hmotnost vnitřních podvozků: 4890 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,9 kN | 66,4 kN | 67,1 kN | 49,1 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová
Pulzní měnič: 4 pulzní měniče s IGBT SKiiP tranzistory s rekuperací
Statický měnič: SM 36.1 – 600V ss. » 3x400 V, 14 kW, 240 A + 600V ss. » 230 V, 2,5kW, 11A
Sběrač: Stemmann Fb800.25
Odpojovač/uzemňovač: 1PPAD51
Ventilační jednotka: KTV-1-15T
Klima kabiny řidiče: HVAC S78S
Spřáhlo: Skládací, mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s pražským typem hlavy
Typ a průměr kol: 666 mm s přítlačným kotoučem a pružnou vložkou GMT
Brzdy: Elektrohydraulická střadačová kotoučová brzda Dako K.P.T.010
Kolejnicová brzda FC63 70 kN, 40A, 102 kg (stupeň 1 - střední podvozky; stupeň 2 - všechny podvozky)
Řadič: Dynamický 0-1500A
Stupně řadiče: Jízda: Dynamický (0-1500A), 7x brzda, 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 16x HLU3436 P/44-VA
Vstupní napětí motoru: ~392 V
Parametry motoru: Výkon: 46,6 kW
Otáčky: 196/706 ot./min.
Chlazení: směs voda+glykol
Motorventilátor: PM FC035-4DQ.2C.A7
3x230V
Motorventilátor pulzního měniče: 2x radiální RH25M-2DK.3B.1R

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
26 717 čt 20.6. 5:1821.6. 0:03 9429
18 701 st 19.6. 6:0319.6. 19:02 9429
26 717 út 18.6. 5:1819.6. 0:03 9429
22 729 po 17.6. 14:3917.6. 22:49 9429
26 714 po 17.6. 7:1117.6. 10:08 9429
22 703 ne 16.6. 10:1016.6. 19:45 9429*MU
25 708 st 22.5. 5:4022.5. 12:20 9429*MU
18 702 út 21.5. 6:2022.5. 1:07 9429
 1  702 po 20.5. 4:4120.5. 22:39 9429
22 721 ne 19.5. 9:0620.5. 0:32 9429
22 712 so 18.5. 5:5519.5. 0:32 9429
26 702 pá 17.5. 5:5417.5. 18:58 9429
22 731 čt 16.5. 6:3616.5. 20:10 9429
 1  713 út 14.5. 6:0514.5. 20:16 9429
25 709 po 13.5. 5:5513.5. 22:24 9429
 1  706 ne 12.5. 4:2112.5. 21:16 9429
26 711 so 11.5. 5:0411.5. 23:06 9429
25 705 pá 10.5. 13:5010.5. 19:33 9429
26 714 pá 10.5. 7:1110.5. 10:08 9429
25 710 čt 9.5. 14:3010.5. 1:04 9429
25 705 čt 9.5. 5:029.5. 10:43 9429
25 710 út 7.5. 14:308.5. 1:04 9429
22 734 út 7.5. 6:527.5. 9:48 9429
26 719 po 6.5. 15:417.5. 0:41 9429
22 734 po 6.5. 6:526.5. 9:48 9429
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná v naší databázi. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.