Jiný vůz:

Informace o tramvaji 15T ev. č. 9429

Domovská vozovna: Žižkov

Oficiální označení typu vozu: 15T

Neoficiální označení: 15Tf

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2017

Dodání: 6. 2. 2018

Výrobní číslo: 10387

Profil kol: K

Dveře: Ultimate

Sedadla: Pino (plastová). Výrobce: Vogelsitze. Červená (RAL 3001), šedá (RAL 6500)

Centrální počítač OIS: Apex DT-04

Vnitřní informační systém: Bustec

Klimatizace kabiny: Bahoza HVAC S78S

Klimatizace salonu: Bahoza KLMT 15002

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 800.25

Najeto: cca 380 183 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 33,416 m
Délka skříně samostatně: 31,4 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3450 mm
Vzdálenost čepů: 7750 mm » 1900 mm » 7700 mm » 1900 mm » 7750 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 450 mm / 350 mm (nízkopodlažní vstup)
Počet míst k sezení: 61
Počet míst ke stání: 223
Maximální obsaditelnost: 284 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících bez klimatizační jednotky: 43790 kg
Bez cestujících s klimatizační jednotkou: 44300 kg
Maximální zátěž: 63700 kg
Hmotnost vnějších podvozků: 5250 kg
Hmotnost vnitřních podvozků: 4890 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,9 kN | 66,4 kN | 67,1 kN | 49,1 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová
Pulzní měnič: 4 pulzní měniče s IGBT SKiiP tranzistory s rekuperací
Statický měnič: SM 36.1 – 600V ss. » 3x400 V, 14 kW, 240 A + 600V ss. » 230 V, 2,5kW, 11A
Sběrač: Stemmann Fb800.25
Odpojovač/uzemňovač: 1PPAD51
Ventilační jednotka: KTV-1-15T
Klima kabiny řidiče: HVAC S78S
Spřáhlo: Skládací, mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s pražským typem hlavy
Typ a průměr kol: 666 mm s přítlačným kotoučem a pružnou vložkou GMT
Brzdy: Elektrohydraulická střadačová kotoučová brzda Dako K.P.T.010
Kolejnicová brzda FC63 70 kN, 40A, 102 kg (stupeň 1 - zadní podvozky; stupeň 2 - všechny podvozky)
Řadič: Dynamický 0-1500A
Stupně řadiče: Jízda: Dynamický (0-1500A), 7x brzda, 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 16x HLU3436 P/44-VA
Vstupní napětí motoru: ~392 V
Parametry motoru: Výkon: 46,6 kW
Otáčky: 196/706 ot./min.
Chlazení: směs voda+glykol
Motorventilátor: PM FC035-4DQ.2C.A7
3x230V
Motorventilátor pulzního měniče: 2x radiální RH25M-2DK.3B.1R

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
 9  818 po 26.2. 5:0226.2. 20:32 9429
 9  808 ne 25.2. 5:2526.2. 0:36 9429
 9  810 so 24.2. 5:2524.2. 20:16 9429
14 816 pá 23.2. 12:4023.2. 20:38 9429*Z1
22 840 čt 22.2. 5:3622.2. 19:14 9429
 9  804 st 21.2. 15:0922.2. 0:05 9429
11 813 st 21.2. 5:3021.2. 9:17 9429
5+15 819 út 20.2. 4:5820.2. 21:40 9429
11 808 po 19.2. 7:0820.2. 0:13 9429
 8  807 čt 15.2. 5:3515.2. 19:29 9429
5+15 801 st 14.2. 4:5814.2. 21:40 9429
11 811 út 13.2. 6:1014.2. 0:17 9429
 8  807 st 7.2. 5:357.2. 19:29 9429
 9  824 út 6.2. 6:377.2. 0:25 9429
 8  807 po 5.2. 5:355.2. 19:29 9429
9+26 823 ne 4.2. 10:004.2. 23:54 9429
11 802 so 3.2. 4:313.2. 21:02 9429
22 815 pá 2.2. 5:532.2. 22:34 9429
25 808 čt 1.2. 5:111.2. 21:50 9429
25 808 st 31.1. 5:1131.1. 21:50 9429
11 811 út 30.1. 6:1031.1. 0:17 9429
25 812 pá 26.1. 4:5826.1. 16:58 9429*MU*1
25 805 čt 25.1. 4:3725.1. 20:02 9429
 9  825 st 24.1. 4:4525.1. 0:35 9429
25 808 út 23.1. 4:2423.1. 22:46 9429
*Z1 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9445
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události
*1 = dopravní nehoda před zastávkou U Elektry.

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.