Jiný vůz:

Informace o tramvaji 15T ev. č. 9429

Domovská vozovna: Žižkov

Typ vozu: 15Tf

Oficiální označení typu vozu: 15T

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2017

Dodání: 6. 2. 2018

Výrobní číslo: 10387

Profil kol: PR-1

Dveře: Ultimate

Sedadla: Pino (plastová). Výrobce: Vogelsitze. Červená (RAL 3001), šedá (RAL 6500)

Označovače: Mikroelektronika Camel Combi

Centrální počítač OIS: Apex DT-04

Vnitřní informační systém: Bustec

Klimatizace kabiny: Bahoza HVAC S78S

Klimatizace salonu: FAIVELEY 9645500

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 800.25

Najeto: cca 95 594 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 33,416 m
Délka skříně samostatně: 31,4 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3450 mm
Vzdálenost čepů: 7750 mm » 1900 mm » 7700 mm » 1900 mm » 7750 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 450 mm / 350 mm (nízkopodlažní vstup)
Počet míst k sezení: 61
Počet míst ke stání: 223
Maximální obsaditelnost: 284 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících bez klimatizační jednotky: 43790 kg
Bez cestujících s klimatizační jednotkou: 44300 kg
Maximální zátěž: 63700 kg
Hmotnost vnějších podvozků: 5250 kg
Hmotnost vnitřních podvozků: 4890 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,9 kN | 66,4 kN | 67,1 kN | 49,1 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová
Pulzní měnič: 4 pulzní měniče s IGBT SKiiP tranzistory s rekuperací
Statický měnič: SM 36.1 – 600V ss. » 3x400 V, 14 kW, 240 A + 600V ss. » 230 V, 2,5kW, 11A
Sběrač: Stemmann Fb800.25
Odpojovač/uzemňovač: 1PPAD51
Ventilační jednotka: KTV-1-15T
Klima kabiny řidiče: HVAC S78S
Spřáhlo: Skládací, mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s pražským typem hlavy
Typ a průměr kol: 666 mm s přítlačným kotoučem a pružnou vložkou GMT
Brzdy: Elektrohydraulická střadačová kotoučová brzda Dako K.P.T.010
Kolejnicová brzda FC63 70 kN, 40A, 102 kg (stupeň 1 - střední podvozky; stupeň 2 - všechny podvozky)
Řadič: Dynamický 0-1500A
Stupně řadiče: Jízda: Dynamický (0-1500A), 7x brzda, 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 16x HLU3436 P/44-VA
Vstupní napětí motoru: ~392 V
Parametry motoru: Výkon: 46,6 kW
Otáčky: 196/706 ot./min.
Chlazení: směs voda+glykol
Motorventilátor: PM FC035-4DQ.2C.A7
3x230V
Motorventilátor pulzního měniče: 2x radiální RH25M-2DK.3B.1R

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
24 804 po 19.8. 5:4419.8. 20:28 9429
 8  803 ne 18.8. 4:3418.8. 19:55 9429
16 806 so 17.8. 4:0818.8. 0:40 9429
16 802 pá 16.8. 5:1717.8. 0:16 9429
11 805 čt 15.8. 4:4315.8. 19:56 9429
16 802 st 14.8. 5:1715.8. 0:16 9429
 1  808 út 13.8. 5:4514.8. 0:35 9429
16 805 ne 11.8. 4:4811.8. 22:37 9429
16 806 so 10.8. 4:0811.8. 0:29 9429
16 801 pá 9.8. 4:2610.8. 0:50 9429
16 801 st 7.8. 4:268.8. 0:50 9429
 9  804 út 6.8. 15:057.8. 0:46 9429
 9  804 út 6.8. 5:296.8. 10:00 9429
 9  803 po 5.8. 5:386.8. 0:36 9429
 9  805 ne 4.8. 9:405.8. 0:26 9429
 9  806 so 3.8. 7:534.8. 0:36 9429
 1  811 pá 2.8. 6:192.8. 21:41 9429
11 802 čt 1.8. 5:391.8. 20:44 9429
 9  803 st 31.7. 5:381.8. 0:36 9429
 9  818 út 30.7. 21:3030.7. 23:28 9429*Z
 9  310 út 30.7. 18:0030.7. 21:00 9429*Z1
16 315 út 30.7. 13:3030.7. 14:40 9429*Z2
 9  807 po 29.7. 5:5629.7. 19:45 9429
 9  801 ne 28.7. 4:3228.7. 19:00 9429*MU
 9  803 so 27.7. 4:5128.7. 0:16 9429
*Z = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9383
*Z1 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9377
*Z2 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9363
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.