Jiný vůz:

Informace o tramvaji 15T ev. č. 9428

Evidované celoplošné polepy:

 
 
 
Anketa „Nový hlas“ (od 22. 5. 2022 do 19. 6. 2022)

Anketa „Nový hlas“

Zobrazit ve větším rozlišení

Domovská vozovna: Žižkov

Oficiální označení typu vozu: 15T

Neoficiální označení: 15Tf

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2017

Dodání: 30. 1. 2018

Výrobní číslo: 10386

Profil kol: K

Dveře: Ultimate

Sedadla: Pino (plastová). Výrobce: Vogelsitze. Červená (RAL 3001), šedá (RAL 6500)

Centrální počítač OIS: Apex DT-04

Vnitřní informační systém: Bustec

Klimatizace kabiny: Bahoza HVAC S78S

Klimatizace salonu: Bahoza KLMT 15002

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 800.25

Najeto: cca 327 921 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 33,416 m
Délka skříně samostatně: 31,4 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3450 mm
Vzdálenost čepů: 7750 mm » 1900 mm » 7700 mm » 1900 mm » 7750 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 450 mm / 350 mm (nízkopodlažní vstup)
Počet míst k sezení: 61
Počet míst ke stání: 223
Maximální obsaditelnost: 284 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících bez klimatizační jednotky: 43790 kg
Bez cestujících s klimatizační jednotkou: 44300 kg
Maximální zátěž: 63700 kg
Hmotnost vnějších podvozků: 5250 kg
Hmotnost vnitřních podvozků: 4890 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,9 kN | 66,4 kN | 67,1 kN | 49,1 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová
Pulzní měnič: 4 pulzní měniče s IGBT SKiiP tranzistory s rekuperací
Statický měnič: SM 36.1 – 600V ss. » 3x400 V, 14 kW, 240 A + 600V ss. » 230 V, 2,5kW, 11A
Sběrač: Stemmann Fb800.25
Odpojovač/uzemňovač: 1PPAD51
Ventilační jednotka: KTV-1-15T
Klima kabiny řidiče: HVAC S78S
Spřáhlo: Skládací, mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s pražským typem hlavy
Typ a průměr kol: 666 mm s přítlačným kotoučem a pružnou vložkou GMT
Brzdy: Elektrohydraulická střadačová kotoučová brzda Dako K.P.T.010
Kolejnicová brzda FC63 70 kN, 40A, 102 kg (stupeň 1 - zadní podvozky; stupeň 2 - všechny podvozky)
Řadič: Dynamický 0-1500A
Stupně řadiče: Jízda: Dynamický (0-1500A), 7x brzda, 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 16x HLU3436 P/44-VA
Vstupní napětí motoru: ~392 V
Parametry motoru: Výkon: 46,6 kW
Otáčky: 196/706 ot./min.
Chlazení: směs voda+glykol
Motorventilátor: PM FC035-4DQ.2C.A7
3x230V
Motorventilátor pulzního měniče: 2x radiální RH25M-2DK.3B.1R

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
10 803 dnes 4:2024.3. 0:06 9428
32 810 st 22.3. 5:1323.3. 0:44 9428
25 807 út 21.3. 5:5421.3. 20:28 9428
25 807 po 20.3. 5:5020.3. 20:33 9428
10 806 ne 19.3. 4:2020.3. 0:06 9428
 9  816 so 18.3. 4:2119.3. 0:27 9428
25 813 pá 17.3. 4:2917.3. 20:20 9428
25 807 čt 16.3. 5:5016.3. 20:33 9428
 9  818 st 15.3. 9:0015.3. 18:29 9428*Z1
 4  811 út 14.3. 6:0314.3. 9:52 9428
25 807 po 13.3. 5:5013.3. 20:33 9428
6+14 231 so 11.3. 5:0811.3. 6:45 9428*MU
 9  804 pá 10.3. 6:1211.3. 0:01 9428
 4  811 čt 9.3. 14:569.3. 18:54 9428
 4  808 čt 9.3. 6:309.3. 10:20 9428
14 814 st 8.3. 4:388.3. 22:04 9428
 9  802 út 7.3. 6:017.3. 21:52 9428
10 803 po 6.3. 4:207.3. 0:06 9428
10 810 ne 5.3. 5:006.3. 0:56 9428
10 810 so 4.3. 5:005.3. 0:36 9428
 9  804 pá 3.3. 6:124.3. 0:01 9428
 9  809 čt 2.3. 4:262.3. 19:50 9428
 8  812 st 1.3. 6:242.3. 0:09 9428
15+20 801 út 28.2. 11:4028.2. 19:46 9428*Z2
10 805 út 28.2. 7:1028.2. 9:47 9428*Z3
*Z1 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8441+8440
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události
*Z2 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9429
*Z3 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9384

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.