Jiný vůz:

Informace o tramvaji 15T ev. č. 9428

Domovská vozovna: Žižkov

Oficiální označení typu vozu: 15T

Neoficiální označení: 15Tf

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2017

Dodání: 30. 1. 2018

Výrobní číslo: 10386

Profil kol: PR-1

Dveře: Ultimate

Sedadla: Pino (plastová). Výrobce: Vogelsitze. Červená (RAL 3001), šedá (RAL 6500)

Označovače: Mikroelektronika Camel Combi

Centrální počítač OIS: Apex DT-04

Vnitřní informační systém: Bustec

Klimatizace kabiny: Bahoza HVAC S78S

Klimatizace salonu: FAIVELEY 9645500

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 800.25

Najeto: cca 189 861 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 33,416 m
Délka skříně samostatně: 31,4 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3450 mm
Vzdálenost čepů: 7750 mm » 1900 mm » 7700 mm » 1900 mm » 7750 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 450 mm / 350 mm (nízkopodlažní vstup)
Počet míst k sezení: 61
Počet míst ke stání: 223
Maximální obsaditelnost: 284 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících bez klimatizační jednotky: 43790 kg
Bez cestujících s klimatizační jednotkou: 44300 kg
Maximální zátěž: 63700 kg
Hmotnost vnějších podvozků: 5250 kg
Hmotnost vnitřních podvozků: 4890 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,9 kN | 66,4 kN | 67,1 kN | 49,1 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová
Pulzní měnič: 4 pulzní měniče s IGBT SKiiP tranzistory s rekuperací
Statický měnič: SM 36.1 – 600V ss. » 3x400 V, 14 kW, 240 A + 600V ss. » 230 V, 2,5kW, 11A
Sběrač: Stemmann Fb800.25
Odpojovač/uzemňovač: 1PPAD51
Ventilační jednotka: KTV-1-15T
Klima kabiny řidiče: HVAC S78S
Spřáhlo: Skládací, mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s pražským typem hlavy
Typ a průměr kol: 666 mm s přítlačným kotoučem a pružnou vložkou GMT
Brzdy: Elektrohydraulická střadačová kotoučová brzda Dako K.P.T.010
Kolejnicová brzda FC63 70 kN, 40A, 102 kg (stupeň 1 - zadní podvozky; stupeň 2 - všechny podvozky)
Řadič: Dynamický 0-1500A
Stupně řadiče: Jízda: Dynamický (0-1500A), 7x brzda, 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 16x HLU3436 P/44-VA
Vstupní napětí motoru: ~392 V
Parametry motoru: Výkon: 46,6 kW
Otáčky: 196/706 ot./min.
Chlazení: směs voda+glykol
Motorventilátor: PM FC035-4DQ.2C.A7
3x230V
Motorventilátor pulzního měniče: 2x radiální RH25M-2DK.3B.1R

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
 3  316 st 25.11. 6:3425.11. 10:11 9428
 4  304 po 23.11. 15:5823.11. 19:35 9428
 4  305 po 23.11. 6:1723.11. 9:54 9428
 7  306 ne 22.11. 4:2322.11. 21:00 9428
16 309 so 21.11. 5:1021.11. 22:13 9428
16 305 pá 20.11. 5:4220.11. 22:53 9428
 4  305 čt 19.11. 16:0819.11. 19:45 9428
 3  315 čt 19.11. 5:5619.11. 9:31 9428
 5  310 st 18.11. 4:0718.11. 21:48 9428
16 301 út 17.11. 5:5017.11. 22:33 9428
 4  302 po 16.11. 15:3816.11. 19:15 9428
 4  303 čt 12.11. 5:5812.11. 9:34 9428
10 317 st 11.11. 9:0511.11. 21:54 9428*Z
25 801 po 9.11. 4:179.11. 22:24 9428
 9  806 ne 8.11. 9:448.11. 22:27 9428
 1  804 so 7.11. 4:287.11. 20:52 9428
16 807 pá 6.11. 4:086.11. 22:29 9428
16 809 čt 5.11. 4:285.11. 22:48 9428
16 809 st 4.11. 4:284.11. 22:48 9428
 9  813 út 3.11. 5:553.11. 22:46 9428
 9  815 po 2.11. 5:282.11. 20:13 9428
11 802 ne 1.11. 10:031.11. 22:15 9428
25 805 so 31.10. 4:3031.10. 22:07 9428
 9  811 pá 30.10. 5:2831.10. 0:56 9428
 9  815 čt 29.10. 5:4029.10. 20:13 9428
*Z = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9444

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.