Jiný vůz:

Informace o tramvaji 15T ev. č. 9428

Domovská vozovna: Žižkov

Typ vozu: 15Tf

Oficiální označení typu vozu: 15T

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2017

Dodání: 30. 1. 2018

Výrobní číslo: 10386

Profil kol: PR-1

Dveře: Ultimate

Sedadla: Pino (plastová). Výrobce: Vogelsitze. Červená (RAL 3001), šedá (RAL 6500)

Označovače: Mikroelektronika Camel Combi

Centrální počítač OIS: Apex DT-04

Vnitřní informační systém: Bustec

Klimatizace kabiny: Bahoza HVAC S78S

Klimatizace salonu: FAIVELEY 9645500

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 800.25

Najeto: cca 96 798 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 33,416 m
Délka skříně samostatně: 31,4 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3450 mm
Vzdálenost čepů: 7750 mm » 1900 mm » 7700 mm » 1900 mm » 7750 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 450 mm / 350 mm (nízkopodlažní vstup)
Počet míst k sezení: 61
Počet míst ke stání: 223
Maximální obsaditelnost: 284 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících bez klimatizační jednotky: 43790 kg
Bez cestujících s klimatizační jednotkou: 44300 kg
Maximální zátěž: 63700 kg
Hmotnost vnějších podvozků: 5250 kg
Hmotnost vnitřních podvozků: 4890 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,9 kN | 66,4 kN | 67,1 kN | 49,1 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová
Pulzní měnič: 4 pulzní měniče s IGBT SKiiP tranzistory s rekuperací
Statický měnič: SM 36.1 – 600V ss. » 3x400 V, 14 kW, 240 A + 600V ss. » 230 V, 2,5kW, 11A
Sběrač: Stemmann Fb800.25
Odpojovač/uzemňovač: 1PPAD51
Ventilační jednotka: KTV-1-15T
Klima kabiny řidiče: HVAC S78S
Spřáhlo: Skládací, mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s pražským typem hlavy
Typ a průměr kol: 666 mm s přítlačným kotoučem a pružnou vložkou GMT
Brzdy: Elektrohydraulická střadačová kotoučová brzda Dako K.P.T.010
Kolejnicová brzda FC63 70 kN, 40A, 102 kg (stupeň 1 - střední podvozky; stupeň 2 - všechny podvozky)
Řadič: Dynamický 0-1500A
Stupně řadiče: Jízda: Dynamický (0-1500A), 7x brzda, 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 16x HLU3436 P/44-VA
Vstupní napětí motoru: ~392 V
Parametry motoru: Výkon: 46,6 kW
Otáčky: 196/706 ot./min.
Chlazení: směs voda+glykol
Motorventilátor: PM FC035-4DQ.2C.A7
3x230V
Motorventilátor pulzního měniče: 2x radiální RH25M-2DK.3B.1R

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
 5  143 po 19.8. 5:2819.8. 20:17 9428
 5  107 ne 18.8. 4:3618.8. 22:05 9428
 5  102 so 17.8. 8:2917.8. 20:35 9428
 5  104 ne 11.8. 5:3612.8. 0:50 9428
 7  105 so 10.8. 5:2310.8. 21:29 9428
 1  811 pá 9.8. 6:199.8. 22:06 9428
 9  807 čt 8.8. 5:568.8. 19:45 9428
14 809 út 6.8. 13:596.8. 21:51 9428
14 809 po 5.8. 13:595.8. 21:51 9428
 1  803 po 5.8. 5:415.8. 9:25 9428
 1  803 ne 4.8. 4:474.8. 9:00 9428*MU
 9  801 so 3.8. 4:323.8. 23:58 9428
25 804 pá 2.8. 4:302.8. 22:53 9428
24 806 čt 1.8. 5:471.8. 20:25 9428
24 808 st 31.7. 5:5831.7. 20:54 9428
11 808 út 30.7. 6:1730.7. 20:02 9428
11 804 ne 28.7. 4:0928.7. 20:36 9428
25 809 so 27.7. 7:2927.7. 23:06 9428
 9  803 pá 26.7. 5:3827.7. 0:36 9428
14 809 čt 25.7. 13:5925.7. 22:21 9428
14 809 čt 25.7. 4:5625.7. 10:20 9428
 8  809 st 24.7. 4:1425.7. 0:08 9428
 9  807 út 23.7. 15:1024.7. 0:22 9428
14 814 út 23.7. 6:3523.7. 9:43 9428
 8  809 po 22.7. 4:1423.7. 0:08 9428
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.