Jiný vůz:

Informace o tramvaji 15T ev. č. 9428

Domovská vozovna: Žižkov

Oficiální označení typu vozu: 15T

Neoficiální označení: 15Tf

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2017

Dodání: 30. 1. 2018

Výrobní číslo: 10386

Profil kol: K

Dveře: Ultimate

Sedadla: Pino (plastová). Výrobce: Vogelsitze. Červená (RAL 3001), šedá (RAL 6500)

Centrální počítač OIS: Apex DT-04

Vnitřní informační systém: Bustec

Klimatizace kabiny: Bahoza HVAC S78S

Klimatizace salonu: Bahoza KLMT 15002

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 800.25

Najeto: cca 249 771 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 33,416 m
Délka skříně samostatně: 31,4 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3450 mm
Vzdálenost čepů: 7750 mm » 1900 mm » 7700 mm » 1900 mm » 7750 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 450 mm / 350 mm (nízkopodlažní vstup)
Počet míst k sezení: 61
Počet míst ke stání: 223
Maximální obsaditelnost: 284 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících bez klimatizační jednotky: 43790 kg
Bez cestujících s klimatizační jednotkou: 44300 kg
Maximální zátěž: 63700 kg
Hmotnost vnějších podvozků: 5250 kg
Hmotnost vnitřních podvozků: 4890 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,9 kN | 66,4 kN | 67,1 kN | 49,1 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová
Pulzní měnič: 4 pulzní měniče s IGBT SKiiP tranzistory s rekuperací
Statický měnič: SM 36.1 – 600V ss. » 3x400 V, 14 kW, 240 A + 600V ss. » 230 V, 2,5kW, 11A
Sběrač: Stemmann Fb800.25
Odpojovač/uzemňovač: 1PPAD51
Ventilační jednotka: KTV-1-15T
Klima kabiny řidiče: HVAC S78S
Spřáhlo: Skládací, mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s pražským typem hlavy
Typ a průměr kol: 666 mm s přítlačným kotoučem a pružnou vložkou GMT
Brzdy: Elektrohydraulická střadačová kotoučová brzda Dako K.P.T.010
Kolejnicová brzda FC63 70 kN, 40A, 102 kg (stupeň 1 - zadní podvozky; stupeň 2 - všechny podvozky)
Řadič: Dynamický 0-1500A
Stupně řadiče: Jízda: Dynamický (0-1500A), 7x brzda, 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 16x HLU3436 P/44-VA
Vstupní napětí motoru: ~392 V
Parametry motoru: Výkon: 46,6 kW
Otáčky: 196/706 ot./min.
Chlazení: směs voda+glykol
Motorventilátor: PM FC035-4DQ.2C.A7
3x230V
Motorventilátor pulzního měniče: 2x radiální RH25M-2DK.3B.1R

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
11 805 čt 2.12. 4:482.12. 23:56 9428
11 805 út 30.11. 4:4830.11. 23:56 9428
 9  830 po 29.11. 5:5729.11. 23:51 9428
 1  802 ne 28.11. 4:5328.11. 21:21 9428
 9  816 so 27.11. 6:2528.11. 0:21 9428
 6  803 pá 26.11. 6:4426.11. 21:03 9428
14 805 so 6.11. 4:436.11. 15:45 9428*MU*1
 9  831 pá 5.11. 5:595.11. 23:52 9428
 9  831 čt 4.11. 5:594.11. 23:52 9428
 1  810 st 3.11. 6:473.11. 21:49 9428
 1  810 út 2.11. 6:472.11. 21:49 9428
 8  806 po 1.11. 12:301.11. 19:06 9428*Z1
 9  831 pá 29.10. 5:5929.10. 23:52 9428
25 808 čt 28.10. 4:2128.10. 22:34 9428
 5  807 st 27.10. 5:0728.10. 0:21 9428
 9  804 út 26.10. 6:1427.10. 0:01 9428
 9  804 po 25.10. 6:1426.10. 0:01 9428
 9  809 pá 22.10. 4:3222.10. 19:55 9428
 9  816 ne 17.10. 9:2318.10. 0:21 9428
 9  811 so 16.10. 6:4316.10. 21:22 9428
 8  806 pá 15.10. 4:1815.10. 19:06 9428
11 812 čt 14.10. 6:0115.10. 0:36 9428
 9  831 st 13.10. 5:5913.10. 23:52 9428
 6  805 út 12.10. 4:5412.10. 23:53 9428
 9  805 po 11.10. 15:1112.10. 0:12 9428
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události
*1 = nehoda s osobním vozem před zast. Ostrčilovo náměstí
*Z1 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9439

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.