Jiný vůz:

Podrobnosti vozu 15Tf ev. č. 9428

Domovská vozovna: Žižkov

Typ vozu: 15Tf

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2017

Dodání: 30. 1. 2018

Výrobní číslo: 10386

Profil kol: PR-1

Dveře: Ultimate

Sedadla: Pino (plastová). Výrobce: Vogelsitze. Červená (RAL 3001), šedá (RAL 6500)

Označovače: Mikroelektronika Camel Combi

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Vnitřní informační systém: Bustec

Klimatizace kabiny: Bahoza HVAC S78S

Klimatizace salonu: FAIVELEY 9645500

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 800.25

Najeto: cca 30 385 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 33,416 m
Délka skříně samostatně: 31,4 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3450 mm
Vzdálenost čepů: 7750 mm » 1900 mm » 7700 mm » 1900 mm » 7750 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 450 mm / 350 mm (nízkopodlažní vstup)
Počet míst k sezení: 61
Počet míst ke stání: 223
Maximální obsaditelnost: 284 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících bez klimatizační jednotky: 43790 kg
Bez cestujících s klimatizační jednotkou: 44300 kg
Maximální zátěž: 63700 kg
Hmotnost vnějších podvozků: 5250 kg
Hmotnost vnitřních podvozků: 4890 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,9 kN | 66,4 kN | 67,1 kN | 49,1 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová
Pulzní měnič: 4 pulzní měniče s IGBT SKiiP tranzistory s rekuperací
Statický měnič: SM 36.1 – 600V ss. » 3x400 V, 14 kW, 240 A + 600V ss. » 230 V, 2,5kW, 11A
Sběrač: Stemmann Fb800.25
Odpojovač/uzemňovač: 1PPAD51
Ventilační jednotka: KTV-1-15T
Klima kabiny řidiče: HVAC S78S
Spřáhlo: Skládací, mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s pražským typem hlavy
Typ a průměr kol: 666 mm s přítlačným kotoučem a pružnou vložkou GMT
Brzdy: Elektrohydraulická střadačová kotoučová brzda Dako K.P.T.010
Kolejnicová brzda FC63 70 kN, 40A, 102 kg (stupeň 1 - střední podvozky; stupeň 2 - všechny podvozky)
Řadič: Dynamický 0-1500A
Stupně řadiče: Jízda: Dynamický (0-1500A), 7x brzda, 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 16x HLU3436 P/44-VA
Vstupní napětí motoru: ~392 V
Parametry motoru: Výkon: 46,6 kW
Otáčky: 196/706 ot./min.
Chlazení: směs voda+glykol
Motorventilátor: PM FC035-4DQ.2C.A7
3x230V
Motorventilátor pulzního měniče: 2x radiální RH25M-2DK.3B.1R

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
1+17 834 ne 12.8. 4:4813.8. 1:26 9428
 9  803 so 11.8. 4:5212.8. 0:16 9428
3+6 806 pá 10.8. 5:5711.8. 0:37 9428
24 811 čt 9.8. 5:349.8. 20:34 9428
 9  803 st 8.8. 5:399.8. 0:36 9428
 9  813 út 7.8. 6:227.8. 20:12 9428
 9  813 po 6.8. 6:226.8. 20:12 9428
 9  801 so 4.8. 4:324.8. 23:58 9428
 9  803 pá 3.8. 5:394.8. 0:36 9428
 9  814 čt 2.8. 15:552.8. 20:39 9428
 9  814 čt 2.8. 6:352.8. 9:00 9428
 9  803 út 31.7. 5:391.8. 0:36 9428
 6  801 po 30.7. 4:3231.7. 0:24 9428
 9  802 ne 29.7. 7:2830.7. 0:36 9428
 1  801 pá 27.7. 4:4827.7. 19:42 9428
3+6 823 čt 26.7. 4:3227.7. 0:55 9428
3+6 823 st 25.7. 4:3226.7. 0:55 9428
 9  813 út 24.7. 6:2224.7. 20:12 9428
24 806 po 23.7. 6:3423.7. 19:45 9428
24 806 pá 20.7. 6:3420.7. 19:45 9428
24 811 čt 19.7. 5:3419.7. 20:34 9428
3+6 521 st 18.7. 19:0018.7. 20:00 9428*Z
 9  803 út 17.7. 5:3918.7. 0:36 9428
3+6 823 po 16.7. 4:3217.7. 0:55 9428
 9  817 ne 15.7. 4:5216.7. 0:08 9428
*Z = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8253+8569

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná v naší databázi. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.