Jiný vůz:

Informace o tramvaji 15T ev. č. 9428

Evidované celoplošné polepy:

 
 
 
Anketa „Nový hlas“ (od 22. 5. 2022 do 19. 6. 2022)

Anketa „Nový hlas“

Zobrazit ve větším rozlišení

Domovská vozovna: Žižkov

Oficiální označení typu vozu: 15T

Neoficiální označení: 15Tf

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2017

Dodání: 30. 1. 2018

Výrobní číslo: 10386

Profil kol: K

Dveře: Ultimate

Sedadla: Pino (plastová). Výrobce: Vogelsitze. Červená (RAL 3001), šedá (RAL 6500)

Centrální počítač OIS: Apex DT-04

Vnitřní informační systém: Bustec

Klimatizace kabiny: Bahoza HVAC S78S

Klimatizace salonu: Bahoza KLMT 15002

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 800.25

Najeto: cca 307 581 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 33,416 m
Délka skříně samostatně: 31,4 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3450 mm
Vzdálenost čepů: 7750 mm » 1900 mm » 7700 mm » 1900 mm » 7750 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 450 mm / 350 mm (nízkopodlažní vstup)
Počet míst k sezení: 61
Počet míst ke stání: 223
Maximální obsaditelnost: 284 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících bez klimatizační jednotky: 43790 kg
Bez cestujících s klimatizační jednotkou: 44300 kg
Maximální zátěž: 63700 kg
Hmotnost vnějších podvozků: 5250 kg
Hmotnost vnitřních podvozků: 4890 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,9 kN | 66,4 kN | 67,1 kN | 49,1 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová
Pulzní měnič: 4 pulzní měniče s IGBT SKiiP tranzistory s rekuperací
Statický měnič: SM 36.1 – 600V ss. » 3x400 V, 14 kW, 240 A + 600V ss. » 230 V, 2,5kW, 11A
Sběrač: Stemmann Fb800.25
Odpojovač/uzemňovač: 1PPAD51
Ventilační jednotka: KTV-1-15T
Klima kabiny řidiče: HVAC S78S
Spřáhlo: Skládací, mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s pražským typem hlavy
Typ a průměr kol: 666 mm s přítlačným kotoučem a pružnou vložkou GMT
Brzdy: Elektrohydraulická střadačová kotoučová brzda Dako K.P.T.010
Kolejnicová brzda FC63 70 kN, 40A, 102 kg (stupeň 1 - zadní podvozky; stupeň 2 - všechny podvozky)
Řadič: Dynamický 0-1500A
Stupně řadiče: Jízda: Dynamický (0-1500A), 7x brzda, 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 16x HLU3436 P/44-VA
Vstupní napětí motoru: ~392 V
Parametry motoru: Výkon: 46,6 kW
Otáčky: 196/706 ot./min.
Chlazení: směs voda+glykol
Motorventilátor: PM FC035-4DQ.2C.A7
3x230V
Motorventilátor pulzního měniče: 2x radiální RH25M-2DK.3B.1R

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
10 804 dnes 15:112.12. 0:26 9428
22 816 st 30.11. 11:0030.11. 19:53 9428*Z1
22 817 út 29.11. 12:3029.11. 19:08 9428*Z2
10 802 ne 27.11. 5:1627.11. 23:46 9428
 9  816 so 26.11. 5:0627.11. 0:21 9428
 9  809 pá 25.11. 4:2625.11. 19:50 9428
 9  804 čt 24.11. 6:1225.11. 0:01 9428
25 811 st 23.11. 5:2523.11. 22:21 9428
25 811 út 22.11. 5:2522.11. 22:19 9428
 9  831 po 21.11. 5:5921.11. 23:53 9428
10 802 ne 20.11. 5:1620.11. 23:46 9428
25 807 so 19.11. 4:3519.11. 22:38 9428
 9  809 pá 18.11. 6:2218.11. 19:50 9428
 9  803 čt 17.11. 7:5417.11. 22:54 9428
25 811 st 16.11. 5:2516.11. 22:19 9428
15 802 út 15.11. 4:4415.11. 19:57 9428
12+14 814 po 14.11. 5:3814.11. 18:34 9428
10 807 ne 13.11. 4:4014.11. 0:26 9428
 9  811 so 12.11. 9:2812.11. 21:22 9428
 8  804 pá 11.11. 6:5411.11. 18:54 9428
12+14 814 čt 10.11. 5:3810.11. 18:34 9428
10 810 st 9.11. 4:409.11. 20:55 9428
12+14 814 út 8.11. 5:388.11. 18:34 9428
15 803 po 7.11. 6:458.11. 0:03 9428
 9  816 pá 4.11. 6:584.11. 10:15 9428*MU
*Z1 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8402+8166
*Z2 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8279+8160
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.