Jiný vůz:

Podrobnosti vozu 15Tf ev. č. 9428

Domovská vozovna: Žižkov

Typ vozu: 15Tf

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2017

Dodání: 30. 1. 2018

Výrobní číslo: 10386

Profil kol: PR-1

Dveře: Ultimate

Sedadla: Pino (plastová). Výrobce: Vogelsitze. Červená (RAL 3001), šedá (RAL 6500)

Označovače: Mikroelektronika Camel Combi

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Vnitřní informační systém: Bustec

Klimatizace kabiny: Bahoza HVAC S78S

Klimatizace salonu: FAIVELEY 9645500

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 800.25

Najeto: cca 62 448 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 33,416 m
Délka skříně samostatně: 31,4 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3450 mm
Vzdálenost čepů: 7750 mm » 1900 mm » 7700 mm » 1900 mm » 7750 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 450 mm / 350 mm (nízkopodlažní vstup)
Počet míst k sezení: 61
Počet míst ke stání: 223
Maximální obsaditelnost: 284 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících bez klimatizační jednotky: 43790 kg
Bez cestujících s klimatizační jednotkou: 44300 kg
Maximální zátěž: 63700 kg
Hmotnost vnějších podvozků: 5250 kg
Hmotnost vnitřních podvozků: 4890 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,9 kN | 66,4 kN | 67,1 kN | 49,1 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová
Pulzní měnič: 4 pulzní měniče s IGBT SKiiP tranzistory s rekuperací
Statický měnič: SM 36.1 – 600V ss. » 3x400 V, 14 kW, 240 A + 600V ss. » 230 V, 2,5kW, 11A
Sběrač: Stemmann Fb800.25
Odpojovač/uzemňovač: 1PPAD51
Ventilační jednotka: KTV-1-15T
Klima kabiny řidiče: HVAC S78S
Spřáhlo: Skládací, mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s pražským typem hlavy
Typ a průměr kol: 666 mm s přítlačným kotoučem a pružnou vložkou GMT
Brzdy: Elektrohydraulická střadačová kotoučová brzda Dako K.P.T.010
Kolejnicová brzda FC63 70 kN, 40A, 102 kg (stupeň 1 - střední podvozky; stupeň 2 - všechny podvozky)
Řadič: Dynamický 0-1500A
Stupně řadiče: Jízda: Dynamický (0-1500A), 7x brzda, 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 16x HLU3436 P/44-VA
Vstupní napětí motoru: ~392 V
Parametry motoru: Výkon: 46,6 kW
Otáčky: 196/706 ot./min.
Chlazení: směs voda+glykol
Motorventilátor: PM FC035-4DQ.2C.A7
3x230V
Motorventilátor pulzního měniče: 2x radiální RH25M-2DK.3B.1R

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
22 714 út 19.2. 5:2119.2. 19:37 9428
22 709 po 18.2. 3:4419.2. 0:36 9428
20 703 ne 17.2. 5:1218.2. 0:24 9428
26 711 so 16.2. 5:0316.2. 23:05 9428
25 710 pá 15.2. 14:3016.2. 1:03 9428
22 727 pá 15.2. 6:2815.2. 9:24 9428
26 707 čt 14.2. 4:2214.2. 22:45 9428
25 712 st 13.2. 6:0913.2. 22:58 9428
25 715 út 12.2. 4:4112.2. 18:44 9428
22 727 po 11.2. 14:2312.2. 0:53 9428
25 710 po 11.2. 6:3111.2. 10:03 9428
25 702 so 9.2. 4:2010.2. 1:25 9428
25 713 pá 8.2. 4:209.2. 1:43 9428
25 713 čt 7.2. 4:208.2. 1:43 9428
22 702 st 6.2. 5:537.2. 1:32 9428
20 705 út 5.2. 15:276.2. 0:44 9428
22 715 út 5.2. 4:385.2. 8:20 9428*MU
26 704 po 4.2. 6:065.2. 1:01 9428
26 706 so 2.2. 6:333.2. 0:21 9428
22 726 pá 1.2. 5:582.2. 0:56 9428
 1  703 čt 31.1. 5:0131.1. 20:46 9428
22 709 st 30.1. 3:4431.1. 0:36 9428
18 702 út 29.1. 6:2030.1. 1:07 9428
20 701 po 28.1. 6:3028.1. 19:11 9428
22 719 ne 27.1. 8:3027.1. 23:09 9428
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná v naší databázi. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.