Jiný vůz:

Informace o tramvaji 15T ev. č. 9428

Evidované celoplošné polepy:

 
 
 
UEFA Europa Conference League (od 21. 5. 2023 do 2. 7. 2023)

UEFA Europa Conference League

Zobrazit ve větším rozlišení
 
 
 
Anketa „Nový hlas“ (od 22. 5. 2022 do 19. 6. 2022)

Anketa „Nový hlas“

Zobrazit ve větším rozlišení

Domovská vozovna: Žižkov

Oficiální označení typu vozu: 15T

Neoficiální označení: 15Tf

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2017

Dodání: 30. 1. 2018

Výrobní číslo: 10386

Profil kol: K

Dveře: Ultimate

Sedadla: Pino (plastová). Výrobce: Vogelsitze. Červená (RAL 3001), šedá (RAL 6500)

Centrální počítač OIS: Apex DT-04

Vnitřní informační systém: Bustec

Klimatizace kabiny: Bahoza HVAC S78S

Klimatizace salonu: Bahoza KLMT 15002

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 800.25

Najeto: cca 352 436 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 33,416 m
Délka skříně samostatně: 31,4 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3450 mm
Vzdálenost čepů: 7750 mm » 1900 mm » 7700 mm » 1900 mm » 7750 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 450 mm / 350 mm (nízkopodlažní vstup)
Počet míst k sezení: 61
Počet míst ke stání: 223
Maximální obsaditelnost: 284 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících bez klimatizační jednotky: 43790 kg
Bez cestujících s klimatizační jednotkou: 44300 kg
Maximální zátěž: 63700 kg
Hmotnost vnějších podvozků: 5250 kg
Hmotnost vnitřních podvozků: 4890 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,9 kN | 66,4 kN | 67,1 kN | 49,1 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová
Pulzní měnič: 4 pulzní měniče s IGBT SKiiP tranzistory s rekuperací
Statický měnič: SM 36.1 – 600V ss. » 3x400 V, 14 kW, 240 A + 600V ss. » 230 V, 2,5kW, 11A
Sběrač: Stemmann Fb800.25
Odpojovač/uzemňovač: 1PPAD51
Ventilační jednotka: KTV-1-15T
Klima kabiny řidiče: HVAC S78S
Spřáhlo: Skládací, mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s pražským typem hlavy
Typ a průměr kol: 666 mm s přítlačným kotoučem a pružnou vložkou GMT
Brzdy: Elektrohydraulická střadačová kotoučová brzda Dako K.P.T.010
Kolejnicová brzda FC63 70 kN, 40A, 102 kg (stupeň 1 - zadní podvozky; stupeň 2 - všechny podvozky)
Řadič: Dynamický 0-1500A
Stupně řadiče: Jízda: Dynamický (0-1500A), 7x brzda, 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 16x HLU3436 P/44-VA
Vstupní napětí motoru: ~392 V
Parametry motoru: Výkon: 46,6 kW
Otáčky: 196/706 ot./min.
Chlazení: směs voda+glykol
Motorventilátor: PM FC035-4DQ.2C.A7
3x230V
Motorventilátor pulzního měniče: 2x radiální RH25M-2DK.3B.1R

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
11 805 dnes 4:303.10. 0:16 9428
 9  804 ne 1.10. 5:062.10. 0:12 9428
25 803 so 30.9. 4:2030.9. 22:30 9428
25 803 pá 29.9. 4:3829.9. 23:07 9428
 9  807 čt 28.9. 7:2229.9. 0:32 9428
25 813 st 27.9. 4:3727.9. 19:57 9428
 8  808 út 26.9. 4:1826.9. 21:19 9428
 8  812 po 25.9. 6:5525.9. 23:52 9428
 8  808 pá 22.9. 4:1822.9. 21:19 9428
25 802 čt 21.9. 6:2721.9. 22:48 9428
 8  808 st 20.9. 4:1820.9. 21:19 9428
 9  830 út 19.9. 5:5619.9. 23:52 9428
 7  805 po 18.9. 14:0018.9. 20:19 9428
14 803 po 18.9. 4:4318.9. 9:12 9428
 9  811 ne 17.9. 10:3517.9. 20:24 9428
 8  808 pá 15.9. 4:1815.9. 21:19 9428
 8  815 čt 14.9. 17:5015.9. 0:49 9428*Z1
25 809 út 12.9. 5:2212.9. 21:33 9428
 8  805 po 11.9. 5:4911.9. 20:48 9428
 9  803 ne 10.9. 7:0511.9. 0:02 9428
 1  802 so 9.9. 4:529.9. 21:22 9428
 8  812 pá 8.9. 6:558.9. 23:52 9428
 1  805 čt 7.9. 4:517.9. 22:02 9428
 1  805 st 6.9. 4:516.9. 22:02 9428
 7  813 út 5.9. 4:326.9. 0:37 9428
*Z1 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8319+8312

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.