Jiný vůz:

Informace o tramvaji 15T ev. č. 9427

Domovská vozovna: Žižkov

Oficiální označení typu vozu: 15T

Neoficiální označení: 15Tf

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2017

Dodání: 16. 1. 2018

Výrobní číslo: 10385

Profil kol: PR-1

Dveře: Ultimate

Sedadla: Pino (plastová). Výrobce: Vogelsitze. Červená (RAL 3001), šedá (RAL 6500)

Označovače: Mikroelektronika Camel Combi

Centrální počítač OIS: Apex DT-04

Vnitřní informační systém: Bustec

Klimatizace kabiny: Bahoza HVAC S78S

Klimatizace salonu: FAIVELEY 9645500

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 800.25

Najeto: cca 179 350 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 33,416 m
Délka skříně samostatně: 31,4 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3450 mm
Vzdálenost čepů: 7750 mm » 1900 mm » 7700 mm » 1900 mm » 7750 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 450 mm / 350 mm (nízkopodlažní vstup)
Počet míst k sezení: 61
Počet míst ke stání: 223
Maximální obsaditelnost: 284 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících bez klimatizační jednotky: 43790 kg
Bez cestujících s klimatizační jednotkou: 44300 kg
Maximální zátěž: 63700 kg
Hmotnost vnějších podvozků: 5250 kg
Hmotnost vnitřních podvozků: 4890 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,9 kN | 66,4 kN | 67,1 kN | 49,1 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová
Pulzní měnič: 4 pulzní měniče s IGBT SKiiP tranzistory s rekuperací
Statický měnič: SM 36.1 – 600V ss. » 3x400 V, 14 kW, 240 A + 600V ss. » 230 V, 2,5kW, 11A
Sběrač: Stemmann Fb800.25
Odpojovač/uzemňovač: 1PPAD51
Ventilační jednotka: KTV-1-15T
Klima kabiny řidiče: HVAC S78S
Spřáhlo: Skládací, mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s pražským typem hlavy
Typ a průměr kol: 666 mm s přítlačným kotoučem a pružnou vložkou GMT
Brzdy: Elektrohydraulická střadačová kotoučová brzda Dako K.P.T.010
Kolejnicová brzda FC63 70 kN, 40A, 102 kg (stupeň 1 - zadní podvozky; stupeň 2 - všechny podvozky)
Řadič: Dynamický 0-1500A
Stupně řadiče: Jízda: Dynamický (0-1500A), 7x brzda, 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 16x HLU3436 P/44-VA
Vstupní napětí motoru: ~392 V
Parametry motoru: Výkon: 46,6 kW
Otáčky: 196/706 ot./min.
Chlazení: směs voda+glykol
Motorventilátor: PM FC035-4DQ.2C.A7
3x230V
Motorventilátor pulzního měniče: 2x radiální RH25M-2DK.3B.1R

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
 3  406 čt 24.9. 11:5024.9. 19:17 9427*Z
11 809 st 23.9. 4:0923.9. 21:35 9427
 6  801 út 22.9. 5:1323.9. 0:44 9427
 9  803 ne 20.9. 4:5120.9. 7:30 9427*MU
14 801 so 19.9. 4:4020.9. 0:18 9427
16 810 pá 18.9. 4:2819.9. 1:07 9427
 9  811 čt 17.9. 5:2818.9. 0:56 9427
 9  815 st 16.9. 5:4016.9. 20:13 9427
 1  809 út 15.9. 6:1815.9. 22:35 9427
 9  815 po 14.9. 5:4014.9. 20:13 9427
 9  807 pá 11.9. 5:0811.9. 19:56 9427
 9  805 čt 10.9. 4:5111.9. 0:36 9427
 9  803 st 9.9. 4:3110.9. 0:26 9427
 9  811 út 8.9. 5:289.9. 0:56 9427
 9  825 po 7.9. 6:508.9. 0:08 9427
 1  812 pá 4.9. 6:394.9. 21:23 9427
 9  825 čt 3.9. 6:504.9. 0:08 9427
 9  833 st 2.9. 6:422.9. 8:51 9427
 8  810 út 1.9. 16:101.9. 23:28 9427*Z1
16 817 út 1.9. 4:081.9. 10:48 9427
 6  809 po 31.8. 4:321.9. 0:05 9427
 9  806 ne 30.8. 7:2731.8. 0:36 9427
 9  805 so 29.8. 5:1030.8. 0:26 9427
 9  820 pá 28.8. 4:3129.8. 0:26 9427
 8  808 st 26.8. 4:1426.8. 23:29 9427
*Z = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9211
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události
*Z1 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8471+8470

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.