Jiný vůz:

Informace o tramvaji 15T ev. č. 9427

Domovská vozovna: Žižkov

Oficiální označení typu vozu: 15T

Neoficiální označení: 15Tf

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2017

Dodání: 16. 1. 2018

Výrobní číslo: 10385

Profil kol: PR-1

Dveře: Ultimate

Sedadla: Pino (plastová). Výrobce: Vogelsitze. Červená (RAL 3001), šedá (RAL 6500)

Centrální počítač OIS: Apex DT-04

Vnitřní informační systém: Bustec

Klimatizace kabiny: Bahoza HVAC S78S

Klimatizace salonu: FAIVELEY 9645500

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 800.25

Najeto: cca 189 430 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 33,416 m
Délka skříně samostatně: 31,4 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3450 mm
Vzdálenost čepů: 7750 mm » 1900 mm » 7700 mm » 1900 mm » 7750 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 450 mm / 350 mm (nízkopodlažní vstup)
Počet míst k sezení: 61
Počet míst ke stání: 223
Maximální obsaditelnost: 284 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících bez klimatizační jednotky: 43790 kg
Bez cestujících s klimatizační jednotkou: 44300 kg
Maximální zátěž: 63700 kg
Hmotnost vnějších podvozků: 5250 kg
Hmotnost vnitřních podvozků: 4890 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,9 kN | 66,4 kN | 67,1 kN | 49,1 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová
Pulzní měnič: 4 pulzní měniče s IGBT SKiiP tranzistory s rekuperací
Statický měnič: SM 36.1 – 600V ss. » 3x400 V, 14 kW, 240 A + 600V ss. » 230 V, 2,5kW, 11A
Sběrač: Stemmann Fb800.25
Odpojovač/uzemňovač: 1PPAD51
Ventilační jednotka: KTV-1-15T
Klima kabiny řidiče: HVAC S78S
Spřáhlo: Skládací, mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s pražským typem hlavy
Typ a průměr kol: 666 mm s přítlačným kotoučem a pružnou vložkou GMT
Brzdy: Elektrohydraulická střadačová kotoučová brzda Dako K.P.T.010
Kolejnicová brzda FC63 70 kN, 40A, 102 kg (stupeň 1 - zadní podvozky; stupeň 2 - všechny podvozky)
Řadič: Dynamický 0-1500A
Stupně řadiče: Jízda: Dynamický (0-1500A), 7x brzda, 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 16x HLU3436 P/44-VA
Vstupní napětí motoru: ~392 V
Parametry motoru: Výkon: 46,6 kW
Otáčky: 196/706 ot./min.
Chlazení: směs voda+glykol
Motorventilátor: PM FC035-4DQ.2C.A7
3x230V
Motorventilátor pulzního měniče: 2x radiální RH25M-2DK.3B.1R

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
 9  818 pá 4.12. 13:304.12. 20:27 9427*Z
16 807 st 2.12. 4:082.12. 22:29 9427
 9  813 út 1.12. 5:551.12. 22:46 9427
 9  820 po 30.11. 6:2530.11. 20:41 9427
 9  815 pá 27.11. 5:2827.11. 20:13 9427
 1  809 st 25.11. 6:1825.11. 20:37 9427
 6  809 út 24.11. 5:3724.11. 20:59 9427
 1  810 po 23.11. 4:2723.11. 20:52 9427
11 803 ne 22.11. 4:0922.11. 20:35 9427
16 708 so 21.11. 4:4521.11. 5:30 9427*Z1
25 706 pá 20.11. 7:2520.11. 9:20 9427*Z2
16 212 čt 19.11. 17:0019.11. 20:25 9427*Z3
 9  806 so 14.11. 5:0814.11. 22:18 9427
 9  820 pá 13.11. 6:2513.11. 20:41 9427
14 806 čt 12.11. 6:1912.11. 21:08 9427
 6  803 út 10.11. 4:3310.11. 22:05 9427
11 811 čt 5.11. 4:095.11. 20:29 9427
11 801 st 4.11. 4:294.11. 22:50 9427
14 806 po 2.11. 6:192.11. 21:08 9427
 9  820 pá 30.10. 6:2430.10. 20:41 9427
 9  805 čt 29.10. 4:5130.10. 0:36 9427
11 802 st 28.10. 10:0328.10. 22:15 9427
25 808 po 26.10. 5:1626.10. 21:07 9427
 9  801 ne 25.10. 6:0926.10. 0:08 9427
9+16 831 so 24.10. 4:2725.10. 0:36 9427
*Z = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8211+8212
*Z1 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9332
*Z2 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9312
*Z3 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9146

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.