Jiný vůz:

Podrobnosti vozu 15Tf ev. č. 9427

Domovská vozovna: Žižkov

Typ vozu: 15Tf

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2017

Dodání: 16. 1. 2018

Výrobní číslo: 10385

Profil kol: PR-1

Dveře: Ultimate

Sedadla: Pino (plastová). Výrobce: Vogelsitze. Červená (RAL 3001), šedá (RAL 6500)

Označovače: Mikroelektronika Camel Combi

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Vnitřní informační systém: Bustec

Klimatizace kabiny: Bahoza HVAC S78S

Klimatizace salonu: FAIVELEY 9645500

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 800.25

Najeto: cca 63 850 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 33,416 m
Délka skříně samostatně: 31,4 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3450 mm
Vzdálenost čepů: 7750 mm » 1900 mm » 7700 mm » 1900 mm » 7750 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 450 mm / 350 mm (nízkopodlažní vstup)
Počet míst k sezení: 61
Počet míst ke stání: 223
Maximální obsaditelnost: 284 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících bez klimatizační jednotky: 43790 kg
Bez cestujících s klimatizační jednotkou: 44300 kg
Maximální zátěž: 63700 kg
Hmotnost vnějších podvozků: 5250 kg
Hmotnost vnitřních podvozků: 4890 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,9 kN | 66,4 kN | 67,1 kN | 49,1 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová
Pulzní měnič: 4 pulzní měniče s IGBT SKiiP tranzistory s rekuperací
Statický měnič: SM 36.1 – 600V ss. » 3x400 V, 14 kW, 240 A + 600V ss. » 230 V, 2,5kW, 11A
Sběrač: Stemmann Fb800.25
Odpojovač/uzemňovač: 1PPAD51
Ventilační jednotka: KTV-1-15T
Klima kabiny řidiče: HVAC S78S
Spřáhlo: Skládací, mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s pražským typem hlavy
Typ a průměr kol: 666 mm s přítlačným kotoučem a pružnou vložkou GMT
Brzdy: Elektrohydraulická střadačová kotoučová brzda Dako K.P.T.010
Kolejnicová brzda FC63 70 kN, 40A, 102 kg (stupeň 1 - střední podvozky; stupeň 2 - všechny podvozky)
Řadič: Dynamický 0-1500A
Stupně řadiče: Jízda: Dynamický (0-1500A), 7x brzda, 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 16x HLU3436 P/44-VA
Vstupní napětí motoru: ~392 V
Parametry motoru: Výkon: 46,6 kW
Otáčky: 196/706 ot./min.
Chlazení: směs voda+glykol
Motorventilátor: PM FC035-4DQ.2C.A7
3x230V
Motorventilátor pulzního měniče: 2x radiální RH25M-2DK.3B.1R

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
26 707 út 18.12. 4:2218.12. 22:45 9427
 8  702 po 17.12. 18:3017.12. 20:53 9427*Z
26 717 čt 13.12. 5:1814.12. 0:03 9427
22 710 st 12.12. 4:0413.12. 0:32 9427
22 702 út 11.12. 5:5312.12. 1:32 9427
26 704 po 10.12. 6:0611.12. 1:01 9427
26 709 ne 9.12. 4:4210.12. 1:01 9427
26 708 so 8.12. 6:539.12. 0:41 9427
18 702 pá 7.12. 6:208.12. 1:07 9427
22 714 čt 6.12. 5:216.12. 19:37 9427
20 713 st 5.12. 6:175.12. 23:24 9427
18 703 út 4.12. 4:164.12. 21:23 9427
22 729 po 3.12. 14:393.12. 22:49 9427
26 714 po 3.12. 7:113.12. 10:08 9427
26 709 so 1.12. 4:221.12. 12:25 9427*MU
22 709 pá 30.11. 3:441.12. 0:36 9427
 1  708 čt 29.11. 14:3630.11. 1:22 9427
15 809 čt 29.11. 4:5829.11. 9:02 9427
 6  812 st 28.11. 5:5028.11. 22:26 9427
15 809 út 27.11. 14:3927.11. 18:31 9427
15 812 út 27.11. 5:5127.11. 9:42 9427
 9  823 po 26.11. 6:3526.11. 20:34 9427
15 803 ne 25.11. 10:3225.11. 21:26 9427
 9  810 so 24.11. 7:5624.11. 23:39 9427
 6  812 pá 23.11. 5:1323.11. 22:22 9427
*Z = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9296
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná v naší databázi. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.