Jiný vůz:

Informace o tramvaji 15T ev. č. 9427

Evidované celoplošné polepy:

 
 
 
Městská policie hl. m. Prahy (od 27. 11. 2022 do současnosti)

Městská policie hl. m. Prahy

Zobrazit ve větším rozlišení

Domovská vozovna: Žižkov

Oficiální označení typu vozu: 15T

Neoficiální označení: 15Tf

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2017

Dodání: 16. 1. 2018

Výrobní číslo: 10385

Profil kol: K

Dveře: Ultimate

Sedadla: Pino (plastová). Výrobce: Vogelsitze. Červená (RAL 3001), šedá (RAL 6500)

Centrální počítač OIS: Apex DT-04

Vnitřní informační systém: Bustec

Klimatizace kabiny: Bahoza HVAC S78S

Klimatizace salonu: Bahoza KLMT 15002

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 800.25

Najeto: cca 383 888 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 33,416 m
Délka skříně samostatně: 31,4 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3450 mm
Vzdálenost čepů: 7750 mm » 1900 mm » 7700 mm » 1900 mm » 7750 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 450 mm / 350 mm (nízkopodlažní vstup)
Počet míst k sezení: 61
Počet míst ke stání: 223
Maximální obsaditelnost: 284 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících bez klimatizační jednotky: 43790 kg
Bez cestujících s klimatizační jednotkou: 44300 kg
Maximální zátěž: 63700 kg
Hmotnost vnějších podvozků: 5250 kg
Hmotnost vnitřních podvozků: 4890 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,9 kN | 66,4 kN | 67,1 kN | 49,1 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová
Pulzní měnič: 4 pulzní měniče s IGBT SKiiP tranzistory s rekuperací
Statický měnič: SM 36.1 – 600V ss. » 3x400 V, 14 kW, 240 A + 600V ss. » 230 V, 2,5kW, 11A
Sběrač: Stemmann Fb800.25
Odpojovač/uzemňovač: 1PPAD51
Ventilační jednotka: KTV-1-15T
Klima kabiny řidiče: HVAC S78S
Spřáhlo: Skládací, mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s pražským typem hlavy
Typ a průměr kol: 666 mm s přítlačným kotoučem a pružnou vložkou GMT
Brzdy: Elektrohydraulická střadačová kotoučová brzda Dako K.P.T.010
Kolejnicová brzda FC63 70 kN, 40A, 102 kg (stupeň 1 - zadní podvozky; stupeň 2 - všechny podvozky)
Řadič: Dynamický 0-1500A
Stupně řadiče: Jízda: Dynamický (0-1500A), 7x brzda, 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 16x HLU3436 P/44-VA
Vstupní napětí motoru: ~392 V
Parametry motoru: Výkon: 46,6 kW
Otáčky: 196/706 ot./min.
Chlazení: směs voda+glykol
Motorventilátor: PM FC035-4DQ.2C.A7
3x230V
Motorventilátor pulzního měniče: 2x radiální RH25M-2DK.3B.1R

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
8+25 816 pá 19.4. 4:4019.4. 19:39 9427
 9  812 čt 18.4. 4:4518.4. 22:33 9427
 9  804 st 17.4. 15:0918.4. 0:06 9427
8+25 813 st 17.4. 6:0917.4. 9:24 9427
 5  807 út 16.4. 6:4216.4. 20:11 9427
 9  815 po 15.4. 15:5315.4. 20:18 9427
25 814 po 15.4. 6:1015.4. 9:25 9427
 9  805 ne 14.4. 5:0215.4. 0:16 9427
 9  802 so 13.4. 4:2613.4. 23:56 9427
 8  805 pá 12.4. 7:0113.4. 0:51 9427
 9  805 čt 11.4. 6:1612.4. 0:16 9427
 9  804 st 10.4. 15:0911.4. 0:06 9427
 9  815 st 10.4. 7:2310.4. 9:44 9427
25 814 út 9.4. 15:269.4. 18:45 9427
Rok 2023
 8  801 pá 15.12. 4:4115.12. 18:52 9427
11 808 čt 14.12. 7:0815.12. 0:16 9427
 8  801 st 13.12. 4:4113.12. 18:52 9427
 5  803 út 12.12. 6:1213.12. 0:16 9427
 5  801 po 11.12. 6:0211.12. 23:56 9427
 5  809 pá 8.12. 7:078.12. 20:38 9427
 9  812 so 2.12. 8:062.12. 21:00 9427*MU
 1  805 pá 1.12. 4:541.12. 19:43 9427
11 803 čt 30.11. 6:2630.11. 23:04 9427
 1  804 st 29.11. 4:3429.11. 21:33 9427
 9  810 út 28.11. 4:3029.11. 0:24 9427
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná námi, našimi spolupracovníky, či převzatá z oficiálních otevřených dat. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.