Jiný vůz:

Informace o tramvaji 15T ev. č. 9427

Domovská vozovna: Žižkov

Oficiální označení typu vozu: 15T

Neoficiální označení: 15Tf

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2017

Dodání: 16. 1. 2018

Výrobní číslo: 10385

Profil kol: K

Dveře: Ultimate

Sedadla: Pino (plastová). Výrobce: Vogelsitze. Červená (RAL 3001), šedá (RAL 6500)

Centrální počítač OIS: Apex DT-04

Vnitřní informační systém: Bustec

Klimatizace kabiny: Bahoza HVAC S78S

Klimatizace salonu: Bahoza KLMT 15002

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 800.25

Najeto: cca 214 720 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 33,416 m
Délka skříně samostatně: 31,4 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3450 mm
Vzdálenost čepů: 7750 mm » 1900 mm » 7700 mm » 1900 mm » 7750 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 450 mm / 350 mm (nízkopodlažní vstup)
Počet míst k sezení: 61
Počet míst ke stání: 223
Maximální obsaditelnost: 284 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících bez klimatizační jednotky: 43790 kg
Bez cestujících s klimatizační jednotkou: 44300 kg
Maximální zátěž: 63700 kg
Hmotnost vnějších podvozků: 5250 kg
Hmotnost vnitřních podvozků: 4890 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,9 kN | 66,4 kN | 67,1 kN | 49,1 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová
Pulzní měnič: 4 pulzní měniče s IGBT SKiiP tranzistory s rekuperací
Statický měnič: SM 36.1 – 600V ss. » 3x400 V, 14 kW, 240 A + 600V ss. » 230 V, 2,5kW, 11A
Sběrač: Stemmann Fb800.25
Odpojovač/uzemňovač: 1PPAD51
Ventilační jednotka: KTV-1-15T
Klima kabiny řidiče: HVAC S78S
Spřáhlo: Skládací, mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s pražským typem hlavy
Typ a průměr kol: 666 mm s přítlačným kotoučem a pružnou vložkou GMT
Brzdy: Elektrohydraulická střadačová kotoučová brzda Dako K.P.T.010
Kolejnicová brzda FC63 70 kN, 40A, 102 kg (stupeň 1 - zadní podvozky; stupeň 2 - všechny podvozky)
Řadič: Dynamický 0-1500A
Stupně řadiče: Jízda: Dynamický (0-1500A), 7x brzda, 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 16x HLU3436 P/44-VA
Vstupní napětí motoru: ~392 V
Parametry motoru: Výkon: 46,6 kW
Otáčky: 196/706 ot./min.
Chlazení: směs voda+glykol
Motorventilátor: PM FC035-4DQ.2C.A7
3x230V
Motorventilátor pulzního měniče: 2x radiální RH25M-2DK.3B.1R

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
11 812 st 12.5. 18:3012.5. 20:44 9427*Z
16 807 út 11.5. 4:0711.5. 22:56 9427
 9  801 po 10.5. 6:4710.5. 23:56 9427
 8  805 so 8.5. 4:148.5. 10:15 9427*MU
11 809 čt 6.5. 5:446.5. 20:14 9427
 9  801 st 5.5. 6:475.5. 22:10 9427
 9  811 út 4.5. 12:104.5. 12:45 9427*Z1
 6  813 po 3.5. 6:173.5. 22:24 9427
25 809 ne 2.5. 9:302.5. 20:37 9427
 1  804 so 1.5. 4:281.5. 20:52 9427
 6  813 pá 30.4. 6:1730.4. 22:24 9427
 6  808 čt 29.4. 5:2529.4. 21:45 9427
 9  801 st 28.4. 6:4728.4. 22:10 9427
Zvl 811 út 27.4. 9:3027.4. 12:30 9427*1
11 809 po 26.4. 5:4426.4. 20:14 9427
11 803 so 24.4. 4:0924.4. 20:36 9427
16 809 pá 23.4. 4:2623.4. 22:49 9427
 6  813 čt 22.4. 6:1722.4. 22:24 9427
 9  803 st 21.4. 9:5021.4. 22:17 9427*Z1
11 809 út 20.4. 5:4420.4. 20:14 9427
25 808 čt 15.4. 5:1615.4. 21:07 9427
 6  813 st 14.4. 6:1714.4. 22:24 9427
16 819 út 13.4. 14:2013.4. 21:17 9427
16 217 út 13.4. 6:5513.4. 11:08 9427*Z2
 9  801 po 12.4. 6:4712.4. 22:10 9427
*Z = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8237+8312
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události
*Z1 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9437
*1 = krytí provozu linky 11 při stržené troleji na Spořilově
*Z2 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8494+8524

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.