Jiný vůz:

Informace o tramvaji 15T ev. č. 9427

Domovská vozovna: Žižkov

Typ vozu: 15Tf

Oficiální označení typu vozu: 15T

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2017

Dodání: 16. 1. 2018

Výrobní číslo: 10385

Profil kol: PR-1

Dveře: Ultimate

Sedadla: Pino (plastová). Výrobce: Vogelsitze. Červená (RAL 3001), šedá (RAL 6500)

Označovače: Mikroelektronika Camel Combi

Centrální počítač OIS: Apex DT-04

Vnitřní informační systém: Bustec

Klimatizace kabiny: Bahoza HVAC S78S

Klimatizace salonu: FAIVELEY 9645500

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 800.25

Najeto: cca 107 020 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 33,416 m
Délka skříně samostatně: 31,4 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3450 mm
Vzdálenost čepů: 7750 mm » 1900 mm » 7700 mm » 1900 mm » 7750 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 450 mm / 350 mm (nízkopodlažní vstup)
Počet míst k sezení: 61
Počet míst ke stání: 223
Maximální obsaditelnost: 284 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících bez klimatizační jednotky: 43790 kg
Bez cestujících s klimatizační jednotkou: 44300 kg
Maximální zátěž: 63700 kg
Hmotnost vnějších podvozků: 5250 kg
Hmotnost vnitřních podvozků: 4890 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,9 kN | 66,4 kN | 67,1 kN | 49,1 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová
Pulzní měnič: 4 pulzní měniče s IGBT SKiiP tranzistory s rekuperací
Statický měnič: SM 36.1 – 600V ss. » 3x400 V, 14 kW, 240 A + 600V ss. » 230 V, 2,5kW, 11A
Sběrač: Stemmann Fb800.25
Odpojovač/uzemňovač: 1PPAD51
Ventilační jednotka: KTV-1-15T
Klima kabiny řidiče: HVAC S78S
Spřáhlo: Skládací, mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s pražským typem hlavy
Typ a průměr kol: 666 mm s přítlačným kotoučem a pružnou vložkou GMT
Brzdy: Elektrohydraulická střadačová kotoučová brzda Dako K.P.T.010
Kolejnicová brzda FC63 70 kN, 40A, 102 kg (stupeň 1 - střední podvozky; stupeň 2 - všechny podvozky)
Řadič: Dynamický 0-1500A
Stupně řadiče: Jízda: Dynamický (0-1500A), 7x brzda, 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 16x HLU3436 P/44-VA
Vstupní napětí motoru: ~392 V
Parametry motoru: Výkon: 46,6 kW
Otáčky: 196/706 ot./min.
Chlazení: směs voda+glykol
Motorventilátor: PM FC035-4DQ.2C.A7
3x230V
Motorventilátor pulzního měniče: 2x radiální RH25M-2DK.3B.1R

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
11 802 po 19.8. 4:2320.8. 0:36 9427
 1  808 ne 18.8. 10:2918.8. 22:08 9427
 1  801 so 17.8. 8:2917.8. 22:08 9427
 9  803 st 7.8. 5:387.8. 12:30 9427*MU
 8  810 út 6.8. 10:157.8. 0:23 9427*Z
 8  802 út 6.8. 5:356.8. 10:08 9427
25 803 po 5.8. 5:575.8. 22:38 9427
25 806 ne 4.8. 7:254.8. 22:23 9427*Z1
16 806 so 3.8. 4:084.8. 0:29 9427
 1  809 pá 2.8. 4:283.8. 1:10 9427
11 803 čt 1.8. 4:082.8. 0:51 9427
 1  809 st 31.7. 13:301.8. 1:10 9427*Z2
14 809 st 31.7. 4:5631.7. 10:20 9427
24 806 út 30.7. 5:4730.7. 20:25 9427
 9  818 po 29.7. 6:4329.7. 23:28 9427
 8  810 pá 26.7. 4:3427.7. 0:23 9427
 8  810 čt 25.7. 4:3425.7. 15:45 9427*MU
16 813 st 24.7. 14:5724.7. 22:42 9427
14 809 st 24.7. 4:5624.7. 10:20 9427
 9  810 út 23.7. 5:4323.7. 19:53 9427
 8  810 po 22.7. 4:3423.7. 0:23 9427
25 806 ne 21.7. 4:1721.7. 22:23 9427
16 809 so 20.7. 8:2521.7. 1:05 9427
 1  807 pá 19.7. 5:5219.7. 20:41 9427
 9  802 čt 18.7. 6:2518.7. 16:20 9427*MU
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události
*Z = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9445
*Z1 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9441
*Z2 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9426

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.