Jiný vůz:

Informace o tramvaji 15T ev. č. 9427

Domovská vozovna: Žižkov

Oficiální označení typu vozu: 15T

Neoficiální označení: 15Tf

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2017

Dodání: 16. 1. 2018

Výrobní číslo: 10385

Profil kol: K

Dveře: Ultimate

Sedadla: Pino (plastová). Výrobce: Vogelsitze. Červená (RAL 3001), šedá (RAL 6500)

Centrální počítač OIS: Apex DT-04

Vnitřní informační systém: Bustec

Klimatizace kabiny: Bahoza HVAC S78S

Klimatizace salonu: Bahoza KLMT 15002

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 800.25

Najeto: cca 293 275 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 33,416 m
Délka skříně samostatně: 31,4 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3450 mm
Vzdálenost čepů: 7750 mm » 1900 mm » 7700 mm » 1900 mm » 7750 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 450 mm / 350 mm (nízkopodlažní vstup)
Počet míst k sezení: 61
Počet míst ke stání: 223
Maximální obsaditelnost: 284 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících bez klimatizační jednotky: 43790 kg
Bez cestujících s klimatizační jednotkou: 44300 kg
Maximální zátěž: 63700 kg
Hmotnost vnějších podvozků: 5250 kg
Hmotnost vnitřních podvozků: 4890 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,9 kN | 66,4 kN | 67,1 kN | 49,1 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová
Pulzní měnič: 4 pulzní měniče s IGBT SKiiP tranzistory s rekuperací
Statický měnič: SM 36.1 – 600V ss. » 3x400 V, 14 kW, 240 A + 600V ss. » 230 V, 2,5kW, 11A
Sběrač: Stemmann Fb800.25
Odpojovač/uzemňovač: 1PPAD51
Ventilační jednotka: KTV-1-15T
Klima kabiny řidiče: HVAC S78S
Spřáhlo: Skládací, mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s pražským typem hlavy
Typ a průměr kol: 666 mm s přítlačným kotoučem a pružnou vložkou GMT
Brzdy: Elektrohydraulická střadačová kotoučová brzda Dako K.P.T.010
Kolejnicová brzda FC63 70 kN, 40A, 102 kg (stupeň 1 - zadní podvozky; stupeň 2 - všechny podvozky)
Řadič: Dynamický 0-1500A
Stupně řadiče: Jízda: Dynamický (0-1500A), 7x brzda, 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 16x HLU3436 P/44-VA
Vstupní napětí motoru: ~392 V
Parametry motoru: Výkon: 46,6 kW
Otáčky: 196/706 ot./min.
Chlazení: směs voda+glykol
Motorventilátor: PM FC035-4DQ.2C.A7
3x230V
Motorventilátor pulzního měniče: 2x radiální RH25M-2DK.3B.1R

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
14 811 ne 3.7. 7:413.7. 23:04 9427
10 806 so 2.7. 4:403.7. 0:26 9427
 4  812 po 27.6. 15:0527.6. 19:02 9427
 4  810 po 27.6. 5:5027.6. 9:42 9427
 4  813 pá 24.6. 15:1224.6. 19:10 9427
 4  809 pá 24.6. 6:5824.6. 9:10 9427
19 104 út 21.6. 16:0021.6. 17:40 9427*Z1
 9  805 út 21.6. 6:3921.6. 9:00 9427
 9  805 po 20.6. 6:3920.6. 9:00 9427
10 806 pá 17.6. 6:3817.6. 9:18 9427
 4  811 čt 16.6. 14:5616.6. 18:54 9427
 4  809 čt 16.6. 6:5816.6. 9:10 9427
 4  813 st 15.6. 15:1215.6. 19:10 9427
 4  809 st 15.6. 6:5815.6. 9:10 9427
 4  809 út 14.6. 6:5814.6. 9:30 9427
 4  810 po 13.6. 14:4813.6. 18:46 9427
 4  809 po 13.6. 6:5813.6. 9:30 9427
 4  812 pá 10.6. 15:0510.6. 19:02 9427
10 806 pá 10.6. 6:3810.6. 9:18 9427
 8  804 čt 9.6. 6:549.6. 18:53 9427
 4  811 st 8.6. 14:568.6. 18:54 9427
 9  805 st 8.6. 6:398.6. 9:00 9427
 6  815 út 7.6. 6:287.6. 19:41 9427
10 805 po 6.6. 5:406.6. 19:42 9427
 9  804 ne 5.6. 5:255.6. 22:52 9427
*Z1 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9085

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.