Jiný vůz:

Podrobnosti vozu 15Tf ev. č. 9427

Domovská vozovna: Žižkov

Typ vozu: 15Tf

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2017

Dodání: 16. 1. 2018

Výrobní číslo: 10385

Profil kol: PR-1

Dveře: Ultimate

Sedadla: Pino (plastová). Výrobce: Vogelsitze. Červená (RAL 3001), šedá (RAL 6500)

Označovače: Mikroelektronika Camel Combi

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Vnitřní informační systém: Bustec

Klimatizace kabiny: Bahoza HVAC S78S

Klimatizace salonu: FAIVELEY 9645500

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 800.25

Najeto: cca 20 650 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 33,416 m
Délka skříně samostatně: 31,4 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3450 mm
Vzdálenost čepů: 7750 mm » 1900 mm » 7700 mm » 1900 mm » 7750 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 450 mm / 350 mm (nízkopodlažní vstup)
Počet míst k sezení: 61
Počet míst ke stání: 223
Maximální obsaditelnost: 284 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících bez klimatizační jednotky: 43790 kg
Bez cestujících s klimatizační jednotkou: 44300 kg
Maximální zátěž: 63700 kg
Hmotnost vnějších podvozků: 5250 kg
Hmotnost vnitřních podvozků: 4890 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,9 kN | 66,4 kN | 67,1 kN | 49,1 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová
Pulzní měnič: 4 pulzní měniče s IGBT SKiiP tranzistory s rekuperací
Statický měnič: SM 36.1 – 600V ss. » 3x400 V, 14 kW, 240 A + 600V ss. » 230 V, 2,5kW, 11A
Sběrač: Stemmann Fb800.25
Odpojovač/uzemňovač: 1PPAD51
Ventilační jednotka: KTV-1-15T
Klima kabiny řidiče: HVAC S78S
Spřáhlo: Skládací, mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s pražským typem hlavy
Typ a průměr kol: 666 mm s přítlačným kotoučem a pružnou vložkou GMT
Brzdy: Elektrohydraulická střadačová kotoučová brzda Dako K.P.T.010
Kolejnicová brzda FC63 70 kN, 40A, 102 kg (stupeň 1 - střední podvozky; stupeň 2 - všechny podvozky)
Řadič: Dynamický 0-1500A
Stupně řadiče: Jízda: Dynamický (0-1500A), 7x brzda, 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 16x HLU3436 P/44-VA
Vstupní napětí motoru: ~392 V
Parametry motoru: Výkon: 46,6 kW
Otáčky: 196/706 ot./min.
Chlazení: směs voda+glykol
Motorventilátor: PM FC035-4DQ.2C.A7
3x230V
Motorventilátor pulzního měniče: 2x radiální RH25M-2DK.3B.1R

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
24 805 st 23.5. 6:1023.5. 20:38 9427
24 805 út 22.5. 6:1022.5. 20:38 9427
15 814 po 21.5. 5:0322.5. 0:26 9427
 1  803 ne 20.5. 4:4820.5. 21:26 9427
15 805 so 19.5. 5:4319.5. 21:07 9427
 1  807 pá 18.5. 4:4818.5. 21:41 9427
 1  807 čt 17.5. 4:4817.5. 21:41 9427
15 814 st 16.5. 5:0317.5. 0:26 9427
15 814 út 15.5. 5:0316.5. 0:26 9427
15 814 po 14.5. 5:0315.5. 0:26 9427
 9  817 ne 13.5. 4:5214.5. 0:08 9427
15 801 so 12.5. 5:0312.5. 22:09 9427
 9  831 pá 11.5. 5:0112.5. 0:08 9427
 9  809 čt 10.5. 8:2511.5. 0:36 9427*Z
24 805 po 7.5. 6:107.5. 20:38 9427
24 805 pá 4.5. 6:104.5. 20:38 9427
24 805 čt 3.5. 6:103.5. 20:38 9427
15 811 st 2.5. 15:242.5. 19:34 9427
15 811 st 2.5. 5:432.5. 9:37 9427
 1  802 po 30.4. 6:0230.4. 21:11 9427
 1  809 pá 27.4. 6:3927.4. 20:11 9427
15 811 čt 26.4. 15:2326.4. 19:34 9427
15 811 čt 26.4. 5:4326.4. 9:37 9427
 9  811 st 25.4. 5:4826.4. 0:46 9427
1+17 841 út 24.4. 4:2825.4. 0:18 9427
*Z = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8245+8308

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná v naší databázi. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.