Jiný vůz:

Informace o tramvaji 15T ev. č. 9427

Domovská vozovna: Žižkov

Typ vozu: 15Tf

Oficiální označení typu vozu: 15T

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2017

Dodání: 16. 1. 2018

Výrobní číslo: 10385

Profil kol: PR-1

Dveře: Ultimate

Sedadla: Pino (plastová). Výrobce: Vogelsitze. Červená (RAL 3001), šedá (RAL 6500)

Označovače: Mikroelektronika Camel Combi

Centrální počítač OIS: Apex DT-04

Vnitřní informační systém: Bustec

Klimatizace kabiny: Bahoza HVAC S78S

Klimatizace salonu: FAIVELEY 9645500

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 800.25

Najeto: cca 162 865 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 33,416 m
Délka skříně samostatně: 31,4 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3450 mm
Vzdálenost čepů: 7750 mm » 1900 mm » 7700 mm » 1900 mm » 7750 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 450 mm / 350 mm (nízkopodlažní vstup)
Počet míst k sezení: 61
Počet míst ke stání: 223
Maximální obsaditelnost: 284 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících bez klimatizační jednotky: 43790 kg
Bez cestujících s klimatizační jednotkou: 44300 kg
Maximální zátěž: 63700 kg
Hmotnost vnějších podvozků: 5250 kg
Hmotnost vnitřních podvozků: 4890 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,9 kN | 66,4 kN | 67,1 kN | 49,1 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová
Pulzní měnič: 4 pulzní měniče s IGBT SKiiP tranzistory s rekuperací
Statický měnič: SM 36.1 – 600V ss. » 3x400 V, 14 kW, 240 A + 600V ss. » 230 V, 2,5kW, 11A
Sběrač: Stemmann Fb800.25
Odpojovač/uzemňovač: 1PPAD51
Ventilační jednotka: KTV-1-15T
Klima kabiny řidiče: HVAC S78S
Spřáhlo: Skládací, mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s pražským typem hlavy
Typ a průměr kol: 666 mm s přítlačným kotoučem a pružnou vložkou GMT
Brzdy: Elektrohydraulická střadačová kotoučová brzda Dako K.P.T.010
Kolejnicová brzda FC63 70 kN, 40A, 102 kg (stupeň 1 - zadní podvozky; stupeň 2 - všechny podvozky)
Řadič: Dynamický 0-1500A
Stupně řadiče: Jízda: Dynamický (0-1500A), 7x brzda, 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 16x HLU3436 P/44-VA
Vstupní napětí motoru: ~392 V
Parametry motoru: Výkon: 46,6 kW
Otáčky: 196/706 ot./min.
Chlazení: směs voda+glykol
Motorventilátor: PM FC035-4DQ.2C.A7
3x230V
Motorventilátor pulzního měniče: 2x radiální RH25M-2DK.3B.1R

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
 9  803 so 4.7. 4:515.7. 0:16 9427
11 804 pá 3.7. 5:383.7. 21:35 9427
11 804 čt 2.7. 5:382.7. 21:35 9427
 8  808 út 30.6. 4:1430.6. 16:00 9427*MU
 1  806 po 29.6. 5:5029.6. 22:35 9427
25 806 ne 28.6. 4:1728.6. 22:23 9427
 1  803 so 27.6. 4:4727.6. 20:26 9427
 8  703 pá 26.6. 13:4526.6. 14:30 9427*Z
 1  807 čt 25.6. 6:0225.6. 8:10 9427*MU
 9  825 út 9.6. 6:5010.6. 0:08 9427
 9  821 po 8.6. 6:148.6. 21:09 9427
 1  811 pá 5.6. 4:475.6. 21:11 9427
 9  815 čt 4.6. 5:404.6. 20:13 9427
11 812 st 3.6. 4:093.6. 20:39 9427
 9  812 út 2.6. 5:283.6. 0:56 9427
11 803 po 1.6. 6:521.6. 21:20 9427
25 806 so 30.5. 4:1730.5. 22:23 9427
 1  809 čt 28.5. 6:1828.5. 22:38 9427
25 801 st 27.5. 4:1727.5. 22:23 9427
 9  809 út 26.5. 5:2227.5. 0:46 9427
 1  812 po 25.5. 6:4025.5. 21:26 9427
11+14 832 ne 24.5. 10:0624.5. 22:21 9427
 1  803 so 23.5. 4:3523.5. 20:41 9427
16 814 čt 21.5. 5:0921.5. 20:21 9427
 9  815 st 20.5. 5:4020.5. 20:13 9427
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události
*Z = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9317

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.