Jiný vůz:

Informace o tramvaji 15T ev. č. 9426

Evidované celoplošné polepy:

 
 
 
Anketa „Nový hlas“ (od 22. 5. 2022 do 19. 6. 2022)

Anketa „Nový hlas“

Zobrazit ve větším rozlišení

Domovská vozovna: Žižkov

Oficiální označení typu vozu: 15T

Neoficiální označení: 15Tf

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2017

Dodání: 5. 1. 2018

Výrobní číslo: 10384

Profil kol: K

Dveře: Ultimate

Sedadla: Pino (plastová). Výrobce: Vogelsitze. Červená (RAL 3001), šedá (RAL 6500)

Centrální počítač OIS: Apex DT-04

Vnitřní informační systém: Bustec

Klimatizace kabiny: Bahoza HVAC S78S

Klimatizace salonu: Bahoza KLMT 15002

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 800.25

Najeto: cca 307 516 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 33,416 m
Délka skříně samostatně: 31,4 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3450 mm
Vzdálenost čepů: 7750 mm » 1900 mm » 7700 mm » 1900 mm » 7750 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 450 mm / 350 mm (nízkopodlažní vstup)
Počet míst k sezení: 61
Počet míst ke stání: 223
Maximální obsaditelnost: 284 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících bez klimatizační jednotky: 43790 kg
Bez cestujících s klimatizační jednotkou: 44300 kg
Maximální zátěž: 63700 kg
Hmotnost vnějších podvozků: 5250 kg
Hmotnost vnitřních podvozků: 4890 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,9 kN | 66,4 kN | 67,1 kN | 49,1 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová
Pulzní měnič: 4 pulzní měniče s IGBT SKiiP tranzistory s rekuperací
Statický měnič: SM 36.1 – 600V ss. » 3x400 V, 14 kW, 240 A + 600V ss. » 230 V, 2,5kW, 11A
Sběrač: Stemmann Fb800.25
Odpojovač/uzemňovač: 1PPAD51
Ventilační jednotka: KTV-1-15T
Klima kabiny řidiče: HVAC S78S
Spřáhlo: Skládací, mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s pražským typem hlavy
Typ a průměr kol: 666 mm s přítlačným kotoučem a pružnou vložkou GMT
Brzdy: Elektrohydraulická střadačová kotoučová brzda Dako K.P.T.010
Kolejnicová brzda FC63 70 kN, 40A, 102 kg (stupeň 1 - zadní podvozky; stupeň 2 - všechny podvozky)
Řadič: Dynamický 0-1500A
Stupně řadiče: Jízda: Dynamický (0-1500A), 7x brzda, 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 16x HLU3436 P/44-VA
Vstupní napětí motoru: ~392 V
Parametry motoru: Výkon: 46,6 kW
Otáčky: 196/706 ot./min.
Chlazení: směs voda+glykol
Motorventilátor: PM FC035-4DQ.2C.A7
3x230V
Motorventilátor pulzního měniče: 2x radiální RH25M-2DK.3B.1R

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
 8  808 dnes 4:177.6. 21:20 9426
 8  812 út 6.6. 6:546.6. 23:53 9426
 8  805 po 5.6. 5:485.6. 20:49 9426
 8  805 ne 4.6. 4:174.6. 22:18 9426
 9  805 so 3.6. 5:064.6. 0:22 9426
 6  802 pá 2.6. 6:263.6. 0:28 9426
14 815 čt 1.6. 6:031.6. 19:24 9426
 9  806 st 31.5. 6:1531.5. 19:43 9426
25 801 út 30.5. 6:0230.5. 20:46 9426
 9  816 po 29.5. 9:2529.5. 20:20 9426*Z1
 9  804 ne 28.5. 5:2328.5. 22:52 9426
25 801 so 27.5. 4:4227.5. 23:45 9426
 8  812 pá 26.5. 6:2427.5. 0:09 9426
 4  813 čt 25.5. 16:3325.5. 19:10 9426*Z1
 9  805 čt 25.5. 6:3925.5. 9:00 9426
14 815 st 24.5. 6:0324.5. 19:24 9426
14 817 út 23.5. 5:0223.5. 19:45 9426
14 815 po 22.5. 6:0322.5. 19:24 9426
10 802 ne 21.5. 5:1621.5. 23:47 9426
10 807 so 20.5. 5:0021.5. 0:46 9426
 9  812 pá 19.5. 13:3020.5. 0:31 9426*Z2
 4  810 čt 18.5. 16:5518.5. 18:46 9426*Z3
26 503 čt 18.5. 11:4518.5. 12:40 9426*Z4
25 801 st 17.5. 6:0217.5. 20:46 9426
 9  809 út 16.5. 4:2616.5. 19:50 9426
*Z1 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8243+8240
*Z2 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8241+8242
*Z3 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8213+8218
*Z4 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8252+8400

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.