Jiný vůz:

Podrobnosti vozu 15Tf ev. č. 9426

Domovská vozovna: Žižkov

Typ vozu: 15Tf

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2017

Dodání: 5. 1. 2018

Výrobní číslo: 10384

Profil kol: PR-1

Dveře: Ultimate

Sedadla: Pino (plastová). Výrobce: Vogelsitze. Červená (RAL 3001), šedá (RAL 6500)

Označovače: Mikroelektronika Camel Combi

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Vnitřní informační systém: Bustec

Klimatizace kabiny: Bahoza HVAC S78S

Klimatizace salonu: FAIVELEY 9645500

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 800.25

Najeto: cca 29 890 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 33,416 m
Délka skříně samostatně: 31,4 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3450 mm
Vzdálenost čepů: 7750 mm » 1900 mm » 7700 mm » 1900 mm » 7750 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 450 mm / 350 mm (nízkopodlažní vstup)
Počet míst k sezení: 61
Počet míst ke stání: 223
Maximální obsaditelnost: 284 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících bez klimatizační jednotky: 43790 kg
Bez cestujících s klimatizační jednotkou: 44300 kg
Maximální zátěž: 63700 kg
Hmotnost vnějších podvozků: 5250 kg
Hmotnost vnitřních podvozků: 4890 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,9 kN | 66,4 kN | 67,1 kN | 49,1 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová
Pulzní měnič: 4 pulzní měniče s IGBT SKiiP tranzistory s rekuperací
Statický měnič: SM 36.1 – 600V ss. » 3x400 V, 14 kW, 240 A + 600V ss. » 230 V, 2,5kW, 11A
Sběrač: Stemmann Fb800.25
Odpojovač/uzemňovač: 1PPAD51
Ventilační jednotka: KTV-1-15T
Klima kabiny řidiče: HVAC S78S
Spřáhlo: Skládací, mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s pražským typem hlavy
Typ a průměr kol: 666 mm s přítlačným kotoučem a pružnou vložkou GMT
Brzdy: Elektrohydraulická střadačová kotoučová brzda Dako K.P.T.010
Kolejnicová brzda FC63 70 kN, 40A, 102 kg (stupeň 1 - střední podvozky; stupeň 2 - všechny podvozky)
Řadič: Dynamický 0-1500A
Stupně řadiče: Jízda: Dynamický (0-1500A), 7x brzda, 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 16x HLU3436 P/44-VA
Vstupní napětí motoru: ~392 V
Parametry motoru: Výkon: 46,6 kW
Otáčky: 196/706 ot./min.
Chlazení: směs voda+glykol
Motorventilátor: PM FC035-4DQ.2C.A7
3x230V
Motorventilátor pulzního měniče: 2x radiální RH25M-2DK.3B.1R

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
 9  807 pá 20.7. 5:5820.7. 19:45 9426
 1  801 čt 19.7. 4:4819.7. 19:42 9426
 9  801 st 18.7. 5:4919.7. 0:26 9426
 9  807 po 16.7. 5:5816.7. 16:40 9426*MU*1
 1  803 ne 1.7. 4:481.7. 21:26 9426
3+6 811 so 30.6. 11:401.7. 0:55 9426*Z
 1  807 pá 29.6. 16:0029.6. 21:41 9426*Z1
 9  831 st 27.6. 5:0128.6. 0:08 9426
11 801 út 26.6. 4:2926.6. 20:31 9426
 9  809 po 25.6. 5:3726.6. 0:36 9426
 9  802 ne 24.6. 7:2825.6. 0:36 9426
 9  806 so 23.6. 7:5324.6. 0:36 9426
 1  805 út 19.6. 4:2819.6. 21:26 9426
15 807 pá 15.6. 14:5215.6. 19:04 9426
15 807 pá 15.6. 6:5215.6. 8:57 9426
11 809 st 13.6. 4:0913.6. 19:44 9426
24 805 út 12.6. 6:1012.6. 20:38 9426
 1  805 po 11.6. 4:2811.6. 21:26 9426
11 809 pá 8.6. 4:098.6. 19:44 9426
 1  807 čt 7.6. 4:487.6. 21:41 9426
11 801 st 6.6. 4:296.6. 20:31 9426
 1  812 út 5.6. 5:495.6. 20:12 9426
15 807 po 4.6. 14:524.6. 19:04 9426
15 807 po 4.6. 6:524.6. 8:57 9426
15 807 pá 1.6. 14:521.6. 19:04 9426
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události
*1 = nehoda s os. vozidlem na Újezdě
*Z = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9422
*Z1 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9425

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná v naší databázi. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.