Jiný vůz:

Informace o tramvaji 15T ev. č. 9426

Evidované celoplošné polepy:

 
 
 
Anketa „Nový hlas“ (od 22. 5. 2022 do 19. 6. 2022)

Anketa „Nový hlas“

Zobrazit ve větším rozlišení

Domovská vozovna: Žižkov

Oficiální označení typu vozu: 15T

Neoficiální označení: 15Tf

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2017

Dodání: 5. 1. 2018

Výrobní číslo: 10384

Profil kol: K

Dveře: Ultimate

Sedadla: Pino (plastová). Výrobce: Vogelsitze. Červená (RAL 3001), šedá (RAL 6500)

Centrální počítač OIS: Apex DT-04

Vnitřní informační systém: Bustec

Klimatizace kabiny: Bahoza HVAC S78S

Klimatizace salonu: Bahoza KLMT 15002

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 800.25

Najeto: cca 426 529 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 33,416 m
Délka skříně samostatně: 31,4 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3450 mm
Vzdálenost čepů: 7750 mm » 1900 mm » 7700 mm » 1900 mm » 7750 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 450 mm / 350 mm (nízkopodlažní vstup)
Počet míst k sezení: 61
Počet míst ke stání: 223
Maximální obsaditelnost: 284 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících bez klimatizační jednotky: 43790 kg
Bez cestujících s klimatizační jednotkou: 44300 kg
Maximální zátěž: 63700 kg
Hmotnost vnějších podvozků: 5250 kg
Hmotnost vnitřních podvozků: 4890 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,9 kN | 66,4 kN | 67,1 kN | 49,1 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová
Pulzní měnič: 4 pulzní měniče s IGBT SKiiP tranzistory s rekuperací
Statický měnič: SM 36.1 – 600V ss. » 3x400 V, 14 kW, 240 A + 600V ss. » 230 V, 2,5kW, 11A
Sběrač: Stemmann Fb800.25
Odpojovač/uzemňovač: 1PPAD51
Ventilační jednotka: KTV-1-15T
Klima kabiny řidiče: HVAC S78S
Spřáhlo: Skládací, mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s pražským typem hlavy
Typ a průměr kol: 666 mm s přítlačným kotoučem a pružnou vložkou GMT
Brzdy: Elektrohydraulická střadačová kotoučová brzda Dako K.P.T.010
Kolejnicová brzda FC63 70 kN, 40A, 102 kg (stupeň 1 - zadní podvozky; stupeň 2 - všechny podvozky)
Řadič: Dynamický 0-1500A
Stupně řadiče: Jízda: Dynamický (0-1500A), 7x brzda, 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 16x HLU3436 P/44-VA
Vstupní napětí motoru: ~392 V
Parametry motoru: Výkon: 46,6 kW
Otáčky: 196/706 ot./min.
Chlazení: směs voda+glykol
Motorventilátor: PM FC035-4DQ.2C.A7
3x230V
Motorventilátor pulzního měniče: 2x radiální RH25M-2DK.3B.1R

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
12 812 dnes 4:4419.3. 22:19 9426
 5  807 út 18.3. 6:4218.3. 20:12 9426
 9  803 po 17.3. 6:1317.3. 19:32 9426
11 802 ne 16.3. 4:5116.3. 21:00 9426
 5  807 so 15.3. 5:3715.3. 23:58 9426
 5  807 pá 14.3. 6:4214.3. 20:12 9426
12 812 čt 13.3. 4:4413.3. 22:19 9426
12 810 st 12.3. 7:0913.3. 1:03 9426
12 810 út 11.3. 7:0912.3. 1:03 9426
 9  803 pá 7.3. 6:137.3. 19:32 9426
11 812 čt 6.3. 6:066.3. 18:58 9426
 7  804 st 5.3. 4:225.3. 20:39 9426
 9  805 út 4.3. 6:165.3. 0:16 9426
11 813 pá 28.2. 15:081.3. 0:37 9426
 8  807 pá 28.2. 6:4828.2. 9:33 9426
 7  806 čt 27.2. 4:4227.2. 20:58 9426
 8  811 st 26.2. 4:1927.2. 0:49 9426
12 810 út 25.2. 5:0926.2. 1:01 9426
31 807 po 24.2. 14:5024.2. 21:43 9426
31 807 po 24.2. 4:5324.2. 9:47 9426
 9  801 ne 23.2. 4:2623.2. 23:53 9426
 8  801 pá 21.2. 4:3922.2. 0:28 9426
 9  825 čt 20.2. 4:4521.2. 0:35 9426
 8  804 st 19.2. 12:0020.2. 0:48 9426*Z1
 8  810 út 18.2. 6:0518.2. 23:04 9426
*Z1 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8320+8224

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná námi, našimi spolupracovníky, či převzatá z oficiálních otevřených dat. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.