Jiný vůz:

Informace o tramvaji 15T ev. č. 9426

Evidované celoplošné polepy:

 
 
 
Anketa „Nový hlas“ (od 22. 5. 2022 do 19. 6. 2022)

Anketa „Nový hlas“

Zobrazit ve větším rozlišení

Domovská vozovna: Žižkov

Oficiální označení typu vozu: 15T

Neoficiální označení: 15Tf

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2017

Dodání: 5. 1. 2018

Výrobní číslo: 10384

Profil kol: K

Dveře: Ultimate

Sedadla: Pino (plastová). Výrobce: Vogelsitze. Červená (RAL 3001), šedá (RAL 6500)

Centrální počítač OIS: Apex DT-04

Vnitřní informační systém: Bustec

Klimatizace kabiny: Bahoza HVAC S78S

Klimatizace salonu: Bahoza KLMT 15002

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 800.25

Najeto: cca 292 531 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 33,416 m
Délka skříně samostatně: 31,4 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3450 mm
Vzdálenost čepů: 7750 mm » 1900 mm » 7700 mm » 1900 mm » 7750 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 450 mm / 350 mm (nízkopodlažní vstup)
Počet míst k sezení: 61
Počet míst ke stání: 223
Maximální obsaditelnost: 284 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících bez klimatizační jednotky: 43790 kg
Bez cestujících s klimatizační jednotkou: 44300 kg
Maximální zátěž: 63700 kg
Hmotnost vnějších podvozků: 5250 kg
Hmotnost vnitřních podvozků: 4890 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,9 kN | 66,4 kN | 67,1 kN | 49,1 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová
Pulzní měnič: 4 pulzní měniče s IGBT SKiiP tranzistory s rekuperací
Statický měnič: SM 36.1 – 600V ss. » 3x400 V, 14 kW, 240 A + 600V ss. » 230 V, 2,5kW, 11A
Sběrač: Stemmann Fb800.25
Odpojovač/uzemňovač: 1PPAD51
Ventilační jednotka: KTV-1-15T
Klima kabiny řidiče: HVAC S78S
Spřáhlo: Skládací, mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s pražským typem hlavy
Typ a průměr kol: 666 mm s přítlačným kotoučem a pružnou vložkou GMT
Brzdy: Elektrohydraulická střadačová kotoučová brzda Dako K.P.T.010
Kolejnicová brzda FC63 70 kN, 40A, 102 kg (stupeň 1 - zadní podvozky; stupeň 2 - všechny podvozky)
Řadič: Dynamický 0-1500A
Stupně řadiče: Jízda: Dynamický (0-1500A), 7x brzda, 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 16x HLU3436 P/44-VA
Vstupní napětí motoru: ~392 V
Parametry motoru: Výkon: 46,6 kW
Otáčky: 196/706 ot./min.
Chlazení: směs voda+glykol
Motorventilátor: PM FC035-4DQ.2C.A7
3x230V
Motorventilátor pulzního měniče: 2x radiální RH25M-2DK.3B.1R

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
 6  810 út 9.8. 5:329.8. 17:30 9426*MU*1
14 805 po 8.8. 4:368.8. 20:14 9426
10 807 ne 7.8. 5:008.8. 0:26 9426
 9  809 so 6.8. 6:236.8. 23:26 9426
 9  805 pá 5.8. 6:155.8. 19:43 9426
14 807 čt 4.8. 4:504.8. 20:31 9426
 9  808 st 3.8. 6:244.8. 0:21 9426
25 810 po 25.7. 4:3925.7. 23:23 9426
12+17 831 čt 21.7. 5:0221.7. 20:04 9426
 9  808 st 20.7. 6:2421.7. 0:21 9426
 9  805 út 19.7. 6:1519.7. 19:43 9426
10 801 po 18.7. 4:4018.7. 19:11 9426
14 811 ne 17.7. 7:4117.7. 23:04 9426
 9  811 so 16.7. 6:4316.7. 21:22 9426
 6  810 pá 15.7. 5:3215.7. 20:11 9426
 6  810 čt 14.7. 5:3214.7. 20:11 9426
10 801 st 13.7. 4:4013.7. 19:11 9426
25 810 út 12.7. 4:3912.7. 23:23 9426
 9  802 po 11.7. 5:5812.7. 0:01 9426
25 810 ne 10.7. 4:1910.7. 21:49 9426
 9  818 so 9.7. 5:2310.7. 0:31 9426
 9  802 pá 8.7. 5:589.7. 0:01 9426
25 801 čt 7.7. 5:047.7. 19:46 9426
14 811 st 6.7. 7:116.7. 23:32 9426
25 801 út 5.7. 10:415.7. 21:51 9426
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události
*1 = nehoda s osobním vozem před zast. Divadlo Gong ZC

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.