Jiný vůz:

Informace o tramvaji 15T ev. č. 9426

Domovská vozovna: Žižkov

Typ vozu: 15Tf

Oficiální označení typu vozu: 15T

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2017

Dodání: 5. 1. 2018

Výrobní číslo: 10384

Profil kol: PR-1

Dveře: Ultimate

Sedadla: Pino (plastová). Výrobce: Vogelsitze. Červená (RAL 3001), šedá (RAL 6500)

Označovače: Mikroelektronika Camel Combi

Centrální počítač OIS: Apex DT-04

Vnitřní informační systém: Bustec

Klimatizace kabiny: Bahoza HVAC S78S

Klimatizace salonu: FAIVELEY 9645500

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 800.25

Najeto: cca 166 621 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 33,416 m
Délka skříně samostatně: 31,4 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3450 mm
Vzdálenost čepů: 7750 mm » 1900 mm » 7700 mm » 1900 mm » 7750 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 450 mm / 350 mm (nízkopodlažní vstup)
Počet míst k sezení: 61
Počet míst ke stání: 223
Maximální obsaditelnost: 284 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících bez klimatizační jednotky: 43790 kg
Bez cestujících s klimatizační jednotkou: 44300 kg
Maximální zátěž: 63700 kg
Hmotnost vnějších podvozků: 5250 kg
Hmotnost vnitřních podvozků: 4890 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,9 kN | 66,4 kN | 67,1 kN | 49,1 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová
Pulzní měnič: 4 pulzní měniče s IGBT SKiiP tranzistory s rekuperací
Statický měnič: SM 36.1 – 600V ss. » 3x400 V, 14 kW, 240 A + 600V ss. » 230 V, 2,5kW, 11A
Sběrač: Stemmann Fb800.25
Odpojovač/uzemňovač: 1PPAD51
Ventilační jednotka: KTV-1-15T
Klima kabiny řidiče: HVAC S78S
Spřáhlo: Skládací, mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s pražským typem hlavy
Typ a průměr kol: 666 mm s přítlačným kotoučem a pružnou vložkou GMT
Brzdy: Elektrohydraulická střadačová kotoučová brzda Dako K.P.T.010
Kolejnicová brzda FC63 70 kN, 40A, 102 kg (stupeň 1 - zadní podvozky; stupeň 2 - všechny podvozky)
Řadič: Dynamický 0-1500A
Stupně řadiče: Jízda: Dynamický (0-1500A), 7x brzda, 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 16x HLU3436 P/44-VA
Vstupní napětí motoru: ~392 V
Parametry motoru: Výkon: 46,6 kW
Otáčky: 196/706 ot./min.
Chlazení: směs voda+glykol
Motorventilátor: PM FC035-4DQ.2C.A7
3x230V
Motorventilátor pulzního měniče: 2x radiální RH25M-2DK.3B.1R

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
 9  811 ne 12.7. 8:0312.7. 22:58 9426
25 806 so 11.7. 4:1711.7. 22:23 9426
 8  803 pá 10.7. 5:2511.7. 0:24 9426
 1  811 čt 9.7. 6:279.7. 21:08 9426
 9  824 st 8.7. 4:518.7. 19:45 9426
 8  808 út 7.7. 18:207.7. 23:29 9426*Z
 6  105 so 4.7. 7:304.7. 9:30 9426*Z1
 6  811 pá 3.7. 6:044.7. 0:05 9426
 9  803 čt 2.7. 7:452.7. 20:13 9426*Z2
 9  808 st 1.7. 5:491.7. 20:41 9426
11 805 út 30.6. 4:0930.6. 20:02 9426
 9  827 po 29.6. 5:0830.6. 0:46 9426
11 803 ne 28.6. 4:0929.6. 0:51 9426
 6  805 so 27.6. 4:5227.6. 20:45 9426
 9  825 st 24.6. 6:5025.6. 0:08 9426
 9  807 út 23.6. 5:0823.6. 19:56 9426
16 810 po 22.6. 4:2823.6. 1:07 9426
 9  801 ne 21.6. 4:3121.6. 23:58 9426
 9  803 so 20.6. 4:5121.6. 0:16 9426
16 810 pá 19.6. 4:2820.6. 1:07 9426
11 801 čt 18.6. 4:2919.6. 0:51 9426
 9  812 st 17.6. 5:2818.6. 0:56 9426
 9  815 po 15.6. 5:4015.6. 20:13 9426
 9  807 pá 12.6. 5:0812.6. 19:56 9426
16 817 čt 11.6. 14:0711.6. 23:16 9426
*Z = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9330
*Z1 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9082
*Z2 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9437

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.