Jiný vůz:

Informace o tramvaji 15T ev. č. 9426

Domovská vozovna: Žižkov

Typ vozu: 15Tf

Oficiální označení typu vozu: 15T

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2017

Dodání: 5. 1. 2018

Výrobní číslo: 10384

Profil kol: PR-1

Dveře: Ultimate

Sedadla: Pino (plastová). Výrobce: Vogelsitze. Červená (RAL 3001), šedá (RAL 6500)

Označovače: Mikroelektronika Camel Combi

Centrální počítač OIS: Apex DT-04

Vnitřní informační systém: Bustec

Klimatizace kabiny: Bahoza HVAC S78S

Klimatizace salonu: FAIVELEY 9645500

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 800.25

Najeto: cca 136 366 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 33,416 m
Délka skříně samostatně: 31,4 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3450 mm
Vzdálenost čepů: 7750 mm » 1900 mm » 7700 mm » 1900 mm » 7750 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 450 mm / 350 mm (nízkopodlažní vstup)
Počet míst k sezení: 61
Počet míst ke stání: 223
Maximální obsaditelnost: 284 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících bez klimatizační jednotky: 43790 kg
Bez cestujících s klimatizační jednotkou: 44300 kg
Maximální zátěž: 63700 kg
Hmotnost vnějších podvozků: 5250 kg
Hmotnost vnitřních podvozků: 4890 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,9 kN | 66,4 kN | 67,1 kN | 49,1 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová
Pulzní měnič: 4 pulzní měniče s IGBT SKiiP tranzistory s rekuperací
Statický měnič: SM 36.1 – 600V ss. » 3x400 V, 14 kW, 240 A + 600V ss. » 230 V, 2,5kW, 11A
Sběrač: Stemmann Fb800.25
Odpojovač/uzemňovač: 1PPAD51
Ventilační jednotka: KTV-1-15T
Klima kabiny řidiče: HVAC S78S
Spřáhlo: Skládací, mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s pražským typem hlavy
Typ a průměr kol: 666 mm s přítlačným kotoučem a pružnou vložkou GMT
Brzdy: Elektrohydraulická střadačová kotoučová brzda Dako K.P.T.010
Kolejnicová brzda FC63 70 kN, 40A, 102 kg (stupeň 1 - zadní podvozky; stupeň 2 - všechny podvozky)
Řadič: Dynamický 0-1500A
Stupně řadiče: Jízda: Dynamický (0-1500A), 7x brzda, 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 16x HLU3436 P/44-VA
Vstupní napětí motoru: ~392 V
Parametry motoru: Výkon: 46,6 kW
Otáčky: 196/706 ot./min.
Chlazení: směs voda+glykol
Motorventilátor: PM FC035-4DQ.2C.A7
3x230V
Motorventilátor pulzního měniče: 2x radiální RH25M-2DK.3B.1R

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
9+16 831 ne 5.4. 5:045.4. 7:00 9426*MU
 9  803 so 4.4. 4:515.4. 0:16 9426
11 804 pá 3.4. 4:094.4. 0:51 9426
11 804 čt 2.4. 4:093.4. 0:51 9426
 9  820 st 1.4. 6:432.4. 0:26 9426
 1  811 po 30.3. 6:2930.3. 21:12 9426
 9  805 ne 29.3. 9:4030.3. 0:26 9426
11 804 so 28.3. 6:2328.3. 20:51 9426
 6  808 pá 27.3. 5:1228.3. 0:45 9426
 6  805 čt 26.3. 4:5227.3. 0:25 9426
 9  808 st 25.3. 5:4725.3. 20:41 9426
24 805 út 24.3. 5:4124.3. 19:45 9426
 6  808 po 23.3. 5:1224.3. 0:45 9426
9+39 832 ne 22.3. 6:1222.3. 23:58 9426
1+17 808 so 21.3. 4:2822.3. 0:50 9426
25 804 pá 20.3. 14:0220.3. 22:58 9426
25 804 pá 20.3. 4:3020.3. 9:47 9426
 1  805 čt 19.3. 6:2819.3. 20:56 9426
15 809 st 18.3. 4:5818.3. 9:02 9426
 6  814 út 17.3. 5:4617.3. 18:06 9426
 9  831 po 16.3. 5:0117.3. 0:08 9426
 1  805 ne 15.3. 9:2215.3. 21:41 9426
11 803 so 14.3. 4:2915.3. 0:51 9426
 6  815 pá 13.3. 4:3213.3. 21:59 9426
11 802 čt 12.3. 6:4312.3. 20:41 9426
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.