Jiný vůz:

Informace o tramvaji 15T ev. č. 9426

Domovská vozovna: Žižkov

Oficiální označení typu vozu: 15T

Neoficiální označení: 15Tf

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2017

Dodání: 5. 1. 2018

Výrobní číslo: 10384

Profil kol: K

Dveře: Ultimate

Sedadla: Pino (plastová). Výrobce: Vogelsitze. Červená (RAL 3001), šedá (RAL 6500)

Centrální počítač OIS: Apex DT-04

Vnitřní informační systém: Bustec

Klimatizace kabiny: Bahoza HVAC S78S

Klimatizace salonu: Bahoza KLMT 15002

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 800.25

Najeto: cca 241 321 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 33,416 m
Délka skříně samostatně: 31,4 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3450 mm
Vzdálenost čepů: 7750 mm » 1900 mm » 7700 mm » 1900 mm » 7750 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 450 mm / 350 mm (nízkopodlažní vstup)
Počet míst k sezení: 61
Počet míst ke stání: 223
Maximální obsaditelnost: 284 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících bez klimatizační jednotky: 43790 kg
Bez cestujících s klimatizační jednotkou: 44300 kg
Maximální zátěž: 63700 kg
Hmotnost vnějších podvozků: 5250 kg
Hmotnost vnitřních podvozků: 4890 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,9 kN | 66,4 kN | 67,1 kN | 49,1 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová
Pulzní měnič: 4 pulzní měniče s IGBT SKiiP tranzistory s rekuperací
Statický měnič: SM 36.1 – 600V ss. » 3x400 V, 14 kW, 240 A + 600V ss. » 230 V, 2,5kW, 11A
Sběrač: Stemmann Fb800.25
Odpojovač/uzemňovač: 1PPAD51
Ventilační jednotka: KTV-1-15T
Klima kabiny řidiče: HVAC S78S
Spřáhlo: Skládací, mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s pražským typem hlavy
Typ a průměr kol: 666 mm s přítlačným kotoučem a pružnou vložkou GMT
Brzdy: Elektrohydraulická střadačová kotoučová brzda Dako K.P.T.010
Kolejnicová brzda FC63 70 kN, 40A, 102 kg (stupeň 1 - zadní podvozky; stupeň 2 - všechny podvozky)
Řadič: Dynamický 0-1500A
Stupně řadiče: Jízda: Dynamický (0-1500A), 7x brzda, 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 16x HLU3436 P/44-VA
Vstupní napětí motoru: ~392 V
Parametry motoru: Výkon: 46,6 kW
Otáčky: 196/706 ot./min.
Chlazení: směs voda+glykol
Motorventilátor: PM FC035-4DQ.2C.A7
3x230V
Motorventilátor pulzního měniče: 2x radiální RH25M-2DK.3B.1R

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
 9  812 dnes 6:455.12. 21:31 9426
 9  823 čt 2.12. 5:222.12. 18:42 9426
 9  831 st 1.12. 5:591.12. 23:52 9426
 1  806 út 30.11. 6:3330.11. 21:47 9426
 6  802 po 29.11. 4:3529.11. 19:45 9426
 9  818 ne 28.11. 5:0628.11. 22:21 9426
5+6 803 so 27.11. 5:0728.11. 0:01 9426
 8  806 pá 26.11. 4:1826.11. 19:06 9426
 5  807 čt 25.11. 5:0726.11. 0:21 9426
 1  806 st 24.11. 6:3324.11. 21:47 9426
25 813 út 23.11. 4:2123.11. 20:05 9426
 9  303 po 22.11. 8:2022.11. 9:20 9426*Z1
 9  815 ne 21.11. 7:2322.11. 0:12 9426
17 807 so 20.11. 7:2620.11. 22:29 9426
14 804 pá 19.11. 4:4319.11. 19:39 9426
 5  807 čt 18.11. 5:0719.11. 0:21 9426
 9  831 út 16.11. 5:5916.11. 23:52 9426
 8  814 po 15.11. 19:2016.11. 0:49 9426*Z2
 1  703 po 15.11. 15:5515.11. 16:40 9426*Z3
 9  804 ne 14.11. 5:2514.11. 22:51 9426
14 805 so 13.11. 4:4313.11. 23:50 9426
 9  809 pá 12.11. 4:3212.11. 19:55 9426
 9  830 čt 11.11. 5:5711.11. 23:51 9426
25 813 st 10.11. 4:2110.11. 20:05 9426
 8  806 út 9.11. 4:189.11. 19:06 9426
*Z1 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9399
*Z2 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8308+8309
*Z3 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9318

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.