Jiný vůz:

Podrobnosti vozu 15Tf ev. č. 9426

Domovská vozovna: Žižkov

Typ vozu: 15Tf

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2017

Dodání: 5. 1. 2018

Výrobní číslo: 10384

Profil kol: PR-1

Dveře: Ultimate

Sedadla: Pino (plastová). Výrobce: Vogelsitze. Červená (RAL 3001), šedá (RAL 6500)

Označovače: Mikroelektronika Camel Combi

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Vnitřní informační systém: Bustec

Klimatizace kabiny: Bahoza HVAC S78S

Klimatizace salonu: FAIVELEY 9645500

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 800.25

Najeto: cca 65 892 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 33,416 m
Délka skříně samostatně: 31,4 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3450 mm
Vzdálenost čepů: 7750 mm » 1900 mm » 7700 mm » 1900 mm » 7750 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 450 mm / 350 mm (nízkopodlažní vstup)
Počet míst k sezení: 61
Počet míst ke stání: 223
Maximální obsaditelnost: 284 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících bez klimatizační jednotky: 43790 kg
Bez cestujících s klimatizační jednotkou: 44300 kg
Maximální zátěž: 63700 kg
Hmotnost vnějších podvozků: 5250 kg
Hmotnost vnitřních podvozků: 4890 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,9 kN | 66,4 kN | 67,1 kN | 49,1 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová
Pulzní měnič: 4 pulzní měniče s IGBT SKiiP tranzistory s rekuperací
Statický měnič: SM 36.1 – 600V ss. » 3x400 V, 14 kW, 240 A + 600V ss. » 230 V, 2,5kW, 11A
Sběrač: Stemmann Fb800.25
Odpojovač/uzemňovač: 1PPAD51
Ventilační jednotka: KTV-1-15T
Klima kabiny řidiče: HVAC S78S
Spřáhlo: Skládací, mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s pražským typem hlavy
Typ a průměr kol: 666 mm s přítlačným kotoučem a pružnou vložkou GMT
Brzdy: Elektrohydraulická střadačová kotoučová brzda Dako K.P.T.010
Kolejnicová brzda FC63 70 kN, 40A, 102 kg (stupeň 1 - střední podvozky; stupeň 2 - všechny podvozky)
Řadič: Dynamický 0-1500A
Stupně řadiče: Jízda: Dynamický (0-1500A), 7x brzda, 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 16x HLU3436 P/44-VA
Vstupní napětí motoru: ~392 V
Parametry motoru: Výkon: 46,6 kW
Otáčky: 196/706 ot./min.
Chlazení: směs voda+glykol
Motorventilátor: PM FC035-4DQ.2C.A7
3x230V
Motorventilátor pulzního měniče: 2x radiální RH25M-2DK.3B.1R

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
25 710 út 19.2. 14:3020.2. 1:03 9426
26 714 út 19.2. 7:1119.2. 10:08 9426
20 713 po 18.2. 6:1718.2. 23:24 9426
26 706 ne 17.2. 6:3318.2. 0:21 9426
22 715 so 16.2. 3:4416.2. 22:32 9426
22 702 pá 15.2. 5:5316.2. 1:32 9426
22 711 čt 14.2. 4:2314.2. 22:02 9426
22 715 st 13.2. 4:3814.2. 1:16 9426
22 726 út 12.2. 5:5813.2. 0:56 9426
 8  701 čt 7.2. 4:478.2. 0:56 9426
26 719 st 6.2. 15:417.2. 0:41 9426
 1  704 st 6.2. 6:476.2. 9:46 9426
 8  701 út 5.2. 4:476.2. 0:56 9426
22 717 po 4.2. 4:555.2. 1:12 9426
20 705 ne 3.2. 5:454.2. 0:44 9426
18 702 pá 1.2. 6:201.2. 14:40 9426*MU
 8  702 čt 31.1. 6:4631.1. 20:53 9426
22 714 st 30.1. 5:2130.1. 19:37 9426
 1  713 út 29.1. 6:0529.1. 20:16 9426
 1  708 po 28.1. 4:0128.1. 10:26 9426
18 706 pá 25.1. 14:5225.1. 19:49 9426
18 706 pá 25.1. 6:5125.1. 9:42 9426
18 706 čt 24.1. 14:5224.1. 19:49 9426
18 706 čt 24.1. 6:5124.1. 9:42 9426
18 706 st 23.1. 14:5223.1. 19:49 9426
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná v naší databázi. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.