Domovská vozovna: Žižkov
Typ vozu: 15Tf
Nízkopodlažní: ANO
Výrobce: Škoda Transportation, a.s.
Rok výroby: 2017
Dodání: 5. 1. 2018
Výrobní číslo: 10384
Profil kol: PR-1
Dveře: Ultimate
Sedadla: Pino (plastová). Výrobce: Vogelsitze. Červená (RAL 3001), šedá (RAL 6500)
Označovače: Mikroelektronika Camel Combi
Centrální počítač OIS: Apex DT-06
Vnitřní informační systém: Bustec
Klimatizace kabiny: Bahoza HVAC S78S
Klimatizace salonu: FAIVELEY 9645500
Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 800.25
Najeto: cca 65 892 km
Rozměry: |
Celková délka včetně spřáhel: 33,416 m Délka skříně samostatně: 31,4 m Šířka: 2460 mm Výška: 3450 mm Vzdálenost čepů: 7750 mm » 1900 mm » 7700 mm » 1900 mm » 7750 mm Rozvor náprav: 1900 mm Výška podlahy nad temenem kolejnice: 450 mm / 350 mm (nízkopodlažní vstup) |
Počet míst k sezení: | 61 |
Počet míst ke stání: | 223 |
Maximální obsaditelnost: | 284 osob (při 8 osobách na m2) |
Hmotnost: |
Bez cestujících bez klimatizační jednotky: 43790 kg Bez cestujících s klimatizační jednotkou: 44300 kg Maximální zátěž: 63700 kg Hmotnost vnějších podvozků: 5250 kg Hmotnost vnitřních podvozků: 4890 kg |
Zatížení na nápravu: |
Prázdný: 51,9 kN | 66,4 kN | 67,1 kN | 49,1 kN Maximální zátěž: 74 kN |
Regulace: | Polovodičová |
Pulzní měnič: | 4 pulzní měniče s IGBT SKiiP tranzistory s rekuperací |
Statický měnič: | SM 36.1 – 600V ss. » 3x400 V, 14 kW, 240 A + 600V ss. » 230 V, 2,5kW, 11A |
Sběrač: | Stemmann Fb800.25 |
Odpojovač/uzemňovač: | 1PPAD51 |
Ventilační jednotka: | KTV-1-15T |
Klima kabiny řidiče: | HVAC S78S |
Spřáhlo: | Skládací, mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s pražským typem hlavy |
Typ a průměr kol: | 666 mm s přítlačným kotoučem a pružnou vložkou GMT |
Brzdy: |
Elektrohydraulická střadačová kotoučová brzda Dako K.P.T.010 Kolejnicová brzda FC63 70 kN, 40A, 102 kg (stupeň 1 - střední podvozky; stupeň 2 - všechny podvozky) |
Řadič: | Dynamický 0-1500A |
Stupně řadiče: | Jízda: Dynamický (0-1500A), 7x brzda, 2x kolejnicová brzda |
Trakční motor: | 16x HLU3436 P/44-VA |
Vstupní napětí motoru: | ~392 V |
Parametry motoru: |
Výkon: 46,6 kW Otáčky: 196/706 ot./min. Chlazení: směs voda+glykol |
Motorventilátor: |
PM FC035-4DQ.2C.A7 3x230V |
Motorventilátor pulzního měniče: | 2x radiální RH25M-2DK.3B.1R |
Linka | Pořadí | Od | Do | Souprava | ||
25 | 710 | út 19.2. 14:30 | 20.2. 1:03 | 9426 | ||
26 | 714 | út 19.2. 7:11 | 19.2. 10:08 | 9426 | ||
20 | 713 | po 18.2. 6:17 | 18.2. 23:24 | 9426 | ||
26 | 706 | ne 17.2. 6:33 | 18.2. 0:21 | 9426 | ||
22 | 715 | so 16.2. 3:44 | 16.2. 22:32 | 9426 | ||
22 | 702 | pá 15.2. 5:53 | 16.2. 1:32 | 9426 | ||
22 | 711 | čt 14.2. 4:23 | 14.2. 22:02 | 9426 | ||
22 | 715 | st 13.2. 4:38 | 14.2. 1:16 | 9426 | ||
22 | 726 | út 12.2. 5:58 | 13.2. 0:56 | 9426 | ||
8 | 701 | čt 7.2. 4:47 | 8.2. 0:56 | 9426 | ||
26 | 719 | st 6.2. 15:41 | 7.2. 0:41 | 9426 | ||
1 | 704 | st 6.2. 6:47 | 6.2. 9:46 | 9426 | ||
8 | 701 | út 5.2. 4:47 | 6.2. 0:56 | 9426 | ||
22 | 717 | po 4.2. 4:55 | 5.2. 1:12 | 9426 | ||
20 | 705 | ne 3.2. 5:45 | 4.2. 0:44 | 9426 | ||
18 | 702 | pá 1.2. 6:20 | 1.2. 14:40 | 9426*MU | ||
8 | 702 | čt 31.1. 6:46 | 31.1. 20:53 | 9426 | ||
22 | 714 | st 30.1. 5:21 | 30.1. 19:37 | 9426 | ||
1 | 713 | út 29.1. 6:05 | 29.1. 20:16 | 9426 | ||
1 | 708 | po 28.1. 4:01 | 28.1. 10:26 | 9426 | ||
18 | 706 | pá 25.1. 14:52 | 25.1. 19:49 | 9426 | ||
18 | 706 | pá 25.1. 6:51 | 25.1. 9:42 | 9426 | ||
18 | 706 | čt 24.1. 14:52 | 24.1. 19:49 | 9426 | ||
18 | 706 | čt 24.1. 6:51 | 24.1. 9:42 | 9426 | ||
18 | 706 | st 23.1. 14:52 | 23.1. 19:49 | 9426 |