Jiný vůz:

Informace o tramvaji 15T ev. č. 9426

Evidované celoplošné polepy:

 
 
 
Anketa „Nový hlas“ (od 22. 5. 2022 do 19. 6. 2022)

Anketa „Nový hlas“

Zobrazit ve větším rozlišení

Domovská vozovna: Žižkov

Oficiální označení typu vozu: 15T

Neoficiální označení: 15Tf

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2017

Dodání: 5. 1. 2018

Výrobní číslo: 10384

Profil kol: K

Dveře: Ultimate

Sedadla: Pino (plastová). Výrobce: Vogelsitze. Červená (RAL 3001), šedá (RAL 6500)

Centrální počítač OIS: Apex DT-04

Vnitřní informační systém: Bustec

Klimatizace kabiny: Bahoza HVAC S78S

Klimatizace salonu: Bahoza KLMT 15002

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 800.25

Najeto: cca 405 604 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 33,416 m
Délka skříně samostatně: 31,4 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3450 mm
Vzdálenost čepů: 7750 mm » 1900 mm » 7700 mm » 1900 mm » 7750 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 450 mm / 350 mm (nízkopodlažní vstup)
Počet míst k sezení: 61
Počet míst ke stání: 223
Maximální obsaditelnost: 284 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících bez klimatizační jednotky: 43790 kg
Bez cestujících s klimatizační jednotkou: 44300 kg
Maximální zátěž: 63700 kg
Hmotnost vnějších podvozků: 5250 kg
Hmotnost vnitřních podvozků: 4890 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,9 kN | 66,4 kN | 67,1 kN | 49,1 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová
Pulzní měnič: 4 pulzní měniče s IGBT SKiiP tranzistory s rekuperací
Statický měnič: SM 36.1 – 600V ss. » 3x400 V, 14 kW, 240 A + 600V ss. » 230 V, 2,5kW, 11A
Sběrač: Stemmann Fb800.25
Odpojovač/uzemňovač: 1PPAD51
Ventilační jednotka: KTV-1-15T
Klima kabiny řidiče: HVAC S78S
Spřáhlo: Skládací, mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s pražským typem hlavy
Typ a průměr kol: 666 mm s přítlačným kotoučem a pružnou vložkou GMT
Brzdy: Elektrohydraulická střadačová kotoučová brzda Dako K.P.T.010
Kolejnicová brzda FC63 70 kN, 40A, 102 kg (stupeň 1 - zadní podvozky; stupeň 2 - všechny podvozky)
Řadič: Dynamický 0-1500A
Stupně řadiče: Jízda: Dynamický (0-1500A), 7x brzda, 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 16x HLU3436 P/44-VA
Vstupní napětí motoru: ~392 V
Parametry motoru: Výkon: 46,6 kW
Otáčky: 196/706 ot./min.
Chlazení: směs voda+glykol
Motorventilátor: PM FC035-4DQ.2C.A7
3x230V
Motorventilátor pulzního měniče: 2x radiální RH25M-2DK.3B.1R

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
11 813 dnes 5:2621.11. 9:09 9426
 9  811 st 20.11. 6:3721.11. 0:36 9426
 9  828 út 19.11. 5:4219.11. 19:03 9426
 8  812 po 18.11. 4:1918.11. 22:33 9426
 9  315 ne 17.11. 23:0018.11. 0:32 9426*Z1
 9  802 ne 17.11. 4:4817.11. 21:46 9426
 9  804 so 16.11. 7:0517.11. 0:16 9426
 5  806 pá 15.11. 4:3715.11. 18:19 9426
12 819 čt 14.11. 4:4415.11. 1:02 9426
12 819 st 13.11. 4:4414.11. 1:02 9426
12 820 út 12.11. 15:2613.11. 1:22 9426
 5  814 út 12.11. 7:4712.11. 9:39 9426
11 803 po 11.11. 6:2611.11. 19:28 9426
 7  806 ne 10.11. 4:4210.11. 20:34 9426
 9  801 so 9.11. 6:439.11. 21:33 9426
 7  802 pá 8.11. 6:228.11. 22:22 9426
 9  807 čt 7.11. 6:257.11. 19:55 9426
 8  812 st 6.11. 4:196.11. 22:33 9426
 8  805 út 5.11. 4:596.11. 0:49 9426
12 819 po 4.11. 4:445.11. 1:02 9426
 9  807 ne 3.11. 9:334.11. 0:26 9426
 9  805 so 2.11. 6:253.11. 0:16 9426
 9  805 pá 1.11. 6:162.11. 0:16 9426
 5  809 čt 31.10. 7:0731.10. 20:39 9426
 7  801 st 30.10. 13:5430.10. 20:16 9426
*Z1 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9406

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná námi, našimi spolupracovníky, či převzatá z oficiálních otevřených dat. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.