Jiný vůz:

Podrobnosti vozu 15Tf ev. č. 9426

Domovská vozovna: Žižkov

Typ vozu: 15Tf

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2017

Dodání: 5. 1. 2018

Výrobní číslo: 10384

Profil kol: PR-1

Dveře: Ultimate

Sedadla: Pino (plastová). Výrobce: Vogelsitze. Červená (RAL 3001), šedá (RAL 6500)

Označovače: Mikroelektronika Camel Combi

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Vnitřní informační systém: Bustec

Klimatizace kabiny: Bahoza HVAC S78S

Klimatizace salonu: FAIVELEY 9645500

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 800.25

Najeto: cca 16 420 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 33,416 m
Délka skříně samostatně: 31,4 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3450 mm
Vzdálenost čepů: 7750 mm » 1900 mm » 7700 mm » 1900 mm » 7750 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 450 mm / 350 mm (nízkopodlažní vstup)
Počet míst k sezení: 61
Počet míst ke stání: 223
Maximální obsaditelnost: 284 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících bez klimatizační jednotky: 43790 kg
Bez cestujících s klimatizační jednotkou: 44300 kg
Maximální zátěž: 63700 kg
Hmotnost vnějších podvozků: 5250 kg
Hmotnost vnitřních podvozků: 4890 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,9 kN | 66,4 kN | 67,1 kN | 49,1 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová
Pulzní měnič: 4 pulzní měniče s IGBT SKiiP tranzistory s rekuperací
Statický měnič: SM 36.1 – 600V ss. » 3x400 V, 14 kW, 240 A + 600V ss. » 230 V, 2,5kW, 11A
Sběrač: Stemmann Fb800.25
Odpojovač/uzemňovač: 1PPAD51
Ventilační jednotka: KTV-1-15T
Klima kabiny řidiče: HVAC S78S
Spřáhlo: Skládací, mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s pražským typem hlavy
Typ a průměr kol: 666 mm s přítlačným kotoučem a pružnou vložkou GMT
Brzdy: Elektrohydraulická střadačová kotoučová brzda Dako K.P.T.010
Kolejnicová brzda FC63 70 kN, 40A, 102 kg (stupeň 1 - střední podvozky; stupeň 2 - všechny podvozky)
Řadič: Dynamický 0-1500A
Stupně řadiče: Jízda: Dynamický (0-1500A), 7x brzda, 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 16x HLU3436 P/44-VA
Vstupní napětí motoru: ~392 V
Parametry motoru: Výkon: 46,6 kW
Otáčky: 196/706 ot./min.
Chlazení: směs voda+glykol
Motorventilátor: PM FC035-4DQ.2C.A7
3x230V
Motorventilátor pulzního měniče: 2x radiální RH25M-2DK.3B.1R

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
24 805 pá 27.4. 6:1027.4. 20:38 9426
 1  805 čt 26.4. 4:2826.4. 19:30 9426
 1  807 st 25.4. 4:4825.4. 21:37 9426
 9  811 út 24.4. 5:4825.4. 0:46 9426
24 805 po 23.4. 6:1023.4. 20:38 9426
 9  817 ne 22.4. 4:5323.4. 0:09 9426
 9  803 so 21.4. 4:5322.4. 0:16 9426
 9  809 pá 20.4. 5:3721.4. 0:36 9426
11 809 čt 19.4. 4:1019.4. 19:44 9426
 1  814 st 18.4. 14:4919.4. 1:12 9426
26 809 st 18.4. 5:3418.4. 6:25 9426*MU
24 804 út 17.4. 6:0017.4. 20:25 9426
24 805 po 16.4. 6:1016.4. 20:38 9426
 1  803 ne 15.4. 4:4815.4. 21:26 9426
15 805 so 14.4. 5:4414.4. 21:07 9426
 9  806 pá 13.4. 15:0514.4. 0:26 9426
15 811 pá 13.4. 5:4313.4. 9:37 9426
24 812 čt 12.4. 6:1512.4. 19:36 9426
15 814 st 11.4. 5:0412.4. 0:26 9426
 1  809 út 10.4. 6:3910.4. 20:11 9426
11 805 po 9.4. 5:449.4. 18:52 9426
 9  803 ne 8.4. 12:209.4. 0:46 9426
16 805 so 7.4. 3:587.4. 10:28 9426
 9  809 pá 6.4. 5:377.4. 0:36 9426
 1  809 čt 5.4. 6:395.4. 20:11 9426
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná v naší databázi. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.