Jiný vůz:

Podrobnosti vozu 15Tf ev. č. 9426

Domovská vozovna: Žižkov

Typ vozu: 15Tf

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2017

Dodání: 5. 1. 2018

Výrobní číslo: 10384

Profil kol: PR-1

Dveře: Ultimate

Sedadla: Pino (plastová). Výrobce: Vogelsitze. Červená (RAL 3001), šedá (RAL 6500)

Označovače: Mikroelektronika Camel Combi

Centrální počítač OIS: Apex DT-04

Vnitřní informační systém: Bustec

Klimatizace kabiny: Bahoza HVAC S78S

Klimatizace salonu: FAIVELEY 9645500

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 800.25

Najeto: cca 90 747 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 33,416 m
Délka skříně samostatně: 31,4 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3450 mm
Vzdálenost čepů: 7750 mm » 1900 mm » 7700 mm » 1900 mm » 7750 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 450 mm / 350 mm (nízkopodlažní vstup)
Počet míst k sezení: 61
Počet míst ke stání: 223
Maximální obsaditelnost: 284 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících bez klimatizační jednotky: 43790 kg
Bez cestujících s klimatizační jednotkou: 44300 kg
Maximální zátěž: 63700 kg
Hmotnost vnějších podvozků: 5250 kg
Hmotnost vnitřních podvozků: 4890 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,9 kN | 66,4 kN | 67,1 kN | 49,1 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová
Pulzní měnič: 4 pulzní měniče s IGBT SKiiP tranzistory s rekuperací
Statický měnič: SM 36.1 – 600V ss. » 3x400 V, 14 kW, 240 A + 600V ss. » 230 V, 2,5kW, 11A
Sběrač: Stemmann Fb800.25
Odpojovač/uzemňovač: 1PPAD51
Ventilační jednotka: KTV-1-15T
Klima kabiny řidiče: HVAC S78S
Spřáhlo: Skládací, mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s pražským typem hlavy
Typ a průměr kol: 666 mm s přítlačným kotoučem a pružnou vložkou GMT
Brzdy: Elektrohydraulická střadačová kotoučová brzda Dako K.P.T.010
Kolejnicová brzda FC63 70 kN, 40A, 102 kg (stupeň 1 - střední podvozky; stupeň 2 - všechny podvozky)
Řadič: Dynamický 0-1500A
Stupně řadiče: Jízda: Dynamický (0-1500A), 7x brzda, 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 16x HLU3436 P/44-VA
Vstupní napětí motoru: ~392 V
Parametry motoru: Výkon: 46,6 kW
Otáčky: 196/706 ot./min.
Chlazení: směs voda+glykol
Motorventilátor: PM FC035-4DQ.2C.A7
3x230V
Motorventilátor pulzního měniče: 2x radiální RH25M-2DK.3B.1R

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
20 706 so 15.6. 4:3215.6. 22:44 9426
 8  701 pá 14.6. 10:5515.6. 0:56 9426*Z
20 715 čt 13.6. 15:2714.6. 0:28 9426
22 734 čt 13.6. 6:5213.6. 9:48 9426
22 726 st 12.6. 5:5813.6. 0:56 9426
22 714 út 11.6. 5:2111.6. 19:37 9426
 8  702 po 10.6. 6:4610.6. 20:53 9426
22 701 ne 9.6. 4:049.6. 22:32 9426
26 709 so 8.6. 4:229.6. 1:01 9426
26 718 pá 7.6. 5:318.6. 0:21 9426
26 719 čt 6.6. 15:417.6. 0:41 9426
26 714 čt 6.6. 7:116.6. 10:08 9426
26 712 st 5.6. 5:035.6. 23:25 9426
 8  705 út 4.6. 5:324.6. 19:17 9426
26 718 po 3.6. 5:314.6. 0:21 9426
22 734 pá 31.5. 15:1931.5. 23:40 9426
26 719 pá 31.5. 6:2331.5. 9:18 9426
25 712 čt 30.5. 6:0930.5. 22:58 9426
26 710 st 29.5. 4:4329.5. 20:22 9426
26 717 út 28.5. 5:1829.5. 0:03 9426
26 712 po 27.5. 5:0327.5. 23:25 9426
22 715 ne 26.5. 9:4027.5. 0:56 9426
 8  706 pá 24.5. 5:1924.5. 9:57 9426
26 718 čt 23.5. 5:3124.5. 0:21 9426
22 729 st 22.5. 14:3922.5. 22:49 9426
*Z = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8337+8336

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná v naší databázi. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.