Jiný vůz:

Podrobnosti vozu 15Tf ev. č. 9425

Domovská vozovna: Žižkov

Typ vozu: 15Tf

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2017

Dodání: 3. 1. 2018

Výrobní číslo: 10383

Profil kol: PR-1

Dveře: Ultimate

Sedadla: Pino (plastová). Výrobce: Vogelsitze. Červená (RAL 3001), šedá (RAL 6500)

Označovače: Mikroelektronika Camel Combi

Centrální počítač OIS: Apex DT-04

Vnitřní informační systém: Bustec

Klimatizace kabiny: Bahoza HVAC S78S

Klimatizace salonu: FAIVELEY 9645500

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 800.25

Najeto: cca 103 900 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 33,416 m
Délka skříně samostatně: 31,4 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3450 mm
Vzdálenost čepů: 7750 mm » 1900 mm » 7700 mm » 1900 mm » 7750 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 450 mm / 350 mm (nízkopodlažní vstup)
Počet míst k sezení: 61
Počet míst ke stání: 223
Maximální obsaditelnost: 284 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících bez klimatizační jednotky: 43790 kg
Bez cestujících s klimatizační jednotkou: 44300 kg
Maximální zátěž: 63700 kg
Hmotnost vnějších podvozků: 5250 kg
Hmotnost vnitřních podvozků: 4890 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,9 kN | 66,4 kN | 67,1 kN | 49,1 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová
Pulzní měnič: 4 pulzní měniče s IGBT SKiiP tranzistory s rekuperací
Statický měnič: SM 36.1 – 600V ss. » 3x400 V, 14 kW, 240 A + 600V ss. » 230 V, 2,5kW, 11A
Sběrač: Stemmann Fb800.25
Odpojovač/uzemňovač: 1PPAD51
Ventilační jednotka: KTV-1-15T
Klima kabiny řidiče: HVAC S78S
Spřáhlo: Skládací, mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s pražským typem hlavy
Typ a průměr kol: 666 mm s přítlačným kotoučem a pružnou vložkou GMT
Brzdy: Elektrohydraulická střadačová kotoučová brzda Dako K.P.T.010
Kolejnicová brzda FC63 70 kN, 40A, 102 kg (stupeň 1 - střední podvozky; stupeň 2 - všechny podvozky)
Řadič: Dynamický 0-1500A
Stupně řadiče: Jízda: Dynamický (0-1500A), 7x brzda, 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 16x HLU3436 P/44-VA
Vstupní napětí motoru: ~392 V
Parametry motoru: Výkon: 46,6 kW
Otáčky: 196/706 ot./min.
Chlazení: směs voda+glykol
Motorventilátor: PM FC035-4DQ.2C.A7
3x230V
Motorventilátor pulzního měniče: 2x radiální RH25M-2DK.3B.1R

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
 9  811 po 24.6. 6:3624.6. 22:19 9425
22 710 pá 21.6. 4:0422.6. 0:32 9425
26 708 čt 20.6. 6:5021.6. 1:21 9425
26 718 st 19.6. 13:2520.6. 0:21 9425*Z
sjVO 775 st 19.6. 9:0019.6. 10:00 9425
 8  103 st 19.6. 7:2519.6. 8:10 9425*Z1
22 715 út 18.6. 4:3819.6. 1:16 9425
22 726 po 17.6. 5:5818.6. 0:56 9425
18 703 ne 16.6. 4:1616.6. 22:50 9425
22 704 so 15.6. 6:4016.6. 0:29 9425
22 731 pá 14.6. 6:3614.6. 20:10 9425
25 711 čt 13.6. 4:0013.6. 22:41 9425
 1  708 st 12.6. 14:3613.6. 1:22 9425
 1  708 st 12.6. 4:0112.6. 10:26 9425
 1  708 út 11.6. 14:3612.6. 1:22 9425
 1  708 út 11.6. 4:0111.6. 10:26 9425
22 702 po 10.6. 5:5311.6. 1:32 9425
25 709 pá 7.6. 5:527.6. 22:24 9425
22 707 čt 6.6. 6:226.6. 19:17 9425
 8  710 st 5.6. 5:565.6. 20:08 9425
22 711 út 4.6. 4:234.6. 22:02 9425
18 702 po 3.6. 6:204.6. 1:07 9425
26 702 pá 31.5. 5:5431.5. 18:58 9425
26 710 čt 30.5. 4:4330.5. 20:22 9425
22 711 st 29.5. 4:2329.5. 22:02 9425
*Z = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9321
*Z1 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9064

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná v naší databázi. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.