Jiný vůz:

Informace o tramvaji 15T ev. č. 9425

Domovská vozovna: Žižkov

Typ vozu: 15Tf

Oficiální označení typu vozu: 15T

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2017

Dodání: 3. 1. 2018

Výrobní číslo: 10383

Profil kol: PR-1

Dveře: Ultimate

Sedadla: Pino (plastová). Výrobce: Vogelsitze. Červená (RAL 3001), šedá (RAL 6500)

Označovače: Mikroelektronika Camel Combi

Centrální počítač OIS: Apex DT-04

Vnitřní informační systém: Bustec

Klimatizace kabiny: Bahoza HVAC S78S

Klimatizace salonu: FAIVELEY 9645500

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 800.25

Najeto: cca 144 580 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 33,416 m
Délka skříně samostatně: 31,4 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3450 mm
Vzdálenost čepů: 7750 mm » 1900 mm » 7700 mm » 1900 mm » 7750 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 450 mm / 350 mm (nízkopodlažní vstup)
Počet míst k sezení: 61
Počet míst ke stání: 223
Maximální obsaditelnost: 284 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících bez klimatizační jednotky: 43790 kg
Bez cestujících s klimatizační jednotkou: 44300 kg
Maximální zátěž: 63700 kg
Hmotnost vnějších podvozků: 5250 kg
Hmotnost vnitřních podvozků: 4890 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,9 kN | 66,4 kN | 67,1 kN | 49,1 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová
Pulzní měnič: 4 pulzní měniče s IGBT SKiiP tranzistory s rekuperací
Statický měnič: SM 36.1 – 600V ss. » 3x400 V, 14 kW, 240 A + 600V ss. » 230 V, 2,5kW, 11A
Sběrač: Stemmann Fb800.25
Odpojovač/uzemňovač: 1PPAD51
Ventilační jednotka: KTV-1-15T
Klima kabiny řidiče: HVAC S78S
Spřáhlo: Skládací, mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s pražským typem hlavy
Typ a průměr kol: 666 mm s přítlačným kotoučem a pružnou vložkou GMT
Brzdy: Elektrohydraulická střadačová kotoučová brzda Dako K.P.T.010
Kolejnicová brzda FC63 70 kN, 40A, 102 kg (stupeň 1 - střední podvozky; stupeň 2 - všechny podvozky)
Řadič: Dynamický 0-1500A
Stupně řadiče: Jízda: Dynamický (0-1500A), 7x brzda, 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 16x HLU3436 P/44-VA
Vstupní napětí motoru: ~392 V
Parametry motoru: Výkon: 46,6 kW
Otáčky: 196/706 ot./min.
Chlazení: směs voda+glykol
Motorventilátor: PM FC035-4DQ.2C.A7
3x230V
Motorventilátor pulzního měniče: 2x radiální RH25M-2DK.3B.1R

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
15 809 čt 23.1. 4:5823.1. 9:02 9425
14 807 st 22.1. 8:3022.1. 22:08 9425*Z
11 809 út 21.1. 4:0921.1. 19:44 9425
 6  803 po 20.1. 15:2921.1. 0:25 9425
 1  814 po 20.1. 5:4120.1. 9:48 9425
11 802 ne 19.1. 9:4519.1. 22:35 9425
5+9 836 čt 16.1. 5:2917.1. 0:37 9425
 6  811 st 15.1. 6:0615.1. 23:45 9425
 6  804 út 14.1. 4:5214.1. 20:09 9425
 1  814 po 13.1. 14:4913.1. 22:38 9425
15 809 po 13.1. 4:5813.1. 9:02 9425
25 803 pá 10.1. 4:3010.1. 22:53 9425
 9  827 čt 9.1. 4:519.1. 18:52 9425
 1  802 st 8.1. 6:029.1. 1:10 9425
 9  833 út 7.1. 7:178.1. 0:12 9425
 6  811 po 6.1. 6:066.1. 23:45 9425
 1  803 ne 5.1. 4:475.1. 21:11 9425
 1  805 so 4.1. 4:464.1. 21:11 9425
 9  807 pá 3.1. 5:563.1. 19:45 9425
 9  821 čt 2.1. 4:512.1. 23:48 9425
Rok 2019
1+92 852 út 31.12. 6:191.1. 6:54 9425
 1  811 po 30.12. 6:1930.12. 21:41 9425
 1  801 pá 27.12. 4:4727.12. 19:42 9425
 1  802 čt 26.12. 4:2827.12. 1:10 9425
9+12 832 st 25.12. 6:4126.12. 0:56 9425
*Z = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8312+8239

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.