Domovská vozovna: Žižkov
Aktuální vozovna: Motol (od 17.12.2020)
Oficiální označení typu vozu: 15T
Neoficiální označení: 15Tf
Nízkopodlažní: ANO
Výrobce: Škoda Transportation, a.s.
Rok výroby: 2017
Dodání: 3. 1. 2018
Výrobní číslo: 10383
Profil kol: K
Dveře: Ultimate
Sedadla: Pino (plastová). Výrobce: Vogelsitze. Červená (RAL 3001), šedá (RAL 6500)
Centrální počítač OIS: Apex DT-04
Vnitřní informační systém: Bustec
Klimatizace kabiny: Bahoza HVAC S78S
Klimatizace salonu: Bahoza KLMT 15002
Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 800.25
Najeto: cca 291 922 km
Rozměry: |
Celková délka včetně spřáhel: 33,416 m Délka skříně samostatně: 31,4 m Šířka: 2460 mm Výška: 3450 mm Vzdálenost čepů: 7750 mm » 1900 mm » 7700 mm » 1900 mm » 7750 mm Rozvor náprav: 1900 mm Výška podlahy nad temenem kolejnice: 450 mm / 350 mm (nízkopodlažní vstup) |
Počet míst k sezení: | 61 |
Počet míst ke stání: | 223 |
Maximální obsaditelnost: | 284 osob (při 8 osobách na m2) |
Hmotnost: |
Bez cestujících bez klimatizační jednotky: 43790 kg Bez cestujících s klimatizační jednotkou: 44300 kg Maximální zátěž: 63700 kg Hmotnost vnějších podvozků: 5250 kg Hmotnost vnitřních podvozků: 4890 kg |
Zatížení na nápravu: |
Prázdný: 51,9 kN | 66,4 kN | 67,1 kN | 49,1 kN Maximální zátěž: 74 kN |
Regulace: | Polovodičová |
Pulzní měnič: | 4 pulzní měniče s IGBT SKiiP tranzistory s rekuperací |
Statický měnič: | SM 36.1 – 600V ss. » 3x400 V, 14 kW, 240 A + 600V ss. » 230 V, 2,5kW, 11A |
Sběrač: | Stemmann Fb800.25 |
Odpojovač/uzemňovač: | 1PPAD51 |
Ventilační jednotka: | KTV-1-15T |
Klima kabiny řidiče: | HVAC S78S |
Spřáhlo: | Skládací, mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s pražským typem hlavy |
Typ a průměr kol: | 666 mm s přítlačným kotoučem a pružnou vložkou GMT |
Brzdy: |
Elektrohydraulická střadačová kotoučová brzda Dako K.P.T.010 Kolejnicová brzda FC63 70 kN, 40A, 102 kg (stupeň 1 - zadní podvozky; stupeň 2 - všechny podvozky) |
Řadič: | Dynamický 0-1500A |
Stupně řadiče: | Jízda: Dynamický (0-1500A), 7x brzda, 2x kolejnicová brzda |
Trakční motor: | 16x HLU3436 P/44-VA |
Vstupní napětí motoru: | ~392 V |
Parametry motoru: |
Výkon: 46,6 kW Otáčky: 196/706 ot./min. Chlazení: směs voda+glykol |
Motorventilátor: |
PM FC035-4DQ.2C.A7 3x230V |
Motorventilátor pulzního měniče: | 2x radiální RH25M-2DK.3B.1R |
Linka | Pořadí | Od | Do | Souprava | ||
Rok 2022 | ||||||
15 | 306 | so 11.6. 4:48 | 11.6. 20:19 | 9425 | ||
12 | 301 | pá 10.6. 4:38 | 11.6. 0:51 | 9425 | ||
16 | 314 | čt 9.6. 15:53 | 9.6. 20:15 | 9425 | ||
16 | 314 | čt 9.6. 5:16 | 9.6. 9:25 | 9425 | ||
12 | 301 | st 8.6. 4:38 | 9.6. 0:51 | 9425 | ||
20 | 309 | út 7.6. 5:01 | 8.6. 1:01 | 9425 | ||
10 | 313 | po 6.6. 5:27 | 7.6. 0:45 | 9425 | ||
9 | 310 | ne 5.6. 10:11 | 6.6. 0:42 | 9425 | ||
20 | 305 | so 4.6. 4:52 | 4.6. 23:03 | 9425 | ||
20 | 309 | pá 3.6. 5:01 | 4.6. 1:01 | 9425 | ||
9 | 324 | čt 2.6. 6:26 | 3.6. 0:22 | 9425 | ||
9 | 303 | st 1.6. 5:07 | 1.6. 18:32 | 9425 | ||
20 | 309 | út 31.5. 5:01 | 1.6. 1:00 | 9425 | ||
20 | 309 | po 30.5. 5:01 | 31.5. 1:00 | 9425 | ||
17 | 310 | ne 29.5. 5:47 | 30.5. 0:49 | 9425 | ||
12+17 | 321 | so 28.5. 4:44 | 28.5. 9:20 | 9425*MU | ||
12 | 301 | pá 27.5. 4:39 | 28.5. 0:50 | 9425 | ||
9 | 326 | čt 26.5. 6:34 | 27.5. 0:32 | 9425 | ||
16 | 302 | st 25.5. 5:49 | 25.5. 18:37 | 9425 | ||
4 | 307 | út 24.5. 15:39 | 24.5. 19:38 | 9425 | ||
20 | 308 | út 24.5. 6:21 | 24.5. 8:53 | 9425 | ||
20 | 302 | po 23.5. 4:13 | 23.5. 18:52 | 9425 | ||
20 | 309 | ne 22.5. 10:03 | 23.5. 1:00 | 9425 | ||
22 | 305 | so 21.5. 8:01 | 21.5. 23:09 | 9425 | ||
9 | 325 | pá 20.5. 4:30 | 20.5. 19:55 | 9425 |