Jiný vůz:

Informace o tramvaji 15T ev. č. 9425

Domovská vozovna: Žižkov

Typ vozu: 15Tf

Oficiální označení typu vozu: 15T

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2017

Dodání: 3. 1. 2018

Výrobní číslo: 10383

Profil kol: PR-1

Dveře: Ultimate

Sedadla: Pino (plastová). Výrobce: Vogelsitze. Červená (RAL 3001), šedá (RAL 6500)

Označovače: Mikroelektronika Camel Combi

Centrální počítač OIS: Apex DT-04

Vnitřní informační systém: Bustec

Klimatizace kabiny: Bahoza HVAC S78S

Klimatizace salonu: FAIVELEY 9645500

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 800.25

Najeto: cca 114 130 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 33,416 m
Délka skříně samostatně: 31,4 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3450 mm
Vzdálenost čepů: 7750 mm » 1900 mm » 7700 mm » 1900 mm » 7750 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 450 mm / 350 mm (nízkopodlažní vstup)
Počet míst k sezení: 61
Počet míst ke stání: 223
Maximální obsaditelnost: 284 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících bez klimatizační jednotky: 43790 kg
Bez cestujících s klimatizační jednotkou: 44300 kg
Maximální zátěž: 63700 kg
Hmotnost vnějších podvozků: 5250 kg
Hmotnost vnitřních podvozků: 4890 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,9 kN | 66,4 kN | 67,1 kN | 49,1 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová
Pulzní měnič: 4 pulzní měniče s IGBT SKiiP tranzistory s rekuperací
Statický měnič: SM 36.1 – 600V ss. » 3x400 V, 14 kW, 240 A + 600V ss. » 230 V, 2,5kW, 11A
Sběrač: Stemmann Fb800.25
Odpojovač/uzemňovač: 1PPAD51
Ventilační jednotka: KTV-1-15T
Klima kabiny řidiče: HVAC S78S
Spřáhlo: Skládací, mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s pražským typem hlavy
Typ a průměr kol: 666 mm s přítlačným kotoučem a pružnou vložkou GMT
Brzdy: Elektrohydraulická střadačová kotoučová brzda Dako K.P.T.010
Kolejnicová brzda FC63 70 kN, 40A, 102 kg (stupeň 1 - střední podvozky; stupeň 2 - všechny podvozky)
Řadič: Dynamický 0-1500A
Stupně řadiče: Jízda: Dynamický (0-1500A), 7x brzda, 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 16x HLU3436 P/44-VA
Vstupní napětí motoru: ~392 V
Parametry motoru: Výkon: 46,6 kW
Otáčky: 196/706 ot./min.
Chlazení: směs voda+glykol
Motorventilátor: PM FC035-4DQ.2C.A7
3x230V
Motorventilátor pulzního měniče: 2x radiální RH25M-2DK.3B.1R

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
25 803 po 19.8. 5:5719.8. 22:38 9425
25 806 ne 18.8. 4:1718.8. 22:23 9425
11 806 so 17.8. 4:4318.8. 0:36 9425
 8  803 pá 16.8. 5:1017.8. 1:03 9425
25 803 čt 15.8. 5:5715.8. 22:38 9425
14 814 st 14.8. 14:4714.8. 20:08 9425
16 809 st 14.8. 6:2714.8. 10:03 9425
11 404 út 13.8. 18:0513.8. 19:00 9425*Z
24 804 po 12.8. 5:4412.8. 20:28 9425
 1  803 ne 11.8. 5:0212.8. 0:55 9425
 1  802 so 10.8. 4:4210.8. 22:22 9425
 8  808 pá 9.8. 6:0410.8. 1:23 9425
24 811 čt 8.8. 5:428.8. 20:23 9425
 9  814 st 7.8. 15:557.8. 20:39 9425
 9  814 st 7.8. 6:367.8. 9:00 9425
11 802 út 6.8. 5:396.8. 20:44 9425
 8  809 po 5.8. 4:146.8. 0:08 9425
 9  801 ne 4.8. 4:324.8. 23:58 9425
 9  803 so 3.8. 4:514.8. 0:16 9425
 9  818 pá 2.8. 6:432.8. 23:28 9425
 9  813 čt 1.8. 6:221.8. 20:12 9425
 1  811 st 31.7. 6:1931.7. 21:41 9425
11 802 út 30.7. 5:3930.7. 20:44 9425
24 802 po 29.7. 5:4330.7. 0:44 9425
16 806 so 27.7. 4:0828.7. 0:29 9425
*Z = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9244

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.