Jiný vůz:

Informace o tramvaji 15T ev. č. 9425

Domovská vozovna: Žižkov

Aktuální vozovna: Motol (od 17.12.2020)

Oficiální označení typu vozu: 15T

Neoficiální označení: 15Tf

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2017

Dodání: 3. 1. 2018

Výrobní číslo: 10383

Profil kol: PR-1

Dveře: Ultimate

Sedadla: Pino (plastová). Výrobce: Vogelsitze. Červená (RAL 3001), šedá (RAL 6500)

Centrální počítač OIS: Apex DT-04

Vnitřní informační systém: Bustec

Klimatizace kabiny: Bahoza HVAC S78S

Klimatizace salonu: Bahoza KLMT 15002

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 800.25

Najeto: cca 227 425 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 33,416 m
Délka skříně samostatně: 31,4 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3450 mm
Vzdálenost čepů: 7750 mm » 1900 mm » 7700 mm » 1900 mm » 7750 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 450 mm / 350 mm (nízkopodlažní vstup)
Počet míst k sezení: 61
Počet míst ke stání: 223
Maximální obsaditelnost: 284 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících bez klimatizační jednotky: 43790 kg
Bez cestujících s klimatizační jednotkou: 44300 kg
Maximální zátěž: 63700 kg
Hmotnost vnějších podvozků: 5250 kg
Hmotnost vnitřních podvozků: 4890 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,9 kN | 66,4 kN | 67,1 kN | 49,1 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová
Pulzní měnič: 4 pulzní měniče s IGBT SKiiP tranzistory s rekuperací
Statický měnič: SM 36.1 – 600V ss. » 3x400 V, 14 kW, 240 A + 600V ss. » 230 V, 2,5kW, 11A
Sběrač: Stemmann Fb800.25
Odpojovač/uzemňovač: 1PPAD51
Ventilační jednotka: KTV-1-15T
Klima kabiny řidiče: HVAC S78S
Spřáhlo: Skládací, mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s pražským typem hlavy
Typ a průměr kol: 666 mm s přítlačným kotoučem a pružnou vložkou GMT
Brzdy: Elektrohydraulická střadačová kotoučová brzda Dako K.P.T.010
Kolejnicová brzda FC63 70 kN, 40A, 102 kg (stupeň 1 - zadní podvozky; stupeň 2 - všechny podvozky)
Řadič: Dynamický 0-1500A
Stupně řadiče: Jízda: Dynamický (0-1500A), 7x brzda, 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 16x HLU3436 P/44-VA
Vstupní napětí motoru: ~392 V
Parametry motoru: Výkon: 46,6 kW
Otáčky: 196/706 ot./min.
Chlazení: směs voda+glykol
Motorventilátor: PM FC035-4DQ.2C.A7
3x230V
Motorventilátor pulzního měniče: 2x radiální RH25M-2DK.3B.1R

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
 7  302 pá 16.4. 4:4316.4. 20:20 9425
 5  301 čt 15.4. 4:0715.4. 20:53 9425
12 303 st 14.4. 4:5414.4. 23:45 9425
16 304 út 13.4. 5:2713.4. 22:33 9425
20 303 po 12.4. 4:1212.4. 22:51 9425
20 309 ne 11.4. 4:1211.4. 22:51 9425
10 308 so 10.4. 4:5810.4. 23:24 9425
 7  306 pá 9.4. 5:359.4. 22:44 9425
 3  315 čt 8.4. 5:008.4. 20:45 9425
10 309 st 7.4. 4:577.4. 23:04 9425
10 317 út 6.4. 6:056.4. 21:54 9425
12 304 so 3.4. 7:193.4. 22:00 9425
15 303 čt 1.4. 5:461.4. 20:42 9425
 9  816 st 31.3. 19:3031.3. 20:30 9425*Z
 3  302 út 30.3. 5:1930.3. 21:23 9425
36 317 po 29.3. 5:4529.3. 22:13 9425
36 303 so 27.3. 4:3827.3. 22:53 9425
20 314 pá 26.3. 5:3826.3. 22:31 9425
36 314 čt 25.3. 5:4025.3. 20:31 9425
36 316 st 24.3. 4:1824.3. 22:53 9425
36 303 út 23.3. 4:3623.3. 22:24 9425
12 313 po 22.3. 4:2222.3. 21:06 9425
36 309 ne 21.3. 4:5021.3. 23:24 9425
20 309 so 20.3. 4:1220.3. 22:51 9425
36 306 pá 19.3. 4:5719.3. 22:44 9425
*Z = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8237+8239

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.