Jiný vůz:

Informace o tramvaji 15T ev. č. 9425

Domovská vozovna: Žižkov

Aktuální vozovna: Motol (od 17.12.2020)

Oficiální označení typu vozu: 15T

Neoficiální označení: 15Tf

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2017

Dodání: 3. 1. 2018

Výrobní číslo: 10383

Profil kol: K

Dveře: Ultimate

Sedadla: Pino (plastová). Výrobce: Vogelsitze. Červená (RAL 3001), šedá (RAL 6500)

Centrální počítač OIS: Apex DT-04

Vnitřní informační systém: Bustec

Klimatizace kabiny: Bahoza HVAC S78S

Klimatizace salonu: Bahoza KLMT 15002

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 800.25

Najeto: cca 291 922 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 33,416 m
Délka skříně samostatně: 31,4 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3450 mm
Vzdálenost čepů: 7750 mm » 1900 mm » 7700 mm » 1900 mm » 7750 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 450 mm / 350 mm (nízkopodlažní vstup)
Počet míst k sezení: 61
Počet míst ke stání: 223
Maximální obsaditelnost: 284 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících bez klimatizační jednotky: 43790 kg
Bez cestujících s klimatizační jednotkou: 44300 kg
Maximální zátěž: 63700 kg
Hmotnost vnějších podvozků: 5250 kg
Hmotnost vnitřních podvozků: 4890 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,9 kN | 66,4 kN | 67,1 kN | 49,1 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová
Pulzní měnič: 4 pulzní měniče s IGBT SKiiP tranzistory s rekuperací
Statický měnič: SM 36.1 – 600V ss. » 3x400 V, 14 kW, 240 A + 600V ss. » 230 V, 2,5kW, 11A
Sběrač: Stemmann Fb800.25
Odpojovač/uzemňovač: 1PPAD51
Ventilační jednotka: KTV-1-15T
Klima kabiny řidiče: HVAC S78S
Spřáhlo: Skládací, mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s pražským typem hlavy
Typ a průměr kol: 666 mm s přítlačným kotoučem a pružnou vložkou GMT
Brzdy: Elektrohydraulická střadačová kotoučová brzda Dako K.P.T.010
Kolejnicová brzda FC63 70 kN, 40A, 102 kg (stupeň 1 - zadní podvozky; stupeň 2 - všechny podvozky)
Řadič: Dynamický 0-1500A
Stupně řadiče: Jízda: Dynamický (0-1500A), 7x brzda, 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 16x HLU3436 P/44-VA
Vstupní napětí motoru: ~392 V
Parametry motoru: Výkon: 46,6 kW
Otáčky: 196/706 ot./min.
Chlazení: směs voda+glykol
Motorventilátor: PM FC035-4DQ.2C.A7
3x230V
Motorventilátor pulzního měniče: 2x radiální RH25M-2DK.3B.1R

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
Rok 2022
15 306 so 11.6. 4:4811.6. 20:19 9425
12 301 pá 10.6. 4:3811.6. 0:51 9425
16 314 čt 9.6. 15:539.6. 20:15 9425
16 314 čt 9.6. 5:169.6. 9:25 9425
12 301 st 8.6. 4:389.6. 0:51 9425
20 309 út 7.6. 5:018.6. 1:01 9425
10 313 po 6.6. 5:277.6. 0:45 9425
 9  310 ne 5.6. 10:116.6. 0:42 9425
20 305 so 4.6. 4:524.6. 23:03 9425
20 309 pá 3.6. 5:014.6. 1:01 9425
 9  324 čt 2.6. 6:263.6. 0:22 9425
 9  303 st 1.6. 5:071.6. 18:32 9425
20 309 út 31.5. 5:011.6. 1:00 9425
20 309 po 30.5. 5:0131.5. 1:00 9425
17 310 ne 29.5. 5:4730.5. 0:49 9425
12+17 321 so 28.5. 4:4428.5. 9:20 9425*MU
12 301 pá 27.5. 4:3928.5. 0:50 9425
 9  326 čt 26.5. 6:3427.5. 0:32 9425
16 302 st 25.5. 5:4925.5. 18:37 9425
 4  307 út 24.5. 15:3924.5. 19:38 9425
20 308 út 24.5. 6:2124.5. 8:53 9425
20 302 po 23.5. 4:1323.5. 18:52 9425
20 309 ne 22.5. 10:0323.5. 1:00 9425
22 305 so 21.5. 8:0121.5. 23:09 9425
 9  325 pá 20.5. 4:3020.5. 19:55 9425
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.