Jiný vůz:

Podrobnosti vozu 15Tf ev. č. 9425

Domovská vozovna: Žižkov

Typ vozu: 15Tf

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2017

Dodání: 3. 1. 2018

Výrobní číslo: 10383

Profil kol: PR-1

Dveře: Ultimate

Sedadla: Pino (plastová). Výrobce: Vogelsitze. Červená (RAL 3001), šedá (RAL 6500)

Označovače: Mikroelektronika Camel Combi

Centrální počítač OIS: Apex DT-04

Vnitřní informační systém: Bustec

Klimatizace kabiny: Bahoza HVAC S78S

Klimatizace salonu: FAIVELEY 9645500

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 800.25

Najeto: cca 91 930 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 33,416 m
Délka skříně samostatně: 31,4 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3450 mm
Vzdálenost čepů: 7750 mm » 1900 mm » 7700 mm » 1900 mm » 7750 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 450 mm / 350 mm (nízkopodlažní vstup)
Počet míst k sezení: 61
Počet míst ke stání: 223
Maximální obsaditelnost: 284 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících bez klimatizační jednotky: 43790 kg
Bez cestujících s klimatizační jednotkou: 44300 kg
Maximální zátěž: 63700 kg
Hmotnost vnějších podvozků: 5250 kg
Hmotnost vnitřních podvozků: 4890 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,9 kN | 66,4 kN | 67,1 kN | 49,1 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová
Pulzní měnič: 4 pulzní měniče s IGBT SKiiP tranzistory s rekuperací
Statický měnič: SM 36.1 – 600V ss. » 3x400 V, 14 kW, 240 A + 600V ss. » 230 V, 2,5kW, 11A
Sběrač: Stemmann Fb800.25
Odpojovač/uzemňovač: 1PPAD51
Ventilační jednotka: KTV-1-15T
Klima kabiny řidiče: HVAC S78S
Spřáhlo: Skládací, mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s pražským typem hlavy
Typ a průměr kol: 666 mm s přítlačným kotoučem a pružnou vložkou GMT
Brzdy: Elektrohydraulická střadačová kotoučová brzda Dako K.P.T.010
Kolejnicová brzda FC63 70 kN, 40A, 102 kg (stupeň 1 - střední podvozky; stupeň 2 - všechny podvozky)
Řadič: Dynamický 0-1500A
Stupně řadiče: Jízda: Dynamický (0-1500A), 7x brzda, 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 16x HLU3436 P/44-VA
Vstupní napětí motoru: ~392 V
Parametry motoru: Výkon: 46,6 kW
Otáčky: 196/706 ot./min.
Chlazení: směs voda+glykol
Motorventilátor: PM FC035-4DQ.2C.A7
3x230V
Motorventilátor pulzního měniče: 2x radiální RH25M-2DK.3B.1R

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
22 707 st 24.4. 6:2224.4. 18:37 9425
25 712 út 23.4. 6:0923.4. 22:58 9425
 1  704 po 22.4. 4:0122.4. 23:09 9425
22 718 ne 21.4. 4:5522.4. 1:34 9425
22 712 so 20.4. 5:5521.4. 0:32 9425
 1  707 pá 19.4. 4:0119.4. 23:01 9425
22 717 čt 18.4. 4:5519.4. 1:12 9425
23 602 st 17.4. 16:0017.4. 18:20 9425*Z
18 706 st 17.4. 6:5117.4. 9:42 9425
18 703 út 16.4. 4:1616.4. 21:23 9425
18 702 po 15.4. 6:2016.4. 1:07 9425
25 708 ne 14.4. 4:2014.4. 23:38 9425
25 702 so 13.4. 7:2414.4. 1:06 9425
18 711 pá 12.4. 5:2912.4. 18:22 9425
22 711 čt 11.4. 4:2311.4. 22:02 9425
22 717 st 10.4. 4:5511.4. 1:12 9425
 1  711 út 9.4. 4:219.4. 23:42 9425
25 713 po 8.4. 4:209.4. 1:44 9425
22 717 ne 7.4. 4:438.4. 1:14 9425
9+22 725 so 6.4. 4:237.4. 0:56 9425
22 717 pá 5.4. 4:556.4. 1:12 9425
25 709 čt 4.4. 5:554.4. 22:24 9425
20 701 st 3.4. 6:303.4. 19:11 9425
 1  713 út 2.4. 6:052.4. 20:16 9425
25 712 po 1.4. 6:091.4. 22:58 9425
*Z = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 7122+7121

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná v naší databázi. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.