Jiný vůz:

Podrobnosti vozu 15Tf ev. č. 9424

Domovská vozovna: Žižkov

Typ vozu: 15Tf

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2017

Dodání: 12. 12. 2017

Výrobní číslo: 10382

Profil kol: PR-1

Dveře: Ultimate

Sedadla: Pino (plastová). Výrobce: Vogelsitze. Červená (RAL 3001), šedá (RAL 6500)

Označovače: Mikroelektronika Camel Combi

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Vnitřní informační systém: Bustec

Klimatizace kabiny: Bahoza HVAC S78S

Klimatizace salonu: FAIVELEY 9645500

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 800.25

Najeto: cca 75 870 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 33,416 m
Délka skříně samostatně: 31,4 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3450 mm
Vzdálenost čepů: 7750 mm » 1900 mm » 7700 mm » 1900 mm » 7750 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 450 mm / 350 mm (nízkopodlažní vstup)
Počet míst k sezení: 61
Počet míst ke stání: 223
Maximální obsaditelnost: 284 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících bez klimatizační jednotky: 43790 kg
Bez cestujících s klimatizační jednotkou: 44300 kg
Maximální zátěž: 63700 kg
Hmotnost vnějších podvozků: 5250 kg
Hmotnost vnitřních podvozků: 4890 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,9 kN | 66,4 kN | 67,1 kN | 49,1 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová
Pulzní měnič: 4 pulzní měniče s IGBT SKiiP tranzistory s rekuperací
Statický měnič: SM 36.1 – 600V ss. » 3x400 V, 14 kW, 240 A + 600V ss. » 230 V, 2,5kW, 11A
Sběrač: Stemmann Fb800.25
Odpojovač/uzemňovač: 1PPAD51
Ventilační jednotka: KTV-1-15T
Klima kabiny řidiče: HVAC S78S
Spřáhlo: Skládací, mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s pražským typem hlavy
Typ a průměr kol: 666 mm s přítlačným kotoučem a pružnou vložkou GMT
Brzdy: Elektrohydraulická střadačová kotoučová brzda Dako K.P.T.010
Kolejnicová brzda FC63 70 kN, 40A, 102 kg (stupeň 1 - střední podvozky; stupeň 2 - všechny podvozky)
Řadič: Dynamický 0-1500A
Stupně řadiče: Jízda: Dynamický (0-1500A), 7x brzda, 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 16x HLU3436 P/44-VA
Vstupní napětí motoru: ~392 V
Parametry motoru: Výkon: 46,6 kW
Otáčky: 196/706 ot./min.
Chlazení: směs voda+glykol
Motorventilátor: PM FC035-4DQ.2C.A7
3x230V
Motorventilátor pulzního měniče: 2x radiální RH25M-2DK.3B.1R

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
22 704 so 23.2. 6:4024.2. 0:29 9424
 1  704 čt 21.2. 14:0621.2. 18:56 9424
22 734 čt 21.2. 6:5221.2. 9:48 9424
 1  714 st 20.2. 4:2120.2. 20:31 9424
25 713 út 19.2. 4:2020.2. 1:43 9424
22 734 po 18.2. 15:1918.2. 23:40 9424
20 705 po 18.2. 5:2518.2. 9:35 9424
20 701 ne 17.2. 4:5217.2. 23:44 9424
20 702 so 16.2. 5:1217.2. 0:24 9424
18 706 pá 15.2. 14:5215.2. 19:49 9424
26 714 pá 15.2. 7:1115.2. 10:08 9424
26 718 st 13.2. 5:3114.2. 0:21 9424
22 707 út 12.2. 6:2212.2. 18:37 9424
22 734 po 11.2. 15:1911.2. 23:40 9424
22 714 ne 10.2. 9:3111.2. 0:36 9424
 1  702 so 9.2. 4:419.2. 21:39 9424
 1  708 pá 8.2. 14:369.2. 1:22 9424
18 706 pá 8.2. 6:518.2. 9:42 9424
18 706 čt 7.2. 14:527.2. 19:49 9424
 1  704 čt 7.2. 6:477.2. 9:46 9424
22 717 st 6.2. 4:557.2. 1:12 9424
26 714 út 5.2. 15:015.2. 21:07 9424
25 710 út 5.2. 6:315.2. 10:03 9424
20 701 po 4.2. 17:004.2. 19:11 9424*Z
26 712 ne 3.2. 10:593.2. 20:22 9424
*Z = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9407

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná v naší databázi. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.