Jiný vůz:

Podrobnosti vozu 15Tf ev. č. 9424

Domovská vozovna: Žižkov

Typ vozu: 15Tf

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2017

Dodání: 12. 12. 2017

Výrobní číslo: 10382

Profil kol: PR-1

Dveře: Ultimate

Sedadla: Pino (plastová). Výrobce: Vogelsitze. Červená (RAL 3001), šedá (RAL 6500)

Označovače: Mikroelektronika Camel Combi

Centrální počítač OIS: Apex DT-04

Vnitřní informační systém: Bustec

Klimatizace kabiny: Bahoza HVAC S78S

Klimatizace salonu: FAIVELEY 9645500

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 800.25

Najeto: cca 87 165 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 33,416 m
Délka skříně samostatně: 31,4 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3450 mm
Vzdálenost čepů: 7750 mm » 1900 mm » 7700 mm » 1900 mm » 7750 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 450 mm / 350 mm (nízkopodlažní vstup)
Počet míst k sezení: 61
Počet míst ke stání: 223
Maximální obsaditelnost: 284 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících bez klimatizační jednotky: 43790 kg
Bez cestujících s klimatizační jednotkou: 44300 kg
Maximální zátěž: 63700 kg
Hmotnost vnějších podvozků: 5250 kg
Hmotnost vnitřních podvozků: 4890 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,9 kN | 66,4 kN | 67,1 kN | 49,1 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová
Pulzní měnič: 4 pulzní měniče s IGBT SKiiP tranzistory s rekuperací
Statický měnič: SM 36.1 – 600V ss. » 3x400 V, 14 kW, 240 A + 600V ss. » 230 V, 2,5kW, 11A
Sběrač: Stemmann Fb800.25
Odpojovač/uzemňovač: 1PPAD51
Ventilační jednotka: KTV-1-15T
Klima kabiny řidiče: HVAC S78S
Spřáhlo: Skládací, mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s pražským typem hlavy
Typ a průměr kol: 666 mm s přítlačným kotoučem a pružnou vložkou GMT
Brzdy: Elektrohydraulická střadačová kotoučová brzda Dako K.P.T.010
Kolejnicová brzda FC63 70 kN, 40A, 102 kg (stupeň 1 - střední podvozky; stupeň 2 - všechny podvozky)
Řadič: Dynamický 0-1500A
Stupně řadiče: Jízda: Dynamický (0-1500A), 7x brzda, 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 16x HLU3436 P/44-VA
Vstupní napětí motoru: ~392 V
Parametry motoru: Výkon: 46,6 kW
Otáčky: 196/706 ot./min.
Chlazení: směs voda+glykol
Motorventilátor: PM FC035-4DQ.2C.A7
3x230V
Motorventilátor pulzního měniče: 2x radiální RH25M-2DK.3B.1R

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
20 721 čt 18.4. 15:1418.4. 19:32 9424
20 716 po 15.4. 5:0215.4. 9:27 9424
22 722 ne 14.4. 3:4415.4. 1:16 9424
22 713 so 13.4. 6:4713.4. 23:30 9424*MU
22 731 pá 12.4. 6:3612.4. 8:54 9424*MU
18 706 st 10.4. 14:5210.4. 19:49 9424
26 714 st 10.4. 7:1110.4. 10:08 9424
 1  708 út 9.4. 4:019.4. 10:26 9424
26 708 po 8.4. 6:509.4. 1:21 9424
18 703 ne 7.4. 4:167.4. 22:50 9424
 1  708 so 6.4. 8:087.4. 1:22 9424
26 710 pá 5.4. 4:435.4. 20:22 9424
20 704 čt 4.4. 6:575.4. 0:24 9424
 8  712 út 2.4. 6:132.4. 18:17 9424
25 709 po 1.4. 5:551.4. 22:24 9424
26 711 ne 31.3. 5:2331.3. 23:05 9424
18 704 so 30.3. 4:1630.3. 22:50 9424
22 715 pá 29.3. 4:3830.3. 1:16 9424
26 719 čt 28.3. 15:4129.3. 0:41 9424
20 705 čt 28.3. 5:2528.3. 9:35 9424
22 701 st 27.3. 5:4327.3. 20:32 9424
22 731 út 26.3. 6:3626.3. 20:10 9424
25 703 po 25.3. 13:5025.3. 20:25 9424
6+8 715 po 25.3. 5:4425.3. 9:37 9424
20 705 ne 24.3. 5:4525.3. 0:44 9424
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná v naší databázi. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.