Jiný vůz:

Informace o tramvaji 15T ev. č. 9423

Domovská vozovna: Žižkov

Typ vozu: 15Tf

Oficiální označení typu vozu: 15T

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2017

Dodání: 5. 12. 2017

Výrobní číslo: 10381

Profil kol: PR-1

Dveře: Ultimate

Sedadla: Pino (plastová). Výrobce: Vogelsitze. Červená (RAL 3001), šedá (RAL 6500)

Označovače: Mikroelektronika Camel Combi

Centrální počítač OIS: Apex DT-04

Vnitřní informační systém: Bustec

Klimatizace kabiny: Bahoza HVAC S78S

Klimatizace salonu: FAIVELEY 9645500

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 800.25

Najeto: cca 119 219 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 33,416 m
Délka skříně samostatně: 31,4 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3450 mm
Vzdálenost čepů: 7750 mm » 1900 mm » 7700 mm » 1900 mm » 7750 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 450 mm / 350 mm (nízkopodlažní vstup)
Počet míst k sezení: 61
Počet míst ke stání: 223
Maximální obsaditelnost: 284 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících bez klimatizační jednotky: 43790 kg
Bez cestujících s klimatizační jednotkou: 44300 kg
Maximální zátěž: 63700 kg
Hmotnost vnějších podvozků: 5250 kg
Hmotnost vnitřních podvozků: 4890 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,9 kN | 66,4 kN | 67,1 kN | 49,1 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová
Pulzní měnič: 4 pulzní měniče s IGBT SKiiP tranzistory s rekuperací
Statický měnič: SM 36.1 – 600V ss. » 3x400 V, 14 kW, 240 A + 600V ss. » 230 V, 2,5kW, 11A
Sběrač: Stemmann Fb800.25
Odpojovač/uzemňovač: 1PPAD51
Ventilační jednotka: KTV-1-15T
Klima kabiny řidiče: HVAC S78S
Spřáhlo: Skládací, mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s pražským typem hlavy
Typ a průměr kol: 666 mm s přítlačným kotoučem a pružnou vložkou GMT
Brzdy: Elektrohydraulická střadačová kotoučová brzda Dako K.P.T.010
Kolejnicová brzda FC63 70 kN, 40A, 102 kg (stupeň 1 - střední podvozky; stupeň 2 - všechny podvozky)
Řadič: Dynamický 0-1500A
Stupně řadiče: Jízda: Dynamický (0-1500A), 7x brzda, 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 16x HLU3436 P/44-VA
Vstupní napětí motoru: ~392 V
Parametry motoru: Výkon: 46,6 kW
Otáčky: 196/706 ot./min.
Chlazení: směs voda+glykol
Motorventilátor: PM FC035-4DQ.2C.A7
3x230V
Motorventilátor pulzního měniče: 2x radiální RH25M-2DK.3B.1R

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
20 702 st 21.8. 5:4121.8. 20:23 9423
18 704 út 20.8. 6:1820.8. 10:40 9423*MU
 1  707 po 19.8. 14:0419.8. 22:01 9423
 8  704 po 12.8. 13:3812.8. 20:08 9423
 8  704 po 12.8. 5:3912.8. 10:12 9423
26 712 pá 9.8. 4:229.8. 19:52 9423
26 708 čt 8.8. 14:299.8. 0:03 9423
25 702 čt 8.8. 4:408.8. 10:19 9423
26 708 st 7.8. 14:298.8. 0:03 9423
26 708 st 7.8. 4:437.8. 9:31 9423
22 714 út 6.8. 5:166.8. 20:33 9423
22 710 pá 2.8. 4:382.8. 22:03 9423
22 727 čt 1.8. 5:132.8. 1:12 9423
20 707 st 31.7. 5:221.8. 0:20 9423
18 704 út 30.7. 6:1831.7. 0:47 9423
25 708 po 29.7. 5:4229.7. 20:09 9423
26 707 ne 28.7. 4:2329.7. 0:01 9423
25 702 so 27.7. 4:2028.7. 1:03 9423
26 703 pá 26.7. 5:0327.7. 1:21 9423
26 701 čt 25.7. 6:3826.7. 1:03 9423
 8  701 st 24.7. 6:0324.7. 23:39 9423
20 705 út 23.7. 4:5523.7. 19:25 9423
22 723 po 22.7. 14:4523.7. 0:52 9423
20 703 po 22.7. 6:1922.7. 9:25 9423
26 710 ne 21.7. 5:0322.7. 1:21 9423
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.