Jiný vůz:

Informace o tramvaji 15T ev. č. 9423

Domovská vozovna: Žižkov

Aktuální vozovna: Motol (od 22.10.2020)

Oficiální označení typu vozu: 15T

Neoficiální označení: 15Tf

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2017

Dodání: 5. 12. 2017

Výrobní číslo: 10381

Profil kol: K

Dveře: Ultimate

Sedadla: Pino (plastová). Výrobce: Vogelsitze. Červená (RAL 3001), šedá (RAL 6500)

Centrální počítač OIS: Apex DT-04

Vnitřní informační systém: Bustec

Klimatizace kabiny: Bahoza HVAC S78S

Klimatizace salonu: Bahoza KLMT 15002

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 800.25

Najeto: cca 291 944 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 33,416 m
Délka skříně samostatně: 31,4 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3450 mm
Vzdálenost čepů: 7750 mm » 1900 mm » 7700 mm » 1900 mm » 7750 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 450 mm / 350 mm (nízkopodlažní vstup)
Počet míst k sezení: 61
Počet míst ke stání: 223
Maximální obsaditelnost: 284 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících bez klimatizační jednotky: 43790 kg
Bez cestujících s klimatizační jednotkou: 44300 kg
Maximální zátěž: 63700 kg
Hmotnost vnějších podvozků: 5250 kg
Hmotnost vnitřních podvozků: 4890 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,9 kN | 66,4 kN | 67,1 kN | 49,1 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová
Pulzní měnič: 4 pulzní měniče s IGBT SKiiP tranzistory s rekuperací
Statický měnič: SM 36.1 – 600V ss. » 3x400 V, 14 kW, 240 A + 600V ss. » 230 V, 2,5kW, 11A
Sběrač: Stemmann Fb800.25
Odpojovač/uzemňovač: 1PPAD51
Ventilační jednotka: KTV-1-15T
Klima kabiny řidiče: HVAC S78S
Spřáhlo: Skládací, mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s pražským typem hlavy
Typ a průměr kol: 666 mm s přítlačným kotoučem a pružnou vložkou GMT
Brzdy: Elektrohydraulická střadačová kotoučová brzda Dako K.P.T.010
Kolejnicová brzda FC63 70 kN, 40A, 102 kg (stupeň 1 - zadní podvozky; stupeň 2 - všechny podvozky)
Řadič: Dynamický 0-1500A
Stupně řadiče: Jízda: Dynamický (0-1500A), 7x brzda, 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 16x HLU3436 P/44-VA
Vstupní napětí motoru: ~392 V
Parametry motoru: Výkon: 46,6 kW
Otáčky: 196/706 ot./min.
Chlazení: směs voda+glykol
Motorventilátor: PM FC035-4DQ.2C.A7
3x230V
Motorventilátor pulzního měniče: 2x radiální RH25M-2DK.3B.1R

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
 9  323 pá 1.7. 6:282.7. 0:23 9423
 4  301 čt 30.6. 14:5330.6. 18:52 9423
 4  305 čt 30.6. 6:0130.6. 10:19 9423
 7  312 st 29.6. 4:4629.6. 20:13 9423
 9  314 út 28.6. 14:5128.6. 23:44 9423
 4  304 út 28.6. 5:5128.6. 9:51 9423
15 313 po 27.6. 18:4027.6. 20:19 9423*Z1
 9  327 st 2.2. 6:082.2. 8:31 9423
 9  309 út 1.2. 6:122.2. 0:12 9423
 9  331 po 31.1. 6:5731.1. 9:15 9423
 4  304 pá 28.1. 15:3128.1. 19:28 9423
 4  303 pá 28.1. 5:3828.1. 9:38 9423
 9  329 čt 27.1. 6:3627.1. 8:59 9423
 9  328 st 26.1. 6:2126.1. 8:43 9423
 4  313 út 25.1. 6:2325.1. 8:42 9423
 4  302 po 24.1. 5:3324.1. 9:30 9423
15 308 pá 21.1. 4:4821.1. 19:20 9423
 9  307 čt 20.1. 5:5620.1. 21:44 9423
 9  303 st 19.1. 5:4719.1. 23:44 9423
 9  326 út 18.1. 7:3818.1. 21:03 9423
15 312 po 17.1. 5:3917.1. 9:09 9423
10 320 pá 14.1. 5:2814.1. 9:09 9423
12 304 čt 13.1. 4:2313.1. 23:00 9423
 9  304 st 12.1. 5:5012.1. 23:52 9423
15 309 út 11.1. 6:5411.1. 21:19 9423
*Z1 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9376

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.