Jiný vůz:

Informace o tramvaji 15T ev. č. 9423

Domovská vozovna: Žižkov

Typ vozu: 15Tf

Oficiální označení typu vozu: 15T

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2017

Dodání: 5. 12. 2017

Výrobní číslo: 10381

Profil kol: PR-1

Dveře: Ultimate

Sedadla: Pino (plastová). Výrobce: Vogelsitze. Červená (RAL 3001), šedá (RAL 6500)

Označovače: Mikroelektronika Camel Combi

Centrální počítač OIS: Apex DT-04

Vnitřní informační systém: Bustec

Klimatizace kabiny: Bahoza HVAC S78S

Klimatizace salonu: FAIVELEY 9645500

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 800.25

Najeto: cca 156 494 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 33,416 m
Délka skříně samostatně: 31,4 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3450 mm
Vzdálenost čepů: 7750 mm » 1900 mm » 7700 mm » 1900 mm » 7750 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 450 mm / 350 mm (nízkopodlažní vstup)
Počet míst k sezení: 61
Počet míst ke stání: 223
Maximální obsaditelnost: 284 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících bez klimatizační jednotky: 43790 kg
Bez cestujících s klimatizační jednotkou: 44300 kg
Maximální zátěž: 63700 kg
Hmotnost vnějších podvozků: 5250 kg
Hmotnost vnitřních podvozků: 4890 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,9 kN | 66,4 kN | 67,1 kN | 49,1 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová
Pulzní měnič: 4 pulzní měniče s IGBT SKiiP tranzistory s rekuperací
Statický měnič: SM 36.1 – 600V ss. » 3x400 V, 14 kW, 240 A + 600V ss. » 230 V, 2,5kW, 11A
Sběrač: Stemmann Fb800.25
Odpojovač/uzemňovač: 1PPAD51
Ventilační jednotka: KTV-1-15T
Klima kabiny řidiče: HVAC S78S
Spřáhlo: Skládací, mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s pražským typem hlavy
Typ a průměr kol: 666 mm s přítlačným kotoučem a pružnou vložkou GMT
Brzdy: Elektrohydraulická střadačová kotoučová brzda Dako K.P.T.010
Kolejnicová brzda FC63 70 kN, 40A, 102 kg (stupeň 1 - zadní podvozky; stupeň 2 - všechny podvozky)
Řadič: Dynamický 0-1500A
Stupně řadiče: Jízda: Dynamický (0-1500A), 7x brzda, 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 16x HLU3436 P/44-VA
Vstupní napětí motoru: ~392 V
Parametry motoru: Výkon: 46,6 kW
Otáčky: 196/706 ot./min.
Chlazení: směs voda+glykol
Motorventilátor: PM FC035-4DQ.2C.A7
3x230V
Motorventilátor pulzního měniče: 2x radiální RH25M-2DK.3B.1R

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
10 304 čt 2.4. 4:362.4. 23:44 9423
 9  321 st 1.4. 5:391.4. 23:39 9423
10 310 út 31.3. 5:2631.3. 21:51 9423
25 308 po 30.3. 5:0530.3. 21:54 9423
 9  312 so 28.3. 4:3329.3. 0:09 9423
 5  308 pá 27.3. 4:4127.3. 21:55 9423
10 312 čt 26.3. 5:4427.3. 1:24 9423
10 305 st 25.3. 14:4325.3. 21:02 9423
 4  302 st 25.3. 6:3225.3. 9:27 9423
 9  307 út 24.3. 4:4225.3. 0:29 9423
22 316 po 23.3. 9:4024.3. 0:10 9423*Z
 9  310 ne 22.3. 5:3322.3. 21:30 9423
 9  319 so 21.3. 4:5322.3. 0:59 9423
 9  316 pá 20.3. 5:0920.3. 15:45 9423*MU*1
 7  301 čt 19.3. 4:2219.3. 23:06 9423
12 304 st 18.3. 5:2919.3. 0:54 9423
 9  329 út 17.3. 15:3717.3. 20:08 9423
 9  325 út 17.3. 6:2717.3. 8:59 9423
 9  318 po 16.3. 14:5316.3. 19:37 9423
 9  334 po 16.3. 7:0916.3. 9:39 9423
 9  312 pá 13.3. 4:5313.3. 21:30 9423
12 316 čt 12.3. 15:0712.3. 21:05 9423
 7  307 čt 12.3. 5:1912.3. 10:10 9423
 7  301 st 11.3. 4:2211.3. 23:07 9423
10 314 út 10.3. 4:1811.3. 0:04 9423
*Z = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9348
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události
*1 = sunutí vadného vozu 9348 do vozovny Žižkov

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.