Jiný vůz:

Informace o tramvaji 15T ev. č. 9423

Domovská vozovna: Žižkov

Oficiální označení typu vozu: 15T

Neoficiální označení: 15Tf

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2017

Dodání: 5. 12. 2017

Výrobní číslo: 10381

Profil kol: K

Dveře: Ultimate

Sedadla: Pino (plastová). Výrobce: Vogelsitze. Červená (RAL 3001), šedá (RAL 6500)

Centrální počítač OIS: Apex DT-04

Vnitřní informační systém: Bustec

Klimatizace kabiny: Bahoza HVAC S78S

Klimatizace salonu: Bahoza KLMT 15002

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 800.25

Najeto: cca 412 400 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 33,416 m
Délka skříně samostatně: 31,4 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3450 mm
Vzdálenost čepů: 7750 mm » 1900 mm » 7700 mm » 1900 mm » 7750 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 450 mm / 350 mm (nízkopodlažní vstup)
Počet míst k sezení: 61
Počet míst ke stání: 223
Maximální obsaditelnost: 284 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících bez klimatizační jednotky: 43790 kg
Bez cestujících s klimatizační jednotkou: 44300 kg
Maximální zátěž: 63700 kg
Hmotnost vnějších podvozků: 5250 kg
Hmotnost vnitřních podvozků: 4890 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,9 kN | 66,4 kN | 67,1 kN | 49,1 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová
Pulzní měnič: 4 pulzní měniče s IGBT SKiiP tranzistory s rekuperací
Statický měnič: SM 36.1 – 600V ss. » 3x400 V, 14 kW, 240 A + 600V ss. » 230 V, 2,5kW, 11A
Sběrač: Stemmann Fb800.25
Odpojovač/uzemňovač: 1PPAD51
Ventilační jednotka: KTV-1-15T
Klima kabiny řidiče: HVAC S78S
Spřáhlo: Skládací, mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s pražským typem hlavy
Typ a průměr kol: 666 mm s přítlačným kotoučem a pružnou vložkou GMT
Brzdy: Elektrohydraulická střadačová kotoučová brzda Dako K.P.T.010
Kolejnicová brzda FC63 70 kN, 40A, 102 kg (stupeň 1 - zadní podvozky; stupeň 2 - všechny podvozky)
Řadič: Dynamický 0-1500A
Stupně řadiče: Jízda: Dynamický (0-1500A), 7x brzda, 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 16x HLU3436 P/44-VA
Vstupní napětí motoru: ~392 V
Parametry motoru: Výkon: 46,6 kW
Otáčky: 196/706 ot./min.
Chlazení: směs voda+glykol
Motorventilátor: PM FC035-4DQ.2C.A7
3x230V
Motorventilátor pulzního měniče: 2x radiální RH25M-2DK.3B.1R

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
11 813 pá 28.6. 5:0628.6. 9:10 9423
11 808 čt 27.6. 7:0928.6. 0:17 9423
 7  801 st 26.6. 13:5426.6. 20:10 9423
 7  801 st 26.6. 6:0626.6. 9:49 9423
 9  817 út 25.6. 7:0225.6. 20:31 9423
 8  807 po 24.6. 14:5824.6. 23:53 9423
11 813 po 24.6. 5:0624.6. 9:30 9423
 9  803 so 22.6. 4:4523.6. 0:06 9423
 9  831 pá 21.6. 6:0021.6. 23:53 9423
 9  831 čt 20.6. 6:0020.6. 23:53 9423
 7  804 st 19.6. 4:2119.6. 20:39 9423
3+26 814 út 18.6. 4:4219.6. 0:35 9423
 9  804 po 17.6. 15:0918.6. 0:06 9423
11 813 po 17.6. 5:0617.6. 9:10 9423
 5  807 ne 16.6. 7:3616.6. 21:39 9423
 5  804 so 15.6. 4:3615.6. 23:17 9423
 9  809 čt 13.6. 7:0813.6. 9:28 9423
 5  809 po 10.6. 4:5610.6. 20:39 9423
3+26 806 pá 7.6. 17:308.6. 0:29 9423*Z1
11 813 čt 6.6. 5:066.6. 9:10 9423
11 813 st 5.6. 15:086.6. 0:37 9423
 8  807 st 5.6. 4:595.6. 9:32 9423
3+26 814 út 4.6. 4:425.6. 0:35 9423
12 820 po 3.6. 15:264.6. 1:24 9423
12 815 po 3.6. 6:283.6. 10:16 9423
*Z1 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9436

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná námi, našimi spolupracovníky, či převzatá z oficiálních otevřených dat. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.