Jiný vůz:

Informace o tramvaji 15T ev. č. 9423

Domovská vozovna: Žižkov

Oficiální označení typu vozu: 15T

Neoficiální označení: 15Tf

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2017

Dodání: 5. 12. 2017

Výrobní číslo: 10381

Profil kol: K

Dveře: Ultimate

Sedadla: Pino (plastová). Výrobce: Vogelsitze. Červená (RAL 3001), šedá (RAL 6500)

Centrální počítač OIS: Apex DT-04

Vnitřní informační systém: Bustec

Klimatizace kabiny: Bahoza HVAC S78S

Klimatizace salonu: Bahoza KLMT 15002

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 800.25

Najeto: cca 321 239 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 33,416 m
Délka skříně samostatně: 31,4 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3450 mm
Vzdálenost čepů: 7750 mm » 1900 mm » 7700 mm » 1900 mm » 7750 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 450 mm / 350 mm (nízkopodlažní vstup)
Počet míst k sezení: 61
Počet míst ke stání: 223
Maximální obsaditelnost: 284 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících bez klimatizační jednotky: 43790 kg
Bez cestujících s klimatizační jednotkou: 44300 kg
Maximální zátěž: 63700 kg
Hmotnost vnějších podvozků: 5250 kg
Hmotnost vnitřních podvozků: 4890 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,9 kN | 66,4 kN | 67,1 kN | 49,1 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová
Pulzní měnič: 4 pulzní měniče s IGBT SKiiP tranzistory s rekuperací
Statický měnič: SM 36.1 – 600V ss. » 3x400 V, 14 kW, 240 A + 600V ss. » 230 V, 2,5kW, 11A
Sběrač: Stemmann Fb800.25
Odpojovač/uzemňovač: 1PPAD51
Ventilační jednotka: KTV-1-15T
Klima kabiny řidiče: HVAC S78S
Spřáhlo: Skládací, mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s pražským typem hlavy
Typ a průměr kol: 666 mm s přítlačným kotoučem a pružnou vložkou GMT
Brzdy: Elektrohydraulická střadačová kotoučová brzda Dako K.P.T.010
Kolejnicová brzda FC63 70 kN, 40A, 102 kg (stupeň 1 - zadní podvozky; stupeň 2 - všechny podvozky)
Řadič: Dynamický 0-1500A
Stupně řadiče: Jízda: Dynamický (0-1500A), 7x brzda, 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 16x HLU3436 P/44-VA
Vstupní napětí motoru: ~392 V
Parametry motoru: Výkon: 46,6 kW
Otáčky: 196/706 ot./min.
Chlazení: směs voda+glykol
Motorventilátor: PM FC035-4DQ.2C.A7
3x230V
Motorventilátor pulzního měniče: 2x radiální RH25M-2DK.3B.1R

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
 8  810 pá 2.12. 5:583.12. 0:05 9423
13 808 čt 1.12. 6:201.12. 21:00 9423
 8  804 st 30.11. 4:4730.11. 19:10 9423
 6  801 út 29.11. 4:4529.11. 23:48 9423
25 802 po 28.11. 6:0128.11. 23:43 9423
36 814 ne 27.11. 4:3827.11. 21:49 9423
10 807 so 26.11. 5:0027.11. 0:46 9423
25 815 pá 25.11. 5:5225.11. 20:26 9423
25 815 čt 24.11. 5:5224.11. 20:26 9423
 9  830 st 23.11. 5:5723.11. 23:52 9423
25 805 út 22.11. 4:3622.11. 19:07 9423
 9  804 po 21.11. 6:1222.11. 0:01 9423
25 801 ne 20.11. 10:4920.11. 22:05 9423
12+14 810 pá 18.11. 6:0318.11. 20:21 9423
 9  813 čt 17.11. 4:2817.11. 21:28 9423
15 803 st 16.11. 6:4517.11. 0:03 9423
10 812 po 14.11. 6:4915.11. 0:06 9423
10 806 ne 13.11. 4:2014.11. 0:06 9423
12+14 831 so 12.11. 4:4613.11. 0:15 9423
 8  808 pá 11.11. 18:4511.11. 23:49 9423*Z1
 9  831 čt 10.11. 5:5910.11. 23:53 9423
 8  804 st 9.11. 6:549.11. 18:54 9423
11 803 út 8.11. 4:508.11. 19:39 9423
11 804 po 7.11. 6:178.11. 0:15 9423
6+14 841 čt 3.11. 4:573.11. 13:20 9423*MU*1
*Z1 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8229+8224
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události
*1 = nehoda s osobním vozem za zast. Štěpánská ZC

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.