Jiný vůz:

Informace o tramvaji 15T ev. č. 9423

Domovská vozovna: Žižkov

Aktuální vozovna: Motol (od 22.10.2020)

Oficiální označení typu vozu: 15T

Neoficiální označení: 15Tf

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2017

Dodání: 5. 12. 2017

Výrobní číslo: 10381

Profil kol: PR-1

Dveře: Ultimate

Sedadla: Pino (plastová). Výrobce: Vogelsitze. Červená (RAL 3001), šedá (RAL 6500)

Centrální počítač OIS: Apex DT-04

Vnitřní informační systém: Bustec

Klimatizace kabiny: Bahoza HVAC S78S

Klimatizace salonu: Bahoza KLMT 15002

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 800.25

Najeto: cca 222 269 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 33,416 m
Délka skříně samostatně: 31,4 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3450 mm
Vzdálenost čepů: 7750 mm » 1900 mm » 7700 mm » 1900 mm » 7750 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 450 mm / 350 mm (nízkopodlažní vstup)
Počet míst k sezení: 61
Počet míst ke stání: 223
Maximální obsaditelnost: 284 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících bez klimatizační jednotky: 43790 kg
Bez cestujících s klimatizační jednotkou: 44300 kg
Maximální zátěž: 63700 kg
Hmotnost vnějších podvozků: 5250 kg
Hmotnost vnitřních podvozků: 4890 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,9 kN | 66,4 kN | 67,1 kN | 49,1 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová
Pulzní měnič: 4 pulzní měniče s IGBT SKiiP tranzistory s rekuperací
Statický měnič: SM 36.1 – 600V ss. » 3x400 V, 14 kW, 240 A + 600V ss. » 230 V, 2,5kW, 11A
Sběrač: Stemmann Fb800.25
Odpojovač/uzemňovač: 1PPAD51
Ventilační jednotka: KTV-1-15T
Klima kabiny řidiče: HVAC S78S
Spřáhlo: Skládací, mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s pražským typem hlavy
Typ a průměr kol: 666 mm s přítlačným kotoučem a pružnou vložkou GMT
Brzdy: Elektrohydraulická střadačová kotoučová brzda Dako K.P.T.010
Kolejnicová brzda FC63 70 kN, 40A, 102 kg (stupeň 1 - zadní podvozky; stupeň 2 - všechny podvozky)
Řadič: Dynamický 0-1500A
Stupně řadiče: Jízda: Dynamický (0-1500A), 7x brzda, 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 16x HLU3436 P/44-VA
Vstupní napětí motoru: ~392 V
Parametry motoru: Výkon: 46,6 kW
Otáčky: 196/706 ot./min.
Chlazení: směs voda+glykol
Motorventilátor: PM FC035-4DQ.2C.A7
3x230V
Motorventilátor pulzního měniče: 2x radiální RH25M-2DK.3B.1R

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
 5  305 pá 22.1. 4:4422.1. 21:46 9423
 5  315 čt 21.1. 6:1521.1. 20:39 9423
 4  304 st 20.1. 17:0020.1. 19:50 9423*Z
 4  305 st 20.1. 6:1820.1. 10:14 9423
 5  303 po 18.1. 4:2918.1. 21:10 9423
22 310 ne 17.1. 8:4417.1. 21:43 9423
20 309 so 16.1. 4:1216.1. 22:51 9423
12 312 pá 15.1. 4:2215.1. 20:51 9423
20 309 čt 14.1. 4:4914.1. 21:50 9423
12 312 st 13.1. 4:2213.1. 20:51 9423
10 310 út 12.1. 5:0512.1. 23:26 9423
10 305 po 11.1. 4:1811.1. 22:25 9423
10 308 ne 10.1. 4:5810.1. 23:24 9423
20 307 so 9.1. 7:319.1. 22:31 9423
16 310 pá 8.1. 9:458.1. 21:08 9423*Z1
 7  311 st 6.1. 4:416.1. 20:03 9423
16 304 út 5.1. 5:275.1. 22:33 9423
20 310 po 4.1. 5:014.1. 21:52 9423
 5  308 ne 3.1. 5:493.1. 21:08 9423
12 304 so 2.1. 7:192.1. 22:00 9423
 5  309 pá 1.1. 8:341.1. 21:22 9423
Rok 2020
 7  301 čt 31.12. 6:3531.12. 22:46 9423
 7  311 st 30.12. 4:4130.12. 20:03 9423
12 303 út 29.12. 4:5429.12. 23:45 9423
20 303 po 28.12. 4:1228.12. 22:51 9423
*Z = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9278
*Z1 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9416

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.