Jiný vůz:

Informace o tramvaji 15T ev. č. 9422

Domovská vozovna: Žižkov

Typ vozu: 15Tf

Oficiální označení typu vozu: 15T

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2017

Dodání: 28. 11. 2017

Výrobní číslo: 10380

Profil kol: PR-1

Dveře: Ultimate

Sedadla: Pino (plastová). Výrobce: Vogelsitze. Červená (RAL 3001), šedá (RAL 6500)

Označovače: Mikroelektronika Camel Combi

Centrální počítač OIS: Apex DT-04

Vnitřní informační systém: Bustec

Klimatizace kabiny: Bahoza HVAC S78S

Klimatizace salonu: FAIVELEY 9645500

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 800.25

Najeto: cca 154 246 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 33,416 m
Délka skříně samostatně: 31,4 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3450 mm
Vzdálenost čepů: 7750 mm » 1900 mm » 7700 mm » 1900 mm » 7750 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 450 mm / 350 mm (nízkopodlažní vstup)
Počet míst k sezení: 61
Počet míst ke stání: 223
Maximální obsaditelnost: 284 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících bez klimatizační jednotky: 43790 kg
Bez cestujících s klimatizační jednotkou: 44300 kg
Maximální zátěž: 63700 kg
Hmotnost vnějších podvozků: 5250 kg
Hmotnost vnitřních podvozků: 4890 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,9 kN | 66,4 kN | 67,1 kN | 49,1 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová
Pulzní měnič: 4 pulzní měniče s IGBT SKiiP tranzistory s rekuperací
Statický měnič: SM 36.1 – 600V ss. » 3x400 V, 14 kW, 240 A + 600V ss. » 230 V, 2,5kW, 11A
Sběrač: Stemmann Fb800.25
Odpojovač/uzemňovač: 1PPAD51
Ventilační jednotka: KTV-1-15T
Klima kabiny řidiče: HVAC S78S
Spřáhlo: Skládací, mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s pražským typem hlavy
Typ a průměr kol: 666 mm s přítlačným kotoučem a pružnou vložkou GMT
Brzdy: Elektrohydraulická střadačová kotoučová brzda Dako K.P.T.010
Kolejnicová brzda FC63 70 kN, 40A, 102 kg (stupeň 1 - zadní podvozky; stupeň 2 - všechny podvozky)
Řadič: Dynamický 0-1500A
Stupně řadiče: Jízda: Dynamický (0-1500A), 7x brzda, 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 16x HLU3436 P/44-VA
Vstupní napětí motoru: ~392 V
Parametry motoru: Výkon: 46,6 kW
Otáčky: 196/706 ot./min.
Chlazení: směs voda+glykol
Motorventilátor: PM FC035-4DQ.2C.A7
3x230V
Motorventilátor pulzního měniče: 2x radiální RH25M-2DK.3B.1R

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
20 309 pá 3.4. 6:064.4. 0:45 9422
22 329 čt 2.4. 5:173.4. 1:03 9422
 7  306 st 1.4. 6:391.4. 21:37 9422
15 310 út 31.3. 14:1931.3. 22:02 9422
 7  305 út 31.3. 4:2231.3. 11:02 9422
25 309 po 30.3. 5:0830.3. 22:09 9422
 9  308 ne 29.3. 9:0129.3. 23:49 9422
 7  303 so 28.3. 7:3528.3. 22:16 9422
25 309 pá 27.3. 5:0827.3. 22:10 9422
22 316 čt 26.3. 4:4427.3. 0:10 9422
 9  322 st 25.3. 6:1825.3. 20:33 9422
15 310 út 24.3. 14:1924.3. 22:02 9422
 7  312 út 24.3. 5:2024.3. 10:10 9422
 9  307 po 23.3. 4:4224.3. 0:29 9422
 9  334 pá 20.3. 15:5720.3. 20:30 9422
 9  318 pá 20.3. 6:0920.3. 8:43 9422
 9  329 čt 19.3. 15:3719.3. 20:08 9422
 9  329 čt 19.3. 4:4319.3. 9:19 9422
 9  316 st 18.3. 18:5019.3. 0:19 9422*Z
 9  316 st 18.3. 5:0918.3. 16:35 9422*MU
 7  301 út 17.3. 4:2217.3. 23:06 9422
12 304 po 16.3. 4:5217.3. 1:20 9422
 7  302 pá 13.3. 4:4413.3. 19:01 9422
12 306 čt 12.3. 4:5913.3. 0:23 9422
20 314 st 11.3. 15:1311.3. 20:43 9422
*Z = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9368
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.