Jiný vůz:

Informace o tramvaji 15T ev. č. 9422

Domovská vozovna: Žižkov

Oficiální označení typu vozu: 15T

Neoficiální označení: 15Tf

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2017

Dodání: 28. 11. 2017

Výrobní číslo: 10380

Profil kol: K

Dveře: Ultimate

Sedadla: Pino (plastová). Výrobce: Vogelsitze. Červená (RAL 3001), šedá (RAL 6500)

Centrální počítač OIS: Apex DT-04

Vnitřní informační systém: Bustec

Klimatizace kabiny: Bahoza HVAC S78S

Klimatizace salonu: Bahoza KLMT 15002

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 800.25

Najeto: cca 345 558 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 33,416 m
Délka skříně samostatně: 31,4 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3450 mm
Vzdálenost čepů: 7750 mm » 1900 mm » 7700 mm » 1900 mm » 7750 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 450 mm / 350 mm (nízkopodlažní vstup)
Počet míst k sezení: 61
Počet míst ke stání: 223
Maximální obsaditelnost: 284 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících bez klimatizační jednotky: 43790 kg
Bez cestujících s klimatizační jednotkou: 44300 kg
Maximální zátěž: 63700 kg
Hmotnost vnějších podvozků: 5250 kg
Hmotnost vnitřních podvozků: 4890 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,9 kN | 66,4 kN | 67,1 kN | 49,1 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová
Pulzní měnič: 4 pulzní měniče s IGBT SKiiP tranzistory s rekuperací
Statický měnič: SM 36.1 – 600V ss. » 3x400 V, 14 kW, 240 A + 600V ss. » 230 V, 2,5kW, 11A
Sběrač: Stemmann Fb800.25
Odpojovač/uzemňovač: 1PPAD51
Ventilační jednotka: KTV-1-15T
Klima kabiny řidiče: HVAC S78S
Spřáhlo: Skládací, mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s pražským typem hlavy
Typ a průměr kol: 666 mm s přítlačným kotoučem a pružnou vložkou GMT
Brzdy: Elektrohydraulická střadačová kotoučová brzda Dako K.P.T.010
Kolejnicová brzda FC63 70 kN, 40A, 102 kg (stupeň 1 - zadní podvozky; stupeň 2 - všechny podvozky)
Řadič: Dynamický 0-1500A
Stupně řadiče: Jízda: Dynamický (0-1500A), 7x brzda, 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 16x HLU3436 P/44-VA
Vstupní napětí motoru: ~392 V
Parametry motoru: Výkon: 46,6 kW
Otáčky: 196/706 ot./min.
Chlazení: směs voda+glykol
Motorventilátor: PM FC035-4DQ.2C.A7
3x230V
Motorventilátor pulzního měniče: 2x radiální RH25M-2DK.3B.1R

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
 9  803 dnes 6:1621.9. 21:51 9422
 9  829 st 20.9. 5:5320.9. 23:51 9422
25 802 út 19.9. 6:2719.9. 22:48 9422
25 813 po 18.9. 4:3718.9. 19:57 9422
14 804 ne 17.9. 9:3618.9. 0:39 9422
 1  802 so 16.9. 4:5216.9. 21:22 9422
 1  803 pá 15.9. 4:3115.9. 21:48 9422
 8  805 čt 14.9. 5:4914.9. 20:48 9422
25 809 st 13.9. 5:2213.9. 21:33 9422
 9  801 út 12.9. 6:0012.9. 19:25 9422
 7  813 po 11.9. 4:3211.9. 21:38 9422
14 804 ne 10.9. 9:3611.9. 0:39 9422
 9  829 pá 8.9. 14:358.9. 23:51 9422*Z1
 1  803 čt 7.9. 4:317.9. 11:55 9422*MU
 9  830 st 6.9. 5:566.9. 23:52 9422
 8  812 út 5.9. 6:555.9. 23:52 9422
 1  805 po 4.9. 4:514.9. 22:02 9422
 9  805 ne 3.9. 9:344.9. 0:22 9422
 7  801 so 2.9. 4:322.9. 20:27 9422
 1  805 čt 31.8. 6:0431.8. 19:44 9422
 1  811 st 30.8. 4:3130.8. 21:06 9422
14 805 út 29.8. 4:2230.8. 0:42 9422
 9  818 po 28.8. 6:0329.8. 0:12 9422
 9  811 ne 27.8. 10:3527.8. 20:24 9422
 9  812 so 26.8. 8:0426.8. 23:01 9422
*Z1 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8241+8242
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.