Jiný vůz:

Informace o tramvaji 15T ev. č. 9422

Domovská vozovna: Žižkov

Typ vozu: 15Tf

Oficiální označení typu vozu: 15T

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2017

Dodání: 28. 11. 2017

Výrobní číslo: 10380

Profil kol: PR-1

Dveře: Ultimate

Sedadla: Pino (plastová). Výrobce: Vogelsitze. Červená (RAL 3001), šedá (RAL 6500)

Označovače: Mikroelektronika Camel Combi

Centrální počítač OIS: Apex DT-04

Vnitřní informační systém: Bustec

Klimatizace kabiny: Bahoza HVAC S78S

Klimatizace salonu: FAIVELEY 9645500

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 800.25

Najeto: cca 137 839 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 33,416 m
Délka skříně samostatně: 31,4 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3450 mm
Vzdálenost čepů: 7750 mm » 1900 mm » 7700 mm » 1900 mm » 7750 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 450 mm / 350 mm (nízkopodlažní vstup)
Počet míst k sezení: 61
Počet míst ke stání: 223
Maximální obsaditelnost: 284 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících bez klimatizační jednotky: 43790 kg
Bez cestujících s klimatizační jednotkou: 44300 kg
Maximální zátěž: 63700 kg
Hmotnost vnějších podvozků: 5250 kg
Hmotnost vnitřních podvozků: 4890 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,9 kN | 66,4 kN | 67,1 kN | 49,1 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová
Pulzní měnič: 4 pulzní měniče s IGBT SKiiP tranzistory s rekuperací
Statický měnič: SM 36.1 – 600V ss. » 3x400 V, 14 kW, 240 A + 600V ss. » 230 V, 2,5kW, 11A
Sběrač: Stemmann Fb800.25
Odpojovač/uzemňovač: 1PPAD51
Ventilační jednotka: KTV-1-15T
Klima kabiny řidiče: HVAC S78S
Spřáhlo: Skládací, mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s pražským typem hlavy
Typ a průměr kol: 666 mm s přítlačným kotoučem a pružnou vložkou GMT
Brzdy: Elektrohydraulická střadačová kotoučová brzda Dako K.P.T.010
Kolejnicová brzda FC63 70 kN, 40A, 102 kg (stupeň 1 - střední podvozky; stupeň 2 - všechny podvozky)
Řadič: Dynamický 0-1500A
Stupně řadiče: Jízda: Dynamický (0-1500A), 7x brzda, 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 16x HLU3436 P/44-VA
Vstupní napětí motoru: ~392 V
Parametry motoru: Výkon: 46,6 kW
Otáčky: 196/706 ot./min.
Chlazení: směs voda+glykol
Motorventilátor: PM FC035-4DQ.2C.A7
3x230V
Motorventilátor pulzního měniče: 2x radiální RH25M-2DK.3B.1R

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
20 709 po 18.11. 6:1719.11. 0:21 9422
22 701 ne 17.11. 4:0417.11. 22:33 9422
22 709 so 16.11. 6:0817.11. 1:34 9422
20 706 pá 15.11. 17:0515.11. 20:16 9422*Z
Cvič 709 pá 15.11. 6:0015.11. 14:00 9422
20 707 čt 14.11. 5:1114.11. 20:05 9422
22 715 st 13.11. 4:3814.11. 1:17 9422
20 707 út 12.11. 5:1112.11. 20:05 9422
 1  713 po 11.11. 6:0511.11. 20:16 9422
20 703 ne 10.11. 5:1211.11. 0:24 9422
20 706 so 9.11. 4:329.11. 22:44 9422
 3  718 pá 8.11. 5:058.11. 20:41 9422
20 701 čt 7.11. 6:307.11. 19:11 9422
 1  701 st 6.11. 4:406.11. 18:36 9422
22 717 út 5.11. 4:556.11. 1:13 9422
 1  703 po 4.11. 5:014.11. 20:46 9422
26 712 ne 3.11. 10:593.11. 20:22 9422
20 704 so 2.11. 5:442.11. 23:24 9422
 1  711 pá 1.11. 4:211.11. 23:29 9422
26 707 čt 31.10. 6:391.11. 1:01 9422
22 720 st 30.10. 5:3030.10. 23:01 9422
20 705 út 29.10. 5:4629.10. 18:43 9422
25 701 po 28.10. 4:0029.10. 1:03 9422
 1  707 ne 27.10. 5:3128.10. 1:22 9422
22 707 so 26.10. 7:1527.10. 0:54 9422
*Z = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9292

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.