Jiný vůz:

Podrobnosti vozu 15Tf ev. č. 9422

Domovská vozovna: Žižkov

Typ vozu: 15Tf

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2017

Dodání: 28. 11. 2017

Výrobní číslo: 10380

Profil kol: PR-1

Dveře: Ultimate

Sedadla: Pino (plastová). Výrobce: Vogelsitze. Červená (RAL 3001), šedá (RAL 6500)

Označovače: Mikroelektronika Camel Combi

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Vnitřní informační systém: Bustec

Klimatizace kabiny: Bahoza HVAC S78S

Klimatizace salonu: FAIVELEY 9645500

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 800.25

Najeto: cca 43 480 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 33,416 m
Délka skříně samostatně: 31,4 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3450 mm
Vzdálenost čepů: 7750 mm » 1900 mm » 7700 mm » 1900 mm » 7750 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 450 mm / 350 mm (nízkopodlažní vstup)
Počet míst k sezení: 61
Počet míst ke stání: 223
Maximální obsaditelnost: 284 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících bez klimatizační jednotky: 43790 kg
Bez cestujících s klimatizační jednotkou: 44300 kg
Maximální zátěž: 63700 kg
Hmotnost vnějších podvozků: 5250 kg
Hmotnost vnitřních podvozků: 4890 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,9 kN | 66,4 kN | 67,1 kN | 49,1 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová
Pulzní měnič: 4 pulzní měniče s IGBT SKiiP tranzistory s rekuperací
Statický měnič: SM 36.1 – 600V ss. » 3x400 V, 14 kW, 240 A + 600V ss. » 230 V, 2,5kW, 11A
Sběrač: Stemmann Fb800.25
Odpojovač/uzemňovač: 1PPAD51
Ventilační jednotka: KTV-1-15T
Klima kabiny řidiče: HVAC S78S
Spřáhlo: Skládací, mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s pražským typem hlavy
Typ a průměr kol: 666 mm s přítlačným kotoučem a pružnou vložkou GMT
Brzdy: Elektrohydraulická střadačová kotoučová brzda Dako K.P.T.010
Kolejnicová brzda FC63 70 kN, 40A, 102 kg (stupeň 1 - střední podvozky; stupeň 2 - všechny podvozky)
Řadič: Dynamický 0-1500A
Stupně řadiče: Jízda: Dynamický (0-1500A), 7x brzda, 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 16x HLU3436 P/44-VA
Vstupní napětí motoru: ~392 V
Parametry motoru: Výkon: 46,6 kW
Otáčky: 196/706 ot./min.
Chlazení: směs voda+glykol
Motorventilátor: PM FC035-4DQ.2C.A7
3x230V
Motorventilátor pulzního měniče: 2x radiální RH25M-2DK.3B.1R

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
 9  806 so 21.7. 7:5322.7. 0:36 9422
 9  803 st 18.7. 5:3919.7. 0:36 9422
 9  801 út 17.7. 5:4918.7. 0:26 9422
 9  813 po 16.7. 6:2216.7. 20:12 9422
 9  802 ne 15.7. 7:2816.7. 0:36 9422
 9  803 so 14.7. 4:5215.7. 0:16 9422
3+6 806 pá 13.7. 5:5714.7. 0:37 9422
 1  801 čt 12.7. 4:4812.7. 19:42 9422
 9  808 st 11.7. 15:2512.7. 0:56 9422
 9  813 út 10.7. 6:2210.7. 20:12 9422
3+6 823 po 9.7. 4:3210.7. 0:55 9422
 9  817 ne 8.7. 4:529.7. 0:08 9422
 9  801 so 7.7. 4:327.7. 23:58 9422
 9  806 pá 6.7. 7:537.7. 0:36 9422
 9  803 čt 5.7. 4:526.7. 0:16 9422
24 806 st 4.7. 6:344.7. 19:45 9422
 1  801 út 3.7. 4:483.7. 19:42 9422
3+6 823 po 2.7. 4:323.7. 0:55 9422
3+6 811 so 30.6. 4:3330.6. 11:40 9422*MU
11 809 pá 29.6. 4:0929.6. 19:44 9422
 9  811 čt 28.6. 5:4829.6. 0:46 9422
24 805 st 27.6. 6:1027.6. 20:38 9422
11 809 út 26.6. 4:0926.6. 19:44 9422
 1  805 po 25.6. 4:2825.6. 21:26 9422
15 805 so 23.6. 5:4323.6. 21:07 9422
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná v naší databázi. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.