Jiný vůz:

Informace o tramvaji 15T ev. č. 9422

Domovská vozovna: Žižkov

Oficiální označení typu vozu: 15T

Neoficiální označení: 15Tf

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2017

Dodání: 28. 11. 2017

Výrobní číslo: 10380

Profil kol: PR-1

Dveře: Ultimate

Sedadla: Pino (plastová). Výrobce: Vogelsitze. Červená (RAL 3001), šedá (RAL 6500)

Označovače: Mikroelektronika Camel Combi

Centrální počítač OIS: Apex DT-04

Vnitřní informační systém: Bustec

Klimatizace kabiny: Bahoza HVAC S78S

Klimatizace salonu: FAIVELEY 9645500

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 800.25

Najeto: cca 194 746 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 33,416 m
Délka skříně samostatně: 31,4 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3450 mm
Vzdálenost čepů: 7750 mm » 1900 mm » 7700 mm » 1900 mm » 7750 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 450 mm / 350 mm (nízkopodlažní vstup)
Počet míst k sezení: 61
Počet míst ke stání: 223
Maximální obsaditelnost: 284 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících bez klimatizační jednotky: 43790 kg
Bez cestujících s klimatizační jednotkou: 44300 kg
Maximální zátěž: 63700 kg
Hmotnost vnějších podvozků: 5250 kg
Hmotnost vnitřních podvozků: 4890 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,9 kN | 66,4 kN | 67,1 kN | 49,1 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová
Pulzní měnič: 4 pulzní měniče s IGBT SKiiP tranzistory s rekuperací
Statický měnič: SM 36.1 – 600V ss. » 3x400 V, 14 kW, 240 A + 600V ss. » 230 V, 2,5kW, 11A
Sběrač: Stemmann Fb800.25
Odpojovač/uzemňovač: 1PPAD51
Ventilační jednotka: KTV-1-15T
Klima kabiny řidiče: HVAC S78S
Spřáhlo: Skládací, mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s pražským typem hlavy
Typ a průměr kol: 666 mm s přítlačným kotoučem a pružnou vložkou GMT
Brzdy: Elektrohydraulická střadačová kotoučová brzda Dako K.P.T.010
Kolejnicová brzda FC63 70 kN, 40A, 102 kg (stupeň 1 - zadní podvozky; stupeň 2 - všechny podvozky)
Řadič: Dynamický 0-1500A
Stupně řadiče: Jízda: Dynamický (0-1500A), 7x brzda, 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 16x HLU3436 P/44-VA
Vstupní napětí motoru: ~392 V
Parametry motoru: Výkon: 46,6 kW
Otáčky: 196/706 ot./min.
Chlazení: směs voda+glykol
Motorventilátor: PM FC035-4DQ.2C.A7
3x230V
Motorventilátor pulzního měniče: 2x radiální RH25M-2DK.3B.1R

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
 9  308 st 16.9. 6:0916.9. 13:15 9422*MU
10 314 út 15.9. 5:2416.9. 0:44 9422
17 304 po 14.9. 5:5215.9. 0:54 9422
 9  308 ne 13.9. 9:0113.9. 21:11 9422
16 307 pá 11.9. 6:0611.9. 22:53 9422
15 305 čt 10.9. 6:1710.9. 20:58 9422
16 319 st 9.9. 16:2010.9. 0:33 9422
 7  314 st 9.9. 5:179.9. 10:04 9422
16 306 út 8.9. 5:278.9. 20:14 9422
25 305 po 7.9. 5:318.9. 0:55 9422
16 323 pá 4.9. 6:484.9. 10:11 9422
12 302 čt 3.9. 5:263.9. 21:47 9422
10 301 st 2.9. 6:003.9. 1:04 9422
22 311 út 1.9. 5:181.9. 20:20 9422
10 309 po 31.8. 4:361.9. 0:04 9422
 9  313 ne 30.8. 5:1331.8. 0:19 9422
 7  306 so 29.8. 4:2329.8. 23:06 9422
 4  309 pá 28.8. 5:4229.8. 0:33 9422
12 308 st 26.8. 5:5626.8. 21:08 9422
15 107 út 25.8. 16:4525.8. 17:40 9422*Z
20 302 so 22.8. 4:4323.8. 1:03 9422
 9  301 pá 21.8. 6:5522.8. 0:09 9422*Z1
 9  323 čt 20.8. 6:1920.8. 20:38 9422
15 304 st 19.8. 6:5119.8. 19:59 9422
 3  301 út 18.8. 4:4718.8. 20:41 9422
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události
*Z = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9084
*Z1 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9363

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.