Jiný vůz:

Informace o tramvaji 15T ev. č. 9422

Domovská vozovna: Žižkov

Aktuální vozovna: Motol (od 27.12.2019)

Oficiální označení typu vozu: 15T

Neoficiální označení: 15Tf

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2017

Dodání: 28. 11. 2017

Výrobní číslo: 10380

Profil kol: K

Dveře: Ultimate

Sedadla: Pino (plastová). Výrobce: Vogelsitze. Červená (RAL 3001), šedá (RAL 6500)

Centrální počítač OIS: Apex DT-04

Vnitřní informační systém: Bustec

Klimatizace kabiny: Bahoza HVAC S78S

Klimatizace salonu: Bahoza KLMT 15002

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 800.25

Najeto: cca 273 751 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 33,416 m
Délka skříně samostatně: 31,4 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3450 mm
Vzdálenost čepů: 7750 mm » 1900 mm » 7700 mm » 1900 mm » 7750 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 450 mm / 350 mm (nízkopodlažní vstup)
Počet míst k sezení: 61
Počet míst ke stání: 223
Maximální obsaditelnost: 284 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících bez klimatizační jednotky: 43790 kg
Bez cestujících s klimatizační jednotkou: 44300 kg
Maximální zátěž: 63700 kg
Hmotnost vnějších podvozků: 5250 kg
Hmotnost vnitřních podvozků: 4890 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,9 kN | 66,4 kN | 67,1 kN | 49,1 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová
Pulzní měnič: 4 pulzní měniče s IGBT SKiiP tranzistory s rekuperací
Statický měnič: SM 36.1 – 600V ss. » 3x400 V, 14 kW, 240 A + 600V ss. » 230 V, 2,5kW, 11A
Sběrač: Stemmann Fb800.25
Odpojovač/uzemňovač: 1PPAD51
Ventilační jednotka: KTV-1-15T
Klima kabiny řidiče: HVAC S78S
Spřáhlo: Skládací, mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s pražským typem hlavy
Typ a průměr kol: 666 mm s přítlačným kotoučem a pružnou vložkou GMT
Brzdy: Elektrohydraulická střadačová kotoučová brzda Dako K.P.T.010
Kolejnicová brzda FC63 70 kN, 40A, 102 kg (stupeň 1 - zadní podvozky; stupeň 2 - všechny podvozky)
Řadič: Dynamický 0-1500A
Stupně řadiče: Jízda: Dynamický (0-1500A), 7x brzda, 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 16x HLU3436 P/44-VA
Vstupní napětí motoru: ~392 V
Parametry motoru: Výkon: 46,6 kW
Otáčky: 196/706 ot./min.
Chlazení: směs voda+glykol
Motorventilátor: PM FC035-4DQ.2C.A7
3x230V
Motorventilátor pulzního měniče: 2x radiální RH25M-2DK.3B.1R

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
 5  308 st 8.12. 14:508.12. 20:05 9422
10 312 st 8.12. 6:208.12. 9:59 9422
15 309 út 7.12. 5:237.12. 21:34 9422
15 313 po 6.12. 15:106.12. 20:19 9422
20 308 po 6.12. 6:216.12. 8:53 9422
15 308 pá 3.12. 7:103.12. 17:57 9422
20 309 út 30.11. 5:011.12. 1:00 9422
 9  314 po 29.11. 14:5129.11. 23:44 9422
 5  308 po 29.11. 4:1829.11. 10:44 9422
16 309 ne 28.11. 10:5929.11. 0:17 9422
 9  308 so 27.11. 6:0128.11. 0:32 9422
20 301 pá 26.11. 5:5326.11. 21:04 9422
10 314 čt 25.11. 6:0325.11. 22:19 9422
 9  313 st 24.11. 5:4724.11. 19:07 9422
10 312 út 23.11. 15:1623.11. 22:00 9422
 9  315 pá 19.11. 5:5019.11. 22:45 9422*MU*1
20 308 čt 18.11. 15:2519.11. 0:40 9422
15 313 čt 18.11. 5:3918.11. 9:09 9422
10 312 út 16.11. 15:1616.11. 22:00 9422
16 309 út 16.11. 5:2916.11. 9:41 9422
20 301 po 15.11. 5:5315.11. 21:04 9422
 5  814 pá 12.11. 16:3512.11. 17:10 9422*Z1
10 308 st 10.11. 14:4510.11. 21:05 9422*MU*2
 4  304 st 10.11. 5:5110.11. 9:50 9422
 9  319 út 9.11. 5:569.11. 21:44 9422
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události
*1 = technická závada podvozku na Lazarské ZC
*Z1 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8237+8232
*2 = dopravní nehoda u zastávky Bertramka ZC

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.