Jiný vůz:

Informace o tramvaji 15T ev. č. 9421

Domovská vozovna: Žižkov

Oficiální označení typu vozu: 15T

Neoficiální označení: 15Tf

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2017

Dodání: 21. 11. 2017

Výrobní číslo: 10379

Profil kol: PR-1

Dveře: Ultimate

Sedadla: Pino (plastová). Výrobce: Vogelsitze. Červená (RAL 3001), šedá (RAL 6500)

Označovače: Mikroelektronika Camel Combi

Centrální počítač OIS: Apex DT-04

Vnitřní informační systém: Bustec

Klimatizace kabiny: Bahoza HVAC S78S

Klimatizace salonu: FAIVELEY 9645500

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 800.25

Najeto: cca 215 077 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 33,416 m
Délka skříně samostatně: 31,4 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3450 mm
Vzdálenost čepů: 7750 mm » 1900 mm » 7700 mm » 1900 mm » 7750 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 450 mm / 350 mm (nízkopodlažní vstup)
Počet míst k sezení: 61
Počet míst ke stání: 223
Maximální obsaditelnost: 284 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících bez klimatizační jednotky: 43790 kg
Bez cestujících s klimatizační jednotkou: 44300 kg
Maximální zátěž: 63700 kg
Hmotnost vnějších podvozků: 5250 kg
Hmotnost vnitřních podvozků: 4890 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,9 kN | 66,4 kN | 67,1 kN | 49,1 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová
Pulzní měnič: 4 pulzní měniče s IGBT SKiiP tranzistory s rekuperací
Statický měnič: SM 36.1 – 600V ss. » 3x400 V, 14 kW, 240 A + 600V ss. » 230 V, 2,5kW, 11A
Sběrač: Stemmann Fb800.25
Odpojovač/uzemňovač: 1PPAD51
Ventilační jednotka: KTV-1-15T
Klima kabiny řidiče: HVAC S78S
Spřáhlo: Skládací, mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s pražským typem hlavy
Typ a průměr kol: 666 mm s přítlačným kotoučem a pružnou vložkou GMT
Brzdy: Elektrohydraulická střadačová kotoučová brzda Dako K.P.T.010
Kolejnicová brzda FC63 70 kN, 40A, 102 kg (stupeň 1 - zadní podvozky; stupeň 2 - všechny podvozky)
Řadič: Dynamický 0-1500A
Stupně řadiče: Jízda: Dynamický (0-1500A), 7x brzda, 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 16x HLU3436 P/44-VA
Vstupní napětí motoru: ~392 V
Parametry motoru: Výkon: 46,6 kW
Otáčky: 196/706 ot./min.
Chlazení: směs voda+glykol
Motorventilátor: PM FC035-4DQ.2C.A7
3x230V
Motorventilátor pulzního měniče: 2x radiální RH25M-2DK.3B.1R

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
12 312 pá 27.11. 4:2427.11. 20:51 9421
16 305 čt 26.11. 5:4226.11. 22:53 9421
16 305 st 25.11. 5:4225.11. 22:53 9421
12 304 út 24.11. 4:5924.11. 21:40 9421
 7  303 po 23.11. 5:4923.11. 20:27 9421
10+37 214 pá 20.11. 9:1520.11. 11:40 9421*Z
 4  305 st 18.11. 16:0818.11. 19:45 9421
 4  304 st 18.11. 6:0418.11. 9:44 9421
17 441 po 16.11. 5:5416.11. 21:29 9421
17 410 ne 15.11. 4:4815.11. 21:20 9421
17 416 so 14.11. 6:1514.11. 22:49 9421
17 411 pá 13.11. 5:4013.11. 22:19 9421
 3  411 čt 12.11. 5:1812.11. 19:18 9421
17 404 st 11.11. 6:1511.11. 21:35 9421
20 341 út 10.11. 10:0510.11. 23:04 9421*Z1
 9  325 po 9.11. 5:169.11. 22:49 9421
 9  310 ne 8.11. 4:558.11. 22:09 9421
17 315 so 7.11. 6:207.11. 22:54 9421
 4  305 pá 6.11. 16:086.11. 19:45 9421
 4  301 pá 6.11. 5:356.11. 9:14 9421
12 304 čt 5.11. 4:595.11. 21:40 9421
20 307 st 4.11. 4:504.11. 21:30 9421
16 303 út 3.11. 5:103.11. 22:13 9421
 7  306 po 2.11. 4:412.11. 21:30 9421
16 307 ne 1.11. 5:102.11. 0:13 9421
*Z = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9155
*Z1 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9231

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.