Jiný vůz:

Informace o tramvaji 15T ev. č. 9421

Domovská vozovna: Žižkov

Aktuální vozovna: Motol (od 18.11.2020)

Oficiální označení typu vozu: 15T

Neoficiální označení: 15Tf

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2017

Dodání: 21. 11. 2017

Výrobní číslo: 10379

Profil kol: K

Dveře: Ultimate

Sedadla: Pino (plastová). Výrobce: Vogelsitze. Červená (RAL 3001), šedá (RAL 6500)

Centrální počítač OIS: Apex DT-04

Vnitřní informační systém: Bustec

Klimatizace kabiny: Bahoza HVAC S78S

Klimatizace salonu: Bahoza KLMT 15002

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 800.25

Najeto: cca 311 842 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 33,416 m
Délka skříně samostatně: 31,4 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3450 mm
Vzdálenost čepů: 7750 mm » 1900 mm » 7700 mm » 1900 mm » 7750 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 450 mm / 350 mm (nízkopodlažní vstup)
Počet míst k sezení: 61
Počet míst ke stání: 223
Maximální obsaditelnost: 284 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících bez klimatizační jednotky: 43790 kg
Bez cestujících s klimatizační jednotkou: 44300 kg
Maximální zátěž: 63700 kg
Hmotnost vnějších podvozků: 5250 kg
Hmotnost vnitřních podvozků: 4890 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,9 kN | 66,4 kN | 67,1 kN | 49,1 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová
Pulzní měnič: 4 pulzní měniče s IGBT SKiiP tranzistory s rekuperací
Statický měnič: SM 36.1 – 600V ss. » 3x400 V, 14 kW, 240 A + 600V ss. » 230 V, 2,5kW, 11A
Sběrač: Stemmann Fb800.25
Odpojovač/uzemňovač: 1PPAD51
Ventilační jednotka: KTV-1-15T
Klima kabiny řidiče: HVAC S78S
Spřáhlo: Skládací, mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s pražským typem hlavy
Typ a průměr kol: 666 mm s přítlačným kotoučem a pružnou vložkou GMT
Brzdy: Elektrohydraulická střadačová kotoučová brzda Dako K.P.T.010
Kolejnicová brzda FC63 70 kN, 40A, 102 kg (stupeň 1 - zadní podvozky; stupeň 2 - všechny podvozky)
Řadič: Dynamický 0-1500A
Stupně řadiče: Jízda: Dynamický (0-1500A), 7x brzda, 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 16x HLU3436 P/44-VA
Vstupní napětí motoru: ~392 V
Parametry motoru: Výkon: 46,6 kW
Otáčky: 196/706 ot./min.
Chlazení: směs voda+glykol
Motorventilátor: PM FC035-4DQ.2C.A7
3x230V
Motorventilátor pulzního měniče: 2x radiální RH25M-2DK.3B.1R

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
 9  302 dnes 6:4825.6. 21:18 9421
 7  306 pá 24.6. 14:5024.6. 19:24 9421
15 313 pá 24.6. 5:3924.6. 9:09 9421
10 312 čt 23.6. 14:3523.6. 22:00 9421
 4  303 st 22.6. 15:0922.6. 19:07 9421
21 305 st 22.6. 5:5522.6. 10:21 9421
 9  313 út 21.6. 5:4721.6. 19:07 9421
 9  328 po 20.6. 4:5021.6. 0:42 9421
 9  310 ne 19.6. 10:1120.6. 0:42 9421
 9  305 so 18.6. 4:4918.6. 21:44 9421
 9  314 pá 17.6. 18:5517.6. 23:44 9421*Z1
17 204 čt 16.6. 17:4016.6. 19:21 9421*Z2
 7  303 út 14.6. 5:2214.6. 20:56 9421
 9  318 po 13.6. 15:0713.6. 19:33 9421
 4  301 po 13.6. 7:0413.6. 10:11 9421
 9  307 ne 12.6. 4:4912.6. 22:14 9421
 9  310 so 11.6. 5:3012.6. 0:42 9421
 7  305 pá 10.6. 4:4610.6. 20:56 9421
10 312 čt 9.6. 14:3510.6. 0:25 9421
16 309 čt 9.6. 5:309.6. 9:41 9421
20 308 st 8.6. 15:259.6. 0:41 9421
12 315 st 8.6. 6:278.6. 9:05 9421
15 312 út 7.6. 6:077.6. 18:29 9421
15 309 po 6.6. 5:236.6. 21:34 9421
12 303 ne 5.6. 5:026.6. 0:49 9421
*Z1 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9429
*Z2 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8513+8495

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.