Jiný vůz:

Informace o tramvaji 15T ev. č. 9421

Domovská vozovna: Žižkov

Oficiální označení typu vozu: 15T

Neoficiální označení: 15Tf

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2017

Dodání: 21. 11. 2017

Výrobní číslo: 10379

Profil kol: K

Dveře: Ultimate

Sedadla: Pino (plastová). Výrobce: Vogelsitze. Červená (RAL 3001), šedá (RAL 6500)

Centrální počítač OIS: Apex DT-04

Vnitřní informační systém: Bustec

Klimatizace kabiny: Bahoza HVAC S78S

Klimatizace salonu: Bahoza KLMT 15002

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 800.25

Najeto: cca 455 355 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 33,416 m
Délka skříně samostatně: 31,4 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3450 mm
Vzdálenost čepů: 7750 mm » 1900 mm » 7700 mm » 1900 mm » 7750 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 450 mm / 350 mm (nízkopodlažní vstup)
Počet míst k sezení: 61
Počet míst ke stání: 223
Maximální obsaditelnost: 284 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících bez klimatizační jednotky: 43790 kg
Bez cestujících s klimatizační jednotkou: 44300 kg
Maximální zátěž: 63700 kg
Hmotnost vnějších podvozků: 5250 kg
Hmotnost vnitřních podvozků: 4890 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,9 kN | 66,4 kN | 67,1 kN | 49,1 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová
Pulzní měnič: 4 pulzní měniče s IGBT SKiiP tranzistory s rekuperací
Statický měnič: SM 36.1 – 600V ss. » 3x400 V, 14 kW, 240 A + 600V ss. » 230 V, 2,5kW, 11A
Sběrač: Stemmann Fb800.25
Odpojovač/uzemňovač: 1PPAD51
Ventilační jednotka: KTV-1-15T
Klima kabiny řidiče: HVAC S78S
Spřáhlo: Skládací, mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s pražským typem hlavy
Typ a průměr kol: 666 mm s přítlačným kotoučem a pružnou vložkou GMT
Brzdy: Elektrohydraulická střadačová kotoučová brzda Dako K.P.T.010
Kolejnicová brzda FC63 70 kN, 40A, 102 kg (stupeň 1 - zadní podvozky; stupeň 2 - všechny podvozky)
Řadič: Dynamický 0-1500A
Stupně řadiče: Jízda: Dynamický (0-1500A), 7x brzda, 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 16x HLU3436 P/44-VA
Vstupní napětí motoru: ~392 V
Parametry motoru: Výkon: 46,6 kW
Otáčky: 196/706 ot./min.
Chlazení: směs voda+glykol
Motorventilátor: PM FC035-4DQ.2C.A7
3x230V
Motorventilátor pulzního měniče: 2x radiální RH25M-2DK.3B.1R

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
 5  809 út 12.11. 7:0712.11. 20:39 9421
 9  817 so 9.11. 6:249.11. 23:33 9421
22 818 pá 8.11. 4:439.11. 0:42 9421
12 820 čt 7.11. 15:268.11. 1:22 9421
12 815 čt 7.11. 6:287.11. 10:17 9421
 9  829 po 4.11. 5:454.11. 9:30 9421*MU
 9  828 pá 1.11. 5:421.11. 19:03 9421
11 804 čt 31.10. 4:5131.10. 23:20 9421
 9  807 st 30.10. 6:2530.10. 19:55 9421
 5  810 út 29.10. 5:1729.10. 23:17 9421
 9  803 po 28.10. 7:0528.10. 23:56 9421
 9  805 ne 27.10. 5:0128.10. 0:16 9421
 5  807 so 26.10. 5:3726.10. 23:57 9421
 9  810 pá 25.10. 4:2626.10. 0:26 9421
12 819 čt 24.10. 4:4425.10. 1:02 9421
12 819 st 23.10. 4:4424.10. 1:02 9421
 8  805 út 22.10. 4:5923.10. 0:49 9421
11 801 ne 20.10. 10:2721.10. 0:37 9421
 7  801 pá 18.10. 6:0618.10. 9:49 9421
 9  815 čt 17.10. 15:5317.10. 20:18 9421
 8  807 čt 17.10. 6:4817.10. 9:33 9421
 9  809 st 16.10. 15:2916.10. 19:58 9421
 7  801 st 16.10. 6:0616.10. 9:49 9421
 9  809 po 14.10. 15:2914.10. 19:58 9421
 7  801 po 14.10. 6:0614.10. 9:49 9421
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná námi, našimi spolupracovníky, či převzatá z oficiálních otevřených dat. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.