Jiný vůz:

Informace o tramvaji 15T ev. č. 9421

Domovská vozovna: Žižkov

Oficiální označení typu vozu: 15T

Neoficiální označení: 15Tf

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2017

Dodání: 21. 11. 2017

Výrobní číslo: 10379

Profil kol: K

Dveře: Ultimate

Sedadla: Pino (plastová). Výrobce: Vogelsitze. Červená (RAL 3001), šedá (RAL 6500)

Centrální počítač OIS: Apex DT-04

Vnitřní informační systém: Bustec

Klimatizace kabiny: Bahoza HVAC S78S

Klimatizace salonu: Bahoza KLMT 15002

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 800.25

Najeto: cca 392 790 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 33,416 m
Délka skříně samostatně: 31,4 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3450 mm
Vzdálenost čepů: 7750 mm » 1900 mm » 7700 mm » 1900 mm » 7750 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 450 mm / 350 mm (nízkopodlažní vstup)
Počet míst k sezení: 61
Počet míst ke stání: 223
Maximální obsaditelnost: 284 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících bez klimatizační jednotky: 43790 kg
Bez cestujících s klimatizační jednotkou: 44300 kg
Maximální zátěž: 63700 kg
Hmotnost vnějších podvozků: 5250 kg
Hmotnost vnitřních podvozků: 4890 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,9 kN | 66,4 kN | 67,1 kN | 49,1 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová
Pulzní měnič: 4 pulzní měniče s IGBT SKiiP tranzistory s rekuperací
Statický měnič: SM 36.1 – 600V ss. » 3x400 V, 14 kW, 240 A + 600V ss. » 230 V, 2,5kW, 11A
Sběrač: Stemmann Fb800.25
Odpojovač/uzemňovač: 1PPAD51
Ventilační jednotka: KTV-1-15T
Klima kabiny řidiče: HVAC S78S
Spřáhlo: Skládací, mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s pražským typem hlavy
Typ a průměr kol: 666 mm s přítlačným kotoučem a pružnou vložkou GMT
Brzdy: Elektrohydraulická střadačová kotoučová brzda Dako K.P.T.010
Kolejnicová brzda FC63 70 kN, 40A, 102 kg (stupeň 1 - zadní podvozky; stupeň 2 - všechny podvozky)
Řadič: Dynamický 0-1500A
Stupně řadiče: Jízda: Dynamický (0-1500A), 7x brzda, 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 16x HLU3436 P/44-VA
Vstupní napětí motoru: ~392 V
Parametry motoru: Výkon: 46,6 kW
Otáčky: 196/706 ot./min.
Chlazení: směs voda+glykol
Motorventilátor: PM FC035-4DQ.2C.A7
3x230V
Motorventilátor pulzního měniče: 2x radiální RH25M-2DK.3B.1R

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
25 813 dnes 4:3726.9. 19:57 9421
25 803 po 25.9. 4:3825.9. 23:07 9421
9+11 831 ne 24.9. 10:4225.9. 0:37 9421
 9  810 so 23.9. 5:2523.9. 20:17 9421
 9  804 pá 22.9. 6:1923.9. 0:02 9421
25 813 čt 21.9. 4:3721.9. 19:57 9421
 7  813 st 20.9. 4:3220.9. 12:40 9421*MU*1
 7  813 út 19.9. 4:3219.9. 21:38 9421
 8  815 po 18.9. 15:0619.9. 0:49 9421
 1  809 po 18.9. 7:1818.9. 9:16 9421
20 305 pá 15.9. 15:2415.9. 21:43 9421
10 313 pá 15.9. 6:1915.9. 9:30 9421
 4  303 čt 14.9. 15:0614.9. 18:57 9421
 9  321 čt 14.9. 6:4014.9. 9:00 9421
 9  332 st 13.9. 16:0613.9. 22:54 9421
Zvl 339 st 13.9. 11:0013.9. 15:30 9421
12 305 st 13.9. 6:3513.9. 9:13 9421
 9  312 út 12.9. 5:4712.9. 19:10 9421
12 314 po 11.9. 5:4311.9. 18:58 9421
 7  302 pá 8.9. 4:338.9. 21:00 9421
15 302 čt 7.9. 6:077.9. 20:35 9421
 4  303 st 6.9. 15:066.9. 18:57 9421
 7  319 st 6.9. 5:546.9. 9:25 9421
12 306 út 5.9. 4:406.9. 1:08 9421
20 306 po 4.9. 5:375.9. 0:00 9421
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události
*1 = technická závada teplotního čidla

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.