Jiný vůz:

Informace o tramvaji 15T ev. č. 9421

Domovská vozovna: Žižkov

Oficiální označení typu vozu: 15T

Neoficiální označení: 15Tf

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2017

Dodání: 21. 11. 2017

Výrobní číslo: 10379

Profil kol: K

Dveře: Ultimate

Sedadla: Pino (plastová). Výrobce: Vogelsitze. Červená (RAL 3001), šedá (RAL 6500)

Centrální počítač OIS: Apex DT-04

Vnitřní informační systém: Bustec

Klimatizace kabiny: Bahoza HVAC S78S

Klimatizace salonu: Bahoza KLMT 15002

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 800.25

Najeto: cca 442 515 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 33,416 m
Délka skříně samostatně: 31,4 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3450 mm
Vzdálenost čepů: 7750 mm » 1900 mm » 7700 mm » 1900 mm » 7750 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 450 mm / 350 mm (nízkopodlažní vstup)
Počet míst k sezení: 61
Počet míst ke stání: 223
Maximální obsaditelnost: 284 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících bez klimatizační jednotky: 43790 kg
Bez cestujících s klimatizační jednotkou: 44300 kg
Maximální zátěž: 63700 kg
Hmotnost vnějších podvozků: 5250 kg
Hmotnost vnitřních podvozků: 4890 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,9 kN | 66,4 kN | 67,1 kN | 49,1 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová
Pulzní měnič: 4 pulzní měniče s IGBT SKiiP tranzistory s rekuperací
Statický měnič: SM 36.1 – 600V ss. » 3x400 V, 14 kW, 240 A + 600V ss. » 230 V, 2,5kW, 11A
Sběrač: Stemmann Fb800.25
Odpojovač/uzemňovač: 1PPAD51
Ventilační jednotka: KTV-1-15T
Klima kabiny řidiče: HVAC S78S
Spřáhlo: Skládací, mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s pražským typem hlavy
Typ a průměr kol: 666 mm s přítlačným kotoučem a pružnou vložkou GMT
Brzdy: Elektrohydraulická střadačová kotoučová brzda Dako K.P.T.010
Kolejnicová brzda FC63 70 kN, 40A, 102 kg (stupeň 1 - zadní podvozky; stupeň 2 - všechny podvozky)
Řadič: Dynamický 0-1500A
Stupně řadiče: Jízda: Dynamický (0-1500A), 7x brzda, 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 16x HLU3436 P/44-VA
Vstupní napětí motoru: ~392 V
Parametry motoru: Výkon: 46,6 kW
Otáčky: 196/706 ot./min.
Chlazení: směs voda+glykol
Motorventilátor: PM FC035-4DQ.2C.A7
3x230V
Motorventilátor pulzního měniče: 2x radiální RH25M-2DK.3B.1R

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
29 805 dnes 6:4620.7. 16:45 9421*MU
11 803 pá 19.7. 6:0620.7. 0:17 9421
29 806 čt 18.7. 6:0019.7. 0:06 9421
29 816 út 16.7. 4:5416.7. 7:50 9421*MU
29 815 po 15.7. 4:3416.7. 0:16 9421
29 809 ne 14.7. 10:2615.7. 0:06 9421
11 802 so 13.7. 4:3113.7. 21:00 9421
29 209 pá 12.7. 18:3012.7. 19:30 9421*Z1
29 815 pá 12.7. 4:3412.7. 15:45 9421*MU
29 806 čt 11.7. 6:0011.7. 6:20 9421*MU
12 801 st 10.7. 6:0810.7. 19:50 9421
 8  801 út 9.7. 4:409.7. 20:45 9421
29 810 po 8.7. 5:249.7. 0:02 9421
11 808 ne 7.7. 4:328.7. 0:17 9421
29 802 so 6.7. 6:067.7. 0:06 9421
29 810 pá 5.7. 4:545.7. 23:44 9421
12 814 čt 4.7. 5:135.7. 1:04 9421
 8  809 st 3.7. 6:053.7. 23:01 9421
 7  815 út 2.7. 4:412.7. 19:46 9421
12 819 po 1.7. 15:381.7. 23:04 9421
 7  807 po 1.7. 6:041.7. 9:42 9421
12 302 so 29.6. 11:5529.6. 14:00 9421*Z2
12 801 so 29.6. 5:1129.6. 9:00 9421*MU
 9  815 pá 28.6. 15:5328.6. 20:18 9421
 9  804 pá 28.6. 6:5228.6. 9:08 9421
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události
*Z1 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9272
*Z2 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9397

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná námi, našimi spolupracovníky, či převzatá z oficiálních otevřených dat. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.