Domovská vozovna: Žižkov
Oficiální označení typu vozu: 15T
Neoficiální označení: 15Tf
Nízkopodlažní: ANO
Výrobce: Škoda Transportation, a.s.
Rok výroby: 2017
Dodání: 21. 11. 2017
Výrobní číslo: 10379
Profil kol: K
Dveře: Ultimate
Sedadla: Pino (plastová). Výrobce: Vogelsitze. Červená (RAL 3001), šedá (RAL 6500)
Centrální počítač OIS: Apex DT-04
Vnitřní informační systém: Bustec
Klimatizace kabiny: Bahoza HVAC S78S
Klimatizace salonu: Bahoza KLMT 15002
Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 800.25
Najeto: cca 455 355 km
Rozměry: |
Celková délka včetně spřáhel: 33,416 m Délka skříně samostatně: 31,4 m Šířka: 2460 mm Výška: 3450 mm Vzdálenost čepů: 7750 mm » 1900 mm » 7700 mm » 1900 mm » 7750 mm Rozvor náprav: 1900 mm Výška podlahy nad temenem kolejnice: 450 mm / 350 mm (nízkopodlažní vstup) |
Počet míst k sezení: | 61 |
Počet míst ke stání: | 223 |
Maximální obsaditelnost: | 284 osob (při 8 osobách na m2) |
Hmotnost: |
Bez cestujících bez klimatizační jednotky: 43790 kg Bez cestujících s klimatizační jednotkou: 44300 kg Maximální zátěž: 63700 kg Hmotnost vnějších podvozků: 5250 kg Hmotnost vnitřních podvozků: 4890 kg |
Zatížení na nápravu: |
Prázdný: 51,9 kN | 66,4 kN | 67,1 kN | 49,1 kN Maximální zátěž: 74 kN |
Regulace: | Polovodičová |
Pulzní měnič: | 4 pulzní měniče s IGBT SKiiP tranzistory s rekuperací |
Statický měnič: | SM 36.1 – 600V ss. » 3x400 V, 14 kW, 240 A + 600V ss. » 230 V, 2,5kW, 11A |
Sběrač: | Stemmann Fb800.25 |
Odpojovač/uzemňovač: | 1PPAD51 |
Ventilační jednotka: | KTV-1-15T |
Klima kabiny řidiče: | HVAC S78S |
Spřáhlo: | Skládací, mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s pražským typem hlavy |
Typ a průměr kol: | 666 mm s přítlačným kotoučem a pružnou vložkou GMT |
Brzdy: |
Elektrohydraulická střadačová kotoučová brzda Dako K.P.T.010 Kolejnicová brzda FC63 70 kN, 40A, 102 kg (stupeň 1 - zadní podvozky; stupeň 2 - všechny podvozky) |
Řadič: | Dynamický 0-1500A |
Stupně řadiče: | Jízda: Dynamický (0-1500A), 7x brzda, 2x kolejnicová brzda |
Trakční motor: | 16x HLU3436 P/44-VA |
Vstupní napětí motoru: | ~392 V |
Parametry motoru: |
Výkon: 46,6 kW Otáčky: 196/706 ot./min. Chlazení: směs voda+glykol |
Motorventilátor: |
PM FC035-4DQ.2C.A7 3x230V |
Motorventilátor pulzního měniče: | 2x radiální RH25M-2DK.3B.1R |
Linka | Pořadí | Od | Do | Souprava | ||
5 | 809 | út 12.11. 7:07 | 12.11. 20:39 | 9421 | ||
9 | 817 | so 9.11. 6:24 | 9.11. 23:33 | 9421 | ||
22 | 818 | pá 8.11. 4:43 | 9.11. 0:42 | 9421 | ||
12 | 820 | čt 7.11. 15:26 | 8.11. 1:22 | 9421 | ||
12 | 815 | čt 7.11. 6:28 | 7.11. 10:17 | 9421 | ||
9 | 829 | po 4.11. 5:45 | 4.11. 9:30 | 9421*MU | ||
9 | 828 | pá 1.11. 5:42 | 1.11. 19:03 | 9421 | ||
11 | 804 | čt 31.10. 4:51 | 31.10. 23:20 | 9421 | ||
9 | 807 | st 30.10. 6:25 | 30.10. 19:55 | 9421 | ||
5 | 810 | út 29.10. 5:17 | 29.10. 23:17 | 9421 | ||
9 | 803 | po 28.10. 7:05 | 28.10. 23:56 | 9421 | ||
9 | 805 | ne 27.10. 5:01 | 28.10. 0:16 | 9421 | ||
5 | 807 | so 26.10. 5:37 | 26.10. 23:57 | 9421 | ||
9 | 810 | pá 25.10. 4:26 | 26.10. 0:26 | 9421 | ||
12 | 819 | čt 24.10. 4:44 | 25.10. 1:02 | 9421 | ||
12 | 819 | st 23.10. 4:44 | 24.10. 1:02 | 9421 | ||
8 | 805 | út 22.10. 4:59 | 23.10. 0:49 | 9421 | ||
11 | 801 | ne 20.10. 10:27 | 21.10. 0:37 | 9421 | ||
7 | 801 | pá 18.10. 6:06 | 18.10. 9:49 | 9421 | ||
9 | 815 | čt 17.10. 15:53 | 17.10. 20:18 | 9421 | ||
8 | 807 | čt 17.10. 6:48 | 17.10. 9:33 | 9421 | ||
9 | 809 | st 16.10. 15:29 | 16.10. 19:58 | 9421 | ||
7 | 801 | st 16.10. 6:06 | 16.10. 9:49 | 9421 | ||
9 | 809 | po 14.10. 15:29 | 14.10. 19:58 | 9421 | ||
7 | 801 | po 14.10. 6:06 | 14.10. 9:49 | 9421 |