Jiný vůz:

Informace o tramvaji 15T ev. č. 9421

Domovská vozovna: Žižkov

Aktuální vozovna: Motol (od 18.11.2020)

Oficiální označení typu vozu: 15T

Neoficiální označení: 15Tf

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2017

Dodání: 21. 11. 2017

Výrobní číslo: 10379

Profil kol: K

Dveře: Ultimate

Sedadla: Pino (plastová). Výrobce: Vogelsitze. Červená (RAL 3001), šedá (RAL 6500)

Centrální počítač OIS: Apex DT-04

Vnitřní informační systém: Bustec

Klimatizace kabiny: Bahoza HVAC S78S

Klimatizace salonu: Bahoza KLMT 15002

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 800.25

Najeto: cca 247 927 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 33,416 m
Délka skříně samostatně: 31,4 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3450 mm
Vzdálenost čepů: 7750 mm » 1900 mm » 7700 mm » 1900 mm » 7750 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 450 mm / 350 mm (nízkopodlažní vstup)
Počet míst k sezení: 61
Počet míst ke stání: 223
Maximální obsaditelnost: 284 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících bez klimatizační jednotky: 43790 kg
Bez cestujících s klimatizační jednotkou: 44300 kg
Maximální zátěž: 63700 kg
Hmotnost vnějších podvozků: 5250 kg
Hmotnost vnitřních podvozků: 4890 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,9 kN | 66,4 kN | 67,1 kN | 49,1 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová
Pulzní měnič: 4 pulzní měniče s IGBT SKiiP tranzistory s rekuperací
Statický měnič: SM 36.1 – 600V ss. » 3x400 V, 14 kW, 240 A + 600V ss. » 230 V, 2,5kW, 11A
Sběrač: Stemmann Fb800.25
Odpojovač/uzemňovač: 1PPAD51
Ventilační jednotka: KTV-1-15T
Klima kabiny řidiče: HVAC S78S
Spřáhlo: Skládací, mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s pražským typem hlavy
Typ a průměr kol: 666 mm s přítlačným kotoučem a pružnou vložkou GMT
Brzdy: Elektrohydraulická střadačová kotoučová brzda Dako K.P.T.010
Kolejnicová brzda FC63 70 kN, 40A, 102 kg (stupeň 1 - zadní podvozky; stupeň 2 - všechny podvozky)
Řadič: Dynamický 0-1500A
Stupně řadiče: Jízda: Dynamický (0-1500A), 7x brzda, 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 16x HLU3436 P/44-VA
Vstupní napětí motoru: ~392 V
Parametry motoru: Výkon: 46,6 kW
Otáčky: 196/706 ot./min.
Chlazení: směs voda+glykol
Motorventilátor: PM FC035-4DQ.2C.A7
3x230V
Motorventilátor pulzního měniče: 2x radiální RH25M-2DK.3B.1R

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
20 308 út 11.5. 4:4911.5. 23:50 9421
10 307 po 10.5. 4:3610.5. 23:24 9421
12 308 ne 9.5. 4:379.5. 22:59 9421
10 307 so 8.5. 4:388.5. 23:04 9421
 5  442 pá 7.5. 6:007.5. 7:00 9421*Z
12 303 čt 6.5. 4:546.5. 23:45 9421
 7  302 st 5.5. 4:435.5. 20:20 9421
12 301 út 4.5. 4:404.5. 23:19 9421
16 305 po 3.5. 5:423.5. 22:53 9421
10 303 ne 2.5. 6:372.5. 22:06 9421
16 310 so 1.5. 5:501.5. 22:33 9421
 5  301 pá 30.4. 4:0730.4. 20:53 9421
12 311 čt 29.4. 4:5629.4. 22:59 9421
16 304 st 28.4. 5:2728.4. 22:33 9421
10 314 út 27.4. 5:2527.4. 21:06 9421
 4  303 po 26.4. 15:4226.4. 19:40 9421
 4  303 po 26.4. 6:0326.4. 9:54 9421
16 310 pá 23.4. 6:1323.4. 21:08 9421
 7  306 čt 22.4. 5:3522.4. 22:44 9421
10 305 st 21.4. 4:1821.4. 22:24 9421
10 309 út 20.4. 4:5720.4. 23:04 9421
20 310 čt 15.4. 5:1115.4. 21:52 9421
15 311 st 14.4. 5:3614.4. 22:00 9421
15 305 út 13.4. 6:0913.4. 20:57 9421
 5  301 po 12.4. 4:0712.4. 20:53 9421
*Z = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9249

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.