Jiný vůz:

Informace o tramvaji 15T ev. č. 9421

Domovská vozovna: Žižkov

Typ vozu: 15Tf

Oficiální označení typu vozu: 15T

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2017

Dodání: 21. 11. 2017

Výrobní číslo: 10379

Profil kol: PR-1

Dveře: Ultimate

Sedadla: Pino (plastová). Výrobce: Vogelsitze. Červená (RAL 3001), šedá (RAL 6500)

Označovače: Mikroelektronika Camel Combi

Centrální počítač OIS: Apex DT-04

Vnitřní informační systém: Bustec

Klimatizace kabiny: Bahoza HVAC S78S

Klimatizace salonu: FAIVELEY 9645500

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 800.25

Najeto: cca 187 987 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 33,416 m
Délka skříně samostatně: 31,4 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3450 mm
Vzdálenost čepů: 7750 mm » 1900 mm » 7700 mm » 1900 mm » 7750 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 450 mm / 350 mm (nízkopodlažní vstup)
Počet míst k sezení: 61
Počet míst ke stání: 223
Maximální obsaditelnost: 284 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících bez klimatizační jednotky: 43790 kg
Bez cestujících s klimatizační jednotkou: 44300 kg
Maximální zátěž: 63700 kg
Hmotnost vnějších podvozků: 5250 kg
Hmotnost vnitřních podvozků: 4890 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,9 kN | 66,4 kN | 67,1 kN | 49,1 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová
Pulzní měnič: 4 pulzní měniče s IGBT SKiiP tranzistory s rekuperací
Statický měnič: SM 36.1 – 600V ss. » 3x400 V, 14 kW, 240 A + 600V ss. » 230 V, 2,5kW, 11A
Sběrač: Stemmann Fb800.25
Odpojovač/uzemňovač: 1PPAD51
Ventilační jednotka: KTV-1-15T
Klima kabiny řidiče: HVAC S78S
Spřáhlo: Skládací, mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s pražským typem hlavy
Typ a průměr kol: 666 mm s přítlačným kotoučem a pružnou vložkou GMT
Brzdy: Elektrohydraulická střadačová kotoučová brzda Dako K.P.T.010
Kolejnicová brzda FC63 70 kN, 40A, 102 kg (stupeň 1 - zadní podvozky; stupeň 2 - všechny podvozky)
Řadič: Dynamický 0-1500A
Stupně řadiče: Jízda: Dynamický (0-1500A), 7x brzda, 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 16x HLU3436 P/44-VA
Vstupní napětí motoru: ~392 V
Parametry motoru: Výkon: 46,6 kW
Otáčky: 196/706 ot./min.
Chlazení: směs voda+glykol
Motorventilátor: PM FC035-4DQ.2C.A7
3x230V
Motorventilátor pulzního měniče: 2x radiální RH25M-2DK.3B.1R

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
12 301 pá 3.7. 4:373.7. 20:10 9421
 7  302 čt 2.7. 6:182.7. 21:30 9421
 4  302 út 30.6. 15:4230.6. 19:18 9421
16 316 út 30.6. 5:1030.6. 10:20 9421
 9  318 po 29.6. 5:3229.6. 20:14 9421
20 306 ne 28.6. 9:0329.6. 0:45 9421
 9  310 so 27.6. 6:4027.6. 21:29 9421*Z
20 309 pá 26.6. 6:3627.6. 1:05 9421
 3  318 čt 25.6. 5:4125.6. 9:25 9421
 9  322 st 24.6. 4:5325.6. 0:39 9421
 9  323 út 23.6. 5:0224.6. 0:49 9421
16 319 po 22.6. 16:2023.6. 0:33 9421
 4  307 po 22.6. 6:1122.6. 9:58 9421
 9  317 pá 19.6. 4:4220.6. 0:19 9421
 9  327 čt 18.6. 5:2119.6. 0:59 9421
 5  301 st 17.6. 6:1417.6. 21:41 9421
16 319 út 16.6. 16:2017.6. 0:33 9421
 4  308 út 16.6. 6:2216.6. 10:06 9421
22 327 po 15.6. 5:3415.6. 20:04 9421
 9  315 ne 14.6. 7:3315.6. 0:29 9421
16 308 so 13.6. 5:1014.6. 0:13 9421
12 302 pá 12.6. 15:4012.6. 22:30 9421*Z1
 9  332 čt 11.6. 6:3311.6. 9:14 9421
12 302 st 10.6. 5:2610.6. 22:30 9421
 9  314 út 9.6. 4:339.6. 21:27 9421
*Z = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9401
*Z1 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9350

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.