Jiný vůz:

Informace o tramvaji 15T ev. č. 9420

Evidované celoplošné polepy:

 
 
 
Vodafone (od 5. 2. 2023 do současnosti)

Vodafone

Zobrazit ve větším rozlišení

Domovská vozovna: Žižkov

Aktuální vozovna: Motol (od 24.9.2020)

Oficiální označení typu vozu: 15T

Neoficiální označení: 15Tf

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2017

Dodání: 14. 11. 2017

Výrobní číslo: 10378

Profil kol: K

Dveře: Ultimate

Sedadla: Pino (plastová). Výrobce: Vogelsitze. Červená (RAL 3001), šedá (RAL 6500)

Centrální počítač OIS: Apex DT-04

Vnitřní informační systém: Bustec

Klimatizace kabiny: Bahoza HVAC S78S

Klimatizace salonu: Bahoza KLMT 15002

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 800.25

Najeto: cca 328 527 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 33,416 m
Délka skříně samostatně: 31,4 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3450 mm
Vzdálenost čepů: 7750 mm » 1900 mm » 7700 mm » 1900 mm » 7750 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 450 mm / 350 mm (nízkopodlažní vstup)
Počet míst k sezení: 61
Počet míst ke stání: 223
Maximální obsaditelnost: 284 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících bez klimatizační jednotky: 43790 kg
Bez cestujících s klimatizační jednotkou: 44300 kg
Maximální zátěž: 63700 kg
Hmotnost vnějších podvozků: 5250 kg
Hmotnost vnitřních podvozků: 4890 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,9 kN | 66,4 kN | 67,1 kN | 49,1 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová
Pulzní měnič: 4 pulzní měniče s IGBT SKiiP tranzistory s rekuperací
Statický měnič: SM 36.1 – 600V ss. » 3x400 V, 14 kW, 240 A + 600V ss. » 230 V, 2,5kW, 11A
Sběrač: Stemmann Fb800.25
Odpojovač/uzemňovač: 1PPAD51
Ventilační jednotka: KTV-1-15T
Klima kabiny řidiče: HVAC S78S
Spřáhlo: Skládací, mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s pražským typem hlavy
Typ a průměr kol: 666 mm s přítlačným kotoučem a pružnou vložkou GMT
Brzdy: Elektrohydraulická střadačová kotoučová brzda Dako K.P.T.010
Kolejnicová brzda FC63 70 kN, 40A, 102 kg (stupeň 1 - zadní podvozky; stupeň 2 - všechny podvozky)
Řadič: Dynamický 0-1500A
Stupně řadiče: Jízda: Dynamický (0-1500A), 7x brzda, 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 16x HLU3436 P/44-VA
Vstupní napětí motoru: ~392 V
Parametry motoru: Výkon: 46,6 kW
Otáčky: 196/706 ot./min.
Chlazení: směs voda+glykol
Motorventilátor: PM FC035-4DQ.2C.A7
3x230V
Motorventilátor pulzního měniče: 2x radiální RH25M-2DK.3B.1R

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
16 317 čt 23.3. 16:3723.3. 18:59 9420
16 316 čt 23.3. 6:3623.3. 9:03 9420
 7  306 st 22.3. 14:4022.3. 19:17 9420
10 316 st 22.3. 5:1122.3. 9:59 9420
22 333 út 21.3. 6:0722.3. 0:19 9420
22 306 po 20.3. 5:0820.3. 20:18 9420
32 303 ne 19.3. 8:5119.3. 22:47 9420
22 314 so 18.3. 17:3519.3. 0:19 9420
10 312 pá 17.3. 6:3118.3. 0:29 9420
22 317 čt 16.3. 4:1216.3. 19:53 9420
17 319 st 15.3. 5:3216.3. 0:50 9420
 9  322 út 14.3. 15:1114.3. 19:56 9420
 9  316 út 14.3. 6:0414.3. 8:30 9420
 9  328 po 13.3. 5:5013.3. 18:05 9420
16 303 ne 12.3. 6:3512.3. 23:19 9420
22 303 so 11.3. 4:3211.3. 23:41 9420
17 312 pá 10.3. 6:1111.3. 0:20 9420
32 312 čt 9.3. 5:369.3. 20:23 9420
32 305 st 8.3. 5:238.3. 20:15 9420
 9  326 út 7.3. 6:348.3. 0:33 9420
22 311 po 6.3. 4:226.3. 18:52 9420
12+17 305 ne 5.3. 10:206.3. 0:48 9420
 7  301 pá 3.3. 5:433.3. 18:37 9420
10 316 čt 2.3. 6:182.3. 18:19 9420
10 316 st 1.3. 6:181.3. 18:19 9420


Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.