Jiný vůz:

Podrobnosti vozu 15Tf ev. č. 9420

Domovská vozovna: Žižkov

Typ vozu: 15Tf

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2017

Dodání: 14. 11. 2017

Výrobní číslo: 10378

Profil kol: PR-1

Dveře: Ultimate

Sedadla: Pino (plastová). Výrobce: Vogelsitze. Červená (RAL 3001), šedá (RAL 6500)

Označovače: Mikroelektronika Camel Combi

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Vnitřní informační systém: Bustec

Klimatizace kabiny: Bahoza HVAC S78S

Klimatizace salonu: FAIVELEY 9645500

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 800.25

Najeto: cca 82 759 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 33,416 m
Délka skříně samostatně: 31,4 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3450 mm
Vzdálenost čepů: 7750 mm » 1900 mm » 7700 mm » 1900 mm » 7750 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 450 mm / 350 mm (nízkopodlažní vstup)
Počet míst k sezení: 61
Počet míst ke stání: 223
Maximální obsaditelnost: 284 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících bez klimatizační jednotky: 43790 kg
Bez cestujících s klimatizační jednotkou: 44300 kg
Maximální zátěž: 63700 kg
Hmotnost vnějších podvozků: 5250 kg
Hmotnost vnitřních podvozků: 4890 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,9 kN | 66,4 kN | 67,1 kN | 49,1 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová
Pulzní měnič: 4 pulzní měniče s IGBT SKiiP tranzistory s rekuperací
Statický měnič: SM 36.1 – 600V ss. » 3x400 V, 14 kW, 240 A + 600V ss. » 230 V, 2,5kW, 11A
Sběrač: Stemmann Fb800.25
Odpojovač/uzemňovač: 1PPAD51
Ventilační jednotka: KTV-1-15T
Klima kabiny řidiče: HVAC S78S
Spřáhlo: Skládací, mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s pražským typem hlavy
Typ a průměr kol: 666 mm s přítlačným kotoučem a pružnou vložkou GMT
Brzdy: Elektrohydraulická střadačová kotoučová brzda Dako K.P.T.010
Kolejnicová brzda FC63 70 kN, 40A, 102 kg (stupeň 1 - střední podvozky; stupeň 2 - všechny podvozky)
Řadič: Dynamický 0-1500A
Stupně řadiče: Jízda: Dynamický (0-1500A), 7x brzda, 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 16x HLU3436 P/44-VA
Vstupní napětí motoru: ~392 V
Parametry motoru: Výkon: 46,6 kW
Otáčky: 196/706 ot./min.
Chlazení: směs voda+glykol
Motorventilátor: PM FC035-4DQ.2C.A7
3x230V
Motorventilátor pulzního měniče: 2x radiální RH25M-2DK.3B.1R

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
25 710 pá 22.2. 14:3023.2. 1:03 9420
 1  708 pá 22.2. 4:0122.2. 10:26 9420
25 709 čt 21.2. 5:5521.2. 22:24 9420
25 711 st 20.2. 4:0020.2. 22:40 9420
22 702 út 19.2. 5:5320.2. 1:32 9420
 1  701 po 18.2. 4:4018.2. 18:36 9420
26 712 ne 17.2. 10:5917.2. 20:22 9420
26 706 so 16.2. 21:5017.2. 0:21 9420*Z
22 707 pá 15.2. 6:2215.2. 18:37 9420
25 705 čt 14.2. 13:5014.2. 19:33 9420
26 714 čt 14.2. 7:1114.2. 10:08 9420
20 707 st 13.2. 5:1113.2. 20:05 9420
22 711 út 12.2. 4:2312.2. 22:02 9420
20 704 po 11.2. 6:5712.2. 0:24 9420
22 701 ne 10.2. 4:0410.2. 22:32 9420
22 712 so 9.2. 5:5510.2. 0:32 9420
26 702 pá 8.2. 5:548.2. 18:58 9420
20 713 čt 7.2. 6:177.2. 23:24 9420
 1  711 st 6.2. 4:216.2. 23:42 9420
26 708 út 5.2. 6:506.2. 1:21 9420
25 708 po 4.2. 5:404.2. 19:55 9420
 8  706 pá 1.2. 14:461.2. 23:39 9420
22 734 čt 31.1. 18:0031.1. 23:40 9420*Z1
20 713 čt 31.1. 6:1731.1. 8:30 9420*MU
 1  701 st 30.1. 4:4030.1. 18:36 9420
*Z = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9416
*Z1 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9328
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná v naší databázi. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.