Jiný vůz:

Informace o tramvaji 15T ev. č. 9420

Domovská vozovna: Žižkov

Aktuální vozovna: Motol (od 24.9.2020)

Oficiální označení typu vozu: 15T

Neoficiální označení: 15Tf

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2017

Dodání: 14. 11. 2017

Výrobní číslo: 10378

Profil kol: K

Dveře: Ultimate

Sedadla: Pino (plastová). Výrobce: Vogelsitze. Červená (RAL 3001), šedá (RAL 6500)

Centrální počítač OIS: Apex DT-04

Vnitřní informační systém: Bustec

Klimatizace kabiny: Bahoza HVAC S78S

Klimatizace salonu: Bahoza KLMT 15002

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 800.25

Najeto: cca 305 187 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 33,416 m
Délka skříně samostatně: 31,4 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3450 mm
Vzdálenost čepů: 7750 mm » 1900 mm » 7700 mm » 1900 mm » 7750 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 450 mm / 350 mm (nízkopodlažní vstup)
Počet míst k sezení: 61
Počet míst ke stání: 223
Maximální obsaditelnost: 284 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících bez klimatizační jednotky: 43790 kg
Bez cestujících s klimatizační jednotkou: 44300 kg
Maximální zátěž: 63700 kg
Hmotnost vnějších podvozků: 5250 kg
Hmotnost vnitřních podvozků: 4890 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,9 kN | 66,4 kN | 67,1 kN | 49,1 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová
Pulzní měnič: 4 pulzní měniče s IGBT SKiiP tranzistory s rekuperací
Statický měnič: SM 36.1 – 600V ss. » 3x400 V, 14 kW, 240 A + 600V ss. » 230 V, 2,5kW, 11A
Sběrač: Stemmann Fb800.25
Odpojovač/uzemňovač: 1PPAD51
Ventilační jednotka: KTV-1-15T
Klima kabiny řidiče: HVAC S78S
Spřáhlo: Skládací, mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s pražským typem hlavy
Typ a průměr kol: 666 mm s přítlačným kotoučem a pružnou vložkou GMT
Brzdy: Elektrohydraulická střadačová kotoučová brzda Dako K.P.T.010
Kolejnicová brzda FC63 70 kN, 40A, 102 kg (stupeň 1 - zadní podvozky; stupeň 2 - všechny podvozky)
Řadič: Dynamický 0-1500A
Stupně řadiče: Jízda: Dynamický (0-1500A), 7x brzda, 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 16x HLU3436 P/44-VA
Vstupní napětí motoru: ~392 V
Parametry motoru: Výkon: 46,6 kW
Otáčky: 196/706 ot./min.
Chlazení: směs voda+glykol
Motorventilátor: PM FC035-4DQ.2C.A7
3x230V
Motorventilátor pulzního měniče: 2x radiální RH25M-2DK.3B.1R

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
9+15 338 dnes 6:3628.11. 23:43 9420
16 309 pá 25.11. 15:3325.11. 17:56 9420
 9  329 pá 25.11. 6:5725.11. 9:14 9420
16 317 čt 24.11. 16:3724.11. 18:59 9420
16 315 čt 24.11. 6:2024.11. 8:47 9420
16 317 st 23.11. 16:3723.11. 18:59 9420
15 313 st 23.11. 7:3023.11. 9:09 9420*Z1
20 308 út 15.11. 6:2315.11. 8:52 9420
16 317 po 14.11. 16:3714.11. 18:59 9420
16 316 po 14.11. 6:3614.11. 9:03 9420
 4  307 pá 11.11. 6:2411.11. 8:42 9420
 4  301 čt 10.11. 7:0610.11. 9:22 9420
 9  303 st 9.11. 5:059.11. 18:31 9420
12+14 317 út 8.11. 4:518.11. 21:53 9420
16 303 po 7.11. 5:578.11. 0:19 9420
16 317 pá 4.11. 16:374.11. 18:59 9420
22+24 312 st 2.11. 5:432.11. 22:19 9420
15 308 út 1.11. 4:481.11. 21:53 9420
 9  321 po 31.10. 6:131.11. 0:13 9420
10 304 út 25.10. 6:5526.10. 0:08 9420
 9  310 po 24.10. 7:3724.10. 18:56 9420
21 311 pá 21.10. 15:3721.10. 18:50 9420
 9  322 pá 21.10. 6:3921.10. 8:58 9420
21 301 čt 20.10. 6:0720.10. 19:00 9420
21 303 st 19.10. 6:1919.10. 19:10 9420
*Z1 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9369

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.