Jiný vůz:

Informace o tramvaji 15T ev. č. 9420

Domovská vozovna: Žižkov

Aktuální vozovna: Motol (od 24.9.2020)

Oficiální označení typu vozu: 15T

Neoficiální označení: 15Tf

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2017

Dodání: 14. 11. 2017

Výrobní číslo: 10378

Profil kol: PR-1

Dveře: Ultimate

Sedadla: Pino (plastová). Výrobce: Vogelsitze. Červená (RAL 3001), šedá (RAL 6500)

Centrální počítač OIS: Apex DT-04

Vnitřní informační systém: Bustec

Klimatizace kabiny: Bahoza HVAC S78S

Klimatizace salonu: Bahoza KLMT 15002

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 800.25

Najeto: cca 223 062 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 33,416 m
Délka skříně samostatně: 31,4 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3450 mm
Vzdálenost čepů: 7750 mm » 1900 mm » 7700 mm » 1900 mm » 7750 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 450 mm / 350 mm (nízkopodlažní vstup)
Počet míst k sezení: 61
Počet míst ke stání: 223
Maximální obsaditelnost: 284 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících bez klimatizační jednotky: 43790 kg
Bez cestujících s klimatizační jednotkou: 44300 kg
Maximální zátěž: 63700 kg
Hmotnost vnějších podvozků: 5250 kg
Hmotnost vnitřních podvozků: 4890 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,9 kN | 66,4 kN | 67,1 kN | 49,1 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová
Pulzní měnič: 4 pulzní měniče s IGBT SKiiP tranzistory s rekuperací
Statický měnič: SM 36.1 – 600V ss. » 3x400 V, 14 kW, 240 A + 600V ss. » 230 V, 2,5kW, 11A
Sběrač: Stemmann Fb800.25
Odpojovač/uzemňovač: 1PPAD51
Ventilační jednotka: KTV-1-15T
Klima kabiny řidiče: HVAC S78S
Spřáhlo: Skládací, mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s pražským typem hlavy
Typ a průměr kol: 666 mm s přítlačným kotoučem a pružnou vložkou GMT
Brzdy: Elektrohydraulická střadačová kotoučová brzda Dako K.P.T.010
Kolejnicová brzda FC63 70 kN, 40A, 102 kg (stupeň 1 - zadní podvozky; stupeň 2 - všechny podvozky)
Řadič: Dynamický 0-1500A
Stupně řadiče: Jízda: Dynamický (0-1500A), 7x brzda, 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 16x HLU3436 P/44-VA
Vstupní napětí motoru: ~392 V
Parametry motoru: Výkon: 46,6 kW
Otáčky: 196/706 ot./min.
Chlazení: směs voda+glykol
Motorventilátor: PM FC035-4DQ.2C.A7
3x230V
Motorventilátor pulzního měniče: 2x radiální RH25M-2DK.3B.1R

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
20 307 út 2.3. 5:082.3. 22:10 9420
12 304 po 1.3. 4:501.3. 22:23 9420
 5  308 ne 28.2. 5:4928.2. 21:08 9420
12 307 so 27.2. 4:3727.2. 22:23 9420
12 306 pá 26.2. 4:5926.2. 22:41 9420
16 310 čt 25.2. 6:1325.2. 21:08 9420
 7  301 st 24.2. 4:4124.2. 20:15 9420
20 301 út 23.2. 6:3523.2. 23:28 9420
12 306 po 22.2. 4:5922.2. 22:41 9420
15 303 ne 21.2. 9:4721.2. 22:01 9420
 4  302 pá 19.2. 15:3219.2. 19:30 9420
16 318 pá 19.2. 5:5519.2. 8:47 9420
16 304 čt 18.2. 5:2718.2. 22:33 9420
12 306 st 17.2. 4:5917.2. 22:41 9420
16 305 út 16.2. 5:4216.2. 22:53 9420
16 310 po 15.2. 6:1315.2. 21:08 9420
20 301 ne 14.2. 9:4914.2. 23:28 9420
10 301 pá 12.2. 6:2512.2. 22:06 9420
16 304 čt 11.2. 5:2711.2. 22:33 9420
10 317 st 10.2. 6:0510.2. 21:54 9420
 7  311 út 9.2. 4:239.2. 20:13 9420
20 308 po 8.2. 4:128.2. 21:02 9420
12 306 ne 7.2. 14:457.2. 23:45 9420*Z
 5  305 pá 5.2. 4:445.2. 21:46 9420
15 305 čt 4.2. 6:094.2. 20:58 9420
*Z = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9416

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.