Jiný vůz:

Informace o tramvaji 15T ev. č. 9420

Domovská vozovna: Žižkov

Aktuální vozovna: Motol (od 24.9.2020)

Oficiální označení typu vozu: 15T

Neoficiální označení: 15Tf

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2017

Dodání: 14. 11. 2017

Výrobní číslo: 10378

Profil kol: K

Dveře: Ultimate

Sedadla: Pino (plastová). Výrobce: Vogelsitze. Červená (RAL 3001), šedá (RAL 6500)

Centrální počítač OIS: Apex DT-04

Vnitřní informační systém: Bustec

Klimatizace kabiny: Bahoza HVAC S78S

Klimatizace salonu: Bahoza KLMT 15002

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 800.25

Najeto: cca 290 967 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 33,416 m
Délka skříně samostatně: 31,4 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3450 mm
Vzdálenost čepů: 7750 mm » 1900 mm » 7700 mm » 1900 mm » 7750 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 450 mm / 350 mm (nízkopodlažní vstup)
Počet míst k sezení: 61
Počet míst ke stání: 223
Maximální obsaditelnost: 284 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících bez klimatizační jednotky: 43790 kg
Bez cestujících s klimatizační jednotkou: 44300 kg
Maximální zátěž: 63700 kg
Hmotnost vnějších podvozků: 5250 kg
Hmotnost vnitřních podvozků: 4890 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,9 kN | 66,4 kN | 67,1 kN | 49,1 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová
Pulzní měnič: 4 pulzní měniče s IGBT SKiiP tranzistory s rekuperací
Statický měnič: SM 36.1 – 600V ss. » 3x400 V, 14 kW, 240 A + 600V ss. » 230 V, 2,5kW, 11A
Sběrač: Stemmann Fb800.25
Odpojovač/uzemňovač: 1PPAD51
Ventilační jednotka: KTV-1-15T
Klima kabiny řidiče: HVAC S78S
Spřáhlo: Skládací, mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s pražským typem hlavy
Typ a průměr kol: 666 mm s přítlačným kotoučem a pružnou vložkou GMT
Brzdy: Elektrohydraulická střadačová kotoučová brzda Dako K.P.T.010
Kolejnicová brzda FC63 70 kN, 40A, 102 kg (stupeň 1 - zadní podvozky; stupeň 2 - všechny podvozky)
Řadič: Dynamický 0-1500A
Stupně řadiče: Jízda: Dynamický (0-1500A), 7x brzda, 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 16x HLU3436 P/44-VA
Vstupní napětí motoru: ~392 V
Parametry motoru: Výkon: 46,6 kW
Otáčky: 196/706 ot./min.
Chlazení: směs voda+glykol
Motorventilátor: PM FC035-4DQ.2C.A7
3x230V
Motorventilátor pulzního měniče: 2x radiální RH25M-2DK.3B.1R

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
 4  301 ne 3.4. 4:543.4. 21:51 9420
 4  301 so 2.4. 4:542.4. 22:11 9420
16 302 pá 1.4. 5:491.4. 18:37 9420
20 315 čt 31.3. 15:241.4. 0:44 9420
16 316 čt 31.3. 6:2431.3. 8:53 9420
 4  307 st 30.3. 15:5830.3. 19:14 9420
 4  306 st 30.3. 6:1830.3. 9:20 9420
 4  304 út 29.3. 15:3429.3. 18:48 9420
16 316 út 29.3. 6:2429.3. 8:53 9420
 4  303 po 28.3. 15:2628.3. 18:40 9420
 4  301 po 28.3. 5:3228.3. 9:28 9420
9+10 321 pá 25.3. 14:3425.3. 23:46 9420
9+15 340 pá 25.3. 6:1925.3. 9:48 9420
9+15 351 čt 24.3. 15:3524.3. 19:02 9420
 4  306 čt 24.3. 6:1824.3. 9:36 9420
9+15 340 st 23.3. 15:3423.3. 19:00 9420
 4  306 st 23.3. 6:1823.3. 9:16 9420
 4  302 út 22.3. 15:1822.3. 19:04 9420
9+10 309 út 22.3. 5:5122.3. 9:50 9420
16 305 po 21.3. 5:5721.3. 19:01 9420
10 305 pá 18.3. 6:4318.3. 19:53 9420
10 313 čt 17.3. 4:4418.3. 0:25 9420
10 313 st 16.3. 11:1017.3. 0:25 9420*Z1
 5  313 st 16.3. 5:5916.3. 11:04 9420
 9  311 út 15.3. 6:2616.3. 0:22 9420
*Z1 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9354

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.