Jiný vůz:

Informace o tramvaji 15T ev. č. 9420

Domovská vozovna: Žižkov

Oficiální označení typu vozu: 15T

Neoficiální označení: 15Tf

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2017

Dodání: 14. 11. 2017

Výrobní číslo: 10378

Profil kol: PR-1

Dveře: Ultimate

Sedadla: Pino (plastová). Výrobce: Vogelsitze. Červená (RAL 3001), šedá (RAL 6500)

Centrální počítač OIS: Apex DT-04

Vnitřní informační systém: Bustec

Klimatizace kabiny: Bahoza HVAC S78S

Klimatizace salonu: FAIVELEY 9645500

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 800.25

Najeto: cca 207 762 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 33,416 m
Délka skříně samostatně: 31,4 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3450 mm
Vzdálenost čepů: 7750 mm » 1900 mm » 7700 mm » 1900 mm » 7750 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 450 mm / 350 mm (nízkopodlažní vstup)
Počet míst k sezení: 61
Počet míst ke stání: 223
Maximální obsaditelnost: 284 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících bez klimatizační jednotky: 43790 kg
Bez cestujících s klimatizační jednotkou: 44300 kg
Maximální zátěž: 63700 kg
Hmotnost vnějších podvozků: 5250 kg
Hmotnost vnitřních podvozků: 4890 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,9 kN | 66,4 kN | 67,1 kN | 49,1 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová
Pulzní měnič: 4 pulzní měniče s IGBT SKiiP tranzistory s rekuperací
Statický měnič: SM 36.1 – 600V ss. » 3x400 V, 14 kW, 240 A + 600V ss. » 230 V, 2,5kW, 11A
Sběrač: Stemmann Fb800.25
Odpojovač/uzemňovač: 1PPAD51
Ventilační jednotka: KTV-1-15T
Klima kabiny řidiče: HVAC S78S
Spřáhlo: Skládací, mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s pražským typem hlavy
Typ a průměr kol: 666 mm s přítlačným kotoučem a pružnou vložkou GMT
Brzdy: Elektrohydraulická střadačová kotoučová brzda Dako K.P.T.010
Kolejnicová brzda FC63 70 kN, 40A, 102 kg (stupeň 1 - zadní podvozky; stupeň 2 - všechny podvozky)
Řadič: Dynamický 0-1500A
Stupně řadiče: Jízda: Dynamický (0-1500A), 7x brzda, 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 16x HLU3436 P/44-VA
Vstupní napětí motoru: ~392 V
Parametry motoru: Výkon: 46,6 kW
Otáčky: 196/706 ot./min.
Chlazení: směs voda+glykol
Motorventilátor: PM FC035-4DQ.2C.A7
3x230V
Motorventilátor pulzního měniče: 2x radiální RH25M-2DK.3B.1R

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
 7  303 pá 27.11. 5:4927.11. 20:27 9420
 3  316 čt 26.11. 14:5026.11. 20:47 9420
 3  316 čt 26.11. 6:3426.11. 10:11 9420
20 313 po 23.11. 5:3923.11. 22:30 9420
3+17 307 pá 20.11. 4:1520.11. 21:43 9420
10 305 čt 19.11. 4:1819.11. 22:25 9420
 7  304 st 18.11. 6:2118.11. 21:00 9420
 4  304 pá 13.11. 15:5813.11. 19:35 9420
16 318 pá 13.11. 5:5513.11. 8:47 9420
 9  308 st 11.11. 6:1111.11. 20:42 9420
 4  301 út 3.11. 5:353.11. 9:14 9420*MU*1
16 305 po 2.11. 5:422.11. 22:53 9420
 9  806 pá 30.10. 15:5030.10. 17:20 9420*Z
 4  306 čt 29.10. 6:3929.10. 10:17 9420
 9  332 út 27.10. 6:3327.10. 9:14 9420
25 304 po 26.10. 5:2526.10. 22:12 9420
10 304 ne 25.10. 4:1826.10. 1:24 9420
 9  314 so 24.10. 4:3325.10. 0:29 9420
12 309 pá 23.10. 5:1124.10. 1:20 9420
12 302 čt 22.10. 5:2622.10. 21:47 9420
12 302 st 21.10. 5:2621.10. 21:47 9420
7+22 333 út 20.10. 5:5420.10. 19:58 9420
 4  302 po 19.10. 5:5519.10. 9:26 9420
 9  334 pá 16.10. 6:5116.10. 9:30 9420
 7  310 st 14.10. 5:1714.10. 10:04 9420
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události
*1 = dopravní nehoda na Hotelu Golf ZC
*Z = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8232+8233

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.