Jiný vůz:

Informace o tramvaji 15T ev. č. 9419

Domovská vozovna: Žižkov

Aktuální vozovna: Motol (od 27.12.2019)

Oficiální označení typu vozu: 15T

Neoficiální označení: 15Tf

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2017

Dodání: 7. 11. 2017

Výrobní číslo: 10377

Profil kol: K

Dveře: Ultimate

Sedadla: Pino (plastová). Výrobce: Vogelsitze. Červená (RAL 3001), šedá (RAL 6500)

Centrální počítač OIS: Apex DT-04

Vnitřní informační systém: Bustec

Klimatizace kabiny: Bahoza HVAC S78S

Klimatizace salonu: Bahoza KLMT 15002

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 800.25

Najeto: cca 376 061 km

Další poznámky:

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 33,416 m
Délka skříně samostatně: 31,4 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3450 mm
Vzdálenost čepů: 7750 mm » 1900 mm » 7700 mm » 1900 mm » 7750 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 450 mm / 350 mm (nízkopodlažní vstup)
Počet míst k sezení: 61
Počet míst ke stání: 223
Maximální obsaditelnost: 284 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících bez klimatizační jednotky: 43790 kg
Bez cestujících s klimatizační jednotkou: 44300 kg
Maximální zátěž: 63700 kg
Hmotnost vnějších podvozků: 5250 kg
Hmotnost vnitřních podvozků: 4890 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,9 kN | 66,4 kN | 67,1 kN | 49,1 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová
Pulzní měnič: 4 pulzní měniče s IGBT SKiiP tranzistory s rekuperací
Statický měnič: SM 36.1 – 600V ss. » 3x400 V, 14 kW, 240 A + 600V ss. » 230 V, 2,5kW, 11A
Sběrač: Stemmann Fb800.25
Odpojovač/uzemňovač: 1PPAD51
Ventilační jednotka: KTV-1-15T
Klima kabiny řidiče: HVAC S78S
Spřáhlo: Skládací, mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s pražským typem hlavy
Typ a průměr kol: 666 mm s přítlačným kotoučem a pružnou vložkou GMT
Brzdy: Elektrohydraulická střadačová kotoučová brzda Dako K.P.T.010
Kolejnicová brzda FC63 70 kN, 40A, 102 kg (stupeň 1 - zadní podvozky; stupeň 2 - všechny podvozky)
Řadič: Dynamický 0-1500A
Stupně řadiče: Jízda: Dynamický (0-1500A), 7x brzda, 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 16x HLU3436 P/44-VA
Vstupní napětí motoru: ~392 V
Parametry motoru: Výkon: 46,6 kW
Otáčky: 196/706 ot./min.
Chlazení: směs voda+glykol
Motorventilátor: PM FC035-4DQ.2C.A7
3x230V
Motorventilátor pulzního měniče: 2x radiální RH25M-2DK.3B.1R

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
Zvl 339 st 20.9. 14:0020.9. 18:00 9419*1
15 313 út 19.9. 15:0119.9. 18:29 9419
 4  305 út 19.9. 6:1019.9. 10:06 9419
 4  306 po 18.9. 15:3018.9. 19:20 9419
 9  314 po 18.9. 6:1118.9. 8:32 9419
 9  312 pá 15.9. 5:4715.9. 19:10 9419
16 114 čt 14.9. 19:2014.9. 20:30 9419*Z1
 4  304 čt 14.9. 6:0014.9. 9:57 9419
20 306 st 13.9. 5:3714.9. 0:00 9419
 9  323 út 12.9. 6:2713.9. 0:21 9419
 9  318 po 11.9. 15:1011.9. 21:40 9419
16 317 po 11.9. 5:1611.9. 9:46 9419
 9  315 ne 10.9. 5:1011.9. 0:21 9419
10 308 so 9.9. 5:0410.9. 0:05 9419
 9  313 pá 8.9. 5:498.9. 23:44 9419
15 307 čt 7.9. 4:487.9. 21:20 9419
12 305 st 6.9. 15:127.9. 0:48 9419
15 313 st 6.9. 5:246.9. 9:01 9419
sjMO 301 st 6.9. 3:276.9. 4:11 9419
 9  313 út 5.9. 5:495.9. 23:44 9419
 9  314 po 4.9. 14:544.9. 23:51 9419
 4  306 po 4.9. 6:164.9. 10:57 9419
10 301 pá 1.9. 4:441.9. 20:13 9419
16 301 čt 31.8. 5:3031.8. 22:56 9419
10 302 st 30.8. 4:5830.8. 20:26 9419
*1 = křest jménem Lubomíra Kysely ve vozovně Střešovice
*Z1 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8082+8067

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.