Jiný vůz:

Informace o tramvaji 15T ev. č. 9419

Domovská vozovna: Žižkov

Aktuální vozovna: Motol (od 15.1.2024)

Oficiální označení typu vozu: 15T

Neoficiální označení: 15Tf

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2017

Dodání: 7. 11. 2017

Výrobní číslo: 10377

Profil kol: K

Dveře: Ultimate

Sedadla: Pino (plastová). Výrobce: Vogelsitze. Červená (RAL 3001), šedá (RAL 6500)

Centrální počítač OIS: Apex DT-04

Vnitřní informační systém: Bustec

Klimatizace kabiny: Bahoza HVAC S78S

Klimatizace salonu: Bahoza KLMT 15002

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 800.25

Najeto: cca 450 221 km

Další poznámky:

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 33,416 m
Délka skříně samostatně: 31,4 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3450 mm
Vzdálenost čepů: 7750 mm » 1900 mm » 7700 mm » 1900 mm » 7750 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 450 mm / 350 mm (nízkopodlažní vstup)
Počet míst k sezení: 61
Počet míst ke stání: 223
Maximální obsaditelnost: 284 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících bez klimatizační jednotky: 43790 kg
Bez cestujících s klimatizační jednotkou: 44300 kg
Maximální zátěž: 63700 kg
Hmotnost vnějších podvozků: 5250 kg
Hmotnost vnitřních podvozků: 4890 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,9 kN | 66,4 kN | 67,1 kN | 49,1 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová
Pulzní měnič: 4 pulzní měniče s IGBT SKiiP tranzistory s rekuperací
Statický měnič: SM 36.1 – 600V ss. » 3x400 V, 14 kW, 240 A + 600V ss. » 230 V, 2,5kW, 11A
Sběrač: Stemmann Fb800.25
Odpojovač/uzemňovač: 1PPAD51
Ventilační jednotka: KTV-1-15T
Klima kabiny řidiče: HVAC S78S
Spřáhlo: Skládací, mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s pražským typem hlavy
Typ a průměr kol: 666 mm s přítlačným kotoučem a pružnou vložkou GMT
Brzdy: Elektrohydraulická střadačová kotoučová brzda Dako K.P.T.010
Kolejnicová brzda FC63 70 kN, 40A, 102 kg (stupeň 1 - zadní podvozky; stupeň 2 - všechny podvozky)
Řadič: Dynamický 0-1500A
Stupně řadiče: Jízda: Dynamický (0-1500A), 7x brzda, 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 16x HLU3436 P/44-VA
Vstupní napětí motoru: ~392 V
Parametry motoru: Výkon: 46,6 kW
Otáčky: 196/706 ot./min.
Chlazení: směs voda+glykol
Motorventilátor: PM FC035-4DQ.2C.A7
3x230V
Motorventilátor pulzního měniče: 2x radiální RH25M-2DK.3B.1R

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
 7  305 dnes 5:4521.11. 19:23 9419
 7  314 st 20.11. 4:3120.11. 20:49 9419
 7  310 út 19.11. 17:2019.11. 23:03 9419*Z1
15 303 po 18.11. 4:4918.11. 18:03 9419
10 303 ne 17.11. 5:0318.11. 0:27 9419
16 306 so 16.11. 4:5516.11. 20:36 9419
 7  310 pá 15.11. 6:2715.11. 23:03 9419
 7  310 čt 14.11. 20:0014.11. 23:03 9419*Z2
 7  809 čt 14.11. 6:3014.11. 8:00 9419*Z3
 7  305 st 13.11. 5:4513.11. 19:23 9419
 4  309 út 12.11. 11:0012.11. 21:20 9419*Z4
16 113 út 12.11. 6:5012.11. 8:00 9419*Z5
20 310 po 11.11. 4:1711.11. 20:27 9419
 7  303 ne 10.11. 8:2911.11. 0:43 9419
22 312 so 9.11. 7:419.11. 22:48 9419
12 307 pá 8.11. 4:279.11. 0:49 9419
 9  316 čt 7.11. 5:507.11. 23:52 9419
 7  312 st 6.11. 6:406.11. 20:28 9419
10 312 út 5.11. 6:205.11. 20:28 9419
 9  324 po 4.11. 6:254.11. 19:54 9419
 4  308 pá 1.11. 5:431.11. 20:55 9419
10 312 čt 31.10. 6:2031.10. 20:28 9419
 9  313 st 30.10. 5:4430.10. 19:14 9419
 9  313 út 29.10. 5:4429.10. 19:14 9419
22 307 pá 25.10. 5:1425.10. 22:26 9419
*Z1 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9356
*Z2 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9400
*Z3 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8531+8327
*Z4 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9294
*Z5 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8496+8478

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná námi, našimi spolupracovníky, či převzatá z oficiálních otevřených dat. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.