Jiný vůz:

Informace o tramvaji 15T ev. č. 9419

Domovská vozovna: Žižkov

Aktuální vozovna: Motol (od 27.12.2019)

Oficiální označení typu vozu: 15T

Neoficiální označení: 15Tf

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2017

Dodání: 7. 11. 2017

Výrobní číslo: 10377

Profil kol: K

Dveře: Ultimate

Sedadla: Pino (plastová). Výrobce: Vogelsitze. Červená (RAL 3001), šedá (RAL 6500)

Centrální počítač OIS: Apex DT-04

Vnitřní informační systém: Bustec

Klimatizace kabiny: Bahoza HVAC S78S

Klimatizace salonu: Bahoza KLMT 15002

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 800.25

Najeto: cca 312 411 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 33,416 m
Délka skříně samostatně: 31,4 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3450 mm
Vzdálenost čepů: 7750 mm » 1900 mm » 7700 mm » 1900 mm » 7750 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 450 mm / 350 mm (nízkopodlažní vstup)
Počet míst k sezení: 61
Počet míst ke stání: 223
Maximální obsaditelnost: 284 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících bez klimatizační jednotky: 43790 kg
Bez cestujících s klimatizační jednotkou: 44300 kg
Maximální zátěž: 63700 kg
Hmotnost vnějších podvozků: 5250 kg
Hmotnost vnitřních podvozků: 4890 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,9 kN | 66,4 kN | 67,1 kN | 49,1 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová
Pulzní měnič: 4 pulzní měniče s IGBT SKiiP tranzistory s rekuperací
Statický měnič: SM 36.1 – 600V ss. » 3x400 V, 14 kW, 240 A + 600V ss. » 230 V, 2,5kW, 11A
Sběrač: Stemmann Fb800.25
Odpojovač/uzemňovač: 1PPAD51
Ventilační jednotka: KTV-1-15T
Klima kabiny řidiče: HVAC S78S
Spřáhlo: Skládací, mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s pražským typem hlavy
Typ a průměr kol: 666 mm s přítlačným kotoučem a pružnou vložkou GMT
Brzdy: Elektrohydraulická střadačová kotoučová brzda Dako K.P.T.010
Kolejnicová brzda FC63 70 kN, 40A, 102 kg (stupeň 1 - zadní podvozky; stupeň 2 - všechny podvozky)
Řadič: Dynamický 0-1500A
Stupně řadiče: Jízda: Dynamický (0-1500A), 7x brzda, 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 16x HLU3436 P/44-VA
Vstupní napětí motoru: ~392 V
Parametry motoru: Výkon: 46,6 kW
Otáčky: 196/706 ot./min.
Chlazení: směs voda+glykol
Motorventilátor: PM FC035-4DQ.2C.A7
3x230V
Motorventilátor pulzního měniče: 2x radiální RH25M-2DK.3B.1R

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
12 303 dnes 4:5129.6. 1:11 9419
 7  303 po 27.6. 5:2227.6. 20:56 9419
 9  317 ne 26.6. 6:1026.6. 23:35 9419
15 307 so 25.6. 8:2325.6. 20:34 9419
15 304 pá 24.6. 4:4824.6. 19:10 9419
12 314 čt 23.6. 8:3524.6. 0:11 9419*Z1
 4  813 st 22.6. 17:4022.6. 19:10 9419*Z2
 9  319 út 21.6. 5:5621.6. 21:44 9419
 4  303 po 20.6. 15:0920.6. 19:07 9419
 4  304 po 20.6. 5:5120.6. 9:51 9419
10 305 ne 19.6. 4:2319.6. 23:25 9419
10 304 čt 16.6. 4:2416.6. 19:15 9419*MU
 9  301 st 15.6. 7:0215.6. 23:04 9419
 4  307 út 14.6. 15:3914.6. 19:39 9419
 7  302 út 14.6. 6:3714.6. 9:13 9419
 4  303 po 13.6. 15:0913.6. 19:07 9419
 9  329 po 13.6. 6:5713.6. 10:05 9419
 7  307 ne 12.6. 9:4912.6. 20:56 9419
25 306 so 11.6. 4:3411.6. 23:39 9419
 9  324 pá 10.6. 6:2611.6. 0:22 9419
21 301 čt 9.6. 6:119.6. 18:57 9419
21 311 st 8.6. 15:378.6. 18:50 9419
 4  301 st 8.6. 7:048.6. 9:21 9419
21 301 út 7.6. 6:117.6. 18:57 9419
21 305 po 6.6. 14:496.6. 19:22 9419
*Z1 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9358
*Z2 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8315+8316
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.