Jiný vůz:

Informace o tramvaji 15T ev. č. 9419

Domovská vozovna: Žižkov

Aktuální vozovna: Motol (od 27.12.2019)

Oficiální označení typu vozu: 15T

Neoficiální označení: 15Tf

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2017

Dodání: 7. 11. 2017

Výrobní číslo: 10377

Profil kol: K

Dveře: Ultimate

Sedadla: Pino (plastová). Výrobce: Vogelsitze. Červená (RAL 3001), šedá (RAL 6500)

Centrální počítač OIS: Apex DT-04

Vnitřní informační systém: Bustec

Klimatizace kabiny: Bahoza HVAC S78S

Klimatizace salonu: Bahoza KLMT 15002

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 800.25

Najeto: cca 353 526 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 33,416 m
Délka skříně samostatně: 31,4 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3450 mm
Vzdálenost čepů: 7750 mm » 1900 mm » 7700 mm » 1900 mm » 7750 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 450 mm / 350 mm (nízkopodlažní vstup)
Počet míst k sezení: 61
Počet míst ke stání: 223
Maximální obsaditelnost: 284 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících bez klimatizační jednotky: 43790 kg
Bez cestujících s klimatizační jednotkou: 44300 kg
Maximální zátěž: 63700 kg
Hmotnost vnějších podvozků: 5250 kg
Hmotnost vnitřních podvozků: 4890 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,9 kN | 66,4 kN | 67,1 kN | 49,1 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová
Pulzní měnič: 4 pulzní měniče s IGBT SKiiP tranzistory s rekuperací
Statický měnič: SM 36.1 – 600V ss. » 3x400 V, 14 kW, 240 A + 600V ss. » 230 V, 2,5kW, 11A
Sběrač: Stemmann Fb800.25
Odpojovač/uzemňovač: 1PPAD51
Ventilační jednotka: KTV-1-15T
Klima kabiny řidiče: HVAC S78S
Spřáhlo: Skládací, mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s pražským typem hlavy
Typ a průměr kol: 666 mm s přítlačným kotoučem a pružnou vložkou GMT
Brzdy: Elektrohydraulická střadačová kotoučová brzda Dako K.P.T.010
Kolejnicová brzda FC63 70 kN, 40A, 102 kg (stupeň 1 - zadní podvozky; stupeň 2 - všechny podvozky)
Řadič: Dynamický 0-1500A
Stupně řadiče: Jízda: Dynamický (0-1500A), 7x brzda, 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 16x HLU3436 P/44-VA
Vstupní napětí motoru: ~392 V
Parametry motoru: Výkon: 46,6 kW
Otáčky: 196/706 ot./min.
Chlazení: směs voda+glykol
Motorventilátor: PM FC035-4DQ.2C.A7
3x230V
Motorventilátor pulzního měniče: 2x radiální RH25M-2DK.3B.1R

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
 9  326 dnes 6:3424.3. 0:33 9419
 7  312 st 22.3. 5:0622.3. 20:13 9419
22 328 út 21.3. 6:2122.3. 0:21 9419
17 204 po 20.3. 20:0020.3. 21:45 9419*Z1
 3  415 po 20.3. 16:3020.3. 18:40 9419*Z2
 9  335 po 20.3. 7:1220.3. 9:46 9419
17 303 ne 19.3. 12:0019.3. 22:50 9419*Z3
 9  306 so 18.3. 4:2819.3. 0:43 9419
 9  320 pá 17.3. 5:2018.3. 0:53 9419
 9  307 čt 16.3. 4:2817.3. 0:03 9419
22 328 st 15.3. 6:2116.3. 0:21 9419
 7  304 út 14.3. 4:2614.3. 21:09 9419
32 301 po 13.3. 5:4814.3. 0:45 9419
 4  305 pá 10.3. 15:2210.3. 19:22 9419
22 305 pá 10.3. 6:2710.3. 9:16 9419
 4  301 čt 9.3. 14:539.3. 18:50 9419
 9  329 čt 9.3. 6:579.3. 9:14 9419
 9  307 st 8.3. 5:148.3. 18:46 9419
16 316 út 7.3. 16:297.3. 23:19 9419
 9  314 út 7.3. 6:067.3. 8:30 9419
22 328 po 6.3. 6:216.3. 11:00 9419*MU*1
10 316 pá 3.3. 6:183.3. 18:19 9419
 9  310 čt 2.3. 7:372.3. 18:56 9419
 7  301 st 1.3. 5:431.3. 18:37 9419
32 309 út 28.2. 5:101.3. 0:39 9419
*Z1 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9270
*Z2 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9203
*Z3 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9358
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události
*1 = nehoda s osobním vozem za zast. Nádraží Zahradní Město DC

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.