Jiný vůz:

Informace o tramvaji 15T ev. č. 9419

Domovská vozovna: Žižkov

Oficiální označení typu vozu: 15T

Neoficiální označení: 15Tf

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2017

Dodání: 7. 11. 2017

Výrobní číslo: 10377

Profil kol: PR-1

Dveře: Ultimate

Sedadla: Pino (plastová). Výrobce: Vogelsitze. Červená (RAL 3001), šedá (RAL 6500)

Označovače: Mikroelektronika Camel Combi

Centrální počítač OIS: Apex DT-04

Vnitřní informační systém: Bustec

Klimatizace kabiny: Bahoza HVAC S78S

Klimatizace salonu: FAIVELEY 9645500

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 800.25

Najeto: cca 210 036 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 33,416 m
Délka skříně samostatně: 31,4 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3450 mm
Vzdálenost čepů: 7750 mm » 1900 mm » 7700 mm » 1900 mm » 7750 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 450 mm / 350 mm (nízkopodlažní vstup)
Počet míst k sezení: 61
Počet míst ke stání: 223
Maximální obsaditelnost: 284 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících bez klimatizační jednotky: 43790 kg
Bez cestujících s klimatizační jednotkou: 44300 kg
Maximální zátěž: 63700 kg
Hmotnost vnějších podvozků: 5250 kg
Hmotnost vnitřních podvozků: 4890 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,9 kN | 66,4 kN | 67,1 kN | 49,1 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová
Pulzní měnič: 4 pulzní měniče s IGBT SKiiP tranzistory s rekuperací
Statický měnič: SM 36.1 – 600V ss. » 3x400 V, 14 kW, 240 A + 600V ss. » 230 V, 2,5kW, 11A
Sběrač: Stemmann Fb800.25
Odpojovač/uzemňovač: 1PPAD51
Ventilační jednotka: KTV-1-15T
Klima kabiny řidiče: HVAC S78S
Spřáhlo: Skládací, mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s pražským typem hlavy
Typ a průměr kol: 666 mm s přítlačným kotoučem a pružnou vložkou GMT
Brzdy: Elektrohydraulická střadačová kotoučová brzda Dako K.P.T.010
Kolejnicová brzda FC63 70 kN, 40A, 102 kg (stupeň 1 - zadní podvozky; stupeň 2 - všechny podvozky)
Řadič: Dynamický 0-1500A
Stupně řadiče: Jízda: Dynamický (0-1500A), 7x brzda, 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 16x HLU3436 P/44-VA
Vstupní napětí motoru: ~392 V
Parametry motoru: Výkon: 46,6 kW
Otáčky: 196/706 ot./min.
Chlazení: směs voda+glykol
Motorventilátor: PM FC035-4DQ.2C.A7
3x230V
Motorventilátor pulzního měniče: 2x radiální RH25M-2DK.3B.1R

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
25 304 pá 23.10. 5:2523.10. 22:12 9419
10 309 čt 22.10. 4:3623.10. 0:04 9419
20 303 st 21.10. 4:3822.10. 0:45 9419
20 306 út 20.10. 6:3621.10. 1:05 9419
 4  305 po 19.10. 15:0819.10. 18:34 9419
 4  304 po 19.10. 6:1019.10. 9:42 9419
15 310 pá 16.10. 7:0616.10. 19:59 9419
16 319 čt 15.10. 6:1515.10. 8:59 9419
16 319 út 13.10. 6:1513.10. 8:59 9419
12 304 po 12.10. 4:3713.10. 0:57 9419
 9  314 ne 11.10. 9:4212.10. 0:29 9419
 9  314 so 10.10. 7:1111.10. 0:29 9419
7+22 334 pá 9.10. 6:029.10. 17:00 9419*MU
 4  306 čt 8.10. 6:398.10. 10:17 9419
10 203 po 5.10. 6:405.10. 8:30 9419*Z
 9  310 pá 2.10. 6:542.10. 20:57 9419
12 307 čt 1.10. 4:521.10. 20:10 9419
 9  317 st 30.9. 4:421.10. 0:29 9419
10 314 út 29.9. 5:2430.9. 0:44 9419
 9  310 po 28.9. 4:3328.9. 21:29 9419
12 301 ne 27.9. 4:3728.9. 1:20 9419
20 302 so 26.9. 4:3927.9. 1:05 9419
7+22 333 pá 25.9. 5:5425.9. 19:58 9419
 4  305 čt 24.9. 6:1324.9. 9:50 9419
10 301 st 23.9. 5:5924.9. 1:04 9419
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události
*Z = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8538+8539

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.