Jiný vůz:

Podrobnosti vozu 15Tf ev. č. 9419

Domovská vozovna: Žižkov

Typ vozu: 15Tf

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2017

Dodání: 7. 11. 2017

Výrobní číslo: 10377

Profil kol: PR-1

Dveře: Ultimate

Sedadla: Pino (plastová). Výrobce: Vogelsitze. Červená (RAL 3001), šedá (RAL 6500)

Označovače: Mikroelektronika Camel Combi

Centrální počítač OIS: Apex DT-04

Vnitřní informační systém: Bustec

Klimatizace kabiny: Bahoza HVAC S78S

Klimatizace salonu: FAIVELEY 9645500

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 800.25

Najeto: cca 117 573 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 33,416 m
Délka skříně samostatně: 31,4 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3450 mm
Vzdálenost čepů: 7750 mm » 1900 mm » 7700 mm » 1900 mm » 7750 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 450 mm / 350 mm (nízkopodlažní vstup)
Počet míst k sezení: 61
Počet míst ke stání: 223
Maximální obsaditelnost: 284 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících bez klimatizační jednotky: 43790 kg
Bez cestujících s klimatizační jednotkou: 44300 kg
Maximální zátěž: 63700 kg
Hmotnost vnějších podvozků: 5250 kg
Hmotnost vnitřních podvozků: 4890 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,9 kN | 66,4 kN | 67,1 kN | 49,1 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová
Pulzní měnič: 4 pulzní měniče s IGBT SKiiP tranzistory s rekuperací
Statický měnič: SM 36.1 – 600V ss. » 3x400 V, 14 kW, 240 A + 600V ss. » 230 V, 2,5kW, 11A
Sběrač: Stemmann Fb800.25
Odpojovač/uzemňovač: 1PPAD51
Ventilační jednotka: KTV-1-15T
Klima kabiny řidiče: HVAC S78S
Spřáhlo: Skládací, mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s pražským typem hlavy
Typ a průměr kol: 666 mm s přítlačným kotoučem a pružnou vložkou GMT
Brzdy: Elektrohydraulická střadačová kotoučová brzda Dako K.P.T.010
Kolejnicová brzda FC63 70 kN, 40A, 102 kg (stupeň 1 - střední podvozky; stupeň 2 - všechny podvozky)
Řadič: Dynamický 0-1500A
Stupně řadiče: Jízda: Dynamický (0-1500A), 7x brzda, 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 16x HLU3436 P/44-VA
Vstupní napětí motoru: ~392 V
Parametry motoru: Výkon: 46,6 kW
Otáčky: 196/706 ot./min.
Chlazení: směs voda+glykol
Motorventilátor: PM FC035-4DQ.2C.A7
3x230V
Motorventilátor pulzního měniče: 2x radiální RH25M-2DK.3B.1R

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
 8  103 po 24.6. 22:4524.6. 23:44 9419*Z
22 518 po 24.6. 16:2024.6. 18:30 9419*Z1
 8  705 ne 23.6. 4:4723.6. 16:05 9419*MU
 8  708 so 22.6. 7:1922.6. 23:19 9419
25 709 pá 21.6. 5:5221.6. 22:24 9419
 1  713 čt 20.6. 6:0520.6. 20:16 9419
18 713 st 19.6. 5:4820.6. 0:47 9419
26 704 út 18.6. 6:0619.6. 1:01 9419
22 709 po 17.6. 3:4418.6. 0:36 9419
22 721 ne 16.6. 9:0617.6. 0:32 9419
22 707 so 15.6. 7:1516.6. 0:54 9419
22 711 pá 14.6. 4:2314.6. 22:02 9419
22 701 čt 13.6. 5:4313.6. 20:32 9419
26 719 st 12.6. 15:4113.6. 0:41 9419
22 727 st 12.6. 6:2812.6. 9:24 9419
26 708 út 11.6. 6:5012.6. 1:21 9419
26 714 po 10.6. 15:0110.6. 21:07 9419
26 714 po 10.6. 7:1110.6. 10:08 9419
1+97 765 so 8.6. 4:019.6. 4:55 9419
26 708 pá 7.6. 6:508.6. 1:21 9419
26 714 čt 6.6. 15:016.6. 21:07 9419
22 734 čt 6.6. 6:526.6. 9:48 9419
18 704 st 5.6. 4:365.6. 23:28 9419
26 719 út 4.6. 15:415.6. 0:41 9419
26 719 út 4.6. 6:234.6. 9:18 9419
*Z = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9066
*Z1 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8411+8175
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná v naší databázi. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.