Jiný vůz:

Informace o tramvaji 15T ev. č. 9419

Domovská vozovna: Žižkov

Aktuální vozovna: Motol (od 15.1.2024)

Oficiální označení typu vozu: 15T

Neoficiální označení: 15Tf

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2017

Dodání: 7. 11. 2017

Výrobní číslo: 10377

Profil kol: K

Dveře: Ultimate

Sedadla: Pino (plastová). Výrobce: Vogelsitze. Červená (RAL 3001), šedá (RAL 6500)

Centrální počítač OIS: Apex DT-04

Vnitřní informační systém: Bustec

Klimatizace kabiny: Bahoza HVAC S78S

Klimatizace salonu: Bahoza KLMT 15002

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 800.25

Najeto: cca 416 681 km

Další poznámky:

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 33,416 m
Délka skříně samostatně: 31,4 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3450 mm
Vzdálenost čepů: 7750 mm » 1900 mm » 7700 mm » 1900 mm » 7750 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 450 mm / 350 mm (nízkopodlažní vstup)
Počet míst k sezení: 61
Počet míst ke stání: 223
Maximální obsaditelnost: 284 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících bez klimatizační jednotky: 43790 kg
Bez cestujících s klimatizační jednotkou: 44300 kg
Maximální zátěž: 63700 kg
Hmotnost vnějších podvozků: 5250 kg
Hmotnost vnitřních podvozků: 4890 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,9 kN | 66,4 kN | 67,1 kN | 49,1 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová
Pulzní měnič: 4 pulzní měniče s IGBT SKiiP tranzistory s rekuperací
Statický měnič: SM 36.1 – 600V ss. » 3x400 V, 14 kW, 240 A + 600V ss. » 230 V, 2,5kW, 11A
Sběrač: Stemmann Fb800.25
Odpojovač/uzemňovač: 1PPAD51
Ventilační jednotka: KTV-1-15T
Klima kabiny řidiče: HVAC S78S
Spřáhlo: Skládací, mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s pražským typem hlavy
Typ a průměr kol: 666 mm s přítlačným kotoučem a pružnou vložkou GMT
Brzdy: Elektrohydraulická střadačová kotoučová brzda Dako K.P.T.010
Kolejnicová brzda FC63 70 kN, 40A, 102 kg (stupeň 1 - zadní podvozky; stupeň 2 - všechny podvozky)
Řadič: Dynamický 0-1500A
Stupně řadiče: Jízda: Dynamický (0-1500A), 7x brzda, 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 16x HLU3436 P/44-VA
Vstupní napětí motoru: ~392 V
Parametry motoru: Výkon: 46,6 kW
Otáčky: 196/706 ot./min.
Chlazení: směs voda+glykol
Motorventilátor: PM FC035-4DQ.2C.A7
3x230V
Motorventilátor pulzního měniče: 2x radiální RH25M-2DK.3B.1R

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
16 303 dnes 5:5130.5. 21:06 9419
 5  304 st 29.5. 15:2229.5. 19:43 9419
 5  304 st 29.5. 5:1429.5. 9:36 9419
16 306 út 28.5. 14:5928.5. 23:57 9419
16 306 út 28.5. 6:5928.5. 9:27 9419
16 305 po 27.5. 14:5127.5. 19:31 9419
12 303 po 27.5. 6:0427.5. 9:34 9419
 9  318 ne 26.5. 7:4826.5. 22:36 9419
 5  301 so 25.5. 4:5125.5. 22:00 9419
 9  322 pá 24.5. 15:2125.5. 0:12 9419
16 304 pá 24.5. 6:2924.5. 8:55 9419
15 306 čt 23.5. 15:3023.5. 19:36 9419
15 306 čt 23.5. 5:2823.5. 9:08 9419
15 312 st 22.5. 5:0822.5. 19:50 9419*MU
20 311 út 21.5. 15:4021.5. 23:00 9419
 7  319 út 21.5. 6:0821.5. 9:42 9419
 9  325 po 20.5. 17:2021.5. 0:22 9419*Z1
 9  332 pá 17.5. 16:0117.5. 20:31 9419
 5  305 čt 16.5. 4:4217.5. 0:52 9419
22 304 st 15.5. 5:1315.5. 19:54 9419
22 304 út 14.5. 5:1314.5. 19:54 9419
22 325 po 13.5. 4:5813.5. 22:47 9419
10 311 ne 12.5. 4:2212.5. 22:48 9419
20 304 so 11.5. 4:1612.5. 1:00 9419
20 311 pá 10.5. 15:4010.5. 23:00 9419
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události
*Z1 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8450+8453

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná námi, našimi spolupracovníky, či převzatá z oficiálních otevřených dat. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.