Jiný vůz:

Informace o tramvaji 15T ev. č. 9419

Domovská vozovna: Žižkov

Typ vozu: 15Tf

Oficiální označení typu vozu: 15T

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2017

Dodání: 7. 11. 2017

Výrobní číslo: 10377

Profil kol: PR-1

Dveře: Ultimate

Sedadla: Pino (plastová). Výrobce: Vogelsitze. Červená (RAL 3001), šedá (RAL 6500)

Označovače: Mikroelektronika Camel Combi

Centrální počítač OIS: Apex DT-04

Vnitřní informační systém: Bustec

Klimatizace kabiny: Bahoza HVAC S78S

Klimatizace salonu: FAIVELEY 9645500

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 800.25

Najeto: cca 146 763 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 33,416 m
Délka skříně samostatně: 31,4 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3450 mm
Vzdálenost čepů: 7750 mm » 1900 mm » 7700 mm » 1900 mm » 7750 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 450 mm / 350 mm (nízkopodlažní vstup)
Počet míst k sezení: 61
Počet míst ke stání: 223
Maximální obsaditelnost: 284 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících bez klimatizační jednotky: 43790 kg
Bez cestujících s klimatizační jednotkou: 44300 kg
Maximální zátěž: 63700 kg
Hmotnost vnějších podvozků: 5250 kg
Hmotnost vnitřních podvozků: 4890 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,9 kN | 66,4 kN | 67,1 kN | 49,1 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová
Pulzní měnič: 4 pulzní měniče s IGBT SKiiP tranzistory s rekuperací
Statický měnič: SM 36.1 – 600V ss. » 3x400 V, 14 kW, 240 A + 600V ss. » 230 V, 2,5kW, 11A
Sběrač: Stemmann Fb800.25
Odpojovač/uzemňovač: 1PPAD51
Ventilační jednotka: KTV-1-15T
Klima kabiny řidiče: HVAC S78S
Spřáhlo: Skládací, mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s pražským typem hlavy
Typ a průměr kol: 666 mm s přítlačným kotoučem a pružnou vložkou GMT
Brzdy: Elektrohydraulická střadačová kotoučová brzda Dako K.P.T.010
Kolejnicová brzda FC63 70 kN, 40A, 102 kg (stupeň 1 - střední podvozky; stupeň 2 - všechny podvozky)
Řadič: Dynamický 0-1500A
Stupně řadiče: Jízda: Dynamický (0-1500A), 7x brzda, 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 16x HLU3436 P/44-VA
Vstupní napětí motoru: ~392 V
Parametry motoru: Výkon: 46,6 kW
Otáčky: 196/706 ot./min.
Chlazení: směs voda+glykol
Motorventilátor: PM FC035-4DQ.2C.A7
3x230V
Motorventilátor pulzního měniče: 2x radiální RH25M-2DK.3B.1R

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
18 701 po 11.11. 6:0311.11. 19:02 9419
22 701 ne 10.11. 4:0410.11. 22:33 9419
 1  708 so 9.11. 8:0810.11. 1:22 9419
25 715 pá 8.11. 4:398.11. 18:42 9419
22 709 čt 7.11. 4:158.11. 0:37 9419
22 702 st 6.11. 5:537.11. 1:33 9419
22 709 út 5.11. 4:156.11. 0:37 9419
22 702 po 4.11. 5:535.11. 1:33 9419
22 707 ne 3.11. 8:064.11. 0:01 9419
22 710 so 2.11. 17:002.11. 23:10 9419*Z
26 703 so 2.11. 5:232.11. 11:40 9419*MU
22 729 pá 1.11. 14:401.11. 22:50 9419
22 734 pá 1.11. 6:521.11. 9:47 9419
22 726 čt 31.10. 5:581.11. 0:57 9419
 8  710 st 30.10. 12:0030.10. 19:53 9419*Z1
 8  702 út 29.10. 6:4629.10. 14:40 9419*MU
25 703 ne 27.10. 4:4027.10. 23:08 9419
22 717 so 26.10. 4:0426.10. 23:03 9419
26 708 pá 25.10. 4:2226.10. 1:19 9419
25 713 čt 24.10. 4:2025.10. 1:44 9419
18 713 st 23.10. 5:4824.10. 0:47 9419
 8  702 út 22.10. 6:4622.10. 20:51 9419
26 141 po 21.10. 6:3121.10. 22:05 9419
 5  106 ne 20.10. 5:1720.10. 21:47 9419
 7  101 so 19.10. 4:2320.10. 0:44 9419
*Z = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9330
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události
*Z1 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9434

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.