Jiný vůz:

Informace o tramvaji 15T ev. č. 9419

Domovská vozovna: Žižkov

Aktuální vozovna: Motol (od 27.12.2019)

Oficiální označení typu vozu: 15T

Neoficiální označení: 15Tf

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2017

Dodání: 7. 11. 2017

Výrobní číslo: 10377

Profil kol: K

Dveře: Ultimate

Sedadla: Pino (plastová). Výrobce: Vogelsitze. Červená (RAL 3001), šedá (RAL 6500)

Centrální počítač OIS: Apex DT-04

Vnitřní informační systém: Bustec

Klimatizace kabiny: Bahoza HVAC S78S

Klimatizace salonu: Bahoza KLMT 15002

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 800.25

Najeto: cca 337 086 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 33,416 m
Délka skříně samostatně: 31,4 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3450 mm
Vzdálenost čepů: 7750 mm » 1900 mm » 7700 mm » 1900 mm » 7750 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 450 mm / 350 mm (nízkopodlažní vstup)
Počet míst k sezení: 61
Počet míst ke stání: 223
Maximální obsaditelnost: 284 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících bez klimatizační jednotky: 43790 kg
Bez cestujících s klimatizační jednotkou: 44300 kg
Maximální zátěž: 63700 kg
Hmotnost vnějších podvozků: 5250 kg
Hmotnost vnitřních podvozků: 4890 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,9 kN | 66,4 kN | 67,1 kN | 49,1 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová
Pulzní měnič: 4 pulzní měniče s IGBT SKiiP tranzistory s rekuperací
Statický měnič: SM 36.1 – 600V ss. » 3x400 V, 14 kW, 240 A + 600V ss. » 230 V, 2,5kW, 11A
Sběrač: Stemmann Fb800.25
Odpojovač/uzemňovač: 1PPAD51
Ventilační jednotka: KTV-1-15T
Klima kabiny řidiče: HVAC S78S
Spřáhlo: Skládací, mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s pražským typem hlavy
Typ a průměr kol: 666 mm s přítlačným kotoučem a pružnou vložkou GMT
Brzdy: Elektrohydraulická střadačová kotoučová brzda Dako K.P.T.010
Kolejnicová brzda FC63 70 kN, 40A, 102 kg (stupeň 1 - zadní podvozky; stupeň 2 - všechny podvozky)
Řadič: Dynamický 0-1500A
Stupně řadiče: Jízda: Dynamický (0-1500A), 7x brzda, 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 16x HLU3436 P/44-VA
Vstupní napětí motoru: ~392 V
Parametry motoru: Výkon: 46,6 kW
Otáčky: 196/706 ot./min.
Chlazení: směs voda+glykol
Motorventilátor: PM FC035-4DQ.2C.A7
3x230V
Motorventilátor pulzního měniče: 2x radiální RH25M-2DK.3B.1R

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
22 318 dnes 6:047.12. 19:08 9419
9+15 335 st 30.11. 6:1830.11. 14:50 9419*MU
9+15 325 út 29.11. 5:4429.11. 19:07 9419
9+26 308 po 28.11. 7:0128.11. 18:42 9419
10 306 pá 25.11. 4:4325.11. 19:14 9419
10 311 čt 24.11. 14:5525.11. 0:49 9419
10 311 čt 24.11. 6:3124.11. 9:19 9419
16 315 st 23.11. 16:2123.11. 18:44 9419
 9  318 st 23.11. 6:2123.11. 8:42 9419
20 301 út 22.11. 5:5522.11. 20:44 9419
15 306 po 21.11. 6:2921.11. 21:22 9419
16 302 st 16.11. 5:4816.11. 14:36 9419*MU
 7  304 út 15.11. 14:2315.11. 20:54 9419
12+14 305 út 15.11. 6:3815.11. 10:00 9419
10 314 po 14.11. 6:0314.11. 18:09 9419
22 313 ne 13.11. 7:0513.11. 22:38 9419
 7  301 so 12.11. 4:2612.11. 20:54 9419
12+14 305 pá 11.11. 15:1312.11. 0:31 9419
16 317 pá 11.11. 7:0011.11. 9:27 9419
 9  315 čt 10.11. 5:5010.11. 23:53 9419
10 313 st 9.11. 5:539.11. 20:15 9419
 4  305 út 8.11. 15:228.11. 19:22 9419
16 309 út 8.11. 5:158.11. 9:43 9419
10 317 po 7.11. 15:457.11. 23:09 9419
10 311 po 7.11. 6:317.11. 9:19 9419
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.