Jiný vůz:

Informace o tramvaji 15T ev. č. 9418

Domovská vozovna: Žižkov

Aktuální vozovna: Motol (od 14.11.2022)

Oficiální označení typu vozu: 15T

Neoficiální označení: 15Tf

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2017

Dodání: 31. 10. 2017

Výrobní číslo: 10376

Profil kol: K

Dveře: Ultimate

Sedadla: Pino (plastová). Výrobce: Vogelsitze. Červená (RAL 3001), šedá (RAL 6500)

Centrální počítač OIS: Apex DT-04

Vnitřní informační systém: Bustec

Klimatizace kabiny: Bahoza HVAC S78S

Klimatizace salonu: Bahoza KLMT 15002

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 800.25

Najeto: cca 311 506 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 33,416 m
Délka skříně samostatně: 31,4 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3450 mm
Vzdálenost čepů: 7750 mm » 1900 mm » 7700 mm » 1900 mm » 7750 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 450 mm / 350 mm (nízkopodlažní vstup)
Počet míst k sezení: 61
Počet míst ke stání: 223
Maximální obsaditelnost: 284 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících bez klimatizační jednotky: 43790 kg
Bez cestujících s klimatizační jednotkou: 44300 kg
Maximální zátěž: 63700 kg
Hmotnost vnějších podvozků: 5250 kg
Hmotnost vnitřních podvozků: 4890 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,9 kN | 66,4 kN | 67,1 kN | 49,1 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová
Pulzní měnič: 4 pulzní měniče s IGBT SKiiP tranzistory s rekuperací
Statický měnič: SM 36.1 – 600V ss. » 3x400 V, 14 kW, 240 A + 600V ss. » 230 V, 2,5kW, 11A
Sběrač: Stemmann Fb800.25
Odpojovač/uzemňovač: 1PPAD51
Ventilační jednotka: KTV-1-15T
Klima kabiny řidiče: HVAC S78S
Spřáhlo: Skládací, mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s pražským typem hlavy
Typ a průměr kol: 666 mm s přítlačným kotoučem a pružnou vložkou GMT
Brzdy: Elektrohydraulická střadačová kotoučová brzda Dako K.P.T.010
Kolejnicová brzda FC63 70 kN, 40A, 102 kg (stupeň 1 - zadní podvozky; stupeň 2 - všechny podvozky)
Řadič: Dynamický 0-1500A
Stupně řadiče: Jízda: Dynamický (0-1500A), 7x brzda, 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 16x HLU3436 P/44-VA
Vstupní napětí motoru: ~392 V
Parametry motoru: Výkon: 46,6 kW
Otáčky: 196/706 ot./min.
Chlazení: směs voda+glykol
Motorventilátor: PM FC035-4DQ.2C.A7
3x230V
Motorventilátor pulzního měniče: 2x radiální RH25M-2DK.3B.1R

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
22 322 čt 9.3. 4:529.3. 20:37 9418*MU*1
 9  314 st 8.3. 14:518.3. 23:44 9418
 4  305 st 8.3. 6:008.3. 9:59 9418
sjMO 301 st 8.3. 3:278.3. 4:11 9418
 9  322 út 7.3. 6:397.3. 8:58 9418
 9  307 po 6.3. 5:146.3. 18:46 9418
10 302 ne 5.3. 4:235.3. 23:49 9418
32 305 so 4.3. 7:225.3. 1:09 9418
 4  306 pá 3.3. 15:323.3. 19:32 9418
16 311 pá 3.3. 6:203.3. 9:03 9418
22 306 čt 2.3. 5:082.3. 20:18 9418
16 311 st 1.3. 15:331.3. 22:39 9418
 4  302 st 1.3. 5:331.3. 9:31 9418
22 334 út 28.2. 5:021.3. 0:31 9418
22 318 po 27.2. 4:3228.2. 0:51 9418
 7  302 pá 24.2. 5:5824.2. 20:54 9418
22 311 čt 23.2. 4:2223.2. 18:52 9418
10 312 st 22.2. 6:3123.2. 0:29 9418
22 301 út 21.2. 4:4022.2. 1:01 9418
22 333 po 20.2. 21:1521.2. 0:19 9418*Z1
 9  318 po 20.2. 15:0720.2. 19:32 9418
16 317 po 20.2. 7:0020.2. 9:27 9418
 7  305 so 18.2. 5:2618.2. 21:54 9418
10 316 pá 17.2. 15:4517.2. 22:54 9418
32 305 čt 16.2. 5:2316.2. 20:15 9418
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události
*1 = nehoda s osobním vozem před zast. U Zvonu ZC
*Z1 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9384

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.