Jiný vůz:

Informace o tramvaji 15T ev. č. 9418

Domovská vozovna: Žižkov

Aktuální vozovna: Motol (od 26.12.2019)

Oficiální označení typu vozu: 15T

Neoficiální označení: 15Tf

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2017

Dodání: 31. 10. 2017

Výrobní číslo: 10376

Profil kol: PR-1

Dveře: Ultimate

Sedadla: Pino (plastová). Výrobce: Vogelsitze. Červená (RAL 3001), šedá (RAL 6500)

Centrální počítač OIS: Apex DT-04

Vnitřní informační systém: Bustec

Klimatizace kabiny: Bahoza HVAC S78S

Klimatizace salonu: Bahoza KLMT 15002

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 800.25

Najeto: cca 225 271 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 33,416 m
Délka skříně samostatně: 31,4 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3450 mm
Vzdálenost čepů: 7750 mm » 1900 mm » 7700 mm » 1900 mm » 7750 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 450 mm / 350 mm (nízkopodlažní vstup)
Počet míst k sezení: 61
Počet míst ke stání: 223
Maximální obsaditelnost: 284 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících bez klimatizační jednotky: 43790 kg
Bez cestujících s klimatizační jednotkou: 44300 kg
Maximální zátěž: 63700 kg
Hmotnost vnějších podvozků: 5250 kg
Hmotnost vnitřních podvozků: 4890 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,9 kN | 66,4 kN | 67,1 kN | 49,1 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová
Pulzní měnič: 4 pulzní měniče s IGBT SKiiP tranzistory s rekuperací
Statický měnič: SM 36.1 – 600V ss. » 3x400 V, 14 kW, 240 A + 600V ss. » 230 V, 2,5kW, 11A
Sběrač: Stemmann Fb800.25
Odpojovač/uzemňovač: 1PPAD51
Ventilační jednotka: KTV-1-15T
Klima kabiny řidiče: HVAC S78S
Spřáhlo: Skládací, mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s pražským typem hlavy
Typ a průměr kol: 666 mm s přítlačným kotoučem a pružnou vložkou GMT
Brzdy: Elektrohydraulická střadačová kotoučová brzda Dako K.P.T.010
Kolejnicová brzda FC63 70 kN, 40A, 102 kg (stupeň 1 - zadní podvozky; stupeň 2 - všechny podvozky)
Řadič: Dynamický 0-1500A
Stupně řadiče: Jízda: Dynamický (0-1500A), 7x brzda, 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 16x HLU3436 P/44-VA
Vstupní napětí motoru: ~392 V
Parametry motoru: Výkon: 46,6 kW
Otáčky: 196/706 ot./min.
Chlazení: směs voda+glykol
Motorventilátor: PM FC035-4DQ.2C.A7
3x230V
Motorventilátor pulzního měniče: 2x radiální RH25M-2DK.3B.1R

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
16 305 pá 22.1. 5:4222.1. 22:53 9418
12 308 čt 21.1. 5:3421.1. 20:09 9418
10 317 st 20.1. 6:0520.1. 21:54 9418
 7  307 út 19.1. 5:4819.1. 21:15 9418
20 303 ne 17.1. 4:5017.1. 23:31 9418
 5  309 so 16.1. 4:0716.1. 21:22 9418
10 310 pá 15.1. 5:0515.1. 23:26 9418
 7  309 čt 14.1. 4:2314.1. 21:30 9418
 5  301 st 13.1. 4:0713.1. 21:08 9418
 7  309 út 12.1. 4:2312.1. 21:30 9418
20 314 po 11.1. 5:3811.1. 22:31 9418
 5  308 ne 10.1. 5:4910.1. 21:08 9418
 5  306 so 9.1. 4:489.1. 22:52 9418
12 310 pá 8.1. 4:378.1. 22:41 9418
12 310 čt 7.1. 4:377.1. 22:41 9418
16 310 st 6.1. 6:136.1. 21:08 9418
Rok 2020
16 303 út 29.12. 5:1029.12. 22:13 9418*MU*1
10 305 po 28.12. 4:1828.12. 22:25 9418
10 304 ne 27.12. 10:0427.12. 22:24 9418
20 309 so 26.12. 4:1226.12. 22:51 9418
20 303 pá 25.12. 6:5025.12. 23:31 9418
10 308 čt 24.12. 4:5824.12. 17:24 9418
20 314 st 23.12. 5:3823.12. 22:31 9418
 4  304 út 22.12. 5:5122.12. 19:50 9418
16 310 po 21.12. 6:1321.12. 21:08 9418
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události
*1 = nehoda s osobním vozidlem u Hotelu Golf ZC

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.