Jiný vůz:

Podrobnosti vozu 15Tf ev. č. 9418

Domovská vozovna: Žižkov

Typ vozu: 15Tf

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2017

Dodání: 31. 10. 2017

Výrobní číslo: 10376

Profil kol: PR-1

Dveře: Ultimate

Sedadla: Pino (plastová). Výrobce: Vogelsitze. Červená (RAL 3001), šedá (RAL 6500)

Označovače: Mikroelektronika Camel Combi

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Vnitřní informační systém: Bustec

Klimatizace kabiny: Bahoza HVAC S78S

Klimatizace salonu: FAIVELEY 9645500

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 800.25

Najeto: cca 30 345 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 33,416 m
Délka skříně samostatně: 31,4 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3450 mm
Vzdálenost čepů: 7750 mm » 1900 mm » 7700 mm » 1900 mm » 7750 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 450 mm / 350 mm (nízkopodlažní vstup)
Počet míst k sezení: 61
Počet míst ke stání: 223
Maximální obsaditelnost: 284 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících bez klimatizační jednotky: 43790 kg
Bez cestujících s klimatizační jednotkou: 44300 kg
Maximální zátěž: 63700 kg
Hmotnost vnějších podvozků: 5250 kg
Hmotnost vnitřních podvozků: 4890 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,9 kN | 66,4 kN | 67,1 kN | 49,1 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová
Pulzní měnič: 4 pulzní měniče s IGBT SKiiP tranzistory s rekuperací
Statický měnič: SM 36.1 – 600V ss. » 3x400 V, 14 kW, 240 A + 600V ss. » 230 V, 2,5kW, 11A
Sběrač: Stemmann Fb800.25
Odpojovač/uzemňovač: 1PPAD51
Ventilační jednotka: KTV-1-15T
Klima kabiny řidiče: HVAC S78S
Spřáhlo: Skládací, mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s pražským typem hlavy
Typ a průměr kol: 666 mm s přítlačným kotoučem a pružnou vložkou GMT
Brzdy: Elektrohydraulická střadačová kotoučová brzda Dako K.P.T.010
Kolejnicová brzda FC63 70 kN, 40A, 102 kg (stupeň 1 - střední podvozky; stupeň 2 - všechny podvozky)
Řadič: Dynamický 0-1500A
Stupně řadiče: Jízda: Dynamický (0-1500A), 7x brzda, 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 16x HLU3436 P/44-VA
Vstupní napětí motoru: ~392 V
Parametry motoru: Výkon: 46,6 kW
Otáčky: 196/706 ot./min.
Chlazení: směs voda+glykol
Motorventilátor: PM FC035-4DQ.2C.A7
3x230V
Motorventilátor pulzního měniče: 2x radiální RH25M-2DK.3B.1R

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
17+24 843 út 24.4. 6:1525.4. 0:49 9418
 1  805 po 23.4. 4:2823.4. 19:30 9418
15 803 ne 22.4. 5:2422.4. 22:09 9418
15 807 pá 20.4. 17:0020.4. 19:04 9418*Z
15 807 út 17.4. 6:5117.4. 8:57 9418
 1  803 so 14.4. 7:1814.4. 21:22 9418
 9  811 čt 12.4. 5:4813.4. 0:46 9418
 1  814 st 11.4. 14:4912.4. 1:12 9418
 1  814 st 11.4. 5:4111.4. 9:48 9418
 9  814 út 10.4. 5:5711.4. 0:56 9418
3+6 821 po 9.4. 4:239.4. 22:11 9418
 9  801 ne 8.4. 5:139.4. 0:26 9418
 1  806 so 7.4. 7:417.4. 22:07 9418
24 804 pá 6.4. 6:006.4. 20:25 9418
11 809 čt 5.4. 4:105.4. 19:44 9418
15 806 st 4.4. 6:345.4. 0:26 9418
 9  817 út 27.3. 6:1227.3. 20:12 9418
 5  806 po 26.3. 5:2027.3. 0:47 9418
 5  810 ne 25.3. 13:1825.3. 21:21 9418
 9  802 čt 22.3. 5:1823.3. 0:16 9418
 1  805 st 21.3. 4:2821.3. 19:30 9418
15 806 út 20.3. 6:3421.3. 0:26 9418
 9  817 po 19.3. 6:1219.3. 20:12 9418
 1  807 pá 16.3. 4:4816.3. 21:37 9418
 1  805 čt 15.3. 4:2815.3. 19:30 9418
*Z = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9428

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná v naší databázi. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.