Jiný vůz:

Informace o tramvaji 15T ev. č. 9418

Evidované celoplošné polepy:

 
 
 
IBSA Flector (od 12. 11. 2023 do současnosti)

IBSA Flector

Zobrazit ve větším rozlišení
 
 
 
Český rozhlas - 100 let (od 6. 5. 2023 do 11. 11. 2023)

Český rozhlas - 100 let

Zobrazit ve větším rozlišení

Domovská vozovna: Žižkov

Aktuální vozovna: Motol (od 12.8.2023)

Oficiální označení typu vozu: 15T

Neoficiální označení: 15Tf

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2017

Dodání: 31. 10. 2017

Výrobní číslo: 10376

Profil kol: K

Dveře: Ultimate

Sedadla: Pino (plastová). Výrobce: Vogelsitze. Červená (RAL 3001), šedá (RAL 6500)

Centrální počítač OIS: Apex DT-04

Vnitřní informační systém: Bustec

Klimatizace kabiny: Bahoza HVAC S78S

Klimatizace salonu: Bahoza KLMT 15002

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 800.25

Najeto: cca 418 452 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 33,416 m
Délka skříně samostatně: 31,4 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3450 mm
Vzdálenost čepů: 7750 mm » 1900 mm » 7700 mm » 1900 mm » 7750 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 450 mm / 350 mm (nízkopodlažní vstup)
Počet míst k sezení: 61
Počet míst ke stání: 223
Maximální obsaditelnost: 284 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících bez klimatizační jednotky: 43790 kg
Bez cestujících s klimatizační jednotkou: 44300 kg
Maximální zátěž: 63700 kg
Hmotnost vnějších podvozků: 5250 kg
Hmotnost vnitřních podvozků: 4890 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,9 kN | 66,4 kN | 67,1 kN | 49,1 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová
Pulzní měnič: 4 pulzní měniče s IGBT SKiiP tranzistory s rekuperací
Statický měnič: SM 36.1 – 600V ss. » 3x400 V, 14 kW, 240 A + 600V ss. » 230 V, 2,5kW, 11A
Sběrač: Stemmann Fb800.25
Odpojovač/uzemňovač: 1PPAD51
Ventilační jednotka: KTV-1-15T
Klima kabiny řidiče: HVAC S78S
Spřáhlo: Skládací, mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s pražským typem hlavy
Typ a průměr kol: 666 mm s přítlačným kotoučem a pružnou vložkou GMT
Brzdy: Elektrohydraulická střadačová kotoučová brzda Dako K.P.T.010
Kolejnicová brzda FC63 70 kN, 40A, 102 kg (stupeň 1 - zadní podvozky; stupeň 2 - všechny podvozky)
Řadič: Dynamický 0-1500A
Stupně řadiče: Jízda: Dynamický (0-1500A), 7x brzda, 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 16x HLU3436 P/44-VA
Vstupní napětí motoru: ~392 V
Parametry motoru: Výkon: 46,6 kW
Otáčky: 196/706 ot./min.
Chlazení: směs voda+glykol
Motorventilátor: PM FC035-4DQ.2C.A7
3x230V
Motorventilátor pulzního měniče: 2x radiální RH25M-2DK.3B.1R

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
5+14 304 dnes 7:0021.7. 0:35 9418
 7  314 pá 19.7. 6:1719.7. 20:57 9418
3+9 303 čt 18.7. 5:3218.7. 19:41 9418
15 306 st 17.7. 5:0817.7. 20:27 9418
 7  305 út 16.7. 4:3116.7. 22:23 9418
16 304 po 15.7. 4:3316.7. 0:16 9418
20 306 ne 14.7. 4:1714.7. 23:34 9418
20 301 so 13.7. 4:5714.7. 0:59 9418
10 318 pá 12.7. 4:4213.7. 0:28 9418
15 304 čt 11.7. 6:4111.7. 21:56 9418
10 314 st 10.7. 7:0410.7. 20:35 9418
5+14 307 út 9.7. 5:389.7. 20:01 9418
20 303 po 8.7. 5:128.7. 19:34 9418
20 305 ne 7.7. 4:147.7. 23:24 9418
12 303 so 6.7. 4:477.7. 0:57 9418
10 309 pá 5.7. 8:286.7. 0:28 9418
10 309 čt 4.7. 6:264.7. 19:35 9418
16 309 st 3.7. 5:113.7. 19:50 9418
15 309 út 2.7. 5:282.7. 21:12 9418
 7  310 po 1.7. 5:371.7. 20:13 9418
10 302 ne 30.6. 4:421.7. 0:08 9418
20 308 so 29.6. 5:1430.6. 1:03 9418
10 307 pá 28.6. 5:5628.6. 22:48 9418
16 312 čt 27.6. 5:1527.6. 20:07 9418
10 307 st 26.6. 5:5626.6. 22:48 9418


Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná námi, našimi spolupracovníky, či převzatá z oficiálních otevřených dat. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.