Jiný vůz:

Informace o tramvaji 15T ev. č. 9418

Domovská vozovna: Žižkov

Oficiální označení typu vozu: 15T

Neoficiální označení: 15Tf

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2017

Dodání: 31. 10. 2017

Výrobní číslo: 10376

Profil kol: PR-1

Dveře: Ultimate

Sedadla: Pino (plastová). Výrobce: Vogelsitze. Červená (RAL 3001), šedá (RAL 6500)

Označovače: Mikroelektronika Camel Combi

Centrální počítač OIS: Apex DT-04

Vnitřní informační systém: Bustec

Klimatizace kabiny: Bahoza HVAC S78S

Klimatizace salonu: FAIVELEY 9645500

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 800.25

Najeto: cca 206 416 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 33,416 m
Délka skříně samostatně: 31,4 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3450 mm
Vzdálenost čepů: 7750 mm » 1900 mm » 7700 mm » 1900 mm » 7750 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 450 mm / 350 mm (nízkopodlažní vstup)
Počet míst k sezení: 61
Počet míst ke stání: 223
Maximální obsaditelnost: 284 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících bez klimatizační jednotky: 43790 kg
Bez cestujících s klimatizační jednotkou: 44300 kg
Maximální zátěž: 63700 kg
Hmotnost vnějších podvozků: 5250 kg
Hmotnost vnitřních podvozků: 4890 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,9 kN | 66,4 kN | 67,1 kN | 49,1 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová
Pulzní měnič: 4 pulzní měniče s IGBT SKiiP tranzistory s rekuperací
Statický měnič: SM 36.1 – 600V ss. » 3x400 V, 14 kW, 240 A + 600V ss. » 230 V, 2,5kW, 11A
Sběrač: Stemmann Fb800.25
Odpojovač/uzemňovač: 1PPAD51
Ventilační jednotka: KTV-1-15T
Klima kabiny řidiče: HVAC S78S
Spřáhlo: Skládací, mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s pražským typem hlavy
Typ a průměr kol: 666 mm s přítlačným kotoučem a pružnou vložkou GMT
Brzdy: Elektrohydraulická střadačová kotoučová brzda Dako K.P.T.010
Kolejnicová brzda FC63 70 kN, 40A, 102 kg (stupeň 1 - zadní podvozky; stupeň 2 - všechny podvozky)
Řadič: Dynamický 0-1500A
Stupně řadiče: Jízda: Dynamický (0-1500A), 7x brzda, 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 16x HLU3436 P/44-VA
Vstupní napětí motoru: ~392 V
Parametry motoru: Výkon: 46,6 kW
Otáčky: 196/706 ot./min.
Chlazení: směs voda+glykol
Motorventilátor: PM FC035-4DQ.2C.A7
3x230V
Motorventilátor pulzního měniče: 2x radiální RH25M-2DK.3B.1R

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
10 311 st 30.9. 4:571.10. 0:24 9418
 9  314 út 29.9. 4:3330.9. 0:19 9418
 9  312 po 28.9. 4:5329.9. 0:09 9418
 9  312 ne 27.9. 4:5328.9. 0:09 9418
 9  313 so 26.9. 7:3027.9. 0:19 9418*Z
20 303 pá 25.9. 4:3826.9. 0:45 9418
 9  323 čt 24.9. 5:0225.9. 0:59 9418
12 304 st 23.9. 19:1524.9. 0:55 9418*Z1
10 322 st 23.9. 6:0523.9. 9:47 9418
 3  315 út 22.9. 14:4222.9. 20:32 9418
 4  307 út 22.9. 6:1122.9. 9:58 9418
 9  301 po 21.9. 5:3921.9. 20:14 9418
 9  307 so 19.9. 6:2019.9. 23:39 9418
 5  301 pá 18.9. 6:1418.9. 21:47 9418
 5  302 čt 17.9. 4:4117.9. 22:27 9418
 9  313 st 16.9. 4:1317.9. 0:09 9418
17 314 út 15.9. 5:4915.9. 23:24 9418
17 308 po 14.9. 6:2914.9. 20:13 9418
15 313 pá 11.9. 5:3611.9. 9:13 9418
 7  307 čt 10.9. 4:4310.9. 23:06 9418
12 307 st 9.9. 4:529.9. 20:10 9418
10 309 út 8.9. 4:369.9. 0:04 9418
 9  327 po 7.9. 5:218.9. 1:09 9418
16 302 ne 6.9. 9:246.9. 22:25 9418
 7  303 so 5.9. 7:365.9. 22:07 9418
*Z = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9430
*Z1 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9204

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.