Jiný vůz:

Informace o tramvaji 15T ev. č. 9418

Domovská vozovna: Žižkov

Aktuální vozovna: Motol (od 14.11.2022)

Oficiální označení typu vozu: 15T

Neoficiální označení: 15Tf

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2017

Dodání: 31. 10. 2017

Výrobní číslo: 10376

Profil kol: K

Dveře: Ultimate

Sedadla: Pino (plastová). Výrobce: Vogelsitze. Červená (RAL 3001), šedá (RAL 6500)

Centrální počítač OIS: Apex DT-04

Vnitřní informační systém: Bustec

Klimatizace kabiny: Bahoza HVAC S78S

Klimatizace salonu: Bahoza KLMT 15002

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 800.25

Najeto: cca 298 096 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 33,416 m
Délka skříně samostatně: 31,4 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3450 mm
Vzdálenost čepů: 7750 mm » 1900 mm » 7700 mm » 1900 mm » 7750 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 450 mm / 350 mm (nízkopodlažní vstup)
Počet míst k sezení: 61
Počet míst ke stání: 223
Maximální obsaditelnost: 284 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících bez klimatizační jednotky: 43790 kg
Bez cestujících s klimatizační jednotkou: 44300 kg
Maximální zátěž: 63700 kg
Hmotnost vnějších podvozků: 5250 kg
Hmotnost vnitřních podvozků: 4890 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,9 kN | 66,4 kN | 67,1 kN | 49,1 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová
Pulzní měnič: 4 pulzní měniče s IGBT SKiiP tranzistory s rekuperací
Statický měnič: SM 36.1 – 600V ss. » 3x400 V, 14 kW, 240 A + 600V ss. » 230 V, 2,5kW, 11A
Sběrač: Stemmann Fb800.25
Odpojovač/uzemňovač: 1PPAD51
Ventilační jednotka: KTV-1-15T
Klima kabiny řidiče: HVAC S78S
Spřáhlo: Skládací, mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s pražským typem hlavy
Typ a průměr kol: 666 mm s přítlačným kotoučem a pružnou vložkou GMT
Brzdy: Elektrohydraulická střadačová kotoučová brzda Dako K.P.T.010
Kolejnicová brzda FC63 70 kN, 40A, 102 kg (stupeň 1 - zadní podvozky; stupeň 2 - všechny podvozky)
Řadič: Dynamický 0-1500A
Stupně řadiče: Jízda: Dynamický (0-1500A), 7x brzda, 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 16x HLU3436 P/44-VA
Vstupní napětí motoru: ~392 V
Parametry motoru: Výkon: 46,6 kW
Otáčky: 196/706 ot./min.
Chlazení: směs voda+glykol
Motorventilátor: PM FC035-4DQ.2C.A7
3x230V
Motorventilátor pulzního měniče: 2x radiální RH25M-2DK.3B.1R

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
9+26 307 pá 2.12. 4:272.12. 21:14 9418
9+15 327 čt 1.12. 15:162.12. 0:54 9418
 4  303 čt 1.12. 5:381.12. 9:38 9418
20 309 st 30.11. 5:011.12. 1:01 9418
9+26 306 út 29.11. 15:3130.11. 0:04 9418
9+26 305 út 29.11. 6:0629.11. 8:51 9418
 7  312 po 28.11. 5:4628.11. 21:54 9418
 7  314 pá 25.11. 5:5825.11. 20:11 9418
12+14 321 čt 24.11. 15:0624.11. 20:42 9418
 4  305 čt 24.11. 6:0024.11. 9:59 9418
20 308 st 23.11. 15:2524.11. 0:41 9418
12+14 321 st 23.11. 5:4523.11. 9:04 9418
 4  301 út 22.11. 14:5322.11. 18:50 9418
12+14 305 út 22.11. 6:3822.11. 10:20 9418
 7  305 po 21.11. 6:3221.11. 21:09 9418
20 305 pá 18.11. 4:1218.11. 23:41 9418
12+14 301 čt 17.11. 5:2218.11. 1:11 9418
12+14 313 st 16.11. 4:2216.11. 22:40 9418
10 311 út 15.11. 14:5516.11. 0:49 9418
 7  304 út 15.11. 5:2215.11. 9:57 9418
 9  319 po 14.11. 6:0514.11. 21:39 9418
 9  815 so 12.11. 5:0613.11. 0:12 9418
25 811 pá 11.11. 5:2511.11. 22:19 9418
15 803 čt 10.11. 17:2011.11. 0:03 9418*Z1
 9  322 st 9.11. 15:239.11. 19:47 9418
*Z1 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9430

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.