Jiný vůz:

Informace o tramvaji 15T ev. č. 9418

Domovská vozovna: Žižkov

Typ vozu: 15Tf

Oficiální označení typu vozu: 15T

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2017

Dodání: 31. 10. 2017

Výrobní číslo: 10376

Profil kol: PR-1

Dveře: Ultimate

Sedadla: Pino (plastová). Výrobce: Vogelsitze. Červená (RAL 3001), šedá (RAL 6500)

Označovače: Mikroelektronika Camel Combi

Centrální počítač OIS: Apex DT-04

Vnitřní informační systém: Bustec

Klimatizace kabiny: Bahoza HVAC S78S

Klimatizace salonu: FAIVELEY 9645500

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 800.25

Najeto: cca 148 748 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 33,416 m
Délka skříně samostatně: 31,4 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3450 mm
Vzdálenost čepů: 7750 mm » 1900 mm » 7700 mm » 1900 mm » 7750 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 450 mm / 350 mm (nízkopodlažní vstup)
Počet míst k sezení: 61
Počet míst ke stání: 223
Maximální obsaditelnost: 284 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících bez klimatizační jednotky: 43790 kg
Bez cestujících s klimatizační jednotkou: 44300 kg
Maximální zátěž: 63700 kg
Hmotnost vnějších podvozků: 5250 kg
Hmotnost vnitřních podvozků: 4890 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,9 kN | 66,4 kN | 67,1 kN | 49,1 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová
Pulzní měnič: 4 pulzní měniče s IGBT SKiiP tranzistory s rekuperací
Statický měnič: SM 36.1 – 600V ss. » 3x400 V, 14 kW, 240 A + 600V ss. » 230 V, 2,5kW, 11A
Sběrač: Stemmann Fb800.25
Odpojovač/uzemňovač: 1PPAD51
Ventilační jednotka: KTV-1-15T
Klima kabiny řidiče: HVAC S78S
Spřáhlo: Skládací, mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s pražským typem hlavy
Typ a průměr kol: 666 mm s přítlačným kotoučem a pružnou vložkou GMT
Brzdy: Elektrohydraulická střadačová kotoučová brzda Dako K.P.T.010
Kolejnicová brzda FC63 70 kN, 40A, 102 kg (stupeň 1 - střední podvozky; stupeň 2 - všechny podvozky)
Řadič: Dynamický 0-1500A
Stupně řadiče: Jízda: Dynamický (0-1500A), 7x brzda, 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 16x HLU3436 P/44-VA
Vstupní napětí motoru: ~392 V
Parametry motoru: Výkon: 46,6 kW
Otáčky: 196/706 ot./min.
Chlazení: směs voda+glykol
Motorventilátor: PM FC035-4DQ.2C.A7
3x230V
Motorventilátor pulzního měniče: 2x radiální RH25M-2DK.3B.1R

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
22 727 út 12.11. 14:2413.11. 0:54 9418
26 714 út 12.11. 7:1112.11. 10:08 9418
26 719 po 11.11. 6:2511.11. 9:18 9418
18 702 ne 10.11. 7:5411.11. 0:33 9418
 1  702 so 9.11. 4:419.11. 21:36 9418
 1  708 pá 8.11. 14:368.11. 21:05 9418*MU
26 719 pá 8.11. 6:258.11. 9:18 9418
26 718 čt 7.11. 5:318.11. 0:21 9418
 8  706 st 6.11. 14:456.11. 23:39 9418
20 705 st 6.11. 5:256.11. 9:35 9418
26 718 út 5.11. 5:316.11. 0:21 9418
25 711 po 4.11. 4:004.11. 22:58 9418
25 702 ne 3.11. 4:203.11. 22:41 9418
 1  706 so 2.11. 4:012.11. 22:36 9418
22 710 pá 1.11. 4:042.11. 0:33 9418
26 708 čt 31.10. 4:221.11. 1:19 9418
18 722 st 30.10. 6:1130.10. 23:48 9418
26 702 út 29.10. 13:4529.10. 18:58 9418*Z
22 731 út 29.10. 6:3629.10. 10:00 9418*MU
 1  704 po 28.10. 4:0128.10. 22:36 9418
22 717 ne 27.10. 4:4328.10. 1:13 9418
25 702 so 26.10. 4:2026.10. 22:41 9418
 1  708 pá 25.10. 14:3626.10. 1:22 9418
 1  704 pá 25.10. 6:4725.10. 9:46 9418
26 141 út 22.10. 6:3122.10. 22:05 9418
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události
*Z = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9303

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.