Jiný vůz:

Informace o tramvaji 15T ev. č. 9418

Evidované celoplošné polepy:

 
 
 
IBSA Flector (od 12. 11. 2023 do současnosti)

IBSA Flector

Zobrazit ve větším rozlišení
 
 
 
Český rozhlas - 100 let (od 6. 5. 2023 do 11. 11. 2023)

Český rozhlas - 100 let

Zobrazit ve větším rozlišení

Domovská vozovna: Žižkov

Aktuální vozovna: Motol (od 12.8.2023)

Oficiální označení typu vozu: 15T

Neoficiální označení: 15Tf

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2017

Dodání: 31. 10. 2017

Výrobní číslo: 10376

Profil kol: K

Dveře: Ultimate

Sedadla: Pino (plastová). Výrobce: Vogelsitze. Červená (RAL 3001), šedá (RAL 6500)

Centrální počítač OIS: Apex DT-04

Vnitřní informační systém: Bustec

Klimatizace kabiny: Bahoza HVAC S78S

Klimatizace salonu: Bahoza KLMT 15002

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 800.25

Najeto: cca 362 412 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 33,416 m
Délka skříně samostatně: 31,4 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3450 mm
Vzdálenost čepů: 7750 mm » 1900 mm » 7700 mm » 1900 mm » 7750 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 450 mm / 350 mm (nízkopodlažní vstup)
Počet míst k sezení: 61
Počet míst ke stání: 223
Maximální obsaditelnost: 284 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících bez klimatizační jednotky: 43790 kg
Bez cestujících s klimatizační jednotkou: 44300 kg
Maximální zátěž: 63700 kg
Hmotnost vnějších podvozků: 5250 kg
Hmotnost vnitřních podvozků: 4890 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,9 kN | 66,4 kN | 67,1 kN | 49,1 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová
Pulzní měnič: 4 pulzní měniče s IGBT SKiiP tranzistory s rekuperací
Statický měnič: SM 36.1 – 600V ss. » 3x400 V, 14 kW, 240 A + 600V ss. » 230 V, 2,5kW, 11A
Sběrač: Stemmann Fb800.25
Odpojovač/uzemňovač: 1PPAD51
Ventilační jednotka: KTV-1-15T
Klima kabiny řidiče: HVAC S78S
Spřáhlo: Skládací, mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s pražským typem hlavy
Typ a průměr kol: 666 mm s přítlačným kotoučem a pružnou vložkou GMT
Brzdy: Elektrohydraulická střadačová kotoučová brzda Dako K.P.T.010
Kolejnicová brzda FC63 70 kN, 40A, 102 kg (stupeň 1 - zadní podvozky; stupeň 2 - všechny podvozky)
Řadič: Dynamický 0-1500A
Stupně řadiče: Jízda: Dynamický (0-1500A), 7x brzda, 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 16x HLU3436 P/44-VA
Vstupní napětí motoru: ~392 V
Parametry motoru: Výkon: 46,6 kW
Otáčky: 196/706 ot./min.
Chlazení: směs voda+glykol
Motorventilátor: PM FC035-4DQ.2C.A7
3x230V
Motorventilátor pulzního měniče: 2x radiální RH25M-2DK.3B.1R

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
 9  313 dnes 5:4429.11. 19:14 9418
22 329 út 28.11. 5:3228.11. 19:43 9418
 7  310 po 27.11. 14:4227.11. 19:31 9418
12 301 po 27.11. 6:2727.11. 9:26 9418
 9  318 ne 26.11. 7:4826.11. 22:36 9418
10 306 so 25.11. 7:4425.11. 21:49 9418
 9  321 čt 23.11. 6:1524.11. 0:02 9418
16 315 st 22.11. 7:3022.11. 18:37 9418
 7  301 pá 17.11. 7:5118.11. 0:47 9418
15 307 čt 16.11. 7:4616.11. 20:26 9418
15 309 st 15.11. 6:0215.11. 18:51 9418
 9  313 út 14.11. 5:4414.11. 19:14 9418
 7  311 po 13.11. 4:4913.11. 21:30 9418
 4  310 pá 10.11. 5:1610.11. 10:18 9418
15 303 čt 9.11. 4:489.11. 18:03 9418
12 312 st 8.11. 4:468.11. 19:26 9418
16 302 út 7.11. 5:417.11. 19:07 9418
15 312 po 6.11. 15:386.11. 19:17 9418
12 301 po 6.11. 6:276.11. 9:26 9418
10 312 ne 5.11. 10:375.11. 23:07 9418
 5  305 so 4.11. 5:434.11. 22:44 9418
 4  308 pá 3.11. 5:363.11. 20:55 9418
 9  338 čt 2.11. 6:253.11. 0:22 9418
15 310 st 1.11. 6:121.11. 18:59 9418
22 307 út 31.10. 5:1331.10. 22:09 9418


Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.