Jiný vůz:

Podrobnosti vozu 15Tf ev. č. 9417

Domovská vozovna: Žižkov

Typ vozu: 15Tf

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2017

Dodání: 24. 10. 2017

Výrobní číslo: 10375

Profil kol: PR-1

Dveře: Ultimate

Sedadla: Pino (plastová). Výrobce: Vogelsitze. Červená (RAL 3001), šedá (RAL 6500)

Označovače: Mikroelektronika Camel Combi

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Vnitřní informační systém: Bustec

Klimatizace kabiny: Bahoza HVAC S78S

Klimatizace salonu: FAIVELEY 9645500

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 800.25

Najeto: cca 81 839 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 33,416 m
Délka skříně samostatně: 31,4 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3450 mm
Vzdálenost čepů: 7750 mm » 1900 mm » 7700 mm » 1900 mm » 7750 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 450 mm / 350 mm (nízkopodlažní vstup)
Počet míst k sezení: 61
Počet míst ke stání: 223
Maximální obsaditelnost: 284 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících bez klimatizační jednotky: 43790 kg
Bez cestujících s klimatizační jednotkou: 44300 kg
Maximální zátěž: 63700 kg
Hmotnost vnějších podvozků: 5250 kg
Hmotnost vnitřních podvozků: 4890 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,9 kN | 66,4 kN | 67,1 kN | 49,1 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová
Pulzní měnič: 4 pulzní měniče s IGBT SKiiP tranzistory s rekuperací
Statický měnič: SM 36.1 – 600V ss. » 3x400 V, 14 kW, 240 A + 600V ss. » 230 V, 2,5kW, 11A
Sběrač: Stemmann Fb800.25
Odpojovač/uzemňovač: 1PPAD51
Ventilační jednotka: KTV-1-15T
Klima kabiny řidiče: HVAC S78S
Spřáhlo: Skládací, mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s pražským typem hlavy
Typ a průměr kol: 666 mm s přítlačným kotoučem a pružnou vložkou GMT
Brzdy: Elektrohydraulická střadačová kotoučová brzda Dako K.P.T.010
Kolejnicová brzda FC63 70 kN, 40A, 102 kg (stupeň 1 - střední podvozky; stupeň 2 - všechny podvozky)
Řadič: Dynamický 0-1500A
Stupně řadiče: Jízda: Dynamický (0-1500A), 7x brzda, 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 16x HLU3436 P/44-VA
Vstupní napětí motoru: ~392 V
Parametry motoru: Výkon: 46,6 kW
Otáčky: 196/706 ot./min.
Chlazení: směs voda+glykol
Motorventilátor: PM FC035-4DQ.2C.A7
3x230V
Motorventilátor pulzního měniče: 2x radiální RH25M-2DK.3B.1R

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
 8  710 út 11.12. 5:5611.12. 20:08 9417
 1  713 po 10.12. 6:0510.12. 20:16 9417
 1  701 ne 9.12. 4:519.12. 22:01 9417
20 704 so 8.12. 6:069.12. 0:44 9417
 1  713 pá 7.12. 6:057.12. 20:16 9417
26 712 čt 6.12. 5:036.12. 23:25 9417
22 701 st 5.12. 5:435.12. 20:32 9417
22 702 út 4.12. 5:534.12. 23:19 9417
 1  711 po 3.12. 4:213.12. 23:42 9417
22 722 ne 2.12. 3:443.12. 1:16 9417
22 713 so 1.12. 6:472.12. 1:16 9417
20 705 pá 30.11. 15:271.12. 0:44 9417
22 727 pá 30.11. 6:2830.11. 9:24 9417
20 706 st 28.11. 4:5228.11. 19:56 9417
22 726 út 27.11. 18:0028.11. 0:56 9417*Z
25 711 po 26.11. 9:1026.11. 22:40 9417*Z1
26 708 ne 25.11. 4:2226.11. 0:41 9417
 8  705 so 24.11. 4:4725.11. 0:56 9417
32 713 pá 23.11. 6:3924.11. 1:00 9417
18 711 čt 22.11. 5:2922.11. 18:22 9417
18 713 st 21.11. 5:4822.11. 0:47 9417
20 707 út 20.11. 5:1120.11. 20:05 9417
25 711 po 19.11. 4:0019.11. 22:40 9417
32 707 ne 18.11. 9:3219.11. 1:34 9417
25 701 so 17.11. 4:0017.11. 22:40 9417
*Z = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9285
*Z1 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9326

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná v naší databázi. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.