Jiný vůz:

Informace o tramvaji 15T ev. č. 9417

Evidované celoplošné polepy:

 
 
 
Emirates (od 2. 2. 2025 do současnosti)
 
 
 
ČSOB (od 2. 7. 2023 do 1. 2. 2025)

ČSOB

Zobrazit ve větším rozlišení
 
 
 
Eyes Open (od 14. 1. 2023 do 1. 7. 2023)

Eyes Open

Zobrazit ve větším rozlišení

Domovská vozovna: Motol

Oficiální označení typu vozu: 15T

Neoficiální označení: 15Tf

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2017

Dodání: 24. 10. 2017

V provozu od: 16. 11. 2017

Výrobní číslo: 10375

Profil kol: K

Dveře: Ultimate

Sedadla: Pino (plastová). Výrobce: Vogelsitze. Červená (RAL 3001), šedá (RAL 6500)

Centrální počítač OIS: Apex DT-04

Vnitřní informační systém: Bustec

Klimatizace kabiny: Bahoza HVAC S78S

Klimatizace salonu: Bahoza KLMT 15002

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 800.25

Najeto: cca 488 707 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 33,416 m
Délka skříně samostatně: 31,4 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3450 mm
Vzdálenost čepů: 7750 mm » 1900 mm » 7700 mm » 1900 mm » 7750 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 450 mm / 350 mm (nízkopodlažní vstup)
Počet míst k sezení: 61
Počet míst ke stání: 223
Maximální obsaditelnost: 284 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících bez klimatizační jednotky: 43790 kg
Bez cestujících s klimatizační jednotkou: 44300 kg
Maximální zátěž: 63700 kg
Hmotnost vnějších podvozků: 5250 kg
Hmotnost vnitřních podvozků: 4890 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,9 kN | 66,4 kN | 67,1 kN | 49,1 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová
Pulzní měnič: 4 pulzní měniče s IGBT SKiiP tranzistory s rekuperací
Statický měnič: SM 36.1 – 600V ss. » 3x400 V, 14 kW, 240 A + 600V ss. » 230 V, 2,5kW, 11A
Sběrač: Stemmann Fb800.25
Odpojovač/uzemňovač: 1PPAD51
Ventilační jednotka: KTV-1-15T
Klima kabiny řidiče: HVAC S78S
Spřáhlo: Skládací, mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s pražským typem hlavy
Typ a průměr kol: 666 mm s přítlačným kotoučem a pružnou vložkou GMT
Brzdy: Elektrohydraulická střadačová kotoučová brzda Dako K.P.T.010
Kolejnicová brzda FC63 70 kN, 40A, 102 kg (stupeň 1 - zadní podvozky; stupeň 2 - všechny podvozky)
Řadič: Dynamický 0-1500A
Stupně řadiče: Jízda: Dynamický (0-1500A), 7x brzda, 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 16x HLU3436 P/44-VA
Vstupní napětí motoru: ~392 V
Parametry motoru: Výkon: 46,6 kW
Otáčky: 196/706 ot./min.
Chlazení: směs voda+glykol
Motorventilátor: PM FC035-4DQ.2C.A7
3x230V
Motorventilátor pulzního měniče: 2x radiální RH25M-2DK.3B.1R

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
 9  326 dnes 6:331.5. 0:31 9417
16 305 út 29.4. 14:5129.4. 19:31 9417
 9  322 út 29.4. 6:3529.4. 9:01 9417
 9  302 po 28.4. 5:0728.4. 18:29 9417
 7  313 st 23.4. 14:2523.4. 18:15 9417*MU*1
20 311 st 23.4. 7:0423.4. 9:47 9417
10 317 út 22.4. 4:2323.4. 0:27 9417
 9  317 po 21.4. 9:5422.4. 0:41 9417
15 304 ne 20.4. 6:0820.4. 21:56 9417
 7  308 so 19.4. 7:4919.4. 22:48 9417
 7  314 čt 17.4. 4:4917.4. 23:04 9417
22 301 st 16.4. 6:1717.4. 0:07 9417
22 329 út 15.4. 5:3315.4. 19:42 9417
 9  329 po 14.4. 4:5015.4. 0:51 9417
20 301 ne 13.4. 8:1714.4. 0:40 9417
 9  306 so 12.4. 6:1312.4. 23:36 9417
20 308 pá 11.4. 4:5712.4. 0:40 9417
22 331 čt 10.4. 5:4910.4. 22:46 9417
22 307 st 9.4. 5:149.4. 22:26 9417
22 301 út 8.4. 6:179.4. 0:07 9417
 5  313 po 7.4. 4:277.4. 19:03 9417
 5  302 ne 6.4. 4:266.4. 21:24 9417
5+18 330 so 5.4. 4:526.4. 0:11 9417
 4  307 pá 4.4. 5:234.4. 21:19 9417
10 301 čt 3.4. 5:023.4. 21:59 9417
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události
*1 = nehoda s cyklistou před zast. Výtoň ZC

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná námi, našimi spolupracovníky, či převzatá z oficiálních otevřených dat. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.