Jiný vůz:

Informace o tramvaji 15T ev. č. 9417

Evidované celoplošné polepy:

 
 
 
Eyes Open (od 14. 1. 2023 do současnosti)

Eyes Open

Zobrazit ve větším rozlišení

Domovská vozovna: Žižkov

Aktuální vozovna: Motol (od 2.10.2020)

Oficiální označení typu vozu: 15T

Neoficiální označení: 15Tf

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2017

Dodání: 24. 10. 2017

Výrobní číslo: 10375

Profil kol: K

Dveře: Ultimate

Sedadla: Pino (plastová). Výrobce: Vogelsitze. Červená (RAL 3001), šedá (RAL 6500)

Centrální počítač OIS: Apex DT-04

Vnitřní informační systém: Bustec

Klimatizace kabiny: Bahoza HVAC S78S

Klimatizace salonu: Bahoza KLMT 15002

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 800.25

Najeto: cca 322 175 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 33,416 m
Délka skříně samostatně: 31,4 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3450 mm
Vzdálenost čepů: 7750 mm » 1900 mm » 7700 mm » 1900 mm » 7750 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 450 mm / 350 mm (nízkopodlažní vstup)
Počet míst k sezení: 61
Počet míst ke stání: 223
Maximální obsaditelnost: 284 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících bez klimatizační jednotky: 43790 kg
Bez cestujících s klimatizační jednotkou: 44300 kg
Maximální zátěž: 63700 kg
Hmotnost vnějších podvozků: 5250 kg
Hmotnost vnitřních podvozků: 4890 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,9 kN | 66,4 kN | 67,1 kN | 49,1 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová
Pulzní měnič: 4 pulzní měniče s IGBT SKiiP tranzistory s rekuperací
Statický měnič: SM 36.1 – 600V ss. » 3x400 V, 14 kW, 240 A + 600V ss. » 230 V, 2,5kW, 11A
Sběrač: Stemmann Fb800.25
Odpojovač/uzemňovač: 1PPAD51
Ventilační jednotka: KTV-1-15T
Klima kabiny řidiče: HVAC S78S
Spřáhlo: Skládací, mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s pražským typem hlavy
Typ a průměr kol: 666 mm s přítlačným kotoučem a pružnou vložkou GMT
Brzdy: Elektrohydraulická střadačová kotoučová brzda Dako K.P.T.010
Kolejnicová brzda FC63 70 kN, 40A, 102 kg (stupeň 1 - zadní podvozky; stupeň 2 - všechny podvozky)
Řadič: Dynamický 0-1500A
Stupně řadiče: Jízda: Dynamický (0-1500A), 7x brzda, 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 16x HLU3436 P/44-VA
Vstupní napětí motoru: ~392 V
Parametry motoru: Výkon: 46,6 kW
Otáčky: 196/706 ot./min.
Chlazení: směs voda+glykol
Motorventilátor: PM FC035-4DQ.2C.A7
3x230V
Motorventilátor pulzního měniče: 2x radiální RH25M-2DK.3B.1R

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
 9  313 pá 31.3. 5:4731.3. 19:06 9417
22 321 čt 30.3. 6:5930.3. 22:08 9417
 4  307 st 29.3. 15:3929.3. 19:39 9417
16 317 st 29.3. 7:0029.3. 9:27 9417
15 304 út 28.3. 6:0728.3. 19:10 9417
 9  315 po 27.3. 5:5027.3. 23:53 9417
 2  309 ne 26.3. 10:0526.3. 23:01 9417
 7  301 so 25.3. 4:2625.3. 20:54 9417
17 312 pá 24.3. 6:1125.3. 0:20 9417
 9  301 čt 23.3. 7:0223.3. 23:04 9417
 9  324 st 22.3. 6:2623.3. 0:23 9417
10 314 út 21.3. 4:4321.3. 18:09 9417
 9  334 po 20.3. 6:1320.3. 23:24 9417
 9  311 ne 19.3. 9:5519.3. 22:54 9417
 9  319 so 18.3. 5:5518.3. 23:53 9417
10 313 pá 17.3. 4:2318.3. 0:49 9417
 9  312 čt 16.3. 7:0217.3. 0:23 9417
17 323 st 15.3. 5:5315.3. 20:19 9417
 7  302 út 14.3. 5:5814.3. 20:54 9417
 7  310 po 13.3. 4:4513.3. 21:54 9417
 9  306 ne 12.3. 7:0813.3. 0:13 9417
10 304 so 11.3. 5:0311.3. 22:49 9417
 7  302 pá 10.3. 5:5810.3. 20:54 9417
10 309 čt 9.3. 6:179.3. 19:43 9417
10 313 st 8.3. 4:238.3. 11:30 9417*MU
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.