Jiný vůz:

Informace o tramvaji 15T ev. č. 9417

Evidované celoplošné polepy:

 
 
 
ČSOB (od 2. 7. 2023 do současnosti)

ČSOB

Zobrazit ve větším rozlišení
 
 
 
Eyes Open (od 14. 1. 2023 do 1. 7. 2023)

Eyes Open

Zobrazit ve větším rozlišení

Domovská vozovna: Žižkov

Aktuální vozovna: Motol (od 12.8.2023)

Oficiální označení typu vozu: 15T

Neoficiální označení: 15Tf

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2017

Dodání: 24. 10. 2017

Výrobní číslo: 10375

Profil kol: K

Dveře: Ultimate

Sedadla: Pino (plastová). Výrobce: Vogelsitze. Červená (RAL 3001), šedá (RAL 6500)

Centrální počítač OIS: Apex DT-04

Vnitřní informační systém: Bustec

Klimatizace kabiny: Bahoza HVAC S78S

Klimatizace salonu: Bahoza KLMT 15002

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 800.25

Najeto: cca 457 522 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 33,416 m
Délka skříně samostatně: 31,4 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3450 mm
Vzdálenost čepů: 7750 mm » 1900 mm » 7700 mm » 1900 mm » 7750 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 450 mm / 350 mm (nízkopodlažní vstup)
Počet míst k sezení: 61
Počet míst ke stání: 223
Maximální obsaditelnost: 284 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících bez klimatizační jednotky: 43790 kg
Bez cestujících s klimatizační jednotkou: 44300 kg
Maximální zátěž: 63700 kg
Hmotnost vnějších podvozků: 5250 kg
Hmotnost vnitřních podvozků: 4890 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,9 kN | 66,4 kN | 67,1 kN | 49,1 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová
Pulzní měnič: 4 pulzní měniče s IGBT SKiiP tranzistory s rekuperací
Statický měnič: SM 36.1 – 600V ss. » 3x400 V, 14 kW, 240 A + 600V ss. » 230 V, 2,5kW, 11A
Sběrač: Stemmann Fb800.25
Odpojovač/uzemňovač: 1PPAD51
Ventilační jednotka: KTV-1-15T
Klima kabiny řidiče: HVAC S78S
Spřáhlo: Skládací, mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s pražským typem hlavy
Typ a průměr kol: 666 mm s přítlačným kotoučem a pružnou vložkou GMT
Brzdy: Elektrohydraulická střadačová kotoučová brzda Dako K.P.T.010
Kolejnicová brzda FC63 70 kN, 40A, 102 kg (stupeň 1 - zadní podvozky; stupeň 2 - všechny podvozky)
Řadič: Dynamický 0-1500A
Stupně řadiče: Jízda: Dynamický (0-1500A), 7x brzda, 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 16x HLU3436 P/44-VA
Vstupní napětí motoru: ~392 V
Parametry motoru: Výkon: 46,6 kW
Otáčky: 196/706 ot./min.
Chlazení: směs voda+glykol
Motorventilátor: PM FC035-4DQ.2C.A7
3x230V
Motorventilátor pulzního měniče: 2x radiální RH25M-2DK.3B.1R

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
10 320 čt 5.12. 7:196.12. 0:47 9417
12 309 út 3.12. 4:464.12. 1:10 9417
12 303 po 2.12. 15:043.12. 0:09 9417
12 303 po 2.12. 6:042.12. 9:34 9417
 9  332 pá 29.11. 16:0129.11. 20:31 9417
20 311 pá 29.11. 6:1229.11. 8:50 9417
 9  330 čt 28.11. 4:5029.11. 0:52 9417
 7  308 st 27.11. 6:0627.11. 22:32 9417
 9  306 út 26.11. 5:1726.11. 23:12 9417
 7  314 po 25.11. 4:3225.11. 20:48 9417
16 309 ne 24.11. 10:5925.11. 0:16 9417
 9  312 so 23.11. 18:5524.11. 0:12 9417
 9  313 pá 22.11. 5:4422.11. 19:14 9417
22 329 čt 21.11. 5:3221.11. 19:43 9417
12 306 st 20.11. 4:4721.11. 0:29 9417
16 307 út 19.11. 5:5920.11. 0:16 9417
10 319 po 18.11. 4:4318.11. 18:42 9417
22 312 ne 17.11. 10:0617.11. 22:39 9417
 5  302 so 16.11. 4:2616.11. 21:28 9417
 9  316 pá 15.11. 5:5015.11. 23:52 9417
 7  317 čt 14.11. 4:4514.11. 20:44 9417
12 307 st 13.11. 4:2714.11. 0:49 9417
12 307 út 12.11. 4:2713.11. 0:49 9417
10 320 po 11.11. 7:2512.11. 0:47 9417
16 304 ne 10.11. 5:1510.11. 22:56 9417


Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná námi, našimi spolupracovníky, či převzatá z oficiálních otevřených dat. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.