Jiný vůz:

Informace o tramvaji 15T ev. č. 9417

Domovská vozovna: Žižkov

Aktuální vozovna: Motol (od 2.10.2020)

Oficiální označení typu vozu: 15T

Neoficiální označení: 15Tf

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2017

Dodání: 24. 10. 2017

Výrobní číslo: 10375

Profil kol: K

Dveře: Ultimate

Sedadla: Pino (plastová). Výrobce: Vogelsitze. Červená (RAL 3001), šedá (RAL 6500)

Centrální počítač OIS: Apex DT-04

Vnitřní informační systém: Bustec

Klimatizace kabiny: Bahoza HVAC S78S

Klimatizace salonu: Bahoza KLMT 15002

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 800.25

Najeto: cca 289 295 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 33,416 m
Délka skříně samostatně: 31,4 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3450 mm
Vzdálenost čepů: 7750 mm » 1900 mm » 7700 mm » 1900 mm » 7750 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 450 mm / 350 mm (nízkopodlažní vstup)
Počet míst k sezení: 61
Počet míst ke stání: 223
Maximální obsaditelnost: 284 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících bez klimatizační jednotky: 43790 kg
Bez cestujících s klimatizační jednotkou: 44300 kg
Maximální zátěž: 63700 kg
Hmotnost vnějších podvozků: 5250 kg
Hmotnost vnitřních podvozků: 4890 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,9 kN | 66,4 kN | 67,1 kN | 49,1 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová
Pulzní měnič: 4 pulzní měniče s IGBT SKiiP tranzistory s rekuperací
Statický měnič: SM 36.1 – 600V ss. » 3x400 V, 14 kW, 240 A + 600V ss. » 230 V, 2,5kW, 11A
Sběrač: Stemmann Fb800.25
Odpojovač/uzemňovač: 1PPAD51
Ventilační jednotka: KTV-1-15T
Klima kabiny řidiče: HVAC S78S
Spřáhlo: Skládací, mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s pražským typem hlavy
Typ a průměr kol: 666 mm s přítlačným kotoučem a pružnou vložkou GMT
Brzdy: Elektrohydraulická střadačová kotoučová brzda Dako K.P.T.010
Kolejnicová brzda FC63 70 kN, 40A, 102 kg (stupeň 1 - zadní podvozky; stupeň 2 - všechny podvozky)
Řadič: Dynamický 0-1500A
Stupně řadiče: Jízda: Dynamický (0-1500A), 7x brzda, 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 16x HLU3436 P/44-VA
Vstupní napětí motoru: ~392 V
Parametry motoru: Výkon: 46,6 kW
Otáčky: 196/706 ot./min.
Chlazení: směs voda+glykol
Motorventilátor: PM FC035-4DQ.2C.A7
3x230V
Motorventilátor pulzního měniče: 2x radiální RH25M-2DK.3B.1R

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
16 306 so 12.3. 6:1612.3. 20:30 9417
15 301 pá 11.3. 5:2311.3. 19:59 9417
 9  326 čt 10.3. 7:3810.3. 21:03 9417
 9  329 út 8.3. 6:368.3. 8:59 9417
16 308 po 7.3. 7:207.3. 22:36 9417
 9  329 pá 4.3. 6:364.3. 8:59 9417
 9  328 čt 3.3. 6:213.3. 8:43 9417
 9  331 st 2.3. 6:572.3. 9:15 9417
 9  332 út 1.3. 7:231.3. 9:43 9417
 5  314 po 28.2. 6:2728.2. 9:35 9417
 9  331 pá 25.2. 6:5725.2. 9:15 9417
 9  329 čt 24.2. 6:3624.2. 8:59 9417
 9  329 st 23.2. 6:3623.2. 8:59 9417
 4  306 út 22.2. 6:1022.2. 9:04 9417
 4  306 po 21.2. 6:1021.2. 9:04 9417
 4  305 pá 18.2. 6:0118.2. 8:56 9417
 4  304 čt 17.2. 5:5117.2. 8:48 9417
16 314 st 16.2. 6:2416.2. 8:53 9417
 9  328 út 15.2. 6:2115.2. 8:43 9417
 9  326 po 14.2. 7:3814.2. 21:03 9417
 4  313 pá 11.2. 6:2311.2. 8:42 9417
 4  301 čt 10.2. 15:0110.2. 18:58 9417
 4  312 čt 10.2. 6:1010.2. 10:08 9417
16 313 st 9.2. 16:119.2. 18:58 9417
 9  331 st 9.2. 6:579.2. 9:15 9417


Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.