Jiný vůz:

Informace o tramvaji 15T ev. č. 9417

Domovská vozovna: Žižkov

Typ vozu: 15Tf

Oficiální označení typu vozu: 15T

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2017

Dodání: 24. 10. 2017

Výrobní číslo: 10375

Profil kol: PR-1

Dveře: Ultimate

Sedadla: Pino (plastová). Výrobce: Vogelsitze. Červená (RAL 3001), šedá (RAL 6500)

Označovače: Mikroelektronika Camel Combi

Centrální počítač OIS: Apex DT-04

Vnitřní informační systém: Bustec

Klimatizace kabiny: Bahoza HVAC S78S

Klimatizace salonu: FAIVELEY 9645500

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 800.25

Najeto: cca 125 734 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 33,416 m
Délka skříně samostatně: 31,4 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3450 mm
Vzdálenost čepů: 7750 mm » 1900 mm » 7700 mm » 1900 mm » 7750 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 450 mm / 350 mm (nízkopodlažní vstup)
Počet míst k sezení: 61
Počet míst ke stání: 223
Maximální obsaditelnost: 284 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících bez klimatizační jednotky: 43790 kg
Bez cestujících s klimatizační jednotkou: 44300 kg
Maximální zátěž: 63700 kg
Hmotnost vnějších podvozků: 5250 kg
Hmotnost vnitřních podvozků: 4890 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,9 kN | 66,4 kN | 67,1 kN | 49,1 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová
Pulzní měnič: 4 pulzní měniče s IGBT SKiiP tranzistory s rekuperací
Statický měnič: SM 36.1 – 600V ss. » 3x400 V, 14 kW, 240 A + 600V ss. » 230 V, 2,5kW, 11A
Sběrač: Stemmann Fb800.25
Odpojovač/uzemňovač: 1PPAD51
Ventilační jednotka: KTV-1-15T
Klima kabiny řidiče: HVAC S78S
Spřáhlo: Skládací, mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s pražským typem hlavy
Typ a průměr kol: 666 mm s přítlačným kotoučem a pružnou vložkou GMT
Brzdy: Elektrohydraulická střadačová kotoučová brzda Dako K.P.T.010
Kolejnicová brzda FC63 70 kN, 40A, 102 kg (stupeň 1 - střední podvozky; stupeň 2 - všechny podvozky)
Řadič: Dynamický 0-1500A
Stupně řadiče: Jízda: Dynamický (0-1500A), 7x brzda, 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 16x HLU3436 P/44-VA
Vstupní napětí motoru: ~392 V
Parametry motoru: Výkon: 46,6 kW
Otáčky: 196/706 ot./min.
Chlazení: směs voda+glykol
Motorventilátor: PM FC035-4DQ.2C.A7
3x230V
Motorventilátor pulzního měniče: 2x radiální RH25M-2DK.3B.1R

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
18 706 po 19.8. 4:3620.8. 1:07 9417
22 711 ne 18.8. 8:2619.8. 0:32 9417
18 703 so 17.8. 7:5118.8. 0:47 9417
26 708 pá 16.8. 4:4316.8. 9:31 9417
 1  709 čt 15.8. 4:4115.8. 22:21 9417
 1  706 st 14.8. 4:2114.8. 20:01 9417
26 701 út 13.8. 6:3814.8. 1:03 9417
18 703 po 12.8. 4:1612.8. 22:50 9417
22 718 ne 11.8. 4:0412.8. 1:12 9417
22 720 so 10.8. 7:0611.8. 1:32 9417
20 702 čt 8.8. 5:418.8. 20:23 9417
22 714 st 7.8. 5:167.8. 20:33 9417
18 706 út 6.8. 4:367.8. 1:07 9417
20 708 po 5.8. 17:006.8. 0:40 9417*Z
 8  701 ne 4.8. 4:475.8. 0:56 9417
22 712 so 3.8. 6:274.8. 0:32 9417
22 724 pá 2.8. 14:453.8. 0:32 9417
22 724 pá 2.8. 5:072.8. 9:59 9417
22 710 čt 1.8. 4:381.8. 22:03 9417
22 714 st 31.7. 5:1631.7. 20:33 9417
18 706 út 30.7. 4:3631.7. 1:07 9417
18 704 po 29.7. 6:1830.7. 0:47 9417
20 704 ne 28.7. 10:0428.7. 23:40 9417
 8  706 pá 26.7. 4:4726.7. 20:23 9417
22 725 čt 25.7. 5:3626.7. 0:36 9417
*Z = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9299

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.