Jiný vůz:

Podrobnosti vozu 15Tf ev. č. 9417

Domovská vozovna: Žižkov

Typ vozu: 15Tf

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2017

Dodání: 24. 10. 2017

Výrobní číslo: 10375

Profil kol: PR-1

Dveře: Ultimate

Sedadla: Pino (plastová). Výrobce: Vogelsitze. Červená (RAL 3001), šedá (RAL 6500)

Označovače: Mikroelektronika Camel Combi

Centrální počítač OIS: Apex DT-04

Vnitřní informační systém: Bustec

Klimatizace kabiny: Bahoza HVAC S78S

Klimatizace salonu: FAIVELEY 9645500

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 800.25

Najeto: cca 104 989 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 33,416 m
Délka skříně samostatně: 31,4 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3450 mm
Vzdálenost čepů: 7750 mm » 1900 mm » 7700 mm » 1900 mm » 7750 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 450 mm / 350 mm (nízkopodlažní vstup)
Počet míst k sezení: 61
Počet míst ke stání: 223
Maximální obsaditelnost: 284 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících bez klimatizační jednotky: 43790 kg
Bez cestujících s klimatizační jednotkou: 44300 kg
Maximální zátěž: 63700 kg
Hmotnost vnějších podvozků: 5250 kg
Hmotnost vnitřních podvozků: 4890 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,9 kN | 66,4 kN | 67,1 kN | 49,1 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová
Pulzní měnič: 4 pulzní měniče s IGBT SKiiP tranzistory s rekuperací
Statický měnič: SM 36.1 – 600V ss. » 3x400 V, 14 kW, 240 A + 600V ss. » 230 V, 2,5kW, 11A
Sběrač: Stemmann Fb800.25
Odpojovač/uzemňovač: 1PPAD51
Ventilační jednotka: KTV-1-15T
Klima kabiny řidiče: HVAC S78S
Spřáhlo: Skládací, mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s pražským typem hlavy
Typ a průměr kol: 666 mm s přítlačným kotoučem a pružnou vložkou GMT
Brzdy: Elektrohydraulická střadačová kotoučová brzda Dako K.P.T.010
Kolejnicová brzda FC63 70 kN, 40A, 102 kg (stupeň 1 - střední podvozky; stupeň 2 - všechny podvozky)
Řadič: Dynamický 0-1500A
Stupně řadiče: Jízda: Dynamický (0-1500A), 7x brzda, 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 16x HLU3436 P/44-VA
Vstupní napětí motoru: ~392 V
Parametry motoru: Výkon: 46,6 kW
Otáčky: 196/706 ot./min.
Chlazení: směs voda+glykol
Motorventilátor: PM FC035-4DQ.2C.A7
3x230V
Motorventilátor pulzního měniče: 2x radiální RH25M-2DK.3B.1R

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
22 715 ne 21.4. 8:0822.4. 0:56 9417
22 717 so 20.4. 4:0420.4. 23:02 9417
22 707 pá 19.4. 7:1520.4. 0:54 9417
 1  706 čt 18.4. 14:1918.4. 21:16 9417
20 716 čt 18.4. 5:0218.4. 9:27 9417
22 709 st 17.4. 3:4418.4. 0:36 9417
22 702 út 16.4. 5:5317.4. 1:32 9417
22 709 po 15.4. 3:4416.4. 0:36 9417
 1  707 ne 14.4. 4:4115.4. 1:25 9417
20 707 so 13.4. 7:2514.4. 0:53 9417
22 715 pá 12.4. 4:3812.4. 12:30 9417*MU
22 726 čt 11.4. 5:5812.4. 0:56 9417
 1  713 st 10.4. 6:0510.4. 20:16 9417
 8  705 út 9.4. 5:329.4. 19:17 9417
22 701 po 8.4. 5:438.4. 20:32 9417
 1  701 ne 7.4. 4:517.4. 22:01 9417
 1  708 pá 5.4. 4:015.4. 10:26 9417
22 727 čt 4.4. 14:235.4. 0:53 9417
26 714 čt 4.4. 7:114.4. 10:08 9417
22 731 st 3.4. 6:363.4. 20:10 9417
20 706 út 2.4. 4:522.4. 19:56 9417
25 711 po 1.4. 4:001.4. 22:41 9417
26 710 ne 31.3. 5:031.4. 1:21 9417
26 711 so 30.3. 5:0330.3. 23:05 9417
18 713 pá 29.3. 5:4830.3. 0:47 9417
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná v naší databázi. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.