Jiný vůz:

Informace o tramvaji 15T ev. č. 9417

Domovská vozovna: Žižkov

Aktuální vozovna: Motol (od 2.10.2020)

Oficiální označení typu vozu: 15T

Neoficiální označení: 15Tf

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2017

Dodání: 24. 10. 2017

Výrobní číslo: 10375

Profil kol: PR-1

Dveře: Ultimate

Sedadla: Pino (plastová). Výrobce: Vogelsitze. Červená (RAL 3001), šedá (RAL 6500)

Centrální počítač OIS: Apex DT-04

Vnitřní informační systém: Bustec

Klimatizace kabiny: Bahoza HVAC S78S

Klimatizace salonu: Bahoza KLMT 15002

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 800.25

Najeto: cca 215 450 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 33,416 m
Délka skříně samostatně: 31,4 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3450 mm
Vzdálenost čepů: 7750 mm » 1900 mm » 7700 mm » 1900 mm » 7750 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 450 mm / 350 mm (nízkopodlažní vstup)
Počet míst k sezení: 61
Počet míst ke stání: 223
Maximální obsaditelnost: 284 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících bez klimatizační jednotky: 43790 kg
Bez cestujících s klimatizační jednotkou: 44300 kg
Maximální zátěž: 63700 kg
Hmotnost vnějších podvozků: 5250 kg
Hmotnost vnitřních podvozků: 4890 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,9 kN | 66,4 kN | 67,1 kN | 49,1 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová
Pulzní měnič: 4 pulzní měniče s IGBT SKiiP tranzistory s rekuperací
Statický měnič: SM 36.1 – 600V ss. » 3x400 V, 14 kW, 240 A + 600V ss. » 230 V, 2,5kW, 11A
Sběrač: Stemmann Fb800.25
Odpojovač/uzemňovač: 1PPAD51
Ventilační jednotka: KTV-1-15T
Klima kabiny řidiče: HVAC S78S
Spřáhlo: Skládací, mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s pražským typem hlavy
Typ a průměr kol: 666 mm s přítlačným kotoučem a pružnou vložkou GMT
Brzdy: Elektrohydraulická střadačová kotoučová brzda Dako K.P.T.010
Kolejnicová brzda FC63 70 kN, 40A, 102 kg (stupeň 1 - zadní podvozky; stupeň 2 - všechny podvozky)
Řadič: Dynamický 0-1500A
Stupně řadiče: Jízda: Dynamický (0-1500A), 7x brzda, 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 16x HLU3436 P/44-VA
Vstupní napětí motoru: ~392 V
Parametry motoru: Výkon: 46,6 kW
Otáčky: 196/706 ot./min.
Chlazení: směs voda+glykol
Motorventilátor: PM FC035-4DQ.2C.A7
3x230V
Motorventilátor pulzního měniče: 2x radiální RH25M-2DK.3B.1R

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
15 311 pá 22.1. 5:3622.1. 19:59 9417
16 303 čt 21.1. 5:1021.1. 22:13 9417
15 305 st 20.1. 6:0920.1. 20:58 9417
 4  301 út 19.1. 15:2219.1. 19:20 9417
 4  305 út 19.1. 6:1819.1. 10:14 9417
20 310 pá 15.1. 5:0115.1. 21:52 9417
12 308 čt 14.1. 5:3414.1. 20:09 9417
12 311 po 11.1. 4:5611.1. 22:59 9417
16 311 ne 10.1. 11:5010.1. 22:53 9417
 7  307 so 9.1. 4:439.1. 21:30 9417
 5  312 pá 8.1. 5:478.1. 22:40 9417
 4  304 čt 7.1. 15:527.1. 19:50 9417
 4  303 čt 7.1. 6:037.1. 9:54 9417
20 303 st 6.1. 4:126.1. 22:51 9417
 7  309 út 5.1. 4:235.1. 21:30 9417
20 309 po 4.1. 4:494.1. 21:50 9417
10 302 ne 3.1. 10:073.1. 21:55 9417
16 309 so 2.1. 5:102.1. 22:13 9417
15+16 335 pá 1.1. 7:011.1. 22:33 9417
Rok 2020
16 303 čt 31.12. 5:1031.12. 22:13 9417
12 311 st 30.12. 4:5630.12. 22:59 9417
12 306 út 29.12. 5:0829.12. 22:00 9417
 5  305 po 28.12. 4:4428.12. 21:46 9417
 5  305 ne 27.12. 10:0027.12. 22:41 9417*Z
12 308 pá 25.12. 6:4225.12. 22:59 9417
*Z = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9343

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.