Jiný vůz:

Informace o tramvaji 15T ev. č. 9417

Evidované celoplošné polepy:

 
 
 
ČSOB (od 2. 7. 2023 do současnosti)

ČSOB

Zobrazit ve větším rozlišení
 
 
 
Eyes Open (od 14. 1. 2023 do 1. 7. 2023)

Eyes Open

Zobrazit ve větším rozlišení

Domovská vozovna: Žižkov

Aktuální vozovna: Motol (od 12.8.2023)

Oficiální označení typu vozu: 15T

Neoficiální označení: 15Tf

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2017

Dodání: 24. 10. 2017

Výrobní číslo: 10375

Profil kol: K

Dveře: Ultimate

Sedadla: Pino (plastová). Výrobce: Vogelsitze. Červená (RAL 3001), šedá (RAL 6500)

Centrální počítač OIS: Apex DT-04

Vnitřní informační systém: Bustec

Klimatizace kabiny: Bahoza HVAC S78S

Klimatizace salonu: Bahoza KLMT 15002

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 800.25

Najeto: cca 357 922 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 33,416 m
Délka skříně samostatně: 31,4 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3450 mm
Vzdálenost čepů: 7750 mm » 1900 mm » 7700 mm » 1900 mm » 7750 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 450 mm / 350 mm (nízkopodlažní vstup)
Počet míst k sezení: 61
Počet míst ke stání: 223
Maximální obsaditelnost: 284 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících bez klimatizační jednotky: 43790 kg
Bez cestujících s klimatizační jednotkou: 44300 kg
Maximální zátěž: 63700 kg
Hmotnost vnějších podvozků: 5250 kg
Hmotnost vnitřních podvozků: 4890 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,9 kN | 66,4 kN | 67,1 kN | 49,1 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová
Pulzní měnič: 4 pulzní měniče s IGBT SKiiP tranzistory s rekuperací
Statický měnič: SM 36.1 – 600V ss. » 3x400 V, 14 kW, 240 A + 600V ss. » 230 V, 2,5kW, 11A
Sběrač: Stemmann Fb800.25
Odpojovač/uzemňovač: 1PPAD51
Ventilační jednotka: KTV-1-15T
Klima kabiny řidiče: HVAC S78S
Spřáhlo: Skládací, mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s pražským typem hlavy
Typ a průměr kol: 666 mm s přítlačným kotoučem a pružnou vložkou GMT
Brzdy: Elektrohydraulická střadačová kotoučová brzda Dako K.P.T.010
Kolejnicová brzda FC63 70 kN, 40A, 102 kg (stupeň 1 - zadní podvozky; stupeň 2 - všechny podvozky)
Řadič: Dynamický 0-1500A
Stupně řadiče: Jízda: Dynamický (0-1500A), 7x brzda, 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 16x HLU3436 P/44-VA
Vstupní napětí motoru: ~392 V
Parametry motoru: Výkon: 46,6 kW
Otáčky: 196/706 ot./min.
Chlazení: směs voda+glykol
Motorventilátor: PM FC035-4DQ.2C.A7
3x230V
Motorventilátor pulzního měniče: 2x radiální RH25M-2DK.3B.1R

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
12 302 dnes 4:452.10. 21:45 9417
12 309 ne 1.10. 9:482.10. 0:48 9417
22 313 so 30.9. 8:1030.9. 23:08 9417
 9  318 pá 29.9. 15:1029.9. 21:40 9417
 9  314 pá 29.9. 6:1129.9. 8:32 9417
 9  318 čt 28.9. 5:3029.9. 0:41 9417
 7  302 st 27.9. 4:3327.9. 21:00 9417
30 322 út 26.9. 16:0827.9. 0:27 9417
 4  306 út 26.9. 6:1626.9. 10:17 9417
 4  303 po 25.9. 15:0625.9. 18:57 9417
 7  319 po 25.9. 5:5425.9. 9:26 9417
 9  308 ne 24.9. 6:3624.9. 23:44 9417
12 303 pá 22.9. 4:2523.9. 0:08 9417
20 313 čt 21.9. 5:1422.9. 0:42 9417
 7  302 st 20.9. 4:3320.9. 21:00 9417
 9  317 út 19.9. 5:5620.9. 0:01 9417
 9  320 po 18.9. 6:1418.9. 19:41 9417
22 303 ne 17.9. 9:3418.9. 0:08 9417
20 306 so 16.9. 6:3416.9. 22:24 9417
16 313 pá 15.9. 5:4815.9. 23:36 9417
22 316 čt 14.9. 6:0114.9. 23:09 9417
 7  302 st 13.9. 4:3313.9. 21:00 9417
10 316 út 12.9. 4:2412.9. 23:46 9417
20 310 po 11.9. 6:0812.9. 0:40 9417
22 315 ne 10.9. 10:1010.9. 22:18 9417


Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.