Jiný vůz:

Informace o tramvaji 15T ev. č. 9417

Domovská vozovna: Žižkov

Typ vozu: 15Tf

Oficiální označení typu vozu: 15T

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2017

Dodání: 24. 10. 2017

Výrobní číslo: 10375

Profil kol: PR-1

Dveře: Ultimate

Sedadla: Pino (plastová). Výrobce: Vogelsitze. Červená (RAL 3001), šedá (RAL 6500)

Označovače: Mikroelektronika Camel Combi

Centrální počítač OIS: Apex DT-04

Vnitřní informační systém: Bustec

Klimatizace kabiny: Bahoza HVAC S78S

Klimatizace salonu: FAIVELEY 9645500

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 800.25

Najeto: cca 156 469 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 33,416 m
Délka skříně samostatně: 31,4 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3450 mm
Vzdálenost čepů: 7750 mm » 1900 mm » 7700 mm » 1900 mm » 7750 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 450 mm / 350 mm (nízkopodlažní vstup)
Počet míst k sezení: 61
Počet míst ke stání: 223
Maximální obsaditelnost: 284 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících bez klimatizační jednotky: 43790 kg
Bez cestujících s klimatizační jednotkou: 44300 kg
Maximální zátěž: 63700 kg
Hmotnost vnějších podvozků: 5250 kg
Hmotnost vnitřních podvozků: 4890 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,9 kN | 66,4 kN | 67,1 kN | 49,1 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová
Pulzní měnič: 4 pulzní měniče s IGBT SKiiP tranzistory s rekuperací
Statický měnič: SM 36.1 – 600V ss. » 3x400 V, 14 kW, 240 A + 600V ss. » 230 V, 2,5kW, 11A
Sběrač: Stemmann Fb800.25
Odpojovač/uzemňovač: 1PPAD51
Ventilační jednotka: KTV-1-15T
Klima kabiny řidiče: HVAC S78S
Spřáhlo: Skládací, mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s pražským typem hlavy
Typ a průměr kol: 666 mm s přítlačným kotoučem a pružnou vložkou GMT
Brzdy: Elektrohydraulická střadačová kotoučová brzda Dako K.P.T.010
Kolejnicová brzda FC63 70 kN, 40A, 102 kg (stupeň 1 - střední podvozky; stupeň 2 - všechny podvozky)
Řadič: Dynamický 0-1500A
Stupně řadiče: Jízda: Dynamický (0-1500A), 7x brzda, 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 16x HLU3436 P/44-VA
Vstupní napětí motoru: ~392 V
Parametry motoru: Výkon: 46,6 kW
Otáčky: 196/706 ot./min.
Chlazení: směs voda+glykol
Motorventilátor: PM FC035-4DQ.2C.A7
3x230V
Motorventilátor pulzního měniče: 2x radiální RH25M-2DK.3B.1R

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
12 307 so 18.1. 5:0119.1. 0:43 9417
 9  315 pá 17.1. 5:0218.1. 0:09 9417
16 306 čt 16.1. 5:5217.1. 0:54 9417
 7  109 st 15.1. 16:0515.1. 20:55 9417*Z
10 324 st 15.1. 6:3215.1. 10:16 9417
 5  314 út 14.1. 4:4214.1. 19:56 9417
 5  301 po 13.1. 5:1113.1. 22:30 9417
12 309 ne 12.1. 7:4113.1. 1:03 9417
 9  314 so 11.1. 7:1111.1. 21:59 9417
10 312 pá 10.1. 7:0710.1. 20:41 9417
10 312 čt 9.1. 7:079.1. 20:41 9417
 4  308 st 8.1. 14:098.1. 19:39 9417
 9  334 st 8.1. 7:098.1. 9:39 9417
20 314 út 7.1. 15:137.1. 20:42 9417
16 307 út 7.1. 5:557.1. 9:01 9417
 9  324 po 6.1. 5:367.1. 0:39 9417
20 303 so 4.1. 4:315.1. 0:10 9417
12 302 pá 3.1. 4:214.1. 1:23 9417
16 301 čt 2.1. 14:483.1. 0:54 9417
 9  328 čt 2.1. 6:462.1. 9:17 9417
Rok 2019
12 313 út 31.12. 4:3731.12. 22:57 9417
20 311 po 30.12. 4:1131.12. 0:53 9417
22 704 út 24.12. 6:4024.12. 18:39 9417
26 706 po 23.12. 5:0323.12. 23:45 9417
22 701 ne 22.12. 4:0422.12. 22:33 9417
*Z = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9059

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.