Jiný vůz:

Informace o tramvaji 15T ev. č. 9417

Evidované celoplošné polepy:

 
 
 
ČSOB (od 2. 7. 2023 do současnosti)

ČSOB

Zobrazit ve větším rozlišení
 
 
 
Eyes Open (od 14. 1. 2023 do 1. 7. 2023)

Eyes Open

Zobrazit ve větším rozlišení

Domovská vozovna: Žižkov

Aktuální vozovna: Motol (od 12.8.2023)

Oficiální označení typu vozu: 15T

Neoficiální označení: 15Tf

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2017

Dodání: 24. 10. 2017

Výrobní číslo: 10375

Profil kol: K

Dveře: Ultimate

Sedadla: Pino (plastová). Výrobce: Vogelsitze. Červená (RAL 3001), šedá (RAL 6500)

Centrální počítač OIS: Apex DT-04

Vnitřní informační systém: Bustec

Klimatizace kabiny: Bahoza HVAC S78S

Klimatizace salonu: Bahoza KLMT 15002

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 800.25

Najeto: cca 415 372 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 33,416 m
Délka skříně samostatně: 31,4 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3450 mm
Vzdálenost čepů: 7750 mm » 1900 mm » 7700 mm » 1900 mm » 7750 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 450 mm / 350 mm (nízkopodlažní vstup)
Počet míst k sezení: 61
Počet míst ke stání: 223
Maximální obsaditelnost: 284 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících bez klimatizační jednotky: 43790 kg
Bez cestujících s klimatizační jednotkou: 44300 kg
Maximální zátěž: 63700 kg
Hmotnost vnějších podvozků: 5250 kg
Hmotnost vnitřních podvozků: 4890 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,9 kN | 66,4 kN | 67,1 kN | 49,1 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová
Pulzní měnič: 4 pulzní měniče s IGBT SKiiP tranzistory s rekuperací
Statický měnič: SM 36.1 – 600V ss. » 3x400 V, 14 kW, 240 A + 600V ss. » 230 V, 2,5kW, 11A
Sběrač: Stemmann Fb800.25
Odpojovač/uzemňovač: 1PPAD51
Ventilační jednotka: KTV-1-15T
Klima kabiny řidiče: HVAC S78S
Spřáhlo: Skládací, mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s pražským typem hlavy
Typ a průměr kol: 666 mm s přítlačným kotoučem a pružnou vložkou GMT
Brzdy: Elektrohydraulická střadačová kotoučová brzda Dako K.P.T.010
Kolejnicová brzda FC63 70 kN, 40A, 102 kg (stupeň 1 - zadní podvozky; stupeň 2 - všechny podvozky)
Řadič: Dynamický 0-1500A
Stupně řadiče: Jízda: Dynamický (0-1500A), 7x brzda, 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 16x HLU3436 P/44-VA
Vstupní napětí motoru: ~392 V
Parametry motoru: Výkon: 46,6 kW
Otáčky: 196/706 ot./min.
Chlazení: směs voda+glykol
Motorventilátor: PM FC035-4DQ.2C.A7
3x230V
Motorventilátor pulzního měniče: 2x radiální RH25M-2DK.3B.1R

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
 4  308 dnes 5:3617.6. 20:55 9417
15 306 ne 16.6. 5:2816.6. 20:27 9417
 9  315 so 15.6. 5:1016.6. 0:22 9417
10 319 pá 14.6. 4:4314.6. 18:42 9417
 9  316 čt 13.6. 5:5013.6. 23:52 9417
22 329 st 12.6. 5:4012.6. 20:37 9417
10 310 út 11.6. 6:0611.6. 20:05 9417
 7  313 po 10.6. 14:2510.6. 20:34 9417
 7  319 po 10.6. 6:0810.6. 9:42 9417
22 312 ne 9.6. 7:439.6. 22:39 9417
 7  308 so 8.6. 4:478.6. 23:04 9417
 9  330 pá 7.6. 4:508.6. 0:52 9417
20 314 čt 6.6. 4:366.6. 23:40 9417
22 312 st 5.6. 5:325.6. 21:07 9417
 7  312 út 4.6. 6:414.6. 20:28 9417
15 313 po 3.6. 6:313.6. 18:56 9417
 9  312 ne 2.6. 7:072.6. 21:46 9417
 5  303 so 1.6. 4:441.6. 21:47 9417
22 325 pá 31.5. 4:5831.5. 22:47 9417
10 317 čt 30.5. 4:2231.5. 0:28 9417
12 309 st 29.5. 4:4530.5. 1:14 9417
20 305 út 28.5. 5:3029.5. 1:00 9417
 7  313 po 27.5. 14:2527.5. 20:34 9417
 7  310 ne 26.5. 12:0327.5. 0:44 9417
10 306 so 25.5. 4:4225.5. 23:08 9417


Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná námi, našimi spolupracovníky, či převzatá z oficiálních otevřených dat. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.