Jiný vůz:

Podrobnosti vozu 15Tf ev. č. 9417

Domovská vozovna: Žižkov

Typ vozu: 15Tf

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2017

Dodání: 24. 10. 2017

Výrobní číslo: 10375

Profil kol: PR-1

Dveře: Ultimate

Sedadla: Pino (plastová). Výrobce: Vogelsitze. Červená (RAL 3001), šedá (RAL 6500)

Označovače: Mikroelektronika Camel Combi

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Vnitřní informační systém: Bustec

Klimatizace kabiny: Bahoza HVAC S78S

Klimatizace salonu: FAIVELEY 9645500

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 800.25

Najeto: cca 68 144 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 33,416 m
Délka skříně samostatně: 31,4 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3450 mm
Vzdálenost čepů: 7750 mm » 1900 mm » 7700 mm » 1900 mm » 7750 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 450 mm / 350 mm (nízkopodlažní vstup)
Počet míst k sezení: 61
Počet míst ke stání: 223
Maximální obsaditelnost: 284 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících bez klimatizační jednotky: 43790 kg
Bez cestujících s klimatizační jednotkou: 44300 kg
Maximální zátěž: 63700 kg
Hmotnost vnějších podvozků: 5250 kg
Hmotnost vnitřních podvozků: 4890 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,9 kN | 66,4 kN | 67,1 kN | 49,1 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová
Pulzní měnič: 4 pulzní měniče s IGBT SKiiP tranzistory s rekuperací
Statický měnič: SM 36.1 – 600V ss. » 3x400 V, 14 kW, 240 A + 600V ss. » 230 V, 2,5kW, 11A
Sběrač: Stemmann Fb800.25
Odpojovač/uzemňovač: 1PPAD51
Ventilační jednotka: KTV-1-15T
Klima kabiny řidiče: HVAC S78S
Spřáhlo: Skládací, mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s pražským typem hlavy
Typ a průměr kol: 666 mm s přítlačným kotoučem a pružnou vložkou GMT
Brzdy: Elektrohydraulická střadačová kotoučová brzda Dako K.P.T.010
Kolejnicová brzda FC63 70 kN, 40A, 102 kg (stupeň 1 - střední podvozky; stupeň 2 - všechny podvozky)
Řadič: Dynamický 0-1500A
Stupně řadiče: Jízda: Dynamický (0-1500A), 7x brzda, 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 16x HLU3436 P/44-VA
Vstupní napětí motoru: ~392 V
Parametry motoru: Výkon: 46,6 kW
Otáčky: 196/706 ot./min.
Chlazení: směs voda+glykol
Motorventilátor: PM FC035-4DQ.2C.A7
3x230V
Motorventilátor pulzního měniče: 2x radiální RH25M-2DK.3B.1R

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
26 719 po 15.10. 15:4116.10. 0:41 9417
26 719 po 15.10. 6:2315.10. 9:18 9417
22 717 ne 14.10. 4:4315.10. 1:14 9417
22 717 so 13.10. 4:0413.10. 23:01 9417
22 702 pá 12.10. 5:5313.10. 1:32 9417
26 710 čt 11.10. 4:4311.10. 20:22 9417
22 709 st 10.10. 3:4611.10. 0:35 9417
26 708 út 9.10. 6:5010.10. 1:21 9417
3+26 732 pá 14.9. 6:0614.9. 13:45 9417*MU*1
 1  703 čt 13.9. 5:0113.9. 20:46 9417
20 713 st 12.9. 6:1712.9. 23:24 9417
26 710 út 11.9. 4:4311.9. 20:22 9417
26 708 po 10.9. 6:5011.9. 1:21 9417
22 709 pá 7.9. 3:448.9. 0:35 9417
22 715 čt 6.9. 4:387.9. 1:15 9417
22 710 st 5.9. 4:046.9. 0:32 9417
 1  708 út 4.9. 14:365.9. 1:22 9417
 1  704 út 4.9. 6:474.9. 9:46 9417
22 731 po 3.9. 6:363.9. 20:10 9417
25 702 ne 2.9. 4:202.9. 22:40 9417
22 709 so 1.9. 6:072.9. 1:34 9417
26 702 pá 31.8. 4:221.9. 1:21 9417
25 711 čt 30.8. 4:0030.8. 22:58 9417
25 712 st 29.8. 4:2030.8. 1:42 9417
25 712 út 28.8. 4:2029.8. 1:42 9417
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události
*1 = najetí 9417 do 5520 na Průběžné

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná v naší databázi. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.