Jiný vůz:

Podrobnosti vozu 15Tf ev. č. 9417

Domovská vozovna: Žižkov

Typ vozu: 15Tf

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2017

Dodání: 24. 10. 2017

Výrobní číslo: 10375

Profil kol: PR-1

Dveře: Ultimate

Sedadla: Pino (plastová). Výrobce: Vogelsitze. Červená (RAL 3001), šedá (RAL 6500)

Označovače: Mikroelektronika Camel Combi

Centrální počítač OIS: Apex DT-04

Vnitřní informační systém: Bustec

Klimatizace kabiny: Bahoza HVAC S78S

Klimatizace salonu: FAIVELEY 9645500

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 800.25

Najeto: cca 116 704 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 33,416 m
Délka skříně samostatně: 31,4 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3450 mm
Vzdálenost čepů: 7750 mm » 1900 mm » 7700 mm » 1900 mm » 7750 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 450 mm / 350 mm (nízkopodlažní vstup)
Počet míst k sezení: 61
Počet míst ke stání: 223
Maximální obsaditelnost: 284 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících bez klimatizační jednotky: 43790 kg
Bez cestujících s klimatizační jednotkou: 44300 kg
Maximální zátěž: 63700 kg
Hmotnost vnějších podvozků: 5250 kg
Hmotnost vnitřních podvozků: 4890 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,9 kN | 66,4 kN | 67,1 kN | 49,1 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová
Pulzní měnič: 4 pulzní měniče s IGBT SKiiP tranzistory s rekuperací
Statický měnič: SM 36.1 – 600V ss. » 3x400 V, 14 kW, 240 A + 600V ss. » 230 V, 2,5kW, 11A
Sběrač: Stemmann Fb800.25
Odpojovač/uzemňovač: 1PPAD51
Ventilační jednotka: KTV-1-15T
Klima kabiny řidiče: HVAC S78S
Spřáhlo: Skládací, mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s pražským typem hlavy
Typ a průměr kol: 666 mm s přítlačným kotoučem a pružnou vložkou GMT
Brzdy: Elektrohydraulická střadačová kotoučová brzda Dako K.P.T.010
Kolejnicová brzda FC63 70 kN, 40A, 102 kg (stupeň 1 - střední podvozky; stupeň 2 - všechny podvozky)
Řadič: Dynamický 0-1500A
Stupně řadiče: Jízda: Dynamický (0-1500A), 7x brzda, 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 16x HLU3436 P/44-VA
Vstupní napětí motoru: ~392 V
Parametry motoru: Výkon: 46,6 kW
Otáčky: 196/706 ot./min.
Chlazení: směs voda+glykol
Motorventilátor: PM FC035-4DQ.2C.A7
3x230V
Motorventilátor pulzního měniče: 2x radiální RH25M-2DK.3B.1R

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
22 731 út 25.6. 6:3625.6. 20:10 9417
22 701 po 24.6. 5:4324.6. 20:32 9417
26 702 pá 21.6. 5:5421.6. 18:58 9417
26 704 čt 20.6. 6:0621.6. 1:01 9417
26 710 st 19.6. 4:4319.6. 20:22 9417
22 729 út 18.6. 14:3918.6. 22:49 9417
22 729 út 18.6. 4:5118.6. 10:20 9417
18 706 po 17.6. 14:5217.6. 19:49 9417
18 706 po 17.6. 6:5117.6. 9:42 9417
26 708 so 15.6. 6:5315.6. 23:00 9417*MU*1
25 708 pá 14.6. 5:4014.6. 19:55 9417
 8  702 čt 13.6. 6:4613.6. 20:53 9417
25 708 st 12.6. 5:4012.6. 19:55 9417
20 710 út 11.6. 4:3111.6. 21:12 9417
18 702 po 10.6. 6:2011.6. 1:07 9417
22 715 ne 9.6. 8:0810.6. 0:56 9417
22 712 so 8.6. 5:559.6. 0:32 9417
22 731 pá 7.6. 6:367.6. 20:10 9417
26 718 čt 6.6. 5:317.6. 0:21 9417
 1  701 st 5.6. 4:405.6. 18:36 9417
 8  710 út 4.6. 5:564.6. 20:08 9417
26 702 po 3.6. 5:543.6. 18:58 9417
22 705 so 1.6. 7:002.6. 0:36 9417
 8  710 pá 31.5. 5:5631.5. 20:08 9417
20 705 čt 30.5. 15:2731.5. 0:44 9417
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události
*1 = nehoda Červený Vrch

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná v naší databázi. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.