Jiný vůz:

Informace o tramvaji 15T ev. č. 9416

Domovská vozovna: Žižkov

Aktuální vozovna: Motol (od 24.9.2020)

Oficiální označení typu vozu: 15T

Neoficiální označení: 15Tf

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2017

Dodání: 17. 10. 2017

Výrobní číslo: 10374

Profil kol: PR-1

Dveře: Ultimate

Sedadla: Pino (plastová). Výrobce: Vogelsitze. Červená (RAL 3001), šedá (RAL 6500)

Centrální počítač OIS: Apex DT-04

Vnitřní informační systém: Bustec

Klimatizace kabiny: Bahoza HVAC S78S

Klimatizace salonu: Bahoza KLMT 15002

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 800.25

Najeto: cca 217 906 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 33,416 m
Délka skříně samostatně: 31,4 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3450 mm
Vzdálenost čepů: 7750 mm » 1900 mm » 7700 mm » 1900 mm » 7750 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 450 mm / 350 mm (nízkopodlažní vstup)
Počet míst k sezení: 61
Počet míst ke stání: 223
Maximální obsaditelnost: 284 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících bez klimatizační jednotky: 43790 kg
Bez cestujících s klimatizační jednotkou: 44300 kg
Maximální zátěž: 63700 kg
Hmotnost vnějších podvozků: 5250 kg
Hmotnost vnitřních podvozků: 4890 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,9 kN | 66,4 kN | 67,1 kN | 49,1 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová
Pulzní měnič: 4 pulzní měniče s IGBT SKiiP tranzistory s rekuperací
Statický měnič: SM 36.1 – 600V ss. » 3x400 V, 14 kW, 240 A + 600V ss. » 230 V, 2,5kW, 11A
Sběrač: Stemmann Fb800.25
Odpojovač/uzemňovač: 1PPAD51
Ventilační jednotka: KTV-1-15T
Klima kabiny řidiče: HVAC S78S
Spřáhlo: Skládací, mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s pražským typem hlavy
Typ a průměr kol: 666 mm s přítlačným kotoučem a pružnou vložkou GMT
Brzdy: Elektrohydraulická střadačová kotoučová brzda Dako K.P.T.010
Kolejnicová brzda FC63 70 kN, 40A, 102 kg (stupeň 1 - zadní podvozky; stupeň 2 - všechny podvozky)
Řadič: Dynamický 0-1500A
Stupně řadiče: Jízda: Dynamický (0-1500A), 7x brzda, 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 16x HLU3436 P/44-VA
Vstupní napětí motoru: ~392 V
Parametry motoru: Výkon: 46,6 kW
Otáčky: 196/706 ot./min.
Chlazení: směs voda+glykol
Motorventilátor: PM FC035-4DQ.2C.A7
3x230V
Motorventilátor pulzního měniče: 2x radiální RH25M-2DK.3B.1R

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
20 314 st 20.1. 5:3820.1. 22:31 9416
 7  301 út 19.1. 4:4119.1. 22:46 9416
10 309 po 18.1. 4:5718.1. 23:05 9416
10 304 ne 17.1. 10:0417.1. 22:24 9416
12 301 so 16.1. 4:2216.1. 21:21 9416
15 311 pá 15.1. 5:3615.1. 19:59 9416
16 304 čt 14.1. 5:2714.1. 22:33 9416
16 304 st 13.1. 5:2713.1. 22:33 9416
20 310 út 12.1. 5:0112.1. 21:52 9416
15 305 po 11.1. 6:0911.1. 20:58 9416
16 310 pá 8.1. 6:138.1. 9:45 9416*MU
15 305 čt 7.1. 6:097.1. 20:58 9416
10 314 st 6.1. 5:256.1. 21:06 9416
 7  311 út 5.1. 4:415.1. 20:03 9416
 4  305 po 4.1. 16:024.1. 19:57 9416
 5  305 ne 3.1. 4:483.1. 22:41 9416
10 306 so 2.1. 4:182.1. 22:44 9416
20 301 pá 1.1. 6:321.1. 23:11 9416
Rok 2020
12 310 čt 31.12. 4:3731.12. 22:41 9416
20 310 st 30.12. 5:0130.12. 21:52 9416
 7  301 po 28.12. 6:3528.12. 20:13 9416
15 304 ne 27.12. 9:4727.12. 20:43 9416
20 303 so 26.12. 4:5026.12. 23:31 9416
10 302 pá 25.12. 6:1825.12. 21:55 9416
 5  309 čt 24.12. 4:0724.12. 19:07 9416
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.