Jiný vůz:

Podrobnosti vozu 15Tf ev. č. 9416

Domovská vozovna: Žižkov

Typ vozu: 15Tf

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2017

Dodání: 17. 10. 2017

Výrobní číslo: 10374

Profil kol: PR-1

Dveře: Ultimate

Sedadla: Pino (plastová). Výrobce: Vogelsitze. Červená (RAL 3001), šedá (RAL 6500)

Označovače: Mikroelektronika Camel Combi

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Vnitřní informační systém: Bustec

Klimatizace kabiny: Bahoza HVAC S78S

Klimatizace salonu: FAIVELEY 9645500

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 800.25

Najeto: cca 87 165 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 33,416 m
Délka skříně samostatně: 31,4 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3450 mm
Vzdálenost čepů: 7750 mm » 1900 mm » 7700 mm » 1900 mm » 7750 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 450 mm / 350 mm (nízkopodlažní vstup)
Počet míst k sezení: 61
Počet míst ke stání: 223
Maximální obsaditelnost: 284 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících bez klimatizační jednotky: 43790 kg
Bez cestujících s klimatizační jednotkou: 44300 kg
Maximální zátěž: 63700 kg
Hmotnost vnějších podvozků: 5250 kg
Hmotnost vnitřních podvozků: 4890 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,9 kN | 66,4 kN | 67,1 kN | 49,1 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová
Pulzní měnič: 4 pulzní měniče s IGBT SKiiP tranzistory s rekuperací
Statický měnič: SM 36.1 – 600V ss. » 3x400 V, 14 kW, 240 A + 600V ss. » 230 V, 2,5kW, 11A
Sběrač: Stemmann Fb800.25
Odpojovač/uzemňovač: 1PPAD51
Ventilační jednotka: KTV-1-15T
Klima kabiny řidiče: HVAC S78S
Spřáhlo: Skládací, mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s pražským typem hlavy
Typ a průměr kol: 666 mm s přítlačným kotoučem a pružnou vložkou GMT
Brzdy: Elektrohydraulická střadačová kotoučová brzda Dako K.P.T.010
Kolejnicová brzda FC63 70 kN, 40A, 102 kg (stupeň 1 - střední podvozky; stupeň 2 - všechny podvozky)
Řadič: Dynamický 0-1500A
Stupně řadiče: Jízda: Dynamický (0-1500A), 7x brzda, 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 16x HLU3436 P/44-VA
Vstupní napětí motoru: ~392 V
Parametry motoru: Výkon: 46,6 kW
Otáčky: 196/706 ot./min.
Chlazení: směs voda+glykol
Motorventilátor: PM FC035-4DQ.2C.A7
3x230V
Motorventilátor pulzního měniče: 2x radiální RH25M-2DK.3B.1R

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
25 711 út 19.2. 4:0019.2. 22:40 9416
 1  708 po 18.2. 14:3619.2. 1:22 9416
22 727 po 18.2. 6:2818.2. 9:24 9416
26 706 so 16.2. 6:3316.2. 21:50 9416*MU
22 709 pá 15.2. 3:4416.2. 0:36 9416
26 708 čt 14.2. 6:5015.2. 1:21 9416
 8  702 st 13.2. 6:4613.2. 20:53 9416
 1  710 út 12.2. 5:4012.2. 23:42 9416
 1  710 po 11.2. 5:4011.2. 23:42 9416
26 718 pá 8.2. 5:319.2. 0:21 9416
22 714 čt 7.2. 5:217.2. 19:37 9416
 1  703 st 6.2. 5:016.2. 20:46 9416
22 731 út 5.2. 6:365.2. 20:10 9416
22 714 po 4.2. 5:214.2. 19:37 9416
22 716 ne 3.2. 4:234.2. 0:54 9416
22 713 so 2.2. 6:473.2. 1:16 9416
18 706 pá 1.2. 14:521.2. 19:49 9416
25 710 pá 1.2. 6:311.2. 10:03 9416
22 714 čt 31.1. 5:2131.1. 19:37 9416
18 702 st 30.1. 6:2031.1. 1:07 9416
 1  703 út 29.1. 5:0129.1. 20:46 9416
20 713 po 28.1. 6:1728.1. 23:24 9416
 1  701 ne 27.1. 11:3027.1. 22:01 9416*Z
20 704 pá 25.1. 6:5726.1. 0:24 9416
20 701 čt 24.1. 6:3024.1. 19:11 9416
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události
*Z = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9444

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná v naší databázi. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.