Jiný vůz:

Informace o tramvaji 15T ev. č. 9416

Domovská vozovna: Žižkov

Typ vozu: 15Tf

Oficiální označení typu vozu: 15T

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2017

Dodání: 17. 10. 2017

Výrobní číslo: 10374

Profil kol: PR-1

Dveře: Ultimate

Sedadla: Pino (plastová). Výrobce: Vogelsitze. Červená (RAL 3001), šedá (RAL 6500)

Označovače: Mikroelektronika Camel Combi

Centrální počítač OIS: Apex DT-04

Vnitřní informační systém: Bustec

Klimatizace kabiny: Bahoza HVAC S78S

Klimatizace salonu: FAIVELEY 9645500

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 800.25

Najeto: cca 125 160 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 33,416 m
Délka skříně samostatně: 31,4 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3450 mm
Vzdálenost čepů: 7750 mm » 1900 mm » 7700 mm » 1900 mm » 7750 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 450 mm / 350 mm (nízkopodlažní vstup)
Počet míst k sezení: 61
Počet míst ke stání: 223
Maximální obsaditelnost: 284 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících bez klimatizační jednotky: 43790 kg
Bez cestujících s klimatizační jednotkou: 44300 kg
Maximální zátěž: 63700 kg
Hmotnost vnějších podvozků: 5250 kg
Hmotnost vnitřních podvozků: 4890 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,9 kN | 66,4 kN | 67,1 kN | 49,1 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová
Pulzní měnič: 4 pulzní měniče s IGBT SKiiP tranzistory s rekuperací
Statický měnič: SM 36.1 – 600V ss. » 3x400 V, 14 kW, 240 A + 600V ss. » 230 V, 2,5kW, 11A
Sběrač: Stemmann Fb800.25
Odpojovač/uzemňovač: 1PPAD51
Ventilační jednotka: KTV-1-15T
Klima kabiny řidiče: HVAC S78S
Spřáhlo: Skládací, mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s pražským typem hlavy
Typ a průměr kol: 666 mm s přítlačným kotoučem a pružnou vložkou GMT
Brzdy: Elektrohydraulická střadačová kotoučová brzda Dako K.P.T.010
Kolejnicová brzda FC63 70 kN, 40A, 102 kg (stupeň 1 - střední podvozky; stupeň 2 - všechny podvozky)
Řadič: Dynamický 0-1500A
Stupně řadiče: Jízda: Dynamický (0-1500A), 7x brzda, 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 16x HLU3436 P/44-VA
Vstupní napětí motoru: ~392 V
Parametry motoru: Výkon: 46,6 kW
Otáčky: 196/706 ot./min.
Chlazení: směs voda+glykol
Motorventilátor: PM FC035-4DQ.2C.A7
3x230V
Motorventilátor pulzního měniče: 2x radiální RH25M-2DK.3B.1R

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
20 702 čt 22.8. 5:4122.8. 20:23 9416
18 703 st 21.8. 4:1621.8. 22:50 9416
22 727 út 20.8. 5:1321.8. 1:12 9416
20 708 po 19.8. 6:4620.8. 0:40 9416
 8  705 so 17.8. 4:4718.8. 0:56 9416
 8  707 čt 15.8. 9:0016.8. 0:56 9416*Z
26 405 st 14.8. 23:2015.8. 0:49 9416*Z1
20 703 st 14.8. 20:0014.8. 21:55 9416*Z2
25 711 út 13.8. 4:0013.8. 22:58 9416
22 701 po 12.8. 5:3113.8. 1:32 9416
22 714 ne 11.8. 8:3412.8. 0:36 9416
25 701 so 10.8. 4:0010.8. 22:41 9416
22 707 pá 9.8. 4:0410.8. 0:29 9416
 1  704 čt 8.8. 5:459.8. 1:24 9416
22 725 út 6.8. 5:367.8. 0:36 9416
22 725 po 5.8. 5:366.8. 0:36 9416
25 701 ne 4.8. 4:004.8. 22:41 9416
26 702 so 3.8. 5:234.8. 1:21 9416
22 725 pá 2.8. 5:363.8. 0:36 9416
22 707 čt 1.8. 4:042.8. 0:29 9416
26 703 st 31.7. 5:031.8. 1:21 9416
22 722 út 30.7. 14:2531.7. 0:19 9416
25 702 út 30.7. 4:4030.7. 10:19 9416
26 703 po 29.7. 5:0330.7. 1:21 9416
22 719 ne 28.7. 9:2729.7. 1:16 9416
*Z = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9305
*Z1 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9232
*Z2 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8335+8323

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.