Jiný vůz:

Podrobnosti vozu 15Tf ev. č. 9416

Domovská vozovna: Žižkov

Typ vozu: 15Tf

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2017

Dodání: 17. 10. 2017

Výrobní číslo: 10374

Profil kol: PR-1

Dveře: Ultimate

Sedadla: Pino (plastová). Výrobce: Vogelsitze. Červená (RAL 3001), šedá (RAL 6500)

Označovače: Mikroelektronika Camel Combi

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Vnitřní informační systém: Bustec

Klimatizace kabiny: Bahoza HVAC S78S

Klimatizace salonu: FAIVELEY 9645500

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 800.25

Najeto: cca 13 985 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 33,416 m
Délka skříně samostatně: 31,4 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3450 mm
Vzdálenost čepů: 7750 mm » 1900 mm » 7700 mm » 1900 mm » 7750 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 450 mm / 350 mm (nízkopodlažní vstup)
Počet míst k sezení: 61
Počet míst ke stání: 223
Maximální obsaditelnost: 284 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících bez klimatizační jednotky: 43790 kg
Bez cestujících s klimatizační jednotkou: 44300 kg
Maximální zátěž: 63700 kg
Hmotnost vnějších podvozků: 5250 kg
Hmotnost vnitřních podvozků: 4890 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,9 kN | 66,4 kN | 67,1 kN | 49,1 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová
Pulzní měnič: 4 pulzní měniče s IGBT SKiiP tranzistory s rekuperací
Statický měnič: SM 36.1 – 600V ss. » 3x400 V, 14 kW, 240 A + 600V ss. » 230 V, 2,5kW, 11A
Sběrač: Stemmann Fb800.25
Odpojovač/uzemňovač: 1PPAD51
Ventilační jednotka: KTV-1-15T
Klima kabiny řidiče: HVAC S78S
Spřáhlo: Skládací, mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s pražským typem hlavy
Typ a průměr kol: 666 mm s přítlačným kotoučem a pružnou vložkou GMT
Brzdy: Elektrohydraulická střadačová kotoučová brzda Dako K.P.T.010
Kolejnicová brzda FC63 70 kN, 40A, 102 kg (stupeň 1 - střední podvozky; stupeň 2 - všechny podvozky)
Řadič: Dynamický 0-1500A
Stupně řadiče: Jízda: Dynamický (0-1500A), 7x brzda, 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 16x HLU3436 P/44-VA
Vstupní napětí motoru: ~392 V
Parametry motoru: Výkon: 46,6 kW
Otáčky: 196/706 ot./min.
Chlazení: směs voda+glykol
Motorventilátor: PM FC035-4DQ.2C.A7
3x230V
Motorventilátor pulzního měniče: 2x radiální RH25M-2DK.3B.1R

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
9 831 út 23.1. 5:0124.1. 0:09 9416
9 820 po 22.1. 6:2122.1. 20:21 9416
9 817 pá 19.1. 6:1219.1. 20:12 9416
6 812 čt 18.1. 5:4718.1. 20:27 9416
9 813 st 17.1. 15:3317.1. 19:54 9416
6 808 st 17.1. 4:2017.1. 9:09 9416
9 806 út 16.1. 15:0517.1. 0:26 9416
9 813 út 16.1. 6:4916.1. 9:19 9416
9 805 po 15.1. 5:2915.1. 22:09 9416
9 807 ne 14.1. 12:5014.1. 22:59 9416
9 811 so 13.1. 5:4813.1. 22:59 9416
9 816 pá 12.1. 4:3312.1. 20:27 9416
9 808 čt 11.1. 15:2412.1. 0:56 9416
9 804 čt 11.1. 5:2911.1. 10:00 9416
9 821 st 10.1. 4:5310.1. 23:49 9416
9 801 út 9.1. 5:4910.1. 0:26 9416
9 821 po 8.1. 4:538.1. 23:49 9416
9 814 ne 7.1. 4:337.1. 23:49 9416
9 805 so 6.1. 5:137.1. 0:26 9416
9 801 pá 5.1. 5:496.1. 0:26 9416
9 803 čt 4.1. 5:395.1. 0:36 9416
9 808 st 3.1. 15:244.1. 0:56 9416
9 808 st 3.1. 7:073.1. 9:35 9416
9 823 út 2.1. 5:012.1. 14:25 9416*MU
Rok 2017
9+98 859 ne 31.12. 21:151.1. 7:02 9416*Z
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události
*Z = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8711+8720

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná v naší databázi. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.