Jiný vůz:

Informace o tramvaji 15T ev. č. 9416

Domovská vozovna: Žižkov

Oficiální označení typu vozu: 15T

Neoficiální označení: 15Tf

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2017

Dodání: 17. 10. 2017

Výrobní číslo: 10374

Profil kol: PR-1

Dveře: Ultimate

Sedadla: Pino (plastová). Výrobce: Vogelsitze. Červená (RAL 3001), šedá (RAL 6500)

Označovače: Mikroelektronika Camel Combi

Centrální počítač OIS: Apex DT-04

Vnitřní informační systém: Bustec

Klimatizace kabiny: Bahoza HVAC S78S

Klimatizace salonu: FAIVELEY 9645500

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 800.25

Najeto: cca 197 806 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 33,416 m
Délka skříně samostatně: 31,4 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3450 mm
Vzdálenost čepů: 7750 mm » 1900 mm » 7700 mm » 1900 mm » 7750 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 450 mm / 350 mm (nízkopodlažní vstup)
Počet míst k sezení: 61
Počet míst ke stání: 223
Maximální obsaditelnost: 284 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících bez klimatizační jednotky: 43790 kg
Bez cestujících s klimatizační jednotkou: 44300 kg
Maximální zátěž: 63700 kg
Hmotnost vnějších podvozků: 5250 kg
Hmotnost vnitřních podvozků: 4890 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,9 kN | 66,4 kN | 67,1 kN | 49,1 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová
Pulzní měnič: 4 pulzní měniče s IGBT SKiiP tranzistory s rekuperací
Statický měnič: SM 36.1 – 600V ss. » 3x400 V, 14 kW, 240 A + 600V ss. » 230 V, 2,5kW, 11A
Sběrač: Stemmann Fb800.25
Odpojovač/uzemňovač: 1PPAD51
Ventilační jednotka: KTV-1-15T
Klima kabiny řidiče: HVAC S78S
Spřáhlo: Skládací, mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s pražským typem hlavy
Typ a průměr kol: 666 mm s přítlačným kotoučem a pružnou vložkou GMT
Brzdy: Elektrohydraulická střadačová kotoučová brzda Dako K.P.T.010
Kolejnicová brzda FC63 70 kN, 40A, 102 kg (stupeň 1 - zadní podvozky; stupeň 2 - všechny podvozky)
Řadič: Dynamický 0-1500A
Stupně řadiče: Jízda: Dynamický (0-1500A), 7x brzda, 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 16x HLU3436 P/44-VA
Vstupní napětí motoru: ~392 V
Parametry motoru: Výkon: 46,6 kW
Otáčky: 196/706 ot./min.
Chlazení: směs voda+glykol
Motorventilátor: PM FC035-4DQ.2C.A7
3x230V
Motorventilátor pulzního měniče: 2x radiální RH25M-2DK.3B.1R

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
12 303 po 28.9. 4:5228.9. 21:47 9416
 9  319 ne 27.9. 5:3328.9. 1:09 9416
10 302 so 26.9. 7:0727.9. 1:04 9416
 4  302 čt 24.9. 5:5524.9. 9:26 9416
14 442 st 23.9. 5:1323.9. 20:34 9416
14 344 út 22.9. 13:4022.9. 20:36 9416*Z
 4  301 po 21.9. 15:2821.9. 18:54 9416
16 317 po 21.9. 6:0821.9. 9:31 9416
 9  317 ne 20.9. 10:0621.9. 0:59 9416
 9  310 pá 18.9. 6:5418.9. 20:57 9416
17 303 čt 17.9. 5:3817.9. 22:04 9416
 9  301 st 16.9. 5:3916.9. 20:14 9416
 9  324 út 15.9. 5:0915.9. 19:46 9416
 3  302 po 14.9. 5:0114.9. 23:39 9416
 9  317 ne 13.9. 10:0614.9. 1:00 9416
 9  301 pá 11.9. 5:3911.9. 20:14 9416
 5  310 čt 10.9. 4:4110.9. 21:27 9416
 9  317 st 9.9. 4:4210.9. 0:29 9416
22 311 út 8.9. 5:188.9. 20:20 9416
 7  309 po 7.9. 5:007.9. 21:15 9416
16 310 ne 6.9. 11:207.9. 0:53 9416
12 307 pá 4.9. 4:524.9. 20:10 9416
 9  312 čt 3.9. 6:263.9. 21:12 9416
 9  310 st 2.9. 6:542.9. 20:57 9416
12 302 út 1.9. 5:261.9. 21:47 9416
*Z = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9379

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.