Jiný vůz:

Informace o tramvaji 15T ev. č. 9415

Domovská vozovna: Motol

Oficiální označení typu vozu: 15T

Neoficiální označení: 15Tf

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2017

Dodání: 10. 10. 2017

Výrobní číslo: 10373

Profil kol: K

Dveře: Ultimate

Sedadla: Pino (plastová). Výrobce: Vogelsitze. Červená (RAL 3001), šedá (RAL 6500)

Centrální počítač OIS: Apex DT-04

Vnitřní informační systém: Bustec

Klimatizace kabiny: Bahoza HVAC S78S

Klimatizace salonu: Bahoza KLMT 15002

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 800.25

Najeto: cca 247 762 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 33,416 m
Délka skříně samostatně: 31,4 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3450 mm
Vzdálenost čepů: 7750 mm » 1900 mm » 7700 mm » 1900 mm » 7750 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 450 mm / 350 mm (nízkopodlažní vstup)
Počet míst k sezení: 61
Počet míst ke stání: 223
Maximální obsaditelnost: 284 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících bez klimatizační jednotky: 43790 kg
Bez cestujících s klimatizační jednotkou: 44300 kg
Maximální zátěž: 63700 kg
Hmotnost vnějších podvozků: 5250 kg
Hmotnost vnitřních podvozků: 4890 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,9 kN | 66,4 kN | 67,1 kN | 49,1 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová
Pulzní měnič: 4 pulzní měniče s IGBT SKiiP tranzistory s rekuperací
Statický měnič: SM 36.1 – 600V ss. » 3x400 V, 14 kW, 240 A + 600V ss. » 230 V, 2,5kW, 11A
Sběrač: Stemmann Fb800.25
Odpojovač/uzemňovač: 1PPAD51
Ventilační jednotka: KTV-1-15T
Klima kabiny řidiče: HVAC S78S
Spřáhlo: Skládací, mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s pražským typem hlavy
Typ a průměr kol: 666 mm s přítlačným kotoučem a pružnou vložkou GMT
Brzdy: Elektrohydraulická střadačová kotoučová brzda Dako K.P.T.010
Kolejnicová brzda FC63 70 kN, 40A, 102 kg (stupeň 1 - zadní podvozky; stupeň 2 - všechny podvozky)
Řadič: Dynamický 0-1500A
Stupně řadiče: Jízda: Dynamický (0-1500A), 7x brzda, 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 16x HLU3436 P/44-VA
Vstupní napětí motoru: ~392 V
Parametry motoru: Výkon: 46,6 kW
Otáčky: 196/706 ot./min.
Chlazení: směs voda+glykol
Motorventilátor: PM FC035-4DQ.2C.A7
3x230V
Motorventilátor pulzního měniče: 2x radiální RH25M-2DK.3B.1R

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
12 306 ne 13.6. 7:3914.6. 0:44 9415
10 301 pá 11.6. 6:2511.6. 22:15 9415
 7  305 čt 10.6. 5:3310.6. 20:50 9415
 7  305 st 9.6. 5:339.6. 20:50 9415
 7  307 út 8.6. 5:478.6. 23:04 9415
10 301 po 7.6. 6:257.6. 22:15 9415
16 302 ne 6.6. 5:106.6. 23:13 9415
10 312 so 5.6. 8:206.6. 0:03 9415
12 309 pá 4.6. 5:524.6. 20:21 9415
17+95 351 út 1.6. 20:182.6. 5:10 9415
9+98 353 po 31.5. 22:371.6. 5:44 9415
 7  302 po 31.5. 4:4331.5. 20:20 9415
10 309 ne 30.5. 4:3830.5. 23:04 9415
12 302 so 29.5. 4:4230.5. 0:19 9415
16 304 pá 28.5. 6:2028.5. 23:33 9415
12 313 čt 27.5. 4:2227.5. 21:06 9415
18 304 st 26.5. 5:5427.5. 0:10 9415
16 306 út 25.5. 6:0225.5. 19:37 9415
10 314 po 24.5. 5:2524.5. 21:14 9415
 5  304 ne 23.5. 4:0723.5. 22:22 9415
20 304 so 22.5. 13:4523.5. 0:10 9415*Z1
 4  304 pá 21.5. 15:5221.5. 19:50 9415
 4  302 pá 21.5. 5:5121.5. 9:44 9415
 7  307 čt 20.5. 5:3920.5. 21:20 9415
20 314 st 5.5. 5:385.5. 18:30 9415*MU*1
*Z1 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9294
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události
*1 = nehoda s osobním vozem na Červeném Vrchu ZC

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.