Jiný vůz:

Informace o tramvaji 15T ev. č. 9415

Domovská vozovna: Motol

Oficiální označení typu vozu: 15T

Neoficiální označení: 15Tf

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2017

Dodání: 10. 10. 2017

Výrobní číslo: 10373

Profil kol: K

Dveře: Ultimate

Sedadla: Pino (plastová). Výrobce: Vogelsitze. Červená (RAL 3001), šedá (RAL 6500)

Centrální počítač OIS: Apex DT-04

Vnitřní informační systém: Bustec

Klimatizace kabiny: Bahoza HVAC S78S

Klimatizace salonu: Bahoza KLMT 15002

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 800.25

Najeto: cca 292 432 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 33,416 m
Délka skříně samostatně: 31,4 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3450 mm
Vzdálenost čepů: 7750 mm » 1900 mm » 7700 mm » 1900 mm » 7750 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 450 mm / 350 mm (nízkopodlažní vstup)
Počet míst k sezení: 61
Počet míst ke stání: 223
Maximální obsaditelnost: 284 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících bez klimatizační jednotky: 43790 kg
Bez cestujících s klimatizační jednotkou: 44300 kg
Maximální zátěž: 63700 kg
Hmotnost vnějších podvozků: 5250 kg
Hmotnost vnitřních podvozků: 4890 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,9 kN | 66,4 kN | 67,1 kN | 49,1 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová
Pulzní měnič: 4 pulzní měniče s IGBT SKiiP tranzistory s rekuperací
Statický měnič: SM 36.1 – 600V ss. » 3x400 V, 14 kW, 240 A + 600V ss. » 230 V, 2,5kW, 11A
Sběrač: Stemmann Fb800.25
Odpojovač/uzemňovač: 1PPAD51
Ventilační jednotka: KTV-1-15T
Klima kabiny řidiče: HVAC S78S
Spřáhlo: Skládací, mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s pražským typem hlavy
Typ a průměr kol: 666 mm s přítlačným kotoučem a pružnou vložkou GMT
Brzdy: Elektrohydraulická střadačová kotoučová brzda Dako K.P.T.010
Kolejnicová brzda FC63 70 kN, 40A, 102 kg (stupeň 1 - zadní podvozky; stupeň 2 - všechny podvozky)
Řadič: Dynamický 0-1500A
Stupně řadiče: Jízda: Dynamický (0-1500A), 7x brzda, 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 16x HLU3436 P/44-VA
Vstupní napětí motoru: ~392 V
Parametry motoru: Výkon: 46,6 kW
Otáčky: 196/706 ot./min.
Chlazení: směs voda+glykol
Motorventilátor: PM FC035-4DQ.2C.A7
3x230V
Motorventilátor pulzního měniče: 2x radiální RH25M-2DK.3B.1R

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
 9  306 dnes 7:0827.6. 0:12 9415
22 321 so 25.6. 6:0726.6. 0:17 9415
20 308 pá 24.6. 15:2525.6. 0:41 9415
21 311 pá 24.6. 6:0524.6. 9:13 9415
20 301 čt 23.6. 5:5323.6. 20:42 9415
15 306 st 22.6. 6:5422.6. 21:19 9415
 9  328 út 21.6. 4:5022.6. 0:42 9415
 9  314 po 20.6. 14:5120.6. 23:44 9415
 4  302 po 20.6. 5:3320.6. 9:30 9415
10 308 ne 19.6. 16:4720.6. 0:25 9415*Z1
15 306 so 18.6. 4:4818.6. 20:19 9415
10 312 pá 17.6. 14:3518.6. 0:25 9415
 4  305 pá 17.6. 6:0117.6. 9:59 9415
21 302 čt 16.6. 6:1516.6. 19:05 9415
 9  307 st 15.6. 13:5515.6. 18:47 9415*Z2
20 712 út 14.6. 14:2014.6. 14:55 9415*Z3
 4  304 út 8.2. 15:318.2. 19:28 9415
 9  328 út 8.2. 6:218.2. 8:43 9415
 9  311 po 7.2. 6:268.2. 0:22 9415
 4  301 pá 4.2. 7:044.2. 9:22 9415
 9  327 čt 3.2. 6:083.2. 8:31 9415
 4  312 st 2.2. 6:102.2. 10:08 9415
 5  312 út 1.2. 4:182.2. 0:15 9415
 5  304 po 31.1. 6:501.2. 0:55 9415
 9  302 ne 30.1. 6:3830.1. 21:18 9415
*Z1 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9362
*Z2 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9341
*Z3 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8324+8340

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.