Jiný vůz:

Informace o tramvaji 15T ev. č. 9415

Evidované celoplošné polepy:

 
 
 
Nexen Tire N'Blue 4Season 2 (od 25. 2. 2024 do současnosti)

Nexen Tire N'Blue 4Season 2

Zobrazit ve větším rozlišení
 
 
 
CZC/PlayStation God of War: Ragnarok (od 2. 10. 2022 do 24. 2. 2024)

CZC/PlayStation God of War: Ragnarok

Zobrazit ve větším rozlišení

Domovská vozovna: Motol

Aktuální vozovna: Žižkov (od 11.7.2024)

Oficiální označení typu vozu: 15T

Neoficiální označení: 15Tf

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2017

Dodání: 10. 10. 2017

Výrobní číslo: 10373

Profil kol: K

Dveře: Ultimate

Sedadla: Pino (plastová). Výrobce: Vogelsitze. Červená (RAL 3001), šedá (RAL 6500)

Centrální počítač OIS: Apex DT-04

Vnitřní informační systém: Bustec

Klimatizace kabiny: Bahoza HVAC S78S

Klimatizace salonu: Bahoza KLMT 15002

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 800.25

Najeto: cca 452 411 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 33,416 m
Délka skříně samostatně: 31,4 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3450 mm
Vzdálenost čepů: 7750 mm » 1900 mm » 7700 mm » 1900 mm » 7750 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 450 mm / 350 mm (nízkopodlažní vstup)
Počet míst k sezení: 61
Počet míst ke stání: 223
Maximální obsaditelnost: 284 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících bez klimatizační jednotky: 43790 kg
Bez cestujících s klimatizační jednotkou: 44300 kg
Maximální zátěž: 63700 kg
Hmotnost vnějších podvozků: 5250 kg
Hmotnost vnitřních podvozků: 4890 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,9 kN | 66,4 kN | 67,1 kN | 49,1 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová
Pulzní měnič: 4 pulzní měniče s IGBT SKiiP tranzistory s rekuperací
Statický měnič: SM 36.1 – 600V ss. » 3x400 V, 14 kW, 240 A + 600V ss. » 230 V, 2,5kW, 11A
Sběrač: Stemmann Fb800.25
Odpojovač/uzemňovač: 1PPAD51
Ventilační jednotka: KTV-1-15T
Klima kabiny řidiče: HVAC S78S
Spřáhlo: Skládací, mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s pražským typem hlavy
Typ a průměr kol: 666 mm s přítlačným kotoučem a pružnou vložkou GMT
Brzdy: Elektrohydraulická střadačová kotoučová brzda Dako K.P.T.010
Kolejnicová brzda FC63 70 kN, 40A, 102 kg (stupeň 1 - zadní podvozky; stupeň 2 - všechny podvozky)
Řadič: Dynamický 0-1500A
Stupně řadiče: Jízda: Dynamický (0-1500A), 7x brzda, 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 16x HLU3436 P/44-VA
Vstupní napětí motoru: ~392 V
Parametry motoru: Výkon: 46,6 kW
Otáčky: 196/706 ot./min.
Chlazení: směs voda+glykol
Motorventilátor: PM FC035-4DQ.2C.A7
3x230V
Motorventilátor pulzního měniče: 2x radiální RH25M-2DK.3B.1R

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
29 816 pá 19.7. 4:5420.7. 0:36 9415
29 815 čt 18.7. 4:3419.7. 0:16 9415
 7  813 st 17.7. 4:2117.7. 21:18 9415
12 810 út 16.7. 5:2317.7. 0:24 9415
 8  801 po 15.7. 4:4015.7. 20:45 9415
29 807 ne 14.7. 4:3414.7. 22:22 9415
29 804 so 13.7. 8:4414.7. 0:16 9415
 7  815 čt 11.7. 4:4111.7. 19:46 9415
3+9 303 st 10.7. 5:3210.7. 19:41 9415
3+9 306 út 9.7. 14:589.7. 20:11 9415
20 311 út 9.7. 6:169.7. 9:07 9415
15 303 po 8.7. 4:488.7. 19:48 9415
22 312 ne 7.7. 7:437.7. 22:39 9415
12 305 so 6.7. 4:446.7. 11:45 9415*MU
15 302 pá 5.7. 5:295.7. 21:27 9415
12 318 út 2.7. 4:243.7. 0:37 9415
 7  317 po 1.7. 6:432.7. 0:23 9415
12 308 ne 30.6. 4:4430.6. 22:00 9415
16 304 so 29.6. 4:3329.6. 23:16 9415
12 309 pá 28.6. 4:4529.6. 1:19 9415
10 315 čt 27.6. 14:5528.6. 0:08 9415
10 315 čt 27.6. 6:5327.6. 10:12 9415
 9  308 st 26.6. 7:2926.6. 18:54 9415
 7  312 út 25.6. 6:4125.6. 20:28 9415
10 312 po 24.6. 6:2024.6. 7:00 9415*MU
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná námi, našimi spolupracovníky, či převzatá z oficiálních otevřených dat. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.