Jiný vůz:

Podrobnosti vozu 15Tf ev. č. 9415

Domovská vozovna: Motol

Typ vozu: 15Tf

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2017

Dodání: 10. 10. 2017

Výrobní číslo: 10373

Profil kol: PR-1

Dveře: Ultimate

Sedadla: Pino (plastová). Výrobce: Vogelsitze. Červená (RAL 3001), šedá (RAL 6500)

Označovače: Mikroelektronika Camel Combi

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Vnitřní informační systém: Bustec

Klimatizace kabiny: Bahoza HVAC S78S

Klimatizace salonu: FAIVELEY 9645500

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 800.25

Najeto: cca 33 341 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 33,416 m
Délka skříně samostatně: 31,4 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3450 mm
Vzdálenost čepů: 7750 mm » 1900 mm » 7700 mm » 1900 mm » 7750 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 450 mm / 350 mm (nízkopodlažní vstup)
Počet míst k sezení: 61
Počet míst ke stání: 223
Maximální obsaditelnost: 284 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících bez klimatizační jednotky: 43790 kg
Bez cestujících s klimatizační jednotkou: 44300 kg
Maximální zátěž: 63700 kg
Hmotnost vnějších podvozků: 5250 kg
Hmotnost vnitřních podvozků: 4890 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,9 kN | 66,4 kN | 67,1 kN | 49,1 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová
Pulzní měnič: 4 pulzní měniče s IGBT SKiiP tranzistory s rekuperací
Statický měnič: SM 36.1 – 600V ss. » 3x400 V, 14 kW, 240 A + 600V ss. » 230 V, 2,5kW, 11A
Sběrač: Stemmann Fb800.25
Odpojovač/uzemňovač: 1PPAD51
Ventilační jednotka: KTV-1-15T
Klima kabiny řidiče: HVAC S78S
Spřáhlo: Skládací, mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s pražským typem hlavy
Typ a průměr kol: 666 mm s přítlačným kotoučem a pružnou vložkou GMT
Brzdy: Elektrohydraulická střadačová kotoučová brzda Dako K.P.T.010
Kolejnicová brzda FC63 70 kN, 40A, 102 kg (stupeň 1 - střední podvozky; stupeň 2 - všechny podvozky)
Řadič: Dynamický 0-1500A
Stupně řadiče: Jízda: Dynamický (0-1500A), 7x brzda, 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 16x HLU3436 P/44-VA
Vstupní napětí motoru: ~392 V
Parametry motoru: Výkon: 46,6 kW
Otáčky: 196/706 ot./min.
Chlazení: směs voda+glykol
Motorventilátor: PM FC035-4DQ.2C.A7
3x230V
Motorventilátor pulzního měniče: 2x radiální RH25M-2DK.3B.1R

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
16 324 po 23.4. 15:3123.4. 22:54 9415
20 314 po 23.4. 4:4723.4. 9:59 9415
16 321 pá 20.4. 5:2720.4. 20:17 9415
 7  305 čt 19.4. 6:0919.4. 22:31 9415
 9  308 st 18.4. 6:3918.4. 18:53 9415
12 311 út 17.4. 5:5018.4. 0:42 9415
 9  308 po 16.4. 6:3916.4. 18:53 9415
20 304 ne 15.4. 4:1216.4. 0:20 9415
 9  307 so 14.4. 6:2114.4. 23:39 9415
15 313 pá 13.4. 5:5513.4. 18:51 9415
20 312 čt 12.4. 4:3212.4. 20:27 9415
 9  326 st 11.4. 5:4012.4. 0:49 9415
 9  321 út 10.4. 5:2111.4. 0:29 9415
 5  304 po 9.4. 5:499.4. 21:09 9415
20 314 pá 6.4. 15:137.4. 1:12 9415
16 334 pá 6.4. 7:366.4. 10:29 9415
 9  334 st 4.4. 7:094.4. 9:39 9415
15 305 út 3.4. 14:583.4. 18:51 9415
16 314 út 3.4. 6:283.4. 9:01 9415
16 312 pá 30.3. 4:1830.3. 15:03 9415*MU
12 301 čt 29.3. 4:2230.3. 1:50 9415
 9  321 st 28.3. 5:2129.3. 0:29 9415
 9  307 út 27.3. 4:3327.3. 21:00 9415
16 319 po 26.3. 17:1527.3. 1:24 9415*Z
12 312 po 26.3. 14:3526.3. 15:45 9415*MU
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události
*Z = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8645+8669

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná v naší databázi. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.