Jiný vůz:

Podrobnosti vozu 15Tf ev. č. 9414

Domovská vozovna: Motol

Typ vozu: 15Tf

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2017

Dodání: 27. 9. 2017

Výrobní číslo: 10372

Profil kol: PR-1

Dveře: Ultimate

Sedadla: Pino (plastová). Výrobce: Vogelsitze. Červená (RAL 3001), šedá (RAL 6500)

Označovače: Mikroelektronika Camel Combi

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Vnitřní informační systém: Bustec

Klimatizace kabiny: Bahoza HVAC S78S

Klimatizace salonu: FAIVELEY 9645500

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 800.25

Najeto: cca 9 368 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 33,416 m
Délka skříně samostatně: 31,4 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3450 mm
Vzdálenost čepů: 7750 mm » 1900 mm » 7700 mm » 1900 mm » 7750 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 450 mm / 350 mm (nízkopodlažní vstup)
Počet míst k sezení: 61
Počet míst ke stání: 223
Maximální obsaditelnost: 284 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících bez klimatizační jednotky: 43790 kg
Bez cestujících s klimatizační jednotkou: 44300 kg
Maximální zátěž: 63700 kg
Hmotnost vnějších podvozků: 5250 kg
Hmotnost vnitřních podvozků: 4890 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,9 kN | 66,4 kN | 67,1 kN | 49,1 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová
Pulzní měnič: 4 pulzní měniče s IGBT SKiiP tranzistory s rekuperací
Statický měnič: SM 36.1 – 600V ss. » 3x400 V, 14 kW, 240 A + 600V ss. » 230 V, 2,5kW, 11A
Sběrač: Stemmann Fb800.25
Odpojovač/uzemňovač: 1PPAD51
Ventilační jednotka: KTV-1-15T
Klima kabiny řidiče: HVAC S78S
Spřáhlo: Skládací, mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s pražským typem hlavy
Typ a průměr kol: 666 mm s přítlačným kotoučem a pružnou vložkou GMT
Brzdy: Elektrohydraulická střadačová kotoučová brzda Dako K.P.T.010
Kolejnicová brzda FC63 70 kN, 40A, 102 kg (stupeň 1 - střední podvozky; stupeň 2 - všechny podvozky)
Řadič: Dynamický 0-1500A
Stupně řadiče: Jízda: Dynamický (0-1500A), 7x brzda, 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 16x HLU3436 P/44-VA
Vstupní napětí motoru: ~392 V
Parametry motoru: Výkon: 46,6 kW
Otáčky: 196/706 ot./min.
Chlazení: směs voda+glykol
Motorventilátor: PM FC035-4DQ.2C.A7
3x230V
Motorventilátor pulzního měniče: 2x radiální RH25M-2DK.3B.1R

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
Rok 2017
20 312 po 18.12. 4:3218.12. 9:35 9414*MU*1
20 304 ne 17.12. 4:1218.12. 0:20 9414
 9  315 so 16.12. 5:1317.12. 0:31 9414
 9  321 pá 15.12. 5:2116.12. 0:31 9414
16 318 čt 14.12. 16:0314.12. 18:37 9414
10 306 čt 14.12. 5:4614.12. 9:36 9414
 9  310 st 13.12. 6:5113.12. 23:39 9414
24 312 pá 8.12. 13:308.12. 20:47 9414
12 312 pá 8.12. 4:558.12. 10:35 9414
17 309 čt 7.12. 5:298.12. 1:44 9414
 7  315 st 6.12. 7:226.12. 20:00 9414
15 304 út 5.12. 6:145.12. 18:30 9414
 9  310 po 4.12. 6:514.12. 23:39 9414
15 303 ne 3.12. 4:313.12. 21:38 9414
 9  307 so 2.12. 6:212.12. 23:39 9414
 7  309 pá 1.12. 4:441.12. 21:14 9414
 9  328 čt 30.11. 5:471.12. 1:01 9414
 9  312 st 29.11. 4:5329.11. 21:30 9414
 9  316 út 28.11. 5:0929.11. 0:19 9414
 9  324 po 27.11. 5:3728.11. 0:39 9414
 9  310 ne 26.11. 4:5327.11. 0:31 9414
10 303 so 25.11. 4:5826.11. 0:04 9414
16 315 pá 24.11. 5:1024.11. 23:34 9414
 9  318 čt 23.11. 14:5323.11. 19:28 9414
12 312 čt 23.11. 4:5523.11. 10:35 9414
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události
*1 = 8:58 - najetí 9252 do 9414 u vjezdu do smyčky Hlubočepy

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná v naší databázi. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.