Jiný vůz:

Informace o tramvaji 15T ev. č. 9414

Domovská vozovna: Motol

Typ vozu: 15Tf

Oficiální označení typu vozu: 15T

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2017

Dodání: 27. 9. 2017

Výrobní číslo: 10372

Profil kol: PR-1

Dveře: Ultimate

Sedadla: Pino (plastová). Výrobce: Vogelsitze. Červená (RAL 3001), šedá (RAL 6500)

Označovače: Mikroelektronika Camel Combi

Centrální počítač OIS: Apex DT-04

Vnitřní informační systém: Bustec

Klimatizace kabiny: Bahoza HVAC S78S

Klimatizace salonu: FAIVELEY 9645500

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 800.25

Najeto: cca 56 715 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 33,416 m
Délka skříně samostatně: 31,4 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3450 mm
Vzdálenost čepů: 7750 mm » 1900 mm » 7700 mm » 1900 mm » 7750 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 450 mm / 350 mm (nízkopodlažní vstup)
Počet míst k sezení: 61
Počet míst ke stání: 223
Maximální obsaditelnost: 284 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících bez klimatizační jednotky: 43790 kg
Bez cestujících s klimatizační jednotkou: 44300 kg
Maximální zátěž: 63700 kg
Hmotnost vnějších podvozků: 5250 kg
Hmotnost vnitřních podvozků: 4890 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,9 kN | 66,4 kN | 67,1 kN | 49,1 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová
Pulzní měnič: 4 pulzní měniče s IGBT SKiiP tranzistory s rekuperací
Statický měnič: SM 36.1 – 600V ss. » 3x400 V, 14 kW, 240 A + 600V ss. » 230 V, 2,5kW, 11A
Sběrač: Stemmann Fb800.25
Odpojovač/uzemňovač: 1PPAD51
Ventilační jednotka: KTV-1-15T
Klima kabiny řidiče: HVAC S78S
Spřáhlo: Skládací, mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s pražským typem hlavy
Typ a průměr kol: 666 mm s přítlačným kotoučem a pružnou vložkou GMT
Brzdy: Elektrohydraulická střadačová kotoučová brzda Dako K.P.T.010
Kolejnicová brzda FC63 70 kN, 40A, 102 kg (stupeň 1 - zadní podvozky; stupeň 2 - všechny podvozky)
Řadič: Dynamický 0-1500A
Stupně řadiče: Jízda: Dynamický (0-1500A), 7x brzda, 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 16x HLU3436 P/44-VA
Vstupní napětí motoru: ~392 V
Parametry motoru: Výkon: 46,6 kW
Otáčky: 196/706 ot./min.
Chlazení: směs voda+glykol
Motorventilátor: PM FC035-4DQ.2C.A7
3x230V
Motorventilátor pulzního měniče: 2x radiální RH25M-2DK.3B.1R

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
 9  311 pá 3.7. 5:024.7. 0:59 9414
10 316 čt 2.7. 5:453.7. 0:24 9414
 7  309 st 1.7. 5:381.7. 22:27 9414
 3  302 út 30.6. 14:211.7. 0:58 9414
 4  301 út 30.6. 6:2130.6. 9:57 9414
 9  301 po 29.6. 4:1330.6. 0:09 9414
10 301 ne 28.6. 21:1029.6. 0:44 9414*Z
 7  305 pá 26.6. 6:1026.6. 21:15 9414
 9  302 čt 25.6. 5:4225.6. 21:00 9414
 3  306 st 24.6. 6:0724.6. 19:42 9414
 9  319 út 23.6. 7:0224.6. 0:29 9414
 9  331 po 22.6. 6:3022.6. 8:34 9414
 7  306 ne 21.6. 4:4321.6. 21:22 9414
12 305 so 20.6. 7:1321.6. 0:55 9414
 9  313 pá 19.6. 4:1320.6. 0:09 9414
25 305 čt 18.6. 5:3119.6. 0:57 9414
 4  307 st 17.6. 6:1117.6. 9:58 9414
 9  314 út 16.6. 4:3316.6. 21:27 9414
 9  328 po 15.6. 5:3216.6. 1:09 9414
 5  306 ne 14.6. 4:4114.6. 21:11 9414
 9  328 pá 12.6. 5:3213.6. 1:09 9414
20 309 čt 11.6. 6:3612.6. 1:05 9414
12 307 st 10.6. 4:5210.6. 20:10 9414
 7  301 út 9.6. 5:309.6. 22:15 9414
10 314 po 8.6. 5:248.6. 21:11 9414
*Z = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9348

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.