Domovská vozovna: Motol
Oficiální označení typu vozu: 15T
Neoficiální označení: 15Tf
Nízkopodlažní: ANO
Výrobce: Škoda Transportation, a.s.
Rok výroby: 2017
Dodání: 27. 9. 2017
Výrobní číslo: 10372
Profil kol: K
Dveře: Ultimate
Sedadla: Pino (plastová). Výrobce: Vogelsitze. Červená (RAL 3001), šedá (RAL 6500)
Centrální počítač OIS: Apex DT-04
Vnitřní informační systém: Bustec
Klimatizace kabiny: Bahoza HVAC S78S
Klimatizace salonu: Bahoza KLMT 15002
Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 800.25
Najeto: cca 288 736 km
Rozměry: |
Celková délka včetně spřáhel: 33,416 m Délka skříně samostatně: 31,4 m Šířka: 2460 mm Výška: 3450 mm Vzdálenost čepů: 7750 mm » 1900 mm » 7700 mm » 1900 mm » 7750 mm Rozvor náprav: 1900 mm Výška podlahy nad temenem kolejnice: 450 mm / 350 mm (nízkopodlažní vstup) |
Počet míst k sezení: | 61 |
Počet míst ke stání: | 223 |
Maximální obsaditelnost: | 284 osob (při 8 osobách na m2) |
Hmotnost: |
Bez cestujících bez klimatizační jednotky: 43790 kg Bez cestujících s klimatizační jednotkou: 44300 kg Maximální zátěž: 63700 kg Hmotnost vnějších podvozků: 5250 kg Hmotnost vnitřních podvozků: 4890 kg |
Zatížení na nápravu: |
Prázdný: 51,9 kN | 66,4 kN | 67,1 kN | 49,1 kN Maximální zátěž: 74 kN |
Regulace: | Polovodičová |
Pulzní měnič: | 4 pulzní měniče s IGBT SKiiP tranzistory s rekuperací |
Statický měnič: | SM 36.1 – 600V ss. » 3x400 V, 14 kW, 240 A + 600V ss. » 230 V, 2,5kW, 11A |
Sběrač: | Stemmann Fb800.25 |
Odpojovač/uzemňovač: | 1PPAD51 |
Ventilační jednotka: | KTV-1-15T |
Klima kabiny řidiče: | HVAC S78S |
Spřáhlo: | Skládací, mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s pražským typem hlavy |
Typ a průměr kol: | 666 mm s přítlačným kotoučem a pružnou vložkou GMT |
Brzdy: |
Elektrohydraulická střadačová kotoučová brzda Dako K.P.T.010 Kolejnicová brzda FC63 70 kN, 40A, 102 kg (stupeň 1 - zadní podvozky; stupeň 2 - všechny podvozky) |
Řadič: | Dynamický 0-1500A |
Stupně řadiče: | Jízda: Dynamický (0-1500A), 7x brzda, 2x kolejnicová brzda |
Trakční motor: | 16x HLU3436 P/44-VA |
Vstupní napětí motoru: | ~392 V |
Parametry motoru: |
Výkon: 46,6 kW Otáčky: 196/706 ot./min. Chlazení: směs voda+glykol |
Motorventilátor: |
PM FC035-4DQ.2C.A7 3x230V |
Motorventilátor pulzního měniče: | 2x radiální RH25M-2DK.3B.1R |
Linka | Pořadí | Od | Do | Souprava | ||
10 | 304 | pá 3.5. 5:19 | 3.5. 19:22 | 9414 | ||
7 | 313 | čt 2.5. 14:25 | 2.5. 20:34 | 9414 | ||
7 | 319 | čt 2.5. 6:08 | 2.5. 9:42 | 9414 | ||
16 | 305 | út 30.4. 14:51 | 30.4. 19:31 | 9414 | ||
7 | 313 | út 30.4. 6:44 | 30.4. 10:22 | 9414 | ||
9 | 325 | po 29.4. 4:30 | 30.4. 0:22 | 9414 | ||
12 | 307 | ne 28.4. 4:26 | 29.4. 0:34 | 9414 | ||
12 | 305 | so 27.4. 11:10 | 28.4. 0:34 | 9414*Z1 | ||
10 | 317 | pá 26.4. 4:22 | 27.4. 0:27 | 9414 | ||
10 | 317 | čt 25.4. 4:22 | 26.4. 0:27 | 9414 | ||
10 | 317 | st 24.4. 4:22 | 25.4. 0:27 | 9414 | ||
10 | 317 | út 23.4. 4:22 | 24.4. 0:27 | 9414 | ||
12 | 308 | po 22.4. 6:30 | 23.4. 0:54 | 9414 | ||
10 | 315 | pá 19.4. 6:53 | 19.4. 10:12 | 9414 | ||
4 | 307 | čt 18.4. 5:27 | 18.4. 20:46 | 9414 | ||
12 | 306 | st 17.4. 4:26 | 18.4. 0:34 | 9414 | ||
16 | 307 | út 16.4. 5:59 | 17.4. 0:17 | 9414 | ||
5 | 313 | po 15.4. 4:25 | 15.4. 19:03 | 9414 | ||
12 | 308 | ne 14.4. 4:26 | 15.4. 0:34 | 9414 | ||
12 | 304 | so 13.4. 5:06 | 14.4. 0:54 | 9414 | ||
9 | 332 | pá 12.4. 16:01 | 12.4. 20:31 | 9414 | ||
12 | 303 | pá 12.4. 5:37 | 12.4. 10:12 | 9414 | ||
5 | 313 | čt 11.4. 4:25 | 11.4. 19:03 | 9414 | ||
9 | 324 | st 10.4. 6:25 | 10.4. 19:54 | 9414 | ||
12 | 302 | út 9.4. 4:46 | 9.4. 19:36 | 9414 |