Jiný vůz:

Informace o tramvaji 15T ev. č. 9414

Domovská vozovna: Motol

Oficiální označení typu vozu: 15T

Neoficiální označení: 15Tf

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2017

Dodání: 27. 9. 2017

Výrobní číslo: 10372

Profil kol: K

Dveře: Ultimate

Sedadla: Pino (plastová). Výrobce: Vogelsitze. Červená (RAL 3001), šedá (RAL 6500)

Centrální počítač OIS: Apex DT-04

Vnitřní informační systém: Bustec

Klimatizace kabiny: Bahoza HVAC S78S

Klimatizace salonu: Bahoza KLMT 15002

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 800.25

Najeto: cca 187 260 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 33,416 m
Délka skříně samostatně: 31,4 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3450 mm
Vzdálenost čepů: 7750 mm » 1900 mm » 7700 mm » 1900 mm » 7750 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 450 mm / 350 mm (nízkopodlažní vstup)
Počet míst k sezení: 61
Počet míst ke stání: 223
Maximální obsaditelnost: 284 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících bez klimatizační jednotky: 43790 kg
Bez cestujících s klimatizační jednotkou: 44300 kg
Maximální zátěž: 63700 kg
Hmotnost vnějších podvozků: 5250 kg
Hmotnost vnitřních podvozků: 4890 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,9 kN | 66,4 kN | 67,1 kN | 49,1 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová
Pulzní měnič: 4 pulzní měniče s IGBT SKiiP tranzistory s rekuperací
Statický měnič: SM 36.1 – 600V ss. » 3x400 V, 14 kW, 240 A + 600V ss. » 230 V, 2,5kW, 11A
Sběrač: Stemmann Fb800.25
Odpojovač/uzemňovač: 1PPAD51
Ventilační jednotka: KTV-1-15T
Klima kabiny řidiče: HVAC S78S
Spřáhlo: Skládací, mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s pražským typem hlavy
Typ a průměr kol: 666 mm s přítlačným kotoučem a pružnou vložkou GMT
Brzdy: Elektrohydraulická střadačová kotoučová brzda Dako K.P.T.010
Kolejnicová brzda FC63 70 kN, 40A, 102 kg (stupeň 1 - zadní podvozky; stupeň 2 - všechny podvozky)
Řadič: Dynamický 0-1500A
Stupně řadiče: Jízda: Dynamický (0-1500A), 7x brzda, 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 16x HLU3436 P/44-VA
Vstupní napětí motoru: ~392 V
Parametry motoru: Výkon: 46,6 kW
Otáčky: 196/706 ot./min.
Chlazení: směs voda+glykol
Motorventilátor: PM FC035-4DQ.2C.A7
3x230V
Motorventilátor pulzního měniče: 2x radiální RH25M-2DK.3B.1R

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
10 309 dnes 4:435.7. 0:28 9414
10 304 ne 3.7. 5:033.7. 22:48 9414
 1  302 so 2.7. 5:162.7. 22:48 9414
12 306 pá 1.7. 5:581.7. 21:27 9414
20 301 čt 30.6. 14:3530.6. 20:42 9414*Z1
10 312 po 27.6. 14:3528.6. 0:25 9414
16 314 po 27.6. 5:3027.6. 9:17 9414
15 301 so 25.6. 5:0825.6. 20:49 9414
 9  324 pá 24.6. 6:2525.6. 0:22 9414
 4  301 čt 23.6. 14:5323.6. 18:52 9414
 4  302 čt 23.6. 5:3323.6. 9:30 9414
10 304 st 22.6. 4:2422.6. 23:15 9414
12 303 út 21.6. 4:5122.6. 1:11 9414
 9  324 po 20.6. 6:2521.6. 0:22 9414
10 309 ne 19.6. 10:2020.6. 0:45 9414
 4  306 pá 17.6. 15:3317.6. 19:32 9414
16 315 pá 17.6. 7:0917.6. 9:25 9414
20 302 čt 16.6. 4:1216.6. 18:53 9414
 9  329 st 15.6. 15:5116.6. 0:52 9414
 9  314 st 15.6. 6:0815.6. 8:31 9414
10 310 út 14.6. 7:1514.6. 19:21 9414
15 312 po 13.6. 6:0713.6. 18:29 9414
 9  307 pá 10.6. 5:2110.6. 18:47 9414
 9  301 čt 9.6. 7:029.6. 23:04 9414
15 304 st 8.6. 4:488.6. 19:10 9414
*Z1 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9378

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.