Jiný vůz:

Informace o tramvaji 15T ev. č. 9414

Domovská vozovna: Motol

Oficiální označení typu vozu: 15T

Neoficiální označení: 15Tf

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2017

Dodání: 27. 9. 2017

Výrobní číslo: 10372

Profil kol: K

Dveře: Ultimate

Sedadla: Pino (plastová). Výrobce: Vogelsitze. Červená (RAL 3001), šedá (RAL 6500)

Centrální počítač OIS: Apex DT-04

Vnitřní informační systém: Bustec

Klimatizace kabiny: Bahoza HVAC S78S

Klimatizace salonu: Bahoza KLMT 15002

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 800.25

Najeto: cca 252 286 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 33,416 m
Délka skříně samostatně: 31,4 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3450 mm
Vzdálenost čepů: 7750 mm » 1900 mm » 7700 mm » 1900 mm » 7750 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 450 mm / 350 mm (nízkopodlažní vstup)
Počet míst k sezení: 61
Počet míst ke stání: 223
Maximální obsaditelnost: 284 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících bez klimatizační jednotky: 43790 kg
Bez cestujících s klimatizační jednotkou: 44300 kg
Maximální zátěž: 63700 kg
Hmotnost vnějších podvozků: 5250 kg
Hmotnost vnitřních podvozků: 4890 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,9 kN | 66,4 kN | 67,1 kN | 49,1 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová
Pulzní měnič: 4 pulzní měniče s IGBT SKiiP tranzistory s rekuperací
Statický měnič: SM 36.1 – 600V ss. » 3x400 V, 14 kW, 240 A + 600V ss. » 230 V, 2,5kW, 11A
Sběrač: Stemmann Fb800.25
Odpojovač/uzemňovač: 1PPAD51
Ventilační jednotka: KTV-1-15T
Klima kabiny řidiče: HVAC S78S
Spřáhlo: Skládací, mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s pražským typem hlavy
Typ a průměr kol: 666 mm s přítlačným kotoučem a pružnou vložkou GMT
Brzdy: Elektrohydraulická střadačová kotoučová brzda Dako K.P.T.010
Kolejnicová brzda FC63 70 kN, 40A, 102 kg (stupeň 1 - zadní podvozky; stupeň 2 - všechny podvozky)
Řadič: Dynamický 0-1500A
Stupně řadiče: Jízda: Dynamický (0-1500A), 7x brzda, 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 16x HLU3436 P/44-VA
Vstupní napětí motoru: ~392 V
Parametry motoru: Výkon: 46,6 kW
Otáčky: 196/706 ot./min.
Chlazení: směs voda+glykol
Motorventilátor: PM FC035-4DQ.2C.A7
3x230V
Motorventilátor pulzního měniče: 2x radiální RH25M-2DK.3B.1R

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
 5  306 ne 24.9. 4:4224.9. 12:20 9414*MU*1
 9  316 so 23.9. 7:3324.9. 0:31 9414
15 307 pá 22.9. 4:4822.9. 21:20 9414
30 315 čt 21.9. 15:1521.9. 23:57 9414
30 315 čt 21.9. 7:2121.9. 9:06 9414
30 302 st 20.9. 9:1520.9. 19:22 9414*Z1
20 714 út 19.9. 17:1019.9. 18:34 9414*Z2
12 305 út 19.9. 6:2519.9. 9:05 9414
 9  331 po 18.9. 13:3218.9. 18:22 9414*Z3
 9  332 po 18.9. 7:2418.9. 9:44 9414
20 305 čt 14.9. 4:3214.9. 8:53 9414
15 313 st 13.9. 15:0113.9. 18:29 9414
16 317 st 13.9. 5:1613.9. 9:46 9414
22 316 út 12.9. 18:4012.9. 23:09 9414*Z4
17 232 út 12.9. 17:4012.9. 18:25 9414*Z5
10 313 út 12.9. 6:1912.9. 9:30 9414
10 315 po 11.9. 6:4211.9. 20:32 9414
16 301 pá 8.9. 5:558.9. 20:08 9414
 7  302 čt 7.9. 4:337.9. 21:00 9414
 9  323 st 6.9. 6:277.9. 0:21 9414
 9  324 út 5.9. 4:305.9. 19:56 9414
 9  325 po 4.9. 10:575.9. 0:31 9414*Z6
10 302 ne 3.9. 14:104.9. 0:05 9414*Z7
12 304 so 2.9. 20:302.9. 21:43 9414*Z8
 6  202 út 18.7. 5:4218.7. 17:55 9414*MU
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události
*1 = nehoda s policejním vozem před zast. Plzeňka DC
*Z1 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9367
*Z2 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9324
*Z3 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9347
*Z4 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9379
*Z5 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8346+8342
*Z6 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9350
*Z7 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9403
*Z8 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9421

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.