Jiný vůz:

Informace o tramvaji 15T ev. č. 9414

Domovská vozovna: Motol

Oficiální označení typu vozu: 15T

Neoficiální označení: 15Tf

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2017

Dodání: 27. 9. 2017

Výrobní číslo: 10372

Profil kol: K

Dveře: Ultimate

Sedadla: Pino (plastová). Výrobce: Vogelsitze. Červená (RAL 3001), šedá (RAL 6500)

Centrální počítač OIS: Apex DT-04

Vnitřní informační systém: Bustec

Klimatizace kabiny: Bahoza HVAC S78S

Klimatizace salonu: Bahoza KLMT 15002

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 800.25

Najeto: cca 288 736 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 33,416 m
Délka skříně samostatně: 31,4 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3450 mm
Vzdálenost čepů: 7750 mm » 1900 mm » 7700 mm » 1900 mm » 7750 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 450 mm / 350 mm (nízkopodlažní vstup)
Počet míst k sezení: 61
Počet míst ke stání: 223
Maximální obsaditelnost: 284 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících bez klimatizační jednotky: 43790 kg
Bez cestujících s klimatizační jednotkou: 44300 kg
Maximální zátěž: 63700 kg
Hmotnost vnějších podvozků: 5250 kg
Hmotnost vnitřních podvozků: 4890 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,9 kN | 66,4 kN | 67,1 kN | 49,1 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová
Pulzní měnič: 4 pulzní měniče s IGBT SKiiP tranzistory s rekuperací
Statický měnič: SM 36.1 – 600V ss. » 3x400 V, 14 kW, 240 A + 600V ss. » 230 V, 2,5kW, 11A
Sběrač: Stemmann Fb800.25
Odpojovač/uzemňovač: 1PPAD51
Ventilační jednotka: KTV-1-15T
Klima kabiny řidiče: HVAC S78S
Spřáhlo: Skládací, mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s pražským typem hlavy
Typ a průměr kol: 666 mm s přítlačným kotoučem a pružnou vložkou GMT
Brzdy: Elektrohydraulická střadačová kotoučová brzda Dako K.P.T.010
Kolejnicová brzda FC63 70 kN, 40A, 102 kg (stupeň 1 - zadní podvozky; stupeň 2 - všechny podvozky)
Řadič: Dynamický 0-1500A
Stupně řadiče: Jízda: Dynamický (0-1500A), 7x brzda, 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 16x HLU3436 P/44-VA
Vstupní napětí motoru: ~392 V
Parametry motoru: Výkon: 46,6 kW
Otáčky: 196/706 ot./min.
Chlazení: směs voda+glykol
Motorventilátor: PM FC035-4DQ.2C.A7
3x230V
Motorventilátor pulzního měniče: 2x radiální RH25M-2DK.3B.1R

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
10 304 pá 3.5. 5:193.5. 19:22 9414
 7  313 čt 2.5. 14:252.5. 20:34 9414
 7  319 čt 2.5. 6:082.5. 9:42 9414
16 305 út 30.4. 14:5130.4. 19:31 9414
 7  313 út 30.4. 6:4430.4. 10:22 9414
 9  325 po 29.4. 4:3030.4. 0:22 9414
12 307 ne 28.4. 4:2629.4. 0:34 9414
12 305 so 27.4. 11:1028.4. 0:34 9414*Z1
10 317 pá 26.4. 4:2227.4. 0:27 9414
10 317 čt 25.4. 4:2226.4. 0:27 9414
10 317 st 24.4. 4:2225.4. 0:27 9414
10 317 út 23.4. 4:2224.4. 0:27 9414
12 308 po 22.4. 6:3023.4. 0:54 9414
10 315 pá 19.4. 6:5319.4. 10:12 9414
 4  307 čt 18.4. 5:2718.4. 20:46 9414
12 306 st 17.4. 4:2618.4. 0:34 9414
16 307 út 16.4. 5:5917.4. 0:17 9414
 5  313 po 15.4. 4:2515.4. 19:03 9414
12 308 ne 14.4. 4:2615.4. 0:34 9414
12 304 so 13.4. 5:0614.4. 0:54 9414
 9  332 pá 12.4. 16:0112.4. 20:31 9414
12 303 pá 12.4. 5:3712.4. 10:12 9414
 5  313 čt 11.4. 4:2511.4. 19:03 9414
 9  324 st 10.4. 6:2510.4. 19:54 9414
12 302 út 9.4. 4:469.4. 19:36 9414
*Z1 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9397

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná námi, našimi spolupracovníky, či převzatá z oficiálních otevřených dat. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.