Jiný vůz:

Informace o tramvaji 15T ev. č. 9413

Domovská vozovna: Motol

Typ vozu: 15Tf

Oficiální označení typu vozu: 15T

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2017

Dodání: 5. 9. 2017

Výrobní číslo: 10371

Profil kol: PR-1

Dveře: Ultimate

Sedadla: Pino (plastová). Výrobce: Vogelsitze. Červená (RAL 3001), šedá (RAL 6500)

Označovače: Mikroelektronika Camel Combi

Centrální počítač OIS: Apex DT-04

Vnitřní informační systém: Bustec

Klimatizace kabiny: Bahoza HVAC S78S

Klimatizace salonu: FAIVELEY 9645500

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 800.25

Najeto: cca 140 092 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 33,416 m
Délka skříně samostatně: 31,4 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3450 mm
Vzdálenost čepů: 7750 mm » 1900 mm » 7700 mm » 1900 mm » 7750 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 450 mm / 350 mm (nízkopodlažní vstup)
Počet míst k sezení: 61
Počet míst ke stání: 223
Maximální obsaditelnost: 284 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících bez klimatizační jednotky: 43790 kg
Bez cestujících s klimatizační jednotkou: 44300 kg
Maximální zátěž: 63700 kg
Hmotnost vnějších podvozků: 5250 kg
Hmotnost vnitřních podvozků: 4890 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,9 kN | 66,4 kN | 67,1 kN | 49,1 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová
Pulzní měnič: 4 pulzní měniče s IGBT SKiiP tranzistory s rekuperací
Statický měnič: SM 36.1 – 600V ss. » 3x400 V, 14 kW, 240 A + 600V ss. » 230 V, 2,5kW, 11A
Sběrač: Stemmann Fb800.25
Odpojovač/uzemňovač: 1PPAD51
Ventilační jednotka: KTV-1-15T
Klima kabiny řidiče: HVAC S78S
Spřáhlo: Skládací, mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s pražským typem hlavy
Typ a průměr kol: 666 mm s přítlačným kotoučem a pružnou vložkou GMT
Brzdy: Elektrohydraulická střadačová kotoučová brzda Dako K.P.T.010
Kolejnicová brzda FC63 70 kN, 40A, 102 kg (stupeň 1 - střední podvozky; stupeň 2 - všechny podvozky)
Řadič: Dynamický 0-1500A
Stupně řadiče: Jízda: Dynamický (0-1500A), 7x brzda, 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 16x HLU3436 P/44-VA
Vstupní napětí motoru: ~392 V
Parametry motoru: Výkon: 46,6 kW
Otáčky: 196/706 ot./min.
Chlazení: směs voda+glykol
Motorventilátor: PM FC035-4DQ.2C.A7
3x230V
Motorventilátor pulzního měniče: 2x radiální RH25M-2DK.3B.1R

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
17 301 so 17.8. 6:2817.8. 23:54 9413
12 304 pá 16.8. 5:2917.8. 0:55 9413
 5  141 čt 15.8. 5:4015.8. 21:42 9413
 5  102 st 14.8. 5:0415.8. 1:00 9413
 5  844 út 13.8. 5:5913.8. 20:50 9413
 5  143 po 12.8. 5:2812.8. 20:17 9413
 5  107 ne 11.8. 4:3611.8. 22:05 9413
 5  102 so 10.8. 8:2910.8. 20:35 9413
15 302 pá 9.8. 5:589.8. 21:25 9413
 9  317 čt 8.8. 5:368.8. 19:53 9413
 9  306 po 5.8. 4:535.8. 23:39 9413
 9  313 ne 4.8. 5:135.8. 0:19 9413
 9  304 so 3.8. 6:133.8. 23:09 9413
 9  324 pá 2.8. 6:002.8. 20:23 9413
15 304 čt 1.8. 4:221.8. 20:53 9413
16 301 st 31.7. 14:481.8. 0:54 9413
10 307 po 29.7. 4:5729.7. 11:15 9413*MU
 6  108 čt 25.7. 4:3325.7. 20:34 9413
15 112 st 24.7. 6:0824.7. 20:19 9413
 7  104 út 23.7. 6:0123.7. 21:29 9413
 6  110 po 22.7. 4:5023.7. 0:54 9413
15 101 ne 21.7. 5:3221.7. 22:10 9413
26 105 so 20.7. 4:4820.7. 23:13 9413
26 114 pá 19.7. 4:4419.7. 21:21 9413
 7  103 čt 18.7. 5:5118.7. 21:05 9413
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.