Jiný vůz:

Informace o tramvaji 15T ev. č. 9413

Evidované celoplošné polepy:

 
 
 
Magnum (od 14. 4. 2024 do současnosti)

Magnum

Zobrazit ve větším rozlišení
 
 
 
Investown (od 2. 7. 2022 do 13. 4. 2024)

Investown

Zobrazit ve větším rozlišení

Domovská vozovna: Motol

Oficiální označení typu vozu: 15T

Neoficiální označení: 15Tf

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2017

Dodání: 5. 9. 2017

Výrobní číslo: 10371

Profil kol: K

Dveře: Ultimate

Sedadla: Pino (plastová). Výrobce: Vogelsitze. Červená (RAL 3001), šedá (RAL 6500)

Centrální počítač OIS: Apex DT-04

Vnitřní informační systém: Bustec

Klimatizace kabiny: Bahoza HVAC S78S

Klimatizace salonu: Bahoza KLMT 15002

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 800.25

Najeto: cca 478 351 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 33,416 m
Délka skříně samostatně: 31,4 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3450 mm
Vzdálenost čepů: 7750 mm » 1900 mm » 7700 mm » 1900 mm » 7750 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 450 mm / 350 mm (nízkopodlažní vstup)
Počet míst k sezení: 61
Počet míst ke stání: 223
Maximální obsaditelnost: 284 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících bez klimatizační jednotky: 43790 kg
Bez cestujících s klimatizační jednotkou: 44300 kg
Maximální zátěž: 63700 kg
Hmotnost vnějších podvozků: 5250 kg
Hmotnost vnitřních podvozků: 4890 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,9 kN | 66,4 kN | 67,1 kN | 49,1 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová
Pulzní měnič: 4 pulzní měniče s IGBT SKiiP tranzistory s rekuperací
Statický měnič: SM 36.1 – 600V ss. » 3x400 V, 14 kW, 240 A + 600V ss. » 230 V, 2,5kW, 11A
Sběrač: Stemmann Fb800.25
Odpojovač/uzemňovač: 1PPAD51
Ventilační jednotka: KTV-1-15T
Klima kabiny řidiče: HVAC S78S
Spřáhlo: Skládací, mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s pražským typem hlavy
Typ a průměr kol: 666 mm s přítlačným kotoučem a pružnou vložkou GMT
Brzdy: Elektrohydraulická střadačová kotoučová brzda Dako K.P.T.010
Kolejnicová brzda FC63 70 kN, 40A, 102 kg (stupeň 1 - zadní podvozky; stupeň 2 - všechny podvozky)
Řadič: Dynamický 0-1500A
Stupně řadiče: Jízda: Dynamický (0-1500A), 7x brzda, 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 16x HLU3436 P/44-VA
Vstupní napětí motoru: ~392 V
Parametry motoru: Výkon: 46,6 kW
Otáčky: 196/706 ot./min.
Chlazení: směs voda+glykol
Motorventilátor: PM FC035-4DQ.2C.A7
3x230V
Motorventilátor pulzního měniče: 2x radiální RH25M-2DK.3B.1R

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
5+14 313 dnes 4:3524.7. 23:28 9413
5+14 304 út 23.7. 5:4324.7. 0:27 9413
20 315 po 22.7. 4:1722.7. 20:18 9413
12 301 ne 21.7. 5:4722.7. 1:18 9413
5+14 305 so 20.7. 4:4620.7. 23:28 9413
12 315 pá 19.7. 4:4519.7. 20:50 9413
 7  305 čt 18.7. 4:3118.7. 22:23 9413
3+9 305 st 17.7. 5:4818.7. 0:11 9413
 6  306 út 16.7. 15:0616.7. 20:52 9413
3+9 306 út 16.7. 5:0016.7. 10:04 9413
10 301 po 15.7. 5:0216.7. 0:49 9413
16 307 ne 14.7. 4:3314.7. 23:16 9413
 7  312 so 13.7. 8:4814.7. 0:43 9413
 6  306 pá 12.7. 15:0612.7. 20:52 9413
5+14 314 pá 12.7. 6:0112.7. 9:39 9413
16 304 čt 11.7. 4:3312.7. 0:16 9413
16 304 st 10.7. 4:3311.7. 0:16 9413
5+14 305 út 9.7. 5:2010.7. 0:35 9413
sjMO 301 út 9.7. 3:279.7. 4:10 9413
22 302 po 8.7. 5:338.7. 22:46 9413
 6  302 ne 7.7. 9:257.7. 21:45 9413
5+14 309 so 6.7. 4:356.7. 21:57 9413
5+14 307 pá 5.7. 4:435.7. 23:31 9413
20 314 čt 4.7. 4:345.7. 0:24 9413
20 314 st 3.7. 4:344.7. 0:24 9413


Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná námi, našimi spolupracovníky, či převzatá z oficiálních otevřených dat. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.