Jiný vůz:

Informace o tramvaji 15T ev. č. 9413

Evidované celoplošné polepy:

 
 
 
Investown (od 2. 7. 2022 do současnosti)

Investown

Zobrazit ve větším rozlišení

Domovská vozovna: Motol

Oficiální označení typu vozu: 15T

Neoficiální označení: 15Tf

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2017

Dodání: 5. 9. 2017

Výrobní číslo: 10371

Profil kol: K

Dveře: Ultimate

Sedadla: Pino (plastová). Výrobce: Vogelsitze. Červená (RAL 3001), šedá (RAL 6500)

Centrální počítač OIS: Apex DT-04

Vnitřní informační systém: Bustec

Klimatizace kabiny: Bahoza HVAC S78S

Klimatizace salonu: Bahoza KLMT 15002

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 800.25

Najeto: cca 344 496 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 33,416 m
Délka skříně samostatně: 31,4 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3450 mm
Vzdálenost čepů: 7750 mm » 1900 mm » 7700 mm » 1900 mm » 7750 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 450 mm / 350 mm (nízkopodlažní vstup)
Počet míst k sezení: 61
Počet míst ke stání: 223
Maximální obsaditelnost: 284 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících bez klimatizační jednotky: 43790 kg
Bez cestujících s klimatizační jednotkou: 44300 kg
Maximální zátěž: 63700 kg
Hmotnost vnějších podvozků: 5250 kg
Hmotnost vnitřních podvozků: 4890 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,9 kN | 66,4 kN | 67,1 kN | 49,1 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová
Pulzní měnič: 4 pulzní měniče s IGBT SKiiP tranzistory s rekuperací
Statický měnič: SM 36.1 – 600V ss. » 3x400 V, 14 kW, 240 A + 600V ss. » 230 V, 2,5kW, 11A
Sběrač: Stemmann Fb800.25
Odpojovač/uzemňovač: 1PPAD51
Ventilační jednotka: KTV-1-15T
Klima kabiny řidiče: HVAC S78S
Spřáhlo: Skládací, mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s pražským typem hlavy
Typ a průměr kol: 666 mm s přítlačným kotoučem a pružnou vložkou GMT
Brzdy: Elektrohydraulická střadačová kotoučová brzda Dako K.P.T.010
Kolejnicová brzda FC63 70 kN, 40A, 102 kg (stupeň 1 - zadní podvozky; stupeň 2 - všechny podvozky)
Řadič: Dynamický 0-1500A
Stupně řadiče: Jízda: Dynamický (0-1500A), 7x brzda, 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 16x HLU3436 P/44-VA
Vstupní napětí motoru: ~392 V
Parametry motoru: Výkon: 46,6 kW
Otáčky: 196/706 ot./min.
Chlazení: směs voda+glykol
Motorventilátor: PM FC035-4DQ.2C.A7
3x230V
Motorventilátor pulzního měniče: 2x radiální RH25M-2DK.3B.1R

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
16 315 út 6.12. 16:216.12. 18:44 9413
10 316 út 6.12. 5:116.12. 9:59 9413
15 310 po 5.12. 5:085.12. 20:08 9413
16 303 ne 4.12. 6:354.12. 23:19 9413
10 304 so 3.12. 5:033.12. 23:09 9413
9+15 339 pá 2.12. 5:202.12. 23:59 9413
16 313 čt 1.12. 5:361.12. 22:59 9413
9+26 336 st 30.11. 6:4530.11. 20:33 9413
16 315 út 29.11. 16:2129.11. 18:44 9413
 7  304 út 29.11. 5:2329.11. 9:57 9413
12+14 313 po 28.11. 4:2228.11. 22:40 9413
16 307 ne 27.11. 5:1528.11. 0:19 9413
 7  305 so 26.11. 5:2627.11. 0:49 9413
 9  328 pá 25.11. 4:4626.11. 0:43 9413
 9  328 čt 24.11. 4:4625.11. 0:43 9413
sjMO 301 čt 24.11. 3:2724.11. 4:11 9413
 9  328 st 23.11. 4:4624.11. 0:43 9413
10 304 út 22.11. 6:5523.11. 0:09 9413
16 309 po 21.11. 15:3321.11. 17:56 9413
16 315 po 21.11. 6:2021.11. 8:47 9413
12+14 309 ne 20.11. 11:0121.11. 0:51 9413
22 311 so 19.11. 7:0120.11. 0:49 9413
10 302 pá 18.11. 4:4318.11. 19:23 9413
 9  308 čt 17.11. 7:3318.11. 0:33 9413
12+14 317 st 16.11. 4:5116.11. 21:53 9413


Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.