Jiný vůz:

Podrobnosti vozu 15Tf ev. č. 9413

Domovská vozovna: Motol

Typ vozu: 15Tf

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2017

Dodání: 5. 9. 2017

Výrobní číslo: 10371

Profil kol: PR-1

Dveře: Ultimate

Sedadla: Pino (plastová). Výrobce: Vogelsitze. Červená (RAL 3001), šedá (RAL 6500)

Označovače: Mikroelektronika Camel Combi

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Vnitřní informační systém: Bustec

Klimatizace kabiny: Bahoza HVAC S78S

Klimatizace salonu: FAIVELEY 9645500

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 800.25

Najeto: cca 84 530 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 33,416 m
Délka skříně samostatně: 31,4 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3450 mm
Vzdálenost čepů: 7750 mm » 1900 mm » 7700 mm » 1900 mm » 7750 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 450 mm / 350 mm (nízkopodlažní vstup)
Počet míst k sezení: 61
Počet míst ke stání: 223
Maximální obsaditelnost: 284 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících bez klimatizační jednotky: 43790 kg
Bez cestujících s klimatizační jednotkou: 44300 kg
Maximální zátěž: 63700 kg
Hmotnost vnějších podvozků: 5250 kg
Hmotnost vnitřních podvozků: 4890 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,9 kN | 66,4 kN | 67,1 kN | 49,1 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová
Pulzní měnič: 4 pulzní měniče s IGBT SKiiP tranzistory s rekuperací
Statický měnič: SM 36.1 – 600V ss. » 3x400 V, 14 kW, 240 A + 600V ss. » 230 V, 2,5kW, 11A
Sběrač: Stemmann Fb800.25
Odpojovač/uzemňovač: 1PPAD51
Ventilační jednotka: KTV-1-15T
Klima kabiny řidiče: HVAC S78S
Spřáhlo: Skládací, mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s pražským typem hlavy
Typ a průměr kol: 666 mm s přítlačným kotoučem a pružnou vložkou GMT
Brzdy: Elektrohydraulická střadačová kotoučová brzda Dako K.P.T.010
Kolejnicová brzda FC63 70 kN, 40A, 102 kg (stupeň 1 - střední podvozky; stupeň 2 - všechny podvozky)
Řadič: Dynamický 0-1500A
Stupně řadiče: Jízda: Dynamický (0-1500A), 7x brzda, 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 16x HLU3436 P/44-VA
Vstupní napětí motoru: ~392 V
Parametry motoru: Výkon: 46,6 kW
Otáčky: 196/706 ot./min.
Chlazení: směs voda+glykol
Motorventilátor: PM FC035-4DQ.2C.A7
3x230V
Motorventilátor pulzního měniče: 2x radiální RH25M-2DK.3B.1R

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
30 313 po 15.10. 4:4015.10. 18:39 9413
10 306 ne 14.10. 4:3814.10. 23:24 9413
10 307 so 13.10. 16:4514.10. 0:44 9413*Z
 7  302 pá 12.10. 4:4112.10. 21:07 9413
16 302 čt 11.10. 4:5011.10. 22:04 9413
10 314 st 10.10. 4:1811.10. 0:04 9413
 9  311 út 9.10. 4:1410.10. 0:47 9413
16 303 po 8.10. 7:139.10. 1:14 9413
30 306 ne 7.10. 9:527.10. 20:50 9413
 9  316 so 6.10. 7:217.10. 0:39 9413
 4  308 pá 5.10. 14:095.10. 19:39 9413
16 314 pá 5.10. 7:025.10. 10:05 9413
15 311 čt 4.10. 6:424.10. 18:03 9413
12 316 st 3.10. 15:073.10. 21:03 9413
20 314 st 3.10. 4:473.10. 9:59 9413
 9  312 út 2.10. 4:532.10. 21:30 9413
10 303 po 1.10. 6:061.10. 22:54 9413
 9  304 ne 30.9. 6:1330.9. 23:09 9413
 9  317 so 29.9. 5:3330.9. 0:49 9413
 5  306 pá 28.9. 4:2628.9. 22:46 9413
20 315 čt 27.9. 4:5228.9. 1:12 9413
 9  312 st 26.9. 4:5326.9. 21:30 9413
 9  312 út 25.9. 4:5325.9. 21:30 9413
 9  326 po 24.9. 5:4025.9. 0:49 9413
 9  317 ne 23.9. 10:0624.9. 0:49 9413
*Z = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9380

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná v naší databázi. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.