Jiný vůz:

Informace o tramvaji 15T ev. č. 9413

Evidované celoplošné polepy:

 
 
 
Investown (od 2. 7. 2022 do současnosti)

Investown

Zobrazit ve větším rozlišení

Domovská vozovna: Motol

Oficiální označení typu vozu: 15T

Neoficiální označení: 15Tf

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2017

Dodání: 5. 9. 2017

Výrobní číslo: 10371

Profil kol: K

Dveře: Ultimate

Sedadla: Pino (plastová). Výrobce: Vogelsitze. Červená (RAL 3001), šedá (RAL 6500)

Centrální počítač OIS: Apex DT-04

Vnitřní informační systém: Bustec

Klimatizace kabiny: Bahoza HVAC S78S

Klimatizace salonu: Bahoza KLMT 15002

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 800.25

Najeto: cca 404 701 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 33,416 m
Délka skříně samostatně: 31,4 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3450 mm
Vzdálenost čepů: 7750 mm » 1900 mm » 7700 mm » 1900 mm » 7750 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 450 mm / 350 mm (nízkopodlažní vstup)
Počet míst k sezení: 61
Počet míst ke stání: 223
Maximální obsaditelnost: 284 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících bez klimatizační jednotky: 43790 kg
Bez cestujících s klimatizační jednotkou: 44300 kg
Maximální zátěž: 63700 kg
Hmotnost vnějších podvozků: 5250 kg
Hmotnost vnitřních podvozků: 4890 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,9 kN | 66,4 kN | 67,1 kN | 49,1 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová
Pulzní měnič: 4 pulzní měniče s IGBT SKiiP tranzistory s rekuperací
Statický měnič: SM 36.1 – 600V ss. » 3x400 V, 14 kW, 240 A + 600V ss. » 230 V, 2,5kW, 11A
Sběrač: Stemmann Fb800.25
Odpojovač/uzemňovač: 1PPAD51
Ventilační jednotka: KTV-1-15T
Klima kabiny řidiče: HVAC S78S
Spřáhlo: Skládací, mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s pražským typem hlavy
Typ a průměr kol: 666 mm s přítlačným kotoučem a pružnou vložkou GMT
Brzdy: Elektrohydraulická střadačová kotoučová brzda Dako K.P.T.010
Kolejnicová brzda FC63 70 kN, 40A, 102 kg (stupeň 1 - zadní podvozky; stupeň 2 - všechny podvozky)
Řadič: Dynamický 0-1500A
Stupně řadiče: Jízda: Dynamický (0-1500A), 7x brzda, 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 16x HLU3436 P/44-VA
Vstupní napětí motoru: ~392 V
Parametry motoru: Výkon: 46,6 kW
Otáčky: 196/706 ot./min.
Chlazení: směs voda+glykol
Motorventilátor: PM FC035-4DQ.2C.A7
3x230V
Motorventilátor pulzního měniče: 2x radiální RH25M-2DK.3B.1R

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
 7  314 dnes 6:1226.9. 23:01 9413
 4  302 po 25.9. 14:5825.9. 18:48 9413
 4  303 po 25.9. 5:5025.9. 9:47 9413
 5  301 ne 24.9. 4:5124.9. 21:55 9413
 9  308 so 23.9. 6:2823.9. 23:44 9413
 9  316 pá 22.9. 5:5322.9. 19:26 9413
30 314 čt 21.9. 6:4921.9. 18:54 9413
 9  312 st 20.9. 5:4720.9. 19:10 9413
 9  302 út 19.9. 5:0719.9. 18:32 9413
20 307 po 18.9. 4:3218.9. 21:18 9413
12 305 ne 17.9. 4:4518.9. 0:03 9413
 9  316 so 16.9. 7:3317.9. 0:31 9413
16 311 pá 15.9. 5:4515.9. 19:04 9413
22 317 čt 14.9. 6:1214.9. 20:23 9413
 9  316 st 13.9. 5:5313.9. 19:26 9413
15 305 út 12.9. 6:3612.9. 19:10 9413
10 313 po 11.9. 14:2511.9. 20:13 9413
16 315 po 11.9. 6:1311.9. 8:50 9413
 7  302 ne 10.9. 9:3210.9. 22:22 9413
16 304 so 9.9. 5:169.9. 22:56 9413
 7  314 pá 8.9. 5:598.9. 23:01 9413
 9  306 čt 7.9. 5:207.9. 18:47 9413
 9  312 st 6.9. 5:476.9. 19:10 9413
 9  320 út 5.9. 6:145.9. 19:41 9413
 4  302 po 4.9. 14:584.9. 18:48 9413


Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.