Jiný vůz:

Podrobnosti vozu 15Tf ev. č. 9413

Domovská vozovna: Motol

Typ vozu: 15Tf

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2017

Dodání: 5. 9. 2017

Výrobní číslo: 10371

Profil kol: PR-1

Dveře: Ultimate

Sedadla: Pino (plastová). Výrobce: Vogelsitze. Červená (RAL 3001), šedá (RAL 6500)

Označovače: Mikroelektronika Camel Combi

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Vnitřní informační systém: Bustec

Klimatizace kabiny: Bahoza HVAC S78S

Klimatizace salonu: FAIVELEY 9645500

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 800.25

Najeto: cca 63 170 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 33,416 m
Délka skříně samostatně: 31,4 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3450 mm
Vzdálenost čepů: 7750 mm » 1900 mm » 7700 mm » 1900 mm » 7750 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 450 mm / 350 mm (nízkopodlažní vstup)
Počet míst k sezení: 61
Počet míst ke stání: 223
Maximální obsaditelnost: 284 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících bez klimatizační jednotky: 43790 kg
Bez cestujících s klimatizační jednotkou: 44300 kg
Maximální zátěž: 63700 kg
Hmotnost vnějších podvozků: 5250 kg
Hmotnost vnitřních podvozků: 4890 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,9 kN | 66,4 kN | 67,1 kN | 49,1 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová
Pulzní měnič: 4 pulzní měniče s IGBT SKiiP tranzistory s rekuperací
Statický měnič: SM 36.1 – 600V ss. » 3x400 V, 14 kW, 240 A + 600V ss. » 230 V, 2,5kW, 11A
Sběrač: Stemmann Fb800.25
Odpojovač/uzemňovač: 1PPAD51
Ventilační jednotka: KTV-1-15T
Klima kabiny řidiče: HVAC S78S
Spřáhlo: Skládací, mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s pražským typem hlavy
Typ a průměr kol: 666 mm s přítlačným kotoučem a pružnou vložkou GMT
Brzdy: Elektrohydraulická střadačová kotoučová brzda Dako K.P.T.010
Kolejnicová brzda FC63 70 kN, 40A, 102 kg (stupeň 1 - střední podvozky; stupeň 2 - všechny podvozky)
Řadič: Dynamický 0-1500A
Stupně řadiče: Jízda: Dynamický (0-1500A), 7x brzda, 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 16x HLU3436 P/44-VA
Vstupní napětí motoru: ~392 V
Parametry motoru: Výkon: 46,6 kW
Otáčky: 196/706 ot./min.
Chlazení: směs voda+glykol
Motorventilátor: PM FC035-4DQ.2C.A7
3x230V
Motorventilátor pulzního měniče: 2x radiální RH25M-2DK.3B.1R

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
 9  307 so 21.7. 6:2121.7. 23:39 9413
 9  312 pá 20.7. 5:1721.7. 0:19 9413
 9  306 čt 19.7. 4:5319.7. 23:39 9413
 9  315 st 18.7. 5:2119.7. 0:29 9413
5+16 315 út 17.7. 5:3817.7. 18:55 9413*MU
15+16 331 po 16.7. 10:4016.7. 14:05 9413*Z
5+16 306 so 14.7. 4:1915.7. 0:50 9413
5+16 304 pá 13.7. 6:3813.7. 23:53 9413
20 307 čt 12.7. 14:0012.7. 19:39 9413
 9  324 st 11.7. 6:0011.7. 20:23 9413
 9  315 ne 8.7. 12:429.7. 0:59 9413
 9  314 so 7.7. 7:117.7. 21:59 9413
 9  304 pá 6.7. 6:136.7. 23:09 9413
 9  304 čt 5.7. 6:135.7. 23:09 9413
15+16 329 st 4.7. 13:574.7. 20:50 9413
15+16 334 st 4.7. 5:154.7. 10:25 9413
 7  305 út 3.7. 14:283.7. 21:07 9413
 9  328 út 3.7. 6:463.7. 9:17 9413
 9  315 po 2.7. 5:213.7. 0:29 9413
5+16 310 ne 1.7. 4:192.7. 1:10 9413
 9  316 so 30.6. 7:211.7. 0:39 9413
16 320 pá 29.6. 13:1029.6. 21:53 9413*Z1
 9  330 čt 28.6. 5:5129.6. 1:09 9413
 9  316 st 27.6. 5:0928.6. 0:19 9413
 9  332 út 26.6. 6:0126.6. 23:09 9413
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události
*Z = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9367
*Z1 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9404

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná v naší databázi. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.