Jiný vůz:

Informace o tramvaji 15T ev. č. 9412

Evidované celoplošné polepy:

 
 
 
Odoo (od 10. 12. 2022 do současnosti)

Odoo

Zobrazit ve větším rozlišení
 
 
 
Visa (od 3. 6. 2022 do 10. 12. 2022)

Visa

Zobrazit ve větším rozlišení

Domovská vozovna: Motol

Oficiální označení typu vozu: 15T

Neoficiální označení: 15Tf

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2017

Dodání: 29. 8. 2017

V provozu od: 19. 9. 2017

Výrobní číslo: 10370

Profil kol: K

Dveře: Ultimate

Sedadla: Pino (plastová). Výrobce: Vogelsitze. Červená (RAL 3001), šedá (RAL 6500)

Centrální počítač OIS: Apex DT-04

Vnitřní informační systém: Bustec

Klimatizace kabiny: Bahoza HVAC S78S

Klimatizace salonu: Bahoza KLMT 15002

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 800.25

Najeto: cca 530 287 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 33,416 m
Délka skříně samostatně: 31,4 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3450 mm
Vzdálenost čepů: 7750 mm » 1900 mm » 7700 mm » 1900 mm » 7750 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 450 mm / 350 mm (nízkopodlažní vstup)
Počet míst k sezení: 61
Počet míst ke stání: 223
Maximální obsaditelnost: 284 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících bez klimatizační jednotky: 43790 kg
Bez cestujících s klimatizační jednotkou: 44300 kg
Maximální zátěž: 63700 kg
Hmotnost vnějších podvozků: 5250 kg
Hmotnost vnitřních podvozků: 4890 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,9 kN | 66,4 kN | 67,1 kN | 49,1 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová
Pulzní měnič: 4 pulzní měniče s IGBT SKiiP tranzistory s rekuperací
Statický měnič: SM 36.1 – 600V ss. » 3x400 V, 14 kW, 240 A + 600V ss. » 230 V, 2,5kW, 11A
Sběrač: Stemmann Fb800.25
Odpojovač/uzemňovač: 1PPAD51
Ventilační jednotka: KTV-1-15T
Klima kabiny řidiče: HVAC S78S
Spřáhlo: Skládací, mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s pražským typem hlavy
Typ a průměr kol: 666 mm s přítlačným kotoučem a pružnou vložkou GMT
Brzdy: Elektrohydraulická střadačová kotoučová brzda Dako K.P.T.010
Kolejnicová brzda FC63 70 kN, 40A, 102 kg (stupeň 1 - zadní podvozky; stupeň 2 - všechny podvozky)
Řadič: Dynamický 0-1500A
Stupně řadiče: Jízda: Dynamický (0-1500A), 7x brzda, 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 16x HLU3436 P/44-VA
Vstupní napětí motoru: ~392 V
Parametry motoru: Výkon: 46,6 kW
Otáčky: 196/706 ot./min.
Chlazení: směs voda+glykol
Motorventilátor: PM FC035-4DQ.2C.A7
3x230V
Motorventilátor pulzního měniče: 2x radiální RH25M-2DK.3B.1R

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
10 301 dnes 5:0230.4. 21:59 9412
10 304 út 29.4. 5:1929.4. 19:22 9412
 9  321 po 28.4. 6:1529.4. 0:01 9412
16 303 ne 27.4. 4:5527.4. 20:36 9412
20 306 so 26.4. 4:5726.4. 22:27 9412
 9  322 pá 25.4. 15:2126.4. 0:11 9412
 7  314 pá 25.4. 6:5325.4. 7:42 9412*MU
 9  308 čt 24.4. 7:2824.4. 18:55 9412
20 314 út 22.4. 5:5222.4. 20:11 9412
 5  302 po 21.4. 4:3121.4. 21:24 9412
 9  310 ne 20.4. 4:2921.4. 0:01 9412
16 302 so 19.4. 6:1519.4. 23:56 9412
20 305 čt 17.4. 6:1118.4. 0:40 9412
 7  313 st 16.4. 14:2516.4. 20:33 9412
 7  313 st 16.4. 6:5016.4. 10:21 9412
 9  308 út 15.4. 7:2815.4. 18:55 9412
 5  313 po 14.4. 4:2714.4. 19:03 9412
 9  317 ne 13.4. 9:5414.4. 0:41 9412
20 305 so 12.4. 4:3712.4. 22:58 9412
 9  316 pá 11.4. 5:5011.4. 23:51 9412
15 312 čt 10.4. 6:2210.4. 21:11 9412
 9  302 st 9.4. 5:079.4. 18:29 9412
15 312 út 8.4. 6:228.4. 21:11 9412
10 301 po 7.4. 5:027.4. 21:59 9412
 9  312 ne 6.4. 7:076.4. 21:46 9412
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná námi, našimi spolupracovníky, či převzatá z oficiálních otevřených dat. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.