Jiný vůz:

Informace o tramvaji 15T ev. č. 9412

Domovská vozovna: Motol

Typ vozu: 15Tf

Oficiální označení typu vozu: 15T

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2017

Dodání: 29. 8. 2017

Výrobní číslo: 10370

Profil kol: PR-1

Dveře: Ultimate

Sedadla: Pino (plastová). Výrobce: Vogelsitze. Červená (RAL 3001), šedá (RAL 6500)

Označovače: Mikroelektronika Camel Combi

Centrální počítač OIS: Apex DT-04

Vnitřní informační systém: Bustec

Klimatizace kabiny: Bahoza HVAC S78S

Klimatizace salonu: FAIVELEY 9645500

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 800.25

Najeto: cca 146 977 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 33,416 m
Délka skříně samostatně: 31,4 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3450 mm
Vzdálenost čepů: 7750 mm » 1900 mm » 7700 mm » 1900 mm » 7750 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 450 mm / 350 mm (nízkopodlažní vstup)
Počet míst k sezení: 61
Počet míst ke stání: 223
Maximální obsaditelnost: 284 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících bez klimatizační jednotky: 43790 kg
Bez cestujících s klimatizační jednotkou: 44300 kg
Maximální zátěž: 63700 kg
Hmotnost vnějších podvozků: 5250 kg
Hmotnost vnitřních podvozků: 4890 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,9 kN | 66,4 kN | 67,1 kN | 49,1 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová
Pulzní měnič: 4 pulzní měniče s IGBT SKiiP tranzistory s rekuperací
Statický měnič: SM 36.1 – 600V ss. » 3x400 V, 14 kW, 240 A + 600V ss. » 230 V, 2,5kW, 11A
Sběrač: Stemmann Fb800.25
Odpojovač/uzemňovač: 1PPAD51
Ventilační jednotka: KTV-1-15T
Klima kabiny řidiče: HVAC S78S
Spřáhlo: Skládací, mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s pražským typem hlavy
Typ a průměr kol: 666 mm s přítlačným kotoučem a pružnou vložkou GMT
Brzdy: Elektrohydraulická střadačová kotoučová brzda Dako K.P.T.010
Kolejnicová brzda FC63 70 kN, 40A, 102 kg (stupeň 1 - střední podvozky; stupeň 2 - všechny podvozky)
Řadič: Dynamický 0-1500A
Stupně řadiče: Jízda: Dynamický (0-1500A), 7x brzda, 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 16x HLU3436 P/44-VA
Vstupní napětí motoru: ~392 V
Parametry motoru: Výkon: 46,6 kW
Otáčky: 196/706 ot./min.
Chlazení: směs voda+glykol
Motorventilátor: PM FC035-4DQ.2C.A7
3x230V
Motorventilátor pulzního měniče: 2x radiální RH25M-2DK.3B.1R

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
 5  141 st 21.8. 5:4021.8. 21:42 9412
 5  101 út 20.8. 4:4921.8. 0:50 9412
 5  101 po 19.8. 4:4920.8. 0:50 9412
 5  104 ne 18.8. 5:3619.8. 0:50 9412
 7  101 so 17.8. 4:2318.8. 0:44 9412
 5  107 pá 16.8. 4:3616.8. 20:42 9412
 5  103 čt 15.8. 5:1615.8. 19:39 9412
 5  101 st 14.8. 6:3015.8. 0:50 9412*Z
 5  105 ne 11.8. 10:5912.8. 1:00 9412
 5  105 so 10.8. 7:2911.8. 1:00 9412
15 305 pá 9.8. 4:399.8. 22:10 9412
12 307 čt 8.8. 4:379.8. 1:20 9412
12 307 st 7.8. 14:008.8. 1:20 9412*Z1
 9  328 po 5.8. 18:255.8. 22:50 9412*Z
10 302 pá 2.8. 4:182.8. 20:31 9412
12 307 čt 1.8. 4:372.8. 1:20 9412
16 311 st 31.7. 6:1731.7. 23:54 9412
15 308 út 30.7. 5:2230.7. 10:07 9412
15 302 po 29.7. 5:5829.7. 20:38 9412
 5  104 čt 25.7. 5:2825.7. 21:03 9412
15 103 pá 19.7. 6:2719.7. 21:25 9412
15 112 čt 18.7. 6:0818.7. 20:19 9412
24 108 st 17.7. 6:2617.7. 19:59 9412
26 114 út 16.7. 4:4416.7. 21:01 9412
15 110 po 15.7. 5:4515.7. 22:10 9412
*Z = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9347
*Z1 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9387

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.