Jiný vůz:

Informace o tramvaji 15T ev. č. 9412

Domovská vozovna: Motol

Oficiální označení typu vozu: 15T

Neoficiální označení: 15Tf

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2017

Dodání: 29. 8. 2017

Výrobní číslo: 10370

Profil kol: PR-1

Dveře: Ultimate

Sedadla: Pino (plastová). Výrobce: Vogelsitze. Červená (RAL 3001), šedá (RAL 6500)

Označovače: Mikroelektronika Camel Combi

Centrální počítač OIS: Apex DT-04

Vnitřní informační systém: Bustec

Klimatizace kabiny: Bahoza HVAC S78S

Klimatizace salonu: FAIVELEY 9645500

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 800.25

Najeto: cca 214 278 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 33,416 m
Délka skříně samostatně: 31,4 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3450 mm
Vzdálenost čepů: 7750 mm » 1900 mm » 7700 mm » 1900 mm » 7750 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 450 mm / 350 mm (nízkopodlažní vstup)
Počet míst k sezení: 61
Počet míst ke stání: 223
Maximální obsaditelnost: 284 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících bez klimatizační jednotky: 43790 kg
Bez cestujících s klimatizační jednotkou: 44300 kg
Maximální zátěž: 63700 kg
Hmotnost vnějších podvozků: 5250 kg
Hmotnost vnitřních podvozků: 4890 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,9 kN | 66,4 kN | 67,1 kN | 49,1 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová
Pulzní měnič: 4 pulzní měniče s IGBT SKiiP tranzistory s rekuperací
Statický měnič: SM 36.1 – 600V ss. » 3x400 V, 14 kW, 240 A + 600V ss. » 230 V, 2,5kW, 11A
Sběrač: Stemmann Fb800.25
Odpojovač/uzemňovač: 1PPAD51
Ventilační jednotka: KTV-1-15T
Klima kabiny řidiče: HVAC S78S
Spřáhlo: Skládací, mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s pražským typem hlavy
Typ a průměr kol: 666 mm s přítlačným kotoučem a pružnou vložkou GMT
Brzdy: Elektrohydraulická střadačová kotoučová brzda Dako K.P.T.010
Kolejnicová brzda FC63 70 kN, 40A, 102 kg (stupeň 1 - zadní podvozky; stupeň 2 - všechny podvozky)
Řadič: Dynamický 0-1500A
Stupně řadiče: Jízda: Dynamický (0-1500A), 7x brzda, 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 16x HLU3436 P/44-VA
Vstupní napětí motoru: ~392 V
Parametry motoru: Výkon: 46,6 kW
Otáčky: 196/706 ot./min.
Chlazení: směs voda+glykol
Motorventilátor: PM FC035-4DQ.2C.A7
3x230V
Motorventilátor pulzního měniče: 2x radiální RH25M-2DK.3B.1R

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
 9  315 so 12.9. 5:1312.9. 10:00 9412*MU*1
7+22 334 pá 11.9. 6:0211.9. 22:35 9412
10 311 čt 10.9. 4:5711.9. 0:24 9412
 9  313 st 9.9. 4:1310.9. 0:09 9412
10 314 út 8.9. 5:249.9. 0:44 9412
10 322 po 7.9. 6:057.9. 9:47 9412
16 309 ne 6.9. 5:307.9. 0:33 9412
 7  306 so 5.9. 4:235.9. 23:06 9412
17 303 pá 4.9. 5:384.9. 21:44 9412
 9  319 čt 3.9. 7:024.9. 0:39 9412
 9  330 po 31.8. 6:1831.8. 8:58 9412
 9  319 ne 30.8. 5:3331.8. 1:09 9412
 9  310 so 29.8. 4:1329.8. 21:29 9412
 9  315 pá 28.8. 5:2129.8. 1:09 9412
 4  303 čt 27.8. 4:1827.8. 20:22 9412
 9  305 st 26.8. 4:3327.8. 0:29 9412
 4  315 út 25.8. 6:2926.8. 1:04 9412
 3  313 po 24.8. 4:2724.8. 20:00 9412
 9  312 ne 23.8. 4:5324.8. 0:09 9412
 9  312 so 22.8. 14:0023.8. 0:09 9412*Z
22 337 pá 21.8. 9:1521.8. 21:51 9412*Z1
 9  326 st 19.8. 6:1219.8. 20:50 9412
 7  303 ne 16.8. 4:4616.8. 22:46 9412
 5  307 so 15.8. 4:3115.8. 21:22 9412
 7  301 pá 14.8. 4:2314.8. 21:15 9412
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události
*1 = najetí 9412 do 9367 na křižovatce Újezd
*Z = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9380
*Z1 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9362

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.