Jiný vůz:

Informace o tramvaji 15T ev. č. 9412

Evidované celoplošné polepy:

 
 
 
Odoo (od 10. 12. 2022 do současnosti)

Odoo

Zobrazit ve větším rozlišení
 
 
 
Visa (od 3. 6. 2022 do 10. 12. 2022)

Visa

Zobrazit ve větším rozlišení

Domovská vozovna: Motol

Oficiální označení typu vozu: 15T

Neoficiální označení: 15Tf

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2017

Dodání: 29. 8. 2017

Výrobní číslo: 10370

Profil kol: K

Dveře: Ultimate

Sedadla: Pino (plastová). Výrobce: Vogelsitze. Červená (RAL 3001), šedá (RAL 6500)

Centrální počítač OIS: Apex DT-04

Vnitřní informační systém: Bustec

Klimatizace kabiny: Bahoza HVAC S78S

Klimatizace salonu: Bahoza KLMT 15002

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 800.25

Najeto: cca 486 442 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 33,416 m
Délka skříně samostatně: 31,4 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3450 mm
Vzdálenost čepů: 7750 mm » 1900 mm » 7700 mm » 1900 mm » 7750 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 450 mm / 350 mm (nízkopodlažní vstup)
Počet míst k sezení: 61
Počet míst ke stání: 223
Maximální obsaditelnost: 284 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících bez klimatizační jednotky: 43790 kg
Bez cestujících s klimatizační jednotkou: 44300 kg
Maximální zátěž: 63700 kg
Hmotnost vnějších podvozků: 5250 kg
Hmotnost vnitřních podvozků: 4890 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,9 kN | 66,4 kN | 67,1 kN | 49,1 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová
Pulzní měnič: 4 pulzní měniče s IGBT SKiiP tranzistory s rekuperací
Statický měnič: SM 36.1 – 600V ss. » 3x400 V, 14 kW, 240 A + 600V ss. » 230 V, 2,5kW, 11A
Sběrač: Stemmann Fb800.25
Odpojovač/uzemňovač: 1PPAD51
Ventilační jednotka: KTV-1-15T
Klima kabiny řidiče: HVAC S78S
Spřáhlo: Skládací, mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s pražským typem hlavy
Typ a průměr kol: 666 mm s přítlačným kotoučem a pružnou vložkou GMT
Brzdy: Elektrohydraulická střadačová kotoučová brzda Dako K.P.T.010
Kolejnicová brzda FC63 70 kN, 40A, 102 kg (stupeň 1 - zadní podvozky; stupeň 2 - všechny podvozky)
Řadič: Dynamický 0-1500A
Stupně řadiče: Jízda: Dynamický (0-1500A), 7x brzda, 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 16x HLU3436 P/44-VA
Vstupní napětí motoru: ~392 V
Parametry motoru: Výkon: 46,6 kW
Otáčky: 196/706 ot./min.
Chlazení: směs voda+glykol
Motorventilátor: PM FC035-4DQ.2C.A7
3x230V
Motorventilátor pulzního měniče: 2x radiální RH25M-2DK.3B.1R

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
12 307 dnes 4:2710.10. 0:53 9412
12 306 út 8.10. 4:479.10. 0:33 9412
 9  306 po 7.10. 5:177.10. 23:12 9412
20 301 ne 6.10. 8:157.10. 0:39 9412
22 318 so 5.10. 6:126.10. 0:07 9412
20 310 pá 4.10. 4:174.10. 20:27 9412
12 309 čt 3.10. 4:464.10. 1:13 9412
 7  308 st 2.10. 6:072.10. 22:32 9412
 7  317 út 1.10. 4:451.10. 20:44 9412
 9  327 po 30.9. 15:411.10. 0:42 9412
16 308 ne 29.9. 10:4429.9. 23:56 9412
 7  309 so 28.9. 4:4828.9. 23:03 9412
12 307 pá 27.9. 4:2728.9. 0:53 9412
16 316 čt 26.9. 4:3327.9. 0:16 9412
10 320 st 25.9. 7:2526.9. 0:47 9412
15 308 út 24.9. 5:2724.9. 19:09 9412
15 314 po 23.9. 4:4923.9. 21:12 9412
12+25 306 ne 22.9. 4:2723.9. 0:53 9412
5+14 310 so 21.9. 8:2122.9. 0:27 9412
 7  314 pá 20.9. 4:3020.9. 15:00 9412*MU
3+9 301 čt 19.9. 7:1920.9. 0:51 9412
 4  307 st 18.9. 5:1918.9. 20:41 9412
3+9 312 út 17.9. 6:4617.9. 20:08 9412
15 312 po 16.9. 5:5316.9. 19:40 9412
20 301 ne 15.9. 8:1516.9. 0:39 9412
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná námi, našimi spolupracovníky, či převzatá z oficiálních otevřených dat. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.