Jiný vůz:

Informace o tramvaji 15T ev. č. 9412

Domovská vozovna: Motol

Typ vozu: 15Tf

Oficiální označení typu vozu: 15T

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2017

Dodání: 29. 8. 2017

Výrobní číslo: 10370

Profil kol: PR-1

Dveře: Ultimate

Sedadla: Pino (plastová). Výrobce: Vogelsitze. Červená (RAL 3001), šedá (RAL 6500)

Označovače: Mikroelektronika Camel Combi

Centrální počítač OIS: Apex DT-04

Vnitřní informační systém: Bustec

Klimatizace kabiny: Bahoza HVAC S78S

Klimatizace salonu: FAIVELEY 9645500

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 800.25

Najeto: cca 175 867 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 33,416 m
Délka skříně samostatně: 31,4 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3450 mm
Vzdálenost čepů: 7750 mm » 1900 mm » 7700 mm » 1900 mm » 7750 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 450 mm / 350 mm (nízkopodlažní vstup)
Počet míst k sezení: 61
Počet míst ke stání: 223
Maximální obsaditelnost: 284 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících bez klimatizační jednotky: 43790 kg
Bez cestujících s klimatizační jednotkou: 44300 kg
Maximální zátěž: 63700 kg
Hmotnost vnějších podvozků: 5250 kg
Hmotnost vnitřních podvozků: 4890 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,9 kN | 66,4 kN | 67,1 kN | 49,1 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová
Pulzní měnič: 4 pulzní měniče s IGBT SKiiP tranzistory s rekuperací
Statický měnič: SM 36.1 – 600V ss. » 3x400 V, 14 kW, 240 A + 600V ss. » 230 V, 2,5kW, 11A
Sběrač: Stemmann Fb800.25
Odpojovač/uzemňovač: 1PPAD51
Ventilační jednotka: KTV-1-15T
Klima kabiny řidiče: HVAC S78S
Spřáhlo: Skládací, mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s pražským typem hlavy
Typ a průměr kol: 666 mm s přítlačným kotoučem a pružnou vložkou GMT
Brzdy: Elektrohydraulická střadačová kotoučová brzda Dako K.P.T.010
Kolejnicová brzda FC63 70 kN, 40A, 102 kg (stupeň 1 - střední podvozky; stupeň 2 - všechny podvozky)
Řadič: Dynamický 0-1500A
Stupně řadiče: Jízda: Dynamický (0-1500A), 7x brzda, 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 16x HLU3436 P/44-VA
Vstupní napětí motoru: ~392 V
Parametry motoru: Výkon: 46,6 kW
Otáčky: 196/706 ot./min.
Chlazení: směs voda+glykol
Motorventilátor: PM FC035-4DQ.2C.A7
3x230V
Motorventilátor pulzního měniče: 2x radiální RH25M-2DK.3B.1R

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
15 302 pá 24.1. 7:0624.1. 20:29 9412
16 318 čt 23.1. 15:5024.1. 0:14 9412*Z
 7  307 st 22.1. 15:1222.1. 21:56 9412
15 305 st 22.1. 5:5622.1. 9:41 9412
 5  315 út 21.1. 4:5621.1. 22:28 9412
 5  315 po 20.1. 4:5620.1. 22:28 9412
20 304 ne 19.1. 4:1120.1. 0:10 9412
10 305 so 18.1. 5:3819.1. 0:24 9412
 4  308 pá 17.1. 14:0917.1. 19:39 9412
12 316 pá 17.1. 4:5417.1. 10:36 9412
 5  304 čt 16.1. 14:5016.1. 20:54 9412
15 305 čt 16.1. 5:5616.1. 9:41 9412
12 314 st 15.1. 4:3716.1. 1:23 9412
10 322 út 14.1. 5:2614.1. 22:06 9412
 7  307 po 13.1. 15:1213.1. 21:56 9412
 7  307 po 13.1. 5:1613.1. 9:59 9412
 9  302 ne 12.1. 10:3813.1. 1:09 9412
15 304 so 11.1. 6:4411.1. 20:59 9412
 9  312 pá 10.1. 4:5310.1. 21:30 9412
16 318 čt 9.1. 5:1010.1. 0:14 9412
10 315 st 8.1. 4:369.1. 0:24 9412
12 312 út 7.1. 14:358.1. 1:03 9412
12 316 út 7.1. 4:547.1. 10:36 9412
 9  321 po 6.1. 5:217.1. 0:29 9412
 9  304 so 4.1. 6:134.1. 20:30 9412*MU
*Z = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9388
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.