Jiný vůz:

Podrobnosti vozu 15Tf ev. č. 9412

Domovská vozovna: Motol

Typ vozu: 15Tf

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2017

Dodání: 29. 8. 2017

Výrobní číslo: 10370

Profil kol: PR-1

Dveře: Ultimate

Sedadla: Pino (plastová). Výrobce: Vogelsitze. Červená (RAL 3001), šedá (RAL 6500)

Označovače: Mikroelektronika Camel Combi

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Vnitřní informační systém: Bustec

Klimatizace kabiny: Bahoza HVAC S78S

Klimatizace salonu: FAIVELEY 9645500

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 800.25

Najeto: cca 89 833 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 33,416 m
Délka skříně samostatně: 31,4 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3450 mm
Vzdálenost čepů: 7750 mm » 1900 mm » 7700 mm » 1900 mm » 7750 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 450 mm / 350 mm (nízkopodlažní vstup)
Počet míst k sezení: 61
Počet míst ke stání: 223
Maximální obsaditelnost: 284 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících bez klimatizační jednotky: 43790 kg
Bez cestujících s klimatizační jednotkou: 44300 kg
Maximální zátěž: 63700 kg
Hmotnost vnějších podvozků: 5250 kg
Hmotnost vnitřních podvozků: 4890 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,9 kN | 66,4 kN | 67,1 kN | 49,1 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová
Pulzní měnič: 4 pulzní měniče s IGBT SKiiP tranzistory s rekuperací
Statický měnič: SM 36.1 – 600V ss. » 3x400 V, 14 kW, 240 A + 600V ss. » 230 V, 2,5kW, 11A
Sběrač: Stemmann Fb800.25
Odpojovač/uzemňovač: 1PPAD51
Ventilační jednotka: KTV-1-15T
Klima kabiny řidiče: HVAC S78S
Spřáhlo: Skládací, mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s pražským typem hlavy
Typ a průměr kol: 666 mm s přítlačným kotoučem a pružnou vložkou GMT
Brzdy: Elektrohydraulická střadačová kotoučová brzda Dako K.P.T.010
Kolejnicová brzda FC63 70 kN, 40A, 102 kg (stupeň 1 - střední podvozky; stupeň 2 - všechny podvozky)
Řadič: Dynamický 0-1500A
Stupně řadiče: Jízda: Dynamický (0-1500A), 7x brzda, 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 16x HLU3436 P/44-VA
Vstupní napětí motoru: ~392 V
Parametry motoru: Výkon: 46,6 kW
Otáčky: 196/706 ot./min.
Chlazení: směs voda+glykol
Motorventilátor: PM FC035-4DQ.2C.A7
3x230V
Motorventilátor pulzního měniče: 2x radiální RH25M-2DK.3B.1R

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
 7  311 po 15.10. 15:1015.10. 22:31 9412*Z
 7  311 po 15.10. 6:0015.10. 13:10 9412*MU
30 306 so 13.10. 4:2313.10. 21:58 9412
30 304 pá 12.10. 15:0412.10. 21:28 9412
16 316 pá 12.10. 5:5412.10. 9:01 9412
30 302 čt 11.10. 5:3011.10. 21:07 9412
10 308 st 10.10. 6:4310.10. 20:19 9412
 5  311 út 9.10. 4:4210.10. 0:58 9412
30 320 po 8.10. 16:138.10. 21:58 9412
10 318 po 8.10. 5:368.10. 9:26 9412
15 302 pá 5.10. 7:065.10. 20:29 9412
 5  312 čt 4.10. 4:424.10. 19:56 9412
 5  316 st 3.10. 5:153.10. 22:46 9412
 9  310 út 2.10. 7:302.10. 23:39 9412*Z1
20 310 po 1.10. 6:122.10. 0:52 9412
 5  307 ne 30.9. 9:3830.9. 23:00 9412
12 303 so 29.9. 3:5730.9. 1:47 9412
20 309 pá 28.9. 6:4629.9. 1:12 9412
12 311 čt 27.9. 5:5028.9. 0:42 9412
12 312 st 26.9. 6:2626.9. 9:56 9412
12 301 út 25.9. 4:2225.9. 23:40 9412
 5  301 po 24.9. 5:3224.9. 21:55 9412
 5  305 ne 23.9. 4:5723.9. 23:26 9412
10 307 so 22.9. 6:1823.9. 0:44 9412
20 312 pá 21.9. 4:3221.9. 20:27 9412
*Z = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8266+8566
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události
*Z1 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9348

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná v naší databázi. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.