Jiný vůz:

Informace o tramvaji 15T ev. č. 9412

Evidované celoplošné polepy:

 
 
 
Odoo (od 10. 12. 2022 do současnosti)

Odoo

Zobrazit ve větším rozlišení
 
 
 
Visa (od 3. 6. 2022 do 10. 12. 2022)

Visa

Zobrazit ve větším rozlišení

Domovská vozovna: Motol

Oficiální označení typu vozu: 15T

Neoficiální označení: 15Tf

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2017

Dodání: 29. 8. 2017

Výrobní číslo: 10370

Profil kol: K

Dveře: Ultimate

Sedadla: Pino (plastová). Výrobce: Vogelsitze. Červená (RAL 3001), šedá (RAL 6500)

Centrální počítač OIS: Apex DT-04

Vnitřní informační systém: Bustec

Klimatizace kabiny: Bahoza HVAC S78S

Klimatizace salonu: Bahoza KLMT 15002

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 800.25

Najeto: cca 394 042 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 33,416 m
Délka skříně samostatně: 31,4 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3450 mm
Vzdálenost čepů: 7750 mm » 1900 mm » 7700 mm » 1900 mm » 7750 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 450 mm / 350 mm (nízkopodlažní vstup)
Počet míst k sezení: 61
Počet míst ke stání: 223
Maximální obsaditelnost: 284 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících bez klimatizační jednotky: 43790 kg
Bez cestujících s klimatizační jednotkou: 44300 kg
Maximální zátěž: 63700 kg
Hmotnost vnějších podvozků: 5250 kg
Hmotnost vnitřních podvozků: 4890 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,9 kN | 66,4 kN | 67,1 kN | 49,1 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová
Pulzní měnič: 4 pulzní měniče s IGBT SKiiP tranzistory s rekuperací
Statický měnič: SM 36.1 – 600V ss. » 3x400 V, 14 kW, 240 A + 600V ss. » 230 V, 2,5kW, 11A
Sběrač: Stemmann Fb800.25
Odpojovač/uzemňovač: 1PPAD51
Ventilační jednotka: KTV-1-15T
Klima kabiny řidiče: HVAC S78S
Spřáhlo: Skládací, mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s pražským typem hlavy
Typ a průměr kol: 666 mm s přítlačným kotoučem a pružnou vložkou GMT
Brzdy: Elektrohydraulická střadačová kotoučová brzda Dako K.P.T.010
Kolejnicová brzda FC63 70 kN, 40A, 102 kg (stupeň 1 - zadní podvozky; stupeň 2 - všechny podvozky)
Řadič: Dynamický 0-1500A
Stupně řadiče: Jízda: Dynamický (0-1500A), 7x brzda, 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 16x HLU3436 P/44-VA
Vstupní napětí motoru: ~392 V
Parametry motoru: Výkon: 46,6 kW
Otáčky: 196/706 ot./min.
Chlazení: směs voda+glykol
Motorventilátor: PM FC035-4DQ.2C.A7
3x230V
Motorventilátor pulzního měniče: 2x radiální RH25M-2DK.3B.1R

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
 4  305 dnes 15:232.10. 19:22 9412
5+16 307 dnes 5:292.10. 10:20 9412
20 304 ne 1.10. 4:542.10. 1:01 9412
 9  309 so 30.9. 6:3630.9. 23:51 9412
20 310 pá 29.9. 4:4730.9. 0:12 9412
15 306 čt 28.9. 4:4828.9. 20:20 9412
 9  323 st 27.9. 6:2728.9. 0:21 9412
30 323 út 26.9. 5:4526.9. 19:30 9412
15 302 po 25.9. 6:0725.9. 20:35 9412
 9  306 ne 24.9. 6:2824.9. 18:10 9412*MU
 9  309 so 23.9. 6:3623.9. 23:51 9412
 7  308 pá 22.9. 5:1322.9. 19:20 9412
 9  327 čt 21.9. 4:4922.9. 0:41 9412
12 302 st 20.9. 4:4520.9. 21:45 9412
12 302 út 19.9. 4:4519.9. 21:45 9412
20 313 po 18.9. 5:1419.9. 0:42 9412
12 309 ne 17.9. 10:0018.9. 0:48 9412
 9  313 so 16.9. 4:5016.9. 21:44 9412
10 304 pá 15.9. 5:2715.9. 22:00 9412
10 316 čt 14.9. 4:2414.9. 23:46 9412
 9  321 st 13.9. 15:2214.9. 0:11 9412
15 313 st 13.9. 5:2413.9. 9:01 9412
16 315 út 12.9. 14:4012.9. 19:34 9412
 4  302 út 12.9. 5:4212.9. 9:37 9412
12 303 po 11.9. 4:2512.9. 0:08 9412
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.