Jiný vůz:

Podrobnosti vozu 15Tf ev. č. 9412

Domovská vozovna: Motol

Typ vozu: 15Tf

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2017

Dodání: 29. 8. 2017

Výrobní číslo: 10370

Profil kol: PR-1

Dveře: Ultimate

Sedadla: Pino (plastová). Výrobce: Vogelsitze. Červená (RAL 3001), šedá (RAL 6500)

Označovače: Mikroelektronika Camel Combi

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Vnitřní informační systém: Bustec

Klimatizace kabiny: Bahoza HVAC S78S

Klimatizace salonu: FAIVELEY 9645500

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 800.25

Najeto: cca 25 408 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 33,416 m
Délka skříně samostatně: 31,4 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3450 mm
Vzdálenost čepů: 7750 mm » 1900 mm » 7700 mm » 1900 mm » 7750 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 450 mm / 350 mm (nízkopodlažní vstup)
Počet míst k sezení: 61
Počet míst ke stání: 223
Maximální obsaditelnost: 284 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících bez klimatizační jednotky: 43790 kg
Bez cestujících s klimatizační jednotkou: 44300 kg
Maximální zátěž: 63700 kg
Hmotnost vnějších podvozků: 5250 kg
Hmotnost vnitřních podvozků: 4890 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,9 kN | 66,4 kN | 67,1 kN | 49,1 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová
Pulzní měnič: 4 pulzní měniče s IGBT SKiiP tranzistory s rekuperací
Statický měnič: SM 36.1 – 600V ss. » 3x400 V, 14 kW, 240 A + 600V ss. » 230 V, 2,5kW, 11A
Sběrač: Stemmann Fb800.25
Odpojovač/uzemňovač: 1PPAD51
Ventilační jednotka: KTV-1-15T
Klima kabiny řidiče: HVAC S78S
Spřáhlo: Skládací, mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s pražským typem hlavy
Typ a průměr kol: 666 mm s přítlačným kotoučem a pružnou vložkou GMT
Brzdy: Elektrohydraulická střadačová kotoučová brzda Dako K.P.T.010
Kolejnicová brzda FC63 70 kN, 40A, 102 kg (stupeň 1 - střední podvozky; stupeň 2 - všechny podvozky)
Řadič: Dynamický 0-1500A
Stupně řadiče: Jízda: Dynamický (0-1500A), 7x brzda, 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 16x HLU3436 P/44-VA
Vstupní napětí motoru: ~392 V
Parametry motoru: Výkon: 46,6 kW
Otáčky: 196/706 ot./min.
Chlazení: směs voda+glykol
Motorventilátor: PM FC035-4DQ.2C.A7
3x230V
Motorventilátor pulzního měniče: 2x radiální RH25M-2DK.3B.1R

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
16 310 so 20.1. 4:1821.1. 0:04 9412
9 330 pá 19.1. 5:5120.1. 1:09 9412
9 315 čt 18.1. 5:0219.1. 0:09 9412
9 316 st 17.1. 7:5518.1. 0:19 9412*Z
16 304 út 16.1. 19:5517.1. 1:04 9412*Z1
7 314 út 16.1. 15:3816.1. 19:25 9412
4 308 út 16.1. 5:2916.1. 9:25 9412
20 303 po 15.1. 5:1216.1. 1:32 9412
9 305 pá 12.1. 4:4212.1. 21:07 9412
16 313 čt 11.1. 15:2311.1. 20:19 9412
7 304 čt 11.1. 5:4011.1. 9:35 9412
12 311 st 10.1. 5:3711.1. 1:02 9412
9 310 út 9.1. 5:0910.1. 0:11 9412
9 328 po 8.1. 16:008.1. 22:50 9412
20 307 po 8.1. 4:318.1. 10:01 9412
12 301 ne 7.1. 12:488.1. 1:49 9412
20 304 so 6.1. 4:516.1. 22:14 9412
20 309 pá 5.1. 5:486.1. 0:32 9412
15 301 čt 4.1. 5:424.1. 20:07 9412
7 311 st 3.1. 7:153.1. 21:02 9412
20 307 út 2.1. 14:002.1. 19:39 9412
10 305 út 2.1. 6:372.1. 10:16 9412
20 304 po 1.1. 6:122.1. 0:20 9412
Rok 2017
15 302 ne 31.12. 4:0631.12. 23:04 9412
10 307 so 30.12. 6:1831.12. 0:46 9412
*Z = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9361
*Z1 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8657+8658

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná v naší databázi. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.