Jiný vůz:

Informace o tramvaji 15T ev. č. 9412

Domovská vozovna: Motol

Typ vozu: 15Tf

Oficiální označení typu vozu: 15T

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2017

Dodání: 29. 8. 2017

Výrobní číslo: 10370

Profil kol: PR-1

Dveře: Ultimate

Sedadla: Pino (plastová). Výrobce: Vogelsitze. Červená (RAL 3001), šedá (RAL 6500)

Označovače: Mikroelektronika Camel Combi

Centrální počítač OIS: Apex DT-04

Vnitřní informační systém: Bustec

Klimatizace kabiny: Bahoza HVAC S78S

Klimatizace salonu: FAIVELEY 9645500

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 800.25

Najeto: cca 200 988 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 33,416 m
Délka skříně samostatně: 31,4 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3450 mm
Vzdálenost čepů: 7750 mm » 1900 mm » 7700 mm » 1900 mm » 7750 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 450 mm / 350 mm (nízkopodlažní vstup)
Počet míst k sezení: 61
Počet míst ke stání: 223
Maximální obsaditelnost: 284 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících bez klimatizační jednotky: 43790 kg
Bez cestujících s klimatizační jednotkou: 44300 kg
Maximální zátěž: 63700 kg
Hmotnost vnějších podvozků: 5250 kg
Hmotnost vnitřních podvozků: 4890 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,9 kN | 66,4 kN | 67,1 kN | 49,1 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová
Pulzní měnič: 4 pulzní měniče s IGBT SKiiP tranzistory s rekuperací
Statický měnič: SM 36.1 – 600V ss. » 3x400 V, 14 kW, 240 A + 600V ss. » 230 V, 2,5kW, 11A
Sběrač: Stemmann Fb800.25
Odpojovač/uzemňovač: 1PPAD51
Ventilační jednotka: KTV-1-15T
Klima kabiny řidiče: HVAC S78S
Spřáhlo: Skládací, mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s pražským typem hlavy
Typ a průměr kol: 666 mm s přítlačným kotoučem a pružnou vložkou GMT
Brzdy: Elektrohydraulická střadačová kotoučová brzda Dako K.P.T.010
Kolejnicová brzda FC63 70 kN, 40A, 102 kg (stupeň 1 - zadní podvozky; stupeň 2 - všechny podvozky)
Řadič: Dynamický 0-1500A
Stupně řadiče: Jízda: Dynamický (0-1500A), 7x brzda, 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 16x HLU3436 P/44-VA
Vstupní napětí motoru: ~392 V
Parametry motoru: Výkon: 46,6 kW
Otáčky: 196/706 ot./min.
Chlazení: směs voda+glykol
Motorventilátor: PM FC035-4DQ.2C.A7
3x230V
Motorventilátor pulzního měniče: 2x radiální RH25M-2DK.3B.1R

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
20 306 ne 5.7. 9:036.7. 0:45 9412
 7  305 so 4.7. 4:234.7. 22:47 9412
 9  301 pá 3.7. 4:134.7. 0:09 9412
16 308 čt 2.7. 7:102.7. 23:53 9412
22 320 st 1.7. 15:101.7. 19:44 9412*Z
12 301 út 30.6. 4:3730.6. 20:10 9412
25 309 po 29.6. 5:1829.6. 22:11 9412
 9  314 so 27.6. 7:1128.6. 0:29 9412
16 319 pá 26.6. 16:2027.6. 0:33 9412
 4  307 pá 26.6. 6:1126.6. 9:58 9412
 9  310 čt 25.6. 6:5425.6. 20:57 9412
 9  324 st 24.6. 5:0924.6. 19:46 9412
 7  301 út 23.6. 5:3023.6. 22:15 9412
17 302 po 22.6. 5:2923.6. 0:14 9412
10 306 ne 21.6. 4:3821.6. 23:24 9412
 9  319 so 20.6. 8:0021.6. 0:59 9412
10 304 pá 19.6. 6:3220.6. 1:24 9412
10 322 čt 18.6. 6:0518.6. 9:47 9412
17 313 st 17.6. 5:3518.6. 1:24 9412
 3  302 út 16.6. 5:0116.6. 23:40 9412
20 309 po 15.6. 6:3616.6. 1:05 9412
16 309 ne 7.6. 5:308.6. 0:33 9412
 9  317 so 6.6. 5:337.6. 0:49 9412
10 301 pá 5.6. 6:005.6. 22:31 9412
22 327 čt 4.6. 5:344.6. 20:04 9412
*Z = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9400

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.