Jiný vůz:

Informace o tramvaji 15T ev. č. 9412

Domovská vozovna: Motol

Oficiální označení typu vozu: 15T

Neoficiální označení: 15Tf

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2017

Dodání: 29. 8. 2017

Výrobní číslo: 10370

Profil kol: K

Dveře: Ultimate

Sedadla: Pino (plastová). Výrobce: Vogelsitze. Červená (RAL 3001), šedá (RAL 6500)

Centrální počítač OIS: Apex DT-04

Vnitřní informační systém: Bustec

Klimatizace kabiny: Bahoza HVAC S78S

Klimatizace salonu: Bahoza KLMT 15002

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 800.25

Najeto: cca 276 798 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 33,416 m
Délka skříně samostatně: 31,4 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3450 mm
Vzdálenost čepů: 7750 mm » 1900 mm » 7700 mm » 1900 mm » 7750 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 450 mm / 350 mm (nízkopodlažní vstup)
Počet míst k sezení: 61
Počet míst ke stání: 223
Maximální obsaditelnost: 284 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících bez klimatizační jednotky: 43790 kg
Bez cestujících s klimatizační jednotkou: 44300 kg
Maximální zátěž: 63700 kg
Hmotnost vnějších podvozků: 5250 kg
Hmotnost vnitřních podvozků: 4890 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,9 kN | 66,4 kN | 67,1 kN | 49,1 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová
Pulzní měnič: 4 pulzní měniče s IGBT SKiiP tranzistory s rekuperací
Statický měnič: SM 36.1 – 600V ss. » 3x400 V, 14 kW, 240 A + 600V ss. » 230 V, 2,5kW, 11A
Sběrač: Stemmann Fb800.25
Odpojovač/uzemňovač: 1PPAD51
Ventilační jednotka: KTV-1-15T
Klima kabiny řidiče: HVAC S78S
Spřáhlo: Skládací, mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s pražským typem hlavy
Typ a průměr kol: 666 mm s přítlačným kotoučem a pružnou vložkou GMT
Brzdy: Elektrohydraulická střadačová kotoučová brzda Dako K.P.T.010
Kolejnicová brzda FC63 70 kN, 40A, 102 kg (stupeň 1 - zadní podvozky; stupeň 2 - všechny podvozky)
Řadič: Dynamický 0-1500A
Stupně řadiče: Jízda: Dynamický (0-1500A), 7x brzda, 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 16x HLU3436 P/44-VA
Vstupní napětí motoru: ~392 V
Parametry motoru: Výkon: 46,6 kW
Otáčky: 196/706 ot./min.
Chlazení: směs voda+glykol
Motorventilátor: PM FC035-4DQ.2C.A7
3x230V
Motorventilátor pulzního měniče: 2x radiální RH25M-2DK.3B.1R

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
10 305 pá 3.12. 4:434.12. 0:06 9412
 5  305 čt 2.12. 7:012.12. 21:39 9412
12 311 st 1.12. 5:201.12. 20:41 9412
 9  301 út 30.11. 7:0230.11. 22:54 9412
10 318 po 29.11. 6:4329.11. 19:43 9412
12 301 ne 28.11. 4:2329.11. 0:20 9412
22 322 so 27.11. 6:4428.11. 0:27 9412
 9  303 pá 26.11. 5:0726.11. 18:32 9412
 9  328 čt 25.11. 23:3026.11. 0:42 9412*Z1
 4  306 čt 25.11. 15:3325.11. 19:32 9412
 9  314 čt 25.11. 6:0825.11. 8:31 9412
 9  321 st 24.11. 6:1225.11. 0:12 9412
 9  326 út 23.11. 6:3424.11. 0:32 9412
 9  303 po 22.11. 9:2022.11. 18:32 9412*Z2
 9  328 pá 22.10. 4:5022.10. 19:05 9412*MU*1
10 312 čt 21.10. 15:1621.10. 22:00 9412
 4  301 čt 21.10. 7:0421.10. 9:22 9412
 9  314 st 20.10. 6:0820.10. 8:31 9412
 9  318 út 19.10. 15:0719.10. 21:03 9412
10 312 út 19.10. 6:2019.10. 9:59 9412
 9  310 po 18.10. 7:3818.10. 18:57 9412
 9  332 pá 15.10. 16:0315.10. 18:22 9412
 4  301 pá 15.10. 7:0415.10. 9:22 9412
12 306 pá 24.9. 4:3924.9. 16:50 9412*MU*2
17 307 čt 23.9. 5:4724.9. 0:38 9412
*Z1 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9355
*Z2 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9426
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události
*1 = nehoda s osobním vozem za zast. Chmelnice DC
*2 = nehoda s osobním vozem v Chotkově ZC

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.