Jiný vůz:

Informace o tramvaji 15T ev. č. 9411

Domovská vozovna: Motol

Oficiální označení typu vozu: 15T

Neoficiální označení: 15Tf

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2017

Dodání: 22. 8. 2017

Výrobní číslo: 10369

Profil kol: K

Dveře: Ultimate

Sedadla: Pino (plastová). Výrobce: Vogelsitze. Červená (RAL 3001), šedá (RAL 6500)

Centrální počítač OIS: Apex DT-04

Vnitřní informační systém: Bustec

Klimatizace kabiny: Bahoza HVAC S78S

Klimatizace salonu: Bahoza KLMT 15002

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 800.25

Najeto: cca 266 115 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 33,416 m
Délka skříně samostatně: 31,4 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3450 mm
Vzdálenost čepů: 7750 mm » 1900 mm » 7700 mm » 1900 mm » 7750 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 450 mm / 350 mm (nízkopodlažní vstup)
Počet míst k sezení: 61
Počet míst ke stání: 223
Maximální obsaditelnost: 284 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících bez klimatizační jednotky: 43790 kg
Bez cestujících s klimatizační jednotkou: 44300 kg
Maximální zátěž: 63700 kg
Hmotnost vnějších podvozků: 5250 kg
Hmotnost vnitřních podvozků: 4890 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,9 kN | 66,4 kN | 67,1 kN | 49,1 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová
Pulzní měnič: 4 pulzní měniče s IGBT SKiiP tranzistory s rekuperací
Statický měnič: SM 36.1 – 600V ss. » 3x400 V, 14 kW, 240 A + 600V ss. » 230 V, 2,5kW, 11A
Sběrač: Stemmann Fb800.25
Odpojovač/uzemňovač: 1PPAD51
Ventilační jednotka: KTV-1-15T
Klima kabiny řidiče: HVAC S78S
Spřáhlo: Skládací, mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s pražským typem hlavy
Typ a průměr kol: 666 mm s přítlačným kotoučem a pružnou vložkou GMT
Brzdy: Elektrohydraulická střadačová kotoučová brzda Dako K.P.T.010
Kolejnicová brzda FC63 70 kN, 40A, 102 kg (stupeň 1 - zadní podvozky; stupeň 2 - všechny podvozky)
Řadič: Dynamický 0-1500A
Stupně řadiče: Jízda: Dynamický (0-1500A), 7x brzda, 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 16x HLU3436 P/44-VA
Vstupní napětí motoru: ~392 V
Parametry motoru: Výkon: 46,6 kW
Otáčky: 196/706 ot./min.
Chlazení: směs voda+glykol
Motorventilátor: PM FC035-4DQ.2C.A7
3x230V
Motorventilátor pulzního měniče: 2x radiální RH25M-2DK.3B.1R

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
16 314 st 8.12. 15:538.12. 20:16 9411
20 308 st 8.12. 6:218.12. 8:53 9411
16 314 út 7.12. 15:537.12. 20:16 9411
 4  307 út 7.12. 7:047.12. 9:14 9411
 9  332 po 6.12. 16:036.12. 18:22 9411
 4  306 po 6.12. 5:336.12. 9:06 9411
12 305 ne 5.12. 10:286.12. 1:10 9411
15 304 pá 3.12. 4:483.12. 19:10 9411
20 305 čt 2.12. 4:332.12. 23:55 9411
12 307 st 1.12. 4:512.12. 1:10 9411
 9  328 út 30.11. 4:501.12. 0:42 9411
10 312 po 29.11. 18:4029.11. 22:00 9411*Z1
22 113 ne 28.11. 21:5528.11. 23:34 9411*Z2
 5  304 pá 26.11. 14:2126.11. 21:38 9411
 4  305 pá 26.11. 6:0126.11. 9:59 9411
 9  307 čt 25.11. 5:2125.11. 18:47 9411
 9  319 st 24.11. 5:5624.11. 21:44 9411
10 301 út 23.11. 7:1523.11. 20:35 9411
16 317 po 22.11. 16:1722.11. 18:42 9411
 9  314 po 22.11. 6:0822.11. 8:31 9411
 9  308 ne 21.11. 9:5521.11. 22:04 9411
15 305 pá 19.11. 6:5419.11. 21:04 9411
 9  303 čt 18.11. 5:0718.11. 18:32 9411
20 307 st 17.11. 4:1317.11. 23:50 9411
10 320 út 16.11. 4:2216.11. 20:05 9411
*Z1 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9327
*Z2 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8273+8573

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.