Jiný vůz:

Podrobnosti vozu 15Tf ev. č. 9411

Domovská vozovna: Motol

Typ vozu: 15Tf

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2017

Dodání: 22. 8. 2017

Výrobní číslo: 10369

Profil kol: PR-1

Dveře: Ultimate

Sedadla: Pino (plastová). Výrobce: Vogelsitze. Červená (RAL 3001), šedá (RAL 6500)

Označovače: Mikroelektronika Camel Combi

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Vnitřní informační systém: Bustec

Klimatizace kabiny: Bahoza HVAC S78S

Klimatizace salonu: FAIVELEY 9645500

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 800.25

Najeto: cca 98 797 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 33,416 m
Délka skříně samostatně: 31,4 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3450 mm
Vzdálenost čepů: 7750 mm » 1900 mm » 7700 mm » 1900 mm » 7750 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 450 mm / 350 mm (nízkopodlažní vstup)
Počet míst k sezení: 61
Počet míst ke stání: 223
Maximální obsaditelnost: 284 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících bez klimatizační jednotky: 43790 kg
Bez cestujících s klimatizační jednotkou: 44300 kg
Maximální zátěž: 63700 kg
Hmotnost vnějších podvozků: 5250 kg
Hmotnost vnitřních podvozků: 4890 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,9 kN | 66,4 kN | 67,1 kN | 49,1 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová
Pulzní měnič: 4 pulzní měniče s IGBT SKiiP tranzistory s rekuperací
Statický měnič: SM 36.1 – 600V ss. » 3x400 V, 14 kW, 240 A + 600V ss. » 230 V, 2,5kW, 11A
Sběrač: Stemmann Fb800.25
Odpojovač/uzemňovač: 1PPAD51
Ventilační jednotka: KTV-1-15T
Klima kabiny řidiče: HVAC S78S
Spřáhlo: Skládací, mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s pražským typem hlavy
Typ a průměr kol: 666 mm s přítlačným kotoučem a pružnou vložkou GMT
Brzdy: Elektrohydraulická střadačová kotoučová brzda Dako K.P.T.010
Kolejnicová brzda FC63 70 kN, 40A, 102 kg (stupeň 1 - střední podvozky; stupeň 2 - všechny podvozky)
Řadič: Dynamický 0-1500A
Stupně řadiče: Jízda: Dynamický (0-1500A), 7x brzda, 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 16x HLU3436 P/44-VA
Vstupní napětí motoru: ~392 V
Parametry motoru: Výkon: 46,6 kW
Otáčky: 196/706 ot./min.
Chlazení: směs voda+glykol
Motorventilátor: PM FC035-4DQ.2C.A7
3x230V
Motorventilátor pulzního měniče: 2x radiální RH25M-2DK.3B.1R

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
 9  301 po 17.12. 4:1317.12. 18:28 9411
12 301 ne 16.12. 8:5617.12. 1:23 9411
20 309 so 15.12. 6:4616.12. 1:13 9411
12 314 pá 14.12. 3:5615.12. 1:23 9411
 7  311 čt 13.12. 5:5813.12. 22:31 9411
16 318 st 12.12. 13:1013.12. 0:14 9411*Z
 5  515 st 12.12. 8:5012.12. 9:59 9411*Z1
16 306 út 11.12. 5:5212.12. 0:54 9411
 9  307 po 10.12. 4:3310.12. 21:00 9411
 9  312 ne 9.12. 4:3310.12. 0:09 9411
 9  314 so 8.12. 7:118.12. 21:59 9411
12 306 pá 7.12. 4:598.12. 0:23 9411
12 316 čt 6.12. 15:076.12. 21:05 9411
 9  308 st 5.12. 6:395.12. 18:53 9411
 9  325 po 3.12. 15:213.12. 20:07 9411
20 314 po 3.12. 4:463.12. 9:59 9411
12 303 ne 2.12. 9:183.12. 1:48 9411
9+10 309 so 1.12. 4:182.12. 1:27 9411
10 324 pá 30.11. 15:261.12. 1:24 9411
 7  307 pá 30.11. 5:1630.11. 9:59 9411
20 308 čt 29.11. 6:0030.11. 0:30 9411
 9  303 st 28.11. 6:1928.11. 18:33 9411
 9  329 út 27.11. 15:3727.11. 20:08 9411
 9  303 po 26.11. 6:1926.11. 18:33 9411
10+16 339 ne 25.11. 4:5026.11. 0:04 9411
*Z = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9388
*Z1 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8386+8387

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná v naší databázi. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.