Jiný vůz:

Informace o tramvaji 15T ev. č. 9411

Domovská vozovna: Motol

Oficiální označení typu vozu: 15T

Neoficiální označení: 15Tf

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2017

Dodání: 22. 8. 2017

Výrobní číslo: 10369

Profil kol: K

Dveře: Ultimate

Sedadla: Pino (plastová). Výrobce: Vogelsitze. Červená (RAL 3001), šedá (RAL 6500)

Centrální počítač OIS: Apex DT-04

Vnitřní informační systém: Bustec

Klimatizace kabiny: Bahoza HVAC S78S

Klimatizace salonu: Bahoza KLMT 15002

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 800.25

Najeto: cca 288 450 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 33,416 m
Délka skříně samostatně: 31,4 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3450 mm
Vzdálenost čepů: 7750 mm » 1900 mm » 7700 mm » 1900 mm » 7750 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 450 mm / 350 mm (nízkopodlažní vstup)
Počet míst k sezení: 61
Počet míst ke stání: 223
Maximální obsaditelnost: 284 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících bez klimatizační jednotky: 43790 kg
Bez cestujících s klimatizační jednotkou: 44300 kg
Maximální zátěž: 63700 kg
Hmotnost vnějších podvozků: 5250 kg
Hmotnost vnitřních podvozků: 4890 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,9 kN | 66,4 kN | 67,1 kN | 49,1 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová
Pulzní měnič: 4 pulzní měniče s IGBT SKiiP tranzistory s rekuperací
Statický měnič: SM 36.1 – 600V ss. » 3x400 V, 14 kW, 240 A + 600V ss. » 230 V, 2,5kW, 11A
Sběrač: Stemmann Fb800.25
Odpojovač/uzemňovač: 1PPAD51
Ventilační jednotka: KTV-1-15T
Klima kabiny řidiče: HVAC S78S
Spřáhlo: Skládací, mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s pražským typem hlavy
Typ a průměr kol: 666 mm s přítlačným kotoučem a pružnou vložkou GMT
Brzdy: Elektrohydraulická střadačová kotoučová brzda Dako K.P.T.010
Kolejnicová brzda FC63 70 kN, 40A, 102 kg (stupeň 1 - zadní podvozky; stupeň 2 - všechny podvozky)
Řadič: Dynamický 0-1500A
Stupně řadiče: Jízda: Dynamický (0-1500A), 7x brzda, 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 16x HLU3436 P/44-VA
Vstupní napětí motoru: ~392 V
Parametry motoru: Výkon: 46,6 kW
Otáčky: 196/706 ot./min.
Chlazení: směs voda+glykol
Motorventilátor: PM FC035-4DQ.2C.A7
3x230V
Motorventilátor pulzního měniče: 2x radiální RH25M-2DK.3B.1R

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
Rok 2022
 4  303 so 23.4. 7:4823.4. 22:30 9411
 9  317 pá 22.4. 15:2322.4. 20:04 9411
 9  317 pá 22.4. 6:3822.4. 9:11 9411
 4  309 čt 21.4. 16:0221.4. 18:50 9411
10 317 čt 21.4. 4:5721.4. 9:53 9411
16 306 st 20.4. 6:4121.4. 0:44 9411
 7  305 út 19.4. 4:1119.4. 18:55 9411
 4  304 pá 15.4. 7:0815.4. 21:45 9411
 9  311 čt 14.4. 4:5615.4. 0:25 9411
10 312 st 13.4. 14:5714.4. 0:49 9411
10 312 st 13.4. 6:2513.4. 8:53 9411
16 313 út 12.4. 5:0512.4. 20:20 9411
 9  314 po 11.4. 14:5111.4. 23:44 9411
16 307 po 11.4. 6:0211.4. 8:42 9411
 4  306 pá 8.4. 15:428.4. 19:56 9411
 9  318 pá 8.4. 6:228.4. 8:43 9411
 9  313 čt 7.4. 5:477.4. 19:07 9411
 9  313 st 6.4. 5:476.4. 19:07 9411
16 305 út 5.4. 5:575.4. 19:01 9411
 9  313 po 4.4. 5:474.4. 19:57 9411
 7  309 pá 1.4. 7:251.4. 18:54 9411
 9  313 čt 31.3. 5:4731.3. 19:07 9411
12 306 st 30.3. 4:3931.3. 0:54 9411
16 316 út 29.3. 16:0929.3. 22:36 9411
12 304 po 28.3. 4:2328.3. 14:40 9411*MU
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.