Jiný vůz:

Informace o tramvaji 15T ev. č. 9410

Domovská vozovna: Motol

Oficiální označení typu vozu: 15T

Neoficiální označení: 15Tf

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2017

Dodání: 15. 8. 2017

Výrobní číslo: 10368

Profil kol: K

Dveře: Ultimate

Sedadla: Pino (plastová). Výrobce: Vogelsitze. Červená (RAL 3001), šedá (RAL 6500)

Centrální počítač OIS: Apex DT-04

Vnitřní informační systém: Bustec

Klimatizace kabiny: Bahoza HVAC S78S

Klimatizace salonu: Bahoza KLMT 15002

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 800.25

Najeto: cca 373 295 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 33,416 m
Délka skříně samostatně: 31,4 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3450 mm
Vzdálenost čepů: 7750 mm » 1900 mm » 7700 mm » 1900 mm » 7750 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 450 mm / 350 mm (nízkopodlažní vstup)
Počet míst k sezení: 61
Počet míst ke stání: 223
Maximální obsaditelnost: 284 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících bez klimatizační jednotky: 43790 kg
Bez cestujících s klimatizační jednotkou: 44300 kg
Maximální zátěž: 63700 kg
Hmotnost vnějších podvozků: 5250 kg
Hmotnost vnitřních podvozků: 4890 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,9 kN | 66,4 kN | 67,1 kN | 49,1 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová
Pulzní měnič: 4 pulzní měniče s IGBT SKiiP tranzistory s rekuperací
Statický měnič: SM 36.1 – 600V ss. » 3x400 V, 14 kW, 240 A + 600V ss. » 230 V, 2,5kW, 11A
Sběrač: Stemmann Fb800.25
Odpojovač/uzemňovač: 1PPAD51
Ventilační jednotka: KTV-1-15T
Klima kabiny řidiče: HVAC S78S
Spřáhlo: Skládací, mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s pražským typem hlavy
Typ a průměr kol: 666 mm s přítlačným kotoučem a pružnou vložkou GMT
Brzdy: Elektrohydraulická střadačová kotoučová brzda Dako K.P.T.010
Kolejnicová brzda FC63 70 kN, 40A, 102 kg (stupeň 1 - zadní podvozky; stupeň 2 - všechny podvozky)
Řadič: Dynamický 0-1500A
Stupně řadiče: Jízda: Dynamický (0-1500A), 7x brzda, 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 16x HLU3436 P/44-VA
Vstupní napětí motoru: ~392 V
Parametry motoru: Výkon: 46,6 kW
Otáčky: 196/706 ot./min.
Chlazení: směs voda+glykol
Motorventilátor: PM FC035-4DQ.2C.A7
3x230V
Motorventilátor pulzního měniče: 2x radiální RH25M-2DK.3B.1R

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
12 311 dnes 5:0621.9. 20:36 9410
30 317 st 20.9. 14:1521.9. 0:17 9410*Z1
 4  306 st 20.9. 6:1620.9. 10:17 9410
12 314 út 19.9. 5:4319.9. 18:58 9410
 7  319 po 18.9. 14:4618.9. 20:45 9410
30 306 po 18.9. 7:1118.9. 8:58 9410
 4  301 čt 14.9. 5:3314.9. 9:27 9410
22 317 st 13.9. 6:1213.9. 20:23 9410
 4  303 út 12.9. 15:0612.9. 18:57 9410
 4  301 út 12.9. 5:3312.9. 9:27 9410
 4  303 po 11.9. 15:0611.9. 18:57 9410
 4  303 po 11.9. 5:5111.9. 9:47 9410
 7  302 so 9.9. 6:339.9. 22:22 9410
 9  316 pá 8.9. 17:008.9. 19:26 9410*Z2
 9  314 pá 8.9. 6:118.9. 8:32 9410
 4  306 čt 7.9. 15:307.9. 19:20 9410
20 305 čt 7.9. 4:327.9. 8:53 9410
16 313 st 6.9. 5:486.9. 23:36 9410
20 306 út 5.9. 5:376.9. 0:00 9410
 9  317 po 4.9. 5:565.9. 0:01 9410
15 304 so 2.9. 5:282.9. 20:44 9410
12 304 pá 1.9. 5:362.9. 1:08 9410
20 303 čt 31.8. 15:301.9. 0:41 9410*Z3
20 707 st 30.8. 17:4030.8. 19:15 9410*Z4
 7  811 pá 25.8. 6:4025.8. 7:46 9410*Z5
*Z1 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9395
*Z2 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9343
*Z3 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9263
*Z4 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9297
*Z5 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8234+8235

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.