Jiný vůz:

Informace o tramvaji 15T ev. č. 9410

Domovská vozovna: Motol

Typ vozu: 15Tf

Oficiální označení typu vozu: 15T

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2017

Dodání: 15. 8. 2017

Výrobní číslo: 10368

Profil kol: PR-1

Dveře: Ultimate

Sedadla: Pino (plastová). Výrobce: Vogelsitze. Červená (RAL 3001), šedá (RAL 6500)

Označovače: Mikroelektronika Camel Combi

Centrální počítač OIS: Apex DT-04

Vnitřní informační systém: Bustec

Klimatizace kabiny: Bahoza HVAC S78S

Klimatizace salonu: FAIVELEY 9645500

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 800.25

Najeto: cca 146 084 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 33,416 m
Délka skříně samostatně: 31,4 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3450 mm
Vzdálenost čepů: 7750 mm » 1900 mm » 7700 mm » 1900 mm » 7750 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 450 mm / 350 mm (nízkopodlažní vstup)
Počet míst k sezení: 61
Počet míst ke stání: 223
Maximální obsaditelnost: 284 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících bez klimatizační jednotky: 43790 kg
Bez cestujících s klimatizační jednotkou: 44300 kg
Maximální zátěž: 63700 kg
Hmotnost vnějších podvozků: 5250 kg
Hmotnost vnitřních podvozků: 4890 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,9 kN | 66,4 kN | 67,1 kN | 49,1 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová
Pulzní měnič: 4 pulzní měniče s IGBT SKiiP tranzistory s rekuperací
Statický měnič: SM 36.1 – 600V ss. » 3x400 V, 14 kW, 240 A + 600V ss. » 230 V, 2,5kW, 11A
Sběrač: Stemmann Fb800.25
Odpojovač/uzemňovač: 1PPAD51
Ventilační jednotka: KTV-1-15T
Klima kabiny řidiče: HVAC S78S
Spřáhlo: Skládací, mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s pražským typem hlavy
Typ a průměr kol: 666 mm s přítlačným kotoučem a pružnou vložkou GMT
Brzdy: Elektrohydraulická střadačová kotoučová brzda Dako K.P.T.010
Kolejnicová brzda FC63 70 kN, 40A, 102 kg (stupeň 1 - střední podvozky; stupeň 2 - všechny podvozky)
Řadič: Dynamický 0-1500A
Stupně řadiče: Jízda: Dynamický (0-1500A), 7x brzda, 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 16x HLU3436 P/44-VA
Vstupní napětí motoru: ~392 V
Parametry motoru: Výkon: 46,6 kW
Otáčky: 196/706 ot./min.
Chlazení: směs voda+glykol
Motorventilátor: PM FC035-4DQ.2C.A7
3x230V
Motorventilátor pulzního měniče: 2x radiální RH25M-2DK.3B.1R

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
 9  328 po 18.11. 5:4719.11. 0:59 9410
10 304 ne 17.11. 4:5817.11. 23:24 9410
12 307 so 16.11. 5:0117.11. 0:43 9410
10 315 pá 15.11. 4:3616.11. 0:24 9410
10 315 čt 14.11. 4:3615.11. 0:24 9410
10 315 st 13.11. 4:3613.11. 11:30 9410*MU
 9  321 út 12.11. 5:2113.11. 0:29 9410
 5  303 po 11.11. 5:1811.11. 23:00 9410
 9  314 ne 10.11. 9:4210.11. 21:59 9410
 3  303 so 9.11. 5:029.11. 23:59 9410
 3  314 pá 8.11. 14:209.11. 0:19 9410
 9  318 pá 8.11. 6:138.11. 8:43 9410
 9  324 čt 7.11. 5:368.11. 0:39 9410
 9  321 st 6.11. 5:217.11. 0:29 9410
 9  330 út 5.11. 5:516.11. 1:09 9410
10 314 po 4.11. 4:185.11. 0:04 9410
10 311 ne 3.11. 5:584.11. 0:44 9410
16 308 so 2.11. 5:103.11. 0:14 9410
 5  312 pá 1.11. 4:561.11. 23:06 9410
 9  324 čt 31.10. 5:361.11. 0:39 9410
 5  302 st 30.10. 5:5830.10. 21:39 9410
16 318 út 29.10. 5:1030.10. 0:14 9410
16 309 po 28.10. 5:1029.10. 0:14 9410
10 311 ne 27.10. 5:5828.10. 0:44 9410
16 309 so 26.10. 5:3027.10. 0:34 9410
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.