Jiný vůz:

Informace o tramvaji 15T ev. č. 9410

Domovská vozovna: Motol

Oficiální označení typu vozu: 15T

Neoficiální označení: 15Tf

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2017

Dodání: 15. 8. 2017

Výrobní číslo: 10368

Profil kol: PR-1

Dveře: Ultimate

Sedadla: Pino (plastová). Výrobce: Vogelsitze. Červená (RAL 3001), šedá (RAL 6500)

Označovače: Mikroelektronika Camel Combi

Centrální počítač OIS: Apex DT-04

Vnitřní informační systém: Bustec

Klimatizace kabiny: Bahoza HVAC S78S

Klimatizace salonu: FAIVELEY 9645500

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 800.25

Najeto: cca 212 548 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 33,416 m
Délka skříně samostatně: 31,4 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3450 mm
Vzdálenost čepů: 7750 mm » 1900 mm » 7700 mm » 1900 mm » 7750 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 450 mm / 350 mm (nízkopodlažní vstup)
Počet míst k sezení: 61
Počet míst ke stání: 223
Maximální obsaditelnost: 284 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících bez klimatizační jednotky: 43790 kg
Bez cestujících s klimatizační jednotkou: 44300 kg
Maximální zátěž: 63700 kg
Hmotnost vnějších podvozků: 5250 kg
Hmotnost vnitřních podvozků: 4890 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,9 kN | 66,4 kN | 67,1 kN | 49,1 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová
Pulzní měnič: 4 pulzní měniče s IGBT SKiiP tranzistory s rekuperací
Statický měnič: SM 36.1 – 600V ss. » 3x400 V, 14 kW, 240 A + 600V ss. » 230 V, 2,5kW, 11A
Sběrač: Stemmann Fb800.25
Odpojovač/uzemňovač: 1PPAD51
Ventilační jednotka: KTV-1-15T
Klima kabiny řidiče: HVAC S78S
Spřáhlo: Skládací, mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s pražským typem hlavy
Typ a průměr kol: 666 mm s přítlačným kotoučem a pružnou vložkou GMT
Brzdy: Elektrohydraulická střadačová kotoučová brzda Dako K.P.T.010
Kolejnicová brzda FC63 70 kN, 40A, 102 kg (stupeň 1 - zadní podvozky; stupeň 2 - všechny podvozky)
Řadič: Dynamický 0-1500A
Stupně řadiče: Jízda: Dynamický (0-1500A), 7x brzda, 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 16x HLU3436 P/44-VA
Vstupní napětí motoru: ~392 V
Parametry motoru: Výkon: 46,6 kW
Otáčky: 196/706 ot./min.
Chlazení: směs voda+glykol
Motorventilátor: PM FC035-4DQ.2C.A7
3x230V
Motorventilátor pulzního měniče: 2x radiální RH25M-2DK.3B.1R

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
 4  305 čt 26.11. 6:1726.11. 9:54 9410
15 311 st 25.11. 5:3625.11. 19:59 9410
 3  404 út 24.11. 13:3024.11. 16:00 9410*Z
 4  302 út 24.11. 5:4824.11. 9:24 9410
 7  306 po 23.11. 4:4123.11. 21:30 9410
16 302 ne 22.11. 11:5022.11. 22:53 9410
 4  304 pá 20.11. 15:5820.11. 19:35 9410
 4  302 pá 20.11. 5:4820.11. 9:24 9410
16 304 čt 19.11. 5:2719.11. 22:33 9410
12 304 st 18.11. 4:5918.11. 21:40 9410
16 302 út 17.11. 11:5017.11. 22:53 9410
12 308 po 16.11. 5:3416.11. 20:09 9410
10 306 ne 15.11. 4:1815.11. 22:44 9410
16 302 so 14.11. 9:0514.11. 22:53 9410
15 311 pá 13.11. 5:3613.11. 19:59 9410
 5  308 čt 12.11. 6:0112.11. 21:46 9410
 7  304 st 11.11. 6:2111.11. 21:00 9410
 4  304 po 9.11. 6:049.11. 9:44 9410
 5  304 pá 6.11. 5:176.11. 20:40 9410
 4  303 čt 5.11. 5:585.11. 9:34 9410
 9  308 st 4.11. 6:114.11. 20:42 9410
 3  316 út 3.11. 6:343.11. 10:11 9410
16 304 po 2.11. 5:272.11. 22:33 9410
10 302 ne 1.11. 10:162.11. 1:04 9410
 5  301 so 31.10. 4:0731.10. 21:26 9410
*Z = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9243

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.