Jiný vůz:

Informace o tramvaji 15T ev. č. 9410

Domovská vozovna: Motol

Oficiální označení typu vozu: 15T

Neoficiální označení: 15Tf

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2017

Dodání: 15. 8. 2017

Výrobní číslo: 10368

Profil kol: PR-1

Dveře: Ultimate

Sedadla: Pino (plastová). Výrobce: Vogelsitze. Červená (RAL 3001), šedá (RAL 6500)

Označovače: Mikroelektronika Camel Combi

Centrální počítač OIS: Apex DT-04

Vnitřní informační systém: Bustec

Klimatizace kabiny: Bahoza HVAC S78S

Klimatizace salonu: FAIVELEY 9645500

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 800.25

Najeto: cca 202 393 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 33,416 m
Délka skříně samostatně: 31,4 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3450 mm
Vzdálenost čepů: 7750 mm » 1900 mm » 7700 mm » 1900 mm » 7750 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 450 mm / 350 mm (nízkopodlažní vstup)
Počet míst k sezení: 61
Počet míst ke stání: 223
Maximální obsaditelnost: 284 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících bez klimatizační jednotky: 43790 kg
Bez cestujících s klimatizační jednotkou: 44300 kg
Maximální zátěž: 63700 kg
Hmotnost vnějších podvozků: 5250 kg
Hmotnost vnitřních podvozků: 4890 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,9 kN | 66,4 kN | 67,1 kN | 49,1 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová
Pulzní měnič: 4 pulzní měniče s IGBT SKiiP tranzistory s rekuperací
Statický měnič: SM 36.1 – 600V ss. » 3x400 V, 14 kW, 240 A + 600V ss. » 230 V, 2,5kW, 11A
Sběrač: Stemmann Fb800.25
Odpojovač/uzemňovač: 1PPAD51
Ventilační jednotka: KTV-1-15T
Klima kabiny řidiče: HVAC S78S
Spřáhlo: Skládací, mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s pražským typem hlavy
Typ a průměr kol: 666 mm s přítlačným kotoučem a pružnou vložkou GMT
Brzdy: Elektrohydraulická střadačová kotoučová brzda Dako K.P.T.010
Kolejnicová brzda FC63 70 kN, 40A, 102 kg (stupeň 1 - zadní podvozky; stupeň 2 - všechny podvozky)
Řadič: Dynamický 0-1500A
Stupně řadiče: Jízda: Dynamický (0-1500A), 7x brzda, 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 16x HLU3436 P/44-VA
Vstupní napětí motoru: ~392 V
Parametry motoru: Výkon: 46,6 kW
Otáčky: 196/706 ot./min.
Chlazení: směs voda+glykol
Motorventilátor: PM FC035-4DQ.2C.A7
3x230V
Motorventilátor pulzního měniče: 2x radiální RH25M-2DK.3B.1R

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
20 306 čt 24.9. 6:3625.9. 1:05 9410
10 308 st 23.9. 4:1823.9. 20:03 9410
12 309 út 22.9. 5:1123.9. 1:20 9410
25 304 po 21.9. 5:2521.9. 22:12 9410
 9  313 pá 18.9. 4:1319.9. 0:09 9410
22 312 čt 17.9. 4:3918.9. 1:01 9410
 9  327 st 16.9. 5:2117.9. 1:09 9410
17 312 po 14.9. 5:1915.9. 1:06 9410
 7  307 pá 11.9. 4:4311.9. 20:50 9410*MU
20 306 čt 10.9. 6:3611.9. 1:05 9410
 9  331 st 9.9. 6:309.9. 8:34 9410
7+22 333 út 8.9. 5:548.9. 19:58 9410
 9  310 po 7.9. 6:547.9. 20:57 9410
 5  301 pá 4.9. 6:144.9. 21:47 9410
15 313 st 2.9. 5:362.9. 9:13 9410
12 304 út 1.9. 4:372.9. 0:55 9410
 3  302 po 31.8. 5:0131.8. 23:39 9410
 9  315 ne 30.8. 7:3331.8. 0:39 9410
10 301 so 29.8. 6:1830.8. 0:44 9410
12 302 pá 28.8. 4:5629.8. 0:53 9410
 5  307 čt 27.8. 4:4527.8. 21:26 9410
22 335 st 26.8. 5:0526.8. 22:11 9410
12 301 út 25.8. 4:3725.8. 20:08 9410
 9  301 po 24.8. 4:1325.8. 0:09 9410
 4  304 ne 23.8. 4:1824.8. 1:24 9410
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.