Jiný vůz:

Informace o tramvaji 15T ev. č. 9410

Evidované celoplošné polepy:

 
 
 
byFEMME (od 1. 9. 2024 do současnosti)

byFEMME

Zobrazit ve větším rozlišení
 
 
 
Hisense (od 18. 2. 2024 do 31. 8. 2024)

Hisense

Zobrazit ve větším rozlišení

Domovská vozovna: Motol

Oficiální označení typu vozu: 15T

Neoficiální označení: 15Tf

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2017

Dodání: 15. 8. 2017

Výrobní číslo: 10368

Profil kol: K

Dveře: Ultimate

Sedadla: Pino (plastová). Výrobce: Vogelsitze. Červená (RAL 3001), šedá (RAL 6500)

Centrální počítač OIS: Apex DT-04

Vnitřní informační systém: Bustec

Klimatizace kabiny: Bahoza HVAC S78S

Klimatizace salonu: Bahoza KLMT 15002

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 800.25

Najeto: cca 461 360 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 33,416 m
Délka skříně samostatně: 31,4 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3450 mm
Vzdálenost čepů: 7750 mm » 1900 mm » 7700 mm » 1900 mm » 7750 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 450 mm / 350 mm (nízkopodlažní vstup)
Počet míst k sezení: 61
Počet míst ke stání: 223
Maximální obsaditelnost: 284 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících bez klimatizační jednotky: 43790 kg
Bez cestujících s klimatizační jednotkou: 44300 kg
Maximální zátěž: 63700 kg
Hmotnost vnějších podvozků: 5250 kg
Hmotnost vnitřních podvozků: 4890 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,9 kN | 66,4 kN | 67,1 kN | 49,1 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová
Pulzní měnič: 4 pulzní měniče s IGBT SKiiP tranzistory s rekuperací
Statický měnič: SM 36.1 – 600V ss. » 3x400 V, 14 kW, 240 A + 600V ss. » 230 V, 2,5kW, 11A
Sběrač: Stemmann Fb800.25
Odpojovač/uzemňovač: 1PPAD51
Ventilační jednotka: KTV-1-15T
Klima kabiny řidiče: HVAC S78S
Spřáhlo: Skládací, mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s pražským typem hlavy
Typ a průměr kol: 666 mm s přítlačným kotoučem a pružnou vložkou GMT
Brzdy: Elektrohydraulická střadačová kotoučová brzda Dako K.P.T.010
Kolejnicová brzda FC63 70 kN, 40A, 102 kg (stupeň 1 - zadní podvozky; stupeň 2 - všechny podvozky)
Řadič: Dynamický 0-1500A
Stupně řadiče: Jízda: Dynamický (0-1500A), 7x brzda, 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 16x HLU3436 P/44-VA
Vstupní napětí motoru: ~392 V
Parametry motoru: Výkon: 46,6 kW
Otáčky: 196/706 ot./min.
Chlazení: směs voda+glykol
Motorventilátor: PM FC035-4DQ.2C.A7
3x230V
Motorventilátor pulzního měniče: 2x radiální RH25M-2DK.3B.1R

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
12 306 dnes 4:4722.11. 0:29 9410
 9  321 st 20.11. 6:1521.11. 0:02 9410
22 329 út 19.11. 5:3219.11. 19:43 9410
12 302 po 18.11. 6:0118.11. 20:52 9410
 7  310 ne 17.11. 4:5117.11. 22:32 9410
22 318 so 16.11. 6:1217.11. 0:07 9410
15 304 pá 15.11. 5:0915.11. 21:56 9410
12 306 čt 14.11. 4:4715.11. 0:29 9410
 9  322 st 13.11. 15:2114.11. 0:12 9410
15 309 st 13.11. 6:5813.11. 8:43 9410
20 314 út 12.11. 4:3712.11. 23:38 9410
 9  314 po 11.11. 5:4711.11. 23:46 9410
 5  302 ne 10.11. 4:2610.11. 21:28 9410
12 307 so 9.11. 4:2710.11. 0:29 9410
 7  319 pá 8.11. 15:159.11. 0:23 9410
 9  332 pá 8.11. 7:248.11. 9:45 9410
16 305 čt 7.11. 14:517.11. 19:31 9410
15 314 čt 7.11. 5:287.11. 9:23 9410
 4  307 st 6.11. 5:336.11. 20:49 9410
15 314 út 5.11. 15:545.11. 21:27 9410
16 305 út 5.11. 6:455.11. 9:11 9410
22 329 po 4.11. 5:324.11. 19:43 9410
 5  301 ne 3.11. 4:524.11. 0:11 9410
22 304 so 2.11. 6:083.11. 0:11 9410
 9  302 pá 1.11. 5:071.11. 18:29 9410


Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná námi, našimi spolupracovníky, či převzatá z oficiálních otevřených dat. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.