Jiný vůz:

Podrobnosti vozu 15Tf ev. č. 9410

Domovská vozovna: Motol

Typ vozu: 15Tf

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2017

Dodání: 15. 8. 2017

Výrobní číslo: 10368

Profil kol: PR-1

Dveře: Ultimate

Sedadla: Pino (plastová). Výrobce: Vogelsitze. Červená (RAL 3001), šedá (RAL 6500)

Označovače: Mikroelektronika Camel Combi

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Vnitřní informační systém: Bustec

Klimatizace kabiny: Bahoza HVAC S78S

Klimatizace salonu: FAIVELEY 9645500

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 800.25

Najeto: cca 89 942 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 33,416 m
Délka skříně samostatně: 31,4 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3450 mm
Vzdálenost čepů: 7750 mm » 1900 mm » 7700 mm » 1900 mm » 7750 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 450 mm / 350 mm (nízkopodlažní vstup)
Počet míst k sezení: 61
Počet míst ke stání: 223
Maximální obsaditelnost: 284 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících bez klimatizační jednotky: 43790 kg
Bez cestujících s klimatizační jednotkou: 44300 kg
Maximální zátěž: 63700 kg
Hmotnost vnějších podvozků: 5250 kg
Hmotnost vnitřních podvozků: 4890 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,9 kN | 66,4 kN | 67,1 kN | 49,1 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová
Pulzní měnič: 4 pulzní měniče s IGBT SKiiP tranzistory s rekuperací
Statický měnič: SM 36.1 – 600V ss. » 3x400 V, 14 kW, 240 A + 600V ss. » 230 V, 2,5kW, 11A
Sběrač: Stemmann Fb800.25
Odpojovač/uzemňovač: 1PPAD51
Ventilační jednotka: KTV-1-15T
Klima kabiny řidiče: HVAC S78S
Spřáhlo: Skládací, mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s pražským typem hlavy
Typ a průměr kol: 666 mm s přítlačným kotoučem a pružnou vložkou GMT
Brzdy: Elektrohydraulická střadačová kotoučová brzda Dako K.P.T.010
Kolejnicová brzda FC63 70 kN, 40A, 102 kg (stupeň 1 - střední podvozky; stupeň 2 - všechny podvozky)
Řadič: Dynamický 0-1500A
Stupně řadiče: Jízda: Dynamický (0-1500A), 7x brzda, 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 16x HLU3436 P/44-VA
Vstupní napětí motoru: ~392 V
Parametry motoru: Výkon: 46,6 kW
Otáčky: 196/706 ot./min.
Chlazení: směs voda+glykol
Motorventilátor: PM FC035-4DQ.2C.A7
3x230V
Motorventilátor pulzního měniče: 2x radiální RH25M-2DK.3B.1R

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
30 309 po 15.10. 6:0115.10. 9:03 9410
20 312 st 26.9. 4:3226.9. 17:58 9410*MU
16 314 út 25.9. 15:1525.9. 23:34 9410
16 307 út 25.9. 5:5525.9. 9:01 9410
12 302 po 24.9. 4:3925.9. 1:50 9410
15 301 ne 23.9. 5:5623.9. 22:02 9410
10 314 pá 21.9. 4:1822.9. 0:04 9410
 5  302 čt 20.9. 5:3521.9. 0:40 9410
10 324 st 19.9. 15:2620.9. 1:24 9410
16 321 st 19.9. 6:3619.9. 9:41 9410
 5  312 út 18.9. 4:4218.9. 19:56 9410
12 301 po 17.9. 4:2217.9. 23:40 9410
 5  304 ne 16.9. 4:0817.9. 0:38 9410
10 305 so 15.9. 5:3816.9. 0:24 9410
10 315 pá 14.9. 4:3815.9. 0:24 9410
10 318 čt 13.9. 14:3714.9. 0:44 9410
10 324 čt 13.9. 6:3213.9. 10:16 9410
 7  301 st 12.9. 5:3912.9. 19:07 9410
16 305 út 11.9. 5:4311.9. 19:30 9410
 5  308 po 10.9. 6:2510.9. 19:22 9410
12 305 so 8.9. 4:229.9. 0:20 9410
12 302 pá 7.9. 4:398.9. 1:50 9410
10 315 čt 6.9. 4:387.9. 0:24 9410
10 314 st 5.9. 4:186.9. 0:04 9410
20 310 út 4.9. 6:125.9. 0:54 9410
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná v naší databázi. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.