Jiný vůz:

Informace o tramvaji 15T ev. č. 9410

Domovská vozovna: Motol

Aktuální vozovna: Žižkov (od 28.10.2022)

Oficiální označení typu vozu: 15T

Neoficiální označení: 15Tf

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2017

Dodání: 15. 8. 2017

Výrobní číslo: 10368

Profil kol: K

Dveře: Ultimate

Sedadla: Pino (plastová). Výrobce: Vogelsitze. Červená (RAL 3001), šedá (RAL 6500)

Centrální počítač OIS: Apex DT-04

Vnitřní informační systém: Bustec

Klimatizace kabiny: Bahoza HVAC S78S

Klimatizace salonu: Bahoza KLMT 15002

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 800.25

Najeto: cca 331 123 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 33,416 m
Délka skříně samostatně: 31,4 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3450 mm
Vzdálenost čepů: 7750 mm » 1900 mm » 7700 mm » 1900 mm » 7750 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 450 mm / 350 mm (nízkopodlažní vstup)
Počet míst k sezení: 61
Počet míst ke stání: 223
Maximální obsaditelnost: 284 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících bez klimatizační jednotky: 43790 kg
Bez cestujících s klimatizační jednotkou: 44300 kg
Maximální zátěž: 63700 kg
Hmotnost vnějších podvozků: 5250 kg
Hmotnost vnitřních podvozků: 4890 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,9 kN | 66,4 kN | 67,1 kN | 49,1 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová
Pulzní měnič: 4 pulzní měniče s IGBT SKiiP tranzistory s rekuperací
Statický měnič: SM 36.1 – 600V ss. » 3x400 V, 14 kW, 240 A + 600V ss. » 230 V, 2,5kW, 11A
Sběrač: Stemmann Fb800.25
Odpojovač/uzemňovač: 1PPAD51
Ventilační jednotka: KTV-1-15T
Klima kabiny řidiče: HVAC S78S
Spřáhlo: Skládací, mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s pražským typem hlavy
Typ a průměr kol: 666 mm s přítlačným kotoučem a pružnou vložkou GMT
Brzdy: Elektrohydraulická střadačová kotoučová brzda Dako K.P.T.010
Kolejnicová brzda FC63 70 kN, 40A, 102 kg (stupeň 1 - zadní podvozky; stupeň 2 - všechny podvozky)
Řadič: Dynamický 0-1500A
Stupně řadiče: Jízda: Dynamický (0-1500A), 7x brzda, 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 16x HLU3436 P/44-VA
Vstupní napětí motoru: ~392 V
Parametry motoru: Výkon: 46,6 kW
Otáčky: 196/706 ot./min.
Chlazení: směs voda+glykol
Motorventilátor: PM FC035-4DQ.2C.A7
3x230V
Motorventilátor pulzního měniče: 2x radiální RH25M-2DK.3B.1R

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
10 815 út 6.12. 10:356.12. 19:11 9410*Z1
 8  804 po 5.12. 5:035.12. 18:54 9410
12+14 831 ne 4.12. 4:465.12. 0:15 9410
25 801 so 3.12. 4:254.12. 0:03 9410
 6  816 pá 2.12. 4:252.12. 22:49 9410
13 810 čt 1.12. 5:121.12. 21:15 9410
 6  816 st 30.11. 4:2530.11. 22:49 9410
10 806 út 29.11. 6:4929.11. 23:47 9410
12+14 814 po 28.11. 5:3828.11. 18:35 9410
25 805 ne 27.11. 4:4127.11. 23:43 9410
 9  814 so 26.11. 6:5327.11. 0:01 9410
 9  804 pá 25.11. 6:1226.11. 0:01 9410
 9  809 čt 24.11. 4:2624.11. 19:50 9410
 9  805 st 23.11. 15:1024.11. 0:12 9410
15 809 út 22.11. 7:4522.11. 21:20 9410*Z2
10 810 po 21.11. 4:4021.11. 20:55 9410
 9  813 ne 20.11. 4:2620.11. 23:53 9410
 9  818 so 19.11. 5:2320.11. 0:31 9410
12+14 831 čt 17.11. 4:4618.11. 0:15 9410
12+14 814 st 16.11. 5:3816.11. 19:14 9410
 9  806 út 15.11. 6:1515.11. 19:43 9410
25 814 po 14.11. 9:0014.11. 22:37 9410*Z3
25 801 ne 13.11. 10:4913.11. 22:05 9410
 4  809 pá 11.11. 14:4011.11. 18:38 9410
10 805 pá 11.11. 4:5811.11. 9:47 9410
*Z1 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9354
*Z2 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8503+8502
*Z3 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8240+8219

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.