Jiný vůz:

Informace o tramvaji 15T ev. č. 9409

Domovská vozovna: Motol

Oficiální označení typu vozu: 15T

Neoficiální označení: 15Tf

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2017

Dodání: 11. 4. 2017

Výrobní číslo: 10367

Profil kol: K

Dveře: Ultimate

Sedadla: Pino (plastová). Výrobce: Vogelsitze. Červená (RAL 3001), šedá (RAL 6500)

Centrální počítač OIS: Apex DT-04

Vnitřní informační systém: Bustec

Klimatizace kabiny: Bahoza HVAC S78S

Klimatizace salonu: Bahoza KLMT 15002

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 800.25

Najeto: cca 272 545 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 33,416 m
Délka skříně samostatně: 31,4 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3450 mm
Vzdálenost čepů: 7750 mm » 1900 mm » 7700 mm » 1900 mm » 7750 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 450 mm / 350 mm (nízkopodlažní vstup)
Počet míst k sezení: 61
Počet míst ke stání: 223
Maximální obsaditelnost: 284 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících bez klimatizační jednotky: 43790 kg
Bez cestujících s klimatizační jednotkou: 44300 kg
Maximální zátěž: 63700 kg
Hmotnost vnějších podvozků: 5250 kg
Hmotnost vnitřních podvozků: 4890 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,9 kN | 66,4 kN | 67,1 kN | 49,1 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová
Pulzní měnič: 4 pulzní měniče s IGBT SKiiP tranzistory s rekuperací
Statický měnič: SM 36.1 – 600V ss. » 3x400 V, 14 kW, 240 A + 600V ss. » 230 V, 2,5kW, 11A
Sběrač: Stemmann Fb800.25
Odpojovač/uzemňovač: 1PPAD51
Ventilační jednotka: KTV-1-15T
Klima kabiny řidiče: HVAC S78S
Spřáhlo: Skládací, mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s pražským typem hlavy
Typ a průměr kol: 666 mm s přítlačným kotoučem a pružnou vložkou GMT
Brzdy: Elektrohydraulická střadačová kotoučová brzda Dako K.P.T.010
Kolejnicová brzda FC63 70 kN, 40A, 102 kg (stupeň 1 - zadní podvozky; stupeň 2 - všechny podvozky)
Řadič: Dynamický 0-1500A
Stupně řadiče: Jízda: Dynamický (0-1500A), 7x brzda, 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 16x HLU3436 P/44-VA
Vstupní napětí motoru: ~392 V
Parametry motoru: Výkon: 46,6 kW
Otáčky: 196/706 ot./min.
Chlazení: směs voda+glykol
Motorventilátor: PM FC035-4DQ.2C.A7
3x230V
Motorventilátor pulzního měniče: 2x radiální RH25M-2DK.3B.1R

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
 9  328 út 2.11. 4:502.11. 18:45 9409*MU*1
12+14 305 po 1.11. 14:341.11. 20:56 9409
 4  301 po 1.11. 7:041.11. 9:22 9409
20 307 čt 28.10. 4:1328.10. 23:50 9409
16 316 st 27.10. 16:0927.10. 22:37 9409
 9  332 st 27.10. 7:2327.10. 9:43 9409
12+14 317 út 26.10. 4:4226.10. 19:37 9409
16 312 po 25.10. 7:2026.10. 0:17 9409
 9  303 pá 22.10. 5:0722.10. 18:32 9409
 9  317 čt 21.10. 5:5722.10. 0:02 9409
 5  308 st 20.10. 14:5020.10. 20:05 9409
16 309 st 20.10. 5:2920.10. 9:41 9409
16 314 út 19.10. 15:5319.10. 20:16 9409
16 317 út 19.10. 6:3719.10. 9:09 9409
 4  306 po 18.10. 15:3318.10. 19:32 9409
 9  314 po 18.10. 6:0818.10. 8:31 9409
 4  304 pá 15.10. 15:1515.10. 19:14 9409
16 316 pá 15.10. 6:2415.10. 8:53 9409
10 308 čt 14.10. 14:4515.10. 0:47 9409
10 312 čt 14.10. 6:2014.10. 9:59 9409
20 301 st 13.10. 5:5313.10. 21:04 9409
10 305 út 12.10. 4:4313.10. 0:06 9409
16 314 po 11.10. 15:5311.10. 20:16 9409
 9  332 po 11.10. 7:2311.10. 9:43 9409
 9  332 pá 8.10. 16:038.10. 18:22 9409
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události
*1 = najetí 9409 do 8240+8241 ve smyčce Spojovací

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.