Jiný vůz:

Informace o tramvaji 15T ev. č. 9409

Evidované celoplošné polepy:

 
 
 
Pluxee (od 28. 1. 2024 do současnosti)

Pluxee

Zobrazit ve větším rozlišení

Domovská vozovna: Motol

Oficiální označení typu vozu: 15T

Neoficiální označení: 15Tf

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2017

Dodání: 11. 4. 2017

Výrobní číslo: 10367

Profil kol: K

Dveře: Ultimate

Sedadla: Pino (plastová). Výrobce: Vogelsitze. Červená (RAL 3001), šedá (RAL 6500)

Centrální počítač OIS: Apex DT-04

Vnitřní informační systém: Bustec

Klimatizace kabiny: Bahoza HVAC S78S

Klimatizace salonu: Bahoza KLMT 15002

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 800.25

Najeto: cca 428 767 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 33,416 m
Délka skříně samostatně: 31,4 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3450 mm
Vzdálenost čepů: 7750 mm » 1900 mm » 7700 mm » 1900 mm » 7750 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 450 mm / 350 mm (nízkopodlažní vstup)
Počet míst k sezení: 61
Počet míst ke stání: 223
Maximální obsaditelnost: 284 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících bez klimatizační jednotky: 43790 kg
Bez cestujících s klimatizační jednotkou: 44300 kg
Maximální zátěž: 63700 kg
Hmotnost vnějších podvozků: 5250 kg
Hmotnost vnitřních podvozků: 4890 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,9 kN | 66,4 kN | 67,1 kN | 49,1 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová
Pulzní měnič: 4 pulzní měniče s IGBT SKiiP tranzistory s rekuperací
Statický měnič: SM 36.1 – 600V ss. » 3x400 V, 14 kW, 240 A + 600V ss. » 230 V, 2,5kW, 11A
Sběrač: Stemmann Fb800.25
Odpojovač/uzemňovač: 1PPAD51
Ventilační jednotka: KTV-1-15T
Klima kabiny řidiče: HVAC S78S
Spřáhlo: Skládací, mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s pražským typem hlavy
Typ a průměr kol: 666 mm s přítlačným kotoučem a pružnou vložkou GMT
Brzdy: Elektrohydraulická střadačová kotoučová brzda Dako K.P.T.010
Kolejnicová brzda FC63 70 kN, 40A, 102 kg (stupeň 1 - zadní podvozky; stupeň 2 - všechny podvozky)
Řadič: Dynamický 0-1500A
Stupně řadiče: Jízda: Dynamický (0-1500A), 7x brzda, 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 16x HLU3436 P/44-VA
Vstupní napětí motoru: ~392 V
Parametry motoru: Výkon: 46,6 kW
Otáčky: 196/706 ot./min.
Chlazení: směs voda+glykol
Motorventilátor: PM FC035-4DQ.2C.A7
3x230V
Motorventilátor pulzního měniče: 2x radiální RH25M-2DK.3B.1R

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
 7  308 dnes 6:0317.6. 22:33 9409
22 312 ne 16.6. 7:4316.6. 11:00 9409*MU
 5  303 so 15.6. 4:4415.6. 21:47 9409
12 303 pá 14.6. 15:0415.6. 0:14 9409
20 311 pá 14.6. 6:1214.6. 8:50 9409
 9  330 čt 13.6. 4:5014.6. 0:52 9409
 9  306 st 12.6. 5:1812.6. 23:12 9409
 7  313 út 11.6. 14:2511.6. 20:34 9409
 7  313 út 11.6. 6:4411.6. 10:22 9409
20 310 po 10.6. 4:1610.6. 20:27 9409
16 309 ne 9.6. 10:5910.6. 0:17 9409
15 306 so 8.6. 8:238.6. 20:27 9409
 9  306 pá 7.6. 5:187.6. 23:12 9409
 9  306 čt 6.6. 5:186.6. 23:12 9409
 5  305 st 5.6. 4:426.6. 0:12 9409
 7  319 út 4.6. 15:155.6. 0:44 9409
20 311 út 4.6. 6:124.6. 8:50 9409
 9  313 po 3.6. 5:443.6. 19:14 9409
 5  303 ne 2.6. 4:442.6. 21:47 9409
 9  319 so 1.6. 7:542.6. 0:52 9409
15 311 pá 31.5. 4:4831.5. 20:13 9409
16 307 čt 30.5. 5:5931.5. 0:17 9409
22 325 st 29.5. 4:5829.5. 22:47 9409
 4  311 út 28.5. 5:5328.5. 21:20 9409
22 329 po 27.5. 5:4027.5. 20:37 9409
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná námi, našimi spolupracovníky, či převzatá z oficiálních otevřených dat. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.