Jiný vůz:

Informace o tramvaji 15T ev. č. 9409

Domovská vozovna: Motol

Typ vozu: 15Tf

Oficiální označení typu vozu: 15T

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2017

Dodání: 11. 4. 2017

Výrobní číslo: 10367

Profil kol: PR-1

Dveře: Ultimate

Sedadla: Pino (plastová). Výrobce: Vogelsitze. Červená (RAL 3001), šedá (RAL 6500)

Označovače: Mikroelektronika Camel Combi

Centrální počítač OIS: Apex DT-04

Vnitřní informační systém: Bustec

Klimatizace kabiny: Bahoza HVAC S78S

Klimatizace salonu: FAIVELEY 9645500

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 800.25

Najeto: cca 180 951 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 33,416 m
Délka skříně samostatně: 31,4 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3450 mm
Vzdálenost čepů: 7750 mm » 1900 mm » 7700 mm » 1900 mm » 7750 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 450 mm / 350 mm (nízkopodlažní vstup)
Počet míst k sezení: 61
Počet míst ke stání: 223
Maximální obsaditelnost: 284 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících bez klimatizační jednotky: 43790 kg
Bez cestujících s klimatizační jednotkou: 44300 kg
Maximální zátěž: 63700 kg
Hmotnost vnějších podvozků: 5250 kg
Hmotnost vnitřních podvozků: 4890 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,9 kN | 66,4 kN | 67,1 kN | 49,1 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová
Pulzní měnič: 4 pulzní měniče s IGBT SKiiP tranzistory s rekuperací
Statický měnič: SM 36.1 – 600V ss. » 3x400 V, 14 kW, 240 A + 600V ss. » 230 V, 2,5kW, 11A
Sběrač: Stemmann Fb800.25
Odpojovač/uzemňovač: 1PPAD51
Ventilační jednotka: KTV-1-15T
Klima kabiny řidiče: HVAC S78S
Spřáhlo: Skládací, mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s pražským typem hlavy
Typ a průměr kol: 666 mm s přítlačným kotoučem a pružnou vložkou GMT
Brzdy: Elektrohydraulická střadačová kotoučová brzda Dako K.P.T.010
Kolejnicová brzda FC63 70 kN, 40A, 102 kg (stupeň 1 - střední podvozky; stupeň 2 - všechny podvozky)
Řadič: Dynamický 0-1500A
Stupně řadiče: Jízda: Dynamický (0-1500A), 7x brzda, 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 16x HLU3436 P/44-VA
Vstupní napětí motoru: ~392 V
Parametry motoru: Výkon: 46,6 kW
Otáčky: 196/706 ot./min.
Chlazení: směs voda+glykol
Motorventilátor: PM FC035-4DQ.2C.A7
3x230V
Motorventilátor pulzního měniče: 2x radiální RH25M-2DK.3B.1R

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
20 315 út 21.1. 4:5222.1. 1:13 9409
20 315 po 20.1. 4:5221.1. 1:13 9409
 9  329 po 13.1. 4:4313.1. 9:19 9409
20 312 pá 10.1. 4:3110.1. 20:27 9409
20 308 čt 9.1. 6:0010.1. 0:30 9409
 7  301 st 8.1. 4:228.1. 23:07 9409
10 324 út 7.1. 15:268.1. 1:24 9409
 7  307 út 7.1. 5:167.1. 9:59 9409
12 311 po 6.1. 5:497.1. 0:43 9409
16 301 pá 3.1. 14:484.1. 0:54 9409
15 309 pá 3.1. 6:293.1. 10:21 9409
 5  305 čt 2.1. 8:402.1. 21:39 9409*Z
Rok 2019
 9  322 po 30.12. 5:5130.12. 20:22 9409
 5  304 ne 29.12. 4:0730.12. 0:40 9409
12 305 so 28.12. 4:2129.12. 0:20 9409
20 302 pá 27.12. 4:4628.12. 1:33 9409
 9  312 čt 26.12. 4:5327.12. 0:09 9409
10 307 st 25.12. 7:5826.12. 0:04 9409
10 302 út 24.12. 4:3824.12. 17:27 9409
12 305 po 23.12. 4:5423.12. 21:35 9409
10 310 so 21.12. 4:1822.12. 1:24 9409
 9  334 pá 20.12. 15:5720.12. 20:31 9409
 9  318 pá 20.12. 6:1320.12. 8:44 9409
 9  329 čt 19.12. 15:3719.12. 20:11 9409
15 305 čt 19.12. 5:5619.12. 9:42 9409
*Z = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9359

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.