Jiný vůz:

Podrobnosti vozu 15Tf ev. č. 9409

Domovská vozovna: Motol

Typ vozu: 15Tf

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2017

Dodání: 11. 4. 2017

Výrobní číslo: 10367

Profil kol: PR-1

Dveře: Ultimate

Sedadla: Pino (plastová). Výrobce: Vogelsitze. Červená (RAL 3001), šedá (RAL 6500)

Označovače: Mikroelektronika Camel Combi

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Vnitřní informační systém: Bustec

Klimatizace kabiny: Bahoza HVAC S78S

Klimatizace salonu: FAIVELEY 9645500

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 800.25

Najeto: cca 120 426 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 33,416 m
Délka skříně samostatně: 31,4 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3450 mm
Vzdálenost čepů: 7750 mm » 1900 mm » 7700 mm » 1900 mm » 7750 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 450 mm / 350 mm (nízkopodlažní vstup)
Počet míst k sezení: 61
Počet míst ke stání: 223
Maximální obsaditelnost: 284 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících bez klimatizační jednotky: 43790 kg
Bez cestujících s klimatizační jednotkou: 44300 kg
Maximální zátěž: 63700 kg
Hmotnost vnějších podvozků: 5250 kg
Hmotnost vnitřních podvozků: 4890 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,9 kN | 66,4 kN | 67,1 kN | 49,1 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová
Pulzní měnič: 4 pulzní měniče s IGBT SKiiP tranzistory s rekuperací
Statický měnič: SM 36.1 – 600V ss. » 3x400 V, 14 kW, 240 A + 600V ss. » 230 V, 2,5kW, 11A
Sběrač: Stemmann Fb800.25
Odpojovač/uzemňovač: 1PPAD51
Ventilační jednotka: KTV-1-15T
Klima kabiny řidiče: HVAC S78S
Spřáhlo: Skládací, mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s pražským typem hlavy
Typ a průměr kol: 666 mm s přítlačným kotoučem a pružnou vložkou GMT
Brzdy: Elektrohydraulická střadačová kotoučová brzda Dako K.P.T.010
Kolejnicová brzda FC63 70 kN, 40A, 102 kg (stupeň 1 - střední podvozky; stupeň 2 - všechny podvozky)
Řadič: Dynamický 0-1500A
Stupně řadiče: Jízda: Dynamický (0-1500A), 7x brzda, 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 16x HLU3436 P/44-VA
Vstupní napětí motoru: ~392 V
Parametry motoru: Výkon: 46,6 kW
Otáčky: 196/706 ot./min.
Chlazení: směs voda+glykol
Motorventilátor: PM FC035-4DQ.2C.A7
3x230V
Motorventilátor pulzního měniče: 2x radiální RH25M-2DK.3B.1R

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
10 308 st 20.2. 6:4320.2. 20:15 9409
12 312 po 18.2. 4:1918.2. 21:32 9409
12 303 ne 17.2. 5:0118.2. 1:48 9409
12 307 so 16.2. 4:1917.2. 0:45 9409
 5  304 pá 15.2. 5:4915.2. 21:09 9409
 5  312 čt 14.2. 4:4214.2. 19:56 9409
10 324 st 13.2. 15:2614.2. 1:24 9409
10 324 st 13.2. 6:3213.2. 10:16 9409
 7  302 út 12.2. 4:4112.2. 21:07 9409
 5  316 po 11.2. 5:1311.2. 22:30 9409
 5  312 pá 8.2. 4:428.2. 12:40 9409*MU
12 312 čt 7.2. 14:358.2. 1:03 9409
12 316 čt 7.2. 4:547.2. 10:36 9409
10 322 st 6.2. 5:266.2. 22:06 9409
15 308 so 2.2. 7:442.2. 21:29 9409
10 322 pá 1.2. 5:261.2. 22:06 9409
 5  312 čt 31.1. 4:4231.1. 19:56 9409
12 306 st 30.1. 4:5931.1. 0:23 9409
16 318 út 29.1. 5:1030.1. 0:14 9409
16 305 po 28.1. 5:4328.1. 19:30 9409
16 309 ne 27.1. 5:1028.1. 0:14 9409
10 302 so 26.1. 4:3826.1. 23:24 9409
10 312 pá 25.1. 7:0725.1. 20:41 9409
 5  308 čt 24.1. 6:2524.1. 19:22 9409
 5  308 st 23.1. 6:2523.1. 19:22 9409
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná v naší databázi. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.