Jiný vůz:

Informace o tramvaji 15T ev. č. 9409

Domovská vozovna: Motol

Typ vozu: 15Tf

Oficiální označení typu vozu: 15T

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2017

Dodání: 11. 4. 2017

Výrobní číslo: 10367

Profil kol: PR-1

Dveře: Ultimate

Sedadla: Pino (plastová). Výrobce: Vogelsitze. Červená (RAL 3001), šedá (RAL 6500)

Označovače: Mikroelektronika Camel Combi

Centrální počítač OIS: Apex DT-04

Vnitřní informační systém: Bustec

Klimatizace kabiny: Bahoza HVAC S78S

Klimatizace salonu: FAIVELEY 9645500

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 800.25

Najeto: cca 183 040 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 33,416 m
Délka skříně samostatně: 31,4 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3450 mm
Vzdálenost čepů: 7750 mm » 1900 mm » 7700 mm » 1900 mm » 7750 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 450 mm / 350 mm (nízkopodlažní vstup)
Počet míst k sezení: 61
Počet míst ke stání: 223
Maximální obsaditelnost: 284 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících bez klimatizační jednotky: 43790 kg
Bez cestujících s klimatizační jednotkou: 44300 kg
Maximální zátěž: 63700 kg
Hmotnost vnějších podvozků: 5250 kg
Hmotnost vnitřních podvozků: 4890 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,9 kN | 66,4 kN | 67,1 kN | 49,1 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová
Pulzní měnič: 4 pulzní měniče s IGBT SKiiP tranzistory s rekuperací
Statický měnič: SM 36.1 – 600V ss. » 3x400 V, 14 kW, 240 A + 600V ss. » 230 V, 2,5kW, 11A
Sběrač: Stemmann Fb800.25
Odpojovač/uzemňovač: 1PPAD51
Ventilační jednotka: KTV-1-15T
Klima kabiny řidiče: HVAC S78S
Spřáhlo: Skládací, mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s pražským typem hlavy
Typ a průměr kol: 666 mm s přítlačným kotoučem a pružnou vložkou GMT
Brzdy: Elektrohydraulická střadačová kotoučová brzda Dako K.P.T.010
Kolejnicová brzda FC63 70 kN, 40A, 102 kg (stupeň 1 - zadní podvozky; stupeň 2 - všechny podvozky)
Řadič: Dynamický 0-1500A
Stupně řadiče: Jízda: Dynamický (0-1500A), 7x brzda, 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 16x HLU3436 P/44-VA
Vstupní napětí motoru: ~392 V
Parametry motoru: Výkon: 46,6 kW
Otáčky: 196/706 ot./min.
Chlazení: směs voda+glykol
Motorventilátor: PM FC035-4DQ.2C.A7
3x230V
Motorventilátor pulzního měniče: 2x radiální RH25M-2DK.3B.1R

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
10 305 út 31.3. 14:4331.3. 21:02 9409
 7  312 út 31.3. 5:2031.3. 10:10 9409
25 304 po 30.3. 4:2830.3. 21:22 9409
20 704 pá 27.3. 16:4027.3. 17:30 9409*Z
22 315 st 25.3. 4:4026.3. 0:06 9409
 9  318 út 24.3. 5:3324.3. 20:14 9409
 9  322 po 23.3. 6:1823.3. 20:33 9409
 9  312 ne 22.3. 5:5323.3. 0:19 9409
 9  315 so 21.3. 4:1322.3. 0:29 9409
 9  330 pá 20.3. 5:5121.3. 1:09 9409
10 318 čt 19.3. 14:3720.3. 0:44 9409
 9  317 so 29.2. 5:3329.2. 11:30 9409*MU
 9  328 pá 28.2. 5:4729.2. 0:59 9409
 9  329 čt 27.2. 15:3727.2. 20:08 9409
16 320 čt 27.2. 6:1527.2. 9:17 9409
 9  329 st 26.2. 15:3726.2. 20:08 9409
20 314 st 26.2. 4:4626.2. 9:59 9409
16 305 út 25.2. 5:4325.2. 19:30 9409
 9  334 po 24.2. 15:5724.2. 20:30 9409
 9  318 po 24.2. 6:1024.2. 8:43 9409
 9  328 pá 21.2. 5:4722.2. 0:59 9409
20 315 čt 20.2. 4:5221.2. 1:13 9409
 5  301 st 19.2. 5:1119.2. 22:30 9409
 9  321 út 18.2. 5:2119.2. 0:29 9409
16 306 po 17.2. 5:5218.2. 0:54 9409
*Z = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9314
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.