Jiný vůz:

Podrobnosti vozu 15Tf ev. č. 9409

Domovská vozovna: Motol

Typ vozu: 15Tf

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2017

Dodání: 11. 4. 2017

Výrobní číslo: 10367

Profil kol: PR-1

Dveře: Ultimate

Sedadla: Pino (plastová). Výrobce: Vogelsitze. Červená (RAL 3001), šedá (RAL 6500)

Označovače: Mikroelektronika Camel Combi

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Vnitřní informační systém: Bustec

Klimatizace kabiny: Bahoza HVAC S78S

Klimatizace salonu: FAIVELEY 9645500

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 800.25

Najeto: cca 84 988 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 33,416 m
Délka skříně samostatně: 31,4 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3450 mm
Vzdálenost čepů: 7750 mm » 1900 mm » 7700 mm » 1900 mm » 7750 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 450 mm / 350 mm (nízkopodlažní vstup)
Počet míst k sezení: 61
Počet míst ke stání: 223
Maximální obsaditelnost: 284 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících bez klimatizační jednotky: 43790 kg
Bez cestujících s klimatizační jednotkou: 44300 kg
Maximální zátěž: 63700 kg
Hmotnost vnějších podvozků: 5250 kg
Hmotnost vnitřních podvozků: 4890 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,9 kN | 66,4 kN | 67,1 kN | 49,1 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová
Pulzní měnič: 4 pulzní měniče s IGBT SKiiP tranzistory s rekuperací
Statický měnič: SM 36.1 – 600V ss. » 3x400 V, 14 kW, 240 A + 600V ss. » 230 V, 2,5kW, 11A
Sběrač: Stemmann Fb800.25
Odpojovač/uzemňovač: 1PPAD51
Ventilační jednotka: KTV-1-15T
Klima kabiny řidiče: HVAC S78S
Spřáhlo: Skládací, mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s pražským typem hlavy
Typ a průměr kol: 666 mm s přítlačným kotoučem a pružnou vložkou GMT
Brzdy: Elektrohydraulická střadačová kotoučová brzda Dako K.P.T.010
Kolejnicová brzda FC63 70 kN, 40A, 102 kg (stupeň 1 - střední podvozky; stupeň 2 - všechny podvozky)
Řadič: Dynamický 0-1500A
Stupně řadiče: Jízda: Dynamický (0-1500A), 7x brzda, 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 16x HLU3436 P/44-VA
Vstupní napětí motoru: ~392 V
Parametry motoru: Výkon: 46,6 kW
Otáčky: 196/706 ot./min.
Chlazení: směs voda+glykol
Motorventilátor: PM FC035-4DQ.2C.A7
3x230V
Motorventilátor pulzního měniče: 2x radiální RH25M-2DK.3B.1R

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
15+16 326 so 21.7. 6:0321.7. 22:12 9409
 7  306 pá 20.7. 4:4820.7. 21:17 9409
5+16 305 čt 19.7. 4:4919.7. 21:02 9409
5+16 315 st 18.7. 5:3818.7. 23:00 9409
5+16 317 út 17.7. 14:3717.7. 20:15 9409
5+16 317 út 17.7. 4:1917.7. 9:09 9409
5+16 304 po 16.7. 6:3816.7. 23:53 9409
12 303 ne 15.7. 4:2015.7. 21:33 9409
20 302 so 14.7. 4:1215.7. 0:30 9409
15+16 328 pá 13.7. 7:0914.7. 0:03 9409
 7  305 st 11.7. 14:2811.7. 21:07 9409
15+16 334 st 11.7. 5:1511.7. 10:25 9409
15+16 326 út 10.7. 6:3910.7. 20:24 9409
 7  306 po 9.7. 4:489.7. 21:17 9409
 7  307 ne 8.7. 4:229.7. 0:47 9409
20 302 so 7.7. 4:128.7. 0:30 9409
20 307 pá 6.7. 5:416.7. 22:50 9409
15+16 324 st 4.7. 6:164.7. 23:27 9409
15+16 335 út 3.7. 6:373.7. 20:08 9409
15+16 331 po 2.7. 5:572.7. 21:09 9409
15+16 324 ne 1.7. 6:031.7. 23:26 9409
12 302 so 30.6. 3:571.7. 1:47 9409
12 314 pá 29.6. 3:5730.6. 1:24 9409
 5  316 čt 28.6. 5:1528.6. 22:52 9409
 5  301 st 27.6. 8:0027.6. 20:40 9409*Z
*Z = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9408

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná v naší databázi. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.