Jiný vůz:

Informace o tramvaji 15T ev. č. 9409

Domovská vozovna: Motol

Oficiální označení typu vozu: 15T

Neoficiální označení: 15Tf

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2017

Dodání: 11. 4. 2017

Výrobní číslo: 10367

Profil kol: K

Dveře: Ultimate

Sedadla: Pino (plastová). Výrobce: Vogelsitze. Červená (RAL 3001), šedá (RAL 6500)

Centrální počítač OIS: Apex DT-04

Vnitřní informační systém: Bustec

Klimatizace kabiny: Bahoza HVAC S78S

Klimatizace salonu: Bahoza KLMT 15002

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 800.25

Najeto: cca 384 532 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 33,416 m
Délka skříně samostatně: 31,4 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3450 mm
Vzdálenost čepů: 7750 mm » 1900 mm » 7700 mm » 1900 mm » 7750 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 450 mm / 350 mm (nízkopodlažní vstup)
Počet míst k sezení: 61
Počet míst ke stání: 223
Maximální obsaditelnost: 284 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících bez klimatizační jednotky: 43790 kg
Bez cestujících s klimatizační jednotkou: 44300 kg
Maximální zátěž: 63700 kg
Hmotnost vnějších podvozků: 5250 kg
Hmotnost vnitřních podvozků: 4890 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,9 kN | 66,4 kN | 67,1 kN | 49,1 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová
Pulzní měnič: 4 pulzní měniče s IGBT SKiiP tranzistory s rekuperací
Statický měnič: SM 36.1 – 600V ss. » 3x400 V, 14 kW, 240 A + 600V ss. » 230 V, 2,5kW, 11A
Sběrač: Stemmann Fb800.25
Odpojovač/uzemňovač: 1PPAD51
Ventilační jednotka: KTV-1-15T
Klima kabiny řidiče: HVAC S78S
Spřáhlo: Skládací, mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s pražským typem hlavy
Typ a průměr kol: 666 mm s přítlačným kotoučem a pružnou vložkou GMT
Brzdy: Elektrohydraulická střadačová kotoučová brzda Dako K.P.T.010
Kolejnicová brzda FC63 70 kN, 40A, 102 kg (stupeň 1 - zadní podvozky; stupeň 2 - všechny podvozky)
Řadič: Dynamický 0-1500A
Stupně řadiče: Jízda: Dynamický (0-1500A), 7x brzda, 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 16x HLU3436 P/44-VA
Vstupní napětí motoru: ~392 V
Parametry motoru: Výkon: 46,6 kW
Otáčky: 196/706 ot./min.
Chlazení: směs voda+glykol
Motorventilátor: PM FC035-4DQ.2C.A7
3x230V
Motorventilátor pulzního měniče: 2x radiální RH25M-2DK.3B.1R

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
 9  326 dnes 6:3330.11. 0:32 9409
 7  305 út 28.11. 6:0728.11. 20:49 9409
 9  316 po 27.11. 5:5027.11. 23:52 9409
 4  311 pá 24.11. 5:5324.11. 21:20 9409
 9  324 čt 23.11. 6:2523.11. 19:54 9409
10 310 st 22.11. 6:0622.11. 20:05 9409
 4  307 út 21.11. 5:2721.11. 20:47 9409
 4  311 po 20.11. 5:5320.11. 21:20 9409
15 310 čt 16.11. 6:1216.11. 18:59 9409
16 315 st 15.11. 7:3015.11. 18:37 9409
15 309 út 14.11. 6:0214.11. 18:51 9409
 9  308 po 13.11. 7:2913.11. 18:54 9409
 9  313 pá 10.11. 5:4410.11. 19:14 9409
 9  302 čt 9.11. 5:079.11. 18:29 9409
16 302 st 8.11. 5:418.11. 19:07 9409
15 309 út 7.11. 6:027.11. 18:51 9409
15 309 pá 3.11. 6:023.11. 19:21 9409
15 313 čt 2.11. 6:312.11. 21:11 9409
 9  336 út 31.10. 5:3031.10. 10:04 9409
 9  338 po 30.10. 6:2531.10. 0:22 9409
12 312 pá 27.10. 4:4627.10. 19:26 9409
 9  321 čt 26.10. 6:1527.10. 0:02 9409
22 329 st 25.10. 5:3225.10. 19:43 9409
 4  309 út 24.10. 14:3024.10. 21:07 9409*Z1
 9  324 po 23.10. 6:2523.10. 19:54 9409
*Z1 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9376

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.