Jiný vůz:

Informace o tramvaji 15T ev. č. 9409

Domovská vozovna: Motol

Oficiální označení typu vozu: 15T

Neoficiální označení: 15Tf

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2017

Dodání: 11. 4. 2017

Výrobní číslo: 10367

Profil kol: K

Dveře: Ultimate

Sedadla: Pino (plastová). Výrobce: Vogelsitze. Červená (RAL 3001), šedá (RAL 6500)

Centrální počítač OIS: Apex DT-04

Vnitřní informační systém: Bustec

Klimatizace kabiny: Bahoza HVAC S78S

Klimatizace salonu: Bahoza KLMT 15002

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 800.25

Najeto: cca 356 110 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 33,416 m
Délka skříně samostatně: 31,4 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3450 mm
Vzdálenost čepů: 7750 mm » 1900 mm » 7700 mm » 1900 mm » 7750 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 450 mm / 350 mm (nízkopodlažní vstup)
Počet míst k sezení: 61
Počet míst ke stání: 223
Maximální obsaditelnost: 284 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících bez klimatizační jednotky: 43790 kg
Bez cestujících s klimatizační jednotkou: 44300 kg
Maximální zátěž: 63700 kg
Hmotnost vnějších podvozků: 5250 kg
Hmotnost vnitřních podvozků: 4890 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,9 kN | 66,4 kN | 67,1 kN | 49,1 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová
Pulzní měnič: 4 pulzní měniče s IGBT SKiiP tranzistory s rekuperací
Statický měnič: SM 36.1 – 600V ss. » 3x400 V, 14 kW, 240 A + 600V ss. » 230 V, 2,5kW, 11A
Sběrač: Stemmann Fb800.25
Odpojovač/uzemňovač: 1PPAD51
Ventilační jednotka: KTV-1-15T
Klima kabiny řidiče: HVAC S78S
Spřáhlo: Skládací, mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s pražským typem hlavy
Typ a průměr kol: 666 mm s přítlačným kotoučem a pružnou vložkou GMT
Brzdy: Elektrohydraulická střadačová kotoučová brzda Dako K.P.T.010
Kolejnicová brzda FC63 70 kN, 40A, 102 kg (stupeň 1 - zadní podvozky; stupeň 2 - všechny podvozky)
Řadič: Dynamický 0-1500A
Stupně řadiče: Jízda: Dynamický (0-1500A), 7x brzda, 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 16x HLU3436 P/44-VA
Vstupní napětí motoru: ~392 V
Parametry motoru: Výkon: 46,6 kW
Otáčky: 196/706 ot./min.
Chlazení: směs voda+glykol
Motorventilátor: PM FC035-4DQ.2C.A7
3x230V
Motorventilátor pulzního měniče: 2x radiální RH25M-2DK.3B.1R

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
 4  305 st 7.6. 15:237.6. 19:12 9409
10 320 st 7.6. 7:157.6. 10:29 9409
 9  318 út 6.6. 15:106.6. 21:40 9409
 9  314 út 6.6. 6:126.6. 8:32 9409
16 304 po 5.6. 5:485.6. 23:57 9409
20 304 ne 4.6. 4:475.6. 1:02 9409
10 306 so 3.6. 4:443.6. 23:06 9409
 9  301 pá 2.6. 7:022.6. 23:04 9409
15 310 čt 1.6. 5:081.6. 20:08 9409
21 308 st 31.5. 5:5731.5. 19:37 9409
 7  302 út 30.5. 6:0930.5. 20:54 9409
22 317 po 29.5. 6:0429.5. 19:08 9409
 4  304 pá 26.5. 15:1526.5. 19:15 9409
 4  301 pá 26.5. 7:0626.5. 9:22 9409
 7  301 čt 25.5. 5:4325.5. 18:37 9409
 9  329 st 24.5. 15:5125.5. 0:53 9409
15 313 st 24.5. 5:3924.5. 9:09 9409
16 309 út 23.5. 15:3323.5. 17:56 9409
 4  301 út 23.5. 7:0623.5. 9:22 9409
16 302 po 22.5. 5:4622.5. 23:59 9409
 7  303 ne 21.5. 13:2521.5. 21:24 9409*Z1
15 311 pá 19.5. 7:1019.5. 20:22 9409
 9  307 čt 18.5. 5:1418.5. 18:46 9409
15 306 st 17.5. 6:2917.5. 21:22 9409
16 315 út 16.5. 16:2116.5. 18:44 9409
*Z1 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9405

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.