Jiný vůz:

Informace o tramvaji 15T ev. č. 9409

Domovská vozovna: Motol

Oficiální označení typu vozu: 15T

Neoficiální označení: 15Tf

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2017

Dodání: 11. 4. 2017

Výrobní číslo: 10367

Profil kol: K

Dveře: Ultimate

Sedadla: Pino (plastová). Výrobce: Vogelsitze. Červená (RAL 3001), šedá (RAL 6500)

Centrální počítač OIS: Apex DT-04

Vnitřní informační systém: Bustec

Klimatizace kabiny: Bahoza HVAC S78S

Klimatizace salonu: Bahoza KLMT 15002

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 800.25

Najeto: cca 334 135 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 33,416 m
Délka skříně samostatně: 31,4 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3450 mm
Vzdálenost čepů: 7750 mm » 1900 mm » 7700 mm » 1900 mm » 7750 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 450 mm / 350 mm (nízkopodlažní vstup)
Počet míst k sezení: 61
Počet míst ke stání: 223
Maximální obsaditelnost: 284 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících bez klimatizační jednotky: 43790 kg
Bez cestujících s klimatizační jednotkou: 44300 kg
Maximální zátěž: 63700 kg
Hmotnost vnějších podvozků: 5250 kg
Hmotnost vnitřních podvozků: 4890 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,9 kN | 66,4 kN | 67,1 kN | 49,1 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová
Pulzní měnič: 4 pulzní měniče s IGBT SKiiP tranzistory s rekuperací
Statický měnič: SM 36.1 – 600V ss. » 3x400 V, 14 kW, 240 A + 600V ss. » 230 V, 2,5kW, 11A
Sběrač: Stemmann Fb800.25
Odpojovač/uzemňovač: 1PPAD51
Ventilační jednotka: KTV-1-15T
Klima kabiny řidiče: HVAC S78S
Spřáhlo: Skládací, mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s pražským typem hlavy
Typ a průměr kol: 666 mm s přítlačným kotoučem a pružnou vložkou GMT
Brzdy: Elektrohydraulická střadačová kotoučová brzda Dako K.P.T.010
Kolejnicová brzda FC63 70 kN, 40A, 102 kg (stupeň 1 - zadní podvozky; stupeň 2 - všechny podvozky)
Řadič: Dynamický 0-1500A
Stupně řadiče: Jízda: Dynamický (0-1500A), 7x brzda, 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 16x HLU3436 P/44-VA
Vstupní napětí motoru: ~392 V
Parametry motoru: Výkon: 46,6 kW
Otáčky: 196/706 ot./min.
Chlazení: směs voda+glykol
Motorventilátor: PM FC035-4DQ.2C.A7
3x230V
Motorventilátor pulzního měniče: 2x radiální RH25M-2DK.3B.1R

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
 7  302 dnes 5:539.12. 20:54 9409
20 301 čt 8.12. 5:558.12. 20:44 9409
 9  307 st 7.12. 5:147.12. 18:46 9409
12+14 315 út 6.12. 4:386.12. 22:52 9409
16 302 po 5.12. 5:485.12. 23:59 9409
16 307 ne 4.12. 5:155.12. 0:19 9409
9+26 310 so 3.12. 5:493.12. 23:46 9409
16 316 pá 2.12. 16:292.12. 23:19 9409
9+26 306 pá 2.12. 5:422.12. 8:39 9409
12+14 315 čt 1.12. 4:381.12. 22:52 9409
9+15 326 st 30.11. 5:061.12. 0:34 9409
9+15 322 út 29.11. 14:3629.11. 21:23 9409
16 309 út 29.11. 5:1529.11. 9:43 9409
10 316 po 28.11. 15:4528.11. 22:53 9409
9+26 320 ne 27.11. 18:0027.11. 21:14 9409*Z1
 9  310 pá 25.11. 7:3725.11. 18:56 9409
 9  322 čt 24.11. 15:2324.11. 19:47 9409
12+14 305 čt 24.11. 6:3824.11. 10:00 9409
12+14 321 st 23.11. 15:0623.11. 20:42 9409
10 311 st 23.11. 6:3123.11. 9:19 9409
 4  306 út 22.11. 15:3222.11. 19:32 9409
 4  307 út 22.11. 6:2422.11. 8:42 9409
10 317 po 21.11. 15:4521.11. 23:09 9409
16 317 po 21.11. 7:0021.11. 9:47 9409
 9  308 so 19.11. 7:3319.11. 19:15 9409*MU
*Z1 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9394
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.