Jiný vůz:

Informace o tramvaji 15T ev. č. 9409

Domovská vozovna: Motol

Typ vozu: 15Tf

Oficiální označení typu vozu: 15T

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2017

Dodání: 11. 4. 2017

Výrobní číslo: 10367

Profil kol: PR-1

Dveře: Ultimate

Sedadla: Pino (plastová). Výrobce: Vogelsitze. Červená (RAL 3001), šedá (RAL 6500)

Označovače: Mikroelektronika Camel Combi

Centrální počítač OIS: Apex DT-04

Vnitřní informační systém: Bustec

Klimatizace kabiny: Bahoza HVAC S78S

Klimatizace salonu: FAIVELEY 9645500

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 800.25

Najeto: cca 211 375 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 33,416 m
Délka skříně samostatně: 31,4 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3450 mm
Vzdálenost čepů: 7750 mm » 1900 mm » 7700 mm » 1900 mm » 7750 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 450 mm / 350 mm (nízkopodlažní vstup)
Počet míst k sezení: 61
Počet míst ke stání: 223
Maximální obsaditelnost: 284 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících bez klimatizační jednotky: 43790 kg
Bez cestujících s klimatizační jednotkou: 44300 kg
Maximální zátěž: 63700 kg
Hmotnost vnějších podvozků: 5250 kg
Hmotnost vnitřních podvozků: 4890 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,9 kN | 66,4 kN | 67,1 kN | 49,1 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová
Pulzní měnič: 4 pulzní měniče s IGBT SKiiP tranzistory s rekuperací
Statický měnič: SM 36.1 – 600V ss. » 3x400 V, 14 kW, 240 A + 600V ss. » 230 V, 2,5kW, 11A
Sběrač: Stemmann Fb800.25
Odpojovač/uzemňovač: 1PPAD51
Ventilační jednotka: KTV-1-15T
Klima kabiny řidiče: HVAC S78S
Spřáhlo: Skládací, mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s pražským typem hlavy
Typ a průměr kol: 666 mm s přítlačným kotoučem a pružnou vložkou GMT
Brzdy: Elektrohydraulická střadačová kotoučová brzda Dako K.P.T.010
Kolejnicová brzda FC63 70 kN, 40A, 102 kg (stupeň 1 - zadní podvozky; stupeň 2 - všechny podvozky)
Řadič: Dynamický 0-1500A
Stupně řadiče: Jízda: Dynamický (0-1500A), 7x brzda, 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 16x HLU3436 P/44-VA
Vstupní napětí motoru: ~392 V
Parametry motoru: Výkon: 46,6 kW
Otáčky: 196/706 ot./min.
Chlazení: směs voda+glykol
Motorventilátor: PM FC035-4DQ.2C.A7
3x230V
Motorventilátor pulzního měniče: 2x radiální RH25M-2DK.3B.1R

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
 5  306 út 14.7. 6:1514.7. 21:11 9409
 7  309 po 13.7. 5:3813.7. 22:27 9409
 7  302 pá 10.7. 6:1810.7. 21:30 9409
 3  316 čt 9.7. 14:359.7. 20:28 9409
 9  310 čt 9.7. 4:539.7. 9:46 9409
 9  326 st 8.7. 6:128.7. 20:50 9409
12 301 út 7.7. 4:377.7. 20:10 9409
10 307 po 6.7. 4:386.7. 23:24 9409
 7  305 ne 5.7. 9:365.7. 22:47 9409
25 309 pá 3.7. 11:003.7. 22:11 9409*Z
25 304 st 1.7. 4:291.7. 21:22 9409
 3  308 út 30.6. 5:151.7. 0:19 9409
12 301 po 29.6. 4:3729.6. 20:10 9409
 9  314 ne 28.6. 19:0029.6. 0:29 9409*Z1
16 323 pá 26.6. 6:4826.6. 10:11 9409
 7  313 čt 25.6. 5:3725.6. 9:53 9409
17 313 st 24.6. 5:3525.6. 1:24 9409
 7  307 út 23.6. 4:4323.6. 19:52 9409
 9  322 po 22.6. 4:5323.6. 0:39 9409
20 306 ne 21.6. 9:0322.6. 0:45 9409
10 305 so 20.6. 5:3820.6. 21:07 9409
 5  302 pá 19.6. 4:4119.6. 21:56 9409
16 307 čt 18.6. 6:0618.6. 22:53 9409
 9  314 st 17.6. 4:3317.6. 21:27 9409
12 309 út 16.6. 5:1117.6. 1:20 9409
*Z = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9408
*Z1 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9391

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.