Jiný vůz:

Informace o tramvaji 15T ev. č. 9408

Evidované celoplošné polepy:

 
 
 
Marionnaud (od 3. 3. 2024 do současnosti)

Marionnaud

Zobrazit ve větším rozlišení

Domovská vozovna: Motol

Oficiální označení typu vozu: 15T

Neoficiální označení: 15Tf

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2017

Dodání: 22. 3. 2017

Výrobní číslo: 10366

Profil kol: K

Dveře: Ultimate

Sedadla: Pino (plastová). Výrobce: Vogelsitze. Červená (RAL 3001), šedá (RAL 6500)

Centrální počítač OIS: Apex DT-04

Vnitřní informační systém: Bustec

Klimatizace kabiny: Bahoza HVAC S78S

Klimatizace salonu: Bahoza KLMT 15002

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 800.25

Najeto: cca 260 878 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 33,416 m
Délka skříně samostatně: 31,4 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3450 mm
Vzdálenost čepů: 7750 mm » 1900 mm » 7700 mm » 1900 mm » 7750 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 450 mm / 350 mm (nízkopodlažní vstup)
Počet míst k sezení: 61
Počet míst ke stání: 223
Maximální obsaditelnost: 284 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících bez klimatizační jednotky: 43790 kg
Bez cestujících s klimatizační jednotkou: 44300 kg
Maximální zátěž: 63700 kg
Hmotnost vnějších podvozků: 5250 kg
Hmotnost vnitřních podvozků: 4890 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,9 kN | 66,4 kN | 67,1 kN | 49,1 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová
Pulzní měnič: 4 pulzní měniče s IGBT SKiiP tranzistory s rekuperací
Statický měnič: SM 36.1 – 600V ss. » 3x400 V, 14 kW, 240 A + 600V ss. » 230 V, 2,5kW, 11A
Sběrač: Stemmann Fb800.25
Odpojovač/uzemňovač: 1PPAD51
Ventilační jednotka: KTV-1-15T
Klima kabiny řidiče: HVAC S78S
Spřáhlo: Skládací, mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s pražským typem hlavy
Typ a průměr kol: 666 mm s přítlačným kotoučem a pružnou vložkou GMT
Brzdy: Elektrohydraulická střadačová kotoučová brzda Dako K.P.T.010
Kolejnicová brzda FC63 70 kN, 40A, 102 kg (stupeň 1 - zadní podvozky; stupeň 2 - všechny podvozky)
Řadič: Dynamický 0-1500A
Stupně řadiče: Jízda: Dynamický (0-1500A), 7x brzda, 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 16x HLU3436 P/44-VA
Vstupní napětí motoru: ~392 V
Parametry motoru: Výkon: 46,6 kW
Otáčky: 196/706 ot./min.
Chlazení: směs voda+glykol
Motorventilátor: PM FC035-4DQ.2C.A7
3x230V
Motorventilátor pulzního měniče: 2x radiální RH25M-2DK.3B.1R

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
15 311 st 29.5. 4:4829.5. 20:13 9408
 7  308 út 28.5. 6:0328.5. 22:33 9408
20 314 po 27.5. 4:3627.5. 23:40 9408
12 307 ne 26.5. 4:2627.5. 0:34 9408
20 304 so 25.5. 4:1626.5. 1:00 9408
20 305 pá 24.5. 5:3025.5. 1:00 9408
16 307 čt 23.5. 5:5924.5. 0:17 9408
16 302 st 22.5. 5:4122.5. 19:07 9408
 5  304 út 21.5. 15:2221.5. 19:43 9408
 5  304 út 21.5. 5:1421.5. 9:36 9408
 9  326 po 20.5. 6:3321.5. 0:32 9408
 5  301 ne 19.5. 4:5119.5. 22:00 9408
 9  311 so 18.5. 4:3019.5. 0:02 9408
 9  314 pá 17.5. 5:4717.5. 23:46 9408
 9  324 čt 16.5. 6:2516.5. 19:54 9408
15 311 st 15.5. 4:4815.5. 20:13 9408
 9  327 út 14.5. 15:4115.5. 0:42 9408
16 304 út 14.5. 6:2914.5. 8:55 9408
 7  317 po 13.5. 4:4413.5. 20:44 9408
 9  313 ne 12.5. 4:5013.5. 0:12 9408
30 307 so 11.5. 7:4011.5. 22:55 9408
 9  326 čt 9.5. 6:339.5. 22:40 9408*MU
12 307 st 8.5. 4:269.5. 0:34 9408
12 309 út 7.5. 4:458.5. 1:14 9408
10 317 po 6.5. 4:227.5. 0:28 9408
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná námi, našimi spolupracovníky, či převzatá z oficiálních otevřených dat. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.