Jiný vůz:

Podrobnosti vozu 15Tf ev. č. 9408

Domovská vozovna: Motol

Typ vozu: 15Tf

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2017

Dodání: 22. 3. 2017

Výrobní číslo: 10366

Profil kol: PR-1

Dveře: Ultimate

Sedadla: Pino (plastová). Výrobce: Vogelsitze. Červená (RAL 3001), šedá (RAL 6500)

Označovače: Mikroelektronika Camel Combi

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Vnitřní informační systém: Bustec

Klimatizace kabiny: Bahoza HVAC S78S

Klimatizace salonu: FAIVELEY 9645500

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 800.25

Najeto: cca 100 927 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 33,416 m
Délka skříně samostatně: 31,4 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3450 mm
Vzdálenost čepů: 7750 mm » 1900 mm » 7700 mm » 1900 mm » 7750 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 450 mm / 350 mm (nízkopodlažní vstup)
Počet míst k sezení: 61
Počet míst ke stání: 223
Maximální obsaditelnost: 284 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících bez klimatizační jednotky: 43790 kg
Bez cestujících s klimatizační jednotkou: 44300 kg
Maximální zátěž: 63700 kg
Hmotnost vnějších podvozků: 5250 kg
Hmotnost vnitřních podvozků: 4890 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,9 kN | 66,4 kN | 67,1 kN | 49,1 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová
Pulzní měnič: 4 pulzní měniče s IGBT SKiiP tranzistory s rekuperací
Statický měnič: SM 36.1 – 600V ss. » 3x400 V, 14 kW, 240 A + 600V ss. » 230 V, 2,5kW, 11A
Sběrač: Stemmann Fb800.25
Odpojovač/uzemňovač: 1PPAD51
Ventilační jednotka: KTV-1-15T
Klima kabiny řidiče: HVAC S78S
Spřáhlo: Skládací, mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s pražským typem hlavy
Typ a průměr kol: 666 mm s přítlačným kotoučem a pružnou vložkou GMT
Brzdy: Elektrohydraulická střadačová kotoučová brzda Dako K.P.T.010
Kolejnicová brzda FC63 70 kN, 40A, 102 kg (stupeň 1 - střední podvozky; stupeň 2 - všechny podvozky)
Řadič: Dynamický 0-1500A
Stupně řadiče: Jízda: Dynamický (0-1500A), 7x brzda, 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 16x HLU3436 P/44-VA
Vstupní napětí motoru: ~392 V
Parametry motoru: Výkon: 46,6 kW
Otáčky: 196/706 ot./min.
Chlazení: směs voda+glykol
Motorventilátor: PM FC035-4DQ.2C.A7
3x230V
Motorventilátor pulzního měniče: 2x radiální RH25M-2DK.3B.1R

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
 9  301 pá 22.2. 4:1322.2. 18:28 9408
12 304 čt 21.2. 4:5422.2. 1:51 9408
 9  316 st 20.2. 5:0921.2. 0:19 9408
12 308 út 19.2. 14:1720.2. 0:26 9408
 7  307 út 19.2. 5:1619.2. 9:59 9408
10 312 po 18.2. 7:0718.2. 20:41 9408
 9  325 st 30.1. 6:2730.1. 7:45 9408*MU*1
 9  325 út 29.1. 15:2129.1. 20:07 9408
16 320 út 29.1. 6:1529.1. 9:17 9408
 9  303 po 28.1. 6:1928.1. 18:33 9408
 5  307 so 26.1. 4:4726.1. 23:01 9408
12 306 pá 25.1. 4:5926.1. 0:23 9408
 5  310 čt 24.1. 4:2625.1. 0:40 9408
 5  310 st 23.1. 4:2624.1. 0:40 9408
12 312 út 22.1. 14:3523.1. 1:03 9408
 9  325 út 22.1. 6:2722.1. 8:59 9408
10 308 po 21.1. 6:4321.1. 20:15 9408
 9  315 ne 20.1. 5:1321.1. 0:29 9408
 9  304 so 19.1. 6:1319.1. 23:09 9408
 9  324 pá 18.1. 5:3619.1. 0:39 9408
10 319 čt 17.1. 4:5718.1. 1:10 9408
10 303 st 16.1. 6:0616.1. 22:54 9408
16 319 út 15.1. 5:2716.1. 0:34 9408
16 306 po 14.1. 5:5215.1. 0:54 9408
12 305 ne 13.1. 4:2114.1. 0:20 9408
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události
*1 = nehoda s os. vozidlem U Zvonu DC

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná v naší databázi. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.