Jiný vůz:

Informace o tramvaji 15T ev. č. 9408

Evidované celoplošné polepy:

 
 
 
Marionnaud (od 15. 6. 2024 do současnosti)

Marionnaud

Zobrazit ve větším rozlišení
 
 
 
Marionnaud (od 3. 3. 2024 do 15. 6. 2024)

Marionnaud

Zobrazit ve větším rozlišení

Domovská vozovna: Motol

Oficiální označení typu vozu: 15T

Neoficiální označení: 15Tf

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2017

Dodání: 22. 3. 2017

Výrobní číslo: 10366

Profil kol: K

Dveře: Ultimate

Sedadla: Pino (plastová). Výrobce: Vogelsitze. Červená (RAL 3001), šedá (RAL 6500)

Centrální počítač OIS: Apex DT-04

Vnitřní informační systém: Bustec

Klimatizace kabiny: Bahoza HVAC S78S

Klimatizace salonu: Bahoza KLMT 15002

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 800.25

Najeto: cca 302 878 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 33,416 m
Délka skříně samostatně: 31,4 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3450 mm
Vzdálenost čepů: 7750 mm » 1900 mm » 7700 mm » 1900 mm » 7750 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 450 mm / 350 mm (nízkopodlažní vstup)
Počet míst k sezení: 61
Počet míst ke stání: 223
Maximální obsaditelnost: 284 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících bez klimatizační jednotky: 43790 kg
Bez cestujících s klimatizační jednotkou: 44300 kg
Maximální zátěž: 63700 kg
Hmotnost vnějších podvozků: 5250 kg
Hmotnost vnitřních podvozků: 4890 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,9 kN | 66,4 kN | 67,1 kN | 49,1 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová
Pulzní měnič: 4 pulzní měniče s IGBT SKiiP tranzistory s rekuperací
Statický měnič: SM 36.1 – 600V ss. » 3x400 V, 14 kW, 240 A + 600V ss. » 230 V, 2,5kW, 11A
Sběrač: Stemmann Fb800.25
Odpojovač/uzemňovač: 1PPAD51
Ventilační jednotka: KTV-1-15T
Klima kabiny řidiče: HVAC S78S
Spřáhlo: Skládací, mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s pražským typem hlavy
Typ a průměr kol: 666 mm s přítlačným kotoučem a pružnou vložkou GMT
Brzdy: Elektrohydraulická střadačová kotoučová brzda Dako K.P.T.010
Kolejnicová brzda FC63 70 kN, 40A, 102 kg (stupeň 1 - zadní podvozky; stupeň 2 - všechny podvozky)
Řadič: Dynamický 0-1500A
Stupně řadiče: Jízda: Dynamický (0-1500A), 7x brzda, 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 16x HLU3436 P/44-VA
Vstupní napětí motoru: ~392 V
Parametry motoru: Výkon: 46,6 kW
Otáčky: 196/706 ot./min.
Chlazení: směs voda+glykol
Motorventilátor: PM FC035-4DQ.2C.A7
3x230V
Motorventilátor pulzního měniče: 2x radiální RH25M-2DK.3B.1R

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
 9  325 dnes 4:2922.11. 0:22 9408
 7  319 st 20.11. 15:1520.11. 18:15 9408*MU
15 309 st 20.11. 6:5820.11. 8:43 9408
 9  306 út 19.11. 5:1719.11. 23:12 9408
20 314 po 18.11. 4:3718.11. 23:38 9408
 9  313 ne 17.11. 4:5018.11. 0:12 9408
 9  313 so 16.11. 4:5016.11. 21:46 9408
12 309 pá 15.11. 4:4616.11. 1:09 9408
 9  327 čt 14.11. 15:4115.11. 0:42 9408
20 311 čt 14.11. 6:1214.11. 8:50 9408
 4  308 st 13.11. 14:5813.11. 21:09 9408
 4  308 st 13.11. 5:2213.11. 9:58 9408
16 306 út 12.11. 14:5912.11. 23:56 9408
 5  304 út 12.11. 5:1912.11. 9:36 9408
15 314 po 11.11. 15:5411.11. 21:27 9408
16 304 po 11.11. 6:2911.11. 8:55 9408
 7  310 ne 10.11. 4:5110.11. 22:32 9408
20 305 so 9.11. 4:379.11. 22:58 9408
12 303 pá 8.11. 15:049.11. 0:09 9408
 7  313 pá 8.11. 6:438.11. 10:22 9408
 4  309 čt 7.11. 5:537.11. 21:09 9408
16 303 st 6.11. 5:516.11. 21:06 9408
16 310 út 5.11. 4:555.11. 19:57 9408
16 306 po 4.11. 14:594.11. 23:56 9408
16 304 po 4.11. 6:294.11. 8:55 9408
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná námi, našimi spolupracovníky, či převzatá z oficiálních otevřených dat. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.