Jiný vůz:

Informace o tramvaji 15T ev. č. 9408

Domovská vozovna: Motol

Typ vozu: 15Tf

Oficiální označení typu vozu: 15T

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2017

Dodání: 22. 3. 2017

Výrobní číslo: 10366

Profil kol: PR-1

Dveře: Ultimate

Sedadla: Pino (plastová). Výrobce: Vogelsitze. Červená (RAL 3001), šedá (RAL 6500)

Označovače: Mikroelektronika Camel Combi

Centrální počítač OIS: Apex DT-04

Vnitřní informační systém: Bustec

Klimatizace kabiny: Bahoza HVAC S78S

Klimatizace salonu: FAIVELEY 9645500

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 800.25

Najeto: cca 164 917 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 33,416 m
Délka skříně samostatně: 31,4 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3450 mm
Vzdálenost čepů: 7750 mm » 1900 mm » 7700 mm » 1900 mm » 7750 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 450 mm / 350 mm (nízkopodlažní vstup)
Počet míst k sezení: 61
Počet míst ke stání: 223
Maximální obsaditelnost: 284 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících bez klimatizační jednotky: 43790 kg
Bez cestujících s klimatizační jednotkou: 44300 kg
Maximální zátěž: 63700 kg
Hmotnost vnějších podvozků: 5250 kg
Hmotnost vnitřních podvozků: 4890 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,9 kN | 66,4 kN | 67,1 kN | 49,1 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová
Pulzní měnič: 4 pulzní měniče s IGBT SKiiP tranzistory s rekuperací
Statický měnič: SM 36.1 – 600V ss. » 3x400 V, 14 kW, 240 A + 600V ss. » 230 V, 2,5kW, 11A
Sběrač: Stemmann Fb800.25
Odpojovač/uzemňovač: 1PPAD51
Ventilační jednotka: KTV-1-15T
Klima kabiny řidiče: HVAC S78S
Spřáhlo: Skládací, mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s pražským typem hlavy
Typ a průměr kol: 666 mm s přítlačným kotoučem a pružnou vložkou GMT
Brzdy: Elektrohydraulická střadačová kotoučová brzda Dako K.P.T.010
Kolejnicová brzda FC63 70 kN, 40A, 102 kg (stupeň 1 - střední podvozky; stupeň 2 - všechny podvozky)
Řadič: Dynamický 0-1500A
Stupně řadiče: Jízda: Dynamický (0-1500A), 7x brzda, 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 16x HLU3436 P/44-VA
Vstupní napětí motoru: ~392 V
Parametry motoru: Výkon: 46,6 kW
Otáčky: 196/706 ot./min.
Chlazení: směs voda+glykol
Motorventilátor: PM FC035-4DQ.2C.A7
3x230V
Motorventilátor pulzního měniče: 2x radiální RH25M-2DK.3B.1R

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
 9  310 ne 19.1. 4:3319.1. 21:30 9408
10 310 so 18.1. 4:1819.1. 1:24 9408
10 303 pá 17.1. 6:0617.1. 22:54 9408
12 301 čt 16.1. 4:2116.1. 23:40 9408
 5  312 st 15.1. 4:2616.1. 0:40 9408
10 314 út 14.1. 4:1815.1. 0:04 9408
 9  330 po 13.1. 5:5114.1. 1:09 9408
 9  308 pá 10.1. 6:3910.1. 18:53 9408
 5  314 čt 9.1. 4:429.1. 19:56 9408
 9  310 st 8.1. 6:518.1. 23:39 9408
12 316 út 7.1. 15:077.1. 21:05 9408
 9  325 út 7.1. 6:277.1. 8:59 9408
 9  308 po 6.1. 6:396.1. 18:53 9408
 9  315 čt 2.1. 16:503.1. 0:29 9408*Z
Rok 2019
20 302 po 30.12. 4:4631.12. 1:33 9408
10 302 ne 29.12. 4:1830.12. 1:24 9408
16 310 so 28.12. 8:3529.12. 0:54 9408
20 309 pá 27.12. 5:4828.12. 0:33 9408
20 304 čt 26.12. 4:1127.12. 0:10 9408
12 309 st 25.12. 7:2026.12. 1:03 9408
 7  306 út 24.12. 4:2224.12. 18:49 9408
20 311 po 23.12. 4:1124.12. 0:53 9408
10 311 ne 22.12. 5:5823.12. 0:44 9408
16 309 so 21.12. 5:3022.12. 0:34 9408
 5  301 pá 20.12. 5:1120.12. 22:28 9408
*Z = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9393

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.