Jiný vůz:

Podrobnosti vozu 15Tf ev. č. 9408

Domovská vozovna: Motol

Typ vozu: 15Tf

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2017

Dodání: 22. 3. 2017

Výrobní číslo: 10366

Profil kol: PR-1

Dveře: Ultimate

Sedadla: Pino (plastová). Výrobce: Vogelsitze. Červená (RAL 3001), šedá (RAL 6500)

Označovače: Mikroelektronika Camel Combi

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Vnitřní informační systém: Bustec

Klimatizace kabiny: Bahoza HVAC S78S

Klimatizace salonu: FAIVELEY 9645500

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 800.25

Najeto: cca 59 232 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 33,416 m
Délka skříně samostatně: 31,4 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3450 mm
Vzdálenost čepů: 7750 mm » 1900 mm » 7700 mm » 1900 mm » 7750 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 450 mm / 350 mm (nízkopodlažní vstup)
Počet míst k sezení: 61
Počet míst ke stání: 223
Maximální obsaditelnost: 284 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících bez klimatizační jednotky: 43790 kg
Bez cestujících s klimatizační jednotkou: 44300 kg
Maximální zátěž: 63700 kg
Hmotnost vnějších podvozků: 5250 kg
Hmotnost vnitřních podvozků: 4890 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,9 kN | 66,4 kN | 67,1 kN | 49,1 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová
Pulzní měnič: 4 pulzní měniče s IGBT SKiiP tranzistory s rekuperací
Statický měnič: SM 36.1 – 600V ss. » 3x400 V, 14 kW, 240 A + 600V ss. » 230 V, 2,5kW, 11A
Sběrač: Stemmann Fb800.25
Odpojovač/uzemňovač: 1PPAD51
Ventilační jednotka: KTV-1-15T
Klima kabiny řidiče: HVAC S78S
Spřáhlo: Skládací, mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s pražským typem hlavy
Typ a průměr kol: 666 mm s přítlačným kotoučem a pružnou vložkou GMT
Brzdy: Elektrohydraulická střadačová kotoučová brzda Dako K.P.T.010
Kolejnicová brzda FC63 70 kN, 40A, 102 kg (stupeň 1 - střední podvozky; stupeň 2 - všechny podvozky)
Řadič: Dynamický 0-1500A
Stupně řadiče: Jízda: Dynamický (0-1500A), 7x brzda, 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 16x HLU3436 P/44-VA
Vstupní napětí motoru: ~392 V
Parametry motoru: Výkon: 46,6 kW
Otáčky: 196/706 ot./min.
Chlazení: směs voda+glykol
Motorventilátor: PM FC035-4DQ.2C.A7
3x230V
Motorventilátor pulzního měniče: 2x radiální RH25M-2DK.3B.1R

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
 9  305 po 23.7. 4:4223.7. 21:07 9408
 9  306 ne 22.7. 7:0022.7. 21:30 9408
20 313 pá 20.7. 6:2220.7. 22:55 9408
 9  322 čt 19.7. 5:5119.7. 20:22 9408
5+16 305 st 18.7. 4:4918.7. 21:02 9408
 9  302 út 17.7. 4:3317.7. 23:09 9408
5+16 309 po 16.7. 5:2617.7. 0:53 9408
20 309 ne 15.7. 11:1616.7. 1:32 9408
 9  307 so 14.7. 6:2114.7. 23:39 9408
 7  305 pá 13.7. 14:2813.7. 21:07 9408
 9  328 pá 13.7. 6:4613.7. 9:17 9408
 9  305 čt 12.7. 4:4212.7. 21:07 9408
 9  312 st 11.7. 5:1712.7. 0:19 9408
15+16 328 út 10.7. 7:0911.7. 0:03 9408
 9  322 po 9.7. 5:519.7. 20:22 9408
 7  305 ne 8.7. 12:028.7. 22:18 9408
 9  313 so 7.7. 4:538.7. 0:19 9408
5+16 301 pá 6.7. 5:106.7. 23:17 9408
12+17 306 čt 5.7. 8:455.7. 22:03 9408*Z
15+16 326 st 4.7. 13:204.7. 20:24 9408*Z1
 9  315 út 3.7. 5:214.7. 0:29 9408
 9  312 po 2.7. 5:173.7. 0:19 9408
12 306 ne 1.7. 5:021.7. 22:40 9408
12 304 so 30.6. 4:221.7. 0:02 9408
16 311 pá 29.6. 6:5630.6. 0:44 9408
*Z = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9358
*Z1 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9345

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná v naší databázi. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.