Jiný vůz:

Informace o tramvaji 15T ev. č. 9408

Domovská vozovna: Motol

Oficiální označení typu vozu: 15T

Neoficiální označení: 15Tf

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2017

Dodání: 22. 3. 2017

Výrobní číslo: 10366

Profil kol: K

Dveře: Ultimate

Sedadla: Pino (plastová). Výrobce: Vogelsitze. Červená (RAL 3001), šedá (RAL 6500)

Centrální počítač OIS: Apex DT-04

Vnitřní informační systém: Bustec

Klimatizace kabiny: Bahoza HVAC S78S

Klimatizace salonu: Bahoza KLMT 15002

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 800.25

Najeto: cca 228 168 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 33,416 m
Délka skříně samostatně: 31,4 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3450 mm
Vzdálenost čepů: 7750 mm » 1900 mm » 7700 mm » 1900 mm » 7750 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 450 mm / 350 mm (nízkopodlažní vstup)
Počet míst k sezení: 61
Počet míst ke stání: 223
Maximální obsaditelnost: 284 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících bez klimatizační jednotky: 43790 kg
Bez cestujících s klimatizační jednotkou: 44300 kg
Maximální zátěž: 63700 kg
Hmotnost vnějších podvozků: 5250 kg
Hmotnost vnitřních podvozků: 4890 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,9 kN | 66,4 kN | 67,1 kN | 49,1 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová
Pulzní měnič: 4 pulzní měniče s IGBT SKiiP tranzistory s rekuperací
Statický měnič: SM 36.1 – 600V ss. » 3x400 V, 14 kW, 240 A + 600V ss. » 230 V, 2,5kW, 11A
Sběrač: Stemmann Fb800.25
Odpojovač/uzemňovač: 1PPAD51
Ventilační jednotka: KTV-1-15T
Klima kabiny řidiče: HVAC S78S
Spřáhlo: Skládací, mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s pražským typem hlavy
Typ a průměr kol: 666 mm s přítlačným kotoučem a pružnou vložkou GMT
Brzdy: Elektrohydraulická střadačová kotoučová brzda Dako K.P.T.010
Kolejnicová brzda FC63 70 kN, 40A, 102 kg (stupeň 1 - zadní podvozky; stupeň 2 - všechny podvozky)
Řadič: Dynamický 0-1500A
Stupně řadiče: Jízda: Dynamický (0-1500A), 7x brzda, 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 16x HLU3436 P/44-VA
Vstupní napětí motoru: ~392 V
Parametry motoru: Výkon: 46,6 kW
Otáčky: 196/706 ot./min.
Chlazení: směs voda+glykol
Motorventilátor: PM FC035-4DQ.2C.A7
3x230V
Motorventilátor pulzního měniče: 2x radiální RH25M-2DK.3B.1R

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
 9  326 čt 11.2. 5:2111.2. 14:55 9408*MU*1
 9  327 st 10.2. 5:2910.2. 22:59 9408
 9  304 út 9.2. 5:529.2. 20:28 9408
 9  326 po 8.2. 5:218.2. 19:56 9408
 9  302 ne 7.2. 10:387.2. 22:49 9408
 9  307 so 6.2. 6:206.2. 21:02 9408
 9  312 pá 5.2. 4:135.2. 21:12 9408
 9  325 čt 4.2. 5:164.2. 22:49 9408
 9  304 st 3.2. 5:523.2. 20:28 9408
 9  304 út 2.2. 5:522.2. 20:28 9408
 9  327 pá 22.1. 5:2922.1. 14:00 9408*MU
 9  304 čt 21.1. 5:5221.1. 20:28 9408
 9  310 st 20.1. 6:2020.1. 20:57 9408
 9  304 út 19.1. 5:5219.1. 20:28 9408
 9  326 po 18.1. 5:2118.1. 19:56 9408
 9  319 ne 17.1. 8:0017.1. 22:39 9408
 9  317 so 16.1. 5:3316.1. 22:29 9408
 9  314 pá 15.1. 6:3615.1. 21:59 9408
 9  326 čt 14.1. 5:2114.1. 19:56 9408
 9  328 st 13.1. 5:3713.1. 23:09 9408
 4  302 út 12.1. 15:3212.1. 19:30 9408
16 318 út 12.1. 5:5512.1. 8:47 9408
 9  314 po 11.1. 6:3611.1. 21:59 9408
 9  326 po 4.1. 5:214.1. 8:00 9408*MU
 9  303 ne 3.1. 8:233.1. 22:59 9408
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události
*1 = najetí 8272+8568 do 9408 v podjezdu U Bulhara od Hlavního nádraží ZC

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.