Jiný vůz:

Informace o tramvaji 15T ev. č. 9408

Domovská vozovna: Motol

Oficiální označení typu vozu: 15T

Neoficiální označení: 15Tf

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2017

Dodání: 22. 3. 2017

Výrobní číslo: 10366

Profil kol: PR-1

Dveře: Ultimate

Sedadla: Pino (plastová). Výrobce: Vogelsitze. Červená (RAL 3001), šedá (RAL 6500)

Centrální počítač OIS: Apex DT-04

Vnitřní informační systém: Bustec

Klimatizace kabiny: Bahoza HVAC S78S

Klimatizace salonu: FAIVELEY 9645500

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 800.25

Najeto: cca 218 478 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 33,416 m
Délka skříně samostatně: 31,4 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3450 mm
Vzdálenost čepů: 7750 mm » 1900 mm » 7700 mm » 1900 mm » 7750 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 450 mm / 350 mm (nízkopodlažní vstup)
Počet míst k sezení: 61
Počet míst ke stání: 223
Maximální obsaditelnost: 284 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících bez klimatizační jednotky: 43790 kg
Bez cestujících s klimatizační jednotkou: 44300 kg
Maximální zátěž: 63700 kg
Hmotnost vnějších podvozků: 5250 kg
Hmotnost vnitřních podvozků: 4890 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,9 kN | 66,4 kN | 67,1 kN | 49,1 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová
Pulzní měnič: 4 pulzní měniče s IGBT SKiiP tranzistory s rekuperací
Statický měnič: SM 36.1 – 600V ss. » 3x400 V, 14 kW, 240 A + 600V ss. » 230 V, 2,5kW, 11A
Sběrač: Stemmann Fb800.25
Odpojovač/uzemňovač: 1PPAD51
Ventilační jednotka: KTV-1-15T
Klima kabiny řidiče: HVAC S78S
Spřáhlo: Skládací, mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s pražským typem hlavy
Typ a průměr kol: 666 mm s přítlačným kotoučem a pružnou vložkou GMT
Brzdy: Elektrohydraulická střadačová kotoučová brzda Dako K.P.T.010
Kolejnicová brzda FC63 70 kN, 40A, 102 kg (stupeň 1 - zadní podvozky; stupeň 2 - všechny podvozky)
Řadič: Dynamický 0-1500A
Stupně řadiče: Jízda: Dynamický (0-1500A), 7x brzda, 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 16x HLU3436 P/44-VA
Vstupní napětí motoru: ~392 V
Parametry motoru: Výkon: 46,6 kW
Otáčky: 196/706 ot./min.
Chlazení: směs voda+glykol
Motorventilátor: PM FC035-4DQ.2C.A7
3x230V
Motorventilátor pulzního měniče: 2x radiální RH25M-2DK.3B.1R

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
 9  302 čt 3.12. 5:413.12. 20:18 9408
12 304 st 2.12. 4:592.12. 21:40 9408
 9  305 út 1.12. 6:021.12. 20:59 9408
 9  327 po 30.11. 5:2930.11. 22:59 9408
 9  303 ne 29.11. 8:2329.11. 22:59 9408
 9  302 pá 27.11. 5:4127.11. 20:18 9408
 9  302 čt 26.11. 5:4126.11. 20:18 9408
 4  303 út 24.11. 5:5824.11. 9:34 9408
 9  308 po 23.11. 6:1123.11. 20:42 9408
 9  307 ne 22.11. 8:5122.11. 21:02 9408
 9  313 so 21.11. 4:5321.11. 21:49 9408
 9  317 pá 20.11. 4:3320.11. 22:09 9408
 9  327 čt 19.11. 5:2919.11. 22:59 9408
 9  308 st 18.11. 6:1118.11. 20:42 9408
 9  326 po 16.11. 5:2116.11. 19:56 9408
 9  314 ne 15.11. 9:4215.11. 21:59 9408
 9  303 so 14.11. 6:0114.11. 22:59 9408
 9  328 pá 13.11. 5:3713.11. 23:09 9408
 9  328 čt 12.11. 5:3712.11. 23:09 9408
20 313 st 11.11. 5:3911.11. 22:30 9408
 9  302 út 10.11. 12:5510.11. 20:18 9408*Z
 9  310 po 9.11. 6:209.11. 20:57 9408
12 308 pá 6.11. 5:346.11. 20:09 9408
 9  327 čt 5.11. 5:295.11. 22:59 9408
 7  303 st 4.11. 5:494.11. 20:27 9408
*Z = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9388

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.