Jiný vůz:

Podrobnosti vozu 15Tf ev. č. 9408

Domovská vozovna: Motol

Typ vozu: 15Tf

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2017

Dodání: 22. 3. 2017

Výrobní číslo: 10366

Profil kol: PR-1

Dveře: Ultimate

Sedadla: Pino (plastová). Výrobce: Vogelsitze. Červená (RAL 3001), šedá (RAL 6500)

Označovače: Mikroelektronika Camel Combi

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Vnitřní informační systém: Bustec

Klimatizace kabiny: Bahoza HVAC S78S

Klimatizace salonu: FAIVELEY 9645500

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 800.25

Najeto: cca 25 992 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 33,416 m
Délka skříně samostatně: 31,4 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3450 mm
Vzdálenost čepů: 7750 mm » 1900 mm » 7700 mm » 1900 mm » 7750 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 450 mm / 350 mm (nízkopodlažní vstup)
Počet míst k sezení: 61
Počet míst ke stání: 223
Maximální obsaditelnost: 284 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících bez klimatizační jednotky: 43790 kg
Bez cestujících s klimatizační jednotkou: 44300 kg
Maximální zátěž: 63700 kg
Hmotnost vnějších podvozků: 5250 kg
Hmotnost vnitřních podvozků: 4890 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,9 kN | 66,4 kN | 67,1 kN | 49,1 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová
Pulzní měnič: 4 pulzní měniče s IGBT SKiiP tranzistory s rekuperací
Statický měnič: SM 36.1 – 600V ss. » 3x400 V, 14 kW, 240 A + 600V ss. » 230 V, 2,5kW, 11A
Sběrač: Stemmann Fb800.25
Odpojovač/uzemňovač: 1PPAD51
Ventilační jednotka: KTV-1-15T
Klima kabiny řidiče: HVAC S78S
Spřáhlo: Skládací, mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s pražským typem hlavy
Typ a průměr kol: 666 mm s přítlačným kotoučem a pružnou vložkou GMT
Brzdy: Elektrohydraulická střadačová kotoučová brzda Dako K.P.T.010
Kolejnicová brzda FC63 70 kN, 40A, 102 kg (stupeň 1 - střední podvozky; stupeň 2 - všechny podvozky)
Řadič: Dynamický 0-1500A
Stupně řadiče: Jízda: Dynamický (0-1500A), 7x brzda, 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 16x HLU3436 P/44-VA
Vstupní napětí motoru: ~392 V
Parametry motoru: Výkon: 46,6 kW
Otáčky: 196/706 ot./min.
Chlazení: směs voda+glykol
Motorventilátor: PM FC035-4DQ.2C.A7
3x230V
Motorventilátor pulzního měniče: 2x radiální RH25M-2DK.3B.1R

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
16 311 so 20.1. 4:3821.1. 0:24 9408
9 328 pá 19.1. 5:4720.1. 0:59 9408
7 309 čt 18.1. 5:0518.1. 20:43 9408
15 304 st 17.1. 6:1317.1. 18:30 9408
20 303 út 16.1. 5:1217.1. 1:32 9408
9 328 po 15.1. 5:4716.1. 0:59 9408
1+10 303 pá 12.1. 5:3012.1. 21:32 9408
1+10 301 čt 11.1. 5:1011.1. 19:01 9408
5 314 st 10.1. 8:3011.1. 1:28 9408*Z
16 303 út 9.1. 13:209.1. 18:24 9408*Z1
16 301 po 8.1. 5:278.1. 20:29 9408
7 304 pá 5.1. 16:055.1. 19:55 9408
7 304 pá 5.1. 5:405.1. 9:35 9408
9 328 čt 4.1. 16:004.1. 22:50 9408
9 328 čt 4.1. 6:464.1. 9:17 9408
20 304 st 3.1. 4:513.1. 21:42 9408
12 302 út 2.1. 4:222.1. 23:55 9408
9 305 po 1.1. 6:331.1. 23:59 9408
Rok 2017
10 301 ne 31.12. 7:0731.12. 22:37 9408
9 322 pá 29.12. 5:5129.12. 20:22 9408
10 304 čt 28.12. 4:3828.12. 23:44 9408
9 325 st 27.12. 4:1328.12. 1:01 9408
16 301 út 26.12. 5:3027.12. 0:54 9408
20 314 pá 22.12. 15:1323.12. 1:12 9408
9 334 pá 22.12. 7:0922.12. 9:39 9408
*Z = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9359
*Z1 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8655+8656

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná v naší databázi. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.