Jiný vůz:

Informace o tramvaji 15T ev. č. 9408

Domovská vozovna: Motol

Typ vozu: 15Tf

Oficiální označení typu vozu: 15T

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2017

Dodání: 22. 3. 2017

Výrobní číslo: 10366

Profil kol: PR-1

Dveře: Ultimate

Sedadla: Pino (plastová). Výrobce: Vogelsitze. Červená (RAL 3001), šedá (RAL 6500)

Označovače: Mikroelektronika Camel Combi

Centrální počítač OIS: Apex DT-04

Vnitřní informační systém: Bustec

Klimatizace kabiny: Bahoza HVAC S78S

Klimatizace salonu: FAIVELEY 9645500

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 800.25

Najeto: cca 133 132 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 33,416 m
Délka skříně samostatně: 31,4 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3450 mm
Vzdálenost čepů: 7750 mm » 1900 mm » 7700 mm » 1900 mm » 7750 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 450 mm / 350 mm (nízkopodlažní vstup)
Počet míst k sezení: 61
Počet míst ke stání: 223
Maximální obsaditelnost: 284 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících bez klimatizační jednotky: 43790 kg
Bez cestujících s klimatizační jednotkou: 44300 kg
Maximální zátěž: 63700 kg
Hmotnost vnějších podvozků: 5250 kg
Hmotnost vnitřních podvozků: 4890 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,9 kN | 66,4 kN | 67,1 kN | 49,1 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová
Pulzní měnič: 4 pulzní měniče s IGBT SKiiP tranzistory s rekuperací
Statický měnič: SM 36.1 – 600V ss. » 3x400 V, 14 kW, 240 A + 600V ss. » 230 V, 2,5kW, 11A
Sběrač: Stemmann Fb800.25
Odpojovač/uzemňovač: 1PPAD51
Ventilační jednotka: KTV-1-15T
Klima kabiny řidiče: HVAC S78S
Spřáhlo: Skládací, mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s pražským typem hlavy
Typ a průměr kol: 666 mm s přítlačným kotoučem a pružnou vložkou GMT
Brzdy: Elektrohydraulická střadačová kotoučová brzda Dako K.P.T.010
Kolejnicová brzda FC63 70 kN, 40A, 102 kg (stupeň 1 - střední podvozky; stupeň 2 - všechny podvozky)
Řadič: Dynamický 0-1500A
Stupně řadiče: Jízda: Dynamický (0-1500A), 7x brzda, 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 16x HLU3436 P/44-VA
Vstupní napětí motoru: ~392 V
Parametry motoru: Výkon: 46,6 kW
Otáčky: 196/706 ot./min.
Chlazení: směs voda+glykol
Motorventilátor: PM FC035-4DQ.2C.A7
3x230V
Motorventilátor pulzního měniče: 2x radiální RH25M-2DK.3B.1R

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
 5  102 po 19.8. 5:0420.8. 1:00 9408
 5  105 ne 18.8. 10:5919.8. 1:00 9408
 7  105 so 17.8. 5:2317.8. 21:29 9408
 5  141 út 13.8. 5:4013.8. 7:30 9408*MU
 7  101 ne 11.8. 4:2312.8. 0:44 9408
 5  101 so 10.8. 4:5610.8. 20:20 9408
16 309 pá 9.8. 5:279.8. 22:54 9408
 9  322 čt 8.8. 5:518.8. 20:22 9408
16 314 po 5.8. 6:185.8. 19:55 9408
 9  328 čt 1.8. 16:001.8. 22:50 9408
12 307 st 31.7. 4:371.8. 1:20 9408
16 311 út 30.7. 6:1730.7. 23:54 9408
 6  101 čt 25.7. 5:2425.7. 23:36 9408
 7  101 po 22.7. 5:1722.7. 17:00 9408*MU
24 109 čt 18.7. 6:3618.7. 20:09 9408
 5  104 st 17.7. 5:2817.7. 19:58 9408
 6  108 út 16.7. 4:3017.7. 0:34 9408
26 114 po 15.7. 4:4415.7. 21:01 9408
 6  101 ne 14.7. 4:5014.7. 22:55 9408
15 106 so 13.7. 5:3213.7. 21:40 9408
 7  112 pá 12.7. 5:0312.7. 22:29 9408
 5  104 čt 11.7. 5:2811.7. 19:58 9408
15 105 st 10.7. 4:5210.7. 23:23 9408
 6  110 út 9.7. 4:5010.7. 0:54 9408
 5  106 po 8.7. 5:408.7. 20:08 9408
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.