Jiný vůz:

Informace o tramvaji 15T ev. č. 9407

Evidované celoplošné polepy:

 
 
 
Sephora (od 30. 6. 2024 do současnosti)

Sephora

Zobrazit ve větším rozlišení

Domovská vozovna: Motol

Oficiální označení typu vozu: 15T

Neoficiální označení: 15Tf

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2017

Dodání: 15. 3. 2017

Výrobní číslo: 10365

Profil kol: K

Dveře: Ultimate

Sedadla: Pino (plastová). Výrobce: Vogelsitze. Červená (RAL 3001), šedá (RAL 6500)

Centrální počítač OIS: Apex DT-04

Vnitřní informační systém: Bustec

Klimatizace kabiny: Bahoza HVAC S78S

Klimatizace salonu: Bahoza KLMT 15002

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 800.25

Najeto: cca 465 565 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 33,416 m
Délka skříně samostatně: 31,4 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3450 mm
Vzdálenost čepů: 7750 mm » 1900 mm » 7700 mm » 1900 mm » 7750 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 450 mm / 350 mm (nízkopodlažní vstup)
Počet míst k sezení: 61
Počet míst ke stání: 223
Maximální obsaditelnost: 284 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících bez klimatizační jednotky: 43790 kg
Bez cestujících s klimatizační jednotkou: 44300 kg
Maximální zátěž: 63700 kg
Hmotnost vnějších podvozků: 5250 kg
Hmotnost vnitřních podvozků: 4890 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,9 kN | 66,4 kN | 67,1 kN | 49,1 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová
Pulzní měnič: 4 pulzní měniče s IGBT SKiiP tranzistory s rekuperací
Statický měnič: SM 36.1 – 600V ss. » 3x400 V, 14 kW, 240 A + 600V ss. » 230 V, 2,5kW, 11A
Sběrač: Stemmann Fb800.25
Odpojovač/uzemňovač: 1PPAD51
Ventilační jednotka: KTV-1-15T
Klima kabiny řidiče: HVAC S78S
Spřáhlo: Skládací, mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s pražským typem hlavy
Typ a průměr kol: 666 mm s přítlačným kotoučem a pružnou vložkou GMT
Brzdy: Elektrohydraulická střadačová kotoučová brzda Dako K.P.T.010
Kolejnicová brzda FC63 70 kN, 40A, 102 kg (stupeň 1 - zadní podvozky; stupeň 2 - všechny podvozky)
Řadič: Dynamický 0-1500A
Stupně řadiče: Jízda: Dynamický (0-1500A), 7x brzda, 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 16x HLU3436 P/44-VA
Vstupní napětí motoru: ~392 V
Parametry motoru: Výkon: 46,6 kW
Otáčky: 196/706 ot./min.
Chlazení: směs voda+glykol
Motorventilátor: PM FC035-4DQ.2C.A7
3x230V
Motorventilátor pulzního měniče: 2x radiální RH25M-2DK.3B.1R

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
10 319 dnes 4:439.10. 18:42 9407
15 312 út 8.10. 6:228.10. 21:12 9407
 7  314 po 7.10. 4:317.10. 20:49 9407
 9  313 ne 6.10. 4:507.10. 0:12 9407
 9  308 so 5.10. 6:285.10. 23:46 9407
20 311 pá 4.10. 15:404.10. 22:59 9407
20 311 pá 4.10. 6:124.10. 8:50 9407
 7  314 čt 3.10. 4:313.10. 20:49 9407
10 320 st 2.10. 7:253.10. 0:47 9407
12 302 út 1.10. 6:011.10. 20:52 9407
15 304 po 30.9. 5:0930.9. 21:56 9407
 7  312 ne 29.9. 11:0329.9. 23:03 9407
15 313 pá 27.9. 5:5927.9. 19:53 9407
12 302 čt 26.9. 6:0126.9. 20:52 9407
5+14 313 st 25.9. 4:3525.9. 19:08 9407
5+14 303 út 24.9. 14:0825.9. 0:27 9407
 7  313 út 24.9. 6:4324.9. 10:22 9407
15 312 po 23.9. 5:5323.9. 19:40 9407
3+9 301 ne 22.9. 5:1222.9. 23:19 9407
22 310 so 21.9. 7:5521.9. 22:56 9407
12 317 pá 20.9. 5:3620.9. 20:14 9407
5+14 306 čt 19.9. 6:0319.9. 22:48 9407
 4  311 st 18.9. 5:3818.9. 19:33 9407
10 312 út 17.9. 6:2017.9. 20:28 9407
10 304 po 16.9. 5:1816.9. 19:24 9407


Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná námi, našimi spolupracovníky, či převzatá z oficiálních otevřených dat. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.