Jiný vůz:

Informace o tramvaji 15T ev. č. 9407

Evidované celoplošné polepy:

 
 
 
Sephora (od 27. 10. 2024 do 28. 12. 2024)

Sephora

Zobrazit ve větším rozlišení
 
 
 
Sephora (od 30. 6. 2024 do 26. 10. 2024)

Sephora

Zobrazit ve větším rozlišení

Domovská vozovna: Motol

Oficiální označení typu vozu: 15T

Neoficiální označení: 15Tf

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2017

Dodání: 15. 3. 2017

Výrobní číslo: 10365

Profil kol: K

Dveře: Ultimate

Sedadla: Pino (plastová). Výrobce: Vogelsitze. Červená (RAL 3001), šedá (RAL 6500)

Centrální počítač OIS: Apex DT-04

Vnitřní informační systém: Bustec

Klimatizace kabiny: Bahoza HVAC S78S

Klimatizace salonu: Bahoza KLMT 15002

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 800.25

Najeto: cca 486 370 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 33,416 m
Délka skříně samostatně: 31,4 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3450 mm
Vzdálenost čepů: 7750 mm » 1900 mm » 7700 mm » 1900 mm » 7750 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 450 mm / 350 mm (nízkopodlažní vstup)
Počet míst k sezení: 61
Počet míst ke stání: 223
Maximální obsaditelnost: 284 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících bez klimatizační jednotky: 43790 kg
Bez cestujících s klimatizační jednotkou: 44300 kg
Maximální zátěž: 63700 kg
Hmotnost vnějších podvozků: 5250 kg
Hmotnost vnitřních podvozků: 4890 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,9 kN | 66,4 kN | 67,1 kN | 49,1 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová
Pulzní měnič: 4 pulzní měniče s IGBT SKiiP tranzistory s rekuperací
Statický měnič: SM 36.1 – 600V ss. » 3x400 V, 14 kW, 240 A + 600V ss. » 230 V, 2,5kW, 11A
Sběrač: Stemmann Fb800.25
Odpojovač/uzemňovač: 1PPAD51
Ventilační jednotka: KTV-1-15T
Klima kabiny řidiče: HVAC S78S
Spřáhlo: Skládací, mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s pražským typem hlavy
Typ a průměr kol: 666 mm s přítlačným kotoučem a pružnou vložkou GMT
Brzdy: Elektrohydraulická střadačová kotoučová brzda Dako K.P.T.010
Kolejnicová brzda FC63 70 kN, 40A, 102 kg (stupeň 1 - zadní podvozky; stupeň 2 - všechny podvozky)
Řadič: Dynamický 0-1500A
Stupně řadiče: Jízda: Dynamický (0-1500A), 7x brzda, 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 16x HLU3436 P/44-VA
Vstupní napětí motoru: ~392 V
Parametry motoru: Výkon: 46,6 kW
Otáčky: 196/706 ot./min.
Chlazení: směs voda+glykol
Motorventilátor: PM FC035-4DQ.2C.A7
3x230V
Motorventilátor pulzního měniče: 2x radiální RH25M-2DK.3B.1R

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
10 317 dnes 5:0225.1. 0:49 9407
10 312 čt 23.1. 4:2224.1. 0:08 9407
10 312 st 22.1. 4:2223.1. 0:08 9407
10 312 út 21.1. 4:2222.1. 0:08 9407
10 315 po 20.1. 4:4221.1. 0:28 9407
10 312 ne 19.1. 10:3119.1. 23:07 9407
16 313 pá 17.1. 14:4317.1. 19:29 9407
16 314 pá 17.1. 6:5617.1. 9:28 9407
10 312 čt 16.1. 4:2217.1. 0:08 9407
10 315 st 15.1. 4:4216.1. 0:28 9407
10 304 út 14.1. 6:0514.1. 22:19 9407
17 413 po 13.1. 16:3013.1. 18:00 9407*Z1
10 315 po 13.1. 4:4213.1. 14:10 9407*MU
10 312 ne 12.1. 10:3112.1. 23:07 9407
10 317 pá 10.1. 5:0211.1. 0:49 9407
10 304 čt 9.1. 6:059.1. 22:19 9407
10 317 st 8.1. 5:029.1. 0:49 9407
10 304 út 7.1. 6:057.1. 22:19 9407
10 312 po 6.1. 4:227.1. 0:08 9407
10 306 ne 5.1. 9:036.1. 0:47 9407
10 306 so 4.1. 4:424.1. 23:07 9407
10 306 pá 3.1. 15:203.1. 22:19 9407
20 303 pá 3.1. 6:413.1. 9:27 9407
10 304 čt 2.1. 5:292.1. 21:49 9407
 7  309 st 1.1. 6:321.1. 19:48 9407
*Z1 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9067
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná námi, našimi spolupracovníky, či převzatá z oficiálních otevřených dat. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.