Jiný vůz:

Informace o tramvaji 15T ev. č. 9407

Domovská vozovna: Motol

Oficiální označení typu vozu: 15T

Neoficiální označení: 15Tf

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2017

Dodání: 15. 3. 2017

Výrobní číslo: 10365

Profil kol: K

Dveře: Ultimate

Sedadla: Pino (plastová). Výrobce: Vogelsitze. Červená (RAL 3001), šedá (RAL 6500)

Centrální počítač OIS: Apex DT-04

Vnitřní informační systém: Bustec

Klimatizace kabiny: Bahoza HVAC S78S

Klimatizace salonu: Bahoza KLMT 15002

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 800.25

Najeto: cca 391 435 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 33,416 m
Délka skříně samostatně: 31,4 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3450 mm
Vzdálenost čepů: 7750 mm » 1900 mm » 7700 mm » 1900 mm » 7750 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 450 mm / 350 mm (nízkopodlažní vstup)
Počet míst k sezení: 61
Počet míst ke stání: 223
Maximální obsaditelnost: 284 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících bez klimatizační jednotky: 43790 kg
Bez cestujících s klimatizační jednotkou: 44300 kg
Maximální zátěž: 63700 kg
Hmotnost vnějších podvozků: 5250 kg
Hmotnost vnitřních podvozků: 4890 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,9 kN | 66,4 kN | 67,1 kN | 49,1 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová
Pulzní měnič: 4 pulzní měniče s IGBT SKiiP tranzistory s rekuperací
Statický měnič: SM 36.1 – 600V ss. » 3x400 V, 14 kW, 240 A + 600V ss. » 230 V, 2,5kW, 11A
Sběrač: Stemmann Fb800.25
Odpojovač/uzemňovač: 1PPAD51
Ventilační jednotka: KTV-1-15T
Klima kabiny řidiče: HVAC S78S
Spřáhlo: Skládací, mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s pražským typem hlavy
Typ a průměr kol: 666 mm s přítlačným kotoučem a pružnou vložkou GMT
Brzdy: Elektrohydraulická střadačová kotoučová brzda Dako K.P.T.010
Kolejnicová brzda FC63 70 kN, 40A, 102 kg (stupeň 1 - zadní podvozky; stupeň 2 - všechny podvozky)
Řadič: Dynamický 0-1500A
Stupně řadiče: Jízda: Dynamický (0-1500A), 7x brzda, 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 16x HLU3436 P/44-VA
Vstupní napětí motoru: ~392 V
Parametry motoru: Výkon: 46,6 kW
Otáčky: 196/706 ot./min.
Chlazení: směs voda+glykol
Motorventilátor: PM FC035-4DQ.2C.A7
3x230V
Motorventilátor pulzního měniče: 2x radiální RH25M-2DK.3B.1R

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
 9  313 dnes 5:492.10. 23:44 9407
 9  316 ne 1.10. 9:542.10. 0:31 9407
20 301 pá 29.9. 5:0030.9. 1:02 9407
 9  308 čt 28.9. 6:2828.9. 23:44 9407
30 313 st 27.9. 4:4327.9. 18:50 9407
 9  313 út 26.9. 5:4926.9. 23:44 9407
 9  318 po 25.9. 15:1025.9. 21:40 9407
 4  306 po 25.9. 6:1625.9. 10:17 9407
 7  311 st 6.9. 5:446.9. 13:15 9407*MU*1
 7  311 út 5.9. 5:445.9. 22:23 9407
12 306 po 4.9. 4:405.9. 1:08 9407
 9  314 ne 3.9. 7:284.9. 0:12 9407
Zvl 313 so 2.9. 19:002.9. 21:00 9407
12 309 pá 1.9. 4:251.9. 21:15 9407
12 301 čt 31.8. 5:051.9. 0:28 9407
10 303 st 30.8. 5:0730.8. 23:45 9407
15 308 út 29.8. 15:1729.8. 20:50 9407
10 217 po 28.8. 13:2028.8. 15:20 9407*Z1
sjMO 301 po 28.8. 3:2728.8. 4:11 9407
 9  316 ne 27.8. 9:5428.8. 0:32 9407
 7  306 so 26.8. 4:3226.8. 23:00 9407
16 307 pá 25.8. 6:4026.8. 0:16 9407
 9  307 čt 24.8. 6:1324.8. 21:56 9407
 9  307 st 23.8. 6:1323.8. 21:56 9407
 9  303 út 22.8. 5:5523.8. 0:02 9407
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události
*1 = povalení osoby v zast. Krematorium Strašnice DC
*Z1 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9119

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.