Domovská vozovna: Motol
Oficiální označení typu vozu: 15T
Neoficiální označení: 15Tf
Nízkopodlažní: ANO
Výrobce: Škoda Transportation, a.s.
Rok výroby: 2017
Dodání: 15. 3. 2017
Výrobní číslo: 10365
Profil kol: K
Dveře: Ultimate
Sedadla: Pino (plastová). Výrobce: Vogelsitze. Červená (RAL 3001), šedá (RAL 6500)
Centrální počítač OIS: Apex DT-04
Vnitřní informační systém: Bustec
Klimatizace kabiny: Bahoza HVAC S78S
Klimatizace salonu: Bahoza KLMT 15002
Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 800.25
Najeto: cca 486 370 km
Rozměry: |
Celková délka včetně spřáhel: 33,416 m Délka skříně samostatně: 31,4 m Šířka: 2460 mm Výška: 3450 mm Vzdálenost čepů: 7750 mm » 1900 mm » 7700 mm » 1900 mm » 7750 mm Rozvor náprav: 1900 mm Výška podlahy nad temenem kolejnice: 450 mm / 350 mm (nízkopodlažní vstup) |
Počet míst k sezení: | 61 |
Počet míst ke stání: | 223 |
Maximální obsaditelnost: | 284 osob (při 8 osobách na m2) |
Hmotnost: |
Bez cestujících bez klimatizační jednotky: 43790 kg Bez cestujících s klimatizační jednotkou: 44300 kg Maximální zátěž: 63700 kg Hmotnost vnějších podvozků: 5250 kg Hmotnost vnitřních podvozků: 4890 kg |
Zatížení na nápravu: |
Prázdný: 51,9 kN | 66,4 kN | 67,1 kN | 49,1 kN Maximální zátěž: 74 kN |
Regulace: | Polovodičová |
Pulzní měnič: | 4 pulzní měniče s IGBT SKiiP tranzistory s rekuperací |
Statický měnič: | SM 36.1 – 600V ss. » 3x400 V, 14 kW, 240 A + 600V ss. » 230 V, 2,5kW, 11A |
Sběrač: | Stemmann Fb800.25 |
Odpojovač/uzemňovač: | 1PPAD51 |
Ventilační jednotka: | KTV-1-15T |
Klima kabiny řidiče: | HVAC S78S |
Spřáhlo: | Skládací, mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s pražským typem hlavy |
Typ a průměr kol: | 666 mm s přítlačným kotoučem a pružnou vložkou GMT |
Brzdy: |
Elektrohydraulická střadačová kotoučová brzda Dako K.P.T.010 Kolejnicová brzda FC63 70 kN, 40A, 102 kg (stupeň 1 - zadní podvozky; stupeň 2 - všechny podvozky) |
Řadič: | Dynamický 0-1500A |
Stupně řadiče: | Jízda: Dynamický (0-1500A), 7x brzda, 2x kolejnicová brzda |
Trakční motor: | 16x HLU3436 P/44-VA |
Vstupní napětí motoru: | ~392 V |
Parametry motoru: |
Výkon: 46,6 kW Otáčky: 196/706 ot./min. Chlazení: směs voda+glykol |
Motorventilátor: |
PM FC035-4DQ.2C.A7 3x230V |
Motorventilátor pulzního měniče: | 2x radiální RH25M-2DK.3B.1R |
Linka | Pořadí | Od | Do | Souprava | ||
10 | 317 | dnes 5:02 | 25.1. 0:49 | 9407 | ||
10 | 312 | čt 23.1. 4:22 | 24.1. 0:08 | 9407 | ||
10 | 312 | st 22.1. 4:22 | 23.1. 0:08 | 9407 | ||
10 | 312 | út 21.1. 4:22 | 22.1. 0:08 | 9407 | ||
10 | 315 | po 20.1. 4:42 | 21.1. 0:28 | 9407 | ||
10 | 312 | ne 19.1. 10:31 | 19.1. 23:07 | 9407 | ||
16 | 313 | pá 17.1. 14:43 | 17.1. 19:29 | 9407 | ||
16 | 314 | pá 17.1. 6:56 | 17.1. 9:28 | 9407 | ||
10 | 312 | čt 16.1. 4:22 | 17.1. 0:08 | 9407 | ||
10 | 315 | st 15.1. 4:42 | 16.1. 0:28 | 9407 | ||
10 | 304 | út 14.1. 6:05 | 14.1. 22:19 | 9407 | ||
17 | 413 | po 13.1. 16:30 | 13.1. 18:00 | 9407*Z1 | ||
10 | 315 | po 13.1. 4:42 | 13.1. 14:10 | 9407*MU | ||
10 | 312 | ne 12.1. 10:31 | 12.1. 23:07 | 9407 | ||
10 | 317 | pá 10.1. 5:02 | 11.1. 0:49 | 9407 | ||
10 | 304 | čt 9.1. 6:05 | 9.1. 22:19 | 9407 | ||
10 | 317 | st 8.1. 5:02 | 9.1. 0:49 | 9407 | ||
10 | 304 | út 7.1. 6:05 | 7.1. 22:19 | 9407 | ||
10 | 312 | po 6.1. 4:22 | 7.1. 0:08 | 9407 | ||
10 | 306 | ne 5.1. 9:03 | 6.1. 0:47 | 9407 | ||
10 | 306 | so 4.1. 4:42 | 4.1. 23:07 | 9407 | ||
10 | 306 | pá 3.1. 15:20 | 3.1. 22:19 | 9407 | ||
20 | 303 | pá 3.1. 6:41 | 3.1. 9:27 | 9407 | ||
10 | 304 | čt 2.1. 5:29 | 2.1. 21:49 | 9407 | ||
7 | 309 | st 1.1. 6:32 | 1.1. 19:48 | 9407 |