Jiný vůz:

Informace o tramvaji 15T ev. č. 9407

Domovská vozovna: Motol

Oficiální označení typu vozu: 15T

Neoficiální označení: 15Tf

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2017

Dodání: 15. 3. 2017

Výrobní číslo: 10365

Profil kol: PR-1

Dveře: Ultimate

Sedadla: Pino (plastová). Výrobce: Vogelsitze. Červená (RAL 3001), šedá (RAL 6500)

Centrální počítač OIS: Apex DT-04

Vnitřní informační systém: Bustec

Klimatizace kabiny: Bahoza HVAC S78S

Klimatizace salonu: Bahoza KLMT 15002

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 800.25

Najeto: cca 251 985 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 33,416 m
Délka skříně samostatně: 31,4 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3450 mm
Vzdálenost čepů: 7750 mm » 1900 mm » 7700 mm » 1900 mm » 7750 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 450 mm / 350 mm (nízkopodlažní vstup)
Počet míst k sezení: 61
Počet míst ke stání: 223
Maximální obsaditelnost: 284 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících bez klimatizační jednotky: 43790 kg
Bez cestujících s klimatizační jednotkou: 44300 kg
Maximální zátěž: 63700 kg
Hmotnost vnějších podvozků: 5250 kg
Hmotnost vnitřních podvozků: 4890 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,9 kN | 66,4 kN | 67,1 kN | 49,1 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová
Pulzní měnič: 4 pulzní měniče s IGBT SKiiP tranzistory s rekuperací
Statický měnič: SM 36.1 – 600V ss. » 3x400 V, 14 kW, 240 A + 600V ss. » 230 V, 2,5kW, 11A
Sběrač: Stemmann Fb800.25
Odpojovač/uzemňovač: 1PPAD51
Ventilační jednotka: KTV-1-15T
Klima kabiny řidiče: HVAC S78S
Spřáhlo: Skládací, mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s pražským typem hlavy
Typ a průměr kol: 666 mm s přítlačným kotoučem a pružnou vložkou GMT
Brzdy: Elektrohydraulická střadačová kotoučová brzda Dako K.P.T.010
Kolejnicová brzda FC63 70 kN, 40A, 102 kg (stupeň 1 - zadní podvozky; stupeň 2 - všechny podvozky)
Řadič: Dynamický 0-1500A
Stupně řadiče: Jízda: Dynamický (0-1500A), 7x brzda, 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 16x HLU3436 P/44-VA
Vstupní napětí motoru: ~392 V
Parametry motoru: Výkon: 46,6 kW
Otáčky: 196/706 ot./min.
Chlazení: směs voda+glykol
Motorventilátor: PM FC035-4DQ.2C.A7
3x230V
Motorventilátor pulzního měniče: 2x radiální RH25M-2DK.3B.1R

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
 4  304 pá 22.1. 15:5222.1. 19:50 9407
16 318 pá 22.1. 5:5522.1. 8:47 9407
12 310 čt 21.1. 4:3721.1. 22:41 9407
 7  305 st 20.1. 5:3220.1. 23:06 9407
10 317 út 19.1. 6:0519.1. 21:54 9407
16 304 po 18.1. 5:2718.1. 22:33 9407
 5  107 ne 17.1. 5:3017.1. 7:00 9407*Z
 5  308 so 16.1. 5:5716.1. 21:08 9407
12 304 pá 15.1. 4:5915.1. 21:40 9407
15 311 čt 14.1. 5:3614.1. 19:59 9407
15 303 st 13.1. 5:4613.1. 20:43 9407
10 314 út 12.1. 5:2512.1. 21:06 9407
12 308 po 11.1. 5:3411.1. 20:09 9407
15 304 ne 10.1. 9:4710.1. 20:43 9407
 7  303 so 9.1. 7:369.1. 20:15 9407
12 311 pá 8.1. 4:568.1. 22:59 9407
20 303 čt 7.1. 4:127.1. 22:51 9407
 5  312 st 6.1. 5:476.1. 22:40 9407
 5  315 út 5.1. 6:155.1. 20:39 9407
16 318 po 4.1. 16:204.1. 21:53 9407
 7  306 ne 3.1. 4:233.1. 21:00 9407
10 308 so 2.1. 4:582.1. 23:24 9407
10 303 pá 1.1. 6:381.1. 22:06 9407
Rok 2020
 5  315 čt 31.12. 6:1531.12. 23:17 9407
12 304 st 30.12. 4:5930.12. 20:25 9407*MU*1
*Z = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9094
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události
*1 = technická závada u Výstaviště Holešovice

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.