Jiný vůz:

Informace o tramvaji 15T ev. č. 9407

Domovská vozovna: Motol

Oficiální označení typu vozu: 15T

Neoficiální označení: 15Tf

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2017

Dodání: 15. 3. 2017

Výrobní číslo: 10365

Profil kol: K

Dveře: Ultimate

Sedadla: Pino (plastová). Výrobce: Vogelsitze. Červená (RAL 3001), šedá (RAL 6500)

Centrální počítač OIS: Apex DT-04

Vnitřní informační systém: Bustec

Klimatizace kabiny: Bahoza HVAC S78S

Klimatizace salonu: Bahoza KLMT 15002

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 800.25

Najeto: cca 341 295 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 33,416 m
Délka skříně samostatně: 31,4 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3450 mm
Vzdálenost čepů: 7750 mm » 1900 mm » 7700 mm » 1900 mm » 7750 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 450 mm / 350 mm (nízkopodlažní vstup)
Počet míst k sezení: 61
Počet míst ke stání: 223
Maximální obsaditelnost: 284 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících bez klimatizační jednotky: 43790 kg
Bez cestujících s klimatizační jednotkou: 44300 kg
Maximální zátěž: 63700 kg
Hmotnost vnějších podvozků: 5250 kg
Hmotnost vnitřních podvozků: 4890 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,9 kN | 66,4 kN | 67,1 kN | 49,1 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová
Pulzní měnič: 4 pulzní měniče s IGBT SKiiP tranzistory s rekuperací
Statický měnič: SM 36.1 – 600V ss. » 3x400 V, 14 kW, 240 A + 600V ss. » 230 V, 2,5kW, 11A
Sběrač: Stemmann Fb800.25
Odpojovač/uzemňovač: 1PPAD51
Ventilační jednotka: KTV-1-15T
Klima kabiny řidiče: HVAC S78S
Spřáhlo: Skládací, mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s pražským typem hlavy
Typ a průměr kol: 666 mm s přítlačným kotoučem a pružnou vložkou GMT
Brzdy: Elektrohydraulická střadačová kotoučová brzda Dako K.P.T.010
Kolejnicová brzda FC63 70 kN, 40A, 102 kg (stupeň 1 - zadní podvozky; stupeň 2 - všechny podvozky)
Řadič: Dynamický 0-1500A
Stupně řadiče: Jízda: Dynamický (0-1500A), 7x brzda, 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 16x HLU3436 P/44-VA
Vstupní napětí motoru: ~392 V
Parametry motoru: Výkon: 46,6 kW
Otáčky: 196/706 ot./min.
Chlazení: směs voda+glykol
Motorventilátor: PM FC035-4DQ.2C.A7
3x230V
Motorventilátor pulzního měniče: 2x radiální RH25M-2DK.3B.1R

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
10 313 dnes 4:2310.12. 0:49 9407
10 313 čt 8.12. 4:239.12. 0:49 9407
10 313 st 7.12. 4:238.12. 0:49 9407
10 312 út 6.12. 6:317.12. 0:29 9407
16 315 po 5.12. 16:215.12. 18:44 9407
 9  322 po 5.12. 6:395.12. 8:58 9407
 7  308 ne 4.12. 10:084.12. 20:39 9407
 7  301 so 3.12. 4:263.12. 20:54 9407
10 313 pá 2.12. 4:233.12. 0:49 9407
12+14 306 čt 1.12. 6:022.12. 0:51 9407
10 301 st 30.11. 5:0030.11. 19:40 9407*MU*1
12+14 315 út 29.11. 4:3829.11. 22:52 9407
10 311 po 28.11. 15:0429.11. 0:09 9407
12+14 305 po 28.11. 6:3828.11. 10:00 9407
10 304 ne 27.11. 4:4327.11. 22:29 9407
12+14 307 so 26.11. 4:4127.11. 0:31 9407
10 304 pá 25.11. 6:5526.11. 0:09 9407
 7  303 čt 24.11. 4:2624.11. 18:37 9407
12+14 306 st 23.11. 6:0224.11. 0:51 9407
 7  303 út 22.11. 4:2622.11. 18:37 9407
12+14 306 po 21.11. 6:0222.11. 0:51 9407
 7  302 ne 20.11. 4:2620.11. 21:09 9407
12+14 305 so 19.11. 4:4219.11. 23:31 9407
12+14 307 pá 18.11. 4:2219.11. 0:11 9407
10 301 čt 17.11. 4:2318.11. 0:29 9407
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události
*1 = povalení osoby u zast. Strážní DC

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.