Jiný vůz:

Podrobnosti vozu 15Tf ev. č. 9407

Domovská vozovna: Motol

Typ vozu: 15Tf

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2017

Dodání: 15. 3. 2017

Výrobní číslo: 10365

Profil kol: PR-1

Dveře: Ultimate

Sedadla: Pino (plastová). Výrobce: Vogelsitze. Červená (RAL 3001), šedá (RAL 6500)

Označovače: Mikroelektronika Camel Combi

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Vnitřní informační systém: Bustec

Klimatizace kabiny: Bahoza HVAC S78S

Klimatizace salonu: FAIVELEY 9645500

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 800.25

Najeto: cca 135 911 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 33,416 m
Délka skříně samostatně: 31,4 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3450 mm
Vzdálenost čepů: 7750 mm » 1900 mm » 7700 mm » 1900 mm » 7750 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 450 mm / 350 mm (nízkopodlažní vstup)
Počet míst k sezení: 61
Počet míst ke stání: 223
Maximální obsaditelnost: 284 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících bez klimatizační jednotky: 43790 kg
Bez cestujících s klimatizační jednotkou: 44300 kg
Maximální zátěž: 63700 kg
Hmotnost vnějších podvozků: 5250 kg
Hmotnost vnitřních podvozků: 4890 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,9 kN | 66,4 kN | 67,1 kN | 49,1 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová
Pulzní měnič: 4 pulzní měniče s IGBT SKiiP tranzistory s rekuperací
Statický měnič: SM 36.1 – 600V ss. » 3x400 V, 14 kW, 240 A + 600V ss. » 230 V, 2,5kW, 11A
Sběrač: Stemmann Fb800.25
Odpojovač/uzemňovač: 1PPAD51
Ventilační jednotka: KTV-1-15T
Klima kabiny řidiče: HVAC S78S
Spřáhlo: Skládací, mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s pražským typem hlavy
Typ a průměr kol: 666 mm s přítlačným kotoučem a pružnou vložkou GMT
Brzdy: Elektrohydraulická střadačová kotoučová brzda Dako K.P.T.010
Kolejnicová brzda FC63 70 kN, 40A, 102 kg (stupeň 1 - střední podvozky; stupeň 2 - všechny podvozky)
Řadič: Dynamický 0-1500A
Stupně řadiče: Jízda: Dynamický (0-1500A), 7x brzda, 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 16x HLU3436 P/44-VA
Vstupní napětí motoru: ~392 V
Parametry motoru: Výkon: 46,6 kW
Otáčky: 196/706 ot./min.
Chlazení: směs voda+glykol
Motorventilátor: PM FC035-4DQ.2C.A7
3x230V
Motorventilátor pulzního měniče: 2x radiální RH25M-2DK.3B.1R

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
25 708 pá 15.2. 5:3815.2. 19:55 9407
25 705 st 13.2. 13:5013.2. 19:33 9407
22 727 st 13.2. 6:2813.2. 9:24 9407
20 713 út 12.2. 6:1712.2. 23:24 9407
20 701 po 11.2. 6:3011.2. 19:11 9407
 1  706 so 9.2. 4:019.2. 22:39 9407
22 709 pá 8.2. 3:449.2. 0:36 9407
22 715 čt 7.2. 4:388.2. 1:16 9407
22 709 st 6.2. 3:447.2. 0:36 9407
25 712 út 5.2. 6:095.2. 22:58 9407
20 701 po 4.2. 6:304.2. 17:00 9407*MU
18 711 pá 1.2. 10:001.2. 18:22 9407*Z
22 727 st 30.1. 6:2830.1. 9:24 9407
26 710 út 29.1. 4:4329.1. 20:22 9407
22 709 po 28.1. 3:4429.1. 0:36 9407
22 721 ne 27.1. 9:0828.1. 0:32 9407
22 717 so 26.1. 4:0426.1. 23:02 9407
22 715 pá 25.1. 4:3826.1. 1:16 9407
22 709 čt 24.1. 3:4425.1. 0:36 9407
 1  708 st 23.1. 7:3023.1. 10:26 9407*Z1
25 712 út 22.1. 17:4022.1. 22:58 9407*Z2
20 704 út 22.1. 6:5722.1. 11:20 9407*MU*1
25 708 po 21.1. 5:4021.1. 19:55 9407
20 708 ne 20.1. 4:3220.1. 23:04 9407
20 704 so 19.1. 6:0620.1. 0:44 9407
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události
*Z = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9307
*Z1 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8338+8359
*Z2 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8361+8331
*1 = technická závada u zast. Thákurova ZC

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná v naší databázi. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.