Jiný vůz:

Informace o tramvaji 15T ev. č. 9407

Domovská vozovna: Motol

Typ vozu: 15Tf

Oficiální označení typu vozu: 15T

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2017

Dodání: 15. 3. 2017

Výrobní číslo: 10365

Profil kol: PR-1

Dveře: Ultimate

Sedadla: Pino (plastová). Výrobce: Vogelsitze. Červená (RAL 3001), šedá (RAL 6500)

Označovače: Mikroelektronika Camel Combi

Centrální počítač OIS: Apex DT-04

Vnitřní informační systém: Bustec

Klimatizace kabiny: Bahoza HVAC S78S

Klimatizace salonu: FAIVELEY 9645500

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 800.25

Najeto: cca 215 775 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 33,416 m
Délka skříně samostatně: 31,4 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3450 mm
Vzdálenost čepů: 7750 mm » 1900 mm » 7700 mm » 1900 mm » 7750 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 450 mm / 350 mm (nízkopodlažní vstup)
Počet míst k sezení: 61
Počet míst ke stání: 223
Maximální obsaditelnost: 284 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících bez klimatizační jednotky: 43790 kg
Bez cestujících s klimatizační jednotkou: 44300 kg
Maximální zátěž: 63700 kg
Hmotnost vnějších podvozků: 5250 kg
Hmotnost vnitřních podvozků: 4890 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,9 kN | 66,4 kN | 67,1 kN | 49,1 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová
Pulzní měnič: 4 pulzní měniče s IGBT SKiiP tranzistory s rekuperací
Statický měnič: SM 36.1 – 600V ss. » 3x400 V, 14 kW, 240 A + 600V ss. » 230 V, 2,5kW, 11A
Sběrač: Stemmann Fb800.25
Odpojovač/uzemňovač: 1PPAD51
Ventilační jednotka: KTV-1-15T
Klima kabiny řidiče: HVAC S78S
Spřáhlo: Skládací, mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s pražským typem hlavy
Typ a průměr kol: 666 mm s přítlačným kotoučem a pružnou vložkou GMT
Brzdy: Elektrohydraulická střadačová kotoučová brzda Dako K.P.T.010
Kolejnicová brzda FC63 70 kN, 40A, 102 kg (stupeň 1 - zadní podvozky; stupeň 2 - všechny podvozky)
Řadič: Dynamický 0-1500A
Stupně řadiče: Jízda: Dynamický (0-1500A), 7x brzda, 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 16x HLU3436 P/44-VA
Vstupní napětí motoru: ~392 V
Parametry motoru: Výkon: 46,6 kW
Otáčky: 196/706 ot./min.
Chlazení: směs voda+glykol
Motorventilátor: PM FC035-4DQ.2C.A7
3x230V
Motorventilátor pulzního měniče: 2x radiální RH25M-2DK.3B.1R

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
 9  316 ne 5.7. 7:436.7. 0:49 9407
16 309 so 4.7. 5:305.7. 0:33 9407
 3  308 pá 3.7. 5:154.7. 0:19 9407
 7  309 čt 2.7. 5:382.7. 22:27 9407
 7  303 út 30.6. 4:4330.6. 19:52 9407
 9  302 po 29.6. 6:3830.6. 0:19 9407
 9  301 pá 26.6. 5:3926.6. 20:14 9407
 3  312 čt 25.6. 5:0325.6. 20:09 9407
 3  312 st 24.6. 5:0324.6. 20:09 9407
16 304 út 23.6. 5:1024.6. 0:53 9407
12 307 po 22.6. 4:5222.6. 20:10 9407
 9  312 ne 21.6. 4:5322.6. 0:09 9407
20 309 pá 19.6. 6:3620.6. 1:05 9407
 9  330 čt 18.6. 6:1818.6. 8:58 9407
12 304 st 17.6. 4:3718.6. 0:55 9407
16 319 út 16.6. 6:1316.6. 9:31 9407
 3  304 po 15.6. 5:2215.6. 21:39 9407
22 327 pá 12.6. 5:3412.6. 18:20 9407*MU
 9  323 st 10.6. 5:0211.6. 0:49 9407
 9  308 út 9.6. 6:099.6. 23:50 9407
 3  314 po 8.6. 4:548.6. 20:32 9407
12 301 ne 7.6. 4:378.6. 1:20 9407
10 310 so 6.6. 4:187.6. 1:24 9407
16 307 pá 5.6. 6:065.6. 22:53 9407
 9  330 čt 4.6. 6:184.6. 8:58 9407
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.