Jiný vůz:

Podrobnosti vozu 15Tf ev. č. 9407

Domovská vozovna: Motol

Typ vozu: 15Tf

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2017

Dodání: 15. 3. 2017

Výrobní číslo: 10365

Profil kol: PR-1

Dveře: Ultimate

Sedadla: Pino (plastová). Výrobce: Vogelsitze. Červená (RAL 3001), šedá (RAL 6500)

Označovače: Mikroelektronika Camel Combi

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Vnitřní informační systém: Bustec

Klimatizace kabiny: Bahoza HVAC S78S

Klimatizace salonu: FAIVELEY 9645500

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 800.25

Najeto: cca 69 040 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 33,416 m
Délka skříně samostatně: 31,4 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3450 mm
Vzdálenost čepů: 7750 mm » 1900 mm » 7700 mm » 1900 mm » 7750 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 450 mm / 350 mm (nízkopodlažní vstup)
Počet míst k sezení: 61
Počet míst ke stání: 223
Maximální obsaditelnost: 284 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících bez klimatizační jednotky: 43790 kg
Bez cestujících s klimatizační jednotkou: 44300 kg
Maximální zátěž: 63700 kg
Hmotnost vnějších podvozků: 5250 kg
Hmotnost vnitřních podvozků: 4890 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,9 kN | 66,4 kN | 67,1 kN | 49,1 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová
Pulzní měnič: 4 pulzní měniče s IGBT SKiiP tranzistory s rekuperací
Statický měnič: SM 36.1 – 600V ss. » 3x400 V, 14 kW, 240 A + 600V ss. » 230 V, 2,5kW, 11A
Sběrač: Stemmann Fb800.25
Odpojovač/uzemňovač: 1PPAD51
Ventilační jednotka: KTV-1-15T
Klima kabiny řidiče: HVAC S78S
Spřáhlo: Skládací, mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s pražským typem hlavy
Typ a průměr kol: 666 mm s přítlačným kotoučem a pružnou vložkou GMT
Brzdy: Elektrohydraulická střadačová kotoučová brzda Dako K.P.T.010
Kolejnicová brzda FC63 70 kN, 40A, 102 kg (stupeň 1 - střední podvozky; stupeň 2 - všechny podvozky)
Řadič: Dynamický 0-1500A
Stupně řadiče: Jízda: Dynamický (0-1500A), 7x brzda, 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 16x HLU3436 P/44-VA
Vstupní napětí motoru: ~392 V
Parametry motoru: Výkon: 46,6 kW
Otáčky: 196/706 ot./min.
Chlazení: směs voda+glykol
Motorventilátor: PM FC035-4DQ.2C.A7
3x230V
Motorventilátor pulzního měniče: 2x radiální RH25M-2DK.3B.1R

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
 9  310 st 25.4. 6:5125.4. 23:39 9407
 9  316 út 24.4. 5:0925.4. 0:19 9407
16 323 po 23.4. 15:0424.4. 0:14 9407
 9  325 po 23.4. 6:2723.4. 8:59 9407
 9  308 ne 22.4. 4:3323.4. 0:10 9407
16 317 so 21.4. 8:3521.4. 23:44 9407
 9  303 pá 20.4. 6:1920.4. 18:33 9407
 9  301 čt 19.4. 4:1319.4. 18:29 9407
20 303 st 18.4. 5:1219.4. 1:32 9407
 9  312 út 17.4. 4:5317.4. 21:30 9407
16 309 po 16.4. 6:4816.4. 19:26 9407
 7  307 ne 15.4. 4:2115.4. 21:17 9407
5+14 304 so 14.4. 5:2514.4. 21:18 9407*Z
16 325 pá 13.4. 5:4214.4. 0:34 9407
 9  310 čt 12.4. 6:5112.4. 23:39 9407
16 321 st 11.4. 5:2711.4. 20:17 9407
 5  308 út 10.4. 6:2510.4. 19:22 9407
20 310 po 9.4. 6:1210.4. 0:52 9407
15 302 ne 8.4. 6:168.4. 20:59 9407
12 309 so 7.4. 6:368.4. 1:24 9407
 9  308 pá 6.4. 6:396.4. 18:53 9407
 9  308 čt 5.4. 6:395.4. 18:53 9407
12 302 st 4.4. 4:394.4. 21:18 9407
16 334 út 3.4. 16:113.4. 21:11 9407
16 323 út 3.4. 6:073.4. 8:45 9407
*Z = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9401

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná v naší databázi. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.