Jiný vůz:

Informace o tramvaji 15T ev. č. 9406

Domovská vozovna: Motol

Typ vozu: 15Tf

Oficiální označení typu vozu: 15T

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2017

Dodání: 8. 3. 2017

Výrobní číslo: 10364

Profil kol: PR-1

Dveře: Ultimate

Sedadla: Pino (plastová). Výrobce: Vogelsitze. Červená (RAL 3001), šedá (RAL 6500)

Označovače: Mikroelektronika Camel Combi

Centrální počítač OIS: Apex DT-04

Vnitřní informační systém: Bustec

Klimatizace kabiny: Bahoza HVAC S78S

Klimatizace salonu: FAIVELEY 9645500

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 800.25

Poznámka: Vůz s testovacím zařízením

Najeto: cca 166 440 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 33,416 m
Délka skříně samostatně: 31,4 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3450 mm
Vzdálenost čepů: 7750 mm » 1900 mm » 7700 mm » 1900 mm » 7750 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 450 mm / 350 mm (nízkopodlažní vstup)
Počet míst k sezení: 61
Počet míst ke stání: 223
Maximální obsaditelnost: 284 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících bez klimatizační jednotky: 43790 kg
Bez cestujících s klimatizační jednotkou: 44300 kg
Maximální zátěž: 63700 kg
Hmotnost vnějších podvozků: 5250 kg
Hmotnost vnitřních podvozků: 4890 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,9 kN | 66,4 kN | 67,1 kN | 49,1 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová
Pulzní měnič: 4 pulzní měniče s IGBT SKiiP tranzistory s rekuperací
Statický měnič: SM 36.1 – 600V ss. » 3x400 V, 14 kW, 240 A + 600V ss. » 230 V, 2,5kW, 11A
Sběrač: Stemmann Fb800.25
Odpojovač/uzemňovač: 1PPAD51
Ventilační jednotka: KTV-1-15T
Klima kabiny řidiče: HVAC S78S
Spřáhlo: Skládací, mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s pražským typem hlavy
Typ a průměr kol: 666 mm s přítlačným kotoučem a pružnou vložkou GMT
Brzdy: Elektrohydraulická střadačová kotoučová brzda Dako K.P.T.010
Kolejnicová brzda FC63 70 kN, 40A, 102 kg (stupeň 1 - střední podvozky; stupeň 2 - všechny podvozky)
Řadič: Dynamický 0-1500A
Stupně řadiče: Jízda: Dynamický (0-1500A), 7x brzda, 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 16x HLU3436 P/44-VA
Vstupní napětí motoru: ~392 V
Parametry motoru: Výkon: 46,6 kW
Otáčky: 196/706 ot./min.
Chlazení: směs voda+glykol
Motorventilátor: PM FC035-4DQ.2C.A7
3x230V
Motorventilátor pulzního měniče: 2x radiální RH25M-2DK.3B.1R

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
25 713 st 22.1. 4:2023.1. 1:44 9406
18 701 út 21.1. 6:0321.1. 19:02 9406
18 706 po 20.1. 14:5220.1. 19:49 9406
26 714 po 20.1. 7:1120.1. 10:08 9406
22 711 čt 16.1. 4:2316.1. 22:03 9406
26 707 st 15.1. 6:3916.1. 1:01 9406
22 714 út 14.1. 5:3614.1. 19:38 9406
 1  703 po 13.1. 5:0113.1. 20:46 9406
26 706 ne 12.1. 6:3313.1. 0:21 9406
22 712 so 11.1. 5:5512.1. 0:33 9406
25 709 pá 10.1. 5:5210.1. 22:24 9406
25 709 čt 9.1. 5:529.1. 22:24 9406
 1  713 st 8.1. 6:058.1. 20:16 9406
18 701 út 7.1. 6:037.1. 19:02 9406
22 731 po 6.1. 6:366.1. 20:11 9406
20 708 ne 5.1. 4:325.1. 23:04 9406
18 704 so 4.1. 4:164.1. 22:50 9406
22 718 pá 3.1. 6:153.1. 23:53 9406
20 703 čt 2.1. 6:162.1. 21:57 9406
Rok 2019
1+96 766 út 31.12. 5:451.1. 6:55 9406
22 714 po 30.12. 4:0431.12. 0:33 9406
 1  707 ne 29.12. 4:4130.12. 1:22 9406
22 715 so 28.12. 4:1528.12. 22:33 9406
22 725 pá 27.12. 5:3628.12. 1:14 9406
20 701 čt 26.12. 4:5226.12. 23:44 9406


Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.