Jiný vůz:

Podrobnosti vozu 15Tf ev. č. 9406

Domovská vozovna: Motol

Typ vozu: 15Tf

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2017

Dodání: 8. 3. 2017

Výrobní číslo: 10364

Profil kol: PR-1

Dveře: Ultimate

Sedadla: Pino (plastová). Výrobce: Vogelsitze. Červená (RAL 3001), šedá (RAL 6500)

Označovače: Mikroelektronika Camel Combi

Centrální počítač OIS: Apex DT-04

Vnitřní informační systém: Bustec

Klimatizace kabiny: Bahoza HVAC S78S

Klimatizace salonu: FAIVELEY 9645500

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 800.25

Poznámka: Vůz s testovacím zařízením

Najeto: cca 117 285 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 33,416 m
Délka skříně samostatně: 31,4 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3450 mm
Vzdálenost čepů: 7750 mm » 1900 mm » 7700 mm » 1900 mm » 7750 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 450 mm / 350 mm (nízkopodlažní vstup)
Počet míst k sezení: 61
Počet míst ke stání: 223
Maximální obsaditelnost: 284 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících bez klimatizační jednotky: 43790 kg
Bez cestujících s klimatizační jednotkou: 44300 kg
Maximální zátěž: 63700 kg
Hmotnost vnějších podvozků: 5250 kg
Hmotnost vnitřních podvozků: 4890 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,9 kN | 66,4 kN | 67,1 kN | 49,1 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová
Pulzní měnič: 4 pulzní měniče s IGBT SKiiP tranzistory s rekuperací
Statický měnič: SM 36.1 – 600V ss. » 3x400 V, 14 kW, 240 A + 600V ss. » 230 V, 2,5kW, 11A
Sběrač: Stemmann Fb800.25
Odpojovač/uzemňovač: 1PPAD51
Ventilační jednotka: KTV-1-15T
Klima kabiny řidiče: HVAC S78S
Spřáhlo: Skládací, mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s pražským typem hlavy
Typ a průměr kol: 666 mm s přítlačným kotoučem a pružnou vložkou GMT
Brzdy: Elektrohydraulická střadačová kotoučová brzda Dako K.P.T.010
Kolejnicová brzda FC63 70 kN, 40A, 102 kg (stupeň 1 - střední podvozky; stupeň 2 - všechny podvozky)
Řadič: Dynamický 0-1500A
Stupně řadiče: Jízda: Dynamický (0-1500A), 7x brzda, 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 16x HLU3436 P/44-VA
Vstupní napětí motoru: ~392 V
Parametry motoru: Výkon: 46,6 kW
Otáčky: 196/706 ot./min.
Chlazení: směs voda+glykol
Motorventilátor: PM FC035-4DQ.2C.A7
3x230V
Motorventilátor pulzního měniče: 2x radiální RH25M-2DK.3B.1R

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
20 303 út 23.4. 5:1224.4. 1:33 9406
 9  317 pá 19.4. 5:3320.4. 0:49 9406
 5  301 čt 18.4. 5:1818.4. 23:00 9406
10 303 st 17.4. 6:0617.4. 22:54 9406
 4  308 út 16.4. 14:0916.4. 19:39 9406
16 314 út 16.4. 7:0216.4. 10:05 9406
 9  301 po 15.4. 4:1315.4. 18:28 9406
17 306 ne 14.4. 9:3715.4. 1:14 9406
 9  302 so 13.4. 5:5314.4. 1:09 9406
20 301 pá 12.4. 6:1213.4. 0:13 9406
20 327 čt 11.4. 3:5911.4. 21:42 9406
10 315 st 10.4. 4:3811.4. 0:24 9406
20 315 út 9.4. 4:5210.4. 1:13 9406
12 301 po 8.4. 4:218.4. 23:40 9406
12 301 ne 7.4. 8:568.4. 1:23 9406
9+22 313 so 6.4. 4:537.4. 0:19 9406
10 315 pá 5.4. 4:386.4. 0:24 9406
 9  319 čt 4.4. 5:174.4. 21:59 9406
 7  302 st 3.4. 4:413.4. 21:01 9406
 7  303 po 1.4. 13:151.4. 21:16 9406*Z
 9  334 po 1.4. 7:091.4. 9:39 9406
 9  316 pá 29.3. 5:0930.3. 0:19 9406
10 314 čt 28.3. 4:1829.3. 0:04 9406
 9  330 st 27.3. 5:5128.3. 1:09 9406
 7  311 út 26.3. 5:5826.3. 22:31 9406
*Z = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9407

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná v naší databázi. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.