Jiný vůz:

Informace o tramvaji 15T ev. č. 9406

Domovská vozovna: Motol

Oficiální označení typu vozu: 15T

Neoficiální označení: 15Tf

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2017

Dodání: 8. 3. 2017

Výrobní číslo: 10364

Profil kol: PR-1

Dveře: Ultimate

Sedadla: Pino (plastová). Výrobce: Vogelsitze. Červená (RAL 3001), šedá (RAL 6500)

Centrální počítač OIS: Apex DT-04

Vnitřní informační systém: Bustec

Klimatizace kabiny: Bahoza HVAC S78S

Klimatizace salonu: Bahoza KLMT 15002

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 800.25

Poznámka: Vůz s testovacím zařízením

Najeto: cca 234 141 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 33,416 m
Délka skříně samostatně: 31,4 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3450 mm
Vzdálenost čepů: 7750 mm » 1900 mm » 7700 mm » 1900 mm » 7750 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 450 mm / 350 mm (nízkopodlažní vstup)
Počet míst k sezení: 61
Počet míst ke stání: 223
Maximální obsaditelnost: 284 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících bez klimatizační jednotky: 43790 kg
Bez cestujících s klimatizační jednotkou: 44300 kg
Maximální zátěž: 63700 kg
Hmotnost vnějších podvozků: 5250 kg
Hmotnost vnitřních podvozků: 4890 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,9 kN | 66,4 kN | 67,1 kN | 49,1 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová
Pulzní měnič: 4 pulzní měniče s IGBT SKiiP tranzistory s rekuperací
Statický měnič: SM 36.1 – 600V ss. » 3x400 V, 14 kW, 240 A + 600V ss. » 230 V, 2,5kW, 11A
Sběrač: Stemmann Fb800.25
Odpojovač/uzemňovač: 1PPAD51
Ventilační jednotka: KTV-1-15T
Klima kabiny řidiče: HVAC S78S
Spřáhlo: Skládací, mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s pražským typem hlavy
Typ a průměr kol: 666 mm s přítlačným kotoučem a pružnou vložkou GMT
Brzdy: Elektrohydraulická střadačová kotoučová brzda Dako K.P.T.010
Kolejnicová brzda FC63 70 kN, 40A, 102 kg (stupeň 1 - zadní podvozky; stupeň 2 - všechny podvozky)
Řadič: Dynamický 0-1500A
Stupně řadiče: Jízda: Dynamický (0-1500A), 7x brzda, 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 16x HLU3436 P/44-VA
Vstupní napětí motoru: ~392 V
Parametry motoru: Výkon: 46,6 kW
Otáčky: 196/706 ot./min.
Chlazení: směs voda+glykol
Motorventilátor: PM FC035-4DQ.2C.A7
3x230V
Motorventilátor pulzního měniče: 2x radiální RH25M-2DK.3B.1R

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
 9  305 čt 22.4. 6:0222.4. 20:59 9406
 9  302 st 21.4. 5:4121.4. 20:18 9406
 9  308 út 20.4. 16:2020.4. 20:42 9406*Z
Zvl 339 út 20.4. 7:0020.4. 9:30 9406*1
 9  310 po 19.4. 6:2019.4. 20:57 9406
 9  321 po 22.3. 4:5322.3. 13:30 9406*MU*2
22 307 ne 21.3. 8:0321.3. 22:20 9406
 9  314 so 20.3. 7:1120.3. 21:59 9406
 9  328 pá 19.3. 5:3719.3. 23:09 9406
 9  310 čt 18.3. 6:2018.3. 20:57 9406
 9  310 st 17.3. 6:2017.3. 20:57 9406
 9  324 út 16.3. 5:0916.3. 19:46 9406
 9  328 po 15.3. 5:3715.3. 23:09 9406
 9  319 ne 14.3. 8:0014.3. 22:39 9406
 9  312 so 13.3. 4:3313.3. 21:40 9406
 9  304 pá 12.3. 5:5212.3. 20:28 9406
 9  308 čt 11.3. 6:1111.3. 20:42 9406
 9  304 st 10.3. 5:5210.3. 20:28 9406
 9  327 út 9.3. 5:299.3. 22:59 9406
36 302 po 8.3. 16:288.3. 19:36 9406
36 319 po 8.3. 5:128.3. 8:18 9406
 9  302 ne 7.3. 10:387.3. 22:49 9406
 4  302 pá 5.3. 15:325.3. 19:30 9406
 4  302 pá 5.3. 5:515.3. 9:44 9406
 9  310 čt 4.3. 6:204.3. 20:57 9406
*Z = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9360
*1 = krycí vlak při vlečení vadného vozu 9102 vozem 9272
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události
*2 = nehoda s osobním vozem v Jindřišské ZC

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.