Jiný vůz:

Informace o tramvaji 15T ev. č. 9406

Domovská vozovna: Motol

Oficiální označení typu vozu: 15T

Neoficiální označení: 15Tf

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2017

Dodání: 8. 3. 2017

Výrobní číslo: 10364

Profil kol: PR-1

Dveře: Ultimate

Sedadla: Pino (plastová). Výrobce: Vogelsitze. Červená (RAL 3001), šedá (RAL 6500)

Označovače: Mikroelektronika Camel Combi

Centrální počítač OIS: Apex DT-04

Vnitřní informační systém: Bustec

Klimatizace kabiny: Bahoza HVAC S78S

Klimatizace salonu: FAIVELEY 9645500

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 800.25

Poznámka: Vůz s testovacím zařízením

Najeto: cca 209 451 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 33,416 m
Délka skříně samostatně: 31,4 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3450 mm
Vzdálenost čepů: 7750 mm » 1900 mm » 7700 mm » 1900 mm » 7750 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 450 mm / 350 mm (nízkopodlažní vstup)
Počet míst k sezení: 61
Počet míst ke stání: 223
Maximální obsaditelnost: 284 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících bez klimatizační jednotky: 43790 kg
Bez cestujících s klimatizační jednotkou: 44300 kg
Maximální zátěž: 63700 kg
Hmotnost vnějších podvozků: 5250 kg
Hmotnost vnitřních podvozků: 4890 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,9 kN | 66,4 kN | 67,1 kN | 49,1 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová
Pulzní měnič: 4 pulzní měniče s IGBT SKiiP tranzistory s rekuperací
Statický měnič: SM 36.1 – 600V ss. » 3x400 V, 14 kW, 240 A + 600V ss. » 230 V, 2,5kW, 11A
Sběrač: Stemmann Fb800.25
Odpojovač/uzemňovač: 1PPAD51
Ventilační jednotka: KTV-1-15T
Klima kabiny řidiče: HVAC S78S
Spřáhlo: Skládací, mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s pražským typem hlavy
Typ a průměr kol: 666 mm s přítlačným kotoučem a pružnou vložkou GMT
Brzdy: Elektrohydraulická střadačová kotoučová brzda Dako K.P.T.010
Kolejnicová brzda FC63 70 kN, 40A, 102 kg (stupeň 1 - zadní podvozky; stupeň 2 - všechny podvozky)
Řadič: Dynamický 0-1500A
Stupně řadiče: Jízda: Dynamický (0-1500A), 7x brzda, 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 16x HLU3436 P/44-VA
Vstupní napětí motoru: ~392 V
Parametry motoru: Výkon: 46,6 kW
Otáčky: 196/706 ot./min.
Chlazení: směs voda+glykol
Motorventilátor: PM FC035-4DQ.2C.A7
3x230V
Motorventilátor pulzního měniče: 2x radiální RH25M-2DK.3B.1R

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
 9  332 út 29.9. 6:3329.9. 9:14 9406
 9  314 so 26.9. 7:1127.9. 0:29 9406
 4  305 pá 25.9. 6:1325.9. 9:50 9406
 9  310 čt 24.9. 6:5424.9. 20:57 9406
 3  318 st 23.9. 5:4023.9. 9:25 9406
10 304 út 22.9. 6:3223.9. 1:24 9406
17 302 pá 18.9. 5:2918.9. 21:34 9406
17 304 čt 17.9. 5:5218.9. 0:54 9406
10 305 st 16.9. 6:5516.9. 22:44 9406
 9  308 út 15.9. 6:0915.9. 20:42 9406
 9  310 po 14.9. 6:5414.9. 20:57 9406
 9  304 pá 11.9. 6:1911.9. 20:28 9406
 9  308 čt 10.9. 6:0910.9. 20:42 9406
 7  304 st 9.9. 5:539.9. 20:37 9406
15 303 út 8.9. 5:568.9. 20:43 9406
20 306 po 7.9. 6:368.9. 1:05 9406
 9  304 pá 4.9. 6:194.9. 20:28 9406
22 311 čt 3.9. 5:183.9. 20:20 9406
22 302 st 2.9. 6:102.9. 22:13 9406
 9  308 út 1.9. 6:091.9. 20:42 9406
16 304 po 31.8. 5:101.9. 0:53 9406
22 320 pá 28.8. 5:2028.8. 19:44 9406
 4  317 čt 27.8. 5:1227.8. 19:38 9406
25 309 st 26.8. 5:1826.8. 22:11 9406
 4  309 út 25.8. 5:4226.8. 0:33 9406


Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.