Jiný vůz:

Podrobnosti vozu 15Tf ev. č. 9406

Domovská vozovna: Motol

Typ vozu: 15Tf

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2017

Dodání: 8. 3. 2017

Výrobní číslo: 10364

Profil kol: PR-1

Dveře: Ultimate

Sedadla: Pino (plastová). Výrobce: Vogelsitze. Červená (RAL 3001), šedá (RAL 6500)

Označovače: Mikroelektronika Camel Combi

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Vnitřní informační systém: Bustec

Klimatizace kabiny: Bahoza HVAC S78S

Klimatizace salonu: FAIVELEY 9645500

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 800.25

Poznámka: Vůz s testovacím zařízením

Najeto: cca 93 638 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 33,416 m
Délka skříně samostatně: 31,4 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3450 mm
Vzdálenost čepů: 7750 mm » 1900 mm » 7700 mm » 1900 mm » 7750 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 450 mm / 350 mm (nízkopodlažní vstup)
Počet míst k sezení: 61
Počet míst ke stání: 223
Maximální obsaditelnost: 284 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících bez klimatizační jednotky: 43790 kg
Bez cestujících s klimatizační jednotkou: 44300 kg
Maximální zátěž: 63700 kg
Hmotnost vnějších podvozků: 5250 kg
Hmotnost vnitřních podvozků: 4890 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,9 kN | 66,4 kN | 67,1 kN | 49,1 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová
Pulzní měnič: 4 pulzní měniče s IGBT SKiiP tranzistory s rekuperací
Statický měnič: SM 36.1 – 600V ss. » 3x400 V, 14 kW, 240 A + 600V ss. » 230 V, 2,5kW, 11A
Sběrač: Stemmann Fb800.25
Odpojovač/uzemňovač: 1PPAD51
Ventilační jednotka: KTV-1-15T
Klima kabiny řidiče: HVAC S78S
Spřáhlo: Skládací, mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s pražským typem hlavy
Typ a průměr kol: 666 mm s přítlačným kotoučem a pružnou vložkou GMT
Brzdy: Elektrohydraulická střadačová kotoučová brzda Dako K.P.T.010
Kolejnicová brzda FC63 70 kN, 40A, 102 kg (stupeň 1 - střední podvozky; stupeň 2 - všechny podvozky)
Řadič: Dynamický 0-1500A
Stupně řadiče: Jízda: Dynamický (0-1500A), 7x brzda, 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 16x HLU3436 P/44-VA
Vstupní napětí motoru: ~392 V
Parametry motoru: Výkon: 46,6 kW
Otáčky: 196/706 ot./min.
Chlazení: směs voda+glykol
Motorventilátor: PM FC035-4DQ.2C.A7
3x230V
Motorventilátor pulzního měniče: 2x radiální RH25M-2DK.3B.1R

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
10 302 so 15.12. 4:3815.12. 23:24 9406
 5  304 pá 14.12. 5:4914.12. 21:09 9406
12 302 čt 13.12. 4:3914.12. 1:51 9406
20 303 st 12.12. 5:1213.12. 1:33 9406
10 318 út 11.12. 14:3712.12. 0:44 9406
15 305 út 11.12. 5:5611.12. 9:41 9406
 7  307 po 10.12. 15:1210.12. 21:52 9406
15 305 po 10.12. 5:5610.12. 9:41 9406
 9  317 ne 9.12. 10:0610.12. 0:49 9406
10 303 so 8.12. 4:589.12. 0:04 9406
 7  303 pá 7.12. 5:017.12. 23:08 9406
 9  329 st 5.12. 4:435.12. 9:19 9406
12 312 út 4.12. 14:355.12. 1:03 9406
 7  307 út 4.12. 5:164.12. 9:59 9406
 5  302 po 3.12. 14:503.12. 20:54 9406
 9  329 po 3.12. 4:433.12. 9:19 9406
9+10 312 ne 2.12. 9:403.12. 1:04 9406*Z
9+16 319 so 1.12. 8:352.12. 0:56 9406
16 108 pá 30.11. 16:5030.11. 18:45 9406*Z1
15 311 pá 30.11. 6:4230.11. 10:30 9406*MU
 9  315 čt 29.11. 5:0230.11. 0:09 9406
 7  303 st 28.11. 5:0128.11. 23:08 9406
10 315 út 27.11. 4:3828.11. 0:24 9406
 9  324 po 26.11. 5:3627.11. 0:39 9406
32 307 ne 25.11. 7:5726.11. 0:05 9406
*Z = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9243
*Z1 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9084
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná v naší databázi. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.