Jiný vůz:

Informace o tramvaji 15T ev. č. 9406

Domovská vozovna: Motol

Typ vozu: 15Tf

Oficiální označení typu vozu: 15T

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2017

Dodání: 8. 3. 2017

Výrobní číslo: 10364

Profil kol: PR-1

Dveře: Ultimate

Sedadla: Pino (plastová). Výrobce: Vogelsitze. Červená (RAL 3001), šedá (RAL 6500)

Označovače: Mikroelektronika Camel Combi

Centrální počítač OIS: Apex DT-04

Vnitřní informační systém: Bustec

Klimatizace kabiny: Bahoza HVAC S78S

Klimatizace salonu: FAIVELEY 9645500

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 800.25

Poznámka: Vůz s testovacím zařízením

Najeto: cca 135 525 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 33,416 m
Délka skříně samostatně: 31,4 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3450 mm
Vzdálenost čepů: 7750 mm » 1900 mm » 7700 mm » 1900 mm » 7750 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 450 mm / 350 mm (nízkopodlažní vstup)
Počet míst k sezení: 61
Počet míst ke stání: 223
Maximální obsaditelnost: 284 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících bez klimatizační jednotky: 43790 kg
Bez cestujících s klimatizační jednotkou: 44300 kg
Maximální zátěž: 63700 kg
Hmotnost vnějších podvozků: 5250 kg
Hmotnost vnitřních podvozků: 4890 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,9 kN | 66,4 kN | 67,1 kN | 49,1 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová
Pulzní měnič: 4 pulzní měniče s IGBT SKiiP tranzistory s rekuperací
Statický měnič: SM 36.1 – 600V ss. » 3x400 V, 14 kW, 240 A + 600V ss. » 230 V, 2,5kW, 11A
Sběrač: Stemmann Fb800.25
Odpojovač/uzemňovač: 1PPAD51
Ventilační jednotka: KTV-1-15T
Klima kabiny řidiče: HVAC S78S
Spřáhlo: Skládací, mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s pražským typem hlavy
Typ a průměr kol: 666 mm s přítlačným kotoučem a pružnou vložkou GMT
Brzdy: Elektrohydraulická střadačová kotoučová brzda Dako K.P.T.010
Kolejnicová brzda FC63 70 kN, 40A, 102 kg (stupeň 1 - střední podvozky; stupeň 2 - všechny podvozky)
Řadič: Dynamický 0-1500A
Stupně řadiče: Jízda: Dynamický (0-1500A), 7x brzda, 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 16x HLU3436 P/44-VA
Vstupní napětí motoru: ~392 V
Parametry motoru: Výkon: 46,6 kW
Otáčky: 196/706 ot./min.
Chlazení: směs voda+glykol
Motorventilátor: PM FC035-4DQ.2C.A7
3x230V
Motorventilátor pulzního měniče: 2x radiální RH25M-2DK.3B.1R

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
16 309 ne 25.8. 5:1026.8. 0:14 9406
 3  301 so 24.8. 4:2724.8. 23:40 9406
15 305 pá 23.8. 5:5623.8. 21:14 9406
10 310 st 14.8. 5:3815.8. 1:04 9406
 5  141 út 13.8. 7:3013.8. 21:42 9406*Z
 7  104 ne 11.8. 5:0311.8. 21:29 9406
 5  104 so 10.8. 5:3610.8. 21:05 9406
16 307 pá 9.8. 5:089.8. 22:37 9406
 9  309 čt 8.8. 5:029.8. 0:09 9406
 9  319 út 6.8. 5:417.8. 0:39 9406
 9  320 po 5.8. 7:155.8. 9:42 9406
15 110 čt 25.7. 4:3225.7. 21:38 9406
24 109 st 24.7. 6:3624.7. 20:09 9406
24 107 út 23.7. 6:1623.7. 19:49 9406
15 106 po 22.7. 5:1222.7. 19:30 9406
 7  108 ne 21.7. 16:1522.7. 0:44 9406*Z1
 7  102 so 20.7. 4:4321.7. 1:04 9406
24 108 pá 19.7. 6:2619.7. 19:59 9406
 7  104 čt 18.7. 6:0118.7. 21:29 9406
15 110 pá 12.7. 5:4512.7. 22:10 9406
 5  101 čt 11.7. 4:4912.7. 0:50 9406
 5  106 st 10.7. 5:4010.7. 20:08 9406
15 110 út 9.7. 5:459.7. 22:10 9406
 7  108 po 8.7. 6:319.7. 0:44 9406
12 301 ne 7.7. 8:528.7. 1:45 9406
*Z = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9408
*Z1 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9387

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.