Jiný vůz:

Podrobnosti vozu 15Tf ev. č. 9406

Domovská vozovna: Motol

Typ vozu: 15Tf

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2017

Dodání: 8. 3. 2017

Výrobní číslo: 10364

Profil kol: PR-1

Dveře: Ultimate

Sedadla: Pino (plastová). Výrobce: Vogelsitze. Červená (RAL 3001), šedá (RAL 6500)

Označovače: Mikroelektronika Camel Combi

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Vnitřní informační systém: Bustec

Klimatizace kabiny: Bahoza HVAC S78S

Klimatizace salonu: FAIVELEY 9645500

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 800.25

Poznámka: Vůz s testovacím zařízením

Najeto: cca 39 308 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 33,416 m
Délka skříně samostatně: 31,4 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3450 mm
Vzdálenost čepů: 7750 mm » 1900 mm » 7700 mm » 1900 mm » 7750 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 450 mm / 350 mm (nízkopodlažní vstup)
Počet míst k sezení: 61
Počet míst ke stání: 223
Maximální obsaditelnost: 284 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících bez klimatizační jednotky: 43790 kg
Bez cestujících s klimatizační jednotkou: 44300 kg
Maximální zátěž: 63700 kg
Hmotnost vnějších podvozků: 5250 kg
Hmotnost vnitřních podvozků: 4890 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,9 kN | 66,4 kN | 67,1 kN | 49,1 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová
Pulzní měnič: 4 pulzní měniče s IGBT SKiiP tranzistory s rekuperací
Statický měnič: SM 36.1 – 600V ss. » 3x400 V, 14 kW, 240 A + 600V ss. » 230 V, 2,5kW, 11A
Sběrač: Stemmann Fb800.25
Odpojovač/uzemňovač: 1PPAD51
Ventilační jednotka: KTV-1-15T
Klima kabiny řidiče: HVAC S78S
Spřáhlo: Skládací, mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s pražským typem hlavy
Typ a průměr kol: 666 mm s přítlačným kotoučem a pružnou vložkou GMT
Brzdy: Elektrohydraulická střadačová kotoučová brzda Dako K.P.T.010
Kolejnicová brzda FC63 70 kN, 40A, 102 kg (stupeň 1 - střední podvozky; stupeň 2 - všechny podvozky)
Řadič: Dynamický 0-1500A
Stupně řadiče: Jízda: Dynamický (0-1500A), 7x brzda, 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 16x HLU3436 P/44-VA
Vstupní napětí motoru: ~392 V
Parametry motoru: Výkon: 46,6 kW
Otáčky: 196/706 ot./min.
Chlazení: směs voda+glykol
Motorventilátor: PM FC035-4DQ.2C.A7
3x230V
Motorventilátor pulzního měniče: 2x radiální RH25M-2DK.3B.1R

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
9 814 út 9.1. 19:309.1. 20:39 9406*Z
Rok 2017
20 302 po 27.11. 14:5227.11. 21:30 9406*MU
9 334 po 27.11. 7:0927.11. 9:39 9406
15 301 ne 26.11. 4:1426.11. 20:53 9406
10 302 so 25.11. 4:3825.11. 23:24 9406
9 321 pá 24.11. 5:2125.11. 0:31 9406
9 303 čt 23.11. 6:1923.11. 18:33 9406
9 301 st 22.11. 4:1322.11. 18:28 9406
5 302 út 21.11. 14:5022.11. 1:28 9406
16 314 út 21.11. 7:2821.11. 10:29 9406
12 305 ne 19.11. 4:4219.11. 21:58 9406
17 328 čt 16.11. 6:2017.11. 0:54 9406
7 304 po 13.11. 5:5913.11. 14:35 9406*MU
7 308 ne 12.11. 13:3012.11. 21:29 9406
7 305 so 11.11. 4:4411.11. 20:44 9406
9 330 pá 10.11. 5:5111.11. 1:09 9406
5 308 čt 9.11. 6:279.11. 19:27 9406
17 326 st 8.11. 6:098.11. 19:35 9406
9 325 út 7.11. 15:217.11. 19:52 9406
24 315 út 7.11. 6:157.11. 9:22 9406
9 319 po 6.11. 5:176.11. 21:59 9406
9 316 pá 3.11. 5:094.11. 0:19 9406
7 304 čt 2.11. 5:592.11. 20:38 9406
9 308 st 1.11. 6:391.11. 18:53 9406
16 314 út 31.10. 15:2731.10. 18:20 9406
*Z = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8714+8721
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná v naší databázi. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.