Jiný vůz:

Informace o tramvaji 15T ev. č. 9406

Domovská vozovna: Motol

Oficiální označení typu vozu: 15T

Neoficiální označení: 15Tf

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2017

Dodání: 8. 3. 2017

Výrobní číslo: 10364

Profil kol: K

Dveře: Ultimate

Sedadla: Pino (plastová). Výrobce: Vogelsitze. Červená (RAL 3001), šedá (RAL 6500)

Centrální počítač OIS: Apex DT-04

Vnitřní informační systém: Bustec

Klimatizace kabiny: Bahoza HVAC S78S

Klimatizace salonu: Bahoza KLMT 15002

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 800.25

Najeto: cca 322 087 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 33,416 m
Délka skříně samostatně: 31,4 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3450 mm
Vzdálenost čepů: 7750 mm » 1900 mm » 7700 mm » 1900 mm » 7750 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 450 mm / 350 mm (nízkopodlažní vstup)
Počet míst k sezení: 61
Počet míst ke stání: 223
Maximální obsaditelnost: 284 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících bez klimatizační jednotky: 43790 kg
Bez cestujících s klimatizační jednotkou: 44300 kg
Maximální zátěž: 63700 kg
Hmotnost vnějších podvozků: 5250 kg
Hmotnost vnitřních podvozků: 4890 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,9 kN | 66,4 kN | 67,1 kN | 49,1 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová
Pulzní měnič: 4 pulzní měniče s IGBT SKiiP tranzistory s rekuperací
Statický měnič: SM 36.1 – 600V ss. » 3x400 V, 14 kW, 240 A + 600V ss. » 230 V, 2,5kW, 11A
Sběrač: Stemmann Fb800.25
Odpojovač/uzemňovač: 1PPAD51
Ventilační jednotka: KTV-1-15T
Klima kabiny řidiče: HVAC S78S
Spřáhlo: Skládací, mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s pražským typem hlavy
Typ a průměr kol: 666 mm s přítlačným kotoučem a pružnou vložkou GMT
Brzdy: Elektrohydraulická střadačová kotoučová brzda Dako K.P.T.010
Kolejnicová brzda FC63 70 kN, 40A, 102 kg (stupeň 1 - zadní podvozky; stupeň 2 - všechny podvozky)
Řadič: Dynamický 0-1500A
Stupně řadiče: Jízda: Dynamický (0-1500A), 7x brzda, 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 16x HLU3436 P/44-VA
Vstupní napětí motoru: ~392 V
Parametry motoru: Výkon: 46,6 kW
Otáčky: 196/706 ot./min.
Chlazení: směs voda+glykol
Motorventilátor: PM FC035-4DQ.2C.A7
3x230V
Motorventilátor pulzního měniče: 2x radiální RH25M-2DK.3B.1R

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
15 303 pá 19.4. 4:4819.4. 18:04 9406
20 302 čt 18.4. 4:5419.4. 0:40 9406
 9  306 st 17.4. 5:1817.4. 23:12 9406
12 307 út 16.4. 4:4516.4. 20:22 9406
16 307 po 15.4. 5:5916.4. 0:17 9406
 9  312 ne 14.4. 7:0714.4. 21:46 9406
22 320 so 13.4. 8:1414.4. 0:49 9406
20 314 čt 11.4. 4:3611.4. 23:40 9406
 9  326 st 10.4. 6:3311.4. 0:32 9406
 9  313 út 9.4. 5:449.4. 19:14 9406
15 304 po 8.4. 5:088.4. 21:57 9406
10 307 ne 7.4. 10:587.4. 22:21 9406
 7  313 pá 5.4. 14:265.4. 20:33 9406
10 316 pá 5.4. 4:245.4. 10:02 9406
20 314 čt 4.4. 7:004.4. 23:40 9406*Z1
 9  322 st 3.4. 17:204.4. 0:12 9406*Z2
20 704 st 3.4. 12:453.4. 13:25 9406*Z3
 9  313 út 2.4. 5:442.4. 19:14 9406
15 313 čt 28.3. 6:3128.3. 19:28 9406
12 307 st 27.3. 4:4527.3. 20:22 9406
10 307 út 26.3. 5:5626.3. 22:47 9406
 4  308 po 25.3. 5:3625.3. 20:55 9406
22 307 pá 22.3. 5:1322.3. 22:27 9406
 4  308 čt 21.3. 5:3621.3. 20:55 9406
 4  308 st 20.3. 5:3620.3. 20:55 9406
*Z1 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9367
*Z2 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9423
*Z3 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9288

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná námi, našimi spolupracovníky, či převzatá z oficiálních otevřených dat. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.