Jiný vůz:

Informace o tramvaji 15T ev. č. 9406

Evidované celoplošné polepy:

 
 
 
Prague.eu (od 3. 11. 2024 do současnosti)

Prague.eu

Zobrazit ve větším rozlišení
 
 
 
Slavia pojišťovna (od 28. 4. 2024 do 2. 11. 2024)

Slavia pojišťovna

Zobrazit ve větším rozlišení

Domovská vozovna: Motol

Oficiální označení typu vozu: 15T

Neoficiální označení: 15Tf

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2017

Dodání: 8. 3. 2017

Výrobní číslo: 10364

Profil kol: K

Dveře: Ultimate

Sedadla: Pino (plastová). Výrobce: Vogelsitze. Červená (RAL 3001), šedá (RAL 6500)

Centrální počítač OIS: Apex DT-04

Vnitřní informační systém: Bustec

Klimatizace kabiny: Bahoza HVAC S78S

Klimatizace salonu: Bahoza KLMT 15002

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 800.25

Najeto: cca 366 487 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 33,416 m
Délka skříně samostatně: 31,4 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3450 mm
Vzdálenost čepů: 7750 mm » 1900 mm » 7700 mm » 1900 mm » 7750 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 450 mm / 350 mm (nízkopodlažní vstup)
Počet míst k sezení: 61
Počet míst ke stání: 223
Maximální obsaditelnost: 284 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících bez klimatizační jednotky: 43790 kg
Bez cestujících s klimatizační jednotkou: 44300 kg
Maximální zátěž: 63700 kg
Hmotnost vnějších podvozků: 5250 kg
Hmotnost vnitřních podvozků: 4890 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,9 kN | 66,4 kN | 67,1 kN | 49,1 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová
Pulzní měnič: 4 pulzní měniče s IGBT SKiiP tranzistory s rekuperací
Statický měnič: SM 36.1 – 600V ss. » 3x400 V, 14 kW, 240 A + 600V ss. » 230 V, 2,5kW, 11A
Sběrač: Stemmann Fb800.25
Odpojovač/uzemňovač: 1PPAD51
Ventilační jednotka: KTV-1-15T
Klima kabiny řidiče: HVAC S78S
Spřáhlo: Skládací, mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s pražským typem hlavy
Typ a průměr kol: 666 mm s přítlačným kotoučem a pružnou vložkou GMT
Brzdy: Elektrohydraulická střadačová kotoučová brzda Dako K.P.T.010
Kolejnicová brzda FC63 70 kN, 40A, 102 kg (stupeň 1 - zadní podvozky; stupeň 2 - všechny podvozky)
Řadič: Dynamický 0-1500A
Stupně řadiče: Jízda: Dynamický (0-1500A), 7x brzda, 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 16x HLU3436 P/44-VA
Vstupní napětí motoru: ~392 V
Parametry motoru: Výkon: 46,6 kW
Otáčky: 196/706 ot./min.
Chlazení: směs voda+glykol
Motorventilátor: PM FC035-4DQ.2C.A7
3x230V
Motorventilátor pulzního měniče: 2x radiální RH25M-2DK.3B.1R

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
 9  315 ne 17.11. 5:1217.11. 23:00 9406*MU*1
12 310 so 16.11. 5:2717.11. 1:09 9406
20 302 pá 15.11. 4:5716.11. 0:40 9406
16 303 čt 14.11. 5:5114.11. 21:06 9406
10 315 st 13.11. 17:4514.11. 0:07 9406*Z1
20 310 st 13.11. 4:1713.11. 13:45 9406*MU
12 309 út 12.11. 4:4613.11. 1:09 9406
22 307 po 11.11. 5:1411.11. 22:26 9406
20 304 ne 10.11. 4:1711.11. 0:58 9406
 9  319 so 9.11. 7:5410.11. 0:52 9406
 9  308 pá 8.11. 7:298.11. 18:54 9406
16 315 čt 7.11. 7:287.11. 18:37 9406
 5  312 st 6.11. 4:526.11. 20:52 9406
 7  308 út 5.11. 6:075.11. 22:32 9406
 4  309 po 4.11. 5:534.11. 21:09 9406
 5  304 pá 1.11. 15:221.11. 19:43 9406
20 311 pá 1.11. 6:121.11. 8:50 9406
 9  302 čt 31.10. 5:0731.10. 18:29 9406
10 320 st 30.10. 7:2531.10. 0:47 9406
15 309 út 29.10. 15:1429.10. 18:51 9406
12 303 út 29.10. 6:0429.10. 9:34 9406
 4  307 pá 25.10. 5:3325.10. 20:49 9406
 4  311 čt 24.10. 6:0324.10. 21:20 9406
12 302 st 23.10. 6:0123.10. 20:52 9406
20 314 út 22.10. 4:3722.10. 23:39 9406
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události
*1 = povalení osoby v zast. Jindřišská ZC
*Z1 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8466+8467

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná námi, našimi spolupracovníky, či převzatá z oficiálních otevřených dat. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.