Jiný vůz:

Informace o tramvaji 15T ev. č. 9405

Domovská vozovna: Motol

Typ vozu: 15Tf

Oficiální označení typu vozu: 15T

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2017

Dodání: 1. 3. 2017

Výrobní číslo: 10363

Profil kol: PR-1

Dveře: Ultimate

Sedadla: Pino (plastová). Výrobce: Vogelsitze. Červená (RAL 3001), šedá (RAL 6500)

Označovače: Mikroelektronika Camel Combi

Centrální počítač OIS: Apex DT-04

Vnitřní informační systém: Bustec

Klimatizace kabiny: Bahoza HVAC S78S

Klimatizace salonu: FAIVELEY 9645500

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 800.25

Najeto: cca 194 885 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 33,416 m
Délka skříně samostatně: 31,4 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3450 mm
Vzdálenost čepů: 7750 mm » 1900 mm » 7700 mm » 1900 mm » 7750 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 450 mm / 350 mm (nízkopodlažní vstup)
Počet míst k sezení: 61
Počet míst ke stání: 223
Maximální obsaditelnost: 284 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících bez klimatizační jednotky: 43790 kg
Bez cestujících s klimatizační jednotkou: 44300 kg
Maximální zátěž: 63700 kg
Hmotnost vnějších podvozků: 5250 kg
Hmotnost vnitřních podvozků: 4890 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,9 kN | 66,4 kN | 67,1 kN | 49,1 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová
Pulzní měnič: 4 pulzní měniče s IGBT SKiiP tranzistory s rekuperací
Statický měnič: SM 36.1 – 600V ss. » 3x400 V, 14 kW, 240 A + 600V ss. » 230 V, 2,5kW, 11A
Sběrač: Stemmann Fb800.25
Odpojovač/uzemňovač: 1PPAD51
Ventilační jednotka: KTV-1-15T
Klima kabiny řidiče: HVAC S78S
Spřáhlo: Skládací, mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s pražským typem hlavy
Typ a průměr kol: 666 mm s přítlačným kotoučem a pružnou vložkou GMT
Brzdy: Elektrohydraulická střadačová kotoučová brzda Dako K.P.T.010
Kolejnicová brzda FC63 70 kN, 40A, 102 kg (stupeň 1 - zadní podvozky; stupeň 2 - všechny podvozky)
Řadič: Dynamický 0-1500A
Stupně řadiče: Jízda: Dynamický (0-1500A), 7x brzda, 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 16x HLU3436 P/44-VA
Vstupní napětí motoru: ~392 V
Parametry motoru: Výkon: 46,6 kW
Otáčky: 196/706 ot./min.
Chlazení: směs voda+glykol
Motorventilátor: PM FC035-4DQ.2C.A7
3x230V
Motorventilátor pulzního měniče: 2x radiální RH25M-2DK.3B.1R

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
20 302 so 4.4. 7:235.4. 0:45 9405
12 304 pá 3.4. 14:353.4. 20:11 9405*Z
15 310 čt 2.4. 6:282.4. 10:21 9405
10 310 st 1.4. 5:261.4. 21:51 9405
12 306 út 31.3. 4:3731.3. 23:34 9405
 9  315 po 30.3. 13:1031.3. 0:59 9405*Z1
22 314 pá 27.3. 4:2727.3. 23:42 9405
25 308 čt 26.3. 5:0526.3. 21:55 9405
10 309 st 25.3. 5:2325.3. 21:41 9405
25 308 út 24.3. 5:0524.3. 21:55 9405
25 308 po 23.3. 5:0523.3. 21:55 9405
 9  318 pá 20.3. 14:5320.3. 19:37 9405
 9  334 pá 20.3. 7:0920.3. 9:39 9405
 4  307 čt 19.3. 15:2319.3. 19:13 9405
10 318 čt 19.3. 5:4519.3. 9:38 9405
 9  319 st 18.3. 5:1718.3. 21:59 9405
 9  332 út 17.3. 6:0117.3. 22:50 9405
22 307 po 16.3. 6:1216.3. 18:51 9405
 7  306 ne 15.3. 4:2215.3. 21:01 9405
 9  313 so 14.3. 4:5315.3. 0:19 9405
 5  303 pá 13.3. 5:1813.3. 23:06 9405
 9  310 čt 12.3. 6:5112.3. 23:39 9405
 7  307 st 11.3. 15:1211.3. 21:56 9405
10 324 st 11.3. 6:3211.3. 10:16 9405
 9  316 út 10.3. 5:0911.3. 0:19 9405
*Z = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9357
*Z1 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9342

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.