Jiný vůz:

Informace o tramvaji 15T ev. č. 9405

Domovská vozovna: Motol

Aktuální vozovna: Vokovice (od 30.11.2020)

Oficiální označení typu vozu: 15T

Neoficiální označení: 15Tf

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2017

Dodání: 1. 3. 2017

Výrobní číslo: 10363

Profil kol: PR-1

Dveře: Ultimate

Sedadla: Pino (plastová). Výrobce: Vogelsitze. Červená (RAL 3001), šedá (RAL 6500)

Centrální počítač OIS: Apex DT-04

Vnitřní informační systém: Bustec

Klimatizace kabiny: Bahoza HVAC S78S

Klimatizace salonu: Bahoza KLMT 15002

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 800.25

Najeto: cca 265 250 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 33,416 m
Délka skříně samostatně: 31,4 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3450 mm
Vzdálenost čepů: 7750 mm » 1900 mm » 7700 mm » 1900 mm » 7750 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 450 mm / 350 mm (nízkopodlažní vstup)
Počet míst k sezení: 61
Počet míst ke stání: 223
Maximální obsaditelnost: 284 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících bez klimatizační jednotky: 43790 kg
Bez cestujících s klimatizační jednotkou: 44300 kg
Maximální zátěž: 63700 kg
Hmotnost vnějších podvozků: 5250 kg
Hmotnost vnitřních podvozků: 4890 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,9 kN | 66,4 kN | 67,1 kN | 49,1 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová
Pulzní měnič: 4 pulzní měniče s IGBT SKiiP tranzistory s rekuperací
Statický měnič: SM 36.1 – 600V ss. » 3x400 V, 14 kW, 240 A + 600V ss. » 230 V, 2,5kW, 11A
Sběrač: Stemmann Fb800.25
Odpojovač/uzemňovač: 1PPAD51
Ventilační jednotka: KTV-1-15T
Klima kabiny řidiče: HVAC S78S
Spřáhlo: Skládací, mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s pražským typem hlavy
Typ a průměr kol: 666 mm s přítlačným kotoučem a pružnou vložkou GMT
Brzdy: Elektrohydraulická střadačová kotoučová brzda Dako K.P.T.010
Kolejnicová brzda FC63 70 kN, 40A, 102 kg (stupeň 1 - zadní podvozky; stupeň 2 - všechny podvozky)
Řadič: Dynamický 0-1500A
Stupně řadiče: Jízda: Dynamický (0-1500A), 7x brzda, 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 16x HLU3436 P/44-VA
Vstupní napětí motoru: ~392 V
Parametry motoru: Výkon: 46,6 kW
Otáčky: 196/706 ot./min.
Chlazení: směs voda+glykol
Motorventilátor: PM FC035-4DQ.2C.A7
3x230V
Motorventilátor pulzního měniče: 2x radiální RH25M-2DK.3B.1R

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
18+22 731 pá 26.3. 5:4726.3. 22:10 9405
 1  702 út 16.3. 4:2916.3. 23:00 9405
26 711 po 15.3. 5:3415.3. 22:42 9405
 1  703 ne 14.3. 4:2214.3. 21:18 9405
20 704 so 13.3. 4:3313.3. 22:23 9405
25 715 pá 12.3. 5:0212.3. 23:21 9405
20 712 čt 11.3. 4:5311.3. 22:23 9405
26 707 st 10.3. 5:0410.3. 21:45 9405
25 710 út 9.3. 4:209.3. 20:26 9405
26 711 po 8.3. 5:348.3. 22:42 9405
20 708 so 6.3. 5:126.3. 20:56 9405
30+35 732 pá 5.3. 5:265.3. 22:24 9405
25 701 čt 25.2. 5:1925.2. 21:24 9405
26 711 st 24.2. 5:3424.2. 22:42 9405
26 702 út 23.2. 4:2423.2. 23:21 9405
 1  706 po 22.2. 4:4222.2. 23:21 9405
18 705 ne 21.2. 4:1421.2. 23:09 9405
26 707 so 20.2. 4:2420.2. 23:21 9405
 1  706 pá 19.2. 4:4219.2. 23:21 9405
25 710 čt 18.2. 4:2118.2. 22:46 9405
26 702 st 17.2. 4:2417.2. 23:21 9405
 1  706 út 16.2. 4:4216.2. 23:21 9405
30+35 733 po 15.2. 5:3815.2. 22:23 9405
 1  703 ne 14.2. 4:2214.2. 21:20 9405
25 704 so 13.2. 7:0213.2. 23:42 9405


Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.