Jiný vůz:

Informace o tramvaji 15T ev. č. 9405

Domovská vozovna: Motol

Typ vozu: 15Tf

Oficiální označení typu vozu: 15T

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2017

Dodání: 1. 3. 2017

Výrobní číslo: 10363

Profil kol: PR-1

Dveře: Ultimate

Sedadla: Pino (plastová). Výrobce: Vogelsitze. Červená (RAL 3001), šedá (RAL 6500)

Označovače: Mikroelektronika Camel Combi

Centrální počítač OIS: Apex DT-04

Vnitřní informační systém: Bustec

Klimatizace kabiny: Bahoza HVAC S78S

Klimatizace salonu: FAIVELEY 9645500

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 800.25

Najeto: cca 195 996 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 33,416 m
Délka skříně samostatně: 31,4 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3450 mm
Vzdálenost čepů: 7750 mm » 1900 mm » 7700 mm » 1900 mm » 7750 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 450 mm / 350 mm (nízkopodlažní vstup)
Počet míst k sezení: 61
Počet míst ke stání: 223
Maximální obsaditelnost: 284 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících bez klimatizační jednotky: 43790 kg
Bez cestujících s klimatizační jednotkou: 44300 kg
Maximální zátěž: 63700 kg
Hmotnost vnějších podvozků: 5250 kg
Hmotnost vnitřních podvozků: 4890 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,9 kN | 66,4 kN | 67,1 kN | 49,1 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová
Pulzní měnič: 4 pulzní měniče s IGBT SKiiP tranzistory s rekuperací
Statický měnič: SM 36.1 – 600V ss. » 3x400 V, 14 kW, 240 A + 600V ss. » 230 V, 2,5kW, 11A
Sběrač: Stemmann Fb800.25
Odpojovač/uzemňovač: 1PPAD51
Ventilační jednotka: KTV-1-15T
Klima kabiny řidiče: HVAC S78S
Spřáhlo: Skládací, mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s pražským typem hlavy
Typ a průměr kol: 666 mm s přítlačným kotoučem a pružnou vložkou GMT
Brzdy: Elektrohydraulická střadačová kotoučová brzda Dako K.P.T.010
Kolejnicová brzda FC63 70 kN, 40A, 102 kg (stupeň 1 - střední podvozky; stupeň 2 - všechny podvozky)
Řadič: Dynamický 0-1500A
Stupně řadiče: Jízda: Dynamický (0-1500A), 7x brzda, 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 16x HLU3436 P/44-VA
Vstupní napětí motoru: ~392 V
Parametry motoru: Výkon: 46,6 kW
Otáčky: 196/706 ot./min.
Chlazení: směs voda+glykol
Motorventilátor: PM FC035-4DQ.2C.A7
3x230V
Motorventilátor pulzního měniče: 2x radiální RH25M-2DK.3B.1R

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
12 314 st 29.1. 4:3730.1. 1:23 9405
16 319 út 28.1. 5:2729.1. 0:34 9405
20 309 po 27.1. 4:1128.1. 0:33 9405
16 311 ne 26.1. 11:2027.1. 0:54 9405
16 310 so 25.1. 8:3526.1. 0:54 9405
 9  319 pá 24.1. 5:1724.1. 21:59 9405
16 307 čt 23.1. 14:1823.1. 22:23 9405
 5  304 čt 23.1. 4:0723.1. 10:13 9405
12 302 st 22.1. 4:3923.1. 1:51 9405
15 302 út 21.1. 7:0621.1. 20:29 9405
12 301 po 20.1. 4:2120.1. 23:40 9405
20 302 ne 19.1. 5:4120.1. 1:33 9405
20 305 so 18.1. 4:5119.1. 0:33 9405
10 322 pá 17.1. 5:2617.1. 22:06 9405
16 318 čt 16.1. 5:1017.1. 0:14 9405
 5  306 st 15.1. 5:5715.1. 21:09 9405
 5  304 út 14.1. 14:5014.1. 20:54 9405
 9  326 po 13.1. 15:0014.1. 0:49 9405*Z
20 305 so 11.1. 4:5112.1. 0:33 9405
 9  319 pá 10.1. 5:1710.1. 21:59 9405
10 324 čt 9.1. 15:2610.1. 1:24 9405
16 321 čt 9.1. 6:369.1. 9:41 9405
 9  319 st 8.1. 5:178.1. 21:59 9405
16 305 út 7.1. 5:437.1. 19:30 9405
16 306 po 6.1. 5:527.1. 0:54 9405
*Z = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8742+8704

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.