Jiný vůz:

Informace o tramvaji 15T ev. č. 9405

Evidované celoplošné polepy:

 
 
 
Commerzbank (od 26. 10. 2022 do současnosti)

Commerzbank

Zobrazit ve větším rozlišení

Domovská vozovna: Motol

Oficiální označení typu vozu: 15T

Neoficiální označení: 15Tf

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2017

Dodání: 1. 3. 2017

Výrobní číslo: 10363

Profil kol: K

Dveře: Ultimate

Sedadla: Pino (plastová). Výrobce: Vogelsitze. Červená (RAL 3001), šedá (RAL 6500)

Centrální počítač OIS: Apex DT-04

Vnitřní informační systém: Bustec

Klimatizace kabiny: Bahoza HVAC S78S

Klimatizace salonu: Bahoza KLMT 15002

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 800.25

Najeto: cca 359 570 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 33,416 m
Délka skříně samostatně: 31,4 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3450 mm
Vzdálenost čepů: 7750 mm » 1900 mm » 7700 mm » 1900 mm » 7750 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 450 mm / 350 mm (nízkopodlažní vstup)
Počet míst k sezení: 61
Počet míst ke stání: 223
Maximální obsaditelnost: 284 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících bez klimatizační jednotky: 43790 kg
Bez cestujících s klimatizační jednotkou: 44300 kg
Maximální zátěž: 63700 kg
Hmotnost vnějších podvozků: 5250 kg
Hmotnost vnitřních podvozků: 4890 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,9 kN | 66,4 kN | 67,1 kN | 49,1 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová
Pulzní měnič: 4 pulzní měniče s IGBT SKiiP tranzistory s rekuperací
Statický měnič: SM 36.1 – 600V ss. » 3x400 V, 14 kW, 240 A + 600V ss. » 230 V, 2,5kW, 11A
Sběrač: Stemmann Fb800.25
Odpojovač/uzemňovač: 1PPAD51
Ventilační jednotka: KTV-1-15T
Klima kabiny řidiče: HVAC S78S
Spřáhlo: Skládací, mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s pražským typem hlavy
Typ a průměr kol: 666 mm s přítlačným kotoučem a pružnou vložkou GMT
Brzdy: Elektrohydraulická střadačová kotoučová brzda Dako K.P.T.010
Kolejnicová brzda FC63 70 kN, 40A, 102 kg (stupeň 1 - zadní podvozky; stupeň 2 - všechny podvozky)
Řadič: Dynamický 0-1500A
Stupně řadiče: Jízda: Dynamický (0-1500A), 7x brzda, 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 16x HLU3436 P/44-VA
Vstupní napětí motoru: ~392 V
Parametry motoru: Výkon: 46,6 kW
Otáčky: 196/706 ot./min.
Chlazení: směs voda+glykol
Motorventilátor: PM FC035-4DQ.2C.A7
3x230V
Motorventilátor pulzního měniče: 2x radiální RH25M-2DK.3B.1R

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
16 313 dnes 5:3723.3. 22:59 9405
22 305 st 22.3. 15:2123.3. 1:11 9405
16 315 st 22.3. 6:2022.3. 8:47 9405
 9  325 út 21.3. 4:2821.3. 19:55 9405
 9  307 po 20.3. 4:2821.3. 0:03 9405
32 302 ne 19.3. 8:3920.3. 0:09 9405
22 306 so 18.3. 18:1119.3. 0:41 9405
22 330 pá 17.3. 5:4917.3. 14:05 9405*MU
22 322 čt 16.3. 4:5216.3. 20:37 9405
 9  334 st 15.3. 6:1315.3. 23:24 9405
 9  328 út 14.3. 5:5014.3. 18:05 9405
 9  329 po 13.3. 5:5513.3. 20:21 9405
 9  307 ne 12.3. 4:4712.3. 22:14 9405
22 311 so 11.3. 4:2212.3. 1:11 9405
22 330 pá 10.3. 5:4911.3. 0:41 9405
32 308 čt 9.3. 5:049.3. 21:05 9405
 9  321 st 8.3. 6:139.3. 0:13 9405
 9  317 út 7.3. 5:528.3. 0:03 9405
22 322 po 6.3. 4:526.3. 20:37 9405
22 303 ne 5.3. 9:495.3. 23:41 9405
10 309 so 4.3. 9:004.3. 22:49 9405
 9  313 pá 3.3. 5:473.3. 19:26 9405
16 318 čt 2.3. 16:292.3. 23:59 9405
 4  301 čt 2.3. 7:062.3. 9:22 9405
16 318 st 1.3. 16:291.3. 23:59 9405
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.