Jiný vůz:

Podrobnosti vozu 15Tf ev. č. 9405

Domovská vozovna: Motol

Typ vozu: 15Tf

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2017

Dodání: 1. 3. 2017

Výrobní číslo: 10363

Profil kol: PR-1

Dveře: Ultimate

Sedadla: Pino (plastová). Výrobce: Vogelsitze. Červená (RAL 3001), šedá (RAL 6500)

Označovače: Mikroelektronika Camel Combi

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Vnitřní informační systém: Bustec

Klimatizace kabiny: Bahoza HVAC S78S

Klimatizace salonu: FAIVELEY 9645500

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 800.25

Najeto: cca 117 616 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 33,416 m
Délka skříně samostatně: 31,4 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3450 mm
Vzdálenost čepů: 7750 mm » 1900 mm » 7700 mm » 1900 mm » 7750 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 450 mm / 350 mm (nízkopodlažní vstup)
Počet míst k sezení: 61
Počet míst ke stání: 223
Maximální obsaditelnost: 284 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících bez klimatizační jednotky: 43790 kg
Bez cestujících s klimatizační jednotkou: 44300 kg
Maximální zátěž: 63700 kg
Hmotnost vnějších podvozků: 5250 kg
Hmotnost vnitřních podvozků: 4890 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,9 kN | 66,4 kN | 67,1 kN | 49,1 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová
Pulzní měnič: 4 pulzní měniče s IGBT SKiiP tranzistory s rekuperací
Statický měnič: SM 36.1 – 600V ss. » 3x400 V, 14 kW, 240 A + 600V ss. » 230 V, 2,5kW, 11A
Sběrač: Stemmann Fb800.25
Odpojovač/uzemňovač: 1PPAD51
Ventilační jednotka: KTV-1-15T
Klima kabiny řidiče: HVAC S78S
Spřáhlo: Skládací, mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s pražským typem hlavy
Typ a průměr kol: 666 mm s přítlačným kotoučem a pružnou vložkou GMT
Brzdy: Elektrohydraulická střadačová kotoučová brzda Dako K.P.T.010
Kolejnicová brzda FC63 70 kN, 40A, 102 kg (stupeň 1 - střední podvozky; stupeň 2 - všechny podvozky)
Řadič: Dynamický 0-1500A
Stupně řadiče: Jízda: Dynamický (0-1500A), 7x brzda, 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 16x HLU3436 P/44-VA
Vstupní napětí motoru: ~392 V
Parametry motoru: Výkon: 46,6 kW
Otáčky: 196/706 ot./min.
Chlazení: směs voda+glykol
Motorventilátor: PM FC035-4DQ.2C.A7
3x230V
Motorventilátor pulzního měniče: 2x radiální RH25M-2DK.3B.1R

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
16 320 út 23.10. 6:1623.10. 7:45 9405*MU
 5  304 po 22.10. 6:3722.10. 20:24 9405
 3  310 pá 19.10. 5:4820.10. 0:10 9405
10 312 čt 18.10. 7:0718.10. 20:41 9405
30 301 st 17.10. 6:1218.10. 1:03 9405
 5  304 út 16.10. 5:5116.10. 21:09 9405
10 308 po 15.10. 6:4315.10. 20:19 9405
 4  308 pá 12.10. 5:3112.10. 9:24 9405
30 319 čt 11.10. 6:3511.10. 21:50 9405
16 303 st 10.10. 7:1311.10. 1:14 9405
30 307 út 9.10. 4:239.10. 18:15 9405
 7  303 po 8.10. 5:018.10. 23:08 9405
 5  301 pá 5.10. 5:185.10. 20:40 9405
 7  302 čt 4.10. 4:414.10. 21:07 9405
20 303 st 3.10. 5:123.10. 23:50 9405
20 310 út 2.10. 6:123.10. 0:52 9405
 7  313 po 1.10. 4:211.10. 18:44 9405
20 302 ne 30.9. 5:311.10. 1:32 9405
 7  307 so 29.9. 4:4029.9. 21:16 9405
 7  306 pá 28.9. 4:2128.9. 23:07 9405
 5  312 čt 27.9. 5:1827.9. 19:22 9405
20 309 st 26.9. 4:1227.9. 0:32 9405
 7  109 út 25.9. 14:1025.9. 14:50 9405*Z
sjMO 301 út 25.9. 3:2725.9. 4:11 9405
 5  308 po 24.9. 6:2524.9. 23:00 9405
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události
*Z = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8067+8076

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná v naší databázi. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.