Jiný vůz:

Podrobnosti vozu 15Tf ev. č. 9405

Domovská vozovna: Motol

Typ vozu: 15Tf

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2017

Dodání: 1. 3. 2017

Výrobní číslo: 10363

Profil kol: PR-1

Dveře: Ultimate

Sedadla: Pino (plastová). Výrobce: Vogelsitze. Červená (RAL 3001), šedá (RAL 6500)

Označovače: Mikroelektronika Camel Combi

Centrální počítač OIS: Apex DT-04

Vnitřní informační systém: Bustec

Klimatizace kabiny: Bahoza HVAC S78S

Klimatizace salonu: FAIVELEY 9645500

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 800.25

Najeto: cca 145 401 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 33,416 m
Délka skříně samostatně: 31,4 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3450 mm
Vzdálenost čepů: 7750 mm » 1900 mm » 7700 mm » 1900 mm » 7750 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 450 mm / 350 mm (nízkopodlažní vstup)
Počet míst k sezení: 61
Počet míst ke stání: 223
Maximální obsaditelnost: 284 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících bez klimatizační jednotky: 43790 kg
Bez cestujících s klimatizační jednotkou: 44300 kg
Maximální zátěž: 63700 kg
Hmotnost vnějších podvozků: 5250 kg
Hmotnost vnitřních podvozků: 4890 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,9 kN | 66,4 kN | 67,1 kN | 49,1 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová
Pulzní měnič: 4 pulzní měniče s IGBT SKiiP tranzistory s rekuperací
Statický měnič: SM 36.1 – 600V ss. » 3x400 V, 14 kW, 240 A + 600V ss. » 230 V, 2,5kW, 11A
Sběrač: Stemmann Fb800.25
Odpojovač/uzemňovač: 1PPAD51
Ventilační jednotka: KTV-1-15T
Klima kabiny řidiče: HVAC S78S
Spřáhlo: Skládací, mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s pražským typem hlavy
Typ a průměr kol: 666 mm s přítlačným kotoučem a pružnou vložkou GMT
Brzdy: Elektrohydraulická střadačová kotoučová brzda Dako K.P.T.010
Kolejnicová brzda FC63 70 kN, 40A, 102 kg (stupeň 1 - střední podvozky; stupeň 2 - všechny podvozky)
Řadič: Dynamický 0-1500A
Stupně řadiče: Jízda: Dynamický (0-1500A), 7x brzda, 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 16x HLU3436 P/44-VA
Vstupní napětí motoru: ~392 V
Parametry motoru: Výkon: 46,6 kW
Otáčky: 196/706 ot./min.
Chlazení: směs voda+glykol
Motorventilátor: PM FC035-4DQ.2C.A7
3x230V
Motorventilátor pulzního měniče: 2x radiální RH25M-2DK.3B.1R

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
12 312 út 23.4. 14:3524.4. 1:03 9405
12 312 út 23.4. 6:2623.4. 9:56 9405
10 318 čt 18.4. 14:3719.4. 0:44 9405
16 314 čt 18.4. 7:0218.4. 10:05 9405
 5  312 st 17.4. 4:4217.4. 10:00 9405*MU*1
20 306 út 16.4. 6:3317.4. 0:53 9405
15 302 po 15.4. 7:0615.4. 20:29 9405
 4  308 pá 12.4. 14:0912.4. 19:39 9405
 7  307 pá 12.4. 5:1612.4. 9:59 9405
 5  312 čt 11.4. 14:0011.4. 19:56 9405*Z
10 319 út 9.4. 4:5710.4. 1:04 9405
15 302 po 8.4. 7:068.4. 20:29 9405
15 311 pá 5.4. 6:425.4. 18:03 9405
10 314 čt 4.4. 4:185.4. 0:04 9405
16 307 st 3.4. 14:183.4. 22:23 9405
16 307 st 3.4. 5:553.4. 9:01 9405
16 319 út 2.4. 5:273.4. 0:34 9405
16 305 po 1.4. 5:431.4. 19:30 9405
10 307 ne 31.3. 4:581.4. 0:04 9405
 5  307 so 30.3. 4:4730.3. 23:01 9405
16 319 pá 29.3. 5:2730.3. 0:34 9405
10 308 čt 28.3. 6:4328.3. 20:15 9405
15 307 st 27.3. 6:0827.3. 21:14 9405
20 315 út 26.3. 4:5227.3. 1:13 9405
10 312 po 25.3. 7:0725.3. 20:41 9405
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události
*1 = nehoda s osobním vozidlem před Želivského DC
*Z = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9390

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná v naší databázi. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.