Jiný vůz:

Informace o tramvaji 15T ev. č. 9405

Evidované celoplošné polepy:

 
 
 
Commerzbank (od 26. 10. 2022 do současnosti)

Commerzbank

Zobrazit ve větším rozlišení

Domovská vozovna: Motol

Oficiální označení typu vozu: 15T

Neoficiální označení: 15Tf

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2017

Dodání: 1. 3. 2017

Výrobní číslo: 10363

Profil kol: K

Dveře: Ultimate

Sedadla: Pino (plastová). Výrobce: Vogelsitze. Červená (RAL 3001), šedá (RAL 6500)

Centrální počítač OIS: Apex DT-04

Vnitřní informační systém: Bustec

Klimatizace kabiny: Bahoza HVAC S78S

Klimatizace salonu: Bahoza KLMT 15002

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 800.25

Najeto: cca 338 435 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 33,416 m
Délka skříně samostatně: 31,4 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3450 mm
Vzdálenost čepů: 7750 mm » 1900 mm » 7700 mm » 1900 mm » 7750 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 450 mm / 350 mm (nízkopodlažní vstup)
Počet míst k sezení: 61
Počet míst ke stání: 223
Maximální obsaditelnost: 284 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících bez klimatizační jednotky: 43790 kg
Bez cestujících s klimatizační jednotkou: 44300 kg
Maximální zátěž: 63700 kg
Hmotnost vnějších podvozků: 5250 kg
Hmotnost vnitřních podvozků: 4890 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,9 kN | 66,4 kN | 67,1 kN | 49,1 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová
Pulzní měnič: 4 pulzní měniče s IGBT SKiiP tranzistory s rekuperací
Statický měnič: SM 36.1 – 600V ss. » 3x400 V, 14 kW, 240 A + 600V ss. » 230 V, 2,5kW, 11A
Sběrač: Stemmann Fb800.25
Odpojovač/uzemňovač: 1PPAD51
Ventilační jednotka: KTV-1-15T
Klima kabiny řidiče: HVAC S78S
Spřáhlo: Skládací, mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s pražským typem hlavy
Typ a průměr kol: 666 mm s přítlačným kotoučem a pružnou vložkou GMT
Brzdy: Elektrohydraulická střadačová kotoučová brzda Dako K.P.T.010
Kolejnicová brzda FC63 70 kN, 40A, 102 kg (stupeň 1 - zadní podvozky; stupeň 2 - všechny podvozky)
Řadič: Dynamický 0-1500A
Stupně řadiče: Jízda: Dynamický (0-1500A), 7x brzda, 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 16x HLU3436 P/44-VA
Vstupní napětí motoru: ~392 V
Parametry motoru: Výkon: 46,6 kW
Otáčky: 196/706 ot./min.
Chlazení: směs voda+glykol
Motorventilátor: PM FC035-4DQ.2C.A7
3x230V
Motorventilátor pulzního měniče: 2x radiální RH25M-2DK.3B.1R

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
 4  305 dnes 6:0028.11. 9:59 9405
 7  308 ne 27.11. 10:0727.11. 20:39 9405
36 310 so 26.11. 7:5426.11. 22:56 9405
15 312 pá 25.11. 5:2425.11. 20:37 9405
12+14 317 čt 24.11. 4:5124.11. 21:53 9405
10 304 st 23.11. 6:5524.11. 0:09 9405
 7  308 út 22.11. 4:4522.11. 19:17 9405
 9  328 po 21.11. 4:4622.11. 0:43 9405
12+14 306 ne 20.11. 4:2220.11. 23:51 9405
 9  312 so 19.11. 8:0420.11. 0:53 9405
20 302 čt 17.11. 4:5218.11. 0:41 9405
20 305 st 16.11. 4:3216.11. 23:41 9405
 9  324 út 15.11. 6:2616.11. 0:23 9405
 9  307 po 14.11. 5:1414.11. 18:46 9405
10 305 ne 13.11. 5:0313.11. 22:49 9405
20 306 so 12.11. 4:1212.11. 23:30 9405
20 309 pá 11.11. 5:0112.11. 1:01 9405
20 305 čt 10.11. 4:3210.11. 23:41 9405
16 303 st 9.11. 5:5710.11. 0:19 9405
12+14 306 út 8.11. 6:029.11. 0:51 9405
 9  325 po 7.11. 4:287.11. 19:55 9405
 9  311 ne 6.11. 7:357.11. 0:53 9405
 9  319 so 5.11. 8:525.11. 23:44 9405
10 302 pá 4.11. 4:234.11. 18:49 9405
20 309 čt 3.11. 5:014.11. 1:01 9405


Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.