Jiný vůz:

Informace o tramvaji 15T ev. č. 9405

Domovská vozovna: Motol

Typ vozu: 15Tf

Oficiální označení typu vozu: 15T

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2017

Dodání: 1. 3. 2017

Výrobní číslo: 10363

Profil kol: PR-1

Dveře: Ultimate

Sedadla: Pino (plastová). Výrobce: Vogelsitze. Červená (RAL 3001), šedá (RAL 6500)

Označovače: Mikroelektronika Camel Combi

Centrální počítač OIS: Apex DT-04

Vnitřní informační systém: Bustec

Klimatizace kabiny: Bahoza HVAC S78S

Klimatizace salonu: FAIVELEY 9645500

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 800.25

Najeto: cca 222 680 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 33,416 m
Délka skříně samostatně: 31,4 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3450 mm
Vzdálenost čepů: 7750 mm » 1900 mm » 7700 mm » 1900 mm » 7750 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 450 mm / 350 mm (nízkopodlažní vstup)
Počet míst k sezení: 61
Počet míst ke stání: 223
Maximální obsaditelnost: 284 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících bez klimatizační jednotky: 43790 kg
Bez cestujících s klimatizační jednotkou: 44300 kg
Maximální zátěž: 63700 kg
Hmotnost vnějších podvozků: 5250 kg
Hmotnost vnitřních podvozků: 4890 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,9 kN | 66,4 kN | 67,1 kN | 49,1 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová
Pulzní měnič: 4 pulzní měniče s IGBT SKiiP tranzistory s rekuperací
Statický měnič: SM 36.1 – 600V ss. » 3x400 V, 14 kW, 240 A + 600V ss. » 230 V, 2,5kW, 11A
Sběrač: Stemmann Fb800.25
Odpojovač/uzemňovač: 1PPAD51
Ventilační jednotka: KTV-1-15T
Klima kabiny řidiče: HVAC S78S
Spřáhlo: Skládací, mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s pražským typem hlavy
Typ a průměr kol: 666 mm s přítlačným kotoučem a pružnou vložkou GMT
Brzdy: Elektrohydraulická střadačová kotoučová brzda Dako K.P.T.010
Kolejnicová brzda FC63 70 kN, 40A, 102 kg (stupeň 1 - zadní podvozky; stupeň 2 - všechny podvozky)
Řadič: Dynamický 0-1500A
Stupně řadiče: Jízda: Dynamický (0-1500A), 7x brzda, 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 16x HLU3436 P/44-VA
Vstupní napětí motoru: ~392 V
Parametry motoru: Výkon: 46,6 kW
Otáčky: 196/706 ot./min.
Chlazení: směs voda+glykol
Motorventilátor: PM FC035-4DQ.2C.A7
3x230V
Motorventilátor pulzního měniče: 2x radiální RH25M-2DK.3B.1R

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
 9  328 st 1.7. 6:281.7. 12:00 9405*MU
17 311 út 30.6. 5:3430.6. 20:11 9405
22 337 po 29.6. 4:5929.6. 21:51 9405
22 301 pá 26.6. 5:1826.6. 21:30 9405
12 302 čt 25.6. 5:2625.6. 22:30 9405
10 301 st 24.6. 6:0024.6. 21:51 9405
 3  312 út 23.6. 5:0323.6. 20:09 9405
 5  302 po 22.6. 4:4122.6. 21:56 9405
16 304 pá 19.6. 5:1020.6. 0:53 9405
 9  302 čt 18.6. 5:4218.6. 21:00 9405
22 327 st 17.6. 5:3417.6. 20:04 9405
 7  303 út 16.6. 4:2316.6. 20:27 9405
16 307 po 15.6. 6:0615.6. 22:53 9405
10 305 pá 12.6. 6:5512.6. 22:36 9405
10 311 čt 11.6. 4:5711.6. 20:41 9405
22 327 st 10.6. 5:3410.6. 20:04 9405
10 311 út 9.6. 4:579.6. 20:41 9405
16 307 po 8.6. 6:068.6. 22:53 9405
 5  301 po 1.6. 6:141.6. 21:41 9405
 9  314 ne 31.5. 9:4231.5. 21:59 9405
 7  306 so 30.5. 4:4330.5. 21:22 9405
20 309 pá 29.5. 6:3629.5. 23:25 9405
 7  313 út 26.5. 5:3726.5. 9:53 9405
12 309 po 25.5. 5:1126.5. 1:20 9405
 7  305 ne 24.5. 9:3624.5. 22:47 9405
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.