Jiný vůz:

Podrobnosti vozu 15Tf ev. č. 9405

Domovská vozovna: Motol

Typ vozu: 15Tf

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2017

Dodání: 1. 3. 2017

Výrobní číslo: 10363

Profil kol: PR-1

Dveře: Ultimate

Sedadla: Pino (plastová). Výrobce: Vogelsitze. Červená (RAL 3001), šedá (RAL 6500)

Označovače: Mikroelektronika Camel Combi

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Vnitřní informační systém: Bustec

Klimatizace kabiny: Bahoza HVAC S78S

Klimatizace salonu: FAIVELEY 9645500

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 800.25

Najeto: cca 76 921 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 33,416 m
Délka skříně samostatně: 31,4 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3450 mm
Vzdálenost čepů: 7750 mm » 1900 mm » 7700 mm » 1900 mm » 7750 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 450 mm / 350 mm (nízkopodlažní vstup)
Počet míst k sezení: 61
Počet míst ke stání: 223
Maximální obsaditelnost: 284 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících bez klimatizační jednotky: 43790 kg
Bez cestujících s klimatizační jednotkou: 44300 kg
Maximální zátěž: 63700 kg
Hmotnost vnějších podvozků: 5250 kg
Hmotnost vnitřních podvozků: 4890 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,9 kN | 66,4 kN | 67,1 kN | 49,1 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová
Pulzní měnič: 4 pulzní měniče s IGBT SKiiP tranzistory s rekuperací
Statický měnič: SM 36.1 – 600V ss. » 3x400 V, 14 kW, 240 A + 600V ss. » 230 V, 2,5kW, 11A
Sběrač: Stemmann Fb800.25
Odpojovač/uzemňovač: 1PPAD51
Ventilační jednotka: KTV-1-15T
Klima kabiny řidiče: HVAC S78S
Spřáhlo: Skládací, mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s pražským typem hlavy
Typ a průměr kol: 666 mm s přítlačným kotoučem a pružnou vložkou GMT
Brzdy: Elektrohydraulická střadačová kotoučová brzda Dako K.P.T.010
Kolejnicová brzda FC63 70 kN, 40A, 102 kg (stupeň 1 - střední podvozky; stupeň 2 - všechny podvozky)
Řadič: Dynamický 0-1500A
Stupně řadiče: Jízda: Dynamický (0-1500A), 7x brzda, 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 16x HLU3436 P/44-VA
Vstupní napětí motoru: ~392 V
Parametry motoru: Výkon: 46,6 kW
Otáčky: 196/706 ot./min.
Chlazení: směs voda+glykol
Motorventilátor: PM FC035-4DQ.2C.A7
3x230V
Motorventilátor pulzního měniče: 2x radiální RH25M-2DK.3B.1R

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
16 320 so 21.4. 9:2022.4. 0:14 9405
 9  324 po 9.4. 5:369.4. 13:05 9405*MU*1
 9  309 ne 8.4. 7:209.4. 0:19 9405
20 302 so 7.4. 4:128.4. 0:12 9405
 9  310 pá 6.4. 6:516.4. 23:39 9405
 9  324 čt 5.4. 5:366.4. 0:39 9405
 5  312 st 4.4. 4:424.4. 19:57 9405
12 314 út 3.4. 3:574.4. 1:22 9405
16 311 po 2.4. 12:103.4. 0:24 9405
16 309 ne 1.4. 5:502.4. 0:04 9405
12 307 so 31.3. 5:021.4. 1:02 9405
 9  316 pá 30.3. 7:2131.3. 0:39 9405
 9  334 čt 29.3. 15:5729.3. 20:30 9405
15 305 čt 29.3. 5:5529.3. 9:51 9405
20 314 st 28.3. 15:1329.3. 1:12 9405
20 315 út 27.3. 4:5227.3. 20:42 9405
16 318 po 26.3. 5:5326.3. 23:54 9405
 9  313 ne 25.3. 5:1326.3. 0:49 9405
 9  307 so 24.3. 6:2124.3. 23:39 9405
 7  306 pá 23.3. 4:2123.3. 18:44 9405
 7  305 čt 22.3. 6:0922.3. 22:31 9405
 9  315 st 21.3. 5:0222.3. 0:09 9405
16 330 út 20.3. 4:3821.3. 0:54 9405
16 325 po 19.3. 5:4220.3. 0:34 9405
 9  305 ne 18.3. 4:1319.3. 0:09 9405
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události
*1 = střet 8490+8491 a 9405 v zastávce U Zvonu

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná v naší databázi. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.