Jiný vůz:

Podrobnosti vozu 15Tf ev. č. 9405

Domovská vozovna: Motol

Typ vozu: 15Tf

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2017

Dodání: 1. 3. 2017

Výrobní číslo: 10363

Profil kol: PR-1

Dveře: Ultimate

Sedadla: Pino (plastová). Výrobce: Vogelsitze. Červená (RAL 3001), šedá (RAL 6500)

Označovače: Mikroelektronika Camel Combi

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Vnitřní informační systém: Bustec

Klimatizace kabiny: Bahoza HVAC S78S

Klimatizace salonu: FAIVELEY 9645500

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 800.25

Najeto: cca 133 641 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 33,416 m
Délka skříně samostatně: 31,4 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3450 mm
Vzdálenost čepů: 7750 mm » 1900 mm » 7700 mm » 1900 mm » 7750 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 450 mm / 350 mm (nízkopodlažní vstup)
Počet míst k sezení: 61
Počet míst ke stání: 223
Maximální obsaditelnost: 284 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících bez klimatizační jednotky: 43790 kg
Bez cestujících s klimatizační jednotkou: 44300 kg
Maximální zátěž: 63700 kg
Hmotnost vnějších podvozků: 5250 kg
Hmotnost vnitřních podvozků: 4890 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,9 kN | 66,4 kN | 67,1 kN | 49,1 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová
Pulzní měnič: 4 pulzní měniče s IGBT SKiiP tranzistory s rekuperací
Statický měnič: SM 36.1 – 600V ss. » 3x400 V, 14 kW, 240 A + 600V ss. » 230 V, 2,5kW, 11A
Sběrač: Stemmann Fb800.25
Odpojovač/uzemňovač: 1PPAD51
Ventilační jednotka: KTV-1-15T
Klima kabiny řidiče: HVAC S78S
Spřáhlo: Skládací, mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s pražským typem hlavy
Typ a průměr kol: 666 mm s přítlačným kotoučem a pružnou vložkou GMT
Brzdy: Elektrohydraulická střadačová kotoučová brzda Dako K.P.T.010
Kolejnicová brzda FC63 70 kN, 40A, 102 kg (stupeň 1 - střední podvozky; stupeň 2 - všechny podvozky)
Řadič: Dynamický 0-1500A
Stupně řadiče: Jízda: Dynamický (0-1500A), 7x brzda, 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 16x HLU3436 P/44-VA
Vstupní napětí motoru: ~392 V
Parametry motoru: Výkon: 46,6 kW
Otáčky: 196/706 ot./min.
Chlazení: směs voda+glykol
Motorventilátor: PM FC035-4DQ.2C.A7
3x230V
Motorventilátor pulzního měniče: 2x radiální RH25M-2DK.3B.1R

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
10 312 pá 15.2. 7:0715.2. 20:41 9405
 7  303 čt 14.2. 5:0114.2. 23:08 9405
 5  301 st 13.2. 5:1813.2. 23:00 9405
16 318 út 12.2. 5:1013.2. 0:14 9405
 7  303 pá 8.2. 5:018.2. 23:08 9405
12 311 čt 7.2. 5:508.2. 0:43 9405
10 312 st 6.2. 7:076.2. 20:41 9405
20 312 út 5.2. 4:315.2. 20:27 9405
16 319 po 4.2. 5:275.2. 0:34 9405
 5  306 ne 3.2. 12:253.2. 22:46 9405*Z
15 803 ne 3.2. 8:403.2. 9:30 9405*Z1
 5  308 pá 1.2. 6:251.2. 19:22 9405
10 314 čt 31.1. 4:181.2. 0:04 9405
12 301 st 30.1. 4:2130.1. 23:40 9405
20 303 út 29.1. 5:1230.1. 1:33 9405
 4  308 po 28.1. 14:0928.1. 19:39 9405
10 324 po 28.1. 6:3228.1. 10:16 9405
20 303 so 26.1. 4:3127.1. 0:10 9405
 9  308 pá 25.1. 6:3925.1. 18:53 9405
16 305 čt 24.1. 5:4324.1. 19:30 9405
 7  303 st 23.1. 5:0123.1. 23:08 9405
20 314 út 22.1. 15:1322.1. 20:42 9405
 9  318 út 22.1. 6:1022.1. 8:43 9405
20 303 po 21.1. 5:1222.1. 1:33 9405
 5  304 ne 20.1. 4:0721.1. 0:40 9405
*Z = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9390
*Z1 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9434

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná v naší databázi. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.