Jiný vůz:

Informace o tramvaji 15T ev. č. 9404

Domovská vozovna: Motol

Oficiální označení typu vozu: 15T

Neoficiální označení: 15Tf

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2017

Dodání: 22. 2. 2017

Výrobní číslo: 10362

Profil kol: K

Dveře: Ultimate

Sedadla: Pino (plastová). Výrobce: Vogelsitze. Červená (RAL 3001), šedá (RAL 6500)

Centrální počítač OIS: Apex DT-04

Vnitřní informační systém: Bustec

Klimatizace kabiny: Bahoza HVAC S78S

Klimatizace salonu: Bahoza KLMT 15002

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 800.25

Najeto: cca 223 839 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 33,416 m
Délka skříně samostatně: 31,4 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3450 mm
Vzdálenost čepů: 7750 mm » 1900 mm » 7700 mm » 1900 mm » 7750 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 450 mm / 350 mm (nízkopodlažní vstup)
Počet míst k sezení: 61
Počet míst ke stání: 223
Maximální obsaditelnost: 284 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících bez klimatizační jednotky: 43790 kg
Bez cestujících s klimatizační jednotkou: 44300 kg
Maximální zátěž: 63700 kg
Hmotnost vnějších podvozků: 5250 kg
Hmotnost vnitřních podvozků: 4890 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,9 kN | 66,4 kN | 67,1 kN | 49,1 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová
Pulzní měnič: 4 pulzní měniče s IGBT SKiiP tranzistory s rekuperací
Statický měnič: SM 36.1 – 600V ss. » 3x400 V, 14 kW, 240 A + 600V ss. » 230 V, 2,5kW, 11A
Sběrač: Stemmann Fb800.25
Odpojovač/uzemňovač: 1PPAD51
Ventilační jednotka: KTV-1-15T
Klima kabiny řidiče: HVAC S78S
Spřáhlo: Skládací, mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s pražským typem hlavy
Typ a průměr kol: 666 mm s přítlačným kotoučem a pružnou vložkou GMT
Brzdy: Elektrohydraulická střadačová kotoučová brzda Dako K.P.T.010
Kolejnicová brzda FC63 70 kN, 40A, 102 kg (stupeň 1 - zadní podvozky; stupeň 2 - všechny podvozky)
Řadič: Dynamický 0-1500A
Stupně řadiče: Jízda: Dynamický (0-1500A), 7x brzda, 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 16x HLU3436 P/44-VA
Vstupní napětí motoru: ~392 V
Parametry motoru: Výkon: 46,6 kW
Otáčky: 196/706 ot./min.
Chlazení: směs voda+glykol
Motorventilátor: PM FC035-4DQ.2C.A7
3x230V
Motorventilátor pulzního měniče: 2x radiální RH25M-2DK.3B.1R

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
 9  317 dnes 5:5210.12. 0:03 9404
15 304 čt 8.12. 6:098.12. 19:10 9404
15 310 st 7.12. 8:507.12. 20:08 9404*Z1
15 311 út 6.12. 7:106.12. 20:22 9404
 9  303 po 5.12. 5:055.12. 18:31 9404
12+14 305 ne 4.12. 14:004.12. 23:31 9404*Z2
 7  303 pá 2.12. 4:262.12. 18:37 9404
10 312 čt 1.12. 6:312.12. 0:29 9404
9+15 322 st 30.11. 14:3630.11. 21:23 9404
16 317 st 30.11. 6:5830.11. 9:27 9404
16 317 út 29.11. 16:3729.11. 18:59 9404
10 311 út 29.11. 6:5529.11. 9:39 9404
10 301 po 28.11. 5:0028.11. 20:42 9404
16 303 ne 27.11. 6:3527.11. 23:19 9404
 9  307 so 26.11. 5:0727.11. 0:23 9404
 9  326 pá 25.11. 6:3426.11. 0:33 9404
10 313 čt 24.11. 5:5324.11. 20:15 9404
 7  305 st 23.11. 6:3223.11. 21:09 9404
15 313 út 22.11. 15:0222.11. 18:29 9404
16 316 út 22.11. 6:3622.11. 9:03 9404
 4  303 po 21.11. 15:0921.11. 19:08 9404
 4  303 po 21.11. 5:3821.11. 9:38 9404
22 303 ne 20.11. 8:0121.11. 0:43 9404
10 308 so 19.11. 6:2319.11. 21:27 9404
 9  318 pá 18.11. 6:0518.11. 21:36 9404
*Z1 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9349
*Z2 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9395

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.