Jiný vůz:

Informace o tramvaji 15T ev. č. 9404

Domovská vozovna: Motol

Oficiální označení typu vozu: 15T

Neoficiální označení: 15Tf

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2017

Dodání: 22. 2. 2017

Výrobní číslo: 10362

Profil kol: K

Dveře: Ultimate

Sedadla: Pino (plastová). Výrobce: Vogelsitze. Červená (RAL 3001), šedá (RAL 6500)

Centrální počítač OIS: Apex DT-04

Vnitřní informační systém: Bustec

Klimatizace kabiny: Bahoza HVAC S78S

Klimatizace salonu: Bahoza KLMT 15002

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 800.25

Najeto: cca 297 526 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 33,416 m
Délka skříně samostatně: 31,4 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3450 mm
Vzdálenost čepů: 7750 mm » 1900 mm » 7700 mm » 1900 mm » 7750 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 450 mm / 350 mm (nízkopodlažní vstup)
Počet míst k sezení: 61
Počet míst ke stání: 223
Maximální obsaditelnost: 284 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících bez klimatizační jednotky: 43790 kg
Bez cestujících s klimatizační jednotkou: 44300 kg
Maximální zátěž: 63700 kg
Hmotnost vnějších podvozků: 5250 kg
Hmotnost vnitřních podvozků: 4890 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,9 kN | 66,4 kN | 67,1 kN | 49,1 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová
Pulzní měnič: 4 pulzní měniče s IGBT SKiiP tranzistory s rekuperací
Statický měnič: SM 36.1 – 600V ss. » 3x400 V, 14 kW, 240 A + 600V ss. » 230 V, 2,5kW, 11A
Sběrač: Stemmann Fb800.25
Odpojovač/uzemňovač: 1PPAD51
Ventilační jednotka: KTV-1-15T
Klima kabiny řidiče: HVAC S78S
Spřáhlo: Skládací, mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s pražským typem hlavy
Typ a průměr kol: 666 mm s přítlačným kotoučem a pružnou vložkou GMT
Brzdy: Elektrohydraulická střadačová kotoučová brzda Dako K.P.T.010
Kolejnicová brzda FC63 70 kN, 40A, 102 kg (stupeň 1 - zadní podvozky; stupeň 2 - všechny podvozky)
Řadič: Dynamický 0-1500A
Stupně řadiče: Jízda: Dynamický (0-1500A), 7x brzda, 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 16x HLU3436 P/44-VA
Vstupní napětí motoru: ~392 V
Parametry motoru: Výkon: 46,6 kW
Otáčky: 196/706 ot./min.
Chlazení: směs voda+glykol
Motorventilátor: PM FC035-4DQ.2C.A7
3x230V
Motorventilátor pulzního měniče: 2x radiální RH25M-2DK.3B.1R

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
3+9 313 pá 13.9. 15:2913.9. 20:11 9404
16 101 pá 13.9. 11:5013.9. 13:20 9404*Z1
15 314 čt 12.9. 8:2612.9. 21:12 9404*Z2
 7  503 čt 12.9. 6:0012.9. 6:25 9404*Z3
20 314 st 11.9. 4:3711.9. 23:39 9404
16 312 út 10.9. 6:1610.9. 23:58 9404
 4  307 po 9.9. 8:059.9. 20:41 9404*Z4
 7  313 pá 6.9. 14:256.9. 20:34 9404
 7  313 čt 5.9. 14:255.9. 20:34 9404
5+14 308 čt 5.9. 6:585.9. 10:28 9404
16 309 st 4.9. 6:004.9. 18:19 9404
 4  313 út 3.9. 14:533.9. 19:46 9404
5+14 308 út 3.9. 6:583.9. 10:28 9404
16 302 po 2.9. 7:292.9. 19:43 9404
 7  310 ne 1.9. 4:481.9. 22:32 9404
22 304 so 31.8. 5:531.9. 0:16 9404
12 315 pá 30.8. 14:4030.8. 20:50 9404*Z5
16 312 pá 30.8. 10:4030.8. 13:15 9404*Z6
 7  813 st 21.8. 12:0521.8. 12:30 9404*Z7
16 313 po 29.7. 5:4929.7. 23:16 9404
15 302 ne 28.7. 9:3028.7. 21:27 9404*Z8
3+9 302 so 27.7. 4:4028.7. 0:11 9404
15 304 pá 26.7. 18:1526.7. 21:56 9404*Z9
5+14 302 pá 19.7. 10:3019.7. 19:18 9404*Z10
sjMO 301 pá 19.7. 3:2719.7. 4:10 9404
*Z1 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8082+8083
*Z2 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9256
*Z3 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8274+8574
*Z4 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9387
*Z5 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9395
*Z6 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9416
*Z7 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9424
*Z8 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9398
*Z9 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9341
*Z10 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9352

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná námi, našimi spolupracovníky, či převzatá z oficiálních otevřených dat. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.