Jiný vůz:

Podrobnosti vozu 15Tf ev. č. 9404

Domovská vozovna: Motol

Typ vozu: 15Tf

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2017

Dodání: 22. 2. 2017

Výrobní číslo: 10362

Profil kol: PR-1

Dveře: Ultimate

Sedadla: Pino (plastová). Výrobce: Vogelsitze. Červená (RAL 3001), šedá (RAL 6500)

Označovače: Mikroelektronika Camel Combi

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Vnitřní informační systém: Bustec

Klimatizace kabiny: Bahoza HVAC S78S

Klimatizace salonu: FAIVELEY 9645500

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 800.25

Najeto: cca 82 937 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 33,416 m
Délka skříně samostatně: 31,4 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3450 mm
Vzdálenost čepů: 7750 mm » 1900 mm » 7700 mm » 1900 mm » 7750 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 450 mm / 350 mm (nízkopodlažní vstup)
Počet míst k sezení: 61
Počet míst ke stání: 223
Maximální obsaditelnost: 284 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících bez klimatizační jednotky: 43790 kg
Bez cestujících s klimatizační jednotkou: 44300 kg
Maximální zátěž: 63700 kg
Hmotnost vnějších podvozků: 5250 kg
Hmotnost vnitřních podvozků: 4890 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,9 kN | 66,4 kN | 67,1 kN | 49,1 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová
Pulzní měnič: 4 pulzní měniče s IGBT SKiiP tranzistory s rekuperací
Statický měnič: SM 36.1 – 600V ss. » 3x400 V, 14 kW, 240 A + 600V ss. » 230 V, 2,5kW, 11A
Sběrač: Stemmann Fb800.25
Odpojovač/uzemňovač: 1PPAD51
Ventilační jednotka: KTV-1-15T
Klima kabiny řidiče: HVAC S78S
Spřáhlo: Skládací, mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s pražským typem hlavy
Typ a průměr kol: 666 mm s přítlačným kotoučem a pružnou vložkou GMT
Brzdy: Elektrohydraulická střadačová kotoučová brzda Dako K.P.T.010
Kolejnicová brzda FC63 70 kN, 40A, 102 kg (stupeň 1 - střední podvozky; stupeň 2 - všechny podvozky)
Řadič: Dynamický 0-1500A
Stupně řadiče: Jízda: Dynamický (0-1500A), 7x brzda, 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 16x HLU3436 P/44-VA
Vstupní napětí motoru: ~392 V
Parametry motoru: Výkon: 46,6 kW
Otáčky: 196/706 ot./min.
Chlazení: směs voda+glykol
Motorventilátor: PM FC035-4DQ.2C.A7
3x230V
Motorventilátor pulzního měniče: 2x radiální RH25M-2DK.3B.1R

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
16 320 pá 29.6. 6:0429.6. 13:10 9404*MU*1
 9  315 čt 28.6. 5:0229.6. 0:09 9404
 9  334 st 27.6. 15:5727.6. 20:30 9404
16 323 st 27.6. 6:0727.6. 8:45 9404
16 331 út 26.6. 5:4626.6. 23:44 9404
16 331 po 25.6. 5:4625.6. 23:44 9404
 9  312 so 23.6. 4:3323.6. 8:25 9404*MU
16 315 pá 22.6. 14:3223.6. 0:24 9404
16 336 pá 22.6. 5:1122.6. 10:05 9404
12 311 čt 21.6. 5:5022.6. 0:42 9404
 7  305 st 20.6. 6:0920.6. 22:31 9404
 9  307 út 19.6. 4:3319.6. 21:00 9404
 9  326 po 18.6. 5:4019.6. 0:49 9404
ZkJ 372 ne 17.6. 9:0017.6. 10:00 9404*2
 9  319 so 16.6. 8:0017.6. 1:01 9404
 7  306 pá 15.6. 4:2115.6. 18:44 9404
12 312 čt 14.6. 14:3515.6. 1:02 9404
 9  334 čt 14.6. 7:0914.6. 9:39 9404
 7  310 st 13.6. 5:0113.6. 16:20 9404*MU
 7  310 út 12.6. 5:0112.6. 21:17 9404
16 306 po 11.6. 4:5711.6. 19:01 9404
16 306 ne 10.6. 5:1010.6. 23:24 9404
16 302 so 9.6. 4:3810.6. 0:34 9404
 9  326 pá 8.6. 5:409.6. 0:49 9404
12 302 čt 7.6. 4:397.6. 21:18 9404
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události
*1 = ve 12:40 najetí 9404 do 8182+8183 za zastávkou Štěpánská DC
*2 = zkušební jízda systému EMA

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná v naší databázi. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.