Jiný vůz:

Informace o tramvaji 15T ev. č. 9404

Domovská vozovna: Motol

Oficiální označení typu vozu: 15T

Neoficiální označení: 15Tf

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2017

Dodání: 22. 2. 2017

Výrobní číslo: 10362

Profil kol: K

Dveře: Ultimate

Sedadla: Pino (plastová). Výrobce: Vogelsitze. Červená (RAL 3001), šedá (RAL 6500)

Centrální počítač OIS: Apex DT-04

Vnitřní informační systém: Bustec

Klimatizace kabiny: Bahoza HVAC S78S

Klimatizace salonu: Bahoza KLMT 15002

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 800.25

Najeto: cca 290 671 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 33,416 m
Délka skříně samostatně: 31,4 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3450 mm
Vzdálenost čepů: 7750 mm » 1900 mm » 7700 mm » 1900 mm » 7750 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 450 mm / 350 mm (nízkopodlažní vstup)
Počet míst k sezení: 61
Počet míst ke stání: 223
Maximální obsaditelnost: 284 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících bez klimatizační jednotky: 43790 kg
Bez cestujících s klimatizační jednotkou: 44300 kg
Maximální zátěž: 63700 kg
Hmotnost vnějších podvozků: 5250 kg
Hmotnost vnitřních podvozků: 4890 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,9 kN | 66,4 kN | 67,1 kN | 49,1 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová
Pulzní měnič: 4 pulzní měniče s IGBT SKiiP tranzistory s rekuperací
Statický měnič: SM 36.1 – 600V ss. » 3x400 V, 14 kW, 240 A + 600V ss. » 230 V, 2,5kW, 11A
Sběrač: Stemmann Fb800.25
Odpojovač/uzemňovač: 1PPAD51
Ventilační jednotka: KTV-1-15T
Klima kabiny řidiče: HVAC S78S
Spřáhlo: Skládací, mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s pražským typem hlavy
Typ a průměr kol: 666 mm s přítlačným kotoučem a pružnou vložkou GMT
Brzdy: Elektrohydraulická střadačová kotoučová brzda Dako K.P.T.010
Kolejnicová brzda FC63 70 kN, 40A, 102 kg (stupeň 1 - zadní podvozky; stupeň 2 - všechny podvozky)
Řadič: Dynamický 0-1500A
Stupně řadiče: Jízda: Dynamický (0-1500A), 7x brzda, 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 16x HLU3436 P/44-VA
Vstupní napětí motoru: ~392 V
Parametry motoru: Výkon: 46,6 kW
Otáčky: 196/706 ot./min.
Chlazení: směs voda+glykol
Motorventilátor: PM FC035-4DQ.2C.A7
3x230V
Motorventilátor pulzního měniče: 2x radiální RH25M-2DK.3B.1R

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
 4  310 po 4.3. 5:164.3. 10:19 9404
20 304 ne 3.3. 4:164.3. 1:00 9404
12 308 so 2.3. 4:463.3. 1:14 9404
20 314 pá 1.3. 4:361.3. 23:40 9404
 9  325 čt 29.2. 12:151.3. 0:22 9404*Z1
 9  325 čt 29.2. 4:3029.2. 10:00 9404*MU
10 317 st 28.2. 4:2229.2. 0:27 9404
12 305 út 27.2. 4:2628.2. 1:14 9404
 9  321 po 26.2. 6:1527.2. 0:02 9404
 9  309 so 24.2. 6:3524.2. 23:52 9404
15 303 pá 23.2. 4:4823.2. 18:04 9404
 9  314 čt 22.2. 5:4722.2. 23:46 9404
 7  319 st 21.2. 15:1621.2. 21:12 9404
10 315 st 21.2. 6:5321.2. 10:12 9404
5+15 321 út 20.2. 4:4120.2. 19:11 9404
 7  310 po 19.2. 6:2719.2. 23:04 9404
 4  301 pá 16.2. 6:1816.2. 20:26 9404
 9  319 čt 15.2. 15:5515.2. 23:16 9404*Z2
12 302 st 14.2. 6:2614.2. 19:25 9404
 9  309 út 13.2. 6:2514.2. 0:32 9404
20 307 po 12.2. 6:2213.2. 1:00 9404
5+15 305 pá 9.2. 5:589.2. 19:17 9404
5+15 310 čt 8.2. 5:338.2. 20:06 9404
20 312 st 7.2. 4:367.2. 20:36 9404
12 307 út 6.2. 11:457.2. 0:54 9404*Z3
*Z1 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9429
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události
*Z2 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9442
*Z3 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9354

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná námi, našimi spolupracovníky, či převzatá z oficiálních otevřených dat. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.