Jiný vůz:

Informace o tramvaji 15T ev. č. 9404

Domovská vozovna: Motol

Oficiální označení typu vozu: 15T

Neoficiální označení: 15Tf

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2017

Dodání: 22. 2. 2017

Výrobní číslo: 10362

Profil kol: K

Dveře: Ultimate

Sedadla: Pino (plastová). Výrobce: Vogelsitze. Červená (RAL 3001), šedá (RAL 6500)

Centrální počítač OIS: Apex DT-04

Vnitřní informační systém: Bustec

Klimatizace kabiny: Bahoza HVAC S78S

Klimatizace salonu: Bahoza KLMT 15002

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 800.25

Najeto: cca 251 394 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 33,416 m
Délka skříně samostatně: 31,4 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3450 mm
Vzdálenost čepů: 7750 mm » 1900 mm » 7700 mm » 1900 mm » 7750 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 450 mm / 350 mm (nízkopodlažní vstup)
Počet míst k sezení: 61
Počet míst ke stání: 223
Maximální obsaditelnost: 284 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících bez klimatizační jednotky: 43790 kg
Bez cestujících s klimatizační jednotkou: 44300 kg
Maximální zátěž: 63700 kg
Hmotnost vnějších podvozků: 5250 kg
Hmotnost vnitřních podvozků: 4890 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,9 kN | 66,4 kN | 67,1 kN | 49,1 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová
Pulzní měnič: 4 pulzní měniče s IGBT SKiiP tranzistory s rekuperací
Statický měnič: SM 36.1 – 600V ss. » 3x400 V, 14 kW, 240 A + 600V ss. » 230 V, 2,5kW, 11A
Sběrač: Stemmann Fb800.25
Odpojovač/uzemňovač: 1PPAD51
Ventilační jednotka: KTV-1-15T
Klima kabiny řidiče: HVAC S78S
Spřáhlo: Skládací, mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s pražským typem hlavy
Typ a průměr kol: 666 mm s přítlačným kotoučem a pružnou vložkou GMT
Brzdy: Elektrohydraulická střadačová kotoučová brzda Dako K.P.T.010
Kolejnicová brzda FC63 70 kN, 40A, 102 kg (stupeň 1 - zadní podvozky; stupeň 2 - všechny podvozky)
Řadič: Dynamický 0-1500A
Stupně řadiče: Jízda: Dynamický (0-1500A), 7x brzda, 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 16x HLU3436 P/44-VA
Vstupní napětí motoru: ~392 V
Parametry motoru: Výkon: 46,6 kW
Otáčky: 196/706 ot./min.
Chlazení: směs voda+glykol
Motorventilátor: PM FC035-4DQ.2C.A7
3x230V
Motorventilátor pulzního měniče: 2x radiální RH25M-2DK.3B.1R

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
 9  323 st 7.6. 15:258.6. 0:22 9404*Z1
 9  318 st 7.6. 6:237.6. 8:44 9404
15 313 út 6.6. 7:106.6. 9:01 9404*Z2
 4  302 po 5.6. 14:585.6. 18:48 9404
 9  332 po 5.6. 7:245.6. 9:44 9404
12 310 pá 2.6. 4:392.6. 18:57 9404
 7  312 čt 1.6. 5:062.6. 0:29 9404
 9  317 st 31.5. 5:521.6. 0:03 9404
16 302 út 30.5. 5:4630.5. 23:59 9404
10 312 po 29.5. 10:5030.5. 0:29 9404*Z3
12 307 pá 26.5. 6:1627.5. 0:51 9404
 4  307 čt 25.5. 15:3925.5. 19:39 9404
 9  322 čt 25.5. 6:3925.5. 8:58 9404
 4  307 st 24.5. 15:3924.5. 19:39 9404
 9  318 st 24.5. 6:2224.5. 8:42 9404
15 310 út 23.5. 5:0823.5. 20:08 9404
10 316 po 22.5. 15:4522.5. 22:54 9404
 9  322 po 22.5. 6:3922.5. 8:58 9404
15 313 pá 19.5. 5:3919.5. 9:09 9404
16 313 čt 18.5. 5:3718.5. 22:59 9404
15 308 st 17.5. 4:4817.5. 21:53 9404
 9  328 út 16.5. 4:4617.5. 0:43 9404
 9  329 po 15.5. 15:5116.5. 0:53 9404
 9  314 po 15.5. 6:0615.5. 8:30 9404
20 301 ne 14.5. 4:5215.5. 0:01 9404
*Z1 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9380
*Z2 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8268+8404
*Z3 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9376

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.