Domovská vozovna: Motol
Typ vozu: 15Tf
Nízkopodlažní: ANO
Výrobce: Škoda Transportation, a.s.
Rok výroby: 2017
Dodání: 22. 2. 2017
Výrobní číslo: 10362
Profil kol: PR-1
Dveře: Ultimate
Sedadla: Pino (plastová). Výrobce: Vogelsitze. Červená (RAL 3001), šedá (RAL 6500)
Označovače: Mikroelektronika Camel Combi
Centrální počítač OIS: Apex DT-06
Vnitřní informační systém: Bustec
Klimatizace kabiny: Bahoza HVAC S78S
Klimatizace salonu: FAIVELEY 9645500
Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 800.25
Najeto: cca 91 958 km
Rozměry: |
Celková délka včetně spřáhel: 33,416 m Délka skříně samostatně: 31,4 m Šířka: 2460 mm Výška: 3450 mm Vzdálenost čepů: 7750 mm » 1900 mm » 7700 mm » 1900 mm » 7750 mm Rozvor náprav: 1900 mm Výška podlahy nad temenem kolejnice: 450 mm / 350 mm (nízkopodlažní vstup) |
Počet míst k sezení: | 61 |
Počet míst ke stání: | 223 |
Maximální obsaditelnost: | 284 osob (při 8 osobách na m2) |
Hmotnost: |
Bez cestujících bez klimatizační jednotky: 43790 kg Bez cestujících s klimatizační jednotkou: 44300 kg Maximální zátěž: 63700 kg Hmotnost vnějších podvozků: 5250 kg Hmotnost vnitřních podvozků: 4890 kg |
Zatížení na nápravu: |
Prázdný: 51,9 kN | 66,4 kN | 67,1 kN | 49,1 kN Maximální zátěž: 74 kN |
Regulace: | Polovodičová |
Pulzní měnič: | 4 pulzní měniče s IGBT SKiiP tranzistory s rekuperací |
Statický měnič: | SM 36.1 – 600V ss. » 3x400 V, 14 kW, 240 A + 600V ss. » 230 V, 2,5kW, 11A |
Sběrač: | Stemmann Fb800.25 |
Odpojovač/uzemňovač: | 1PPAD51 |
Ventilační jednotka: | KTV-1-15T |
Klima kabiny řidiče: | HVAC S78S |
Spřáhlo: | Skládací, mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s pražským typem hlavy |
Typ a průměr kol: | 666 mm s přítlačným kotoučem a pružnou vložkou GMT |
Brzdy: |
Elektrohydraulická střadačová kotoučová brzda Dako K.P.T.010 Kolejnicová brzda FC63 70 kN, 40A, 102 kg (stupeň 1 - střední podvozky; stupeň 2 - všechny podvozky) |
Řadič: | Dynamický 0-1500A |
Stupně řadiče: | Jízda: Dynamický (0-1500A), 7x brzda, 2x kolejnicová brzda |
Trakční motor: | 16x HLU3436 P/44-VA |
Vstupní napětí motoru: | ~392 V |
Parametry motoru: |
Výkon: 46,6 kW Otáčky: 196/706 ot./min. Chlazení: směs voda+glykol |
Motorventilátor: |
PM FC035-4DQ.2C.A7 3x230V |
Motorventilátor pulzního měniče: | 2x radiální RH25M-2DK.3B.1R |
Linka | Pořadí | Od | Do | Souprava | ||
Rok 2018 | ||||||
16 | 320 | pá 29.6. 6:04 | 29.6. 13:10 | 9404*MU*1 | ||
9 | 315 | čt 28.6. 5:02 | 29.6. 0:09 | 9404 | ||
9 | 334 | st 27.6. 15:57 | 27.6. 20:30 | 9404 | ||
16 | 323 | st 27.6. 6:07 | 27.6. 8:45 | 9404 | ||
16 | 331 | út 26.6. 5:46 | 26.6. 23:44 | 9404 | ||
16 | 331 | po 25.6. 5:46 | 25.6. 23:44 | 9404 | ||
9 | 312 | so 23.6. 4:33 | 23.6. 8:25 | 9404*MU | ||
16 | 315 | pá 22.6. 14:32 | 23.6. 0:24 | 9404 | ||
16 | 336 | pá 22.6. 5:11 | 22.6. 10:05 | 9404 | ||
12 | 311 | čt 21.6. 5:50 | 22.6. 0:42 | 9404 | ||
7 | 305 | st 20.6. 6:09 | 20.6. 22:31 | 9404 | ||
9 | 307 | út 19.6. 4:33 | 19.6. 21:00 | 9404 | ||
9 | 326 | po 18.6. 5:40 | 19.6. 0:49 | 9404 | ||
ZkJ | 372 | ne 17.6. 9:00 | 17.6. 10:00 | 9404*2 | ||
9 | 319 | so 16.6. 8:00 | 17.6. 1:01 | 9404 | ||
7 | 306 | pá 15.6. 4:21 | 15.6. 18:44 | 9404 | ||
12 | 312 | čt 14.6. 14:35 | 15.6. 1:02 | 9404 | ||
9 | 334 | čt 14.6. 7:09 | 14.6. 9:39 | 9404 | ||
7 | 310 | st 13.6. 5:01 | 13.6. 16:20 | 9404*MU | ||
7 | 310 | út 12.6. 5:01 | 12.6. 21:17 | 9404 | ||
16 | 306 | po 11.6. 4:57 | 11.6. 19:01 | 9404 | ||
16 | 306 | ne 10.6. 5:10 | 10.6. 23:24 | 9404 | ||
16 | 302 | so 9.6. 4:38 | 10.6. 0:34 | 9404 | ||
9 | 326 | pá 8.6. 5:40 | 9.6. 0:49 | 9404 | ||
12 | 302 | čt 7.6. 4:39 | 7.6. 21:18 | 9404 |