Jiný vůz:

Informace o tramvaji 15T ev. č. 9403

Domovská vozovna: Motol

Oficiální označení typu vozu: 15T

Neoficiální označení: 15Tf

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2017

Dodání: 15. 2. 2017

Výrobní číslo: 10361

Profil kol: K

Dveře: Ultimate

Sedadla: Pino (plastová). Výrobce: Vogelsitze. Červená (RAL 3001), šedá (RAL 6500)

Centrální počítač OIS: Apex DT-04

Vnitřní informační systém: Bustec

Klimatizace kabiny: Bahoza HVAC S78S

Klimatizace salonu: Bahoza KLMT 15002

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 800.25

Najeto: cca 339 107 km

Další poznámky:

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 33,416 m
Délka skříně samostatně: 31,4 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3450 mm
Vzdálenost čepů: 7750 mm » 1900 mm » 7700 mm » 1900 mm » 7750 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 450 mm / 350 mm (nízkopodlažní vstup)
Počet míst k sezení: 61
Počet míst ke stání: 223
Maximální obsaditelnost: 284 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících bez klimatizační jednotky: 43790 kg
Bez cestujících s klimatizační jednotkou: 44300 kg
Maximální zátěž: 63700 kg
Hmotnost vnějších podvozků: 5250 kg
Hmotnost vnitřních podvozků: 4890 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,9 kN | 66,4 kN | 67,1 kN | 49,1 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová
Pulzní měnič: 4 pulzní měniče s IGBT SKiiP tranzistory s rekuperací
Statický měnič: SM 36.1 – 600V ss. » 3x400 V, 14 kW, 240 A + 600V ss. » 230 V, 2,5kW, 11A
Sběrač: Stemmann Fb800.25
Odpojovač/uzemňovač: 1PPAD51
Ventilační jednotka: KTV-1-15T
Klima kabiny řidiče: HVAC S78S
Spřáhlo: Skládací, mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s pražským typem hlavy
Typ a průměr kol: 666 mm s přítlačným kotoučem a pružnou vložkou GMT
Brzdy: Elektrohydraulická střadačová kotoučová brzda Dako K.P.T.010
Kolejnicová brzda FC63 70 kN, 40A, 102 kg (stupeň 1 - zadní podvozky; stupeň 2 - všechny podvozky)
Řadič: Dynamický 0-1500A
Stupně řadiče: Jízda: Dynamický (0-1500A), 7x brzda, 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 16x HLU3436 P/44-VA
Vstupní napětí motoru: ~392 V
Parametry motoru: Výkon: 46,6 kW
Otáčky: 196/706 ot./min.
Chlazení: směs voda+glykol
Motorventilátor: PM FC035-4DQ.2C.A7
3x230V
Motorventilátor pulzního měniče: 2x radiální RH25M-2DK.3B.1R

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
15 313 pá 29.9. 15:0129.9. 18:29 9403
 7  308 st 27.9. 16:3027.9. 19:20 9403*Z1
 9  328 st 27.9. 6:5727.9. 9:16 9403
 4  301 po 25.9. 16:0725.9. 18:40 9403*Z2
Zvl 338 st 20.9. 14:0020.9. 18:00 9403*1
 4  304 út 19.9. 15:1419.9. 19:04 9403
30 315 út 19.9. 7:2119.9. 9:26 9403
 4  303 pá 15.9. 15:0615.9. 18:57 9403
 4  306 pá 15.9. 6:1615.9. 10:17 9403
 4  304 čt 14.9. 15:1414.9. 19:04 9403
 9  331 st 13.9. 7:0313.9. 18:22 9403
 4  301 út 12.9. 14:5012.9. 18:40 9403
 4  303 út 12.9. 5:5112.9. 9:47 9403
 4  306 po 11.9. 15:3011.9. 19:20 9403
12 305 po 11.9. 6:3511.9. 9:13 9403
16 305 ne 10.9. 5:1610.9. 21:02 9403
20 305 so 9.9. 8:309.9. 23:12 9403
10 313 pá 8.9. 14:258.9. 20:13 9403
10 320 pá 8.9. 7:158.9. 10:29 9403
 9  331 út 5.9. 7:035.9. 13:33 9403*MU
16 318 po 4.9. 15:044.9. 19:59 9403
 4  302 po 4.9. 5:424.9. 9:37 9403
10 302 ne 3.9. 4:433.9. 14:10 9403*MU
 7  306 so 2.9. 4:322.9. 23:00 9403
10 303 pá 1.9. 5:071.9. 23:45 9403
*Z1 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9342
*Z2 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9384
*1 = křest jménem Pavla Fojtíka ve vozovně Střešovice
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.