Jiný vůz:

Informace o tramvaji 15T ev. č. 9403

Domovská vozovna: Motol

Oficiální označení typu vozu: 15T

Neoficiální označení: 15Tf

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2017

Dodání: 15. 2. 2017

Výrobní číslo: 10361

Profil kol: K

Dveře: Ultimate

Sedadla: Pino (plastová). Výrobce: Vogelsitze. Červená (RAL 3001), šedá (RAL 6500)

Centrální počítač OIS: Apex DT-04

Vnitřní informační systém: Bustec

Klimatizace kabiny: Bahoza HVAC S78S

Klimatizace salonu: Bahoza KLMT 15002

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 800.25

Najeto: cca 398 192 km

Další poznámky:

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 33,416 m
Délka skříně samostatně: 31,4 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3450 mm
Vzdálenost čepů: 7750 mm » 1900 mm » 7700 mm » 1900 mm » 7750 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 450 mm / 350 mm (nízkopodlažní vstup)
Počet míst k sezení: 61
Počet míst ke stání: 223
Maximální obsaditelnost: 284 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících bez klimatizační jednotky: 43790 kg
Bez cestujících s klimatizační jednotkou: 44300 kg
Maximální zátěž: 63700 kg
Hmotnost vnějších podvozků: 5250 kg
Hmotnost vnitřních podvozků: 4890 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,9 kN | 66,4 kN | 67,1 kN | 49,1 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová
Pulzní měnič: 4 pulzní měniče s IGBT SKiiP tranzistory s rekuperací
Statický měnič: SM 36.1 – 600V ss. » 3x400 V, 14 kW, 240 A + 600V ss. » 230 V, 2,5kW, 11A
Sběrač: Stemmann Fb800.25
Odpojovač/uzemňovač: 1PPAD51
Ventilační jednotka: KTV-1-15T
Klima kabiny řidiče: HVAC S78S
Spřáhlo: Skládací, mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s pražským typem hlavy
Typ a průměr kol: 666 mm s přítlačným kotoučem a pružnou vložkou GMT
Brzdy: Elektrohydraulická střadačová kotoučová brzda Dako K.P.T.010
Kolejnicová brzda FC63 70 kN, 40A, 102 kg (stupeň 1 - zadní podvozky; stupeň 2 - všechny podvozky)
Řadič: Dynamický 0-1500A
Stupně řadiče: Jízda: Dynamický (0-1500A), 7x brzda, 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 16x HLU3436 P/44-VA
Vstupní napětí motoru: ~392 V
Parametry motoru: Výkon: 46,6 kW
Otáčky: 196/706 ot./min.
Chlazení: směs voda+glykol
Motorventilátor: PM FC035-4DQ.2C.A7
3x230V
Motorventilátor pulzního měniče: 2x radiální RH25M-2DK.3B.1R

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
16 310 út 12.11. 4:5512.11. 19:57 9403
 9  322 po 11.11. 15:2112.11. 0:12 9403
 4  308 po 11.11. 5:2211.11. 9:58 9403
22 331 pá 8.11. 5:488.11. 19:55 9403
15 312 čt 7.11. 6:227.11. 21:12 9403
 7  313 st 6.11. 14:256.11. 20:34 9403
 5  313 út 5.11. 4:265.11. 19:03 9403
 9  306 po 4.11. 5:174.11. 23:12 9403
20 304 ne 3.11. 4:174.11. 0:58 9403
16 312 pá 1.11. 5:151.11. 20:07 9403
16 305 čt 31.10. 14:5131.10. 19:31 9403
10 315 čt 31.10. 6:5331.10. 10:12 9403
15 303 st 30.10. 4:4930.10. 18:03 9403
12 307 út 29.10. 4:2730.10. 0:49 9403
 9  314 po 28.10. 7:1329.10. 0:22 9403
20 305 ne 27.10. 4:3727.10. 22:58 9403
 7  309 so 26.10. 4:4826.10. 23:03 9403
16 306 pá 25.10. 14:5925.10. 23:56 9403
 7  313 pá 25.10. 6:4325.10. 10:22 9403
15 309 čt 24.10. 15:1424.10. 18:51 9403
 9  322 čt 24.10. 6:3524.10. 9:01 9403
 9  319 st 23.10. 12:3523.10. 19:39 9403*Z1
16 109 st 23.10. 9:0023.10. 10:00 9403*Z2
 9  829 st 23.10. 7:1523.10. 8:10 9403*Z3
10 319 út 22.10. 4:4322.10. 18:42 9403
*Z1 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9375
*Z2 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8270+8392
*Z3 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9438

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná námi, našimi spolupracovníky, či převzatá z oficiálních otevřených dat. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.