Jiný vůz:

Podrobnosti vozu 15Tf ev. č. 9403

Domovská vozovna: Motol

Typ vozu: 15Tf

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2017

Dodání: 15. 2. 2017

Výrobní číslo: 10361

Profil kol: PR-1

Dveře: Ultimate

Sedadla: Pino (plastová). Výrobce: Vogelsitze. Červená (RAL 3001), šedá (RAL 6500)

Označovače: Mikroelektronika Camel Combi

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Vnitřní informační systém: Bustec

Klimatizace kabiny: Bahoza HVAC S78S

Klimatizace salonu: FAIVELEY 9645500

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 800.25

Najeto: cca 68 182 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 33,416 m
Délka skříně samostatně: 31,4 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3450 mm
Vzdálenost čepů: 7750 mm » 1900 mm » 7700 mm » 1900 mm » 7750 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 450 mm / 350 mm (nízkopodlažní vstup)
Počet míst k sezení: 61
Počet míst ke stání: 223
Maximální obsaditelnost: 284 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících bez klimatizační jednotky: 43790 kg
Bez cestujících s klimatizační jednotkou: 44300 kg
Maximální zátěž: 63700 kg
Hmotnost vnějších podvozků: 5250 kg
Hmotnost vnitřních podvozků: 4890 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,9 kN | 66,4 kN | 67,1 kN | 49,1 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová
Pulzní měnič: 4 pulzní měniče s IGBT SKiiP tranzistory s rekuperací
Statický měnič: SM 36.1 – 600V ss. » 3x400 V, 14 kW, 240 A + 600V ss. » 230 V, 2,5kW, 11A
Sběrač: Stemmann Fb800.25
Odpojovač/uzemňovač: 1PPAD51
Ventilační jednotka: KTV-1-15T
Klima kabiny řidiče: HVAC S78S
Spřáhlo: Skládací, mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s pražským typem hlavy
Typ a průměr kol: 666 mm s přítlačným kotoučem a pružnou vložkou GMT
Brzdy: Elektrohydraulická střadačová kotoučová brzda Dako K.P.T.010
Kolejnicová brzda FC63 70 kN, 40A, 102 kg (stupeň 1 - střední podvozky; stupeň 2 - všechny podvozky)
Řadič: Dynamický 0-1500A
Stupně řadiče: Jízda: Dynamický (0-1500A), 7x brzda, 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 16x HLU3436 P/44-VA
Vstupní napětí motoru: ~392 V
Parametry motoru: Výkon: 46,6 kW
Otáčky: 196/706 ot./min.
Chlazení: směs voda+glykol
Motorventilátor: PM FC035-4DQ.2C.A7
3x230V
Motorventilátor pulzního měniče: 2x radiální RH25M-2DK.3B.1R

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
16 325 st 18.4. 5:4219.4. 0:34 9403
 5  304 út 17.4. 5:4917.4. 21:09 9403
12 311 po 16.4. 5:5017.4. 0:42 9403
 9  332 pá 13.4. 6:0113.4. 23:09 9403
 9  325 čt 12.4. 15:2112.4. 20:07 9403
 9  318 čt 12.4. 6:1012.4. 8:43 9403
15 301 st 11.4. 6:4211.4. 19:31 9403
 9  328 út 10.4. 5:4711.4. 0:59 9403
 5  316 po 9.4. 5:159.4. 22:52 9403
 9  326 pá 6.4. 5:407.4. 0:49 9403
 9  328 čt 5.4. 5:476.4. 0:59 9403
15 305 st 4.4. 14:584.4. 18:51 9403
 9  324 út 3.4. 5:363.4. 13:10 9403*MU
12 309 po 2.4. 12:293.4. 1:22 9403
16 306 ne 1.4. 17:531.4. 23:24 9403*Z
16 310 pá 30.3. 8:5831.3. 0:24 9403*Z1
16 334 čt 29.3. 16:1129.3. 21:11 9403
16 323 čt 29.3. 6:0729.3. 8:45 9403
16 320 st 28.3. 6:0428.3. 21:53 9403
 5  308 út 27.3. 6:2527.3. 19:22 9403
16 336 po 26.3. 16:1926.3. 18:51 9403
16 323 po 26.3. 6:0726.3. 8:45 9403
12 301 pá 23.3. 4:2224.3. 1:50 9403
 9  334 čt 22.3. 15:5722.3. 20:30 9403
16 314 čt 22.3. 6:2822.3. 9:21 9403
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události
*Z = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9361
*Z1 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9412

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná v naší databázi. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.