Jiný vůz:

Podrobnosti vozu 15Tf ev. č. 9403

Domovská vozovna: Motol

Typ vozu: 15Tf

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2017

Dodání: 15. 2. 2017

Výrobní číslo: 10361

Profil kol: PR-1

Dveře: Ultimate

Sedadla: Pino (plastová). Výrobce: Vogelsitze. Červená (RAL 3001), šedá (RAL 6500)

Označovače: Mikroelektronika Camel Combi

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Vnitřní informační systém: Bustec

Klimatizace kabiny: Bahoza HVAC S78S

Klimatizace salonu: FAIVELEY 9645500

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 800.25

Najeto: cca 54 622 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 33,416 m
Délka skříně samostatně: 31,4 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3450 mm
Vzdálenost čepů: 7750 mm » 1900 mm » 7700 mm » 1900 mm » 7750 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 450 mm / 350 mm (nízkopodlažní vstup)
Počet míst k sezení: 61
Počet míst ke stání: 223
Maximální obsaditelnost: 284 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících bez klimatizační jednotky: 43790 kg
Bez cestujících s klimatizační jednotkou: 44300 kg
Maximální zátěž: 63700 kg
Hmotnost vnějších podvozků: 5250 kg
Hmotnost vnitřních podvozků: 4890 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,9 kN | 66,4 kN | 67,1 kN | 49,1 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová
Pulzní měnič: 4 pulzní měniče s IGBT SKiiP tranzistory s rekuperací
Statický měnič: SM 36.1 – 600V ss. » 3x400 V, 14 kW, 240 A + 600V ss. » 230 V, 2,5kW, 11A
Sběrač: Stemmann Fb800.25
Odpojovač/uzemňovač: 1PPAD51
Ventilační jednotka: KTV-1-15T
Klima kabiny řidiče: HVAC S78S
Spřáhlo: Skládací, mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s pražským typem hlavy
Typ a průměr kol: 666 mm s přítlačným kotoučem a pružnou vložkou GMT
Brzdy: Elektrohydraulická střadačová kotoučová brzda Dako K.P.T.010
Kolejnicová brzda FC63 70 kN, 40A, 102 kg (stupeň 1 - střední podvozky; stupeň 2 - všechny podvozky)
Řadič: Dynamický 0-1500A
Stupně řadiče: Jízda: Dynamický (0-1500A), 7x brzda, 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 16x HLU3436 P/44-VA
Vstupní napětí motoru: ~392 V
Parametry motoru: Výkon: 46,6 kW
Otáčky: 196/706 ot./min.
Chlazení: směs voda+glykol
Motorventilátor: PM FC035-4DQ.2C.A7
3x230V
Motorventilátor pulzního měniče: 2x radiální RH25M-2DK.3B.1R

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
16 336 út 23.1. 6:4923.1. 20:18 9403
9 332 po 22.1. 6:0122.1. 22:50 9403
16 308 pá 19.1. 7:0319.1. 17:47 9403
9 310 čt 18.1. 6:5118.1. 23:39 9403
16 312 st 17.1. 15:2317.1. 18:17 9403
7 314 st 17.1. 5:5417.1. 9:33 9403
5 312 út 16.1. 4:4216.1. 19:57 9403
1+10 323 po 15.1. 4:2915.1. 23:54 9403
9 320 pá 12.1. 15:2013.1. 0:49 9403
4 305 pá 12.1. 5:4312.1. 9:40 9403
1+10 306 čt 11.1. 5:5411.1. 19:49 9403
9 326 st 10.1. 6:1211.1. 1:09 9403
15 301 út 9.1. 5:429.1. 20:07 9403
1+10 301 po 8.1. 5:108.1. 7:30 9403*MU
9 309 čt 4.1. 5:025.1. 0:09 9403
9 315 st 3.1. 5:214.1. 0:31 9403
10 312 út 2.1. 6:013.1. 1:32 9403
Rok 2017
9+99 366 ne 31.12. 8:001.1. 7:39 9403
20 312 pá 29.12. 5:0629.12. 22:36 9403
20 302 čt 28.12. 4:4629.12. 1:32 9403
7 303 st 27.12. 6:0427.12. 21:52 9403
12 311 pá 22.12. 5:5023.12. 1:02 9403
9 310 čt 21.12. 6:5121.12. 23:39 9403
10 301 st 20.12. 7:0720.12. 10:30 9403*MU
9 334 po 18.12. 7:0918.12. 9:39 9403
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná v naší databázi. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.