Jiný vůz:

Informace o tramvaji 15T ev. č. 9403

Domovská vozovna: Motol

Aktuální vozovna: Žižkov (od 29.10.2022)

Oficiální označení typu vozu: 15T

Neoficiální označení: 15Tf

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2017

Dodání: 15. 2. 2017

Výrobní číslo: 10361

Profil kol: K

Dveře: Ultimate

Sedadla: Pino (plastová). Výrobce: Vogelsitze. Červená (RAL 3001), šedá (RAL 6500)

Centrální počítač OIS: Apex DT-04

Vnitřní informační systém: Bustec

Klimatizace kabiny: Bahoza HVAC S78S

Klimatizace salonu: Bahoza KLMT 15002

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 800.25

Najeto: cca 310 674 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 33,416 m
Délka skříně samostatně: 31,4 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3450 mm
Vzdálenost čepů: 7750 mm » 1900 mm » 7700 mm » 1900 mm » 7750 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 450 mm / 350 mm (nízkopodlažní vstup)
Počet míst k sezení: 61
Počet míst ke stání: 223
Maximální obsaditelnost: 284 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících bez klimatizační jednotky: 43790 kg
Bez cestujících s klimatizační jednotkou: 44300 kg
Maximální zátěž: 63700 kg
Hmotnost vnějších podvozků: 5250 kg
Hmotnost vnitřních podvozků: 4890 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,9 kN | 66,4 kN | 67,1 kN | 49,1 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová
Pulzní měnič: 4 pulzní měniče s IGBT SKiiP tranzistory s rekuperací
Statický měnič: SM 36.1 – 600V ss. » 3x400 V, 14 kW, 240 A + 600V ss. » 230 V, 2,5kW, 11A
Sběrač: Stemmann Fb800.25
Odpojovač/uzemňovač: 1PPAD51
Ventilační jednotka: KTV-1-15T
Klima kabiny řidiče: HVAC S78S
Spřáhlo: Skládací, mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s pražským typem hlavy
Typ a průměr kol: 666 mm s přítlačným kotoučem a pružnou vložkou GMT
Brzdy: Elektrohydraulická střadačová kotoučová brzda Dako K.P.T.010
Kolejnicová brzda FC63 70 kN, 40A, 102 kg (stupeň 1 - zadní podvozky; stupeň 2 - všechny podvozky)
Řadič: Dynamický 0-1500A
Stupně řadiče: Jízda: Dynamický (0-1500A), 7x brzda, 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 16x HLU3436 P/44-VA
Vstupní napětí motoru: ~392 V
Parametry motoru: Výkon: 46,6 kW
Otáčky: 196/706 ot./min.
Chlazení: směs voda+glykol
Motorventilátor: PM FC035-4DQ.2C.A7
3x230V
Motorventilátor pulzního měniče: 2x radiální RH25M-2DK.3B.1R

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
 4  812 po 7.11. 6:147.11. 10:00 9403*MU*1
 9  814 ne 6.11. 4:457.11. 0:01 9403
25 807 so 5.11. 4:355.11. 22:38 9403
 9  830 pá 4.11. 5:574.11. 23:52 9403
 8  811 čt 3.11. 4:373.11. 19:53 9403
 9  804 st 2.11. 6:123.11. 0:01 9403
 5  809 út 1.11. 8:501.11. 19:54 9403*Z1
10 806 ne 30.10. 4:4030.10. 22:12 9403
10 805 so 29.10. 4:2030.10. 0:06 9403
10 807 pá 28.10. 10:4029.10. 0:46 9403*Z2
 4  304 st 26.10. 15:2126.10. 19:12 9403
 4  304 st 26.10. 6:0126.10. 9:51 9403
 7  308 út 25.10. 4:4425.10. 19:17 9403
20 308 po 24.10. 15:2525.10. 0:41 9403
10 311 po 24.10. 6:3124.10. 9:19 9403
 1  302 ne 23.10. 4:3623.10. 21:57 9403
 9  308 so 22.10. 7:3323.10. 0:33 9403
15 311 pá 21.10. 7:1021.10. 20:22 9403
16 309 čt 20.10. 15:3320.10. 17:56 9403
 4  304 čt 20.10. 5:5120.10. 9:51 9403
12+14 321 st 19.10. 15:0619.10. 20:42 9403
 7  304 st 19.10. 5:2019.10. 9:57 9403
16 316 út 18.10. 16:2918.10. 23:18 9403
 9  326 po 17.10. 6:3418.10. 0:33 9403
 9  332 pá 14.10. 16:0314.10. 18:21 9403
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události
*1 = nehoda s nákladním automobilem za zast. Jana Masaryka ZC
*Z1 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8242+8234
*Z2 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9421

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.