Jiný vůz:

Informace o tramvaji 15T ev. č. 9402

Domovská vozovna: Motol

Typ vozu: 15Tf

Oficiální označení typu vozu: 15T

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2017

Dodání: 8. 2. 2017

Výrobní číslo: 10360

Profil kol: PR-1

Dveře: Ultimate

Sedadla: Pino (plastová). Výrobce: Vogelsitze. Červená (RAL 3001), šedá (RAL 6500)

Označovače: Mikroelektronika Camel Combi

Centrální počítač OIS: Apex DT-04

Vnitřní informační systém: Bustec

Klimatizace kabiny: Bahoza HVAC S78S

Klimatizace salonu: FAIVELEY 9645500

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 800.25

Najeto: cca 180 551 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 33,416 m
Délka skříně samostatně: 31,4 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3450 mm
Vzdálenost čepů: 7750 mm » 1900 mm » 7700 mm » 1900 mm » 7750 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 450 mm / 350 mm (nízkopodlažní vstup)
Počet míst k sezení: 61
Počet míst ke stání: 223
Maximální obsaditelnost: 284 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících bez klimatizační jednotky: 43790 kg
Bez cestujících s klimatizační jednotkou: 44300 kg
Maximální zátěž: 63700 kg
Hmotnost vnějších podvozků: 5250 kg
Hmotnost vnitřních podvozků: 4890 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,9 kN | 66,4 kN | 67,1 kN | 49,1 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová
Pulzní měnič: 4 pulzní měniče s IGBT SKiiP tranzistory s rekuperací
Statický měnič: SM 36.1 – 600V ss. » 3x400 V, 14 kW, 240 A + 600V ss. » 230 V, 2,5kW, 11A
Sběrač: Stemmann Fb800.25
Odpojovač/uzemňovač: 1PPAD51
Ventilační jednotka: KTV-1-15T
Klima kabiny řidiče: HVAC S78S
Spřáhlo: Skládací, mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s pražským typem hlavy
Typ a průměr kol: 666 mm s přítlačným kotoučem a pružnou vložkou GMT
Brzdy: Elektrohydraulická střadačová kotoučová brzda Dako K.P.T.010
Kolejnicová brzda FC63 70 kN, 40A, 102 kg (stupeň 1 - střední podvozky; stupeň 2 - všechny podvozky)
Řadič: Dynamický 0-1500A
Stupně řadiče: Jízda: Dynamický (0-1500A), 7x brzda, 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 16x HLU3436 P/44-VA
Vstupní napětí motoru: ~392 V
Parametry motoru: Výkon: 46,6 kW
Otáčky: 196/706 ot./min.
Chlazení: směs voda+glykol
Motorventilátor: PM FC035-4DQ.2C.A7
3x230V
Motorventilátor pulzního měniče: 2x radiální RH25M-2DK.3B.1R

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
 7  307 ne 19.1. 4:4219.1. 23:07 9402
10 314 pá 17.1. 4:1818.1. 0:04 9402
10 322 čt 16.1. 5:2616.1. 22:06 9402
 9  308 st 15.1. 6:3915.1. 18:53 9402
20 314 út 14.1. 4:4614.1. 9:59 9402
 7  308 po 13.1. 5:3013.1. 22:01 9402
 9  315 ne 12.1. 7:3313.1. 0:29 9402
 7  307 pá 10.1. 15:1210.1. 21:56 9402
 9  318 st 8.1. 6:108.1. 8:43 9402
12 311 út 7.1. 5:498.1. 0:43 9402
 9  303 po 6.1. 6:196.1. 18:33 9402
 7  307 ne 5.1. 4:425.1. 23:07 9402
12 305 so 4.1. 4:215.1. 0:20 9402
12 313 pá 3.1. 4:374.1. 1:03 9402
10 314 čt 2.1. 6:102.1. 22:34 9402
 5  305 st 1.1. 6:271.1. 22:27 9402
Rok 2019
 7  304 út 31.12. 4:4131.12. 23:09 9402
12 313 po 30.12. 4:3731.12. 1:03 9402
 9  325 pá 27.12. 4:1328.12. 0:59 9402
12 303 čt 26.12. 4:3727.12. 1:50 9402
20 302 st 25.12. 6:1126.12. 1:33 9402
9+98 351 út 24.12. 7:1124.12. 22:51 9402
 5  305 po 23.12. 4:0723.12. 21:39 9402
12 309 ne 22.12. 7:4123.12. 1:03 9402
20 305 so 21.12. 4:5122.12. 0:33 9402


Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.