Jiný vůz:

Informace o tramvaji 15T ev. č. 9402

Domovská vozovna: Motol

Oficiální označení typu vozu: 15T

Neoficiální označení: 15Tf

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2017

Dodání: 8. 2. 2017

Výrobní číslo: 10360

Profil kol: K

Dveře: Ultimate

Sedadla: Pino (plastová). Výrobce: Vogelsitze. Červená (RAL 3001), šedá (RAL 6500)

Centrální počítač OIS: Apex DT-04

Vnitřní informační systém: Bustec

Klimatizace kabiny: Bahoza HVAC S78S

Klimatizace salonu: Bahoza KLMT 15002

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 800.25

Najeto: cca 291 368 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 33,416 m
Délka skříně samostatně: 31,4 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3450 mm
Vzdálenost čepů: 7750 mm » 1900 mm » 7700 mm » 1900 mm » 7750 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 450 mm / 350 mm (nízkopodlažní vstup)
Počet míst k sezení: 61
Počet míst ke stání: 223
Maximální obsaditelnost: 284 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících bez klimatizační jednotky: 43790 kg
Bez cestujících s klimatizační jednotkou: 44300 kg
Maximální zátěž: 63700 kg
Hmotnost vnějších podvozků: 5250 kg
Hmotnost vnitřních podvozků: 4890 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,9 kN | 66,4 kN | 67,1 kN | 49,1 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová
Pulzní měnič: 4 pulzní měniče s IGBT SKiiP tranzistory s rekuperací
Statický měnič: SM 36.1 – 600V ss. » 3x400 V, 14 kW, 240 A + 600V ss. » 230 V, 2,5kW, 11A
Sběrač: Stemmann Fb800.25
Odpojovač/uzemňovač: 1PPAD51
Ventilační jednotka: KTV-1-15T
Klima kabiny řidiče: HVAC S78S
Spřáhlo: Skládací, mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s pražským typem hlavy
Typ a průměr kol: 666 mm s přítlačným kotoučem a pružnou vložkou GMT
Brzdy: Elektrohydraulická střadačová kotoučová brzda Dako K.P.T.010
Kolejnicová brzda FC63 70 kN, 40A, 102 kg (stupeň 1 - zadní podvozky; stupeň 2 - všechny podvozky)
Řadič: Dynamický 0-1500A
Stupně řadiče: Jízda: Dynamický (0-1500A), 7x brzda, 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 16x HLU3436 P/44-VA
Vstupní napětí motoru: ~392 V
Parametry motoru: Výkon: 46,6 kW
Otáčky: 196/706 ot./min.
Chlazení: směs voda+glykol
Motorventilátor: PM FC035-4DQ.2C.A7
3x230V
Motorventilátor pulzního měniče: 2x radiální RH25M-2DK.3B.1R

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
 7  307 dnes 8:0725.6. 9:05 9402*MU
10 301 pá 24.6. 6:0324.6. 20:21 9402
15 313 čt 23.6. 15:1023.6. 20:19 9402
 9  329 čt 23.6. 6:5723.6. 9:15 9402
15 304 st 22.6. 4:4822.6. 19:10 9402
 7  310 út 21.6. 4:2622.6. 0:47 9402
16 309 po 20.6. 6:2620.6. 22:56 9402
22 314 so 18.6. 7:2118.6. 22:28 9402
 7  306 pá 17.6. 14:5017.6. 19:24 9402
 4  306 pá 17.6. 6:1017.6. 10:08 9402
16 307 čt 16.6. 15:1316.6. 19:01 9402
21 311 čt 16.6. 6:0516.6. 9:13 9402
 4  305 st 15.6. 15:2215.6. 19:22 9402
 7  306 st 15.6. 7:1115.6. 9:48 9402
 9  303 út 14.6. 5:0714.6. 18:32 9402
16 313 po 13.6. 16:0113.6. 23:36 9402
 9  332 po 13.6. 7:2313.6. 10:23 9402
 9  304 so 11.6. 4:3012.6. 0:02 9402
 9  326 pá 10.6. 6:3411.6. 0:32 9402
21 311 čt 9.6. 15:379.6. 18:50 9402
 4  305 čt 9.6. 6:019.6. 9:59 9402
21 302 st 8.6. 6:158.6. 19:05 9402
16 314 út 7.6. 15:537.6. 20:15 9402
 9  329 út 7.6. 6:577.6. 9:15 9402
21 311 po 6.6. 15:376.6. 18:50 9402
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.