Jiný vůz:

Informace o tramvaji 15T ev. č. 9402

Domovská vozovna: Motol

Oficiální označení typu vozu: 15T

Neoficiální označení: 15Tf

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2017

Dodání: 8. 2. 2017

Výrobní číslo: 10360

Profil kol: K

Dveře: Ultimate

Sedadla: Pino (plastová). Výrobce: Vogelsitze. Červená (RAL 3001), šedá (RAL 6500)

Centrální počítač OIS: Apex DT-04

Vnitřní informační systém: Bustec

Klimatizace kabiny: Bahoza HVAC S78S

Klimatizace salonu: Bahoza KLMT 15002

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 800.25

Najeto: cca 340 178 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 33,416 m
Délka skříně samostatně: 31,4 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3450 mm
Vzdálenost čepů: 7750 mm » 1900 mm » 7700 mm » 1900 mm » 7750 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 450 mm / 350 mm (nízkopodlažní vstup)
Počet míst k sezení: 61
Počet míst ke stání: 223
Maximální obsaditelnost: 284 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících bez klimatizační jednotky: 43790 kg
Bez cestujících s klimatizační jednotkou: 44300 kg
Maximální zátěž: 63700 kg
Hmotnost vnějších podvozků: 5250 kg
Hmotnost vnitřních podvozků: 4890 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,9 kN | 66,4 kN | 67,1 kN | 49,1 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová
Pulzní měnič: 4 pulzní měniče s IGBT SKiiP tranzistory s rekuperací
Statický měnič: SM 36.1 – 600V ss. » 3x400 V, 14 kW, 240 A + 600V ss. » 230 V, 2,5kW, 11A
Sběrač: Stemmann Fb800.25
Odpojovač/uzemňovač: 1PPAD51
Ventilační jednotka: KTV-1-15T
Klima kabiny řidiče: HVAC S78S
Spřáhlo: Skládací, mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s pražským typem hlavy
Typ a průměr kol: 666 mm s přítlačným kotoučem a pružnou vložkou GMT
Brzdy: Elektrohydraulická střadačová kotoučová brzda Dako K.P.T.010
Kolejnicová brzda FC63 70 kN, 40A, 102 kg (stupeň 1 - zadní podvozky; stupeň 2 - všechny podvozky)
Řadič: Dynamický 0-1500A
Stupně řadiče: Jízda: Dynamický (0-1500A), 7x brzda, 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 16x HLU3436 P/44-VA
Vstupní napětí motoru: ~392 V
Parametry motoru: Výkon: 46,6 kW
Otáčky: 196/706 ot./min.
Chlazení: směs voda+glykol
Motorventilátor: PM FC035-4DQ.2C.A7
3x230V
Motorventilátor pulzního měniče: 2x radiální RH25M-2DK.3B.1R

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
 4  301 pá 31.3. 14:5331.3. 18:50 9402
16 317 pá 31.3. 7:0031.3. 9:27 9402
16 303 čt 30.3. 5:5731.3. 0:19 9402
 9  303 st 29.3. 5:0529.3. 18:31 9402
 9  328 út 28.3. 4:4629.3. 0:43 9402
 9  324 po 27.3. 6:2628.3. 0:23 9402
22 311 pá 24.3. 4:2224.3. 18:52 9402
 9  324 čt 23.3. 6:2624.3. 0:23 9402
 9  301 st 22.3. 7:0222.3. 23:04 9402
10 311 út 21.3. 15:0422.3. 0:09 9402
 9  332 út 21.3. 7:2321.3. 9:42 9402
 9  328 po 20.3. 15:1520.3. 18:05 9402*Z1
 7  306 po 20.3. 6:4320.3. 9:36 9402
32 308 pá 17.3. 5:0417.3. 20:45 9402
16 313 čt 16.3. 5:3716.3. 22:59 9402
 9  320 st 15.3. 5:2016.3. 0:53 9402
 9  329 út 14.3. 5:5514.3. 20:21 9402
 9  334 po 13.3. 6:1313.3. 23:24 9402
 9  303 pá 10.3. 5:0510.3. 18:31 9402
22 328 čt 9.3. 6:2110.3. 0:21 9402
 9  313 st 8.3. 5:478.3. 19:06 9402
17 326 út 7.3. 6:097.3. 20:34 9402
 7  312 po 6.3. 5:066.3. 20:13 9402
 9  303 ne 5.3. 9:065.3. 23:53 9402
 7  301 so 4.3. 4:264.3. 20:54 9402
*Z1 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9407

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.