Jiný vůz:

Informace o tramvaji 15T ev. č. 9402

Domovská vozovna: Motol

Oficiální označení typu vozu: 15T

Neoficiální označení: 15Tf

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2017

Dodání: 8. 2. 2017

Výrobní číslo: 10360

Profil kol: K

Dveře: Ultimate

Sedadla: Pino (plastová). Výrobce: Vogelsitze. Červená (RAL 3001), šedá (RAL 6500)

Centrální počítač OIS: Apex DT-04

Vnitřní informační systém: Bustec

Klimatizace kabiny: Bahoza HVAC S78S

Klimatizace salonu: Bahoza KLMT 15002

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 800.25

Najeto: cca 387 716 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 33,416 m
Délka skříně samostatně: 31,4 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3450 mm
Vzdálenost čepů: 7750 mm » 1900 mm » 7700 mm » 1900 mm » 7750 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 450 mm / 350 mm (nízkopodlažní vstup)
Počet míst k sezení: 61
Počet míst ke stání: 223
Maximální obsaditelnost: 284 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících bez klimatizační jednotky: 43790 kg
Bez cestujících s klimatizační jednotkou: 44300 kg
Maximální zátěž: 63700 kg
Hmotnost vnějších podvozků: 5250 kg
Hmotnost vnitřních podvozků: 4890 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,9 kN | 66,4 kN | 67,1 kN | 49,1 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová
Pulzní měnič: 4 pulzní měniče s IGBT SKiiP tranzistory s rekuperací
Statický měnič: SM 36.1 – 600V ss. » 3x400 V, 14 kW, 240 A + 600V ss. » 230 V, 2,5kW, 11A
Sběrač: Stemmann Fb800.25
Odpojovač/uzemňovač: 1PPAD51
Ventilační jednotka: KTV-1-15T
Klima kabiny řidiče: HVAC S78S
Spřáhlo: Skládací, mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s pražským typem hlavy
Typ a průměr kol: 666 mm s přítlačným kotoučem a pružnou vložkou GMT
Brzdy: Elektrohydraulická střadačová kotoučová brzda Dako K.P.T.010
Kolejnicová brzda FC63 70 kN, 40A, 102 kg (stupeň 1 - zadní podvozky; stupeň 2 - všechny podvozky)
Řadič: Dynamický 0-1500A
Stupně řadiče: Jízda: Dynamický (0-1500A), 7x brzda, 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 16x HLU3436 P/44-VA
Vstupní napětí motoru: ~392 V
Parametry motoru: Výkon: 46,6 kW
Otáčky: 196/706 ot./min.
Chlazení: směs voda+glykol
Motorventilátor: PM FC035-4DQ.2C.A7
3x230V
Motorventilátor pulzního měniče: 2x radiální RH25M-2DK.3B.1R

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
 9  322 dnes 6:3527.2. 9:01 9402
 9  319 po 26.2. 6:0526.2. 19:39 9402
10 312 pá 23.2. 6:2023.2. 20:22 9402
5+15 313 út 20.2. 7:1420.2. 21:38 9402
10 319 po 19.2. 4:4319.2. 18:42 9402
5+15 302 ne 18.2. 4:4119.2. 0:14 9402
10 312 so 17.2. 12:0518.2. 0:48 9402*Z1
 9  305 pá 16.2. 19:1017.2. 0:12 9402*Z2
5+15 302 pá 16.2. 5:2816.2. 18:47 9402
10 304 čt 15.2. 9:2215.2. 22:21 9402*Z3
20 310 st 14.2. 4:1614.2. 20:17 9402
 9  311 út 13.2. 6:3314.2. 0:52 9402
 4  309 pá 9.2. 5:399.2. 19:48 9402
20 307 čt 8.2. 6:229.2. 1:00 9402
5+15 314 st 7.2. 6:127.2. 20:43 9402
16 311 út 6.2. 5:426.2. 21:06 9402
 9  312 po 5.2. 6:355.2. 20:16 9402
9+26 322 pá 2.2. 4:302.2. 19:47 9402
20 307 čt 1.2. 6:202.2. 1:00 9402
9+26 324 st 31.1. 15:201.2. 0:24 9402*Z4
12 209 st 31.1. 7:5031.1. 9:20 9402*Z5
20 304 po 29.1. 5:4029.1. 19:30 9402
9+26 336 ne 28.1. 6:0629.1. 0:34 9402
9+26 342 pá 26.1. 11:2226.1. 21:27 9402*Z1
16 311 čt 25.1. 16:3025.1. 21:06 9402*Z6
*Z1 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9365
*Z2 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9419
*Z3 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9362
*Z4 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9369
*Z5 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9266
*Z6 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8295+8395

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.