Jiný vůz:

Informace o tramvaji 15T ev. č. 9402

Domovská vozovna: Motol

Oficiální označení typu vozu: 15T

Neoficiální označení: 15Tf

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2017

Dodání: 8. 2. 2017

Výrobní číslo: 10360

Profil kol: K

Dveře: Ultimate

Sedadla: Pino (plastová). Výrobce: Vogelsitze. Červená (RAL 3001), šedá (RAL 6500)

Centrální počítač OIS: Apex DT-04

Vnitřní informační systém: Bustec

Klimatizace kabiny: Bahoza HVAC S78S

Klimatizace salonu: Bahoza KLMT 15002

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 800.25

Najeto: cca 323 018 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 33,416 m
Délka skříně samostatně: 31,4 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3450 mm
Vzdálenost čepů: 7750 mm » 1900 mm » 7700 mm » 1900 mm » 7750 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 450 mm / 350 mm (nízkopodlažní vstup)
Počet míst k sezení: 61
Počet míst ke stání: 223
Maximální obsaditelnost: 284 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících bez klimatizační jednotky: 43790 kg
Bez cestujících s klimatizační jednotkou: 44300 kg
Maximální zátěž: 63700 kg
Hmotnost vnějších podvozků: 5250 kg
Hmotnost vnitřních podvozků: 4890 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,9 kN | 66,4 kN | 67,1 kN | 49,1 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová
Pulzní měnič: 4 pulzní měniče s IGBT SKiiP tranzistory s rekuperací
Statický měnič: SM 36.1 – 600V ss. » 3x400 V, 14 kW, 240 A + 600V ss. » 230 V, 2,5kW, 11A
Sběrač: Stemmann Fb800.25
Odpojovač/uzemňovač: 1PPAD51
Ventilační jednotka: KTV-1-15T
Klima kabiny řidiče: HVAC S78S
Spřáhlo: Skládací, mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s pražským typem hlavy
Typ a průměr kol: 666 mm s přítlačným kotoučem a pružnou vložkou GMT
Brzdy: Elektrohydraulická střadačová kotoučová brzda Dako K.P.T.010
Kolejnicová brzda FC63 70 kN, 40A, 102 kg (stupeň 1 - zadní podvozky; stupeň 2 - všechny podvozky)
Řadič: Dynamický 0-1500A
Stupně řadiče: Jízda: Dynamický (0-1500A), 7x brzda, 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 16x HLU3436 P/44-VA
Vstupní napětí motoru: ~392 V
Parametry motoru: Výkon: 46,6 kW
Otáčky: 196/706 ot./min.
Chlazení: směs voda+glykol
Motorventilátor: PM FC035-4DQ.2C.A7
3x230V
Motorventilátor pulzního měniče: 2x radiální RH25M-2DK.3B.1R

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
10 301 út 6.12. 5:006.12. 20:42 9402
12+14 305 po 5.12. 15:136.12. 0:31 9402
10 316 po 5.12. 5:115.12. 9:59 9402
15 304 ne 4.12. 5:284.12. 21:37 9402
9+26 313 pá 2.12. 5:373.12. 0:44 9402
9+15 325 čt 1.12. 5:441.12. 19:07 9402
16 317 st 30.11. 16:3730.11. 18:59 9402
16 315 st 30.11. 6:2030.11. 8:47 9402
9+26 313 út 29.11. 5:3730.11. 0:44 9402
12+14 315 po 28.11. 4:3828.11. 22:52 9402
9+26 318 ne 27.11. 5:2627.11. 23:44 9402
 9  310 so 26.11. 12:2527.11. 0:43 9402*Z1
20 301 pá 25.11. 5:5525.11. 20:44 9402
15 306 čt 24.11. 6:2924.11. 21:22 9402
10 302 st 23.11. 4:2323.11. 18:49 9402
10 311 út 22.11. 14:5523.11. 0:49 9402
 7  304 út 22.11. 5:2222.11. 9:57 9402
20 308 po 21.11. 15:2522.11. 0:41 9402
20 308 po 21.11. 6:2321.11. 8:52 9402
16 315 st 16.11. 16:2116.11. 17:15 9402*MU
 9  332 st 16.11. 7:2316.11. 9:42 9402
22 336 út 15.11. 5:5615.11. 19:38 9402
 9  321 po 14.11. 6:1315.11. 0:13 9402
10 311 pá 11.11. 6:3111.11. 9:19 9402
 9  303 čt 10.11. 5:0510.11. 18:31 9402
*Z1 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9386
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.