Domovská vozovna: Motol
Oficiální označení typu vozu: 15T
Neoficiální označení: 15Tf
Nízkopodlažní: ANO
Výrobce: Škoda Transportation, a.s.
Rok výroby: 2017
Dodání: 1. 2. 2017
Výrobní číslo: 10359
Profil kol: K
Dveře: Ultimate
Sedadla: Pino (plastová). Výrobce: Vogelsitze. Červená (RAL 3001), šedá (RAL 6500)
Centrální počítač OIS: Apex DT-04
Vnitřní informační systém: Bustec
Klimatizace kabiny: Bahoza HVAC S78S
Klimatizace salonu: Bahoza KLMT 15002
Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 800.25
Najeto: cca 448 847 km
Rozměry: |
Celková délka včetně spřáhel: 33,416 m Délka skříně samostatně: 31,4 m Šířka: 2460 mm Výška: 3450 mm Vzdálenost čepů: 7750 mm » 1900 mm » 7700 mm » 1900 mm » 7750 mm Rozvor náprav: 1900 mm Výška podlahy nad temenem kolejnice: 450 mm / 350 mm (nízkopodlažní vstup) |
Počet míst k sezení: | 61 |
Počet míst ke stání: | 223 |
Maximální obsaditelnost: | 284 osob (při 8 osobách na m2) |
Hmotnost: |
Bez cestujících bez klimatizační jednotky: 43790 kg Bez cestujících s klimatizační jednotkou: 44300 kg Maximální zátěž: 63700 kg Hmotnost vnějších podvozků: 5250 kg Hmotnost vnitřních podvozků: 4890 kg |
Zatížení na nápravu: |
Prázdný: 51,9 kN | 66,4 kN | 67,1 kN | 49,1 kN Maximální zátěž: 74 kN |
Regulace: | Polovodičová |
Pulzní měnič: | 4 pulzní měniče s IGBT SKiiP tranzistory s rekuperací |
Statický měnič: | SM 36.1 – 600V ss. » 3x400 V, 14 kW, 240 A + 600V ss. » 230 V, 2,5kW, 11A |
Sběrač: | Stemmann Fb800.25 |
Odpojovač/uzemňovač: | 1PPAD51 |
Ventilační jednotka: | KTV-1-15T |
Klima kabiny řidiče: | HVAC S78S |
Spřáhlo: | Skládací, mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s pražským typem hlavy |
Typ a průměr kol: | 666 mm s přítlačným kotoučem a pružnou vložkou GMT |
Brzdy: |
Elektrohydraulická střadačová kotoučová brzda Dako K.P.T.010 Kolejnicová brzda FC63 70 kN, 40A, 102 kg (stupeň 1 - zadní podvozky; stupeň 2 - všechny podvozky) |
Řadič: | Dynamický 0-1500A |
Stupně řadiče: | Jízda: Dynamický (0-1500A), 7x brzda, 2x kolejnicová brzda |
Trakční motor: | 16x HLU3436 P/44-VA |
Vstupní napětí motoru: | ~392 V |
Parametry motoru: |
Výkon: 46,6 kW Otáčky: 196/706 ot./min. Chlazení: směs voda+glykol |
Motorventilátor: |
PM FC035-4DQ.2C.A7 3x230V |
Motorventilátor pulzního měniče: | 2x radiální RH25M-2DK.3B.1R |
Linka | Pořadí | Od | Do | Souprava | ||
15 | 309 | pá 1.11. 15:14 | 1.11. 18:51 | 9401 | ||
4 | 310 | pá 1.11. 5:22 | 1.11. 10:19 | 9401 | ||
15 | 310 | čt 31.10. 6:02 | 31.10. 18:59 | 9401 | ||
16 | 303 | st 30.10. 5:51 | 30.10. 21:06 | 9401 | ||
16 | 307 | út 29.10. 5:59 | 30.10. 0:16 | 9401 | ||
5 | 302 | po 28.10. 10:00 | 28.10. 21:28 | 9401*Z1 | ||
15 | 313 | pá 25.10. 6:31 | 25.10. 19:27 | 9401 | ||
9 | 326 | čt 24.10. 6:33 | 25.10. 0:32 | 9401 | ||
4 | 310 | st 23.10. 14:27 | 23.10. 19:28 | 9401 | ||
4 | 310 | st 23.10. 5:22 | 23.10. 10:19 | 9401 | ||
20 | 311 | út 22.10. 15:40 | 22.10. 22:59 | 9401 | ||
9 | 327 | út 22.10. 7:03 | 22.10. 9:25 | 9401 | ||
9 | 330 | po 21.10. 4:50 | 21.10. 15:30 | 9401*MU | ||
16 | 307 | so 19.10. 5:15 | 19.10. 22:56 | 9401 | ||
16 | 305 | pá 18.10. 14:51 | 18.10. 19:31 | 9401 | ||
15 | 314 | pá 18.10. 5:28 | 18.10. 9:23 | 9401 | ||
9 | 327 | čt 17.10. 15:41 | 18.10. 0:42 | 9401 | ||
16 | 305 | čt 17.10. 6:45 | 17.10. 9:11 | 9401 | ||
9 | 332 | st 16.10. 16:01 | 16.10. 20:31 | 9401 | ||
5 | 304 | st 16.10. 5:19 | 16.10. 9:36 | 9401 | ||
7 | 312 | út 15.10. 6:40 | 15.10. 20:28 | 9401 | ||
12 | 302 | po 14.10. 6:01 | 14.10. 20:52 | 9401 | ||
9 | 306 | ne 13.10. 6:28 | 13.10. 23:26 | 9401 | ||
12 | 305 | so 12.10. 22:30 | 12.10. 23:33 | 9401*Z2 | ||
16 | 307 | pá 11.10. 5:59 | 11.10. 12:45 | 9401*MU |