Jiný vůz:

Informace o tramvaji 15T ev. č. 9401

Evidované reklamní polepy:

 
 
 
Vánoční výzdoba (od 6. 12. 2019 do 6. 1. 2020)
 
 
 
Vánoční výzdoba (od 1. 12. 2018 do 11. 1. 2019)
 
 
 
Vánoční výzdoba (od 30. 11. 2017 do 6. 1. 2018)

Domovská vozovna: Motol

Typ vozu: 15Tf

Oficiální označení typu vozu: 15T

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2017

Dodání: 1. 2. 2017

Výrobní číslo: 10359

Profil kol: PR-1

Dveře: Ultimate

Sedadla: Pino (plastová). Výrobce: Vogelsitze. Červená (RAL 3001), šedá (RAL 6500)

Označovače: Mikroelektronika Camel Combi

Centrální počítač OIS: Apex DT-04

Vnitřní informační systém: Bustec

Klimatizace kabiny: Bahoza HVAC S78S

Klimatizace salonu: FAIVELEY 9645500

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 800.25

Najeto: cca 226 492 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 33,416 m
Délka skříně samostatně: 31,4 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3450 mm
Vzdálenost čepů: 7750 mm » 1900 mm » 7700 mm » 1900 mm » 7750 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 450 mm / 350 mm (nízkopodlažní vstup)
Počet míst k sezení: 61
Počet míst ke stání: 223
Maximální obsaditelnost: 284 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících bez klimatizační jednotky: 43790 kg
Bez cestujících s klimatizační jednotkou: 44300 kg
Maximální zátěž: 63700 kg
Hmotnost vnějších podvozků: 5250 kg
Hmotnost vnitřních podvozků: 4890 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,9 kN | 66,4 kN | 67,1 kN | 49,1 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová
Pulzní měnič: 4 pulzní měniče s IGBT SKiiP tranzistory s rekuperací
Statický měnič: SM 36.1 – 600V ss. » 3x400 V, 14 kW, 240 A + 600V ss. » 230 V, 2,5kW, 11A
Sběrač: Stemmann Fb800.25
Odpojovač/uzemňovač: 1PPAD51
Ventilační jednotka: KTV-1-15T
Klima kabiny řidiče: HVAC S78S
Spřáhlo: Skládací, mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s pražským typem hlavy
Typ a průměr kol: 666 mm s přítlačným kotoučem a pružnou vložkou GMT
Brzdy: Elektrohydraulická střadačová kotoučová brzda Dako K.P.T.010
Kolejnicová brzda FC63 70 kN, 40A, 102 kg (stupeň 1 - zadní podvozky; stupeň 2 - všechny podvozky)
Řadič: Dynamický 0-1500A
Stupně řadiče: Jízda: Dynamický (0-1500A), 7x brzda, 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 16x HLU3436 P/44-VA
Vstupní napětí motoru: ~392 V
Parametry motoru: Výkon: 46,6 kW
Otáčky: 196/706 ot./min.
Chlazení: směs voda+glykol
Motorventilátor: PM FC035-4DQ.2C.A7
3x230V
Motorventilátor pulzního měniče: 2x radiální RH25M-2DK.3B.1R

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
22 316 ne 5.7. 4:425.7. 21:41 9401
 9  313 so 4.7. 4:535.7. 0:19 9401
10 316 pá 3.7. 5:454.7. 0:24 9401
22 320 čt 2.7. 5:202.7. 19:44 9401
17 312 st 1.7. 5:442.7. 0:54 9401
 9  310 so 27.6. 4:1327.6. 6:40 9401*MU
17 313 pá 26.6. 5:3527.6. 1:24 9401
17 303 čt 25.6. 5:3825.6. 21:44 9401
 9  301 st 24.6. 5:3924.6. 20:14 9401
 9  330 út 23.6. 6:1823.6. 8:58 9401
 4  308 po 22.6. 6:2222.6. 10:06 9401
22 317 ne 21.6. 5:0221.6. 21:58 9401
 9  313 so 20.6. 4:5321.6. 0:19 9401
 9  322 pá 19.6. 4:5320.6. 0:39 9401
20 306 čt 18.6. 4:3819.6. 0:45 9401
10 311 st 17.6. 4:5717.6. 20:41 9401
 9  328 út 16.6. 5:3217.6. 1:09 9401
22 301 po 15.6. 5:1815.6. 21:30 9401
16 308 ne 14.6. 5:1015.6. 0:13 9401
16 309 so 13.6. 13:5014.6. 0:33 9401*Z
 9  314 pá 12.6. 4:3312.6. 21:27 9401
17 313 čt 11.6. 5:3512.6. 1:24 9401
 9  304 st 10.6. 6:1910.6. 23:39 9401
20 306 út 9.6. 4:3810.6. 0:45 9401
 9  327 po 8.6. 5:219.6. 0:59 9401
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události
*Z = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9374

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.