Jiný vůz:

Informace o tramvaji 15T ev. č. 9401

Evidované celoplošné polepy:

 
 
 
Vánoční výzdoba (od 2. 12. 2023 do 6. 1. 2024)

Vánoční výzdoba

Zobrazit ve větším rozlišení
 
 
 
Vánoční výzdoba (od 26. 11. 2022 do 7. 1. 2023)

Vánoční výzdoba

Zobrazit ve větším rozlišení
 
 
 
Anketa „Nový hlas“ (od 22. 5. 2022 do 19. 6. 2022)

Anketa „Nový hlas“

Zobrazit ve větším rozlišení
 
 
 
Vánoční výzdoba (od 27. 11. 2021 do 7. 1. 2022)
 
 
 
Vánoční výzdoba (od 28. 11. 2020 do 7. 1. 2021)

Vánoční výzdoba

Zobrazit ve větším rozlišení
 
 
 
Vánoční výzdoba (od 6. 12. 2019 do 6. 1. 2020)
 
 
 
Vánoční výzdoba (od 1. 12. 2018 do 11. 1. 2019)
 
 
 
Vánoční výzdoba (od 30. 11. 2017 do 6. 1. 2018)

Domovská vozovna: Motol

Oficiální označení typu vozu: 15T

Neoficiální označení: 15Tf

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2017

Dodání: 1. 2. 2017

Výrobní číslo: 10359

Profil kol: K

Dveře: Ultimate

Sedadla: Pino (plastová). Výrobce: Vogelsitze. Červená (RAL 3001), šedá (RAL 6500)

Centrální počítač OIS: Apex DT-04

Vnitřní informační systém: Bustec

Klimatizace kabiny: Bahoza HVAC S78S

Klimatizace salonu: Bahoza KLMT 15002

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 800.25

Najeto: cca 430 217 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 33,416 m
Délka skříně samostatně: 31,4 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3450 mm
Vzdálenost čepů: 7750 mm » 1900 mm » 7700 mm » 1900 mm » 7750 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 450 mm / 350 mm (nízkopodlažní vstup)
Počet míst k sezení: 61
Počet míst ke stání: 223
Maximální obsaditelnost: 284 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících bez klimatizační jednotky: 43790 kg
Bez cestujících s klimatizační jednotkou: 44300 kg
Maximální zátěž: 63700 kg
Hmotnost vnějších podvozků: 5250 kg
Hmotnost vnitřních podvozků: 4890 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,9 kN | 66,4 kN | 67,1 kN | 49,1 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová
Pulzní měnič: 4 pulzní měniče s IGBT SKiiP tranzistory s rekuperací
Statický měnič: SM 36.1 – 600V ss. » 3x400 V, 14 kW, 240 A + 600V ss. » 230 V, 2,5kW, 11A
Sběrač: Stemmann Fb800.25
Odpojovač/uzemňovač: 1PPAD51
Ventilační jednotka: KTV-1-15T
Klima kabiny řidiče: HVAC S78S
Spřáhlo: Skládací, mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s pražským typem hlavy
Typ a průměr kol: 666 mm s přítlačným kotoučem a pružnou vložkou GMT
Brzdy: Elektrohydraulická střadačová kotoučová brzda Dako K.P.T.010
Kolejnicová brzda FC63 70 kN, 40A, 102 kg (stupeň 1 - zadní podvozky; stupeň 2 - všechny podvozky)
Řadič: Dynamický 0-1500A
Stupně řadiče: Jízda: Dynamický (0-1500A), 7x brzda, 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 16x HLU3436 P/44-VA
Vstupní napětí motoru: ~392 V
Parametry motoru: Výkon: 46,6 kW
Otáčky: 196/706 ot./min.
Chlazení: směs voda+glykol
Motorventilátor: PM FC035-4DQ.2C.A7
3x230V
Motorventilátor pulzního měniče: 2x radiální RH25M-2DK.3B.1R

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
Zvl 338 čt 18.7. 8:0018.7. 10:00 9401*1
15 311 pá 12.7. 15:4112.7. 21:27 9401
10 314 čt 11.7. 7:0411.7. 20:35 9401
15 301 st 10.7. 6:1210.7. 19:28 9401
5+14 301 út 9.7. 4:439.7. 19:05 9401
20 314 po 8.7. 4:349.7. 0:24 9401
20 307 ne 7.7. 4:548.7. 0:43 9401
3+9 303 so 6.7. 8:337.7. 0:31 9401
3+9 306 pá 5.7. 5:125.7. 23:19 9401
10 301 čt 4.7. 5:025.7. 0:49 9401
12 305 st 3.7. 6:033.7. 9:32 9401
sjMO 301 st 3.7. 3:273.7. 4:10 9401
16 303 út 2.7. 6:312.7. 23:58 9401
3+9 303 po 1.7. 5:321.7. 19:41 9401
20 310 pá 28.6. 4:1628.6. 20:27 9401
15 307 čt 27.6. 7:4627.6. 20:27 9401
 5  308 st 26.6. 5:4826.6. 19:05 9401
 4  313 út 25.6. 4:2525.6. 19:48 9401
 4  303 po 24.6. 4:4225.6. 0:55 9401
 9  319 ne 23.6. 10:1624.6. 0:52 9401
10 309 so 22.6. 8:2823.6. 0:28 9401
 7  312 pá 21.6. 6:4121.6. 20:28 9401
 5  301 čt 20.6. 5:5820.6. 20:12 9401
 5  302 st 19.6. 6:4919.6. 20:22 9401
10 319 út 18.6. 13:1518.6. 18:42 9401*Z1
*1 = o2 Universum
*Z1 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9406

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná námi, našimi spolupracovníky, či převzatá z oficiálních otevřených dat. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.