Jiný vůz:

Podrobnosti vozu 15Tf ev. č. 9401

Evidované reklamní polepy:

 
 
 
Vánoční výzdoba (od 1. 12. 2018 do 11. 1. 2019)
 
 
 
Vánoční výzdoba (od 30. 11. 2017 do 6. 1. 2018)

Domovská vozovna: Motol

Typ vozu: 15Tf

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2017

Dodání: 1. 2. 2017

Výrobní číslo: 10359

Profil kol: PR-1

Dveře: Ultimate

Sedadla: Pino (plastová). Výrobce: Vogelsitze. Červená (RAL 3001), šedá (RAL 6500)

Označovače: Mikroelektronika Camel Combi

Centrální počítač OIS: Apex DT-04

Vnitřní informační systém: Bustec

Klimatizace kabiny: Bahoza HVAC S78S

Klimatizace salonu: FAIVELEY 9645500

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 800.25

Najeto: cca 142 589 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 33,416 m
Délka skříně samostatně: 31,4 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3450 mm
Vzdálenost čepů: 7750 mm » 1900 mm » 7700 mm » 1900 mm » 7750 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 450 mm / 350 mm (nízkopodlažní vstup)
Počet míst k sezení: 61
Počet míst ke stání: 223
Maximální obsaditelnost: 284 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících bez klimatizační jednotky: 43790 kg
Bez cestujících s klimatizační jednotkou: 44300 kg
Maximální zátěž: 63700 kg
Hmotnost vnějších podvozků: 5250 kg
Hmotnost vnitřních podvozků: 4890 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,9 kN | 66,4 kN | 67,1 kN | 49,1 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová
Pulzní měnič: 4 pulzní měniče s IGBT SKiiP tranzistory s rekuperací
Statický měnič: SM 36.1 – 600V ss. » 3x400 V, 14 kW, 240 A + 600V ss. » 230 V, 2,5kW, 11A
Sběrač: Stemmann Fb800.25
Odpojovač/uzemňovač: 1PPAD51
Ventilační jednotka: KTV-1-15T
Klima kabiny řidiče: HVAC S78S
Spřáhlo: Skládací, mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s pražským typem hlavy
Typ a průměr kol: 666 mm s přítlačným kotoučem a pružnou vložkou GMT
Brzdy: Elektrohydraulická střadačová kotoučová brzda Dako K.P.T.010
Kolejnicová brzda FC63 70 kN, 40A, 102 kg (stupeň 1 - střední podvozky; stupeň 2 - všechny podvozky)
Řadič: Dynamický 0-1500A
Stupně řadiče: Jízda: Dynamický (0-1500A), 7x brzda, 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 16x HLU3436 P/44-VA
Vstupní napětí motoru: ~392 V
Parametry motoru: Výkon: 46,6 kW
Otáčky: 196/706 ot./min.
Chlazení: směs voda+glykol
Motorventilátor: PM FC035-4DQ.2C.A7
3x230V
Motorventilátor pulzního měniče: 2x radiální RH25M-2DK.3B.1R

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
10 324 čt 25.4. 6:3225.4. 10:16 9401
20 314 st 24.4. 15:1324.4. 20:42 9401
16 307 st 24.4. 5:5524.4. 9:01 9401
16 320 út 23.4. 16:0323.4. 18:37 9401
10 309 po 22.4. 9:2523.4. 0:24 9401
 5  305 ne 21.4. 4:2621.4. 22:27 9401
10 310 so 20.4. 4:1821.4. 1:24 9401
 9  312 pá 19.4. 4:3320.4. 0:09 9401
 9  326 čt 18.4. 5:4019.4. 0:49 9401
 5  308 st 17.4. 6:2517.4. 19:22 9401
15 307 út 16.4. 6:0816.4. 21:14 9401
 9  308 po 15.4. 6:3915.4. 18:53 9401
15 301 ne 14.4. 5:5614.4. 21:44 9401
 7  303 so 13.4. 7:3513.4. 22:16 9401
 9  328 pá 12.4. 5:4713.4. 0:59 9401
20 320 čt 11.4. 5:2412.4. 1:33 9401
 5  316 st 10.4. 5:1310.4. 22:30 9401
20 309 út 9.4. 4:1110.4. 0:33 9401
10 322 po 8.4. 5:268.4. 22:06 9401
 9  315 ne 7.4. 5:137.4. 22:00 9401*MU
7+10 332 so 6.4. 6:186.4. 23:07 9401
 7  303 pá 5.4. 5:015.4. 21:16 9401
20 315 čt 4.4. 4:525.4. 1:13 9401
 9  310 st 3.4. 6:513.4. 23:39 9401
15 307 út 2.4. 6:082.4. 21:14 9401
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná v naší databázi. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.