Jiný vůz:

Podrobnosti vozu 15Tf ev. č. 9401

Evidované reklamní polepy:
 
 
 
Vánoční výzdoba (od 1. 12. 2018 do současnosti)
 
 
 
Vánoční výzdoba (od 30. 11. 2017 do 6. 1. 2018)

Domovská vozovna: Motol

Typ vozu: 15Tf

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2017

Dodání: 1. 2. 2017

Výrobní číslo: 10359

Profil kol: PR-1

Dveře: Ultimate

Sedadla: Pino (plastová). Výrobce: Vogelsitze. Červená (RAL 3001), šedá (RAL 6500)

Označovače: Mikroelektronika Camel Combi

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Vnitřní informační systém: Bustec

Klimatizace kabiny: Bahoza HVAC S78S

Klimatizace salonu: FAIVELEY 9645500

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 800.25

Najeto: cca 118 909 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 33,416 m
Délka skříně samostatně: 31,4 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3450 mm
Vzdálenost čepů: 7750 mm » 1900 mm » 7700 mm » 1900 mm » 7750 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 450 mm / 350 mm (nízkopodlažní vstup)
Počet míst k sezení: 61
Počet míst ke stání: 223
Maximální obsaditelnost: 284 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících bez klimatizační jednotky: 43790 kg
Bez cestujících s klimatizační jednotkou: 44300 kg
Maximální zátěž: 63700 kg
Hmotnost vnějších podvozků: 5250 kg
Hmotnost vnitřních podvozků: 4890 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,9 kN | 66,4 kN | 67,1 kN | 49,1 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová
Pulzní měnič: 4 pulzní měniče s IGBT SKiiP tranzistory s rekuperací
Statický měnič: SM 36.1 – 600V ss. » 3x400 V, 14 kW, 240 A + 600V ss. » 230 V, 2,5kW, 11A
Sběrač: Stemmann Fb800.25
Odpojovač/uzemňovač: 1PPAD51
Ventilační jednotka: KTV-1-15T
Klima kabiny řidiče: HVAC S78S
Spřáhlo: Skládací, mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s pražským typem hlavy
Typ a průměr kol: 666 mm s přítlačným kotoučem a pružnou vložkou GMT
Brzdy: Elektrohydraulická střadačová kotoučová brzda Dako K.P.T.010
Kolejnicová brzda FC63 70 kN, 40A, 102 kg (stupeň 1 - střední podvozky; stupeň 2 - všechny podvozky)
Řadič: Dynamický 0-1500A
Stupně řadiče: Jízda: Dynamický (0-1500A), 7x brzda, 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 16x HLU3436 P/44-VA
Vstupní napětí motoru: ~392 V
Parametry motoru: Výkon: 46,6 kW
Otáčky: 196/706 ot./min.
Chlazení: směs voda+glykol
Motorventilátor: PM FC035-4DQ.2C.A7
3x230V
Motorventilátor pulzního měniče: 2x radiální RH25M-2DK.3B.1R

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
 9  314 so 15.12. 7:1115.12. 21:59 9401
15 307 pá 14.12. 6:0814.12. 21:14 9401
 4  308 čt 13.12. 14:0913.12. 19:39 9401
 4  308 čt 13.12. 5:2913.12. 9:25 9401
20 308 st 12.12. 6:0013.12. 0:30 9401
 5  301 út 11.12. 5:1811.12. 23:00 9401
 7  303 po 10.12. 5:0110.12. 23:08 9401
12 306 ne 9.12. 4:4110.12. 0:23 9401
16 302 so 8.12. 5:109.12. 0:14 9401
10 322 pá 7.12. 5:267.12. 22:06 9401
10 322 čt 6.12. 5:266.12. 22:06 9401
 9  310 st 5.12. 6:515.12. 23:39 9401
 9  310 po 3.12. 6:513.12. 16:09 9401*MU*1
12 307 ne 2.12. 3:563.12. 0:23 9401
Zvl 331 so 1.12. 16:001.12. 20:00 9401*2
 9  318 čt 29.11. 14:5329.11. 19:37 9401
 9  325 čt 29.11. 6:2729.11. 8:59 9401
12 303 st 28.11. 14:3829.11. 0:20 9401
16 321 st 28.11. 6:3628.11. 9:41 9401
 5  304 út 27.11. 5:4927.11. 21:09 9401
10 315 po 26.11. 4:3827.11. 0:24 9401
 9  307 ne 25.11. 5:0326.11. 0:59 9401
 9  309 so 24.11. 4:2325.11. 0:39 9401
16 313 pá 23.11. 5:3423.11. 23:34 9401
 9  310 čt 22.11. 5:1722.11. 21:30 9401
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události
*1 = nehoda na Národní třídě ZC
*2 = představení vánoční výzdoby

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná v naší databázi. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.