Domovská vozovna: Motol
Aktuální vozovna: Vokovice (od 30.8.2020)
Oficiální označení typu vozu: 15T
Neoficiální označení: 15Tf
Nízkopodlažní: ANO
Výrobce: Škoda Transportation, a.s.
Rok výroby: 2016
Dodání: 24. 1. 2017
Výrobní číslo: 10358
Profil kol: PR-1
Dveře: Ultimate
Sedadla: Pino (plastová). Výrobce: Vogelsitze. Červená (RAL 3001), šedá (RAL 6500)
Centrální počítač OIS: Apex DT-04
Vnitřní informační systém: Bustec
Klimatizace kabiny: Bahoza HVAC S78S
Klimatizace salonu: Bahoza KLMT 15002
Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 800.25
Poznámka: Vůz pokřtěn jménem olympionika Václava Pšeničky
Najeto: cca 248 417 km
Rozměry: |
Celková délka včetně spřáhel: 33,416 m Délka skříně samostatně: 31,4 m Šířka: 2460 mm Výška: 3450 mm Vzdálenost čepů: 7750 mm » 1900 mm » 7700 mm » 1900 mm » 7750 mm Rozvor náprav: 1900 mm Výška podlahy nad temenem kolejnice: 450 mm / 350 mm (nízkopodlažní vstup) |
Počet míst k sezení: | 61 |
Počet míst ke stání: | 223 |
Maximální obsaditelnost: | 284 osob (při 8 osobách na m2) |
Hmotnost: |
Bez cestujících bez klimatizační jednotky: 43790 kg Bez cestujících s klimatizační jednotkou: 44300 kg Maximální zátěž: 63700 kg Hmotnost vnějších podvozků: 5250 kg Hmotnost vnitřních podvozků: 4890 kg |
Zatížení na nápravu: |
Prázdný: 51,9 kN | 66,4 kN | 67,1 kN | 49,1 kN Maximální zátěž: 74 kN |
Regulace: | Polovodičová |
Pulzní měnič: | 4 pulzní měniče s IGBT SKiiP tranzistory s rekuperací |
Statický měnič: | SM 36.1 – 600V ss. » 3x400 V, 14 kW, 240 A + 600V ss. » 230 V, 2,5kW, 11A |
Sběrač: | Stemmann Fb800.25 |
Odpojovač/uzemňovač: | 1PPAD51 |
Ventilační jednotka: | KTV-1-15T |
Klima kabiny řidiče: | HVAC S78S |
Spřáhlo: | Skládací, mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s pražským typem hlavy |
Typ a průměr kol: | 666 mm s přítlačným kotoučem a pružnou vložkou GMT |
Brzdy: |
Elektrohydraulická střadačová kotoučová brzda Dako K.P.T.010 Kolejnicová brzda FC63 70 kN, 40A, 102 kg (stupeň 1 - zadní podvozky; stupeň 2 - všechny podvozky) |
Řadič: | Dynamický 0-1500A |
Stupně řadiče: | Jízda: Dynamický (0-1500A), 7x brzda, 2x kolejnicová brzda |
Trakční motor: | 16x HLU3436 P/44-VA |
Vstupní napětí motoru: | ~392 V |
Parametry motoru: |
Výkon: 46,6 kW Otáčky: 196/706 ot./min. Chlazení: směs voda+glykol |
Motorventilátor: |
PM FC035-4DQ.2C.A7 3x230V |
Motorventilátor pulzního měniče: | 2x radiální RH25M-2DK.3B.1R |
Linka | Pořadí | Od | Do | Souprava | ||
20 | 713 | čt 21.1. 5:10 | 21.1. 22:43 | 9400 | ||
26 | 710 | st 20.1. 4:44 | 20.1. 21:34 | 9400 | ||
Cvič | 767 | po 18.1. 8:00 | 18.1. 16:00 | 9400 | ||
22 | 715 | so 16.1. 4:25 | 16.1. 22:56 | 9400 | ||
25 | 702 | pá 15.1. 11:20 | 15.1. 23:42 | 9400*Z | ||
22 | 527 | pá 15.1. 7:40 | 15.1. 8:30 | 9400*Z1 | ||
22 | 704 | st 13.1. 4:25 | 13.1. 22:49 | 9400 | ||
22 | 731 | út 12.1. 5:07 | 12.1. 23:31 | 9400 | ||
1 | 702 | po 11.1. 4:29 | 11.1. 21:01 | 9400 | ||
20 | 708 | ne 10.1. 5:12 | 10.1. 20:57 | 9400 | ||
1 | 702 | so 9.1. 4:42 | 9.1. 23:21 | 9400 | ||
26 | 710 | pá 8.1. 5:30 | 8.1. 22:22 | 9400 | ||
22 | 707 | čt 7.1. 4:54 | 7.1. 22:54 | 9400 | ||
8 | 702 | st 6.1. 6:02 | 6.1. 22:55 | 9400 | ||
25 | 707 | po 4.1. 6:10 | 4.1. 22:41 | 9400 | ||
Rok 2020 | ||||||
20 | 702 | so 19.12. 8:04 | 19.12. 18:55 | 9400*MU | ||
20 | 712 | pá 18.12. 4:53 | 18.12. 22:24 | 9400 | ||
25 | 707 | čt 17.12. 6:10 | 17.12. 22:41 | 9400 | ||
1 | 705 | st 16.12. 4:22 | 16.12. 21:21 | 9400 | ||
8 | 702 | út 15.12. 6:02 | 15.12. 22:55 | 9400 | ||
20 | 712 | po 14.12. 4:53 | 14.12. 22:24 | 9400 | ||
22 | 709 | ne 13.12. 8:49 | 13.12. 22:31 | 9400 | ||
22 | 715 | so 12.12. 4:45 | 12.12. 22:32 | 9400 | ||
25 | 715 | pá 11.12. 5:02 | 11.12. 23:22 | 9400 | ||
22 | 711 | čt 10.12. 4:40 | 10.12. 22:31 | 9400 |