Jiný vůz:

Podrobnosti vozu 15Tf ev. č. 9400

Domovská vozovna: Motol

Typ vozu: 15Tf

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2016

Dodání: 24. 1. 2017

Výrobní číslo: 10358

Profil kol: PR-1

Dveře: Ultimate

Sedadla: Pino (plastová). Výrobce: Vogelsitze. Červená (RAL 3001), šedá (RAL 6500)

Označovače: Mikroelektronika Camel Combi

Centrální počítač OIS: Apex DT-04

Vnitřní informační systém: Bustec

Klimatizace kabiny: Bahoza HVAC S78S

Klimatizace salonu: FAIVELEY 9645500

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 800.25

Poznámka: Vůz pokřtěn jménem olympionika Václava Pšeničky

Najeto: cca 162 186 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 33,416 m
Délka skříně samostatně: 31,4 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3450 mm
Vzdálenost čepů: 7750 mm » 1900 mm » 7700 mm » 1900 mm » 7750 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 450 mm / 350 mm (nízkopodlažní vstup)
Počet míst k sezení: 61
Počet míst ke stání: 223
Maximální obsaditelnost: 284 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících bez klimatizační jednotky: 43790 kg
Bez cestujících s klimatizační jednotkou: 44300 kg
Maximální zátěž: 63700 kg
Hmotnost vnějších podvozků: 5250 kg
Hmotnost vnitřních podvozků: 4890 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,9 kN | 66,4 kN | 67,1 kN | 49,1 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová
Pulzní měnič: 4 pulzní měniče s IGBT SKiiP tranzistory s rekuperací
Statický měnič: SM 36.1 – 600V ss. » 3x400 V, 14 kW, 240 A + 600V ss. » 230 V, 2,5kW, 11A
Sběrač: Stemmann Fb800.25
Odpojovač/uzemňovač: 1PPAD51
Ventilační jednotka: KTV-1-15T
Klima kabiny řidiče: HVAC S78S
Spřáhlo: Skládací, mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s pražským typem hlavy
Typ a průměr kol: 666 mm s přítlačným kotoučem a pružnou vložkou GMT
Brzdy: Elektrohydraulická střadačová kotoučová brzda Dako K.P.T.010
Kolejnicová brzda FC63 70 kN, 40A, 102 kg (stupeň 1 - střední podvozky; stupeň 2 - všechny podvozky)
Řadič: Dynamický 0-1500A
Stupně řadiče: Jízda: Dynamický (0-1500A), 7x brzda, 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 16x HLU3436 P/44-VA
Vstupní napětí motoru: ~392 V
Parametry motoru: Výkon: 46,6 kW
Otáčky: 196/706 ot./min.
Chlazení: směs voda+glykol
Motorventilátor: PM FC035-4DQ.2C.A7
3x230V
Motorventilátor pulzního měniče: 2x radiální RH25M-2DK.3B.1R

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
10 310 po 24.6. 4:1824.6. 20:41 9400
15 301 ne 23.6. 5:5623.6. 21:44 9400
 7  307 so 22.6. 4:4022.6. 21:16 9400
 9  304 pá 21.6. 5:1721.6. 20:45 9400
 7  302 čt 20.6. 4:4120.6. 21:01 9400
10 314 st 19.6. 17:1520.6. 0:24 9400*Z
15 302 út 18.6. 7:0618.6. 20:29 9400
10 323 po 17.6. 6:2017.6. 22:14 9400
 7  303 so 15.6. 7:3515.6. 22:16 9400
16 305 pá 14.6. 5:4314.6. 19:30 9400
10 315 čt 13.6. 4:3814.6. 0:24 9400
 9  324 st 12.6. 5:3613.6. 0:39 9400
20 306 út 11.6. 4:3111.6. 20:14 9400
20 304 po 10.6. 6:0711.6. 0:53 9400
20 309 ne 9.6. 8:4810.6. 1:13 9400
10 315 pá 7.6. 4:387.6. 22:30 9400*MU
 9  321 čt 6.6. 5:217.6. 0:29 9400
 9  329 st 5.6. 15:375.6. 20:08 9400
15 305 st 5.6. 5:565.6. 9:41 9400
12 314 út 4.6. 3:565.6. 1:23 9400
 5  310 po 3.6. 4:264.6. 0:40 9400
10 312 ne 2.6. 9:473.6. 1:04 9400
15 304 so 1.6. 6:441.6. 20:59 9400
 5  308 pá 31.5. 6:2531.5. 19:22 9400
 9  318 čt 30.5. 14:5330.5. 19:37 9400
*Z = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9365
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná v naší databázi. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.