Jiný vůz:

Informace o tramvaji 15T ev. č. 9400

Domovská vozovna: Motol

Typ vozu: 15Tf

Oficiální označení typu vozu: 15T

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2016

Dodání: 24. 1. 2017

Výrobní číslo: 10358

Profil kol: PR-1

Dveře: Ultimate

Sedadla: Pino (plastová). Výrobce: Vogelsitze. Červená (RAL 3001), šedá (RAL 6500)

Označovače: Mikroelektronika Camel Combi

Centrální počítač OIS: Apex DT-04

Vnitřní informační systém: Bustec

Klimatizace kabiny: Bahoza HVAC S78S

Klimatizace salonu: FAIVELEY 9645500

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 800.25

Poznámka: Vůz pokřtěn jménem olympionika Václava Pšeničky

Najeto: cca 189 182 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 33,416 m
Délka skříně samostatně: 31,4 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3450 mm
Vzdálenost čepů: 7750 mm » 1900 mm » 7700 mm » 1900 mm » 7750 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 450 mm / 350 mm (nízkopodlažní vstup)
Počet míst k sezení: 61
Počet míst ke stání: 223
Maximální obsaditelnost: 284 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících bez klimatizační jednotky: 43790 kg
Bez cestujících s klimatizační jednotkou: 44300 kg
Maximální zátěž: 63700 kg
Hmotnost vnějších podvozků: 5250 kg
Hmotnost vnitřních podvozků: 4890 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,9 kN | 66,4 kN | 67,1 kN | 49,1 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová
Pulzní měnič: 4 pulzní měniče s IGBT SKiiP tranzistory s rekuperací
Statický měnič: SM 36.1 – 600V ss. » 3x400 V, 14 kW, 240 A + 600V ss. » 230 V, 2,5kW, 11A
Sběrač: Stemmann Fb800.25
Odpojovač/uzemňovač: 1PPAD51
Ventilační jednotka: KTV-1-15T
Klima kabiny řidiče: HVAC S78S
Spřáhlo: Skládací, mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s pražským typem hlavy
Typ a průměr kol: 666 mm s přítlačným kotoučem a pružnou vložkou GMT
Brzdy: Elektrohydraulická střadačová kotoučová brzda Dako K.P.T.010
Kolejnicová brzda FC63 70 kN, 40A, 102 kg (stupeň 1 - zadní podvozky; stupeň 2 - všechny podvozky)
Řadič: Dynamický 0-1500A
Stupně řadiče: Jízda: Dynamický (0-1500A), 7x brzda, 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 16x HLU3436 P/44-VA
Vstupní napětí motoru: ~392 V
Parametry motoru: Výkon: 46,6 kW
Otáčky: 196/706 ot./min.
Chlazení: směs voda+glykol
Motorventilátor: PM FC035-4DQ.2C.A7
3x230V
Motorventilátor pulzního měniče: 2x radiální RH25M-2DK.3B.1R

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
25 704 so 4.4. 7:024.4. 23:58 9400
20 708 pá 3.4. 5:193.4. 19:55 9400
 1  701 čt 2.4. 5:322.4. 21:01 9400
 1  706 st 1.4. 18:501.4. 21:37 9400*Z
 1  701 út 31.3. 5:3131.3. 21:01 9400
20 705 po 30.3. 6:0430.3. 19:25 9400
 1  704 ne 29.3. 4:2829.3. 22:36 9400
26 712 so 28.3. 7:5428.3. 20:22 9400
20 701 pá 27.3. 5:2227.3. 20:23 9400
 8  702 čt 26.3. 6:1226.3. 23:35 9400
22 734 st 25.3. 14:3625.3. 19:49 9400
20 710 st 25.3. 5:4225.3. 10:45 9400
26 716 út 24.3. 5:3024.3. 22:45 9400
22 732 po 23.3. 5:5823.3. 19:29 9400
18 704 so 21.3. 4:1621.3. 22:50 9400
25 719 pá 20.3. 15:3221.3. 1:43 9400
20 712 pá 20.3. 4:4020.3. 9:19 9400
22 701 čt 19.3. 5:3419.3. 20:32 9400
22 710 st 18.3. 4:0419.3. 0:32 9400
22 702 út 17.3. 5:5318.3. 1:32 9400
20 702 po 16.3. 5:4216.3. 21:55 9400
20 706 ne 15.3. 4:3516.3. 0:20 9400
22 705 so 14.3. 7:0015.3. 0:37 9400
25 712 pá 13.3. 6:0913.3. 23:08 9400
25 710 čt 12.3. 14:3013.3. 1:04 9400
*Z = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9320

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.