Jiný vůz:

Informace o tramvaji 15T ev. č. 9400

Domovská vozovna: Motol

Typ vozu: 15Tf

Oficiální označení typu vozu: 15T

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2016

Dodání: 24. 1. 2017

Výrobní číslo: 10358

Profil kol: PR-1

Dveře: Ultimate

Sedadla: Pino (plastová). Výrobce: Vogelsitze. Červená (RAL 3001), šedá (RAL 6500)

Označovače: Mikroelektronika Camel Combi

Centrální počítač OIS: Apex DT-04

Vnitřní informační systém: Bustec

Klimatizace kabiny: Bahoza HVAC S78S

Klimatizace salonu: FAIVELEY 9645500

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 800.25

Poznámka: Vůz pokřtěn jménem olympionika Václava Pšeničky

Najeto: cca 220 607 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 33,416 m
Délka skříně samostatně: 31,4 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3450 mm
Vzdálenost čepů: 7750 mm » 1900 mm » 7700 mm » 1900 mm » 7750 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 450 mm / 350 mm (nízkopodlažní vstup)
Počet míst k sezení: 61
Počet míst ke stání: 223
Maximální obsaditelnost: 284 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících bez klimatizační jednotky: 43790 kg
Bez cestujících s klimatizační jednotkou: 44300 kg
Maximální zátěž: 63700 kg
Hmotnost vnějších podvozků: 5250 kg
Hmotnost vnitřních podvozků: 4890 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,9 kN | 66,4 kN | 67,1 kN | 49,1 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová
Pulzní měnič: 4 pulzní měniče s IGBT SKiiP tranzistory s rekuperací
Statický měnič: SM 36.1 – 600V ss. » 3x400 V, 14 kW, 240 A + 600V ss. » 230 V, 2,5kW, 11A
Sběrač: Stemmann Fb800.25
Odpojovač/uzemňovač: 1PPAD51
Ventilační jednotka: KTV-1-15T
Klima kabiny řidiče: HVAC S78S
Spřáhlo: Skládací, mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s pražským typem hlavy
Typ a průměr kol: 666 mm s přítlačným kotoučem a pružnou vložkou GMT
Brzdy: Elektrohydraulická střadačová kotoučová brzda Dako K.P.T.010
Kolejnicová brzda FC63 70 kN, 40A, 102 kg (stupeň 1 - zadní podvozky; stupeň 2 - všechny podvozky)
Řadič: Dynamický 0-1500A
Stupně řadiče: Jízda: Dynamický (0-1500A), 7x brzda, 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 16x HLU3436 P/44-VA
Vstupní napětí motoru: ~392 V
Parametry motoru: Výkon: 46,6 kW
Otáčky: 196/706 ot./min.
Chlazení: směs voda+glykol
Motorventilátor: PM FC035-4DQ.2C.A7
3x230V
Motorventilátor pulzního měniče: 2x radiální RH25M-2DK.3B.1R

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
12 303 ne 12.7. 4:5212.7. 21:47 9400
10 307 so 11.7. 4:3811.7. 23:24 9400
20 304 pá 10.7. 7:0611.7. 1:05 9400
 7  303 čt 9.7. 4:439.7. 19:52 9400
 9  315 st 8.7. 5:219.7. 1:09 9400
 3  301 út 7.7. 4:477.7. 20:38 9400
12 303 po 6.7. 4:526.7. 21:47 9400
16 308 ne 5.7. 5:106.7. 0:13 9400
 9  302 so 4.7. 5:535.7. 1:09 9400
 9  315 pá 3.7. 5:214.7. 1:09 9400
22 337 čt 2.7. 4:592.7. 21:51 9400
22 320 st 1.7. 5:201.7. 15:10 9400*MU
 7  311 út 30.6. 15:0030.6. 21:00 9400
 9  310 út 30.6. 4:5330.6. 9:46 9400
 9  310 po 29.6. 15:1130.6. 0:49 9400
 9  326 pá 26.6. 5:1626.6. 19:56 9400
16 306 čt 25.6. 5:2725.6. 20:14 9400
22 304 st 24.6. 5:2024.6. 23:39 9400
 9  310 út 23.6. 6:5423.6. 20:57 9400
22 308 po 22.6. 6:1522.6. 19:44 9400
10 309 pá 19.6. 4:3619.6. 23:24 9400
12 302 čt 18.6. 5:2618.6. 22:30 9400
 9  323 st 17.6. 5:0218.6. 0:49 9400
16 312 út 16.6. 6:2617.6. 0:13 9400
 9  317 po 15.6. 4:4216.6. 0:19 9400
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.