Jiný vůz:

Podrobnosti vozu 15Tf ev. č. 9400

Domovská vozovna: Motol

Typ vozu: 15Tf

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2016

Dodání: 24. 1. 2017

Výrobní číslo: 10358

Profil kol: PR-1

Dveře: Ultimate

Sedadla: Pino (plastová). Výrobce: Vogelsitze. Červená (RAL 3001), šedá (RAL 6500)

Označovače: Mikroelektronika Camel Combi

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Vnitřní informační systém: Bustec

Klimatizace kabiny: Bahoza HVAC S78S

Klimatizace salonu: FAIVELEY 9645500

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 800.25

Poznámka: Vůz pokřtěn jménem olympionika Václava Pšeničky

Najeto: cca 113 113 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 33,416 m
Délka skříně samostatně: 31,4 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3450 mm
Vzdálenost čepů: 7750 mm » 1900 mm » 7700 mm » 1900 mm » 7750 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 450 mm / 350 mm (nízkopodlažní vstup)
Počet míst k sezení: 61
Počet míst ke stání: 223
Maximální obsaditelnost: 284 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících bez klimatizační jednotky: 43790 kg
Bez cestujících s klimatizační jednotkou: 44300 kg
Maximální zátěž: 63700 kg
Hmotnost vnějších podvozků: 5250 kg
Hmotnost vnitřních podvozků: 4890 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,9 kN | 66,4 kN | 67,1 kN | 49,1 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová
Pulzní měnič: 4 pulzní měniče s IGBT SKiiP tranzistory s rekuperací
Statický měnič: SM 36.1 – 600V ss. » 3x400 V, 14 kW, 240 A + 600V ss. » 230 V, 2,5kW, 11A
Sběrač: Stemmann Fb800.25
Odpojovač/uzemňovač: 1PPAD51
Ventilační jednotka: KTV-1-15T
Klima kabiny řidiče: HVAC S78S
Spřáhlo: Skládací, mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s pražským typem hlavy
Typ a průměr kol: 666 mm s přítlačným kotoučem a pružnou vložkou GMT
Brzdy: Elektrohydraulická střadačová kotoučová brzda Dako K.P.T.010
Kolejnicová brzda FC63 70 kN, 40A, 102 kg (stupeň 1 - střední podvozky; stupeň 2 - všechny podvozky)
Řadič: Dynamický 0-1500A
Stupně řadiče: Jízda: Dynamický (0-1500A), 7x brzda, 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 16x HLU3436 P/44-VA
Vstupní napětí motoru: ~392 V
Parametry motoru: Výkon: 46,6 kW
Otáčky: 196/706 ot./min.
Chlazení: směs voda+glykol
Motorventilátor: PM FC035-4DQ.2C.A7
3x230V
Motorventilátor pulzního měniče: 2x radiální RH25M-2DK.3B.1R

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
 5  301 čt 18.10. 4:0419.10. 0:40 9400
16 306 st 17.10. 4:4817.10. 22:34 9400
 7  311 út 16.10. 6:0016.10. 22:31 9400
16 311 po 15.10. 5:1615.10. 20:06 9400
30 301 ne 14.10. 3:5714.10. 21:35 9400
16 307 so 13.10. 5:0814.10. 0:14 9400
16 302 pá 12.10. 4:5012.10. 22:04 9400
 7  311 čt 11.10. 6:0011.10. 22:31 9400
30 307 st 10.10. 4:2310.10. 18:15 9400
 5  308 út 9.10. 6:2810.10. 0:38 9400
 5  307 ne 7.10. 9:498.10. 1:28 9400
 7  303 so 6.10. 7:356.10. 22:16 9400
20 314 pá 5.10. 15:135.10. 20:43 9400
 9  325 pá 5.10. 6:275.10. 8:59 9400
12 312 čt 4.10. 14:355.10. 1:02 9400
 5  312 st 3.10. 4:423.10. 14:45 9400*MU*1
16 318 út 2.10. 5:103.10. 0:14 9400
 7  311 po 1.10. 6:001.10. 22:31 9400
15 306 ne 30.9. 9:2130.9. 21:14 9400
 7  306 so 29.9. 4:2129.9. 23:07 9400
20 308 pá 28.9. 5:3129.9. 0:52 9400
16 306 čt 27.9. 5:5228.9. 0:54 9400
10 303 st 26.9. 6:0626.9. 22:54 9400
16 320 po 24.9. 6:1524.9. 9:17 9400
10 302 ne 23.9. 4:1824.9. 1:24 9400
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události
*1 = technická závada na Václavském náměstí

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná v naší databázi. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.