Jiný vůz:

Informace o tramvaji 15T ev. č. 9400

Domovská vozovna: Motol

Oficiální označení typu vozu: 15T

Neoficiální označení: 15Tf

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2016

Dodání: 24. 1. 2017

Výrobní číslo: 10358

Profil kol: K

Dveře: Ultimate

Sedadla: Pino (plastová). Výrobce: Vogelsitze. Červená (RAL 3001), šedá (RAL 6500)

Centrální počítač OIS: Apex DT-04

Vnitřní informační systém: Bustec

Klimatizace kabiny: Bahoza HVAC S78S

Klimatizace salonu: Bahoza KLMT 15002

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 800.25

Najeto: cca 372 248 km

Další poznámky:

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 33,416 m
Délka skříně samostatně: 31,4 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3450 mm
Vzdálenost čepů: 7750 mm » 1900 mm » 7700 mm » 1900 mm » 7750 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 450 mm / 350 mm (nízkopodlažní vstup)
Počet míst k sezení: 61
Počet míst ke stání: 223
Maximální obsaditelnost: 284 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících bez klimatizační jednotky: 43790 kg
Bez cestujících s klimatizační jednotkou: 44300 kg
Maximální zátěž: 63700 kg
Hmotnost vnějších podvozků: 5250 kg
Hmotnost vnitřních podvozků: 4890 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,9 kN | 66,4 kN | 67,1 kN | 49,1 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová
Pulzní měnič: 4 pulzní měniče s IGBT SKiiP tranzistory s rekuperací
Statický měnič: SM 36.1 – 600V ss. » 3x400 V, 14 kW, 240 A + 600V ss. » 230 V, 2,5kW, 11A
Sběrač: Stemmann Fb800.25
Odpojovač/uzemňovač: 1PPAD51
Ventilační jednotka: KTV-1-15T
Klima kabiny řidiče: HVAC S78S
Spřáhlo: Skládací, mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s pražským typem hlavy
Typ a průměr kol: 666 mm s přítlačným kotoučem a pružnou vložkou GMT
Brzdy: Elektrohydraulická střadačová kotoučová brzda Dako K.P.T.010
Kolejnicová brzda FC63 70 kN, 40A, 102 kg (stupeň 1 - zadní podvozky; stupeň 2 - všechny podvozky)
Řadič: Dynamický 0-1500A
Stupně řadiče: Jízda: Dynamický (0-1500A), 7x brzda, 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 16x HLU3436 P/44-VA
Vstupní napětí motoru: ~392 V
Parametry motoru: Výkon: 46,6 kW
Otáčky: 196/706 ot./min.
Chlazení: směs voda+glykol
Motorventilátor: PM FC035-4DQ.2C.A7
3x230V
Motorventilátor pulzního měniče: 2x radiální RH25M-2DK.3B.1R

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
 7  311 dnes 5:4421.9. 22:23 9400
15 309 st 20.9. 5:0820.9. 21:50 9400
 9  332 út 19.9. 16:0619.9. 22:54 9400
30 306 út 19.9. 7:1119.9. 8:58 9400
 9  302 po 18.9. 9:2618.9. 18:32 9400*Z1
16 315 pá 15.9. 14:4015.9. 19:34 9400
 4  303 pá 15.9. 5:5115.9. 9:47 9400
 7  319 čt 14.9. 14:4514.9. 20:45 9400
16 315 st 13.9. 14:4013.9. 19:34 9400
 4  306 st 13.9. 6:1613.9. 10:17 9400
20 313 út 12.9. 4:4712.9. 18:53 9400
16 316 po 11.9. 14:4811.9. 23:56 9400
 4  305 po 11.9. 6:1011.9. 10:06 9400
10 304 čt 7.9. 5:277.9. 22:00 9400
 9  327 st 6.9. 4:497.9. 0:41 9400
 9  325 út 5.9. 6:376.9. 0:31 9400
17 326 po 4.9. 6:304.9. 21:31 9400
15 311 čt 31.8. 15:4731.8. 19:21 9400
15 308 čt 31.8. 6:5731.8. 8:42 9400
10 301 st 30.8. 4:4430.8. 20:13 9400
10 310 út 29.8. 6:2330.8. 0:46 9400
 9  309 po 28.8. 6:2729.8. 0:32 9400
 7  317 po 21.8. 4:5321.8. 20:15 9400
 7  302 ne 20.8. 9:3220.8. 22:22 9400
 9  303 čt 17.8. 5:5517.8. 8:20 9400*MU
*Z1 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9344
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.