Jiný vůz:

Informace o tramvaji 15T ev. č. 9400

Domovská vozovna: Motol

Oficiální označení typu vozu: 15T

Neoficiální označení: 15Tf

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2016

Dodání: 24. 1. 2017

Výrobní číslo: 10358

Profil kol: PR-1

Dveře: Ultimate

Sedadla: Pino (plastová). Výrobce: Vogelsitze. Červená (RAL 3001), šedá (RAL 6500)

Označovače: Mikroelektronika Camel Combi

Centrální počítač OIS: Apex DT-04

Vnitřní informační systém: Bustec

Klimatizace kabiny: Bahoza HVAC S78S

Klimatizace salonu: FAIVELEY 9645500

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 800.25

Poznámka: Vůz pokřtěn jménem olympionika Václava Pšeničky

Najeto: cca 232 907 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 33,416 m
Délka skříně samostatně: 31,4 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3450 mm
Vzdálenost čepů: 7750 mm » 1900 mm » 7700 mm » 1900 mm » 7750 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 450 mm / 350 mm (nízkopodlažní vstup)
Počet míst k sezení: 61
Počet míst ke stání: 223
Maximální obsaditelnost: 284 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících bez klimatizační jednotky: 43790 kg
Bez cestujících s klimatizační jednotkou: 44300 kg
Maximální zátěž: 63700 kg
Hmotnost vnějších podvozků: 5250 kg
Hmotnost vnitřních podvozků: 4890 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,9 kN | 66,4 kN | 67,1 kN | 49,1 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová
Pulzní měnič: 4 pulzní měniče s IGBT SKiiP tranzistory s rekuperací
Statický měnič: SM 36.1 – 600V ss. » 3x400 V, 14 kW, 240 A + 600V ss. » 230 V, 2,5kW, 11A
Sběrač: Stemmann Fb800.25
Odpojovač/uzemňovač: 1PPAD51
Ventilační jednotka: KTV-1-15T
Klima kabiny řidiče: HVAC S78S
Spřáhlo: Skládací, mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s pražským typem hlavy
Typ a průměr kol: 666 mm s přítlačným kotoučem a pružnou vložkou GMT
Brzdy: Elektrohydraulická střadačová kotoučová brzda Dako K.P.T.010
Kolejnicová brzda FC63 70 kN, 40A, 102 kg (stupeň 1 - zadní podvozky; stupeň 2 - všechny podvozky)
Řadič: Dynamický 0-1500A
Stupně řadiče: Jízda: Dynamický (0-1500A), 7x brzda, 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 16x HLU3436 P/44-VA
Vstupní napětí motoru: ~392 V
Parametry motoru: Výkon: 46,6 kW
Otáčky: 196/706 ot./min.
Chlazení: směs voda+glykol
Motorventilátor: PM FC035-4DQ.2C.A7
3x230V
Motorventilátor pulzního měniče: 2x radiální RH25M-2DK.3B.1R

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
22 711 po 28.9. 4:1629.9. 0:35 9400
22 714 ne 27.9. 4:2528.9. 1:15 9400
26 702 so 26.9. 5:3427.9. 1:21 9400
20 705 pá 25.9. 4:3525.9. 23:39 9400
22 728 čt 24.9. 5:2025.9. 1:11 9400
26 704 st 23.9. 10:0023.9. 23:46 9400*Z
20 708 út 22.9. 5:1023.9. 0:19 9400
22 713 po 21.9. 5:3321.9. 20:33 9400
22 706 ne 20.9. 4:5521.9. 0:31 9400
 8  708 so 19.9. 7:5920.9. 0:55 9400
 1  708 pá 18.9. 5:0218.9. 20:01 9400
 8  702 čt 17.9. 5:5518.9. 0:35 9400
 8  708 st 16.9. 4:4816.9. 19:42 9400
26 709 út 15.9. 5:1916.9. 0:41 9400
 2  714 po 14.9. 5:1114.9. 10:11 9400
 8  708 ne 13.9. 10:0014.9. 0:55 9400
25 702 so 12.9. 4:2112.9. 22:46 9400
 1  702 pá 11.9. 4:2912.9. 1:21 9400
20 704 čt 10.9. 5:4010.9. 20:30 9400
18 713 st 9.9. 5:309.9. 10:03 9400
20 709 út 8.9. 6:028.9. 10:16 9400
18 713 po 7.9. 5:307.9. 10:03 9400
 1  715 út 1.9. 6:481.9. 9:14 9400
22 737 po 31.8. 6:0931.8. 9:55 9400
25 701 ne 30.8. 4:0131.8. 1:03 9400
*Z = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9398

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.