Jiný vůz:

Informace o tramvaji 15T ev. č. 9400

Domovská vozovna: Motol

Typ vozu: 15Tf

Oficiální označení typu vozu: 15T

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2016

Dodání: 24. 1. 2017

Výrobní číslo: 10358

Profil kol: PR-1

Dveře: Ultimate

Sedadla: Pino (plastová). Výrobce: Vogelsitze. Červená (RAL 3001), šedá (RAL 6500)

Označovače: Mikroelektronika Camel Combi

Centrální počítač OIS: Apex DT-04

Vnitřní informační systém: Bustec

Klimatizace kabiny: Bahoza HVAC S78S

Klimatizace salonu: FAIVELEY 9645500

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 800.25

Poznámka: Vůz pokřtěn jménem olympionika Václava Pšeničky

Najeto: cca 175 761 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 33,416 m
Délka skříně samostatně: 31,4 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3450 mm
Vzdálenost čepů: 7750 mm » 1900 mm » 7700 mm » 1900 mm » 7750 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 450 mm / 350 mm (nízkopodlažní vstup)
Počet míst k sezení: 61
Počet míst ke stání: 223
Maximální obsaditelnost: 284 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících bez klimatizační jednotky: 43790 kg
Bez cestujících s klimatizační jednotkou: 44300 kg
Maximální zátěž: 63700 kg
Hmotnost vnějších podvozků: 5250 kg
Hmotnost vnitřních podvozků: 4890 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,9 kN | 66,4 kN | 67,1 kN | 49,1 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová
Pulzní měnič: 4 pulzní měniče s IGBT SKiiP tranzistory s rekuperací
Statický měnič: SM 36.1 – 600V ss. » 3x400 V, 14 kW, 240 A + 600V ss. » 230 V, 2,5kW, 11A
Sběrač: Stemmann Fb800.25
Odpojovač/uzemňovač: 1PPAD51
Ventilační jednotka: KTV-1-15T
Klima kabiny řidiče: HVAC S78S
Spřáhlo: Skládací, mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s pražským typem hlavy
Typ a průměr kol: 666 mm s přítlačným kotoučem a pružnou vložkou GMT
Brzdy: Elektrohydraulická střadačová kotoučová brzda Dako K.P.T.010
Kolejnicová brzda FC63 70 kN, 40A, 102 kg (stupeň 1 - střední podvozky; stupeň 2 - všechny podvozky)
Řadič: Dynamický 0-1500A
Stupně řadiče: Jízda: Dynamický (0-1500A), 7x brzda, 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 16x HLU3436 P/44-VA
Vstupní napětí motoru: ~392 V
Parametry motoru: Výkon: 46,6 kW
Otáčky: 196/706 ot./min.
Chlazení: směs voda+glykol
Motorventilátor: PM FC035-4DQ.2C.A7
3x230V
Motorventilátor pulzního měniče: 2x radiální RH25M-2DK.3B.1R

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
10 303 út 19.11. 6:0619.11. 22:54 9400
 9  325 po 18.11. 15:2118.11. 20:07 9400
 4  308 po 18.11. 5:2918.11. 9:25 9400
12 306 ne 17.11. 4:4118.11. 0:23 9400
9+16 332 so 16.11. 8:3517.11. 1:09 9400
 9  315 so 12.10. 5:1313.10. 0:29 9400
16 307 pá 11.10. 14:1811.10. 22:23 9400
 5  318 út 24.9. 15:0924.9. 19:03 9400
 5  313 út 24.9. 6:1424.9. 10:02 9400
 5  302 po 23.9. 5:5823.9. 21:39 9400
 9  329 pá 20.9. 15:3720.9. 20:08 9400
16 321 pá 20.9. 5:5520.9. 8:57 9400
 9  324 čt 19.9. 5:3620.9. 0:39 9400
 9  324 st 18.9. 5:3619.9. 0:39 9400
 9  325 út 17.9. 15:2117.9. 20:07 9400
16 320 út 17.9. 6:1317.9. 9:05 9400
 5  313 po 16.9. 14:3016.9. 20:54 9400
 5  313 po 16.9. 6:1416.9. 10:02 9400
 9  334 pá 13.9. 15:5713.9. 20:30 9400
15 305 pá 13.9. 5:5613.9. 9:41 9400
20 303 čt 12.9. 5:5912.9. 22:12 9400
10 321 st 11.9. 15:1212.9. 1:04 9400
16 319 st 11.9. 5:5411.9. 8:49 9400
16 314 út 10.9. 15:2710.9. 23:34 9400
16 314 út 10.9. 6:1310.9. 9:13 9400


Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.