Jiný vůz:

Informace o tramvaji 15T ev. č. 9400

Domovská vozovna: Motol

Oficiální označení typu vozu: 15T

Neoficiální označení: 15Tf

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2016

Dodání: 24. 1. 2017

Výrobní číslo: 10358

Profil kol: K

Dveře: Ultimate

Sedadla: Pino (plastová). Výrobce: Vogelsitze. Červená (RAL 3001), šedá (RAL 6500)

Centrální počítač OIS: Apex DT-04

Vnitřní informační systém: Bustec

Klimatizace kabiny: Bahoza HVAC S78S

Klimatizace salonu: Bahoza KLMT 15002

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 800.25

Najeto: cca 346 247 km

Další poznámky:

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 33,416 m
Délka skříně samostatně: 31,4 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3450 mm
Vzdálenost čepů: 7750 mm » 1900 mm » 7700 mm » 1900 mm » 7750 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 450 mm / 350 mm (nízkopodlažní vstup)
Počet míst k sezení: 61
Počet míst ke stání: 223
Maximální obsaditelnost: 284 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících bez klimatizační jednotky: 43790 kg
Bez cestujících s klimatizační jednotkou: 44300 kg
Maximální zátěž: 63700 kg
Hmotnost vnějších podvozků: 5250 kg
Hmotnost vnitřních podvozků: 4890 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,9 kN | 66,4 kN | 67,1 kN | 49,1 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová
Pulzní měnič: 4 pulzní měniče s IGBT SKiiP tranzistory s rekuperací
Statický měnič: SM 36.1 – 600V ss. » 3x400 V, 14 kW, 240 A + 600V ss. » 230 V, 2,5kW, 11A
Sběrač: Stemmann Fb800.25
Odpojovač/uzemňovač: 1PPAD51
Ventilační jednotka: KTV-1-15T
Klima kabiny řidiče: HVAC S78S
Spřáhlo: Skládací, mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s pražským typem hlavy
Typ a průměr kol: 666 mm s přítlačným kotoučem a pružnou vložkou GMT
Brzdy: Elektrohydraulická střadačová kotoučová brzda Dako K.P.T.010
Kolejnicová brzda FC63 70 kN, 40A, 102 kg (stupeň 1 - zadní podvozky; stupeň 2 - všechny podvozky)
Řadič: Dynamický 0-1500A
Stupně řadiče: Jízda: Dynamický (0-1500A), 7x brzda, 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 16x HLU3436 P/44-VA
Vstupní napětí motoru: ~392 V
Parametry motoru: Výkon: 46,6 kW
Otáčky: 196/706 ot./min.
Chlazení: směs voda+glykol
Motorventilátor: PM FC035-4DQ.2C.A7
3x230V
Motorventilátor pulzního měniče: 2x radiální RH25M-2DK.3B.1R

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
 7  301 dnes 5:4323.3. 18:37 9400
 4  304 st 22.3. 15:1522.3. 19:15 9400
16 316 st 22.3. 6:3622.3. 9:03 9400
10 308 út 21.3. 5:5921.3. 19:36 9400
22 322 po 20.3. 4:5220.3. 20:37 9400
 9  320 ne 19.3. 8:3020.3. 0:03 9400
16 313 pá 17.3. 5:3717.3. 22:59 9400
16 302 čt 16.3. 5:4616.3. 16:35 9400*MU
 9  319 st 15.3. 7:2816.3. 0:43 9400
17 326 út 14.3. 6:0914.3. 20:34 9400
 9  333 po 13.3. 6:0613.3. 23:14 9400
10 308 pá 10.3. 5:5910.3. 19:36 9400
 9  310 čt 9.3. 7:379.3. 18:56 9400
 7  301 st 8.3. 5:438.3. 18:37 9400
10 309 út 7.3. 6:177.3. 19:43 9400
 9  321 po 6.3. 6:137.3. 0:13 9400
16 309 st 22.2. 15:3322.2. 17:56 9400
 9  322 st 22.2. 6:3922.2. 8:58 9400
16 317 út 21.2. 7:0021.2. 9:27 9400
 9  332 po 20.2. 16:0320.2. 18:21 9400
 4  301 po 20.2. 7:0620.2. 9:22 9400
22 318 pá 17.2. 4:3217.2. 14:55 9400*MU
10 311 čt 16.2. 15:0417.2. 0:09 9400
16 317 čt 16.2. 7:0016.2. 9:27 9400
 4  301 st 15.2. 14:5315.2. 18:50 9400
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.