Jiný vůz:

Informace o tramvaji 15T ev. č. 9399

Domovská vozovna: Motol

Oficiální označení typu vozu: 15T

Neoficiální označení: 15Tf

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2016

Dodání: 17. 1. 2017

Výrobní číslo: 10357

Profil kol: K

Dveře: Ultimate

Sedadla: Pino (plastová). Výrobce: Vogelsitze. Červená (RAL 3001), šedá (RAL 6500)

Centrální počítač OIS: Apex DT-04

Vnitřní informační systém: Bustec

Klimatizace kabiny: Bahoza HVAC S78S

Klimatizace salonu: Bahoza KLMT 15002

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 800.25

Najeto: cca 390 722 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 33,416 m
Délka skříně samostatně: 31,4 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3450 mm
Vzdálenost čepů: 7750 mm » 1900 mm » 7700 mm » 1900 mm » 7750 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 450 mm / 350 mm (nízkopodlažní vstup)
Počet míst k sezení: 61
Počet míst ke stání: 223
Maximální obsaditelnost: 284 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících bez klimatizační jednotky: 43790 kg
Bez cestujících s klimatizační jednotkou: 44300 kg
Maximální zátěž: 63700 kg
Hmotnost vnějších podvozků: 5250 kg
Hmotnost vnitřních podvozků: 4890 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,9 kN | 66,4 kN | 67,1 kN | 49,1 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová
Pulzní měnič: 4 pulzní měniče s IGBT SKiiP tranzistory s rekuperací
Statický měnič: SM 36.1 – 600V ss. » 3x400 V, 14 kW, 240 A + 600V ss. » 230 V, 2,5kW, 11A
Sběrač: Stemmann Fb800.25
Odpojovač/uzemňovač: 1PPAD51
Ventilační jednotka: KTV-1-15T
Klima kabiny řidiče: HVAC S78S
Spřáhlo: Skládací, mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s pražským typem hlavy
Typ a průměr kol: 666 mm s přítlačným kotoučem a pružnou vložkou GMT
Brzdy: Elektrohydraulická střadačová kotoučová brzda Dako K.P.T.010
Kolejnicová brzda FC63 70 kN, 40A, 102 kg (stupeň 1 - zadní podvozky; stupeň 2 - všechny podvozky)
Řadič: Dynamický 0-1500A
Stupně řadiče: Jízda: Dynamický (0-1500A), 7x brzda, 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 16x HLU3436 P/44-VA
Vstupní napětí motoru: ~392 V
Parametry motoru: Výkon: 46,6 kW
Otáčky: 196/706 ot./min.
Chlazení: směs voda+glykol
Motorventilátor: PM FC035-4DQ.2C.A7
3x230V
Motorventilátor pulzního měniče: 2x radiální RH25M-2DK.3B.1R

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
 4  306 pá 29.9. 15:3029.9. 19:25 9399
30 320 pá 29.9. 5:5529.9. 9:39 9399
 4  304 st 27.9. 15:1427.9. 19:05 9399
 9  321 st 27.9. 6:4027.9. 9:00 9399
 4  303 út 26.9. 15:0626.9. 18:57 9399
12 305 út 26.9. 6:2526.9. 9:05 9399
15 312 po 25.9. 5:3925.9. 20:20 9399
30 323 pá 22.9. 5:4522.9. 19:30 9399
 7  319 čt 21.9. 14:4621.9. 20:45 9399
30 322 čt 21.9. 6:2021.9. 9:46 9399
15 313 st 20.9. 15:0120.9. 18:29 9399
 4  304 st 20.9. 6:0020.9. 9:57 9399
20 307 út 19.9. 4:3219.9. 21:18 9399
 4  305 po 18.9. 15:2318.9. 19:12 9399
 4  303 po 18.9. 5:5118.9. 9:47 9399
 7  308 pá 15.9. 5:1315.9. 19:21 9399
 9  332 čt 14.9. 16:0614.9. 22:54 9399
16 315 čt 14.9. 6:1314.9. 8:50 9399
 9  313 út 12.9. 5:4912.9. 14:30 9399*MU
 7  311 po 11.9. 5:4411.9. 22:23 9399
10 311 ne 10.9. 16:3010.9. 22:45 9399*Z1
12 303 pá 8.9. 4:259.9. 0:08 9399
16 317 čt 7.9. 14:568.9. 0:16 9399
 4  304 čt 7.9. 6:007.9. 9:57 9399
 9  318 st 6.9. 15:106.9. 21:40 9399
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události
*Z1 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9388

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.