Jiný vůz:

Informace o tramvaji 15T ev. č. 9399

Domovská vozovna: Motol

Oficiální označení typu vozu: 15T

Neoficiální označení: 15Tf

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2016

Dodání: 17. 1. 2017

Výrobní číslo: 10357

Profil kol: K

Dveře: Ultimate

Sedadla: Pino (plastová). Výrobce: Vogelsitze. Červená (RAL 3001), šedá (RAL 6500)

Centrální počítač OIS: Apex DT-04

Vnitřní informační systém: Bustec

Klimatizace kabiny: Bahoza HVAC S78S

Klimatizace salonu: Bahoza KLMT 15002

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 800.25

Najeto: cca 334 126 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 33,416 m
Délka skříně samostatně: 31,4 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3450 mm
Vzdálenost čepů: 7750 mm » 1900 mm » 7700 mm » 1900 mm » 7750 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 450 mm / 350 mm (nízkopodlažní vstup)
Počet míst k sezení: 61
Počet míst ke stání: 223
Maximální obsaditelnost: 284 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících bez klimatizační jednotky: 43790 kg
Bez cestujících s klimatizační jednotkou: 44300 kg
Maximální zátěž: 63700 kg
Hmotnost vnějších podvozků: 5250 kg
Hmotnost vnitřních podvozků: 4890 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,9 kN | 66,4 kN | 67,1 kN | 49,1 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová
Pulzní měnič: 4 pulzní měniče s IGBT SKiiP tranzistory s rekuperací
Statický měnič: SM 36.1 – 600V ss. » 3x400 V, 14 kW, 240 A + 600V ss. » 230 V, 2,5kW, 11A
Sběrač: Stemmann Fb800.25
Odpojovač/uzemňovač: 1PPAD51
Ventilační jednotka: KTV-1-15T
Klima kabiny řidiče: HVAC S78S
Spřáhlo: Skládací, mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s pražským typem hlavy
Typ a průměr kol: 666 mm s přítlačným kotoučem a pružnou vložkou GMT
Brzdy: Elektrohydraulická střadačová kotoučová brzda Dako K.P.T.010
Kolejnicová brzda FC63 70 kN, 40A, 102 kg (stupeň 1 - zadní podvozky; stupeň 2 - všechny podvozky)
Řadič: Dynamický 0-1500A
Stupně řadiče: Jízda: Dynamický (0-1500A), 7x brzda, 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 16x HLU3436 P/44-VA
Vstupní napětí motoru: ~392 V
Parametry motoru: Výkon: 46,6 kW
Otáčky: 196/706 ot./min.
Chlazení: směs voda+glykol
Motorventilátor: PM FC035-4DQ.2C.A7
3x230V
Motorventilátor pulzního měniče: 2x radiální RH25M-2DK.3B.1R

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
9+26 312 dnes 5:2228.11. 18:39 9399
15 311 pá 25.11. 7:1025.11. 20:22 9399
 9  325 čt 24.11. 4:2824.11. 19:55 9399
 9  326 st 23.11. 6:3424.11. 0:33 9399
22 336 út 22.11. 5:5622.11. 19:38 9399
 7  304 po 21.11. 14:2321.11. 20:54 9399
 4  306 po 21.11. 6:1021.11. 10:28 9399
16 303 pá 18.11. 6:0618.11. 23:59 9399
20 304 čt 17.11. 5:5218.11. 1:01 9399
 7  305 st 16.11. 6:3216.11. 20:54 9399
15 313 út 15.11. 15:0215.11. 18:29 9399
10 317 út 15.11. 5:0015.11. 9:59 9399
15 308 po 14.11. 4:4814.11. 21:53 9399
 9  302 so 12.11. 4:2812.11. 21:24 9399
12+14 306 pá 11.11. 6:0212.11. 0:51 9399
15 306 čt 10.11. 6:2910.11. 21:22 9399
10 314 st 9.11. 6:039.11. 18:09 9399
 9  313 út 8.11. 5:478.11. 19:06 9399
10 313 po 7.11. 5:537.11. 20:15 9399
 9  313 pá 4.11. 5:474.11. 19:06 9399
15 304 čt 3.11. 6:093.11. 19:10 9399
15 304 st 2.11. 6:092.11. 19:10 9399
 7  314 út 1.11. 5:491.11. 20:11 9399
 9  306 so 29.10. 7:1529.10. 20:15 9399*MU*1
16 303 pá 28.10. 6:3528.10. 23:18 9399
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události
*1 = technická závada podvozku před zast. Karlovy lázně DC

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.