Jiný vůz:

Informace o tramvaji 15T ev. č. 9399

Domovská vozovna: Motol

Typ vozu: 15Tf

Oficiální označení typu vozu: 15T

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2016

Dodání: 17. 1. 2017

Výrobní číslo: 10357

Profil kol: PR-1

Dveře: Ultimate

Sedadla: Pino (plastová). Výrobce: Vogelsitze. Červená (RAL 3001), šedá (RAL 6500)

Označovače: Mikroelektronika Camel Combi

Centrální počítač OIS: Apex DT-04

Vnitřní informační systém: Bustec

Klimatizace kabiny: Bahoza HVAC S78S

Klimatizace salonu: FAIVELEY 9645500

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 800.25

Najeto: cca 232 066 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 33,416 m
Délka skříně samostatně: 31,4 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3450 mm
Vzdálenost čepů: 7750 mm » 1900 mm » 7700 mm » 1900 mm » 7750 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 450 mm / 350 mm (nízkopodlažní vstup)
Počet míst k sezení: 61
Počet míst ke stání: 223
Maximální obsaditelnost: 284 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících bez klimatizační jednotky: 43790 kg
Bez cestujících s klimatizační jednotkou: 44300 kg
Maximální zátěž: 63700 kg
Hmotnost vnějších podvozků: 5250 kg
Hmotnost vnitřních podvozků: 4890 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,9 kN | 66,4 kN | 67,1 kN | 49,1 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová
Pulzní měnič: 4 pulzní měniče s IGBT SKiiP tranzistory s rekuperací
Statický měnič: SM 36.1 – 600V ss. » 3x400 V, 14 kW, 240 A + 600V ss. » 230 V, 2,5kW, 11A
Sběrač: Stemmann Fb800.25
Odpojovač/uzemňovač: 1PPAD51
Ventilační jednotka: KTV-1-15T
Klima kabiny řidiče: HVAC S78S
Spřáhlo: Skládací, mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s pražským typem hlavy
Typ a průměr kol: 666 mm s přítlačným kotoučem a pružnou vložkou GMT
Brzdy: Elektrohydraulická střadačová kotoučová brzda Dako K.P.T.010
Kolejnicová brzda FC63 70 kN, 40A, 102 kg (stupeň 1 - zadní podvozky; stupeň 2 - všechny podvozky)
Řadič: Dynamický 0-1500A
Stupně řadiče: Jízda: Dynamický (0-1500A), 7x brzda, 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 16x HLU3436 P/44-VA
Vstupní napětí motoru: ~392 V
Parametry motoru: Výkon: 46,6 kW
Otáčky: 196/706 ot./min.
Chlazení: směs voda+glykol
Motorventilátor: PM FC035-4DQ.2C.A7
3x230V
Motorventilátor pulzního měniče: 2x radiální RH25M-2DK.3B.1R

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
22 706 čt 9.7. 4:1610.7. 1:31 9399
 8  711 st 8.7. 5:559.7. 0:35 9399
26 708 út 7.7. 5:048.7. 0:01 9399
22 706 po 6.7. 4:057.7. 0:51 9399
22 721 ne 5.7. 5:256.7. 1:31 9399
20 705 so 4.7. 5:124.7. 20:08 9399
22 724 pá 3.7. 5:293.7. 20:10 9399
20 708 čt 2.7. 15:113.7. 0:39 9399
20 708 čt 2.7. 5:412.7. 8:53 9399
 8  701 st 1.7. 14:021.7. 22:59 9399
25 713 po 29.6. 4:0129.6. 20:10 9399
22 702 ne 28.6. 8:2928.6. 20:48 9399
 1  702 so 27.6. 4:4227.6. 22:09 9399
22 720 pá 26.6. 6:2127.6. 0:31 9399
22 710 čt 25.6. 5:0926.6. 0:15 9399
20 701 st 24.6. 4:3524.6. 20:53 9399
22 736 út 23.6. 4:0523.6. 10:03 9399
22 714 po 22.6. 5:5023.6. 0:55 9399
26 702 pá 19.6. 4:2719.6. 19:58 9399
22 710 čt 18.6. 5:0919.6. 0:15 9399
22 730 st 17.6. 5:2017.6. 23:01 9399
22 739 út 16.6. 5:4916.6. 8:59 9399
 8  702 po 15.6. 5:5516.6. 0:35 9399
25 702 ne 14.6. 4:2114.6. 22:41 9399
25 703 so 13.6. 4:4114.6. 1:43 9399


Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.