Jiný vůz:

Podrobnosti vozu 15Tf ev. č. 9399

Domovská vozovna: Motol

Typ vozu: 15Tf

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2016

Dodání: 17. 1. 2017

Výrobní číslo: 10357

Profil kol: PR-1

Dveře: Ultimate

Sedadla: Pino (plastová). Výrobce: Vogelsitze. Červená (RAL 3001), šedá (RAL 6500)

Označovače: Mikroelektronika Camel Combi

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Vnitřní informační systém: Bustec

Klimatizace kabiny: Bahoza HVAC S78S

Klimatizace salonu: FAIVELEY 9645500

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 800.25

Najeto: cca 62 061 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 33,416 m
Délka skříně samostatně: 31,4 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3450 mm
Vzdálenost čepů: 7750 mm » 1900 mm » 7700 mm » 1900 mm » 7750 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 450 mm / 350 mm (nízkopodlažní vstup)
Počet míst k sezení: 61
Počet míst ke stání: 223
Maximální obsaditelnost: 284 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících bez klimatizační jednotky: 43790 kg
Bez cestujících s klimatizační jednotkou: 44300 kg
Maximální zátěž: 63700 kg
Hmotnost vnějších podvozků: 5250 kg
Hmotnost vnitřních podvozků: 4890 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,9 kN | 66,4 kN | 67,1 kN | 49,1 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová
Pulzní měnič: 4 pulzní měniče s IGBT SKiiP tranzistory s rekuperací
Statický měnič: SM 36.1 – 600V ss. » 3x400 V, 14 kW, 240 A + 600V ss. » 230 V, 2,5kW, 11A
Sběrač: Stemmann Fb800.25
Odpojovač/uzemňovač: 1PPAD51
Ventilační jednotka: KTV-1-15T
Klima kabiny řidiče: HVAC S78S
Spřáhlo: Skládací, mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s pražským typem hlavy
Typ a průměr kol: 666 mm s přítlačným kotoučem a pružnou vložkou GMT
Brzdy: Elektrohydraulická střadačová kotoučová brzda Dako K.P.T.010
Kolejnicová brzda FC63 70 kN, 40A, 102 kg (stupeň 1 - střední podvozky; stupeň 2 - všechny podvozky)
Řadič: Dynamický 0-1500A
Stupně řadiče: Jízda: Dynamický (0-1500A), 7x brzda, 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 16x HLU3436 P/44-VA
Vstupní napětí motoru: ~392 V
Parametry motoru: Výkon: 46,6 kW
Otáčky: 196/706 ot./min.
Chlazení: směs voda+glykol
Motorventilátor: PM FC035-4DQ.2C.A7
3x230V
Motorventilátor pulzního měniče: 2x radiální RH25M-2DK.3B.1R

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
1+10 224 pá 19.1. 5:2619.1. 8:30 9399*MU
7 305 st 17.1. 6:3517.1. 20:13 9399
5 316 út 16.1. 5:1516.1. 20:14 9399
7 310 po 15.1. 5:2415.1. 22:51 9399
20 304 ne 14.1. 4:1215.1. 0:20 9399
1+10 314 so 13.1. 4:2914.1. 0:34 9399
12 313 pá 12.1. 3:5712.1. 20:35 9399
9 315 čt 11.1. 5:2112.1. 0:31 9399
7 303 st 10.1. 6:0410.1. 21:52 9399
5 312 út 9.1. 4:549.1. 20:27 9399
1+10 319 po 8.1. 4:598.1. 21:02 9399
9 305 pá 5.1. 4:425.1. 21:07 9399
5 314 čt 4.1. 5:165.1. 1:28 9399
9 320 st 3.1. 15:204.1. 0:49 9399
ZkJ 332 st 3.1. 12:003.1. 13:00 9399
16 313 st 3.1. 5:003.1. 10:04 9399
20 312 út 2.1. 5:062.1. 22:50 9399
Rok 2017
7 308 so 30.12. 7:1430.12. 21:06 9399
9 319 pá 29.12. 5:4130.12. 0:39 9399
5 305 čt 28.12. 4:0728.12. 21:40 9399
12 305 st 27.12. 4:5528.12. 1:49 9399
7 306 út 26.12. 4:4526.12. 22:36 9399
12 302 po 25.12. 6:2125.12. 21:13 9399
9+98 355 ne 24.12. 6:2124.12. 21:22 9399
7 307 so 23.12. 5:0523.12. 20:12 9399
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná v naší databázi. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.