Jiný vůz:

Informace o tramvaji 15T ev. č. 9399

Domovská vozovna: Motol

Typ vozu: 15Tf

Oficiální označení typu vozu: 15T

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2016

Dodání: 17. 1. 2017

Výrobní číslo: 10357

Profil kol: PR-1

Dveře: Ultimate

Sedadla: Pino (plastová). Výrobce: Vogelsitze. Červená (RAL 3001), šedá (RAL 6500)

Označovače: Mikroelektronika Camel Combi

Centrální počítač OIS: Apex DT-04

Vnitřní informační systém: Bustec

Klimatizace kabiny: Bahoza HVAC S78S

Klimatizace salonu: FAIVELEY 9645500

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 800.25

Najeto: cca 188 112 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 33,416 m
Délka skříně samostatně: 31,4 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3450 mm
Vzdálenost čepů: 7750 mm » 1900 mm » 7700 mm » 1900 mm » 7750 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 450 mm / 350 mm (nízkopodlažní vstup)
Počet míst k sezení: 61
Počet míst ke stání: 223
Maximální obsaditelnost: 284 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících bez klimatizační jednotky: 43790 kg
Bez cestujících s klimatizační jednotkou: 44300 kg
Maximální zátěž: 63700 kg
Hmotnost vnějších podvozků: 5250 kg
Hmotnost vnitřních podvozků: 4890 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,9 kN | 66,4 kN | 67,1 kN | 49,1 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová
Pulzní měnič: 4 pulzní měniče s IGBT SKiiP tranzistory s rekuperací
Statický měnič: SM 36.1 – 600V ss. » 3x400 V, 14 kW, 240 A + 600V ss. » 230 V, 2,5kW, 11A
Sběrač: Stemmann Fb800.25
Odpojovač/uzemňovač: 1PPAD51
Ventilační jednotka: KTV-1-15T
Klima kabiny řidiče: HVAC S78S
Spřáhlo: Skládací, mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s pražským typem hlavy
Typ a průměr kol: 666 mm s přítlačným kotoučem a pružnou vložkou GMT
Brzdy: Elektrohydraulická střadačová kotoučová brzda Dako K.P.T.010
Kolejnicová brzda FC63 70 kN, 40A, 102 kg (stupeň 1 - střední podvozky; stupeň 2 - všechny podvozky)
Řadič: Dynamický 0-1500A
Stupně řadiče: Jízda: Dynamický (0-1500A), 7x brzda, 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 16x HLU3436 P/44-VA
Vstupní napětí motoru: ~392 V
Parametry motoru: Výkon: 46,6 kW
Otáčky: 196/706 ot./min.
Chlazení: směs voda+glykol
Motorventilátor: PM FC035-4DQ.2C.A7
3x230V
Motorventilátor pulzního měniče: 2x radiální RH25M-2DK.3B.1R

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
10 301 ne 17.11. 4:1818.11. 0:44 9399
9+16 331 so 16.11. 5:5317.11. 0:54 9399
20 303 pá 15.11. 5:1216.11. 1:33 9399
 9  330 čt 14.11. 5:5115.11. 1:09 9399
 5  304 st 13.11. 14:5013.11. 20:54 9399
 5  304 st 13.11. 4:0713.11. 10:13 9399
20 309 út 12.11. 12:3013.11. 0:33 9399*Z
 9  332 po 11.11. 6:0111.11. 23:09 9399
15 306 ne 10.11. 9:2110.11. 21:14 9399
 5  307 so 9.11. 4:479.11. 23:01 9399
 3  302 pá 8.11. 5:429.11. 1:17 9399
 4  308 čt 7.11. 14:097.11. 19:39 9399
15 305 čt 7.11. 5:567.11. 9:41 9399
21 312 st 6.11. 15:356.11. 18:56 9399
 9  329 st 6.11. 4:436.11. 9:19 9399
 9  307 út 5.11. 5:005.11. 21:00 9399*Z1
20 314 po 4.11. 15:134.11. 20:42 9399
16 307 pá 1.11. 14:181.11. 22:23 9399
12 306 pá 1.11. 4:351.11. 10:15 9399
10 319 čt 31.10. 4:571.11. 1:04 9399
12 312 st 30.10. 4:1731.10. 1:52 9399
 9  328 út 29.10. 5:4730.10. 0:59 9399
10 308 so 26.10. 7:0727.10. 1:04 9399
 5  307 pá 25.10. 6:4025.10. 22:00 9399
 9  308 čt 24.10. 6:3924.10. 18:53 9399
*Z = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9398
*Z1 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8454+8455

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.