Jiný vůz:

Informace o tramvaji 15T ev. č. 9399

Domovská vozovna: Motol

Typ vozu: 15Tf

Oficiální označení typu vozu: 15T

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2016

Dodání: 17. 1. 2017

Výrobní číslo: 10357

Profil kol: PR-1

Dveře: Ultimate

Sedadla: Pino (plastová). Výrobce: Vogelsitze. Červená (RAL 3001), šedá (RAL 6500)

Označovače: Mikroelektronika Camel Combi

Centrální počítač OIS: Apex DT-04

Vnitřní informační systém: Bustec

Klimatizace kabiny: Bahoza HVAC S78S

Klimatizace salonu: FAIVELEY 9645500

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 800.25

Najeto: cca 201 807 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 33,416 m
Délka skříně samostatně: 31,4 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3450 mm
Vzdálenost čepů: 7750 mm » 1900 mm » 7700 mm » 1900 mm » 7750 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 450 mm / 350 mm (nízkopodlažní vstup)
Počet míst k sezení: 61
Počet míst ke stání: 223
Maximální obsaditelnost: 284 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících bez klimatizační jednotky: 43790 kg
Bez cestujících s klimatizační jednotkou: 44300 kg
Maximální zátěž: 63700 kg
Hmotnost vnějších podvozků: 5250 kg
Hmotnost vnitřních podvozků: 4890 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,9 kN | 66,4 kN | 67,1 kN | 49,1 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová
Pulzní měnič: 4 pulzní měniče s IGBT SKiiP tranzistory s rekuperací
Statický měnič: SM 36.1 – 600V ss. » 3x400 V, 14 kW, 240 A + 600V ss. » 230 V, 2,5kW, 11A
Sběrač: Stemmann Fb800.25
Odpojovač/uzemňovač: 1PPAD51
Ventilační jednotka: KTV-1-15T
Klima kabiny řidiče: HVAC S78S
Spřáhlo: Skládací, mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s pražským typem hlavy
Typ a průměr kol: 666 mm s přítlačným kotoučem a pružnou vložkou GMT
Brzdy: Elektrohydraulická střadačová kotoučová brzda Dako K.P.T.010
Kolejnicová brzda FC63 70 kN, 40A, 102 kg (stupeň 1 - střední podvozky; stupeň 2 - všechny podvozky)
Řadič: Dynamický 0-1500A
Stupně řadiče: Jízda: Dynamický (0-1500A), 7x brzda, 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 16x HLU3436 P/44-VA
Vstupní napětí motoru: ~392 V
Parametry motoru: Výkon: 46,6 kW
Otáčky: 196/706 ot./min.
Chlazení: směs voda+glykol
Motorventilátor: PM FC035-4DQ.2C.A7
3x230V
Motorventilátor pulzního měniče: 2x radiální RH25M-2DK.3B.1R

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
26 719 st 29.1. 6:2529.1. 9:18 9399
26 719 út 28.1. 15:4129.1. 0:41 9399
26 714 út 28.1. 7:1128.1. 10:08 9399
 8  712 po 27.1. 5:3927.1. 18:58 9399
 8  712 pá 24.1. 5:3924.1. 18:58 9399
22 717 čt 23.1. 4:5524.1. 1:13 9399
20 705 st 22.1. 15:2723.1. 0:44 9399
 1  708 st 22.1. 4:0122.1. 10:26 9399
20 702 út 21.1. 4:3121.1. 21:27 9399
22 717 po 20.1. 4:5521.1. 1:13 9399
26 706 ne 19.1. 6:3320.1. 0:21 9399
22 717 so 18.1. 4:0418.1. 23:03 9399
18 713 pá 17.1. 5:4818.1. 0:47 9399
 1  711 čt 16.1. 4:2116.1. 23:42 9399
22 715 st 15.1. 13:3016.1. 1:17 9399*Z
 1  704 út 14.1. 6:4714.1. 9:46 9399
18 713 po 13.1. 5:4814.1. 0:47 9399
26 709 ne 12.1. 4:4213.1. 1:01 9399
18 703 so 11.1. 7:5112.1. 0:47 9399
22 701 pá 10.1. 5:3410.1. 20:33 9399
22 727 čt 9.1. 14:2410.1. 0:54 9399
 1  708 čt 9.1. 4:019.1. 10:26 9399
22 726 st 8.1. 5:589.1. 0:57 9399
26 705 út 7.1. 6:187.1. 22:25 9399
 8  705 po 6.1. 5:326.1. 19:17 9399
*Z = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9317

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.