Jiný vůz:

Informace o tramvaji 15T ev. č. 9399

Domovská vozovna: Motol

Oficiální označení typu vozu: 15T

Neoficiální označení: 15Tf

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2016

Dodání: 17. 1. 2017

Výrobní číslo: 10357

Profil kol: K

Dveře: Ultimate

Sedadla: Pino (plastová). Výrobce: Vogelsitze. Červená (RAL 3001), šedá (RAL 6500)

Centrální počítač OIS: Apex DT-04

Vnitřní informační systém: Bustec

Klimatizace kabiny: Bahoza HVAC S78S

Klimatizace salonu: Bahoza KLMT 15002

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 800.25

Najeto: cca 440 492 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 33,416 m
Délka skříně samostatně: 31,4 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3450 mm
Vzdálenost čepů: 7750 mm » 1900 mm » 7700 mm » 1900 mm » 7750 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 450 mm / 350 mm (nízkopodlažní vstup)
Počet míst k sezení: 61
Počet míst ke stání: 223
Maximální obsaditelnost: 284 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících bez klimatizační jednotky: 43790 kg
Bez cestujících s klimatizační jednotkou: 44300 kg
Maximální zátěž: 63700 kg
Hmotnost vnějších podvozků: 5250 kg
Hmotnost vnitřních podvozků: 4890 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,9 kN | 66,4 kN | 67,1 kN | 49,1 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová
Pulzní měnič: 4 pulzní měniče s IGBT SKiiP tranzistory s rekuperací
Statický měnič: SM 36.1 – 600V ss. » 3x400 V, 14 kW, 240 A + 600V ss. » 230 V, 2,5kW, 11A
Sběrač: Stemmann Fb800.25
Odpojovač/uzemňovač: 1PPAD51
Ventilační jednotka: KTV-1-15T
Klima kabiny řidiče: HVAC S78S
Spřáhlo: Skládací, mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s pražským typem hlavy
Typ a průměr kol: 666 mm s přítlačným kotoučem a pružnou vložkou GMT
Brzdy: Elektrohydraulická střadačová kotoučová brzda Dako K.P.T.010
Kolejnicová brzda FC63 70 kN, 40A, 102 kg (stupeň 1 - zadní podvozky; stupeň 2 - všechny podvozky)
Řadič: Dynamický 0-1500A
Stupně řadiče: Jízda: Dynamický (0-1500A), 7x brzda, 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 16x HLU3436 P/44-VA
Vstupní napětí motoru: ~392 V
Parametry motoru: Výkon: 46,6 kW
Otáčky: 196/706 ot./min.
Chlazení: směs voda+glykol
Motorventilátor: PM FC035-4DQ.2C.A7
3x230V
Motorventilátor pulzního měniče: 2x radiální RH25M-2DK.3B.1R

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
22 302 dnes 5:3324.7. 22:46 9399
20 302 út 23.7. 8:0023.7. 20:41 9399*Z1
5+14 307 ne 21.7. 4:2621.7. 22:33 9399
16 303 pá 19.7. 6:3119.7. 23:58 9399
5+14 307 čt 18.7. 6:2318.7. 20:09 9399
 7  306 st 17.7. 4:4917.7. 19:34 9399
15 304 út 16.7. 6:4116.7. 21:56 9399
 7  311 po 15.7. 5:4715.7. 11:45 9399*MU
3+9 311 pá 12.7. 4:4012.7. 23:17 9399
5+14 309 čt 11.7. 4:2612.7. 0:35 9399
3+9 311 st 10.7. 4:4010.7. 23:17 9399
3+9 305 út 9.7. 5:4810.7. 0:11 9399
15 306 po 8.7. 5:088.7. 20:27 9399
3+9 309 ne 7.7. 11:078.7. 0:51 9399
 7  307 so 6.7. 4:306.7. 22:32 9399
5+14 304 pá 5.7. 6:236.7. 0:35 9399
5+14 305 čt 4.7. 5:205.7. 0:35 9399
sjMO 301 čt 4.7. 3:274.7. 4:10 9399
 7  317 st 3.7. 6:434.7. 0:23 9399
22 315 út 2.7. 5:142.7. 19:24 9399
20 311 po 1.7. 15:211.7. 20:53 9399
20 316 po 1.7. 6:511.7. 9:47 9399
15 309 čt 27.6. 6:5827.6. 8:44 9399
 5  304 st 26.6. 14:4226.6. 19:44 9399
 4  310 st 26.6. 5:2926.6. 10:28 9399
*Z1 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9356
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná námi, našimi spolupracovníky, či převzatá z oficiálních otevřených dat. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.