Jiný vůz:

Informace o tramvaji 15T ev. č. 9398

Domovská vozovna: Motol

Oficiální označení typu vozu: 15T

Neoficiální označení: 15Tf

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2016

Dodání: 10. 1. 2017

Výrobní číslo: 10356

Profil kol: PR-1

Dveře: Ultimate

Sedadla: Pino (plastová). Výrobce: Vogelsitze. Červená (RAL 3001), šedá (RAL 6500)

Označovače: Mikroelektronika Camel Combi

Centrální počítač OIS: Apex DT-04

Vnitřní informační systém: Bustec

Klimatizace kabiny: Bahoza HVAC S78S

Klimatizace salonu: FAIVELEY 9645500

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 800.25

Najeto: cca 231 231 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 33,416 m
Délka skříně samostatně: 31,4 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3450 mm
Vzdálenost čepů: 7750 mm » 1900 mm » 7700 mm » 1900 mm » 7750 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 450 mm / 350 mm (nízkopodlažní vstup)
Počet míst k sezení: 61
Počet míst ke stání: 223
Maximální obsaditelnost: 284 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících bez klimatizační jednotky: 43790 kg
Bez cestujících s klimatizační jednotkou: 44300 kg
Maximální zátěž: 63700 kg
Hmotnost vnějších podvozků: 5250 kg
Hmotnost vnitřních podvozků: 4890 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,9 kN | 66,4 kN | 67,1 kN | 49,1 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová
Pulzní měnič: 4 pulzní měniče s IGBT SKiiP tranzistory s rekuperací
Statický měnič: SM 36.1 – 600V ss. » 3x400 V, 14 kW, 240 A + 600V ss. » 230 V, 2,5kW, 11A
Sběrač: Stemmann Fb800.25
Odpojovač/uzemňovač: 1PPAD51
Ventilační jednotka: KTV-1-15T
Klima kabiny řidiče: HVAC S78S
Spřáhlo: Skládací, mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s pražským typem hlavy
Typ a průměr kol: 666 mm s přítlačným kotoučem a pružnou vložkou GMT
Brzdy: Elektrohydraulická střadačová kotoučová brzda Dako K.P.T.010
Kolejnicová brzda FC63 70 kN, 40A, 102 kg (stupeň 1 - zadní podvozky; stupeň 2 - všechny podvozky)
Řadič: Dynamický 0-1500A
Stupně řadiče: Jízda: Dynamický (0-1500A), 7x brzda, 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 16x HLU3436 P/44-VA
Vstupní napětí motoru: ~392 V
Parametry motoru: Výkon: 46,6 kW
Otáčky: 196/706 ot./min.
Chlazení: směs voda+glykol
Motorventilátor: PM FC035-4DQ.2C.A7
3x230V
Motorventilátor pulzního měniče: 2x radiální RH25M-2DK.3B.1R

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
26 701 so 26.9. 5:2327.9. 1:01 9398
22 718 pá 25.9. 5:5726.9. 0:20 9398
22 737 čt 24.9. 6:0924.9. 9:55 9398
26 704 st 23.9. 6:5023.9. 10:00 9398*MU
 1  704 út 22.9. 4:2222.9. 16:45 9398*MU
22 725 po 21.9. 5:0822.9. 1:15 9398
25 704 ne 20.9. 9:4220.9. 23:58 9398
22 720 so 19.9. 6:2919.9. 23:55 9398
12 702 pá 18.9. 4:4019.9. 0:24 9398
 2  711 čt 17.9. 5:1818.9. 1:11 9398
 1  701 st 16.9. 5:3216.9. 20:51 9398
12 702 út 15.9. 16:4516.9. 0:24 9398*Z
26 707 út 15.9. 5:0415.9. 7:50 9398*MU
26 704 po 14.9. 6:5014.9. 23:46 9398
 1  701 so 12.9. 4:2212.9. 11:00 9398*MU
25 711 pá 11.9. 4:3812.9. 1:42 9398
22 725 čt 10.9. 5:0811.9. 1:15 9398
20 701 st 9.9. 6:3110.9. 0:39 9398
26 706 út 8.9. 4:449.9. 0:01 9398
26 706 po 7.9. 4:448.9. 0:01 9398
14 704 ne 6.9. 8:206.9. 21:39 9398
22 710 so 5.9. 7:015.9. 14:20 9398*MU
26 710 pá 4.9. 5:295.9. 1:01 9398
22 740 čt 3.9. 5:373.9. 9:15 9398
22 718 st 2.9. 5:572.9. 17:45 9398*MU
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události
*Z = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9307

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.