Jiný vůz:

Informace o tramvaji 15T ev. č. 9398

Domovská vozovna: Motol

Typ vozu: 15Tf

Oficiální označení typu vozu: 15T

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2016

Dodání: 10. 1. 2017

Výrobní číslo: 10356

Profil kol: PR-1

Dveře: Ultimate

Sedadla: Pino (plastová). Výrobce: Vogelsitze. Červená (RAL 3001), šedá (RAL 6500)

Označovače: Mikroelektronika Camel Combi

Centrální počítač OIS: Apex DT-04

Vnitřní informační systém: Bustec

Klimatizace kabiny: Bahoza HVAC S78S

Klimatizace salonu: FAIVELEY 9645500

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 800.25

Najeto: cca 169 586 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 33,416 m
Délka skříně samostatně: 31,4 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3450 mm
Vzdálenost čepů: 7750 mm » 1900 mm » 7700 mm » 1900 mm » 7750 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 450 mm / 350 mm (nízkopodlažní vstup)
Počet míst k sezení: 61
Počet míst ke stání: 223
Maximální obsaditelnost: 284 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících bez klimatizační jednotky: 43790 kg
Bez cestujících s klimatizační jednotkou: 44300 kg
Maximální zátěž: 63700 kg
Hmotnost vnějších podvozků: 5250 kg
Hmotnost vnitřních podvozků: 4890 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,9 kN | 66,4 kN | 67,1 kN | 49,1 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová
Pulzní měnič: 4 pulzní měniče s IGBT SKiiP tranzistory s rekuperací
Statický měnič: SM 36.1 – 600V ss. » 3x400 V, 14 kW, 240 A + 600V ss. » 230 V, 2,5kW, 11A
Sběrač: Stemmann Fb800.25
Odpojovač/uzemňovač: 1PPAD51
Ventilační jednotka: KTV-1-15T
Klima kabiny řidiče: HVAC S78S
Spřáhlo: Skládací, mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s pražským typem hlavy
Typ a průměr kol: 666 mm s přítlačným kotoučem a pružnou vložkou GMT
Brzdy: Elektrohydraulická střadačová kotoučová brzda Dako K.P.T.010
Kolejnicová brzda FC63 70 kN, 40A, 102 kg (stupeň 1 - střední podvozky; stupeň 2 - všechny podvozky)
Řadič: Dynamický 0-1500A
Stupně řadiče: Jízda: Dynamický (0-1500A), 7x brzda, 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 16x HLU3436 P/44-VA
Vstupní napětí motoru: ~392 V
Parametry motoru: Výkon: 46,6 kW
Otáčky: 196/706 ot./min.
Chlazení: směs voda+glykol
Motorventilátor: PM FC035-4DQ.2C.A7
3x230V
Motorventilátor pulzního měniče: 2x radiální RH25M-2DK.3B.1R

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
 7  307 st 13.11. 15:1213.11. 21:56 9398
10 318 st 13.11. 5:4613.11. 9:26 9398
20 309 út 12.11. 4:1112.11. 12:30 9398*MU
10 318 po 11.11. 14:3712.11. 0:44 9398
15 305 po 11.11. 5:5611.11. 9:41 9398
20 306 ne 10.11. 4:3111.11. 0:33 9398
16 310 so 9.11. 8:3510.11. 0:54 9398
 5  306 pá 8.11. 5:578.11. 21:09 9398
 5  314 čt 7.11. 4:427.11. 19:56 9398
10 315 st 6.11. 4:367.11. 0:24 9398
16 306 út 5.11. 5:526.11. 0:54 9398
10 312 po 4.11. 7:074.11. 20:41 9398
10 310 so 2.11. 4:183.11. 1:24 9398
 9  316 pá 1.11. 5:092.11. 0:19 9398
10 322 čt 31.10. 5:2631.10. 22:06 9398
12 304 st 30.10. 5:2231.10. 1:07 9398
10 315 út 29.10. 4:3630.10. 0:24 9398
10 309 po 28.10. 9:2529.10. 0:24 9398
12 302 ne 27.10. 4:3628.10. 1:27 9398
20 305 so 26.10. 4:2727.10. 1:17 9398
20 310 pá 25.10. 4:4226.10. 1:38 9398
 7  307 čt 24.10. 15:1224.10. 21:56 9398
 9  325 čt 24.10. 6:2724.10. 8:59 9398
 9  316 st 23.10. 5:0924.10. 0:19 9398
16 306 út 22.10. 5:5223.10. 0:54 9398
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.