Jiný vůz:

Informace o tramvaji 15T ev. č. 9398

Domovská vozovna: Motol

Oficiální označení typu vozu: 15T

Neoficiální označení: 15Tf

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2016

Dodání: 10. 1. 2017

Výrobní číslo: 10356

Profil kol: K

Dveře: Ultimate

Sedadla: Pino (plastová). Výrobce: Vogelsitze. Červená (RAL 3001), šedá (RAL 6500)

Centrální počítač OIS: Apex DT-04

Vnitřní informační systém: Bustec

Klimatizace kabiny: Bahoza HVAC S78S

Klimatizace salonu: Bahoza KLMT 15002

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 800.25

Najeto: cca 263 736 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 33,416 m
Délka skříně samostatně: 31,4 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3450 mm
Vzdálenost čepů: 7750 mm » 1900 mm » 7700 mm » 1900 mm » 7750 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 450 mm / 350 mm (nízkopodlažní vstup)
Počet míst k sezení: 61
Počet míst ke stání: 223
Maximální obsaditelnost: 284 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících bez klimatizační jednotky: 43790 kg
Bez cestujících s klimatizační jednotkou: 44300 kg
Maximální zátěž: 63700 kg
Hmotnost vnějších podvozků: 5250 kg
Hmotnost vnitřních podvozků: 4890 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,9 kN | 66,4 kN | 67,1 kN | 49,1 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová
Pulzní měnič: 4 pulzní měniče s IGBT SKiiP tranzistory s rekuperací
Statický měnič: SM 36.1 – 600V ss. » 3x400 V, 14 kW, 240 A + 600V ss. » 230 V, 2,5kW, 11A
Sběrač: Stemmann Fb800.25
Odpojovač/uzemňovač: 1PPAD51
Ventilační jednotka: KTV-1-15T
Klima kabiny řidiče: HVAC S78S
Spřáhlo: Skládací, mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s pražským typem hlavy
Typ a průměr kol: 666 mm s přítlačným kotoučem a pružnou vložkou GMT
Brzdy: Elektrohydraulická střadačová kotoučová brzda Dako K.P.T.010
Kolejnicová brzda FC63 70 kN, 40A, 102 kg (stupeň 1 - zadní podvozky; stupeň 2 - všechny podvozky)
Řadič: Dynamický 0-1500A
Stupně řadiče: Jízda: Dynamický (0-1500A), 7x brzda, 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 16x HLU3436 P/44-VA
Vstupní napětí motoru: ~392 V
Parametry motoru: Výkon: 46,6 kW
Otáčky: 196/706 ot./min.
Chlazení: směs voda+glykol
Motorventilátor: PM FC035-4DQ.2C.A7
3x230V
Motorventilátor pulzního měniče: 2x radiální RH25M-2DK.3B.1R

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
20 308 út 4.5. 4:454.5. 23:31 9398
20 303 po 3.5. 4:123.5. 13:20 9398*MU*1
20 309 ne 2.5. 4:122.5. 22:51 9398
20 309 so 1.5. 4:121.5. 22:51 9398
20 303 pá 30.4. 4:1230.4. 22:51 9398
20 303 čt 29.4. 4:1229.4. 22:51 9398
20 308 st 28.4. 4:4528.4. 23:31 9398
20 303 út 27.4. 4:1227.4. 22:51 9398
20 303 po 26.4. 4:1226.4. 22:51 9398
20 301 ne 25.4. 4:3225.4. 18:30 9398*MU
20 303 so 24.4. 4:5124.4. 23:31 9398
20 303 pá 23.4. 4:1223.4. 22:51 9398
20 303 čt 22.4. 4:1222.4. 22:51 9398
20 303 st 21.4. 4:1221.4. 22:51 9398
20 305 út 20.4. 4:3220.4. 23:11 9398
 7  302 po 19.4. 4:4319.4. 20:20 9398
10 307 ne 18.4. 10:3518.4. 23:04 9398*Z1
12 309 čt 15.4. 5:5015.4. 20:21 9398
12 313 st 14.4. 4:2214.4. 21:06 9398
20 305 út 13.4. 4:3213.4. 23:11 9398
12 311 po 12.4. 4:5612.4. 22:59 9398
12 304 pá 9.4. 4:599.4. 21:40 9398
12 309 čt 8.4. 5:508.4. 20:21 9398
 5  301 st 7.4. 4:077.4. 20:53 9398
16 305 út 6.4. 5:426.4. 22:53 9398
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události
*1 = upadnutí osoby ve vozidle na Bořislavce DC
*Z1 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9357

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.