Jiný vůz:

Informace o tramvaji 15T ev. č. 9398

Domovská vozovna: Motol

Typ vozu: 15Tf

Oficiální označení typu vozu: 15T

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2016

Dodání: 10. 1. 2017

Výrobní číslo: 10356

Profil kol: PR-1

Dveře: Ultimate

Sedadla: Pino (plastová). Výrobce: Vogelsitze. Červená (RAL 3001), šedá (RAL 6500)

Označovače: Mikroelektronika Camel Combi

Centrální počítač OIS: Apex DT-04

Vnitřní informační systém: Bustec

Klimatizace kabiny: Bahoza HVAC S78S

Klimatizace salonu: FAIVELEY 9645500

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 800.25

Najeto: cca 213 351 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 33,416 m
Délka skříně samostatně: 31,4 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3450 mm
Vzdálenost čepů: 7750 mm » 1900 mm » 7700 mm » 1900 mm » 7750 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 450 mm / 350 mm (nízkopodlažní vstup)
Počet míst k sezení: 61
Počet míst ke stání: 223
Maximální obsaditelnost: 284 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících bez klimatizační jednotky: 43790 kg
Bez cestujících s klimatizační jednotkou: 44300 kg
Maximální zátěž: 63700 kg
Hmotnost vnějších podvozků: 5250 kg
Hmotnost vnitřních podvozků: 4890 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,9 kN | 66,4 kN | 67,1 kN | 49,1 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová
Pulzní měnič: 4 pulzní měniče s IGBT SKiiP tranzistory s rekuperací
Statický měnič: SM 36.1 – 600V ss. » 3x400 V, 14 kW, 240 A + 600V ss. » 230 V, 2,5kW, 11A
Sběrač: Stemmann Fb800.25
Odpojovač/uzemňovač: 1PPAD51
Ventilační jednotka: KTV-1-15T
Klima kabiny řidiče: HVAC S78S
Spřáhlo: Skládací, mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s pražským typem hlavy
Typ a průměr kol: 666 mm s přítlačným kotoučem a pružnou vložkou GMT
Brzdy: Elektrohydraulická střadačová kotoučová brzda Dako K.P.T.010
Kolejnicová brzda FC63 70 kN, 40A, 102 kg (stupeň 1 - zadní podvozky; stupeň 2 - všechny podvozky)
Řadič: Dynamický 0-1500A
Stupně řadiče: Jízda: Dynamický (0-1500A), 7x brzda, 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 16x HLU3436 P/44-VA
Vstupní napětí motoru: ~392 V
Parametry motoru: Výkon: 46,6 kW
Otáčky: 196/706 ot./min.
Chlazení: směs voda+glykol
Motorventilátor: PM FC035-4DQ.2C.A7
3x230V
Motorventilátor pulzního měniče: 2x radiální RH25M-2DK.3B.1R

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
22 718 ne 5.7. 5:095.7. 22:01 9398
 8  708 so 4.7. 7:595.7. 0:55 9398
22 711 pá 3.7. 4:413.7. 21:20 9398
22 721 čt 2.7. 5:223.7. 1:11 9398
20 708 st 1.7. 15:112.7. 0:39 9398
20 708 st 1.7. 5:411.7. 8:53 9398
20 710 čt 25.6. 7:5025.6. 14:20 9398*MU
25 716 st 24.6. 4:0124.6. 10:02 9398
 1  704 út 23.6. 4:2224.6. 1:24 9398
25 711 po 22.6. 4:3823.6. 1:43 9398
22 702 ne 21.6. 8:2921.6. 23:50 9398
18 701 čt 18.6. 5:3918.6. 20:15 9398
22 712 st 17.6. 5:3518.6. 0:35 9398
20 711 út 16.6. 6:1416.6. 9:04 9398
 8  708 po 15.6. 4:4815.6. 19:42 9398
26 701 so 13.6. 5:2713.6. 21:28 9398
22 730 pá 12.6. 13:4012.6. 23:01 9398*Z
18 713 čt 11.6. 5:3011.6. 10:03 9398
22 741 st 10.6. 5:5710.6. 9:07 9398
20 704 út 9.6. 6:5410.6. 0:39 9398
 1  706 po 8.6. 4:428.6. 21:37 9398
26 709 ne 7.6. 5:077.6. 21:10 9398
 8  708 so 6.6. 7:597.6. 0:55 9398
22 706 pá 5.6. 4:395.6. 20:50 9398
26 711 čt 4.6. 5:545.6. 0:01 9398
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události
*Z = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9309

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.