Jiný vůz:

Informace o tramvaji 15T ev. č. 9398

Domovská vozovna: Motol

Oficiální označení typu vozu: 15T

Neoficiální označení: 15Tf

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2016

Dodání: 10. 1. 2017

Výrobní číslo: 10356

Profil kol: K

Dveře: Ultimate

Sedadla: Pino (plastová). Výrobce: Vogelsitze. Červená (RAL 3001), šedá (RAL 6500)

Centrální počítač OIS: Apex DT-04

Vnitřní informační systém: Bustec

Klimatizace kabiny: Bahoza HVAC S78S

Klimatizace salonu: Bahoza KLMT 15002

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 800.25

Najeto: cca 399 656 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 33,416 m
Délka skříně samostatně: 31,4 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3450 mm
Vzdálenost čepů: 7750 mm » 1900 mm » 7700 mm » 1900 mm » 7750 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 450 mm / 350 mm (nízkopodlažní vstup)
Počet míst k sezení: 61
Počet míst ke stání: 223
Maximální obsaditelnost: 284 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících bez klimatizační jednotky: 43790 kg
Bez cestujících s klimatizační jednotkou: 44300 kg
Maximální zátěž: 63700 kg
Hmotnost vnějších podvozků: 5250 kg
Hmotnost vnitřních podvozků: 4890 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,9 kN | 66,4 kN | 67,1 kN | 49,1 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová
Pulzní měnič: 4 pulzní měniče s IGBT SKiiP tranzistory s rekuperací
Statický měnič: SM 36.1 – 600V ss. » 3x400 V, 14 kW, 240 A + 600V ss. » 230 V, 2,5kW, 11A
Sběrač: Stemmann Fb800.25
Odpojovač/uzemňovač: 1PPAD51
Ventilační jednotka: KTV-1-15T
Klima kabiny řidiče: HVAC S78S
Spřáhlo: Skládací, mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s pražským typem hlavy
Typ a průměr kol: 666 mm s přítlačným kotoučem a pružnou vložkou GMT
Brzdy: Elektrohydraulická střadačová kotoučová brzda Dako K.P.T.010
Kolejnicová brzda FC63 70 kN, 40A, 102 kg (stupeň 1 - zadní podvozky; stupeň 2 - všechny podvozky)
Řadič: Dynamický 0-1500A
Stupně řadiče: Jízda: Dynamický (0-1500A), 7x brzda, 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 16x HLU3436 P/44-VA
Vstupní napětí motoru: ~392 V
Parametry motoru: Výkon: 46,6 kW
Otáčky: 196/706 ot./min.
Chlazení: směs voda+glykol
Motorventilátor: PM FC035-4DQ.2C.A7
3x230V
Motorventilátor pulzního měniče: 2x radiální RH25M-2DK.3B.1R

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
 7  310 st 29.5. 6:2729.5. 9:20 9398*MU
10 319 út 28.5. 4:4328.5. 18:42 9398
 9  326 po 27.5. 6:3328.5. 0:32 9398
10 319 pá 24.5. 4:4324.5. 18:42 9398
12 306 čt 23.5. 4:4624.5. 0:34 9398
16 306 st 22.5. 14:5922.5. 23:57 9398
 9  327 st 22.5. 7:0322.5. 9:25 9398
10 312 út 21.5. 6:2021.5. 20:22 9398
22 307 po 20.5. 7:1620.5. 20:18 9398
7+94 363 ne 19.5. 4:4720.5. 6:02 9398
10 312 so 18.5. 9:1119.5. 0:49 9398
16 315 pá 17.5. 7:2817.5. 18:37 9398
7+94 361 čt 16.5. 6:0317.5. 5:34 9398
10 307 st 15.5. 5:5615.5. 22:48 9398
 4  311 út 14.5. 5:5314.5. 21:20 9398
 9  322 po 13.5. 6:3513.5. 9:01 9398
ZkJ 302 ne 12.5. 9:0012.5. 18:00 9398
22 312 pá 10.5. 5:3210.5. 21:07 9398
16 302 čt 9.5. 5:419.5. 19:07 9398
 7  310 út 7.5. 6:277.5. 23:04 9398
15 312 po 6.5. 5:086.5. 20:27 9398
 5  303 ne 5.5. 4:116.5. 1:12 9398
 9  327 pá 3.5. 15:414.5. 0:42 9398
16 304 pá 3.5. 6:293.5. 8:55 9398
 4  307 čt 2.5. 5:272.5. 20:46 9398
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná námi, našimi spolupracovníky, či převzatá z oficiálních otevřených dat. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.