Jiný vůz:

Informace o tramvaji 15T ev. č. 9398

Domovská vozovna: Motol

Oficiální označení typu vozu: 15T

Neoficiální označení: 15Tf

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2016

Dodání: 10. 1. 2017

Výrobní číslo: 10356

Profil kol: K

Dveře: Ultimate

Sedadla: Pino (plastová). Výrobce: Vogelsitze. Červená (RAL 3001), šedá (RAL 6500)

Centrální počítač OIS: Apex DT-04

Vnitřní informační systém: Bustec

Klimatizace kabiny: Bahoza HVAC S78S

Klimatizace salonu: Bahoza KLMT 15002

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 800.25

Najeto: cca 358 061 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 33,416 m
Délka skříně samostatně: 31,4 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3450 mm
Vzdálenost čepů: 7750 mm » 1900 mm » 7700 mm » 1900 mm » 7750 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 450 mm / 350 mm (nízkopodlažní vstup)
Počet míst k sezení: 61
Počet míst ke stání: 223
Maximální obsaditelnost: 284 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících bez klimatizační jednotky: 43790 kg
Bez cestujících s klimatizační jednotkou: 44300 kg
Maximální zátěž: 63700 kg
Hmotnost vnějších podvozků: 5250 kg
Hmotnost vnitřních podvozků: 4890 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,9 kN | 66,4 kN | 67,1 kN | 49,1 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová
Pulzní měnič: 4 pulzní měniče s IGBT SKiiP tranzistory s rekuperací
Statický měnič: SM 36.1 – 600V ss. » 3x400 V, 14 kW, 240 A + 600V ss. » 230 V, 2,5kW, 11A
Sběrač: Stemmann Fb800.25
Odpojovač/uzemňovač: 1PPAD51
Ventilační jednotka: KTV-1-15T
Klima kabiny řidiče: HVAC S78S
Spřáhlo: Skládací, mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s pražským typem hlavy
Typ a průměr kol: 666 mm s přítlačným kotoučem a pružnou vložkou GMT
Brzdy: Elektrohydraulická střadačová kotoučová brzda Dako K.P.T.010
Kolejnicová brzda FC63 70 kN, 40A, 102 kg (stupeň 1 - zadní podvozky; stupeň 2 - všechny podvozky)
Řadič: Dynamický 0-1500A
Stupně řadiče: Jízda: Dynamický (0-1500A), 7x brzda, 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 16x HLU3436 P/44-VA
Vstupní napětí motoru: ~392 V
Parametry motoru: Výkon: 46,6 kW
Otáčky: 196/706 ot./min.
Chlazení: směs voda+glykol
Motorventilátor: PM FC035-4DQ.2C.A7
3x230V
Motorventilátor pulzního měniče: 2x radiální RH25M-2DK.3B.1R

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
12 314 dnes 5:432.10. 19:00 9398
 4  302 st 27.9. 14:5827.9. 18:48 9398
30 322 st 27.9. 6:2027.9. 9:46 9398
30 310 út 26.9. 4:5926.9. 20:14 9398
 5  304 po 25.9. 14:2025.9. 23:35 9398
 4  304 po 25.9. 6:0025.9. 9:57 9398
15 303 ne 24.9. 5:2824.9. 21:35 9398
17 321 so 23.9. 6:0424.9. 0:49 9398
 9  325 pá 22.9. 6:3723.9. 0:31 9398
30 324 čt 21.9. 16:1621.9. 22:37 9398
 9  314 čt 21.9. 6:1121.9. 8:32 9398
 9  321 st 20.9. 15:2221.9. 0:11 9398
 4  303 st 20.9. 5:5120.9. 9:47 9398
30 305 út 19.9. 14:3519.9. 19:55 9398
30 324 út 19.9. 6:3519.9. 10:19 9398
15 313 po 18.9. 15:0118.9. 18:29 9398
 4  305 po 18.9. 6:1018.9. 10:06 9398
15 313 pá 15.9. 5:2415.9. 9:01 9398
16 318 čt 14.9. 15:0414.9. 19:59 9398
10 313 čt 14.9. 6:1914.9. 9:30 9398
20 309 st 13.9. 9:5013.9. 20:13 9398*Z1
10 315 út 12.9. 6:4212.9. 20:32 9398
15 305 po 11.9. 6:3611.9. 19:10 9398
15 302 pá 8.9. 6:078.9. 20:35 9398
12 302 čt 7.9. 4:457.9. 21:45 9398
*Z1 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9384

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.