Jiný vůz:

Informace o tramvaji 15T ev. č. 9398

Domovská vozovna: Motol

Typ vozu: 15Tf

Oficiální označení typu vozu: 15T

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2016

Dodání: 10. 1. 2017

Výrobní číslo: 10356

Profil kol: PR-1

Dveře: Ultimate

Sedadla: Pino (plastová). Výrobce: Vogelsitze. Červená (RAL 3001), šedá (RAL 6500)

Označovače: Mikroelektronika Camel Combi

Centrální počítač OIS: Apex DT-04

Vnitřní informační systém: Bustec

Klimatizace kabiny: Bahoza HVAC S78S

Klimatizace salonu: FAIVELEY 9645500

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 800.25

Najeto: cca 185 796 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 33,416 m
Délka skříně samostatně: 31,4 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3450 mm
Vzdálenost čepů: 7750 mm » 1900 mm » 7700 mm » 1900 mm » 7750 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 450 mm / 350 mm (nízkopodlažní vstup)
Počet míst k sezení: 61
Počet míst ke stání: 223
Maximální obsaditelnost: 284 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících bez klimatizační jednotky: 43790 kg
Bez cestujících s klimatizační jednotkou: 44300 kg
Maximální zátěž: 63700 kg
Hmotnost vnějších podvozků: 5250 kg
Hmotnost vnitřních podvozků: 4890 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,9 kN | 66,4 kN | 67,1 kN | 49,1 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová
Pulzní měnič: 4 pulzní měniče s IGBT SKiiP tranzistory s rekuperací
Statický měnič: SM 36.1 – 600V ss. » 3x400 V, 14 kW, 240 A + 600V ss. » 230 V, 2,5kW, 11A
Sběrač: Stemmann Fb800.25
Odpojovač/uzemňovač: 1PPAD51
Ventilační jednotka: KTV-1-15T
Klima kabiny řidiče: HVAC S78S
Spřáhlo: Skládací, mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s pražským typem hlavy
Typ a průměr kol: 666 mm s přítlačným kotoučem a pružnou vložkou GMT
Brzdy: Elektrohydraulická střadačová kotoučová brzda Dako K.P.T.010
Kolejnicová brzda FC63 70 kN, 40A, 102 kg (stupeň 1 - zadní podvozky; stupeň 2 - všechny podvozky)
Řadič: Dynamický 0-1500A
Stupně řadiče: Jízda: Dynamický (0-1500A), 7x brzda, 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 16x HLU3436 P/44-VA
Vstupní napětí motoru: ~392 V
Parametry motoru: Výkon: 46,6 kW
Otáčky: 196/706 ot./min.
Chlazení: směs voda+glykol
Motorventilátor: PM FC035-4DQ.2C.A7
3x230V
Motorventilátor pulzního měniče: 2x radiální RH25M-2DK.3B.1R

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
26 709 ne 5.4. 4:425.4. 16:30 9398*MU
25 701 so 4.4. 4:005.4. 1:03 9398
 1  701 pá 3.4. 5:323.4. 21:01 9398
22 723 čt 2.4. 6:112.4. 9:04 9398
25 713 st 1.4. 4:001.4. 20:09 9398
20 710 út 31.3. 15:2931.3. 21:55 9398
26 708 ne 29.3. 4:2229.3. 19:20 9398*MU
 8  708 so 28.3. 7:2028.3. 23:35 9398
26 710 pá 27.3. 4:2228.3. 1:03 9398
20 703 čt 26.3. 4:3527.3. 0:00 9398
22 718 st 25.3. 15:0126.3. 0:37 9398
26 714 út 24.3. 5:1824.3. 22:27 9398
26 707 po 23.3. 6:3924.3. 0:03 9398
20 704 pá 20.3. 15:5520.3. 23:39 9398
22 727 pá 20.3. 6:2820.3. 9:22 9398
20 703 čt 19.3. 5:5019.3. 20:22 9398
 8  704 st 18.3. 14:5618.3. 19:52 9398
26 714 st 18.3. 6:2918.3. 9:14 9398
20 710 út 17.3. 5:1318.3. 0:39 9398
26 717 po 16.3. 5:1817.3. 0:03 9398
20 701 ne 15.3. 4:5415.3. 21:40 9398
22 706 so 14.3. 4:2315.3. 0:57 9398
 8  706 pá 13.3. 4:4714.3. 0:55 9398
22 731 čt 12.3. 6:3612.3. 20:11 9398
20 701 st 11.3. 6:3011.3. 19:11 9398
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.