Jiný vůz:

Podrobnosti vozu 15Tf ev. č. 9398

Domovská vozovna: Motol

Typ vozu: 15Tf

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2016

Dodání: 10. 1. 2017

Výrobní číslo: 10356

Profil kol: PR-1

Dveře: Ultimate

Sedadla: Pino (plastová). Výrobce: Vogelsitze. Červená (RAL 3001), šedá (RAL 6500)

Označovače: Mikroelektronika Camel Combi

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Vnitřní informační systém: Bustec

Klimatizace kabiny: Bahoza HVAC S78S

Klimatizace salonu: FAIVELEY 9645500

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 800.25

Najeto: cca 122 052 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 33,416 m
Délka skříně samostatně: 31,4 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3450 mm
Vzdálenost čepů: 7750 mm » 1900 mm » 7700 mm » 1900 mm » 7750 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 450 mm / 350 mm (nízkopodlažní vstup)
Počet míst k sezení: 61
Počet míst ke stání: 223
Maximální obsaditelnost: 284 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících bez klimatizační jednotky: 43790 kg
Bez cestujících s klimatizační jednotkou: 44300 kg
Maximální zátěž: 63700 kg
Hmotnost vnějších podvozků: 5250 kg
Hmotnost vnitřních podvozků: 4890 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,9 kN | 66,4 kN | 67,1 kN | 49,1 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová
Pulzní měnič: 4 pulzní měniče s IGBT SKiiP tranzistory s rekuperací
Statický měnič: SM 36.1 – 600V ss. » 3x400 V, 14 kW, 240 A + 600V ss. » 230 V, 2,5kW, 11A
Sběrač: Stemmann Fb800.25
Odpojovač/uzemňovač: 1PPAD51
Ventilační jednotka: KTV-1-15T
Klima kabiny řidiče: HVAC S78S
Spřáhlo: Skládací, mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s pražským typem hlavy
Typ a průměr kol: 666 mm s přítlačným kotoučem a pružnou vložkou GMT
Brzdy: Elektrohydraulická střadačová kotoučová brzda Dako K.P.T.010
Kolejnicová brzda FC63 70 kN, 40A, 102 kg (stupeň 1 - střední podvozky; stupeň 2 - všechny podvozky)
Řadič: Dynamický 0-1500A
Stupně řadiče: Jízda: Dynamický (0-1500A), 7x brzda, 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 16x HLU3436 P/44-VA
Vstupní napětí motoru: ~392 V
Parametry motoru: Výkon: 46,6 kW
Otáčky: 196/706 ot./min.
Chlazení: směs voda+glykol
Motorventilátor: PM FC035-4DQ.2C.A7
3x230V
Motorventilátor pulzního měniče: 2x radiální RH25M-2DK.3B.1R

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
10 312 st 19.12. 7:0719.12. 20:41 9398
 7  307 ne 16.12. 4:4016.12. 21:16 9398
 5  306 so 15.12. 4:2615.12. 22:46 9398
 5  302 pá 14.12. 14:5014.12. 20:54 9398
16 320 pá 14.12. 6:1514.12. 9:17 9398
 9  318 čt 13.12. 14:5313.12. 19:37 9398
12 316 čt 13.12. 4:5413.12. 10:36 9398
12 316 st 12.12. 15:0712.12. 21:05 9398
10 318 st 12.12. 5:4612.12. 9:26 9398
15 307 út 11.12. 6:0811.12. 21:14 9398
16 306 po 10.12. 5:5211.12. 0:54 9398
12 305 ne 9.12. 4:2110.12. 0:20 9398
20 308 so 8.12. 5:319.12. 0:53 9398
 5  313 pá 7.12. 4:567.12. 22:12 9398
10 303 čt 6.12. 6:066.12. 22:54 9398
 7  313 st 5.12. 12:455.12. 18:44 9398*Z
16 321 st 5.12. 6:365.12. 9:41 9398
10 314 út 4.12. 4:185.12. 0:04 9398
12 302 po 3.12. 4:394.12. 1:51 9398
 5  305 ne 2.12. 6:152.12. 22:27 9398*Z1
9+10 310 so 1.12. 4:382.12. 0:09 9398
10 318 pá 30.11. 14:371.12. 0:44 9398
 5  302 pá 30.11. 4:0730.11. 10:13 9398
12 307 čt 29.11. 15:0830.11. 0:43 9398
10 318 čt 29.11. 5:4629.11. 9:26 9398
*Z = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9415
*Z1 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9344

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná v naší databázi. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.