Jiný vůz:

Informace o tramvaji 15T ev. č. 9397

Domovská vozovna: Motol

Typ vozu: 15Tf

Oficiální označení typu vozu: 15T

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2016

Dodání: 3. 1. 2017

Výrobní číslo: 10355

Profil kol: PR-1

Dveře: Ultimate

Sedadla: Pino (plastová). Výrobce: Vogelsitze. Červená (RAL 3001), šedá (RAL 6500)

Označovače: Mikroelektronika Camel Combi

Centrální počítač OIS: Apex DT-04

Vnitřní informační systém: Bustec

Klimatizace kabiny: Bahoza HVAC S78S

Klimatizace salonu: FAIVELEY 9645500

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 800.25

Poznámka: Vůz pokřtěn jménem starosty Košířů Matěje Hlaváčka

Najeto: cca 215 133 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 33,416 m
Délka skříně samostatně: 31,4 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3450 mm
Vzdálenost čepů: 7750 mm » 1900 mm » 7700 mm » 1900 mm » 7750 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 450 mm / 350 mm (nízkopodlažní vstup)
Počet míst k sezení: 61
Počet míst ke stání: 223
Maximální obsaditelnost: 284 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících bez klimatizační jednotky: 43790 kg
Bez cestujících s klimatizační jednotkou: 44300 kg
Maximální zátěž: 63700 kg
Hmotnost vnějších podvozků: 5250 kg
Hmotnost vnitřních podvozků: 4890 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,9 kN | 66,4 kN | 67,1 kN | 49,1 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová
Pulzní měnič: 4 pulzní měniče s IGBT SKiiP tranzistory s rekuperací
Statický měnič: SM 36.1 – 600V ss. » 3x400 V, 14 kW, 240 A + 600V ss. » 230 V, 2,5kW, 11A
Sběrač: Stemmann Fb800.25
Odpojovač/uzemňovač: 1PPAD51
Ventilační jednotka: KTV-1-15T
Klima kabiny řidiče: HVAC S78S
Spřáhlo: Skládací, mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s pražským typem hlavy
Typ a průměr kol: 666 mm s přítlačným kotoučem a pružnou vložkou GMT
Brzdy: Elektrohydraulická střadačová kotoučová brzda Dako K.P.T.010
Kolejnicová brzda FC63 70 kN, 40A, 102 kg (stupeň 1 - zadní podvozky; stupeň 2 - všechny podvozky)
Řadič: Dynamický 0-1500A
Stupně řadiče: Jízda: Dynamický (0-1500A), 7x brzda, 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 16x HLU3436 P/44-VA
Vstupní napětí motoru: ~392 V
Parametry motoru: Výkon: 46,6 kW
Otáčky: 196/706 ot./min.
Chlazení: směs voda+glykol
Motorventilátor: PM FC035-4DQ.2C.A7
3x230V
Motorventilátor pulzního měniče: 2x radiální RH25M-2DK.3B.1R

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
18 706 út 14.7. 4:3715.7. 1:07 9397
25 711 po 13.7. 5:4414.7. 1:03 9397
26 709 ne 12.7. 5:0712.7. 23:49 9397
20 705 so 11.7. 5:1211.7. 20:08 9397
26 712 pá 10.7. 5:1710.7. 19:55 9397
20 705 čt 9.7. 5:109.7. 20:53 9397
22 713 st 8.7. 4:549.7. 0:15 9397
22 734 út 7.7. 15:478.7. 0:51 9397
26 701 út 7.7. 5:317.7. 10:31 9397
20 705 ne 5.7. 5:125.7. 20:08 9397
22 719 so 4.7. 5:295.7. 1:11 9397
20 706 pá 3.7. 6:313.7. 19:33 9397
20 706 čt 2.7. 6:312.7. 19:33 9397
 8  706 st 1.7. 4:481.7. 19:53 9397
26 712 út 30.6. 5:1730.6. 19:55 9397
18 702 po 29.6. 13:5829.6. 20:38 9397
26 701 po 29.6. 5:3129.6. 10:31 9397
22 706 ne 28.6. 4:0529.6. 0:51 9397
22 720 so 27.6. 7:5428.6. 1:15 9397
22 722 pá 26.6. 4:1627.6. 0:51 9397
22 718 čt 25.6. 6:2626.6. 1:31 9397
25 709 st 24.6. 4:2124.6. 17:10 9397*MU
22 722 út 23.6. 4:1624.6. 0:51 9397
22 716 po 22.6. 19:1023.6. 1:11 9397*Z
 1  714 po 22.6. 5:2522.6. 10:02 9397
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události
*Z = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9291

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.