Jiný vůz:

Informace o tramvaji 15T ev. č. 9397

Domovská vozovna: Motol

Oficiální označení typu vozu: 15T

Neoficiální označení: 15Tf

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2016

Dodání: 3. 1. 2017

Výrobní číslo: 10355

Profil kol: PR-1

Dveře: Ultimate

Sedadla: Pino (plastová). Výrobce: Vogelsitze. Červená (RAL 3001), šedá (RAL 6500)

Centrální počítač OIS: Apex DT-04

Vnitřní informační systém: Bustec

Klimatizace kabiny: Bahoza HVAC S78S

Klimatizace salonu: Bahoza KLMT 15002

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 800.25

Poznámka: Vůz pokřtěn jménem starosty Košířů Matěje Hlaváčka

Najeto: cca 249 093 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 33,416 m
Délka skříně samostatně: 31,4 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3450 mm
Vzdálenost čepů: 7750 mm » 1900 mm » 7700 mm » 1900 mm » 7750 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 450 mm / 350 mm (nízkopodlažní vstup)
Počet míst k sezení: 61
Počet míst ke stání: 223
Maximální obsaditelnost: 284 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících bez klimatizační jednotky: 43790 kg
Bez cestujících s klimatizační jednotkou: 44300 kg
Maximální zátěž: 63700 kg
Hmotnost vnějších podvozků: 5250 kg
Hmotnost vnitřních podvozků: 4890 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,9 kN | 66,4 kN | 67,1 kN | 49,1 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová
Pulzní měnič: 4 pulzní měniče s IGBT SKiiP tranzistory s rekuperací
Statický měnič: SM 36.1 – 600V ss. » 3x400 V, 14 kW, 240 A + 600V ss. » 230 V, 2,5kW, 11A
Sběrač: Stemmann Fb800.25
Odpojovač/uzemňovač: 1PPAD51
Ventilační jednotka: KTV-1-15T
Klima kabiny řidiče: HVAC S78S
Spřáhlo: Skládací, mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s pražským typem hlavy
Typ a průměr kol: 666 mm s přítlačným kotoučem a pružnou vložkou GMT
Brzdy: Elektrohydraulická střadačová kotoučová brzda Dako K.P.T.010
Kolejnicová brzda FC63 70 kN, 40A, 102 kg (stupeň 1 - zadní podvozky; stupeň 2 - všechny podvozky)
Řadič: Dynamický 0-1500A
Stupně řadiče: Jízda: Dynamický (0-1500A), 7x brzda, 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 16x HLU3436 P/44-VA
Vstupní napětí motoru: ~392 V
Parametry motoru: Výkon: 46,6 kW
Otáčky: 196/706 ot./min.
Chlazení: směs voda+glykol
Motorventilátor: PM FC035-4DQ.2C.A7
3x230V
Motorventilátor pulzního měniče: 2x radiální RH25M-2DK.3B.1R

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
 5  303 út 19.1. 4:2919.1. 21:10 9397
16 303 po 18.1. 5:1018.1. 22:13 9397
12 310 pá 15.1. 4:3715.1. 22:41 9397
 5  312 čt 14.1. 5:4714.1. 22:40 9397
10 310 st 13.1. 5:0513.1. 23:26 9397
 5  305 út 12.1. 4:4412.1. 21:46 9397
 5  315 po 11.1. 6:1511.1. 20:39 9397
 5  303 čt 7.1. 4:297.1. 7:50 9397*MU
12 310 st 6.1. 4:376.1. 22:41 9397
10 309 út 5.1. 4:575.1. 23:05 9397
 4  304 po 4.1. 6:124.1. 10:04 9397
10 307 ne 3.1. 4:383.1. 23:04 9397
 5  306 so 2.1. 4:482.1. 22:52 9397
20 307 pá 1.1. 9:511.1. 22:31 9397
Rok 2020
16 304 čt 31.12. 5:2731.12. 22:33 9397
10 310 st 30.12. 5:0530.12. 23:26 9397
12 311 út 29.12. 4:5629.12. 22:59 9397
16 318 po 28.12. 16:2028.12. 21:53 9397
16 318 po 28.12. 5:5528.12. 8:47 9397
 5  308 so 26.12. 5:4926.12. 21:08 9397
12+20 332 čt 24.12. 6:1924.12. 18:53 9397
10 305 st 23.12. 4:1823.12. 22:25 9397
 5  305 út 22.12. 4:4422.12. 21:46 9397
12 313 po 21.12. 4:4021.12. 23:19 9397
10 308 ne 20.12. 4:5820.12. 23:24 9397
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.