Jiný vůz:

Informace o tramvaji 15T ev. č. 9397

Domovská vozovna: Motol

Typ vozu: 15Tf

Oficiální označení typu vozu: 15T

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2016

Dodání: 3. 1. 2017

Výrobní číslo: 10355

Profil kol: PR-1

Dveře: Ultimate

Sedadla: Pino (plastová). Výrobce: Vogelsitze. Červená (RAL 3001), šedá (RAL 6500)

Označovače: Mikroelektronika Camel Combi

Centrální počítač OIS: Apex DT-04

Vnitřní informační systém: Bustec

Klimatizace kabiny: Bahoza HVAC S78S

Klimatizace salonu: FAIVELEY 9645500

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 800.25

Poznámka: Vůz pokřtěn jménem starosty Košířů Matěje Hlaváčka

Najeto: cca 183 054 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 33,416 m
Délka skříně samostatně: 31,4 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3450 mm
Vzdálenost čepů: 7750 mm » 1900 mm » 7700 mm » 1900 mm » 7750 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 450 mm / 350 mm (nízkopodlažní vstup)
Počet míst k sezení: 61
Počet míst ke stání: 223
Maximální obsaditelnost: 284 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících bez klimatizační jednotky: 43790 kg
Bez cestujících s klimatizační jednotkou: 44300 kg
Maximální zátěž: 63700 kg
Hmotnost vnějších podvozků: 5250 kg
Hmotnost vnitřních podvozků: 4890 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,9 kN | 66,4 kN | 67,1 kN | 49,1 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová
Pulzní měnič: 4 pulzní měniče s IGBT SKiiP tranzistory s rekuperací
Statický měnič: SM 36.1 – 600V ss. » 3x400 V, 14 kW, 240 A + 600V ss. » 230 V, 2,5kW, 11A
Sběrač: Stemmann Fb800.25
Odpojovač/uzemňovač: 1PPAD51
Ventilační jednotka: KTV-1-15T
Klima kabiny řidiče: HVAC S78S
Spřáhlo: Skládací, mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s pražským typem hlavy
Typ a průměr kol: 666 mm s přítlačným kotoučem a pružnou vložkou GMT
Brzdy: Elektrohydraulická střadačová kotoučová brzda Dako K.P.T.010
Kolejnicová brzda FC63 70 kN, 40A, 102 kg (stupeň 1 - střední podvozky; stupeň 2 - všechny podvozky)
Řadič: Dynamický 0-1500A
Stupně řadiče: Jízda: Dynamický (0-1500A), 7x brzda, 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 16x HLU3436 P/44-VA
Vstupní napětí motoru: ~392 V
Parametry motoru: Výkon: 46,6 kW
Otáčky: 196/706 ot./min.
Chlazení: směs voda+glykol
Motorventilátor: PM FC035-4DQ.2C.A7
3x230V
Motorventilátor pulzního měniče: 2x radiální RH25M-2DK.3B.1R

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
21 311 čt 21.11. 15:2721.11. 18:46 9397
 4  308 čt 21.11. 5:2921.11. 9:25 9397
16 307 st 20.11. 14:1820.11. 22:23 9397
21 309 st 20.11. 6:3120.11. 9:48 9397
 9  316 út 19.11. 5:0920.11. 0:19 9397
 9  319 po 18.11. 5:1718.11. 21:59 9397
 9  304 ne 17.11. 8:3017.11. 23:11 9397
10 301 so 16.11. 4:1817.11. 0:44 9397
12 306 pá 15.11. 4:5916.11. 0:23 9397
 5  303 čt 14.11. 5:1814.11. 23:00 9397
20 303 st 13.11. 7:4014.11. 1:33 9397*Z
10 315 út 12.11. 4:3612.11. 20:55 9397*MU
 9  330 po 11.11. 21:4012.11. 1:09 9397*Z1
 7  302 po 11.11. 4:4111.11. 19:04 9397
16 308 ne 10.11. 4:5010.11. 23:54 9397
 3  307 so 9.11. 4:0610.11. 1:17 9397
10 319 pá 8.11. 4:579.11. 1:04 9397
12 311 čt 7.11. 5:498.11. 0:43 9397
 5  314 st 6.11. 4:426.11. 19:56 9397
 9  319 út 5.11. 5:175.11. 21:59 9397
 9  332 po 4.11. 6:014.11. 23:09 9397
 9  319 ne 3.11. 5:334.11. 0:59 9397
10 302 so 2.11. 4:382.11. 23:24 9397
16 314 pá 1.11. 15:151.11. 23:34 9397
 9  318 pá 1.11. 6:101.11. 8:43 9397
*Z = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8739+8704
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události
*Z1 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9381

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.