Jiný vůz:

Informace o tramvaji 15T ev. č. 9397

Domovská vozovna: Motol

Oficiální označení typu vozu: 15T

Neoficiální označení: 15Tf

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2016

Dodání: 3. 1. 2017

Výrobní číslo: 10355

Profil kol: PR-1

Dveře: Ultimate

Sedadla: Pino (plastová). Výrobce: Vogelsitze. Červená (RAL 3001), šedá (RAL 6500)

Označovače: Mikroelektronika Camel Combi

Centrální počítač OIS: Apex DT-04

Vnitřní informační systém: Bustec

Klimatizace kabiny: Bahoza HVAC S78S

Klimatizace salonu: FAIVELEY 9645500

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 800.25

Poznámka: Vůz pokřtěn jménem starosty Košířů Matěje Hlaváčka

Najeto: cca 231 993 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 33,416 m
Délka skříně samostatně: 31,4 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3450 mm
Vzdálenost čepů: 7750 mm » 1900 mm » 7700 mm » 1900 mm » 7750 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 450 mm / 350 mm (nízkopodlažní vstup)
Počet míst k sezení: 61
Počet míst ke stání: 223
Maximální obsaditelnost: 284 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících bez klimatizační jednotky: 43790 kg
Bez cestujících s klimatizační jednotkou: 44300 kg
Maximální zátěž: 63700 kg
Hmotnost vnějších podvozků: 5250 kg
Hmotnost vnitřních podvozků: 4890 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,9 kN | 66,4 kN | 67,1 kN | 49,1 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová
Pulzní měnič: 4 pulzní měniče s IGBT SKiiP tranzistory s rekuperací
Statický měnič: SM 36.1 – 600V ss. » 3x400 V, 14 kW, 240 A + 600V ss. » 230 V, 2,5kW, 11A
Sběrač: Stemmann Fb800.25
Odpojovač/uzemňovač: 1PPAD51
Ventilační jednotka: KTV-1-15T
Klima kabiny řidiče: HVAC S78S
Spřáhlo: Skládací, mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s pražským typem hlavy
Typ a průměr kol: 666 mm s přítlačným kotoučem a pružnou vložkou GMT
Brzdy: Elektrohydraulická střadačová kotoučová brzda Dako K.P.T.010
Kolejnicová brzda FC63 70 kN, 40A, 102 kg (stupeň 1 - zadní podvozky; stupeň 2 - všechny podvozky)
Řadič: Dynamický 0-1500A
Stupně řadiče: Jízda: Dynamický (0-1500A), 7x brzda, 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 16x HLU3436 P/44-VA
Vstupní napětí motoru: ~392 V
Parametry motoru: Výkon: 46,6 kW
Otáčky: 196/706 ot./min.
Chlazení: směs voda+glykol
Motorventilátor: PM FC035-4DQ.2C.A7
3x230V
Motorventilátor pulzního měniče: 2x radiální RH25M-2DK.3B.1R

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
26 712 st 30.9. 5:341.10. 1:21 9397
 1  704 út 29.9. 4:2229.9. 21:17 9397
22 709 po 28.9. 8:5029.9. 1:11 9397
22 708 ne 27.9. 8:3128.9. 0:51 9397
20 707 pá 25.9. 4:5625.9. 19:43 9397
22 706 čt 24.9. 4:0525.9. 0:51 9397
25 709 st 23.9. 4:2123.9. 22:46 9397
26 712 út 22.9. 5:3423.9. 1:21 9397
22 730 po 21.9. 4:5421.9. 23:10 9397
 8  708 ne 20.9. 10:0021.9. 0:55 9397
22 716 so 19.9. 8:1219.9. 22:56 9397
26 704 pá 18.9. 6:5018.9. 23:46 9397
15 710 čt 17.9. 4:1818.9. 0:05 9397
25 709 st 16.9. 4:2116.9. 22:58 9397
 8  703 út 15.9. 6:0416.9. 0:55 9397
25 709 po 14.9. 4:2114.9. 23:18 9397
25 703 ne 13.9. 4:4114.9. 1:42 9397
22 716 so 12.9. 6:0912.9. 22:56 9397
22 704 pá 11.9. 6:4412.9. 0:31 9397
25 702 čt 10.9. 5:2310.9. 21:40 9397
 1  704 st 9.9. 4:229.9. 21:17 9397
25 707 út 8.9. 6:108.9. 20:10 9397
 1  708 po 7.9. 5:027.9. 20:01 9397
 1  714 pá 4.9. 5:254.9. 10:02 9397
22 737 čt 3.9. 6:093.9. 9:55 9397


Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.