Jiný vůz:

Informace o tramvaji 15T ev. č. 9397

Domovská vozovna: Motol

Typ vozu: 15Tf

Oficiální označení typu vozu: 15T

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2016

Dodání: 3. 1. 2017

Výrobní číslo: 10355

Profil kol: PR-1

Dveře: Ultimate

Sedadla: Pino (plastová). Výrobce: Vogelsitze. Červená (RAL 3001), šedá (RAL 6500)

Označovače: Mikroelektronika Camel Combi

Centrální počítač OIS: Apex DT-04

Vnitřní informační systém: Bustec

Klimatizace kabiny: Bahoza HVAC S78S

Klimatizace salonu: FAIVELEY 9645500

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 800.25

Poznámka: Vůz pokřtěn jménem starosty Košířů Matěje Hlaváčka

Najeto: cca 195 564 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 33,416 m
Délka skříně samostatně: 31,4 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3450 mm
Vzdálenost čepů: 7750 mm » 1900 mm » 7700 mm » 1900 mm » 7750 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 450 mm / 350 mm (nízkopodlažní vstup)
Počet míst k sezení: 61
Počet míst ke stání: 223
Maximální obsaditelnost: 284 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících bez klimatizační jednotky: 43790 kg
Bez cestujících s klimatizační jednotkou: 44300 kg
Maximální zátěž: 63700 kg
Hmotnost vnějších podvozků: 5250 kg
Hmotnost vnitřních podvozků: 4890 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,9 kN | 66,4 kN | 67,1 kN | 49,1 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová
Pulzní měnič: 4 pulzní měniče s IGBT SKiiP tranzistory s rekuperací
Statický měnič: SM 36.1 – 600V ss. » 3x400 V, 14 kW, 240 A + 600V ss. » 230 V, 2,5kW, 11A
Sběrač: Stemmann Fb800.25
Odpojovač/uzemňovač: 1PPAD51
Ventilační jednotka: KTV-1-15T
Klima kabiny řidiče: HVAC S78S
Spřáhlo: Skládací, mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s pražským typem hlavy
Typ a průměr kol: 666 mm s přítlačným kotoučem a pružnou vložkou GMT
Brzdy: Elektrohydraulická střadačová kotoučová brzda Dako K.P.T.010
Kolejnicová brzda FC63 70 kN, 40A, 102 kg (stupeň 1 - střední podvozky; stupeň 2 - všechny podvozky)
Řadič: Dynamický 0-1500A
Stupně řadiče: Jízda: Dynamický (0-1500A), 7x brzda, 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 16x HLU3436 P/44-VA
Vstupní napětí motoru: ~392 V
Parametry motoru: Výkon: 46,6 kW
Otáčky: 196/706 ot./min.
Chlazení: směs voda+glykol
Motorventilátor: PM FC035-4DQ.2C.A7
3x230V
Motorventilátor pulzního měniče: 2x radiální RH25M-2DK.3B.1R

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
20 701 st 29.1. 6:3029.1. 19:11 9397
20 702 út 28.1. 4:3128.1. 21:27 9397
18 702 po 27.1. 6:2028.1. 1:07 9397
20 707 pá 24.1. 5:1124.1. 20:05 9397
22 731 čt 23.1. 6:3623.1. 20:11 9397
22 709 st 22.1. 4:1523.1. 0:37 9397
 8  706 út 21.1. 4:4722.1. 0:55 9397
22 726 po 20.1. 5:5821.1. 0:57 9397
18 702 ne 19.1. 9:5220.1. 0:47 9397
20 707 so 18.1. 4:5218.1. 23:04 9397
20 707 pá 17.1. 5:1117.1. 20:05 9397
25 709 čt 16.1. 5:5216.1. 22:24 9397
 1  711 st 15.1. 4:2115.1. 23:42 9397
25 711 út 14.1. 4:0014.1. 22:58 9397
26 708 po 13.1. 4:2214.1. 1:19 9397
22 715 ne 12.1. 8:0813.1. 0:57 9397
25 703 so 11.1. 4:4011.1. 23:18 9397
18 702 pá 10.1. 6:2011.1. 1:07 9397
 1  703 čt 9.1. 5:019.1. 20:46 9397
26 718 st 8.1. 5:319.1. 0:21 9397
 1  713 út 7.1. 6:057.1. 20:16 9397
 1  710 čt 2.1. 14:032.1. 20:46 9397
 8  704 st 1.1. 9:391.1. 23:19 9397
Rok 2019
22+97 760 út 31.12. 5:161.1. 0:40 9397
20 708 po 30.12. 9:2031.12. 0:44 9397*Z
*Z = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9312

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.