Jiný vůz:

Podrobnosti vozu 15Tf ev. č. 9397

Domovská vozovna: Motol

Typ vozu: 15Tf

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2016

Dodání: 3. 1. 2017

Výrobní číslo: 10355

Profil kol: PR-1

Dveře: Ultimate

Sedadla: Pino (plastová). Výrobce: Vogelsitze. Červená (RAL 3001), šedá (RAL 6500)

Označovače: Mikroelektronika Camel Combi

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Vnitřní informační systém: Bustec

Klimatizace kabiny: Bahoza HVAC S78S

Klimatizace salonu: FAIVELEY 9645500

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 800.25

Poznámka: Vůz pokřtěn jménem starosty Košířů Matěje Hlaváčka

Najeto: cca 123 964 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 33,416 m
Délka skříně samostatně: 31,4 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3450 mm
Vzdálenost čepů: 7750 mm » 1900 mm » 7700 mm » 1900 mm » 7750 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 450 mm / 350 mm (nízkopodlažní vstup)
Počet míst k sezení: 61
Počet míst ke stání: 223
Maximální obsaditelnost: 284 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících bez klimatizační jednotky: 43790 kg
Bez cestujících s klimatizační jednotkou: 44300 kg
Maximální zátěž: 63700 kg
Hmotnost vnějších podvozků: 5250 kg
Hmotnost vnitřních podvozků: 4890 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,9 kN | 66,4 kN | 67,1 kN | 49,1 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová
Pulzní měnič: 4 pulzní měniče s IGBT SKiiP tranzistory s rekuperací
Statický měnič: SM 36.1 – 600V ss. » 3x400 V, 14 kW, 240 A + 600V ss. » 230 V, 2,5kW, 11A
Sběrač: Stemmann Fb800.25
Odpojovač/uzemňovač: 1PPAD51
Ventilační jednotka: KTV-1-15T
Klima kabiny řidiče: HVAC S78S
Spřáhlo: Skládací, mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s pražským typem hlavy
Typ a průměr kol: 666 mm s přítlačným kotoučem a pružnou vložkou GMT
Brzdy: Elektrohydraulická střadačová kotoučová brzda Dako K.P.T.010
Kolejnicová brzda FC63 70 kN, 40A, 102 kg (stupeň 1 - střední podvozky; stupeň 2 - všechny podvozky)
Řadič: Dynamický 0-1500A
Stupně řadiče: Jízda: Dynamický (0-1500A), 7x brzda, 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 16x HLU3436 P/44-VA
Vstupní napětí motoru: ~392 V
Parametry motoru: Výkon: 46,6 kW
Otáčky: 196/706 ot./min.
Chlazení: směs voda+glykol
Motorventilátor: PM FC035-4DQ.2C.A7
3x230V
Motorventilátor pulzního měniče: 2x radiální RH25M-2DK.3B.1R

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
 9  308 po 10.12. 6:3910.12. 18:53 9397
 9  310 ne 9.12. 4:139.12. 21:30 9397
12 309 so 8.12. 6:279.12. 1:03 9397
 9  329 pá 7.12. 15:377.12. 20:08 9397
 7  307 pá 7.12. 5:167.12. 9:59 9397
 5  301 st 5.12. 5:185.12. 23:00 9397
 9  330 út 4.12. 5:515.12. 1:09 9397
 9  324 po 3.12. 5:364.12. 0:39 9397
 9  328 ne 2.12. 18:002.12. 23:09 9397
 9  318 čt 29.11. 6:1029.11. 8:43 9397
12 315 st 28.11. 3:5629.11. 1:48 9397
10 324 út 27.11. 15:2628.11. 1:24 9397
16 314 út 27.11. 7:0227.11. 10:05 9397
 9  318 po 26.11. 14:5326.11. 19:37 9397
20 314 po 26.11. 4:4626.11. 9:59 9397
10 324 pá 23.11. 15:2624.11. 1:24 9397
 7  307 pá 23.11. 5:1623.11. 9:59 9397
 9  301 čt 22.11. 5:5922.11. 20:00 9397
 9  313 st 21.11. 5:3921.11. 19:28 9397
12 301 út 20.11. 6:2520.11. 23:40 9397*Z
16 303 po 19.11. 7:1220.11. 1:15 9397
32 313 pá 16.11. 6:2117.11. 0:29 9397
32 302 čt 15.11. 14:4915.11. 21:30 9397
32 302 čt 15.11. 6:4015.11. 8:48 9397
32 303 st 14.11. 7:1414.11. 19:08 9397
*Z = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9403

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná v naší databázi. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.