Jiný vůz:

Informace o tramvaji 15T ev. č. 9397

Domovská vozovna: Motol

Typ vozu: 15Tf

Oficiální označení typu vozu: 15T

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2016

Dodání: 3. 1. 2017

Výrobní číslo: 10355

Profil kol: PR-1

Dveře: Ultimate

Sedadla: Pino (plastová). Výrobce: Vogelsitze. Červená (RAL 3001), šedá (RAL 6500)

Označovače: Mikroelektronika Camel Combi

Centrální počítač OIS: Apex DT-04

Vnitřní informační systém: Bustec

Klimatizace kabiny: Bahoza HVAC S78S

Klimatizace salonu: FAIVELEY 9645500

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 800.25

Poznámka: Vůz pokřtěn jménem starosty Košířů Matěje Hlaváčka

Najeto: cca 194 883 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 33,416 m
Délka skříně samostatně: 31,4 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3450 mm
Vzdálenost čepů: 7750 mm » 1900 mm » 7700 mm » 1900 mm » 7750 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 450 mm / 350 mm (nízkopodlažní vstup)
Počet míst k sezení: 61
Počet míst ke stání: 223
Maximální obsaditelnost: 284 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících bez klimatizační jednotky: 43790 kg
Bez cestujících s klimatizační jednotkou: 44300 kg
Maximální zátěž: 63700 kg
Hmotnost vnějších podvozků: 5250 kg
Hmotnost vnitřních podvozků: 4890 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,9 kN | 66,4 kN | 67,1 kN | 49,1 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová
Pulzní měnič: 4 pulzní měniče s IGBT SKiiP tranzistory s rekuperací
Statický měnič: SM 36.1 – 600V ss. » 3x400 V, 14 kW, 240 A + 600V ss. » 230 V, 2,5kW, 11A
Sběrač: Stemmann Fb800.25
Odpojovač/uzemňovač: 1PPAD51
Ventilační jednotka: KTV-1-15T
Klima kabiny řidiče: HVAC S78S
Spřáhlo: Skládací, mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s pražským typem hlavy
Typ a průměr kol: 666 mm s přítlačným kotoučem a pružnou vložkou GMT
Brzdy: Elektrohydraulická střadačová kotoučová brzda Dako K.P.T.010
Kolejnicová brzda FC63 70 kN, 40A, 102 kg (stupeň 1 - zadní podvozky; stupeň 2 - všechny podvozky)
Řadič: Dynamický 0-1500A
Stupně řadiče: Jízda: Dynamický (0-1500A), 7x brzda, 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 16x HLU3436 P/44-VA
Vstupní napětí motoru: ~392 V
Parametry motoru: Výkon: 46,6 kW
Otáčky: 196/706 ot./min.
Chlazení: směs voda+glykol
Motorventilátor: PM FC035-4DQ.2C.A7
3x230V
Motorventilátor pulzního měniče: 2x radiální RH25M-2DK.3B.1R

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
 1  708 po 2.3. 4:282.3. 10:26 9397
22 707 ne 1.3. 8:062.3. 0:01 9397
 8  714 pá 28.2. 5:5628.2. 23:39 9397
18 706 čt 27.2. 14:5227.2. 19:49 9397
22 734 čt 27.2. 6:5227.2. 9:47 9397
22 726 st 26.2. 5:5827.2. 0:57 9397
 8  709 út 25.2. 5:2425.2. 18:43 9397
22 717 po 24.2. 4:5525.2. 1:13 9397
20 708 ne 23.2. 4:3223.2. 23:04 9397
22 707 so 22.2. 7:1523.2. 0:54 9397
26 702 pá 21.2. 5:5421.2. 18:58 9397
22 720 čt 20.2. 5:3020.2. 23:01 9397
22 729 st 19.2. 14:3519.2. 22:50 9397
22 734 st 19.2. 6:5219.2. 9:53 9397
22 711 po 17.2. 4:2317.2. 18:50 9397*MU
25 704 ne 16.2. 9:4117.2. 1:43 9397
22 713 so 15.2. 6:4816.2. 1:17 9397
20 702 pá 14.2. 4:3114.2. 21:27 9397
25 710 čt 13.2. 14:3014.2. 1:04 9397
 1  708 st 12.2. 14:3613.2. 1:22 9397
25 710 st 12.2. 6:3112.2. 10:03 9397
22 701 út 11.2. 5:3411.2. 20:33 9397
20 713 po 10.2. 6:1710.2. 23:24 9397
20 707 so 8.2. 4:528.2. 23:04 9397
26 707 pá 7.2. 6:398.2. 1:01 9397
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.