Jiný vůz:

Informace o tramvaji 15T ev. č. 9397

Domovská vozovna: Motol

Oficiální označení typu vozu: 15T

Neoficiální označení: 15Tf

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2016

Dodání: 3. 1. 2017

Výrobní číslo: 10355

Profil kol: PR-1

Dveře: Ultimate

Sedadla: Pino (plastová). Výrobce: Vogelsitze. Červená (RAL 3001), šedá (RAL 6500)

Centrální počítač OIS: Apex DT-04

Vnitřní informační systém: Bustec

Klimatizace kabiny: Bahoza HVAC S78S

Klimatizace salonu: Bahoza KLMT 15002

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 800.25

Poznámka: Vůz pokřtěn jménem starosty Košířů Matěje Hlaváčka

Najeto: cca 261 018 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 33,416 m
Délka skříně samostatně: 31,4 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3450 mm
Vzdálenost čepů: 7750 mm » 1900 mm » 7700 mm » 1900 mm » 7750 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 450 mm / 350 mm (nízkopodlažní vstup)
Počet míst k sezení: 61
Počet míst ke stání: 223
Maximální obsaditelnost: 284 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících bez klimatizační jednotky: 43790 kg
Bez cestujících s klimatizační jednotkou: 44300 kg
Maximální zátěž: 63700 kg
Hmotnost vnějších podvozků: 5250 kg
Hmotnost vnitřních podvozků: 4890 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,9 kN | 66,4 kN | 67,1 kN | 49,1 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová
Pulzní měnič: 4 pulzní měniče s IGBT SKiiP tranzistory s rekuperací
Statický měnič: SM 36.1 – 600V ss. » 3x400 V, 14 kW, 240 A + 600V ss. » 230 V, 2,5kW, 11A
Sběrač: Stemmann Fb800.25
Odpojovač/uzemňovač: 1PPAD51
Ventilační jednotka: KTV-1-15T
Klima kabiny řidiče: HVAC S78S
Spřáhlo: Skládací, mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s pražským typem hlavy
Typ a průměr kol: 666 mm s přítlačným kotoučem a pružnou vložkou GMT
Brzdy: Elektrohydraulická střadačová kotoučová brzda Dako K.P.T.010
Kolejnicová brzda FC63 70 kN, 40A, 102 kg (stupeň 1 - zadní podvozky; stupeň 2 - všechny podvozky)
Řadič: Dynamický 0-1500A
Stupně řadiče: Jízda: Dynamický (0-1500A), 7x brzda, 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 16x HLU3436 P/44-VA
Vstupní napětí motoru: ~392 V
Parametry motoru: Výkon: 46,6 kW
Otáčky: 196/706 ot./min.
Chlazení: směs voda+glykol
Motorventilátor: PM FC035-4DQ.2C.A7
3x230V
Motorventilátor pulzního měniče: 2x radiální RH25M-2DK.3B.1R

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
12 301 so 13.3. 4:2213.3. 21:21 9397
12 313 pá 12.3. 4:2212.3. 21:06 9397
12 306 st 10.3. 5:0710.3. 10:40 9397*MU
12 313 út 9.3. 4:229.3. 21:06 9397
12 306 po 8.3. 5:078.3. 22:00 9397
12 307 ne 7.3. 7:397.3. 22:40 9397
36 301 so 6.3. 8:356.3. 22:44 9397
10+36 309 pá 5.3. 4:575.3. 23:04 9397
10 305 čt 4.3. 4:184.3. 22:24 9397
10 305 st 3.3. 4:183.3. 22:24 9397
10 309 út 2.3. 4:572.3. 23:04 9397
10 305 po 1.3. 4:181.3. 22:24 9397
12 301 ne 28.2. 7:3928.2. 22:23 9397
12 305 so 27.2. 7:1927.2. 22:00 9397
10 309 pá 26.2. 4:5726.2. 23:04 9397
10 310 čt 25.2. 5:0525.2. 23:24 9397
10 309 st 24.2. 4:5724.2. 23:04 9397
12 311 út 23.2. 4:3723.2. 23:19 9397
 5  303 po 22.2. 4:2922.2. 21:10 9397
12 302 ne 21.2. 4:3721.2. 22:41 9397
12 307 so 20.2. 4:3720.2. 22:23 9397
 4  305 pá 19.2. 16:0219.2. 19:57 9397
 4  301 pá 19.2. 5:4319.2. 9:34 9397
10 305 čt 18.2. 4:1818.2. 22:24 9397
12 301 st 17.2. 4:2417.2. 23:45 9397
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.