Jiný vůz:

Informace o tramvaji 15T ev. č. 9397

Evidované celoplošné polepy:

 
 
 
Přidejte se k nám! jobs.dpp.cz (od 7. 11. 2021 do současnosti)

Přidejte se k nám! jobs.dpp.cz

Zobrazit ve větším rozlišení

Domovská vozovna: Motol

Oficiální označení typu vozu: 15T

Neoficiální označení: 15Tf

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2016

Dodání: 3. 1. 2017

Výrobní číslo: 10355

Profil kol: K

Dveře: Ultimate

Sedadla: Pino (plastová). Výrobce: Vogelsitze. Červená (RAL 3001), šedá (RAL 6500)

Centrální počítač OIS: Apex DT-04

Vnitřní informační systém: Bustec

Klimatizace kabiny: Bahoza HVAC S78S

Klimatizace salonu: Bahoza KLMT 15002

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 800.25

Najeto: cca 394 308 km

Další poznámky:

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 33,416 m
Délka skříně samostatně: 31,4 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3450 mm
Vzdálenost čepů: 7750 mm » 1900 mm » 7700 mm » 1900 mm » 7750 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 450 mm / 350 mm (nízkopodlažní vstup)
Počet míst k sezení: 61
Počet míst ke stání: 223
Maximální obsaditelnost: 284 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících bez klimatizační jednotky: 43790 kg
Bez cestujících s klimatizační jednotkou: 44300 kg
Maximální zátěž: 63700 kg
Hmotnost vnějších podvozků: 5250 kg
Hmotnost vnitřních podvozků: 4890 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,9 kN | 66,4 kN | 67,1 kN | 49,1 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová
Pulzní měnič: 4 pulzní měniče s IGBT SKiiP tranzistory s rekuperací
Statický měnič: SM 36.1 – 600V ss. » 3x400 V, 14 kW, 240 A + 600V ss. » 230 V, 2,5kW, 11A
Sběrač: Stemmann Fb800.25
Odpojovač/uzemňovač: 1PPAD51
Ventilační jednotka: KTV-1-15T
Klima kabiny řidiče: HVAC S78S
Spřáhlo: Skládací, mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s pražským typem hlavy
Typ a průměr kol: 666 mm s přítlačným kotoučem a pružnou vložkou GMT
Brzdy: Elektrohydraulická střadačová kotoučová brzda Dako K.P.T.010
Kolejnicová brzda FC63 70 kN, 40A, 102 kg (stupeň 1 - zadní podvozky; stupeň 2 - všechny podvozky)
Řadič: Dynamický 0-1500A
Stupně řadiče: Jízda: Dynamický (0-1500A), 7x brzda, 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 16x HLU3436 P/44-VA
Vstupní napětí motoru: ~392 V
Parametry motoru: Výkon: 46,6 kW
Otáčky: 196/706 ot./min.
Chlazení: směs voda+glykol
Motorventilátor: PM FC035-4DQ.2C.A7
3x230V
Motorventilátor pulzního měniče: 2x radiální RH25M-2DK.3B.1R

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
 9  316 st 7.6. 5:537.6. 19:26 9397
20 301 út 6.6. 5:297.6. 1:02 9397
 7  314 po 5.6. 6:195.6. 23:01 9397
 7  302 so 3.6. 4:323.6. 22:23 9397
12 306 pá 2.6. 4:423.6. 0:31 9397
16 302 čt 1.6. 5:461.6. 23:59 9397
20 306 st 31.5. 15:251.6. 0:41 9397
10 311 st 31.5. 6:5531.5. 9:39 9397
 9  321 út 30.5. 6:1331.5. 0:13 9397
10 311 po 29.5. 15:0430.5. 0:09 9397
 4  303 po 29.5. 5:3829.5. 9:37 9397
 9  303 ne 28.5. 9:0628.5. 23:53 9397
17 312 pá 26.5. 6:1127.5. 0:20 9397
10 309 čt 25.5. 6:1725.5. 19:43 9397
 9  318 st 24.5. 15:0724.5. 19:32 9397
 4  307 st 24.5. 6:2424.5. 8:42 9397
21 303 út 23.5. 6:2323.5. 12:05 9397*MU
12 307 po 22.5. 6:1622.5. 17:55 9397*MU
 7  301 so 20.5. 4:2620.5. 20:54 9397
 9  301 pá 19.5. 7:0219.5. 23:04 9397
 9  325 čt 18.5. 4:2818.5. 19:55 9397
10 312 st 17.5. 6:3118.5. 0:29 9397
16 309 út 16.5. 15:3316.5. 17:56 9397
16 316 út 16.5. 6:3616.5. 9:23 9397
 9  318 po 15.5. 15:0715.5. 19:32 9397
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.