Jiný vůz:

Informace o tramvaji 15T ev. č. 9397

Evidované celoplošné polepy:

 
 
 
Přidejte se k nám! jobs.dpp.cz (od 7. 11. 2021 do současnosti)

Přidejte se k nám! jobs.dpp.cz

Zobrazit ve větším rozlišení

Domovská vozovna: Motol

Oficiální označení typu vozu: 15T

Neoficiální označení: 15Tf

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2016

Dodání: 3. 1. 2017

Výrobní číslo: 10355

Profil kol: K

Dveře: Ultimate

Sedadla: Pino (plastová). Výrobce: Vogelsitze. Červená (RAL 3001), šedá (RAL 6500)

Centrální počítač OIS: Apex DT-04

Vnitřní informační systém: Bustec

Klimatizace kabiny: Bahoza HVAC S78S

Klimatizace salonu: Bahoza KLMT 15002

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 800.25

Najeto: cca 268 038 km

Další poznámky:

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 33,416 m
Délka skříně samostatně: 31,4 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3450 mm
Vzdálenost čepů: 7750 mm » 1900 mm » 7700 mm » 1900 mm » 7750 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 450 mm / 350 mm (nízkopodlažní vstup)
Počet míst k sezení: 61
Počet míst ke stání: 223
Maximální obsaditelnost: 284 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících bez klimatizační jednotky: 43790 kg
Bez cestujících s klimatizační jednotkou: 44300 kg
Maximální zátěž: 63700 kg
Hmotnost vnějších podvozků: 5250 kg
Hmotnost vnitřních podvozků: 4890 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,9 kN | 66,4 kN | 67,1 kN | 49,1 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová
Pulzní měnič: 4 pulzní měniče s IGBT SKiiP tranzistory s rekuperací
Statický měnič: SM 36.1 – 600V ss. » 3x400 V, 14 kW, 240 A + 600V ss. » 230 V, 2,5kW, 11A
Sběrač: Stemmann Fb800.25
Odpojovač/uzemňovač: 1PPAD51
Ventilační jednotka: KTV-1-15T
Klima kabiny řidiče: HVAC S78S
Spřáhlo: Skládací, mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s pražským typem hlavy
Typ a průměr kol: 666 mm s přítlačným kotoučem a pružnou vložkou GMT
Brzdy: Elektrohydraulická střadačová kotoučová brzda Dako K.P.T.010
Kolejnicová brzda FC63 70 kN, 40A, 102 kg (stupeň 1 - zadní podvozky; stupeň 2 - všechny podvozky)
Řadič: Dynamický 0-1500A
Stupně řadiče: Jízda: Dynamický (0-1500A), 7x brzda, 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 16x HLU3436 P/44-VA
Vstupní napětí motoru: ~392 V
Parametry motoru: Výkon: 46,6 kW
Otáčky: 196/706 ot./min.
Chlazení: směs voda+glykol
Motorventilátor: PM FC035-4DQ.2C.A7
3x230V
Motorventilátor pulzního měniče: 2x radiální RH25M-2DK.3B.1R

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
 5  305 st 8.12. 7:018.12. 21:39 9397
 7  301 út 7.12. 4:257.12. 20:42 9397
 5  301 po 6.12. 4:387.12. 0:56 9397
 5  307 ne 5.12. 10:176.12. 0:36 9397
 7  301 so 4.12. 4:254.12. 21:12 9397
10 308 pá 3.12. 14:454.12. 0:47 9397
 5  308 pá 3.12. 4:183.12. 10:44 9397
 5  310 čt 2.12. 6:043.12. 0:16 9397
10 320 st 1.12. 4:221.12. 20:05 9397
 7  301 út 30.11. 4:2530.11. 20:42 9397
 5  301 po 29.11. 4:3830.11. 0:56 9397
5+6 309 ne 28.11. 4:5729.11. 0:56 9397
 9  317 so 27.11. 7:4027.11. 23:34 9397
10 314 pá 26.11. 6:0326.11. 22:19 9397
 5  301 čt 25.11. 4:3826.11. 0:56 9397
10 312 st 24.11. 15:1624.11. 22:00 9397
 7  301 st 24.11. 4:2524.11. 6:30 9397*MU
 5  301 út 23.11. 4:3824.11. 0:56 9397
 5  301 po 22.11. 4:3823.11. 0:56 9397
10 312 ne 21.11. 9:0322.11. 0:47 9397
 5  307 so 20.11. 7:5721.11. 0:36 9397
10 305 pá 19.11. 4:4320.11. 0:06 9397
12 311 čt 18.11. 5:2018.11. 20:41 9397
 7  301 st 17.11. 4:2517.11. 21:12 9397
12 303 út 16.11. 6:1416.11. 21:41 9397
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.