Jiný vůz:

Informace o tramvaji 15T ev. č. 9396

Domovská vozovna: Motol

Oficiální označení typu vozu: 15T

Neoficiální označení: 15Tf

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2016

Dodání: 14. 12. 2016

Výrobní číslo: 10354

Profil kol: K

Dveře: Ultimate

Sedadla: Pino (plastová). Výrobce: Vogelsitze. Červená (RAL 3001), šedá (RAL 6500)

Centrální počítač OIS: Apex DT-04

Vnitřní informační systém: Bustec

Klimatizace kabiny: Bahoza HVAC S78S

Klimatizace salonu: Bahoza KLMT 15002

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 800.25

Najeto: cca 333 132 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 33,416 m
Délka skříně samostatně: 31,4 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3450 mm
Vzdálenost čepů: 7750 mm » 1900 mm » 7700 mm » 1900 mm » 7750 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 450 mm / 350 mm (nízkopodlažní vstup)
Počet míst k sezení: 61
Počet míst ke stání: 223
Maximální obsaditelnost: 284 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících bez klimatizační jednotky: 43790 kg
Bez cestujících s klimatizační jednotkou: 44300 kg
Maximální zátěž: 63700 kg
Hmotnost vnějších podvozků: 5250 kg
Hmotnost vnitřních podvozků: 4890 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,9 kN | 66,4 kN | 67,1 kN | 49,1 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová
Pulzní měnič: 4 pulzní měniče s IGBT SKiiP tranzistory s rekuperací
Statický měnič: SM 36.1 – 600V ss. » 3x400 V, 14 kW, 240 A + 600V ss. » 230 V, 2,5kW, 11A
Sběrač: Stemmann Fb800.25
Odpojovač/uzemňovač: 1PPAD51
Ventilační jednotka: KTV-1-15T
Klima kabiny řidiče: HVAC S78S
Spřáhlo: Skládací, mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s pražským typem hlavy
Typ a průměr kol: 666 mm s přítlačným kotoučem a pružnou vložkou GMT
Brzdy: Elektrohydraulická střadačová kotoučová brzda Dako K.P.T.010
Kolejnicová brzda FC63 70 kN, 40A, 102 kg (stupeň 1 - zadní podvozky; stupeň 2 - všechny podvozky)
Řadič: Dynamický 0-1500A
Stupně řadiče: Jízda: Dynamický (0-1500A), 7x brzda, 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 16x HLU3436 P/44-VA
Vstupní napětí motoru: ~392 V
Parametry motoru: Výkon: 46,6 kW
Otáčky: 196/706 ot./min.
Chlazení: směs voda+glykol
Motorventilátor: PM FC035-4DQ.2C.A7
3x230V
Motorventilátor pulzního měniče: 2x radiální RH25M-2DK.3B.1R

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
 9  315 dnes 5:509.12. 23:53 9396
10 301 čt 8.12. 5:008.12. 20:42 9396
20 305 st 7.12. 4:327.12. 23:41 9396
20 305 út 6.12. 4:326.12. 23:41 9396
 9  317 po 5.12. 5:526.12. 0:03 9396
 9  301 ne 4.12. 8:434.12. 23:44 9396
 7  303 so 3.12. 4:453.12. 21:24 9396
9+26 336 pá 2.12. 6:452.12. 12:20 9396*MU
9+26 314 čt 1.12. 5:521.12. 19:18 9396
10 308 st 30.11. 5:5930.11. 19:36 9396
9+26 314 út 29.11. 5:5229.11. 19:18 9396
9+15 335 po 28.11. 6:1828.11. 19:01 9396
 7  305 ne 27.11. 5:2427.11. 21:54 9396
15 306 so 26.11. 4:4826.11. 20:22 9396
22 336 pá 25.11. 5:5625.11. 19:38 9396
10 314 čt 24.11. 6:0324.11. 18:09 9396
15 304 st 23.11. 6:0923.11. 19:10 9396
 9  318 st 16.11. 15:0716.11. 20:12 9396
12+14 321 st 16.11. 5:4516.11. 9:04 9396
 7  308 po 14.11. 15:0014.11. 16:20 9396*Z1
 9  332 po 14.11. 7:2314.11. 9:42 9396
16 309 pá 11.11. 15:3311.11. 17:56 9396
 7  304 pá 11.11. 5:2211.11. 9:57 9396
22 323 čt 10.11. 5:2110.11. 20:21 9396
16 313 st 9.11. 5:379.11. 22:59 9396
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události
*Z1 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9342

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.