Jiný vůz:

Podrobnosti vozu 15Tf ev. č. 9396

Domovská vozovna: Motol

Typ vozu: 15Tf

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2016

Dodání: 14. 12. 2016

Výrobní číslo: 10354

Profil kol: PR-1

Dveře: Ultimate

Sedadla: Pino (plastová). Výrobce: Vogelsitze. Červená (RAL 3001), šedá (RAL 6500)

Označovače: Mikroelektronika Camel Combi

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Vnitřní informační systém: Bustec

Klimatizace kabiny: Bahoza HVAC S78S

Klimatizace salonu: FAIVELEY 9645500

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 800.25

Najeto: cca 95 726 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 33,416 m
Délka skříně samostatně: 31,4 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3450 mm
Vzdálenost čepů: 7750 mm » 1900 mm » 7700 mm » 1900 mm » 7750 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 450 mm / 350 mm (nízkopodlažní vstup)
Počet míst k sezení: 61
Počet míst ke stání: 223
Maximální obsaditelnost: 284 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících bez klimatizační jednotky: 43790 kg
Bez cestujících s klimatizační jednotkou: 44300 kg
Maximální zátěž: 63700 kg
Hmotnost vnějších podvozků: 5250 kg
Hmotnost vnitřních podvozků: 4890 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,9 kN | 66,4 kN | 67,1 kN | 49,1 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová
Pulzní měnič: 4 pulzní měniče s IGBT SKiiP tranzistory s rekuperací
Statický měnič: SM 36.1 – 600V ss. » 3x400 V, 14 kW, 240 A + 600V ss. » 230 V, 2,5kW, 11A
Sběrač: Stemmann Fb800.25
Odpojovač/uzemňovač: 1PPAD51
Ventilační jednotka: KTV-1-15T
Klima kabiny řidiče: HVAC S78S
Spřáhlo: Skládací, mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s pražským typem hlavy
Typ a průměr kol: 666 mm s přítlačným kotoučem a pružnou vložkou GMT
Brzdy: Elektrohydraulická střadačová kotoučová brzda Dako K.P.T.010
Kolejnicová brzda FC63 70 kN, 40A, 102 kg (stupeň 1 - střední podvozky; stupeň 2 - všechny podvozky)
Řadič: Dynamický 0-1500A
Stupně řadiče: Jízda: Dynamický (0-1500A), 7x brzda, 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 16x HLU3436 P/44-VA
Vstupní napětí motoru: ~392 V
Parametry motoru: Výkon: 46,6 kW
Otáčky: 196/706 ot./min.
Chlazení: směs voda+glykol
Motorventilátor: PM FC035-4DQ.2C.A7
3x230V
Motorventilátor pulzního měniče: 2x radiální RH25M-2DK.3B.1R

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
22 731 út 24.4. 6:3724.4. 20:09 9396
22 707 po 23.4. 6:2323.4. 18:36 9396
20 703 ne 22.4. 5:2523.4. 0:52 9396
22 707 so 21.4. 7:1522.4. 0:53 9396
20 707 čt 19.4. 5:2519.4. 20:04 9396
 1  701 st 18.4. 4:4018.4. 18:35 9396
22 715 út 17.4. 4:3818.4. 1:14 9396
22 734 po 16.4. 15:2016.4. 23:38 9396
25 710 po 16.4. 6:3116.4. 10:02 9396
26 706 pá 13.4. 6:5113.4. 19:53 9396
26 719 čt 12.4. 5:5212.4. 18:59 9396
26 706 st 11.4. 6:5111.4. 19:53 9396
25 705 út 10.4. 13:5110.4. 19:32 9396
26 712 út 10.4. 7:1210.4. 10:09 9396
25 709 po 9.4. 5:569.4. 9:45 9396*MU
16+18 744 so 7.4. 3:468.4. 0:47 9396
25 709 pá 6.4. 5:566.4. 22:23 9396
 1  711 čt 5.4. 18:255.4. 21:35 9396*Z
22 707 čt 5.4. 6:235.4. 9:30 9396*MU
 1  711 st 4.4. 4:214.4. 21:35 9396
22 710 út 3.4. 4:044.4. 0:31 9396
25 704 po 2.4. 12:023.4. 1:40 9396
 8  704 ne 1.4. 4:472.4. 0:39 9396
22 707 so 31.3. 7:151.4. 0:53 9396
22 734 po 26.3. 6:5326.3. 9:47 9396
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události
*Z = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9288

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná v naší databázi. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.