Jiný vůz:

Informace o tramvaji 15T ev. č. 9396

Domovská vozovna: Motol

Oficiální označení typu vozu: 15T

Neoficiální označení: 15Tf

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2016

Dodání: 14. 12. 2016

Výrobní číslo: 10354

Profil kol: K

Dveře: Ultimate

Sedadla: Pino (plastová). Výrobce: Vogelsitze. Červená (RAL 3001), šedá (RAL 6500)

Centrální počítač OIS: Apex DT-04

Vnitřní informační systém: Bustec

Klimatizace kabiny: Bahoza HVAC S78S

Klimatizace salonu: Bahoza KLMT 15002

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 800.25

Najeto: cca 438 571 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 33,416 m
Délka skříně samostatně: 31,4 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3450 mm
Vzdálenost čepů: 7750 mm » 1900 mm » 7700 mm » 1900 mm » 7750 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 450 mm / 350 mm (nízkopodlažní vstup)
Počet míst k sezení: 61
Počet míst ke stání: 223
Maximální obsaditelnost: 284 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících bez klimatizační jednotky: 43790 kg
Bez cestujících s klimatizační jednotkou: 44300 kg
Maximální zátěž: 63700 kg
Hmotnost vnějších podvozků: 5250 kg
Hmotnost vnitřních podvozků: 4890 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,9 kN | 66,4 kN | 67,1 kN | 49,1 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová
Pulzní měnič: 4 pulzní měniče s IGBT SKiiP tranzistory s rekuperací
Statický měnič: SM 36.1 – 600V ss. » 3x400 V, 14 kW, 240 A + 600V ss. » 230 V, 2,5kW, 11A
Sběrač: Stemmann Fb800.25
Odpojovač/uzemňovač: 1PPAD51
Ventilační jednotka: KTV-1-15T
Klima kabiny řidiče: HVAC S78S
Spřáhlo: Skládací, mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s pražským typem hlavy
Typ a průměr kol: 666 mm s přítlačným kotoučem a pružnou vložkou GMT
Brzdy: Elektrohydraulická střadačová kotoučová brzda Dako K.P.T.010
Kolejnicová brzda FC63 70 kN, 40A, 102 kg (stupeň 1 - zadní podvozky; stupeň 2 - všechny podvozky)
Řadič: Dynamický 0-1500A
Stupně řadiče: Jízda: Dynamický (0-1500A), 7x brzda, 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 16x HLU3436 P/44-VA
Vstupní napětí motoru: ~392 V
Parametry motoru: Výkon: 46,6 kW
Otáčky: 196/706 ot./min.
Chlazení: směs voda+glykol
Motorventilátor: PM FC035-4DQ.2C.A7
3x230V
Motorventilátor pulzního měniče: 2x radiální RH25M-2DK.3B.1R

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
16 309 dnes 5:1124.7. 19:50 9396
10 314 út 23.7. 7:0423.7. 20:35 9396
5+14 302 po 22.7. 5:3122.7. 19:18 9396
5+14 314 pá 19.7. 15:0719.7. 21:18 9396
12 303 pá 19.7. 6:1519.7. 9:42 9396
15 309 čt 18.7. 5:2818.7. 21:12 9396
5+14 313 st 17.7. 4:3517.7. 23:28 9396
16 314 út 16.7. 15:2716.7. 23:19 9396
15 311 út 16.7. 6:0216.7. 9:38 9396
10 309 po 15.7. 6:2615.7. 19:35 9396
5+14 310 ne 14.7. 9:5914.7. 21:10 9396
20 305 so 13.7. 5:5613.7. 22:53 9396
3+9 303 pá 12.7. 5:3212.7. 19:41 9396
20 306 čt 11.7. 5:3011.7. 23:59 9396
10 309 st 10.7. 6:2610.7. 19:35 9396
15 301 út 9.7. 6:129.7. 19:28 9396
 6  304 po 8.7. 6:368.7. 9:40 9396
13+99 364 čt 4.7. 20:325.7. 4:08 9396
 7  306 čt 4.7. 4:494.7. 19:34 9396
20 316 st 3.7. 16:114.7. 0:43 9396
15 311 st 3.7. 6:023.7. 9:38 9396
10 304 út 2.7. 11:552.7. 21:59 9396*Z1
 6  301 po 1.7. 4:581.7. 19:40 9396
12 305 ne 30.6. 7:041.7. 0:37 9396
16 305 pá 28.6. 14:5128.6. 19:31 9396
*Z1 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9364

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná námi, našimi spolupracovníky, či převzatá z oficiálních otevřených dat. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.