Jiný vůz:

Informace o tramvaji 15T ev. č. 9396

Domovská vozovna: Motol

Typ vozu: 15Tf

Oficiální označení typu vozu: 15T

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2016

Dodání: 14. 12. 2016

Výrobní číslo: 10354

Profil kol: PR-1

Dveře: Ultimate

Sedadla: Pino (plastová). Výrobce: Vogelsitze. Červená (RAL 3001), šedá (RAL 6500)

Označovače: Mikroelektronika Camel Combi

Centrální počítač OIS: Apex DT-04

Vnitřní informační systém: Bustec

Klimatizace kabiny: Bahoza HVAC S78S

Klimatizace salonu: FAIVELEY 9645500

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 800.25

Najeto: cca 192 014 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 33,416 m
Délka skříně samostatně: 31,4 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3450 mm
Vzdálenost čepů: 7750 mm » 1900 mm » 7700 mm » 1900 mm » 7750 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 450 mm / 350 mm (nízkopodlažní vstup)
Počet míst k sezení: 61
Počet míst ke stání: 223
Maximální obsaditelnost: 284 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících bez klimatizační jednotky: 43790 kg
Bez cestujících s klimatizační jednotkou: 44300 kg
Maximální zátěž: 63700 kg
Hmotnost vnějších podvozků: 5250 kg
Hmotnost vnitřních podvozků: 4890 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,9 kN | 66,4 kN | 67,1 kN | 49,1 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová
Pulzní měnič: 4 pulzní měniče s IGBT SKiiP tranzistory s rekuperací
Statický měnič: SM 36.1 – 600V ss. » 3x400 V, 14 kW, 240 A + 600V ss. » 230 V, 2,5kW, 11A
Sběrač: Stemmann Fb800.25
Odpojovač/uzemňovač: 1PPAD51
Ventilační jednotka: KTV-1-15T
Klima kabiny řidiče: HVAC S78S
Spřáhlo: Skládací, mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s pražským typem hlavy
Typ a průměr kol: 666 mm s přítlačným kotoučem a pružnou vložkou GMT
Brzdy: Elektrohydraulická střadačová kotoučová brzda Dako K.P.T.010
Kolejnicová brzda FC63 70 kN, 40A, 102 kg (stupeň 1 - střední podvozky; stupeň 2 - všechny podvozky)
Řadič: Dynamický 0-1500A
Stupně řadiče: Jízda: Dynamický (0-1500A), 7x brzda, 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 16x HLU3436 P/44-VA
Vstupní napětí motoru: ~392 V
Parametry motoru: Výkon: 46,6 kW
Otáčky: 196/706 ot./min.
Chlazení: směs voda+glykol
Motorventilátor: PM FC035-4DQ.2C.A7
3x230V
Motorventilátor pulzního měniče: 2x radiální RH25M-2DK.3B.1R

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
 3  313 st 21.8. 5:4322.8. 1:18 9396
12 301 út 20.8. 19:0021.8. 0:35 9396*Z
20 305 ne 18.8. 4:3919.8. 1:05 9396
 3  303 pá 16.8. 13:4516.8. 19:51 9396
 3  303 pá 16.8. 4:0716.8. 9:41 9396
10 307 čt 15.8. 4:5716.8. 0:24 9396
 3  302 st 14.8. 4:4714.8. 19:41 9396
16 315 út 13.8. 6:5814.8. 0:34 9396
15 302 čt 8.8. 5:588.8. 20:38 9396
10 303 st 7.8. 4:368.8. 0:47 9396
10 306 út 6.8. 5:076.8. 22:13 9396
10 314 po 5.8. 6:155.8. 23:52 9396
 9  317 pá 2.8. 5:362.8. 19:53 9396
 9  324 čt 1.8. 6:001.8. 20:23 9396
10 310 st 31.7. 5:3831.7. 8:45 9396*MU
 9  315 čt 25.7. 5:2126.7. 0:29 9396
15 312 st 3.7. 7:043.7. 9:16 9396
20 311 út 2.7. 4:122.7. 22:30 9396
 9  325 po 1.7. 6:122.7. 0:13 9396
 5  304 so 29.6. 4:0829.6. 22:27 9396
 5  313 pá 28.6. 4:5628.6. 22:12 9396
 5  310 čt 27.6. 4:2628.6. 0:40 9396
16 307 st 26.6. 19:0526.6. 22:23 9396*Z1
16 320 st 26.6. 16:0326.6. 18:37 9396
16 112 út 25.6. 17:2025.6. 19:23 9396*Z2
*Z = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9359
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události
*Z1 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8608+8687
*Z2 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9064

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.