Jiný vůz:

Informace o tramvaji 15T ev. č. 9396

Domovská vozovna: Motol

Oficiální označení typu vozu: 15T

Neoficiální označení: 15Tf

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2016

Dodání: 14. 12. 2016

Výrobní číslo: 10354

Profil kol: PR-1

Dveře: Ultimate

Sedadla: Pino (plastová). Výrobce: Vogelsitze. Červená (RAL 3001), šedá (RAL 6500)

Označovače: Mikroelektronika Camel Combi

Centrální počítač OIS: Apex DT-04

Vnitřní informační systém: Bustec

Klimatizace kabiny: Bahoza HVAC S78S

Klimatizace salonu: FAIVELEY 9645500

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 800.25

Najeto: cca 255 582 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 33,416 m
Délka skříně samostatně: 31,4 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3450 mm
Vzdálenost čepů: 7750 mm » 1900 mm » 7700 mm » 1900 mm » 7750 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 450 mm / 350 mm (nízkopodlažní vstup)
Počet míst k sezení: 61
Počet míst ke stání: 223
Maximální obsaditelnost: 284 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících bez klimatizační jednotky: 43790 kg
Bez cestujících s klimatizační jednotkou: 44300 kg
Maximální zátěž: 63700 kg
Hmotnost vnějších podvozků: 5250 kg
Hmotnost vnitřních podvozků: 4890 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,9 kN | 66,4 kN | 67,1 kN | 49,1 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová
Pulzní měnič: 4 pulzní měniče s IGBT SKiiP tranzistory s rekuperací
Statický měnič: SM 36.1 – 600V ss. » 3x400 V, 14 kW, 240 A + 600V ss. » 230 V, 2,5kW, 11A
Sběrač: Stemmann Fb800.25
Odpojovač/uzemňovač: 1PPAD51
Ventilační jednotka: KTV-1-15T
Klima kabiny řidiče: HVAC S78S
Spřáhlo: Skládací, mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s pražským typem hlavy
Typ a průměr kol: 666 mm s přítlačným kotoučem a pružnou vložkou GMT
Brzdy: Elektrohydraulická střadačová kotoučová brzda Dako K.P.T.010
Kolejnicová brzda FC63 70 kN, 40A, 102 kg (stupeň 1 - zadní podvozky; stupeň 2 - všechny podvozky)
Řadič: Dynamický 0-1500A
Stupně řadiče: Jízda: Dynamický (0-1500A), 7x brzda, 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 16x HLU3436 P/44-VA
Vstupní napětí motoru: ~392 V
Parametry motoru: Výkon: 46,6 kW
Otáčky: 196/706 ot./min.
Chlazení: směs voda+glykol
Motorventilátor: PM FC035-4DQ.2C.A7
3x230V
Motorventilátor pulzního měniče: 2x radiální RH25M-2DK.3B.1R

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
 7  302 út 18.8. 6:2218.8. 9:30 9396*MU*1
 9  316 po 10.8. 15:4110.8. 20:05 9396
 4  307 po 10.8. 6:0110.8. 9:38 9396
 9  318 pá 7.8. 5:327.8. 20:14 9396
 4  313 čt 6.8. 5:277.8. 0:39 9396
 4  302 st 5.8. 5:075.8. 20:13 9396
 9  323 út 4.8. 6:194.8. 20:38 9396
25 309 po 3.8. 15:503.8. 22:11 9396*Z
12 302 po 3.8. 4:523.8. 10:05 9396*MU
 9  315 ne 2.8. 7:333.8. 0:39 9396
16 308 so 1.8. 5:102.8. 0:13 9396
 5  306 pá 31.7. 6:1531.7. 21:11 9396
15 304 čt 30.7. 6:5130.7. 19:59 9396
 7  302 st 29.7. 6:1829.7. 21:30 9396
 9  316 út 28.7. 15:4128.7. 20:05 9396
16 316 út 28.7. 5:1028.7. 10:20 9396
15 306 po 27.7. 14:4127.7. 22:21 9396
 7  311 po 27.7. 5:1627.7. 9:32 9396
10 317 čt 23.7. 14:5124.7. 0:44 9396
 4  302 čt 23.7. 6:3023.7. 10:07 9396
22 337 st 22.7. 4:5922.7. 21:51 9396
17 312 út 21.7. 5:4422.7. 0:54 9396
10 310 po 20.7. 4:3620.7. 20:03 9396
20 302 ne 19.7. 4:3920.7. 1:05 9396
16 309 so 18.7. 5:3019.7. 0:33 9396
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události
*1 = nehoda s autobusem 6652 a vykolejení u Křížové v 8:44
*Z = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9360

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.