Jiný vůz:

Podrobnosti vozu 15Tf ev. č. 9396

Domovská vozovna: Motol

Typ vozu: 15Tf

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2016

Dodání: 14. 12. 2016

Výrobní číslo: 10354

Profil kol: PR-1

Dveře: Ultimate

Sedadla: Pino (plastová). Výrobce: Vogelsitze. Červená (RAL 3001), šedá (RAL 6500)

Označovače: Mikroelektronika Camel Combi

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Vnitřní informační systém: Bustec

Klimatizace kabiny: Bahoza HVAC S78S

Klimatizace salonu: FAIVELEY 9645500

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 800.25

Najeto: cca 163 244 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 33,416 m
Délka skříně samostatně: 31,4 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3450 mm
Vzdálenost čepů: 7750 mm » 1900 mm » 7700 mm » 1900 mm » 7750 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 450 mm / 350 mm (nízkopodlažní vstup)
Počet míst k sezení: 61
Počet míst ke stání: 223
Maximální obsaditelnost: 284 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících bez klimatizační jednotky: 43790 kg
Bez cestujících s klimatizační jednotkou: 44300 kg
Maximální zátěž: 63700 kg
Hmotnost vnějších podvozků: 5250 kg
Hmotnost vnitřních podvozků: 4890 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,9 kN | 66,4 kN | 67,1 kN | 49,1 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová
Pulzní měnič: 4 pulzní měniče s IGBT SKiiP tranzistory s rekuperací
Statický měnič: SM 36.1 – 600V ss. » 3x400 V, 14 kW, 240 A + 600V ss. » 230 V, 2,5kW, 11A
Sběrač: Stemmann Fb800.25
Odpojovač/uzemňovač: 1PPAD51
Ventilační jednotka: KTV-1-15T
Klima kabiny řidiče: HVAC S78S
Spřáhlo: Skládací, mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s pražským typem hlavy
Typ a průměr kol: 666 mm s přítlačným kotoučem a pružnou vložkou GMT
Brzdy: Elektrohydraulická střadačová kotoučová brzda Dako K.P.T.010
Kolejnicová brzda FC63 70 kN, 40A, 102 kg (stupeň 1 - střední podvozky; stupeň 2 - všechny podvozky)
Řadič: Dynamický 0-1500A
Stupně řadiče: Jízda: Dynamický (0-1500A), 7x brzda, 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 16x HLU3436 P/44-VA
Vstupní napětí motoru: ~392 V
Parametry motoru: Výkon: 46,6 kW
Otáčky: 196/706 ot./min.
Chlazení: směs voda+glykol
Motorventilátor: PM FC035-4DQ.2C.A7
3x230V
Motorventilátor pulzního měniče: 2x radiální RH25M-2DK.3B.1R

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
15 311 čt 21.2. 6:4221.2. 18:03 9396
 9  326 st 20.2. 10:2021.2. 0:49 9396*Z
20 312 út 19.2. 4:3119.2. 20:27 9396
 7  311 po 18.2. 5:5818.2. 22:31 9396
20 309 so 16.2. 6:4617.2. 1:13 9396
20 308 pá 15.2. 6:0016.2. 0:30 9396
 5  302 čt 14.2. 14:5014.2. 20:54 9396
 4  308 čt 14.2. 5:2814.2. 9:25 9396
16 306 st 13.2. 5:5214.2. 0:54 9396
 9  303 út 12.2. 6:1912.2. 18:33 9396
12 309 po 11.2. 5:3112.2. 0:45 9396
 5  312 pá 8.2. 12:408.2. 19:56 9396*Z1
16 319 pá 8.2. 5:278.2. 10:50 9396*MU
10 312 čt 7.2. 7:077.2. 20:41 9396
20 308 st 6.2. 6:007.2. 0:30 9396
10 312 út 5.2. 7:075.2. 20:41 9396
16 306 po 4.2. 5:524.2. 14:15 9396*MU
20 302 ne 3.2. 5:313.2. 14:00 9396*MU
 5  313 pá 1.2. 4:561.2. 22:12 9396
20 312 čt 31.1. 4:3131.1. 20:27 9396
10 319 st 30.1. 4:5731.1. 1:04 9396
10 318 út 29.1. 14:3730.1. 0:44 9396
15 305 út 29.1. 5:5629.1. 9:41 9396
 5  301 po 28.1. 5:1828.1. 23:00 9396
 7  306 ne 27.1. 4:2227.1. 23:07 9396
*Z = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9360
*Z1 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9409
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná v naší databázi. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.