Jiný vůz:

Podrobnosti vozu 15Tf ev. č. 9396

Domovská vozovna: Motol

Typ vozu: 15Tf

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2016

Dodání: 14. 12. 2016

Výrobní číslo: 10354

Profil kol: PR-1

Dveře: Ultimate

Sedadla: Pino (plastová). Výrobce: Vogelsitze. Červená (RAL 3001), šedá (RAL 6500)

Označovače: Mikroelektronika Camel Combi

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Vnitřní informační systém: Bustec

Klimatizace kabiny: Bahoza HVAC S78S

Klimatizace salonu: FAIVELEY 9645500

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 800.25

Najeto: cca 115 466 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 33,416 m
Délka skříně samostatně: 31,4 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3450 mm
Vzdálenost čepů: 7750 mm » 1900 mm » 7700 mm » 1900 mm » 7750 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 450 mm / 350 mm (nízkopodlažní vstup)
Počet míst k sezení: 61
Počet míst ke stání: 223
Maximální obsaditelnost: 284 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících bez klimatizační jednotky: 43790 kg
Bez cestujících s klimatizační jednotkou: 44300 kg
Maximální zátěž: 63700 kg
Hmotnost vnějších podvozků: 5250 kg
Hmotnost vnitřních podvozků: 4890 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,9 kN | 66,4 kN | 67,1 kN | 49,1 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová
Pulzní měnič: 4 pulzní měniče s IGBT SKiiP tranzistory s rekuperací
Statický měnič: SM 36.1 – 600V ss. » 3x400 V, 14 kW, 240 A + 600V ss. » 230 V, 2,5kW, 11A
Sběrač: Stemmann Fb800.25
Odpojovač/uzemňovač: 1PPAD51
Ventilační jednotka: KTV-1-15T
Klima kabiny řidiče: HVAC S78S
Spřáhlo: Skládací, mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s pražským typem hlavy
Typ a průměr kol: 666 mm s přítlačným kotoučem a pružnou vložkou GMT
Brzdy: Elektrohydraulická střadačová kotoučová brzda Dako K.P.T.010
Kolejnicová brzda FC63 70 kN, 40A, 102 kg (stupeň 1 - střední podvozky; stupeň 2 - všechny podvozky)
Řadič: Dynamický 0-1500A
Stupně řadiče: Jízda: Dynamický (0-1500A), 7x brzda, 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 16x HLU3436 P/44-VA
Vstupní napětí motoru: ~392 V
Parametry motoru: Výkon: 46,6 kW
Otáčky: 196/706 ot./min.
Chlazení: směs voda+glykol
Motorventilátor: PM FC035-4DQ.2C.A7
3x230V
Motorventilátor pulzního měniče: 2x radiální RH25M-2DK.3B.1R

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
20 705 út 17.7. 4:3117.7. 19:46 9396
22 718 po 16.7. 6:1516.7. 23:52 9396
 1  705 pá 13.7. 4:2113.7. 21:36 9396
22 708 čt 12.7. 5:5212.7. 20:47 9396
20 705 st 11.7. 4:3111.7. 19:46 9396
26 702 út 10.7. 4:2211.7. 1:21 9396
 1  707 po 9.7. 5:259.7. 21:51 9396*Z
 1  705 pá 6.7. 8:087.7. 1:22 9396
20 710 st 4.7. 5:234.7. 20:27 9396
26 709 út 3.7. 5:184.7. 0:03 9396
26 702 po 2.7. 4:223.7. 1:21 9396
20 702 ne 1.7. 5:112.7. 0:33 9396
20 709 so 30.6. 5:111.7. 0:33 9396
22 711 pá 29.6. 4:2329.6. 22:02 9396
25 713 čt 28.6. 4:2029.6. 1:43 9396
26 708 st 27.6. 4:4327.6. 20:22 9396
 8  713 út 26.6. 6:2426.6. 19:17 9396
 8  713 po 25.6. 6:2425.6. 19:17 9396
26 709 ne 24.6. 5:3325.6. 0:03 9396
22 705 so 23.6. 7:0124.6. 0:35 9396
22 714 pá 22.6. 5:2122.6. 19:37 9396
 8  713 čt 21.6. 6:2421.6. 19:17 9396
26 702 st 20.6. 6:0620.6. 22:12 9396
20 707 út 19.6. 5:1119.6. 20:05 9396
26 706 po 18.6. 6:5018.6. 22:45 9396
*Z = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9334

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná v naší databázi. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.