Jiný vůz:

Informace o tramvaji 15T ev. č. 9396

Domovská vozovna: Motol

Oficiální označení typu vozu: 15T

Neoficiální označení: 15Tf

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2016

Dodání: 14. 12. 2016

Výrobní číslo: 10354

Profil kol: K

Dveře: Ultimate

Sedadla: Pino (plastová). Výrobce: Vogelsitze. Červená (RAL 3001), šedá (RAL 6500)

Centrální počítač OIS: Apex DT-04

Vnitřní informační systém: Bustec

Klimatizace kabiny: Bahoza HVAC S78S

Klimatizace salonu: Bahoza KLMT 15002

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 800.25

Najeto: cca 309 072 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 33,416 m
Délka skříně samostatně: 31,4 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3450 mm
Vzdálenost čepů: 7750 mm » 1900 mm » 7700 mm » 1900 mm » 7750 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 450 mm / 350 mm (nízkopodlažní vstup)
Počet míst k sezení: 61
Počet míst ke stání: 223
Maximální obsaditelnost: 284 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících bez klimatizační jednotky: 43790 kg
Bez cestujících s klimatizační jednotkou: 44300 kg
Maximální zátěž: 63700 kg
Hmotnost vnějších podvozků: 5250 kg
Hmotnost vnitřních podvozků: 4890 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,9 kN | 66,4 kN | 67,1 kN | 49,1 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová
Pulzní měnič: 4 pulzní měniče s IGBT SKiiP tranzistory s rekuperací
Statický měnič: SM 36.1 – 600V ss. » 3x400 V, 14 kW, 240 A + 600V ss. » 230 V, 2,5kW, 11A
Sběrač: Stemmann Fb800.25
Odpojovač/uzemňovač: 1PPAD51
Ventilační jednotka: KTV-1-15T
Klima kabiny řidiče: HVAC S78S
Spřáhlo: Skládací, mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s pražským typem hlavy
Typ a průměr kol: 666 mm s přítlačným kotoučem a pružnou vložkou GMT
Brzdy: Elektrohydraulická střadačová kotoučová brzda Dako K.P.T.010
Kolejnicová brzda FC63 70 kN, 40A, 102 kg (stupeň 1 - zadní podvozky; stupeň 2 - všechny podvozky)
Řadič: Dynamický 0-1500A
Stupně řadiče: Jízda: Dynamický (0-1500A), 7x brzda, 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 16x HLU3436 P/44-VA
Vstupní napětí motoru: ~392 V
Parametry motoru: Výkon: 46,6 kW
Otáčky: 196/706 ot./min.
Chlazení: směs voda+glykol
Motorventilátor: PM FC035-4DQ.2C.A7
3x230V
Motorventilátor pulzního měniče: 2x radiální RH25M-2DK.3B.1R

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
22 717 dnes 12:1530.6. 23:57 9396*Z1
10 301 st 29.6. 6:0329.6. 20:21 9396
15 304 út 28.6. 4:4828.6. 19:10 9396
17 420 po 27.6. 17:3027.6. 21:05 9396*Z2
10 307 po 27.6. 6:4927.6. 11:22 9396*MU*1
 9  325 pá 24.6. 4:3024.6. 19:55 9396
 9  321 čt 23.6. 6:1224.6. 0:12 9396
21 301 st 22.6. 6:1122.6. 18:57 9396
 4  304 út 21.6. 15:1521.6. 19:15 9396
21 305 út 21.6. 5:5521.6. 10:21 9396
 7  312 po 20.6. 4:4620.6. 20:13 9396
16 306 ne 19.6. 5:1619.6. 23:56 9396
10 306 so 18.6. 4:4119.6. 0:00 9396
 9  326 pá 17.6. 6:3418.6. 0:32 9396
 4  304 čt 16.6. 15:1516.6. 19:15 9396
20 308 čt 16.6. 6:2116.6. 8:53 9396
15 304 st 15.6. 4:4815.6. 19:10 9396
 9  319 út 14.6. 5:5614.6. 21:44 9396
12 304 po 13.6. 5:0613.6. 20:28 9396
17 310 ne 12.6. 5:4713.6. 0:49 9396
20 307 so 11.6. 4:1211.6. 23:41 9396
 9  325 pá 10.6. 4:3010.6. 19:55 9396
20 308 čt 9.6. 15:2510.6. 0:41 9396
20 308 čt 9.6. 6:219.6. 8:53 9396
 9  313 st 8.6. 5:478.6. 19:07 9396
*Z1 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9285
*Z2 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9358
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události
*1 = závada mechanické brzdy

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.