Jiný vůz:

Informace o tramvaji 15T ev. č. 9395

Domovská vozovna: Motol

Oficiální označení typu vozu: 15T

Neoficiální označení: 15Tf

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2016

Dodání: 9. 12. 2016

Výrobní číslo: 10353

Profil kol: K

Dveře: Ultimate

Sedadla: Pino (plastová). Výrobce: Vogelsitze. Červená (RAL 3001), šedá (RAL 6500)

Centrální počítač OIS: Apex DT-04

Vnitřní informační systém: Bustec

Klimatizace kabiny: Bahoza HVAC S78S

Klimatizace salonu: Bahoza KLMT 15002

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 800.25

Najeto: cca 366 982 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 33,416 m
Délka skříně samostatně: 31,4 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3450 mm
Vzdálenost čepů: 7750 mm » 1900 mm » 7700 mm » 1900 mm » 7750 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 450 mm / 350 mm (nízkopodlažní vstup)
Počet míst k sezení: 61
Počet míst ke stání: 223
Maximální obsaditelnost: 284 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících bez klimatizační jednotky: 43790 kg
Bez cestujících s klimatizační jednotkou: 44300 kg
Maximální zátěž: 63700 kg
Hmotnost vnějších podvozků: 5250 kg
Hmotnost vnitřních podvozků: 4890 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,9 kN | 66,4 kN | 67,1 kN | 49,1 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová
Pulzní měnič: 4 pulzní měniče s IGBT SKiiP tranzistory s rekuperací
Statický měnič: SM 36.1 – 600V ss. » 3x400 V, 14 kW, 240 A + 600V ss. » 230 V, 2,5kW, 11A
Sběrač: Stemmann Fb800.25
Odpojovač/uzemňovač: 1PPAD51
Ventilační jednotka: KTV-1-15T
Klima kabiny řidiče: HVAC S78S
Spřáhlo: Skládací, mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s pražským typem hlavy
Typ a průměr kol: 666 mm s přítlačným kotoučem a pružnou vložkou GMT
Brzdy: Elektrohydraulická střadačová kotoučová brzda Dako K.P.T.010
Kolejnicová brzda FC63 70 kN, 40A, 102 kg (stupeň 1 - zadní podvozky; stupeň 2 - všechny podvozky)
Řadič: Dynamický 0-1500A
Stupně řadiče: Jízda: Dynamický (0-1500A), 7x brzda, 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 16x HLU3436 P/44-VA
Vstupní napětí motoru: ~392 V
Parametry motoru: Výkon: 46,6 kW
Otáčky: 196/706 ot./min.
Chlazení: směs voda+glykol
Motorventilátor: PM FC035-4DQ.2C.A7
3x230V
Motorventilátor pulzního měniče: 2x radiální RH25M-2DK.3B.1R

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
12+14 310 dnes 4:428.12. 1:11 9395
 9  321 út 6.12. 6:137.12. 0:13 9395
 7  302 po 5.12. 5:535.12. 20:54 9395
12+14 305 ne 4.12. 4:424.12. 14:00 9395*MU
10 309 so 3.12. 9:004.12. 0:09 9395
9+26 303 pá 2.12. 15:072.12. 20:25 9395
16 316 pá 2.12. 6:352.12. 9:03 9395
16 317 čt 1.12. 16:371.12. 18:59 9395
16 315 čt 1.12. 6:201.12. 8:47 9395
9+15 323 st 30.11. 5:2630.11. 19:58 9395
20 305 út 29.11. 4:3229.11. 23:41 9395
9+15 333 po 28.11. 4:3729.11. 0:06 9395
10 309 ne 27.11. 11:0328.11. 0:09 9395
20 302 pá 25.11. 4:1225.11. 18:52 9395
 9  317 čt 24.11. 5:5225.11. 0:03 9395
 9  318 st 23.11. 15:0723.11. 19:32 9395
16 317 st 23.11. 7:0023.11. 9:27 9395
16 309 út 22.11. 15:3322.11. 17:56 9395
16 315 út 22.11. 6:2022.11. 8:47 9395
10 302 po 21.11. 4:2321.11. 18:49 9395
22 319 ne 20.11. 9:0021.11. 0:08 9395
 7  308 so 19.11. 8:0819.11. 20:39 9395
20 307 čt 17.11. 4:3217.11. 21:20 9395
16 303 st 16.11. 5:5717.11. 0:19 9395
15 312 út 15.11. 5:2415.11. 20:37 9395
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.