Jiný vůz:

Informace o tramvaji 15T ev. č. 9395

Evidované celoplošné polepy:

 
 
 
Česká spořitelna (od 7. 1. 2024 do 22. 2. 2025)

Česká spořitelna

Zobrazit ve větším rozlišení
 
 
 
Kaufland (od 3. 7. 2023 do 6. 1. 2024)

Kaufland

Zobrazit ve větším rozlišení

Domovská vozovna: Motol

Oficiální označení typu vozu: 15T

Neoficiální označení: 15Tf

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2016

Dodání: 9. 12. 2016

V provozu od: 10. 12. 2016

Výrobní číslo: 10353

Profil kol: K

Dveře: Ultimate

Sedadla: Pino (plastová). Výrobce: Vogelsitze. Červená (RAL 3001), šedá (RAL 6500)

Centrální počítač OIS: Apex DT-04

Vnitřní informační systém: Bustec

Klimatizace kabiny: Bahoza HVAC S78S

Klimatizace salonu: Bahoza KLMT 15002

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 800.25

Najeto: cca 540 603 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 33,416 m
Délka skříně samostatně: 31,4 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3450 mm
Vzdálenost čepů: 7750 mm » 1900 mm » 7700 mm » 1900 mm » 7750 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 450 mm / 350 mm (nízkopodlažní vstup)
Počet míst k sezení: 61
Počet míst ke stání: 223
Maximální obsaditelnost: 284 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících bez klimatizační jednotky: 43790 kg
Bez cestujících s klimatizační jednotkou: 44300 kg
Maximální zátěž: 63700 kg
Hmotnost vnějších podvozků: 5250 kg
Hmotnost vnitřních podvozků: 4890 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,9 kN | 66,4 kN | 67,1 kN | 49,1 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová
Pulzní měnič: 4 pulzní měniče s IGBT SKiiP tranzistory s rekuperací
Statický měnič: SM 36.1 – 600V ss. » 3x400 V, 14 kW, 240 A + 600V ss. » 230 V, 2,5kW, 11A
Sběrač: Stemmann Fb800.25
Odpojovač/uzemňovač: 1PPAD51
Ventilační jednotka: KTV-1-15T
Klima kabiny řidiče: HVAC S78S
Spřáhlo: Skládací, mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s pražským typem hlavy
Typ a průměr kol: 666 mm s přítlačným kotoučem a pružnou vložkou GMT
Brzdy: Elektrohydraulická střadačová kotoučová brzda Dako K.P.T.010
Kolejnicová brzda FC63 70 kN, 40A, 102 kg (stupeň 1 - zadní podvozky; stupeň 2 - všechny podvozky)
Řadič: Dynamický 0-1500A
Stupně řadiče: Jízda: Dynamický (0-1500A), 7x brzda, 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 16x HLU3436 P/44-VA
Vstupní napětí motoru: ~392 V
Parametry motoru: Výkon: 46,6 kW
Otáčky: 196/706 ot./min.
Chlazení: směs voda+glykol
Motorventilátor: PM FC035-4DQ.2C.A7
3x230V
Motorventilátor pulzního měniče: 2x radiální RH25M-2DK.3B.1R

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
15 309 st 26.3. 15:1426.3. 18:51 9395
12 315 st 26.3. 6:1926.3. 9:34 9395
 4  307 út 25.3. 5:2325.3. 21:19 9395
 9  322 po 24.3. 15:2125.3. 0:11 9395
 5  313 st 19.3. 4:2719.3. 19:03 9395
 9  329 út 18.3. 15:3019.3. 0:51 9395*Z1
20 306 so 15.3. 4:5715.3. 22:27 9395
22 331 pá 14.3. 5:4914.3. 22:46 9395
 9  332 čt 13.3. 16:0113.3. 20:31 9395
12 320 čt 13.3. 5:4613.3. 8:54 9395
 9  313 st 12.3. 5:4412.3. 19:14 9395
 9  332 út 11.3. 16:0111.3. 20:31 9395
12 320 út 11.3. 5:4611.3. 8:54 9395
 9  306 po 10.3. 5:1710.3. 23:12 9395
 7  319 pá 7.3. 15:158.3. 0:24 9395
15 314 pá 7.3. 5:287.3. 9:23 9395
16 306 čt 6.3. 14:596.3. 23:56 9395
12 315 čt 6.3. 6:196.3. 9:34 9395
15 314 st 5.3. 15:545.3. 21:26 9395
15 314 st 5.3. 5:285.3. 9:23 9395
 9  306 út 4.3. 5:174.3. 23:12 9395
22 307 po 3.3. 5:143.3. 22:26 9395
10 306 ne 2.3. 9:033.3. 0:47 9395
16 303 pá 28.2. 5:5128.2. 21:06 9395
12 304 čt 27.2. 11:1528.2. 1:06 9395*Z2
*Z1 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9254
*Z2 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9431

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná námi, našimi spolupracovníky, či převzatá z oficiálních otevřených dat. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.