Jiný vůz:

Podrobnosti vozu 15Tf ev. č. 9395

Domovská vozovna: Motol

Typ vozu: 15Tf

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2016

Dodání: 9. 12. 2016

Výrobní číslo: 10353

Profil kol: PR-1

Dveře: Ultimate

Sedadla: Pino (plastová). Výrobce: Vogelsitze. Červená (RAL 3001), šedá (RAL 6500)

Označovače: Mikroelektronika Camel Combi

Centrální počítač OIS: Apex DT-04

Vnitřní informační systém: Bustec

Klimatizace kabiny: Bahoza HVAC S78S

Klimatizace salonu: FAIVELEY 9645500

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 800.25

Najeto: cca 142 499 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 33,416 m
Délka skříně samostatně: 31,4 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3450 mm
Vzdálenost čepů: 7750 mm » 1900 mm » 7700 mm » 1900 mm » 7750 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 450 mm / 350 mm (nízkopodlažní vstup)
Počet míst k sezení: 61
Počet míst ke stání: 223
Maximální obsaditelnost: 284 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících bez klimatizační jednotky: 43790 kg
Bez cestujících s klimatizační jednotkou: 44300 kg
Maximální zátěž: 63700 kg
Hmotnost vnějších podvozků: 5250 kg
Hmotnost vnitřních podvozků: 4890 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,9 kN | 66,4 kN | 67,1 kN | 49,1 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová
Pulzní měnič: 4 pulzní měniče s IGBT SKiiP tranzistory s rekuperací
Statický měnič: SM 36.1 – 600V ss. » 3x400 V, 14 kW, 240 A + 600V ss. » 230 V, 2,5kW, 11A
Sběrač: Stemmann Fb800.25
Odpojovač/uzemňovač: 1PPAD51
Ventilační jednotka: KTV-1-15T
Klima kabiny řidiče: HVAC S78S
Spřáhlo: Skládací, mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s pražským typem hlavy
Typ a průměr kol: 666 mm s přítlačným kotoučem a pružnou vložkou GMT
Brzdy: Elektrohydraulická střadačová kotoučová brzda Dako K.P.T.010
Kolejnicová brzda FC63 70 kN, 40A, 102 kg (stupeň 1 - střední podvozky; stupeň 2 - všechny podvozky)
Řadič: Dynamický 0-1500A
Stupně řadiče: Jízda: Dynamický (0-1500A), 7x brzda, 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 16x HLU3436 P/44-VA
Vstupní napětí motoru: ~392 V
Parametry motoru: Výkon: 46,6 kW
Otáčky: 196/706 ot./min.
Chlazení: směs voda+glykol
Motorventilátor: PM FC035-4DQ.2C.A7
3x230V
Motorventilátor pulzního měniče: 2x radiální RH25M-2DK.3B.1R

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
10 324 po 10.12. 15:2611.12. 1:24 9395
16 320 po 10.12. 6:1510.12. 9:17 9395
 9  319 pá 7.12. 7:357.12. 21:59 9395*Z
20 315 čt 6.12. 16:207.12. 1:13 9395*Z1
 7  307 čt 6.12. 5:166.12. 9:59 9395
15 307 st 5.12. 6:085.12. 21:14 9395
 7  303 út 4.12. 5:014.12. 23:08 9395
16 307 po 3.12. 14:183.12. 22:23 9395
12 312 po 3.12. 6:263.12. 9:56 9395
 5  312 pá 30.11. 4:4230.11. 19:56 9395
12 302 čt 29.11. 4:3929.11. 21:05 9395
16 318 st 28.11. 5:1029.11. 0:14 9395
20 312 út 27.11. 4:3127.11. 20:27 9395
 7  302 po 26.11. 4:4126.11. 21:07 9395
20 302 ne 25.11. 5:3126.11. 1:32 9395
 7  303 so 24.11. 7:3224.11. 22:16 9395
 7  302 pá 23.11. 4:4123.11. 21:07 9395
20 303 čt 22.11. 5:1223.11. 1:32 9395
 7  303 st 21.11. 5:0121.11. 23:08 9395
 5  316 út 20.11. 5:1320.11. 22:30 9395
15 307 po 19.11. 6:0819.11. 21:14 9395
16 305 so 17.11. 4:5017.11. 23:39 9395
16 316 pá 16.11. 14:5917.11. 0:14 9395
16 321 pá 16.11. 6:4516.11. 9:49 9395
20 310 čt 15.11. 6:1215.11. 10:00 9395*MU
*Z = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9369
*Z1 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8645+8669
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná v naší databázi. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.