Jiný vůz:

Informace o tramvaji 15T ev. č. 9394

Evidované celoplošné polepy:

 
 
 
Milka (od 7. 11. 2021 do současnosti)

Milka

Zobrazit ve větším rozlišení
 
 
 
Piráti a Starostové (od 6. 6. 2021 do 7. 11. 2021)

Piráti a Starostové

Zobrazit ve větším rozlišení

Domovská vozovna: Motol

Oficiální označení typu vozu: 15T

Neoficiální označení: 15Tf

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2016

Dodání: 6. 12. 2016

Výrobní číslo: 10352

Profil kol: K

Dveře: Ultimate

Sedadla: Pino (plastová). Výrobce: Vogelsitze. Červená (RAL 3001), šedá (RAL 6500)

Centrální počítač OIS: Apex DT-04

Vnitřní informační systém: Bustec

Klimatizace kabiny: Bahoza HVAC S78S

Klimatizace salonu: Bahoza KLMT 15002

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 800.25

Najeto: cca 312 236 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 33,416 m
Délka skříně samostatně: 31,4 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3450 mm
Vzdálenost čepů: 7750 mm » 1900 mm » 7700 mm » 1900 mm » 7750 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 450 mm / 350 mm (nízkopodlažní vstup)
Počet míst k sezení: 61
Počet míst ke stání: 223
Maximální obsaditelnost: 284 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících bez klimatizační jednotky: 43790 kg
Bez cestujících s klimatizační jednotkou: 44300 kg
Maximální zátěž: 63700 kg
Hmotnost vnějších podvozků: 5250 kg
Hmotnost vnitřních podvozků: 4890 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,9 kN | 66,4 kN | 67,1 kN | 49,1 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová
Pulzní měnič: 4 pulzní měniče s IGBT SKiiP tranzistory s rekuperací
Statický měnič: SM 36.1 – 600V ss. » 3x400 V, 14 kW, 240 A + 600V ss. » 230 V, 2,5kW, 11A
Sběrač: Stemmann Fb800.25
Odpojovač/uzemňovač: 1PPAD51
Ventilační jednotka: KTV-1-15T
Klima kabiny řidiče: HVAC S78S
Spřáhlo: Skládací, mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s pražským typem hlavy
Typ a průměr kol: 666 mm s přítlačným kotoučem a pružnou vložkou GMT
Brzdy: Elektrohydraulická střadačová kotoučová brzda Dako K.P.T.010
Kolejnicová brzda FC63 70 kN, 40A, 102 kg (stupeň 1 - zadní podvozky; stupeň 2 - všechny podvozky)
Řadič: Dynamický 0-1500A
Stupně řadiče: Jízda: Dynamický (0-1500A), 7x brzda, 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 16x HLU3436 P/44-VA
Vstupní napětí motoru: ~392 V
Parametry motoru: Výkon: 46,6 kW
Otáčky: 196/706 ot./min.
Chlazení: směs voda+glykol
Motorventilátor: PM FC035-4DQ.2C.A7
3x230V
Motorventilátor pulzního měniče: 2x radiální RH25M-2DK.3B.1R

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
 9  325 pá 3.12. 4:303.12. 19:55 9394
16 312 čt 2.12. 7:203.12. 0:17 9394
 4  308 st 1.12. 15:221.12. 19:07 9394
20 308 st 1.12. 6:211.12. 8:53 9394
20 302 út 30.11. 4:1330.11. 18:57 9394
 9  315 po 29.11. 5:5029.11. 23:52 9394
15 305 ne 28.11. 5:2828.11. 21:04 9394
15 307 so 27.11. 8:2327.11. 22:25 9394
 9  319 pá 26.11. 5:5626.11. 21:44 9394
15 503 čt 25.11. 15:3025.11. 16:25 9394*Z1
 9  315 st 24.11. 5:5024.11. 23:52 9394
12 311 út 23.11. 5:2023.11. 20:41 9394
 5  310 po 22.11. 6:0423.11. 0:16 9394
 9  313 pá 19.11. 5:4719.11. 19:07 9394
 9  329 čt 18.11. 15:5119.11. 0:52 9394
20 308 čt 18.11. 6:2118.11. 8:53 9394
 7  301 út 16.11. 4:2516.11. 20:42 9394
 9  321 po 15.11. 6:1216.11. 0:12 9394
6+15 312 ne 14.11. 9:2614.11. 11:50 9394*MU
20 301 so 13.11. 4:3314.11. 0:41 9394
 9  329 pá 12.11. 15:5113.11. 0:52 9394
 9  318 pá 12.11. 6:2212.11. 8:43 9394
 5  308 čt 11.11. 14:5011.11. 20:05 9394
16 309 čt 11.11. 5:2911.11. 9:41 9394
20 301 st 10.11. 5:5310.11. 21:04 9394
*Z1 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8266+8561
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.