Jiný vůz:

Informace o tramvaji 15T ev. č. 9394

Domovská vozovna: Motol

Oficiální označení typu vozu: 15T

Neoficiální označení: 15Tf

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2016

Dodání: 6. 12. 2016

Výrobní číslo: 10352

Profil kol: PR-1

Dveře: Ultimate

Sedadla: Pino (plastová). Výrobce: Vogelsitze. Červená (RAL 3001), šedá (RAL 6500)

Označovače: Mikroelektronika Camel Combi

Centrální počítač OIS: Apex DT-04

Vnitřní informační systém: Bustec

Klimatizace kabiny: Bahoza HVAC S78S

Klimatizace salonu: FAIVELEY 9645500

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 800.25

Najeto: cca 263 981 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 33,416 m
Délka skříně samostatně: 31,4 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3450 mm
Vzdálenost čepů: 7750 mm » 1900 mm » 7700 mm » 1900 mm » 7750 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 450 mm / 350 mm (nízkopodlažní vstup)
Počet míst k sezení: 61
Počet míst ke stání: 223
Maximální obsaditelnost: 284 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících bez klimatizační jednotky: 43790 kg
Bez cestujících s klimatizační jednotkou: 44300 kg
Maximální zátěž: 63700 kg
Hmotnost vnějších podvozků: 5250 kg
Hmotnost vnitřních podvozků: 4890 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,9 kN | 66,4 kN | 67,1 kN | 49,1 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová
Pulzní měnič: 4 pulzní měniče s IGBT SKiiP tranzistory s rekuperací
Statický měnič: SM 36.1 – 600V ss. » 3x400 V, 14 kW, 240 A + 600V ss. » 230 V, 2,5kW, 11A
Sběrač: Stemmann Fb800.25
Odpojovač/uzemňovač: 1PPAD51
Ventilační jednotka: KTV-1-15T
Klima kabiny řidiče: HVAC S78S
Spřáhlo: Skládací, mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s pražským typem hlavy
Typ a průměr kol: 666 mm s přítlačným kotoučem a pružnou vložkou GMT
Brzdy: Elektrohydraulická střadačová kotoučová brzda Dako K.P.T.010
Kolejnicová brzda FC63 70 kN, 40A, 102 kg (stupeň 1 - zadní podvozky; stupeň 2 - všechny podvozky)
Řadič: Dynamický 0-1500A
Stupně řadiče: Jízda: Dynamický (0-1500A), 7x brzda, 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 16x HLU3436 P/44-VA
Vstupní napětí motoru: ~392 V
Parametry motoru: Výkon: 46,6 kW
Otáčky: 196/706 ot./min.
Chlazení: směs voda+glykol
Motorventilátor: PM FC035-4DQ.2C.A7
3x230V
Motorventilátor pulzního měniče: 2x radiální RH25M-2DK.3B.1R

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
 7  310 út 29.9. 5:1729.9. 10:04 9394
 7  303 pá 25.9. 4:4325.9. 23:06 9394
 9  313 čt 24.9. 4:1325.9. 0:09 9394
12 302 st 23.9. 5:2623.9. 21:47 9394
 9  308 út 22.9. 6:1222.9. 20:42 9394
10 301 po 21.9. 21:2022.9. 1:04 9394*Z
 4  307 po 21.9. 6:1121.9. 9:58 9394
15 307 ne 20.9. 5:4120.9. 21:28 9394
 9  317 so 19.9. 5:3320.9. 0:59 9394
17 312 pá 18.9. 5:1919.9. 1:06 9394
22 304 čt 17.9. 5:2017.9. 22:22 9394
 7  302 st 16.9. 5:0016.9. 22:17 9394
16 306 út 15.9. 5:2715.9. 20:14 9394
 7  307 po 14.9. 6:5314.9. 20:39 9394
22 738 čt 10.9. 7:0810.9. 10:07 9394
25 718 út 8.9. 6:308.9. 10:33 9394
18 707 pá 4.9. 6:325.9. 0:47 9394
 1  715 čt 3.9. 6:483.9. 9:14 9394
20 707 st 2.9. 4:562.9. 19:43 9394
26 710 út 1.9. 5:292.9. 1:01 9394
 8  702 po 31.8. 5:551.9. 0:35 9394
 7  307 so 29.8. 4:4329.8. 21:15 9394
20 309 pá 28.8. 4:4329.8. 0:43 9394
 4  311 čt 27.8. 6:2028.8. 0:53 9394
 3  316 st 26.8. 4:0726.8. 10:04 9394
*Z = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9355

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.