Jiný vůz:

Informace o tramvaji 15T ev. č. 9394

Evidované celoplošné polepy:

 
 
 
Muzeum slivovice R. Jelínek (od 29. 5. 2022 do současnosti)

Muzeum slivovice R. Jelínek

Zobrazit ve větším rozlišení
 
 
 
Milka (verze Srdce) (od 6. 1. 2022 do 28. 5. 2022)

Milka (verze Srdce)

Zobrazit ve větším rozlišení
 
 
 
Milka (verze Mikuláš) (od 7. 11. 2021 do 5. 1. 2022)

Milka (verze Mikuláš)

Zobrazit ve větším rozlišení
 
 
 
Piráti a Starostové (od 6. 6. 2021 do 7. 11. 2021)

Piráti a Starostové

Zobrazit ve větším rozlišení

Domovská vozovna: Motol

Oficiální označení typu vozu: 15T

Neoficiální označení: 15Tf

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2016

Dodání: 6. 12. 2016

Výrobní číslo: 10352

Profil kol: K

Dveře: Ultimate

Sedadla: Pino (plastová). Výrobce: Vogelsitze. Červená (RAL 3001), šedá (RAL 6500)

Centrální počítač OIS: Apex DT-04

Vnitřní informační systém: Bustec

Klimatizace kabiny: Bahoza HVAC S78S

Klimatizace salonu: Bahoza KLMT 15002

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 800.25

Najeto: cca 348 086 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 33,416 m
Délka skříně samostatně: 31,4 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3450 mm
Vzdálenost čepů: 7750 mm » 1900 mm » 7700 mm » 1900 mm » 7750 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 450 mm / 350 mm (nízkopodlažní vstup)
Počet míst k sezení: 61
Počet míst ke stání: 223
Maximální obsaditelnost: 284 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících bez klimatizační jednotky: 43790 kg
Bez cestujících s klimatizační jednotkou: 44300 kg
Maximální zátěž: 63700 kg
Hmotnost vnějších podvozků: 5250 kg
Hmotnost vnitřních podvozků: 4890 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,9 kN | 66,4 kN | 67,1 kN | 49,1 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová
Pulzní měnič: 4 pulzní měniče s IGBT SKiiP tranzistory s rekuperací
Statický měnič: SM 36.1 – 600V ss. » 3x400 V, 14 kW, 240 A + 600V ss. » 230 V, 2,5kW, 11A
Sběrač: Stemmann Fb800.25
Odpojovač/uzemňovač: 1PPAD51
Ventilační jednotka: KTV-1-15T
Klima kabiny řidiče: HVAC S78S
Spřáhlo: Skládací, mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s pražským typem hlavy
Typ a průměr kol: 666 mm s přítlačným kotoučem a pružnou vložkou GMT
Brzdy: Elektrohydraulická střadačová kotoučová brzda Dako K.P.T.010
Kolejnicová brzda FC63 70 kN, 40A, 102 kg (stupeň 1 - zadní podvozky; stupeň 2 - všechny podvozky)
Řadič: Dynamický 0-1500A
Stupně řadiče: Jízda: Dynamický (0-1500A), 7x brzda, 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 16x HLU3436 P/44-VA
Vstupní napětí motoru: ~392 V
Parametry motoru: Výkon: 46,6 kW
Otáčky: 196/706 ot./min.
Chlazení: směs voda+glykol
Motorventilátor: PM FC035-4DQ.2C.A7
3x230V
Motorventilátor pulzního měniče: 2x radiální RH25M-2DK.3B.1R

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
 9  312 dnes 8:0326.6. 0:52 9394
 4  307 pá 24.6. 15:3924.6. 19:39 9394
20 308 pá 24.6. 6:2124.6. 8:53 9394
 9  322 čt 23.6. 15:2323.6. 19:47 9394
21 311 čt 23.6. 6:0523.6. 9:13 9394
 9  318 st 22.6. 15:0722.6. 19:33 9394
 4  306 st 22.6. 6:1022.6. 10:08 9394
10 301 út 21.6. 6:0321.6. 20:21 9394
 9  310 po 20.6. 7:3820.6. 18:57 9394
 4  301 pá 17.6. 14:5317.6. 18:52 9394
21 305 pá 17.6. 5:5517.6. 10:21 9394
 9  324 čt 16.6. 6:2517.6. 0:22 9394
 4  302 st 15.6. 14:5915.6. 18:59 9394
 4  302 st 15.6. 5:3315.6. 9:30 9394
 9  317 út 14.6. 5:5215.6. 0:02 9394
 7  303 po 13.6. 5:2213.6. 20:56 9394
36 306 ne 12.6. 9:2312.6. 21:56 9394
 7  301 so 11.6. 4:2611.6. 21:11 9394
20 309 pá 10.6. 5:0111.6. 1:01 9394
16 309 čt 9.6. 15:139.6. 23:56 9394
16 317 čt 9.6. 6:379.6. 9:09 9394
 4  307 st 8.6. 15:398.6. 19:39 9394
 4  304 st 8.6. 5:518.6. 9:51 9394
 9  326 út 7.6. 6:348.6. 0:32 9394
20 302 po 6.6. 4:126.6. 18:53 9394


Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.