Jiný vůz:

Informace o tramvaji 15T ev. č. 9394

Domovská vozovna: Motol

Oficiální označení typu vozu: 15T

Neoficiální označení: 15Tf

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2016

Dodání: 6. 12. 2016

Výrobní číslo: 10352

Profil kol: PR-1

Dveře: Ultimate

Sedadla: Pino (plastová). Výrobce: Vogelsitze. Červená (RAL 3001), šedá (RAL 6500)

Centrální počítač OIS: Apex DT-04

Vnitřní informační systém: Bustec

Klimatizace kabiny: Bahoza HVAC S78S

Klimatizace salonu: Bahoza KLMT 15002

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 800.25

Najeto: cca 273 026 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 33,416 m
Délka skříně samostatně: 31,4 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3450 mm
Vzdálenost čepů: 7750 mm » 1900 mm » 7700 mm » 1900 mm » 7750 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 450 mm / 350 mm (nízkopodlažní vstup)
Počet míst k sezení: 61
Počet míst ke stání: 223
Maximální obsaditelnost: 284 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících bez klimatizační jednotky: 43790 kg
Bez cestujících s klimatizační jednotkou: 44300 kg
Maximální zátěž: 63700 kg
Hmotnost vnějších podvozků: 5250 kg
Hmotnost vnitřních podvozků: 4890 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,9 kN | 66,4 kN | 67,1 kN | 49,1 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová
Pulzní měnič: 4 pulzní měniče s IGBT SKiiP tranzistory s rekuperací
Statický měnič: SM 36.1 – 600V ss. » 3x400 V, 14 kW, 240 A + 600V ss. » 230 V, 2,5kW, 11A
Sběrač: Stemmann Fb800.25
Odpojovač/uzemňovač: 1PPAD51
Ventilační jednotka: KTV-1-15T
Klima kabiny řidiče: HVAC S78S
Spřáhlo: Skládací, mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s pražským typem hlavy
Typ a průměr kol: 666 mm s přítlačným kotoučem a pružnou vložkou GMT
Brzdy: Elektrohydraulická střadačová kotoučová brzda Dako K.P.T.010
Kolejnicová brzda FC63 70 kN, 40A, 102 kg (stupeň 1 - zadní podvozky; stupeň 2 - všechny podvozky)
Řadič: Dynamický 0-1500A
Stupně řadiče: Jízda: Dynamický (0-1500A), 7x brzda, 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 16x HLU3436 P/44-VA
Vstupní napětí motoru: ~392 V
Parametry motoru: Výkon: 46,6 kW
Otáčky: 196/706 ot./min.
Chlazení: směs voda+glykol
Motorventilátor: PM FC035-4DQ.2C.A7
3x230V
Motorventilátor pulzního měniče: 2x radiální RH25M-2DK.3B.1R

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
 4  303 pá 23.4. 6:0323.4. 9:54 9394
15 311 čt 22.4. 5:3622.4. 22:00 9394
10 314 st 21.4. 5:2521.4. 21:06 9394
16 304 út 20.4. 5:2720.4. 22:33 9394
10 305 po 19.4. 4:1819.4. 22:24 9394
20 305 ne 18.4. 9:3018.4. 22:10 9394
20 305 so 17.4. 7:1017.4. 22:10 9394
16 310 pá 16.4. 6:1316.4. 21:08 9394
20 310 st 31.3. 5:1131.3. 16:10 9394*MU*1
14 304 út 30.3. 4:4130.3. 22:19 9394
36 301 po 29.3. 4:5029.3. 22:06 9394
36 302 ne 28.3. 4:1828.3. 22:33 9394
12 309 so 27.3. 6:1827.3. 23:19 9394
36 302 pá 26.3. 16:2826.3. 19:36 9394
36 306 čt 25.3. 4:5725.3. 22:44 9394
36 306 st 24.3. 4:5724.3. 22:44 9394
12 306 út 23.3. 5:0723.3. 22:00 9394
12 301 ne 21.3. 4:4221.3. 21:23 9394
20 301 so 20.3. 4:3220.3. 23:11 9394
 7  306 pá 19.3. 5:3519.3. 23:04 9394
36 304 čt 18.3. 9:2018.3. 20:53 9394*Z
 9  324 st 17.3. 17:1017.3. 19:46 9394*Z1
15 305 út 16.3. 6:0916.3. 20:57 9394
 5  315 po 15.3. 6:1515.3. 20:38 9394
15 303 ne 14.3. 9:4514.3. 22:00 9394
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události
*1 = nehoda s osobním vozidlem ve Svatovítské ZC
*Z = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9423
*Z1 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9341

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.