Jiný vůz:

Informace o tramvaji 15T ev. č. 9394

Evidované celoplošné polepy:

 
 
 
Muzeum slivovice R. Jelínek (od 29. 5. 2022 do současnosti)

Muzeum slivovice R. Jelínek

Zobrazit ve větším rozlišení
 
 
 
Milka (verze Srdce) (od 6. 1. 2022 do 28. 5. 2022)

Milka (verze Srdce)

Zobrazit ve větším rozlišení
 
 
 
Milka (verze Mikuláš) (od 7. 11. 2021 do 5. 1. 2022)

Milka (verze Mikuláš)

Zobrazit ve větším rozlišení
 
 
 
Piráti a Starostové (od 6. 6. 2021 do 7. 11. 2021)

Piráti a Starostové

Zobrazit ve větším rozlišení

Domovská vozovna: Motol

Oficiální označení typu vozu: 15T

Neoficiální označení: 15Tf

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2016

Dodání: 6. 12. 2016

Výrobní číslo: 10352

Profil kol: K

Dveře: Ultimate

Sedadla: Pino (plastová). Výrobce: Vogelsitze. Červená (RAL 3001), šedá (RAL 6500)

Centrální počítač OIS: Apex DT-04

Vnitřní informační systém: Bustec

Klimatizace kabiny: Bahoza HVAC S78S

Klimatizace salonu: Bahoza KLMT 15002

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 800.25

Najeto: cca 434 353 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 33,416 m
Délka skříně samostatně: 31,4 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3450 mm
Vzdálenost čepů: 7750 mm » 1900 mm » 7700 mm » 1900 mm » 7750 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 450 mm / 350 mm (nízkopodlažní vstup)
Počet míst k sezení: 61
Počet míst ke stání: 223
Maximální obsaditelnost: 284 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících bez klimatizační jednotky: 43790 kg
Bez cestujících s klimatizační jednotkou: 44300 kg
Maximální zátěž: 63700 kg
Hmotnost vnějších podvozků: 5250 kg
Hmotnost vnitřních podvozků: 4890 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,9 kN | 66,4 kN | 67,1 kN | 49,1 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová
Pulzní měnič: 4 pulzní měniče s IGBT SKiiP tranzistory s rekuperací
Statický měnič: SM 36.1 – 600V ss. » 3x400 V, 14 kW, 240 A + 600V ss. » 230 V, 2,5kW, 11A
Sběrač: Stemmann Fb800.25
Odpojovač/uzemňovač: 1PPAD51
Ventilační jednotka: KTV-1-15T
Klima kabiny řidiče: HVAC S78S
Spřáhlo: Skládací, mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s pražským typem hlavy
Typ a průměr kol: 666 mm s přítlačným kotoučem a pružnou vložkou GMT
Brzdy: Elektrohydraulická střadačová kotoučová brzda Dako K.P.T.010
Kolejnicová brzda FC63 70 kN, 40A, 102 kg (stupeň 1 - zadní podvozky; stupeň 2 - všechny podvozky)
Řadič: Dynamický 0-1500A
Stupně řadiče: Jízda: Dynamický (0-1500A), 7x brzda, 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 16x HLU3436 P/44-VA
Vstupní napětí motoru: ~392 V
Parametry motoru: Výkon: 46,6 kW
Otáčky: 196/706 ot./min.
Chlazení: směs voda+glykol
Motorventilátor: PM FC035-4DQ.2C.A7
3x230V
Motorventilátor pulzního měniče: 2x radiální RH25M-2DK.3B.1R

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
 9  312 pá 29.9. 5:4729.9. 19:10 9394
12 302 čt 28.9. 4:4528.9. 23:43 9394
12 302 st 27.9. 4:4527.9. 21:45 9394
30 320 út 26.9. 16:0027.9. 0:07 9394
12 306 út 26.9. 4:4026.9. 8:50 9394*MU
20 306 po 25.9. 4:1425.9. 23:52 9394
 3  301 ne 24.9. 4:3225.9. 0:40 9394
12+36 305 so 23.9. 4:5923.9. 23:35 9394
 4  305 pá 22.9. 15:2322.9. 19:12 9394
15 313 pá 22.9. 5:2422.9. 9:01 9394
15 311 čt 21.9. 7:3321.9. 20:09 9394
 9  306 st 20.9. 5:2020.9. 19:07 9394
30 313 út 19.9. 4:4319.9. 18:50 9394
30 322 po 18.9. 16:0819.9. 0:27 9394
 9  315 ne 17.9. 5:1018.9. 0:21 9394
 4  301 pá 15.9. 14:5015.9. 18:40 9394
16 317 pá 15.9. 5:1615.9. 9:46 9394
 9  317 čt 14.9. 5:5615.9. 0:01 9394
15 305 st 13.9. 6:3613.9. 19:10 9394
22 339 út 12.9. 5:1912.9. 20:31 9394
12 306 po 11.9. 4:4012.9. 1:08 9394
16 309 ne 10.9. 11:0011.9. 0:16 9394
15 306 so 9.9. 4:489.9. 20:20 9394
10 318 pá 8.9. 4:439.9. 0:06 9394
22 316 čt 7.9. 6:017.9. 23:09 9394
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.