Jiný vůz:

Podrobnosti vozu 15Tf ev. č. 9393

Domovská vozovna: Motol

Typ vozu: 15Tf

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2016

Dodání: 29. 11. 2016

Výrobní číslo: 10351

Profil kol: PR-1

Dveře: Ultimate

Sedadla: Pino (plastová). Výrobce: Vogelsitze. Červená (RAL 3001), šedá (RAL 6500)

Označovače: Mikroelektronika Camel Combi

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Vnitřní informační systém: Bustec

Klimatizace kabiny: Bahoza HVAC S78S

Klimatizace salonu: FAIVELEY 9645500

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 800.25

Najeto: cca 72 489 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 33,416 m
Délka skříně samostatně: 31,4 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3450 mm
Vzdálenost čepů: 7750 mm » 1900 mm » 7700 mm » 1900 mm » 7750 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 450 mm / 350 mm (nízkopodlažní vstup)
Počet míst k sezení: 61
Počet míst ke stání: 223
Maximální obsaditelnost: 284 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících bez klimatizační jednotky: 43790 kg
Bez cestujících s klimatizační jednotkou: 44300 kg
Maximální zátěž: 63700 kg
Hmotnost vnějších podvozků: 5250 kg
Hmotnost vnitřních podvozků: 4890 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,9 kN | 66,4 kN | 67,1 kN | 49,1 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová
Pulzní měnič: 4 pulzní měniče s IGBT SKiiP tranzistory s rekuperací
Statický měnič: SM 36.1 – 600V ss. » 3x400 V, 14 kW, 240 A + 600V ss. » 230 V, 2,5kW, 11A
Sběrač: Stemmann Fb800.25
Odpojovač/uzemňovač: 1PPAD51
Ventilační jednotka: KTV-1-15T
Klima kabiny řidiče: HVAC S78S
Spřáhlo: Skládací, mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s pražským typem hlavy
Typ a průměr kol: 666 mm s přítlačným kotoučem a pružnou vložkou GMT
Brzdy: Elektrohydraulická střadačová kotoučová brzda Dako K.P.T.010
Kolejnicová brzda FC63 70 kN, 40A, 102 kg (stupeň 1 - střední podvozky; stupeň 2 - všechny podvozky)
Řadič: Dynamický 0-1500A
Stupně řadiče: Jízda: Dynamický (0-1500A), 7x brzda, 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 16x HLU3436 P/44-VA
Vstupní napětí motoru: ~392 V
Parametry motoru: Výkon: 46,6 kW
Otáčky: 196/706 ot./min.
Chlazení: směs voda+glykol
Motorventilátor: PM FC035-4DQ.2C.A7
3x230V
Motorventilátor pulzního měniče: 2x radiální RH25M-2DK.3B.1R

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
9 316 po 22.1. 5:0923.1. 0:19 9393
9 312 ne 21.1. 7:4022.1. 0:39 9393
20 303 so 20.1. 4:3221.1. 0:32 9393
9 326 pá 19.1. 5:4020.1. 0:49 9393
16 316 čt 18.1. 16:1118.1. 18:43 9393
7 303 st 17.1. 6:1517.1. 21:53 9393
16 316 út 16.1. 16:1116.1. 18:43 9393
9 318 út 16.1. 6:1016.1. 8:43 9393
1+10 309 po 15.1. 4:4416.1. 1:14 9393
1+10 314 ne 14.1. 4:0915.1. 0:34 9393
15 307 pá 12.1. 4:3212.1. 21:38 9393
9 320 čt 11.1. 21:4012.1. 0:49 9393*Z
12 313 čt 11.1. 3:5711.1. 20:35 9393
1+10 306 po 8.1. 5:548.1. 19:49 9393
9 317 čt 4.1. 5:384.1. 19:53 9393
5 305 st 3.1. 4:073.1. 21:40 9393
5 308 út 2.1. 17:003.1. 0:38 9393*Z1
Zvl 331 út 2.1. 12:002.1. 13:00 9393
7 304 út 2.1. 5:402.1. 9:35 9393
20 306 po 1.1. 6:322.1. 0:32 9393
Rok 2017
12 301 ne 31.12. 6:3731.12. 22:59 9393
10 308 so 30.12. 7:0731.12. 1:04 9393
7 309 pá 29.12. 14:5529.12. 20:42 9393
10 305 pá 29.12. 6:3729.12. 10:16 9393
5 312 čt 28.12. 4:5428.12. 20:27 9393
*Z = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9407
*Z1 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9392

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná v naší databázi. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.