Jiný vůz:

Informace o tramvaji 15T ev. č. 9393

Domovská vozovna: Motol

Oficiální označení typu vozu: 15T

Neoficiální označení: 15Tf

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2016

Dodání: 29. 11. 2016

Výrobní číslo: 10351

Profil kol: K

Dveře: Ultimate

Sedadla: Pino (plastová). Výrobce: Vogelsitze. Červená (RAL 3001), šedá (RAL 6500)

Centrální počítač OIS: Apex DT-04

Vnitřní informační systém: Bustec

Klimatizace kabiny: Bahoza HVAC S78S

Klimatizace salonu: Bahoza KLMT 15002

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 800.25

Najeto: cca 369 685 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 33,416 m
Délka skříně samostatně: 31,4 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3450 mm
Vzdálenost čepů: 7750 mm » 1900 mm » 7700 mm » 1900 mm » 7750 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 450 mm / 350 mm (nízkopodlažní vstup)
Počet míst k sezení: 61
Počet míst ke stání: 223
Maximální obsaditelnost: 284 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících bez klimatizační jednotky: 43790 kg
Bez cestujících s klimatizační jednotkou: 44300 kg
Maximální zátěž: 63700 kg
Hmotnost vnějších podvozků: 5250 kg
Hmotnost vnitřních podvozků: 4890 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,9 kN | 66,4 kN | 67,1 kN | 49,1 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová
Pulzní měnič: 4 pulzní měniče s IGBT SKiiP tranzistory s rekuperací
Statický měnič: SM 36.1 – 600V ss. » 3x400 V, 14 kW, 240 A + 600V ss. » 230 V, 2,5kW, 11A
Sběrač: Stemmann Fb800.25
Odpojovač/uzemňovač: 1PPAD51
Ventilační jednotka: KTV-1-15T
Klima kabiny řidiče: HVAC S78S
Spřáhlo: Skládací, mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s pražským typem hlavy
Typ a průměr kol: 666 mm s přítlačným kotoučem a pružnou vložkou GMT
Brzdy: Elektrohydraulická střadačová kotoučová brzda Dako K.P.T.010
Kolejnicová brzda FC63 70 kN, 40A, 102 kg (stupeň 1 - zadní podvozky; stupeň 2 - všechny podvozky)
Řadič: Dynamický 0-1500A
Stupně řadiče: Jízda: Dynamický (0-1500A), 7x brzda, 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 16x HLU3436 P/44-VA
Vstupní napětí motoru: ~392 V
Parametry motoru: Výkon: 46,6 kW
Otáčky: 196/706 ot./min.
Chlazení: směs voda+glykol
Motorventilátor: PM FC035-4DQ.2C.A7
3x230V
Motorventilátor pulzního měniče: 2x radiální RH25M-2DK.3B.1R

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
 7  302 dnes 5:5824.3. 20:54 9393
17 326 čt 23.3. 6:0923.3. 20:34 9393
22 306 st 22.3. 5:0822.3. 20:18 9393
 9  329 út 21.3. 15:5122.3. 0:53 9393
 4  302 út 21.3. 5:3321.3. 9:31 9393
17 319 po 20.3. 5:3221.3. 0:50 9393
 9  317 ne 19.3. 5:0719.3. 21:06 9393
 9  317 so 18.3. 8:1018.3. 21:06 9393
 9  312 pá 17.3. 7:0218.3. 0:23 9393
 9  335 čt 16.3. 16:0316.3. 18:26 9393
10 316 čt 16.3. 5:1116.3. 9:59 9393
10 316 st 15.3. 15:4515.3. 22:54 9393
22 305 st 15.3. 6:2715.3. 9:16 9393
16 315 út 14.3. 16:2114.3. 18:44 9393
16 316 út 14.3. 6:3614.3. 9:03 9393
 9  326 po 13.3. 15:2713.3. 20:11 9393
16 316 po 13.3. 6:3613.3. 9:03 9393
 4  303 čt 9.3. 5:389.3. 8:00 9393*MU
22 311 st 8.3. 4:228.3. 18:52 9393
 9  301 út 7.3. 7:027.3. 23:04 9393
32 305 čt 23.2. 5:2323.2. 7:20 9393*MU
 7  312 st 22.2. 7:3022.2. 20:13 9393*Z1
 4  307 út 21.2. 15:3921.2. 19:59 9393
22 321 út 21.2. 6:0221.2. 8:52 9393
 9  319 po 20.2. 6:0520.2. 21:39 9393
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události
*Z1 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9345

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.