Jiný vůz:

Informace o tramvaji 15T ev. č. 9393

Domovská vozovna: Motol

Oficiální označení typu vozu: 15T

Neoficiální označení: 15Tf

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2016

Dodání: 29. 11. 2016

Výrobní číslo: 10351

Profil kol: PR-1

Dveře: Ultimate

Sedadla: Pino (plastová). Výrobce: Vogelsitze. Červená (RAL 3001), šedá (RAL 6500)

Centrální počítač OIS: Apex DT-04

Vnitřní informační systém: Bustec

Klimatizace kabiny: Bahoza HVAC S78S

Klimatizace salonu: FAIVELEY 9645500

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 800.25

Najeto: cca 263 680 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 33,416 m
Délka skříně samostatně: 31,4 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3450 mm
Vzdálenost čepů: 7750 mm » 1900 mm » 7700 mm » 1900 mm » 7750 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 450 mm / 350 mm (nízkopodlažní vstup)
Počet míst k sezení: 61
Počet míst ke stání: 223
Maximální obsaditelnost: 284 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících bez klimatizační jednotky: 43790 kg
Bez cestujících s klimatizační jednotkou: 44300 kg
Maximální zátěž: 63700 kg
Hmotnost vnějších podvozků: 5250 kg
Hmotnost vnitřních podvozků: 4890 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,9 kN | 66,4 kN | 67,1 kN | 49,1 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová
Pulzní měnič: 4 pulzní měniče s IGBT SKiiP tranzistory s rekuperací
Statický měnič: SM 36.1 – 600V ss. » 3x400 V, 14 kW, 240 A + 600V ss. » 230 V, 2,5kW, 11A
Sběrač: Stemmann Fb800.25
Odpojovač/uzemňovač: 1PPAD51
Ventilační jednotka: KTV-1-15T
Klima kabiny řidiče: HVAC S78S
Spřáhlo: Skládací, mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s pražským typem hlavy
Typ a průměr kol: 666 mm s přítlačným kotoučem a pružnou vložkou GMT
Brzdy: Elektrohydraulická střadačová kotoučová brzda Dako K.P.T.010
Kolejnicová brzda FC63 70 kN, 40A, 102 kg (stupeň 1 - zadní podvozky; stupeň 2 - všechny podvozky)
Řadič: Dynamický 0-1500A
Stupně řadiče: Jízda: Dynamický (0-1500A), 7x brzda, 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 16x HLU3436 P/44-VA
Vstupní napětí motoru: ~392 V
Parametry motoru: Výkon: 46,6 kW
Otáčky: 196/706 ot./min.
Chlazení: směs voda+glykol
Motorventilátor: PM FC035-4DQ.2C.A7
3x230V
Motorventilátor pulzního měniče: 2x radiální RH25M-2DK.3B.1R

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
12 308 pá 27.11. 5:3427.11. 20:09 9393
10 305 čt 26.11. 4:1826.11. 22:25 9393
 3  315 st 25.11. 14:4225.11. 20:45 9393
 3  315 út 24.11. 5:5624.11. 9:31 9393
 4  303 po 23.11. 15:4823.11. 19:25 9393
 4  304 po 23.11. 6:0423.11. 9:44 9393
 4  302 pá 20.11. 15:3820.11. 19:15 9393
 4  301 pá 20.11. 5:3520.11. 9:14 9393
 5  310 čt 19.11. 4:0719.11. 21:48 9393
20 303 st 18.11. 4:1418.11. 22:50 9393
10 304 út 17.11. 10:0417.11. 22:24 9393
 5  303 po 16.11. 4:5816.11. 20:38 9393
 5  301 ne 15.11. 8:3715.11. 20:58 9393
 5  303 so 14.11. 6:5714.11. 21:28 9393
12 304 pá 13.11. 4:5913.11. 21:40 9393
 5  303 čt 12.11. 4:5812.11. 20:38 9393
12 306 st 11.11. 5:0811.11. 22:00 9393
15 311 út 10.11. 5:3610.11. 19:59 9393
20 305 po 9.11. 7:459.11. 21:13 9393*Z
10 309 pá 6.11. 4:576.11. 23:05 9393
 5  310 čt 5.11. 4:075.11. 21:48 9393
12 311 st 4.11. 4:564.11. 22:58 9393
 9  312 út 3.11. 4:133.11. 21:12 9393
10 310 po 2.11. 5:052.11. 23:26 9393
 3  315 pá 30.10. 14:4230.10. 20:32 9393
*Z = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9252

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.