Jiný vůz:

Informace o tramvaji 15T ev. č. 9393

Domovská vozovna: Motol

Oficiální označení typu vozu: 15T

Neoficiální označení: 15Tf

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2016

Dodání: 29. 11. 2016

Výrobní číslo: 10351

Profil kol: K

Dveře: Ultimate

Sedadla: Pino (plastová). Výrobce: Vogelsitze. Červená (RAL 3001), šedá (RAL 6500)

Centrální počítač OIS: Apex DT-04

Vnitřní informační systém: Bustec

Klimatizace kabiny: Bahoza HVAC S78S

Klimatizace salonu: Bahoza KLMT 15002

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 800.25

Najeto: cca 294 370 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 33,416 m
Délka skříně samostatně: 31,4 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3450 mm
Vzdálenost čepů: 7750 mm » 1900 mm » 7700 mm » 1900 mm » 7750 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 450 mm / 350 mm (nízkopodlažní vstup)
Počet míst k sezení: 61
Počet míst ke stání: 223
Maximální obsaditelnost: 284 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících bez klimatizační jednotky: 43790 kg
Bez cestujících s klimatizační jednotkou: 44300 kg
Maximální zátěž: 63700 kg
Hmotnost vnějších podvozků: 5250 kg
Hmotnost vnitřních podvozků: 4890 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,9 kN | 66,4 kN | 67,1 kN | 49,1 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová
Pulzní měnič: 4 pulzní měniče s IGBT SKiiP tranzistory s rekuperací
Statický měnič: SM 36.1 – 600V ss. » 3x400 V, 14 kW, 240 A + 600V ss. » 230 V, 2,5kW, 11A
Sběrač: Stemmann Fb800.25
Odpojovač/uzemňovač: 1PPAD51
Ventilační jednotka: KTV-1-15T
Klima kabiny řidiče: HVAC S78S
Spřáhlo: Skládací, mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s pražským typem hlavy
Typ a průměr kol: 666 mm s přítlačným kotoučem a pružnou vložkou GMT
Brzdy: Elektrohydraulická střadačová kotoučová brzda Dako K.P.T.010
Kolejnicová brzda FC63 70 kN, 40A, 102 kg (stupeň 1 - zadní podvozky; stupeň 2 - všechny podvozky)
Řadič: Dynamický 0-1500A
Stupně řadiče: Jízda: Dynamický (0-1500A), 7x brzda, 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 16x HLU3436 P/44-VA
Vstupní napětí motoru: ~392 V
Parametry motoru: Výkon: 46,6 kW
Otáčky: 196/706 ot./min.
Chlazení: směs voda+glykol
Motorventilátor: PM FC035-4DQ.2C.A7
3x230V
Motorventilátor pulzního měniče: 2x radiální RH25M-2DK.3B.1R

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
16 312 pá 3.12. 7:203.12. 14:15 9393*MU*1
 9  325 čt 2.12. 10:502.12. 19:55 9393*Z1
 9  804 st 1.12. 9:301.12. 10:45 9393*Z2
 4  306 út 30.11. 15:0830.11. 18:52 9393
12 305 út 30.11. 6:2730.11. 9:05 9393
20 306 po 29.11. 4:4730.11. 0:10 9393
10 309 ne 28.11. 5:0329.11. 0:26 9393
22 305 so 27.11. 7:4127.11. 23:07 9393
 9  321 pá 26.11. 6:1227.11. 0:12 9393
 4  305 čt 25.11. 15:2225.11. 19:22 9393
 9  325 út 23.11. 17:3023.11. 19:55 9393*Z3
 7  303 po 22.11. 4:4522.11. 10:30 9393*MU*2
12 305 ne 21.11. 10:2822.11. 1:10 9393
 9  305 so 20.11. 4:4920.11. 21:44 9393
 9  301 pá 19.11. 7:0219.11. 22:54 9393
 9  325 čt 18.11. 4:3018.11. 19:55 9393
22 312 st 17.11. 7:0418.11. 0:48 9393
15 308 út 16.11. 7:1016.11. 18:47 9393
 9  332 po 15.11. 16:0315.11. 18:52 9393
 4  307 po 15.11. 6:2315.11. 8:42 9393
 9  305 ne 14.11. 4:3015.11. 0:02 9393
16 303 so 13.11. 8:4414.11. 0:17 9393
12 303 pá 12.11. 6:1412.11. 21:41 9393
 9  307 čt 11.11. 5:2111.11. 18:47 9393
 9  324 st 10.11. 6:2611.11. 0:22 9393
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události
*1 = dopravní nehoda před zast. Kavalírka DC
*Z1 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8462+8463
*Z2 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9436
*Z3 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8456+8454
*2 = dopravní nehoda na Průběžně DC

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.