Jiný vůz:

Informace o tramvaji 15T ev. č. 9393

Domovská vozovna: Motol

Oficiální označení typu vozu: 15T

Neoficiální označení: 15Tf

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2016

Dodání: 29. 11. 2016

Výrobní číslo: 10351

Profil kol: PR-1

Dveře: Ultimate

Sedadla: Pino (plastová). Výrobce: Vogelsitze. Červená (RAL 3001), šedá (RAL 6500)

Označovače: Mikroelektronika Camel Combi

Centrální počítač OIS: Apex DT-04

Vnitřní informační systém: Bustec

Klimatizace kabiny: Bahoza HVAC S78S

Klimatizace salonu: FAIVELEY 9645500

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 800.25

Najeto: cca 252 895 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 33,416 m
Délka skříně samostatně: 31,4 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3450 mm
Vzdálenost čepů: 7750 mm » 1900 mm » 7700 mm » 1900 mm » 7750 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 450 mm / 350 mm (nízkopodlažní vstup)
Počet míst k sezení: 61
Počet míst ke stání: 223
Maximální obsaditelnost: 284 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících bez klimatizační jednotky: 43790 kg
Bez cestujících s klimatizační jednotkou: 44300 kg
Maximální zátěž: 63700 kg
Hmotnost vnějších podvozků: 5250 kg
Hmotnost vnitřních podvozků: 4890 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,9 kN | 66,4 kN | 67,1 kN | 49,1 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová
Pulzní měnič: 4 pulzní měniče s IGBT SKiiP tranzistory s rekuperací
Statický měnič: SM 36.1 – 600V ss. » 3x400 V, 14 kW, 240 A + 600V ss. » 230 V, 2,5kW, 11A
Sběrač: Stemmann Fb800.25
Odpojovač/uzemňovač: 1PPAD51
Ventilační jednotka: KTV-1-15T
Klima kabiny řidiče: HVAC S78S
Spřáhlo: Skládací, mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s pražským typem hlavy
Typ a průměr kol: 666 mm s přítlačným kotoučem a pružnou vložkou GMT
Brzdy: Elektrohydraulická střadačová kotoučová brzda Dako K.P.T.010
Kolejnicová brzda FC63 70 kN, 40A, 102 kg (stupeň 1 - zadní podvozky; stupeň 2 - všechny podvozky)
Řadič: Dynamický 0-1500A
Stupně řadiče: Jízda: Dynamický (0-1500A), 7x brzda, 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 16x HLU3436 P/44-VA
Vstupní napětí motoru: ~392 V
Parametry motoru: Výkon: 46,6 kW
Otáčky: 196/706 ot./min.
Chlazení: směs voda+glykol
Motorventilátor: PM FC035-4DQ.2C.A7
3x230V
Motorventilátor pulzního měniče: 2x radiální RH25M-2DK.3B.1R

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
26 702 čt 10.9. 6:3710.9. 20:38 9393
22 708 st 9.9. 4:409.9. 19:53 9393
26 704 út 8.9. 6:508.9. 23:46 9393
22 739 po 7.9. 6:357.9. 9:27 9393
22 707 pá 4.9. 4:254.9. 19:43 9393
22 713 čt 3.9. 5:333.9. 20:33 9393
22 718 st 2.9. 17:453.9. 4:39 9393*Z
20 707 út 1.9. 4:561.9. 19:43 9393
22 707 po 31.8. 4:2531.8. 19:43 9393
 9  317 so 29.8. 5:3330.8. 0:59 9393
 9  328 pá 28.8. 6:2828.8. 21:05 9393
 7  303 čt 27.8. 4:4627.8. 19:50 9393
 4  315 st 26.8. 6:2927.8. 1:04 9393
 4  307 út 25.8. 6:0125.8. 9:38 9393
12 301 po 24.8. 4:3724.8. 20:08 9393
 4  308 ne 23.8. 10:1223.8. 23:53 9393
 3  301 so 22.8. 4:4722.8. 13:30 9393*MU
20 304 pá 21.8. 7:0622.8. 1:03 9393
 7  303 čt 20.8. 4:4620.8. 19:50 9393
20 304 st 19.8. 7:0620.8. 1:03 9393
 9  323 út 18.8. 15:5018.8. 20:38 9393*Z1
 7  371 út 18.8. 9:0018.8. 14:00 9393*1
 9  312 po 17.8. 5:0917.8. 20:26 9393
 4  302 ne 16.8. 5:1017.8. 0:24 9393
 4  307 so 15.8. 4:1815.8. 23:53 9393
*Z = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9398
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události
*Z1 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8466+8467
*1 = posílení provozu linky 7 během nehody tramvaje a autobusu v Radlické ul.

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.