Jiný vůz:

Informace o tramvaji 15T ev. č. 9393

Domovská vozovna: Motol

Typ vozu: 15Tf

Oficiální označení typu vozu: 15T

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2016

Dodání: 29. 11. 2016

Výrobní číslo: 10351

Profil kol: PR-1

Dveře: Ultimate

Sedadla: Pino (plastová). Výrobce: Vogelsitze. Červená (RAL 3001), šedá (RAL 6500)

Označovače: Mikroelektronika Camel Combi

Centrální počítač OIS: Apex DT-04

Vnitřní informační systém: Bustec

Klimatizace kabiny: Bahoza HVAC S78S

Klimatizace salonu: FAIVELEY 9645500

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 800.25

Najeto: cca 198 207 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 33,416 m
Délka skříně samostatně: 31,4 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3450 mm
Vzdálenost čepů: 7750 mm » 1900 mm » 7700 mm » 1900 mm » 7750 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 450 mm / 350 mm (nízkopodlažní vstup)
Počet míst k sezení: 61
Počet míst ke stání: 223
Maximální obsaditelnost: 284 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících bez klimatizační jednotky: 43790 kg
Bez cestujících s klimatizační jednotkou: 44300 kg
Maximální zátěž: 63700 kg
Hmotnost vnějších podvozků: 5250 kg
Hmotnost vnitřních podvozků: 4890 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,9 kN | 66,4 kN | 67,1 kN | 49,1 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová
Pulzní měnič: 4 pulzní měniče s IGBT SKiiP tranzistory s rekuperací
Statický měnič: SM 36.1 – 600V ss. » 3x400 V, 14 kW, 240 A + 600V ss. » 230 V, 2,5kW, 11A
Sběrač: Stemmann Fb800.25
Odpojovač/uzemňovač: 1PPAD51
Ventilační jednotka: KTV-1-15T
Klima kabiny řidiče: HVAC S78S
Spřáhlo: Skládací, mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s pražským typem hlavy
Typ a průměr kol: 666 mm s přítlačným kotoučem a pružnou vložkou GMT
Brzdy: Elektrohydraulická střadačová kotoučová brzda Dako K.P.T.010
Kolejnicová brzda FC63 70 kN, 40A, 102 kg (stupeň 1 - střední podvozky; stupeň 2 - všechny podvozky)
Řadič: Dynamický 0-1500A
Stupně řadiče: Jízda: Dynamický (0-1500A), 7x brzda, 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 16x HLU3436 P/44-VA
Vstupní napětí motoru: ~392 V
Parametry motoru: Výkon: 46,6 kW
Otáčky: 196/706 ot./min.
Chlazení: směs voda+glykol
Motorventilátor: PM FC035-4DQ.2C.A7
3x230V
Motorventilátor pulzního měniče: 2x radiální RH25M-2DK.3B.1R

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
 9  325 út 19.11. 15:2119.11. 20:07 9393
 9  329 út 19.11. 4:4319.11. 9:19 9393
20 306 po 18.11. 13:1018.11. 23:20 9393*Z
12 313 po 18.11. 5:0118.11. 10:24 9393
15 306 ne 17.11. 9:2117.11. 21:14 9393
10 304 so 16.11. 4:5816.11. 23:24 9393
12 314 pá 15.11. 4:3716.11. 1:23 9393
10 303 čt 14.11. 6:0614.11. 22:54 9393
15 311 st 13.11. 6:4213.11. 18:03 9393
10 303 út 12.11. 6:0612.11. 22:54 9393
16 305 po 11.11. 5:4311.11. 19:30 9393
 9  325 pá 8.11. 15:218.11. 20:07 9393
16 314 pá 8.11. 7:028.11. 10:05 9393
 9  303 čt 7.11. 6:197.11. 18:33 9393
 9  334 st 6.11. 15:576.11. 20:30 9393
16 307 st 6.11. 5:556.11. 9:01 9393
20 309 út 5.11. 4:116.11. 0:33 9393
 9  301 po 4.11. 4:134.11. 18:28 9393
20 309 ne 3.11. 11:004.11. 0:30 9393*Z1
 5  312 út 29.10. 4:5629.10. 10:40 9393*MU
10 312 po 28.10. 9:4729.10. 1:04 9393
 9  310 ne 27.10. 4:3327.10. 21:30 9393
20 303 so 26.10. 4:0727.10. 0:57 9393
 9  312 pá 25.10. 4:5325.10. 21:30 9393
10 318 čt 24.10. 14:3725.10. 0:44 9393
*Z = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9391
*Z1 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9330
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.