Jiný vůz:

Informace o tramvaji 15T ev. č. 9392

Domovská vozovna: Motol

Typ vozu: 15Tf

Oficiální označení typu vozu: 15T

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2016

Dodání: 23. 11. 2016

Výrobní číslo: 10350

Profil kol: PR-1

Dveře: Ultimate

Sedadla: Pino (plastová). Výrobce: Vogelsitze. Červená (RAL 3001), šedá (RAL 6500)

Označovače: Mikroelektronika Camel Combi

Centrální počítač OIS: Apex DT-04

Vnitřní informační systém: Bustec

Klimatizace kabiny: Bahoza HVAC S78S

Klimatizace salonu: FAIVELEY 9645500

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 800.25

Najeto: cca 175 084 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 33,416 m
Délka skříně samostatně: 31,4 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3450 mm
Vzdálenost čepů: 7750 mm » 1900 mm » 7700 mm » 1900 mm » 7750 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 450 mm / 350 mm (nízkopodlažní vstup)
Počet míst k sezení: 61
Počet míst ke stání: 223
Maximální obsaditelnost: 284 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících bez klimatizační jednotky: 43790 kg
Bez cestujících s klimatizační jednotkou: 44300 kg
Maximální zátěž: 63700 kg
Hmotnost vnějších podvozků: 5250 kg
Hmotnost vnitřních podvozků: 4890 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,9 kN | 66,4 kN | 67,1 kN | 49,1 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová
Pulzní měnič: 4 pulzní měniče s IGBT SKiiP tranzistory s rekuperací
Statický měnič: SM 36.1 – 600V ss. » 3x400 V, 14 kW, 240 A + 600V ss. » 230 V, 2,5kW, 11A
Sběrač: Stemmann Fb800.25
Odpojovač/uzemňovač: 1PPAD51
Ventilační jednotka: KTV-1-15T
Klima kabiny řidiče: HVAC S78S
Spřáhlo: Skládací, mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s pražským typem hlavy
Typ a průměr kol: 666 mm s přítlačným kotoučem a pružnou vložkou GMT
Brzdy: Elektrohydraulická střadačová kotoučová brzda Dako K.P.T.010
Kolejnicová brzda FC63 70 kN, 40A, 102 kg (stupeň 1 - střední podvozky; stupeň 2 - všechny podvozky)
Řadič: Dynamický 0-1500A
Stupně řadiče: Jízda: Dynamický (0-1500A), 7x brzda, 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 16x HLU3436 P/44-VA
Vstupní napětí motoru: ~392 V
Parametry motoru: Výkon: 46,6 kW
Otáčky: 196/706 ot./min.
Chlazení: směs voda+glykol
Motorventilátor: PM FC035-4DQ.2C.A7
3x230V
Motorventilátor pulzního měniče: 2x radiální RH25M-2DK.3B.1R

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
 9  316 po 18.11. 5:0919.11. 0:19 9392
 9  307 ne 17.11. 4:1317.11. 23:41 9392
 9  316 so 16.11. 7:2117.11. 0:39 9392
16 319 pá 15.11. 5:2716.11. 0:34 9392
 5  312 čt 14.11. 4:2615.11. 0:40 9392
 9  312 st 13.11. 4:5313.11. 21:30 9392
 9  324 út 12.11. 5:3613.11. 0:39 9392
16 314 po 11.11. 15:1511.11. 23:34 9392
16 314 po 11.11. 7:0211.11. 10:05 9392
10 311 ne 10.11. 5:5811.11. 0:44 9392
16 320 pá 8.11. 6:158.11. 9:17 9392
 7  301 čt 7.11. 4:227.11. 23:07 9392
 7  301 st 6.11. 4:226.11. 23:04 9392
10 303 út 5.11. 6:065.11. 22:54 9392
10 308 po 4.11. 6:434.11. 20:15 9392
16 321 pá 1.11. 16:111.11. 18:45 9392
 9  827 pá 1.11. 10:201.11. 12:00 9392*Z
16 306 út 29.10. 5:5230.10. 0:54 9392
 9  308 pá 25.10. 6:3925.10. 18:53 9392
20 301 čt 24.10. 5:3224.10. 21:57 9392
 9  324 st 23.10. 5:3624.10. 0:39 9392
 9  330 út 22.10. 5:5123.10. 1:09 9392
 9  308 po 21.10. 6:3921.10. 18:53 9392
 7  311 pá 18.10. 6:0018.10. 22:31 9392
16 314 čt 17.10. 15:1517.10. 23:34 9392
*Z = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9437

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.