Jiný vůz:

Informace o tramvaji 15T ev. č. 9392

Domovská vozovna: Motol

Aktuální vozovna: Vokovice (od 22.11.2020)

Oficiální označení typu vozu: 15T

Neoficiální označení: 15Tf

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2016

Dodání: 23. 11. 2016

Výrobní číslo: 10350

Profil kol: K

Dveře: Ultimate

Sedadla: Pino (plastová). Výrobce: Vogelsitze. Červená (RAL 3001), šedá (RAL 6500)

Centrální počítač OIS: Apex DT-04

Vnitřní informační systém: Bustec

Klimatizace kabiny: Bahoza HVAC S78S

Klimatizace salonu: Bahoza KLMT 15002

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 800.25

Najeto: cca 264 023 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 33,416 m
Délka skříně samostatně: 31,4 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3450 mm
Vzdálenost čepů: 7750 mm » 1900 mm » 7700 mm » 1900 mm » 7750 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 450 mm / 350 mm (nízkopodlažní vstup)
Počet míst k sezení: 61
Počet míst ke stání: 223
Maximální obsaditelnost: 284 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících bez klimatizační jednotky: 43790 kg
Bez cestujících s klimatizační jednotkou: 44300 kg
Maximální zátěž: 63700 kg
Hmotnost vnějších podvozků: 5250 kg
Hmotnost vnitřních podvozků: 4890 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,9 kN | 66,4 kN | 67,1 kN | 49,1 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová
Pulzní měnič: 4 pulzní měniče s IGBT SKiiP tranzistory s rekuperací
Statický měnič: SM 36.1 – 600V ss. » 3x400 V, 14 kW, 240 A + 600V ss. » 230 V, 2,5kW, 11A
Sběrač: Stemmann Fb800.25
Odpojovač/uzemňovač: 1PPAD51
Ventilační jednotka: KTV-1-15T
Klima kabiny řidiče: HVAC S78S
Spřáhlo: Skládací, mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s pražským typem hlavy
Typ a průměr kol: 666 mm s přítlačným kotoučem a pružnou vložkou GMT
Brzdy: Elektrohydraulická střadačová kotoučová brzda Dako K.P.T.010
Kolejnicová brzda FC63 70 kN, 40A, 102 kg (stupeň 1 - zadní podvozky; stupeň 2 - všechny podvozky)
Řadič: Dynamický 0-1500A
Stupně řadiče: Jízda: Dynamický (0-1500A), 7x brzda, 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 16x HLU3436 P/44-VA
Vstupní napětí motoru: ~392 V
Parametry motoru: Výkon: 46,6 kW
Otáčky: 196/706 ot./min.
Chlazení: směs voda+glykol
Motorventilátor: PM FC035-4DQ.2C.A7
3x230V
Motorventilátor pulzního měniče: 2x radiální RH25M-2DK.3B.1R

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
22 704 út 27.4. 4:2527.4. 22:48 9392
26 702 po 26.4. 4:2426.4. 23:21 9392
25 703 ne 25.4. 4:4125.4. 23:01 9392
20 704 so 24.4. 4:3324.4. 22:23 9392
 8  707 pá 23.4. 4:4823.4. 19:40 9392
26 710 čt 22.4. 5:3022.4. 22:22 9392
 8  702 st 21.4. 6:0121.4. 22:54 9392
 8  707 po 19.4. 4:4819.4. 19:40 9392
 8  710 pá 16.4. 5:2116.4. 22:19 9392
25 706 čt 15.4. 4:0115.4. 19:54 9392
25 715 st 14.4. 5:0214.4. 23:21 9392
 8  710 út 13.4. 5:2113.4. 22:19 9392
25 704 po 12.4. 5:4212.4. 21:40 9392
 1  702 ne 11.4. 4:2911.4. 23:00 9392
22 703 so 10.4. 10:3010.4. 23:30 9392*Z
26 707 čt 8.4. 7:508.4. 21:45 9392*Z1
22 717 út 6.4. 6:276.4. 21:59 9392
 8  707 čt 1.4. 4:481.4. 19:40 9392
18 705 po 29.3. 5:2929.3. 9:10 9392*MU*1
 1  708 pá 26.3. 5:0126.3. 20:00 9392
25 704 čt 25.3. 5:4225.3. 21:40 9392
26 715 st 24.3. 6:0924.3. 20:08 9392
 1  708 út 23.3. 5:0123.3. 11:30 9392*MU
 1  706 po 22.3. 4:4222.3. 23:20 9392
18 704 ne 21.3. 4:3821.3. 23:05 9392
*Z = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9309
*Z1 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9277
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události
*1 = poškození vozu vandalem

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.