Jiný vůz:

Informace o tramvaji 15T ev. č. 9392

Evidované celoplošné polepy:

 
 
 
Plakatov.cz (od 13. 11. 2022 do současnosti)

Plakatov.cz

Zobrazit ve větším rozlišení
 
 
 
Quantcom (od 30. 1. 2022 do 12. 11. 2022)

Quantcom

Zobrazit ve větším rozlišení

Domovská vozovna: Motol

Oficiální označení typu vozu: 15T

Neoficiální označení: 15Tf

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2016

Dodání: 23. 11. 2016

Výrobní číslo: 10350

Profil kol: K

Dveře: Ultimate

Sedadla: Pino (plastová). Výrobce: Vogelsitze. Červená (RAL 3001), šedá (RAL 6500)

Centrální počítač OIS: Apex DT-04

Vnitřní informační systém: Bustec

Klimatizace kabiny: Bahoza HVAC S78S

Klimatizace salonu: Bahoza KLMT 15002

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 800.25

Najeto: cca 350 723 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 33,416 m
Délka skříně samostatně: 31,4 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3450 mm
Vzdálenost čepů: 7750 mm » 1900 mm » 7700 mm » 1900 mm » 7750 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 450 mm / 350 mm (nízkopodlažní vstup)
Počet míst k sezení: 61
Počet míst ke stání: 223
Maximální obsaditelnost: 284 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících bez klimatizační jednotky: 43790 kg
Bez cestujících s klimatizační jednotkou: 44300 kg
Maximální zátěž: 63700 kg
Hmotnost vnějších podvozků: 5250 kg
Hmotnost vnitřních podvozků: 4890 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,9 kN | 66,4 kN | 67,1 kN | 49,1 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová
Pulzní měnič: 4 pulzní měniče s IGBT SKiiP tranzistory s rekuperací
Statický měnič: SM 36.1 – 600V ss. » 3x400 V, 14 kW, 240 A + 600V ss. » 230 V, 2,5kW, 11A
Sběrač: Stemmann Fb800.25
Odpojovač/uzemňovač: 1PPAD51
Ventilační jednotka: KTV-1-15T
Klima kabiny řidiče: HVAC S78S
Spřáhlo: Skládací, mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s pražským typem hlavy
Typ a průměr kol: 666 mm s přítlačným kotoučem a pružnou vložkou GMT
Brzdy: Elektrohydraulická střadačová kotoučová brzda Dako K.P.T.010
Kolejnicová brzda FC63 70 kN, 40A, 102 kg (stupeň 1 - zadní podvozky; stupeň 2 - všechny podvozky)
Řadič: Dynamický 0-1500A
Stupně řadiče: Jízda: Dynamický (0-1500A), 7x brzda, 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 16x HLU3436 P/44-VA
Vstupní napětí motoru: ~392 V
Parametry motoru: Výkon: 46,6 kW
Otáčky: 196/706 ot./min.
Chlazení: směs voda+glykol
Motorventilátor: PM FC035-4DQ.2C.A7
3x230V
Motorventilátor pulzního měniče: 2x radiální RH25M-2DK.3B.1R

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
 7  302 út 6.12. 5:536.12. 20:54 9392
 9  315 po 5.12. 5:505.12. 23:53 9392
22 303 ne 4.12. 8:015.12. 0:43 9392
9+15 311 so 3.12. 4:463.12. 22:39 9392
9+15 334 pá 2.12. 6:593.12. 0:26 9392
9+26 307 čt 1.12. 4:271.12. 21:14 9392
9+15 327 st 30.11. 15:161.12. 0:54 9392
9+15 331 st 30.11. 6:4330.11. 9:31 9392
9+26 305 po 28.11. 6:0628.11. 8:51 9392
9+15 319 ne 27.11. 11:0827.11. 22:06 9392
 4  304 pá 25.11. 18:4525.11. 19:15 9392*Z1
12+14 315 pá 25.11. 4:3825.11. 14:00 9392*MU
20 306 čt 24.11. 4:4725.11. 0:01 9392
16 302 st 23.11. 5:4823.11. 23:59 9392
 7  304 út 22.11. 14:2322.11. 20:54 9392
 9  314 út 22.11. 6:1122.11. 8:30 9392
 9  314 po 21.11. 14:5121.11. 23:44 9392
 9  314 po 21.11. 6:1121.11. 8:30 9392
 9  305 ne 20.11. 4:2821.11. 0:03 9392
20 302 so 19.11. 4:5220.11. 0:41 9392
12+14 309 pá 18.11. 4:4119.11. 0:51 9392
12+14 307 čt 17.11. 4:4118.11. 0:31 9392
 9  326 st 16.11. 6:3417.11. 0:33 9392
 9  310 út 15.11. 7:3715.11. 18:56 9392
16 315 po 14.11. 16:2114.11. 18:44 9392
*Z1 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8381+8382
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.