Jiný vůz:

Informace o tramvaji 15T ev. č. 9392

Domovská vozovna: Motol

Aktuální vozovna: Vokovice (od 22.11.2020)

Oficiální označení typu vozu: 15T

Neoficiální označení: 15Tf

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2016

Dodání: 23. 11. 2016

Výrobní číslo: 10350

Profil kol: PR-1

Dveře: Ultimate

Sedadla: Pino (plastová). Výrobce: Vogelsitze. Červená (RAL 3001), šedá (RAL 6500)

Centrální počítač OIS: Apex DT-04

Vnitřní informační systém: Bustec

Klimatizace kabiny: Bahoza HVAC S78S

Klimatizace salonu: Bahoza KLMT 15002

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 800.25

Najeto: cca 254 363 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 33,416 m
Délka skříně samostatně: 31,4 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3450 mm
Vzdálenost čepů: 7750 mm » 1900 mm » 7700 mm » 1900 mm » 7750 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 450 mm / 350 mm (nízkopodlažní vstup)
Počet míst k sezení: 61
Počet míst ke stání: 223
Maximální obsaditelnost: 284 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících bez klimatizační jednotky: 43790 kg
Bez cestujících s klimatizační jednotkou: 44300 kg
Maximální zátěž: 63700 kg
Hmotnost vnějších podvozků: 5250 kg
Hmotnost vnitřních podvozků: 4890 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,9 kN | 66,4 kN | 67,1 kN | 49,1 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová
Pulzní měnič: 4 pulzní měniče s IGBT SKiiP tranzistory s rekuperací
Statický měnič: SM 36.1 – 600V ss. » 3x400 V, 14 kW, 240 A + 600V ss. » 230 V, 2,5kW, 11A
Sběrač: Stemmann Fb800.25
Odpojovač/uzemňovač: 1PPAD51
Ventilační jednotka: KTV-1-15T
Klima kabiny řidiče: HVAC S78S
Spřáhlo: Skládací, mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s pražským typem hlavy
Typ a průměr kol: 666 mm s přítlačným kotoučem a pružnou vložkou GMT
Brzdy: Elektrohydraulická střadačová kotoučová brzda Dako K.P.T.010
Kolejnicová brzda FC63 70 kN, 40A, 102 kg (stupeň 1 - zadní podvozky; stupeň 2 - všechny podvozky)
Řadič: Dynamický 0-1500A
Stupně řadiče: Jízda: Dynamický (0-1500A), 7x brzda, 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 16x HLU3436 P/44-VA
Vstupní napětí motoru: ~392 V
Parametry motoru: Výkon: 46,6 kW
Otáčky: 196/706 ot./min.
Chlazení: směs voda+glykol
Motorventilátor: PM FC035-4DQ.2C.A7
3x230V
Motorventilátor pulzního měniče: 2x radiální RH25M-2DK.3B.1R

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
 8  704 so 27.2. 4:4827.2. 21:41 9392
30+35 732 čt 4.2. 4:284.2. 22:03 9392
25 702 st 3.2. 5:233.2. 23:42 9392
26 713 út 2.2. 5:522.2. 23:01 9392
 8  704 ne 31.1. 4:4831.1. 21:41 9392
26 703 so 30.1. 4:2430.1. 21:45 9392
25 702 pá 29.1. 5:2329.1. 23:42 9392
22 702 čt 28.1. 5:2928.1. 21:18 9392
22 726 st 27.1. 4:4027.1. 22:56 9392
20 713 út 26.1. 5:1026.1. 22:43 9392
22 709 po 25.1. 6:3825.1. 22:31 9392
26 709 ne 24.1. 4:2424.1. 21:45 9392
 1  706 so 23.1. 4:2923.1. 20:46 9392
25 702 pá 22.1. 5:2322.1. 23:42 9392
20 701 čt 21.1. 5:2221.1. 20:46 9392
25 711 st 20.1. 4:3820.1. 20:39 9392
18 707 út 19.1. 6:1719.1. 23:06 9392
22 715 ne 17.1. 4:0517.1. 22:56 9392
22 718 so 16.1. 7:3416.1. 23:31 9392
25 715 pá 15.1. 5:0215.1. 23:22 9392
22 705 čt 14.1. 4:4014.1. 22:31 9392
26 713 st 13.1. 5:5213.1. 23:01 9392
25 702 út 12.1. 5:2312.1. 21:39 9392
18 707 po 11.1. 6:1711.1. 23:06 9392
25 702 pá 8.1. 5:238.1. 21:39 9392


Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.