Domovská vozovna: Motol
Oficiální označení typu vozu: 15T
Neoficiální označení: 15Tf
Nízkopodlažní: ANO
Výrobce: Škoda Transportation, a.s.
Rok výroby: 2016
Dodání: 23. 11. 2016
Výrobní číslo: 10350
Profil kol: K
Dveře: Ultimate
Sedadla: Pino (plastová). Výrobce: Vogelsitze. Červená (RAL 3001), šedá (RAL 6500)
Centrální počítač OIS: Apex DT-04
Vnitřní informační systém: Bustec
Klimatizace kabiny: Bahoza HVAC S78S
Klimatizace salonu: Bahoza KLMT 15002
Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 800.25
Najeto: cca 472 531 km
Rozměry: |
Celková délka včetně spřáhel: 33,416 m Délka skříně samostatně: 31,4 m Šířka: 2460 mm Výška: 3450 mm Vzdálenost čepů: 7750 mm » 1900 mm » 7700 mm » 1900 mm » 7750 mm Rozvor náprav: 1900 mm Výška podlahy nad temenem kolejnice: 450 mm / 350 mm (nízkopodlažní vstup) |
Počet míst k sezení: | 61 |
Počet míst ke stání: | 223 |
Maximální obsaditelnost: | 284 osob (při 8 osobách na m2) |
Hmotnost: |
Bez cestujících bez klimatizační jednotky: 43790 kg Bez cestujících s klimatizační jednotkou: 44300 kg Maximální zátěž: 63700 kg Hmotnost vnějších podvozků: 5250 kg Hmotnost vnitřních podvozků: 4890 kg |
Zatížení na nápravu: |
Prázdný: 51,9 kN | 66,4 kN | 67,1 kN | 49,1 kN Maximální zátěž: 74 kN |
Regulace: | Polovodičová |
Pulzní měnič: | 4 pulzní měniče s IGBT SKiiP tranzistory s rekuperací |
Statický měnič: | SM 36.1 – 600V ss. » 3x400 V, 14 kW, 240 A + 600V ss. » 230 V, 2,5kW, 11A |
Sběrač: | Stemmann Fb800.25 |
Odpojovač/uzemňovač: | 1PPAD51 |
Ventilační jednotka: | KTV-1-15T |
Klima kabiny řidiče: | HVAC S78S |
Spřáhlo: | Skládací, mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s pražským typem hlavy |
Typ a průměr kol: | 666 mm s přítlačným kotoučem a pružnou vložkou GMT |
Brzdy: |
Elektrohydraulická střadačová kotoučová brzda Dako K.P.T.010 Kolejnicová brzda FC63 70 kN, 40A, 102 kg (stupeň 1 - zadní podvozky; stupeň 2 - všechny podvozky) |
Řadič: | Dynamický 0-1500A |
Stupně řadiče: | Jízda: Dynamický (0-1500A), 7x brzda, 2x kolejnicová brzda |
Trakční motor: | 16x HLU3436 P/44-VA |
Vstupní napětí motoru: | ~392 V |
Parametry motoru: |
Výkon: 46,6 kW Otáčky: 196/706 ot./min. Chlazení: směs voda+glykol |
Motorventilátor: |
PM FC035-4DQ.2C.A7 3x230V |
Motorventilátor pulzního měniče: | 2x radiální RH25M-2DK.3B.1R |
Linka | Pořadí | Od | Do | Souprava | ||
7 | 308 | dnes 6:07 | 21.11. 22:32 | 9392 | ||
22 | 329 | st 20.11. 5:32 | 20.11. 19:43 | 9392 | ||
7 | 317 | út 19.11. 4:45 | 19.11. 20:44 | 9392 | ||
16 | 306 | po 18.11. 14:59 | 18.11. 23:56 | 9392 | ||
16 | 306 | po 18.11. 6:59 | 18.11. 9:27 | 9392 | ||
7 | 305 | pá 15.11. 5:45 | 15.11. 19:23 | 9392 | ||
4 | 308 | čt 14.11. 14:58 | 14.11. 21:09 | 9392 | ||
16 | 109 | čt 14.11. 13:10 | 14.11. 14:00 | 9392*Z1 | ||
15 | 309 | čt 14.11. 6:58 | 14.11. 8:43 | 9392 | ||
16 | 315 | st 13.11. 7:28 | 13.11. 18:37 | 9392 | ||
15 | 303 | út 12.11. 4:49 | 12.11. 18:03 | 9392 | ||
16 | 306 | po 11.11. 14:59 | 11.11. 23:56 | 9392 | ||
16 | 305 | po 11.11. 6:45 | 11.11. 9:11 | 9392 | ||
10 | 319 | pá 8.11. 4:43 | 8.11. 18:42 | 9392 | ||
12 | 306 | čt 7.11. 4:47 | 8.11. 0:29 | 9392 | ||
20 | 314 | st 6.11. 4:37 | 6.11. 23:38 | 9392 | ||
9 | 316 | út 5.11. 5:50 | 5.11. 23:52 | 9392 | ||
15 | 312 | po 4.11. 6:22 | 4.11. 21:12 | 9392 | ||
9 | 318 | so 2.11. 4:50 | 3.11. 0:42 | 9392 | ||
9 | 306 | pá 1.11. 5:17 | 1.11. 23:12 | 9392 | ||
7 | 317 | čt 31.10. 12:40 | 31.10. 20:44 | 9392*Z2 | ||
7 | 305 | čt 31.10. 5:45 | 31.10. 8:50 | 9392*MU | ||
16 | 304 | st 30.10. 14:43 | 30.10. 19:15 | 9392*MU | ||
7 | 313 | st 30.10. 6:43 | 30.10. 10:22 | 9392 | ||
3+9 | 313 | čt 19.9. 4:20 | 19.9. 8:57 | 9392 |