Jiný vůz:

Informace o tramvaji 15T ev. č. 9392

Domovská vozovna: Motol

Typ vozu: 15Tf

Oficiální označení typu vozu: 15T

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2016

Dodání: 23. 11. 2016

Výrobní číslo: 10350

Profil kol: PR-1

Dveře: Ultimate

Sedadla: Pino (plastová). Výrobce: Vogelsitze. Červená (RAL 3001), šedá (RAL 6500)

Označovače: Mikroelektronika Camel Combi

Centrální počítač OIS: Apex DT-04

Vnitřní informační systém: Bustec

Klimatizace kabiny: Bahoza HVAC S78S

Klimatizace salonu: FAIVELEY 9645500

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 800.25

Najeto: cca 161 029 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 33,416 m
Délka skříně samostatně: 31,4 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3450 mm
Vzdálenost čepů: 7750 mm » 1900 mm » 7700 mm » 1900 mm » 7750 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 450 mm / 350 mm (nízkopodlažní vstup)
Počet míst k sezení: 61
Počet míst ke stání: 223
Maximální obsaditelnost: 284 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících bez klimatizační jednotky: 43790 kg
Bez cestujících s klimatizační jednotkou: 44300 kg
Maximální zátěž: 63700 kg
Hmotnost vnějších podvozků: 5250 kg
Hmotnost vnitřních podvozků: 4890 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,9 kN | 66,4 kN | 67,1 kN | 49,1 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová
Pulzní měnič: 4 pulzní měniče s IGBT SKiiP tranzistory s rekuperací
Statický měnič: SM 36.1 – 600V ss. » 3x400 V, 14 kW, 240 A + 600V ss. » 230 V, 2,5kW, 11A
Sběrač: Stemmann Fb800.25
Odpojovač/uzemňovač: 1PPAD51
Ventilační jednotka: KTV-1-15T
Klima kabiny řidiče: HVAC S78S
Spřáhlo: Skládací, mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s pražským typem hlavy
Typ a průměr kol: 666 mm s přítlačným kotoučem a pružnou vložkou GMT
Brzdy: Elektrohydraulická střadačová kotoučová brzda Dako K.P.T.010
Kolejnicová brzda FC63 70 kN, 40A, 102 kg (stupeň 1 - střední podvozky; stupeň 2 - všechny podvozky)
Řadič: Dynamický 0-1500A
Stupně řadiče: Jízda: Dynamický (0-1500A), 7x brzda, 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 16x HLU3436 P/44-VA
Vstupní napětí motoru: ~392 V
Parametry motoru: Výkon: 46,6 kW
Otáčky: 196/706 ot./min.
Chlazení: směs voda+glykol
Motorventilátor: PM FC035-4DQ.2C.A7
3x230V
Motorventilátor pulzního měniče: 2x radiální RH25M-2DK.3B.1R

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
20 305 ne 25.8. 4:3926.8. 1:05 9392
10 308 so 24.8. 7:0725.8. 1:04 9392
 7  304 pá 23.8. 4:2523.8. 20:58 9392
20 304 čt 22.8. 5:1923.8. 1:05 9392
17 322 st 21.8. 5:4922.8. 1:06 9392
 3  309 út 20.8. 5:0121.8. 0:57 9392
10 305 po 19.8. 14:2020.8. 0:04 9392
16 301 po 19.8. 5:1019.8. 10:10 9392
20 302 ne 18.8. 9:0319.8. 0:45 9392
 3  308 pá 16.8. 6:2016.8. 10:04 9392
16 308 čt 15.8. 5:5715.8. 18:30 9392
 3  302 út 13.8. 4:4713.8. 19:41 9392
17 303 po 12.8. 5:3413.8. 0:54 9392
 7  307 ne 11.8. 4:4511.8. 23:04 9392
 9  320 út 6.8. 15:207.8. 0:49 9392
16 316 út 6.8. 6:546.8. 9:35 9392
 9  305 po 5.8. 4:425.8. 21:07 9392
12 305 ne 4.8. 8:535.8. 0:35 9392
 9  315 so 3.8. 5:134.8. 0:29 9392
 9  309 pá 2.8. 5:023.8. 0:09 9392
 9  319 čt 1.8. 5:412.8. 0:39 9392
 9  317 st 31.7. 5:3631.7. 19:53 9392
15 306 út 30.7. 9:2530.7. 19:16 9392*Z
15 101 čt 25.7. 4:5225.7. 20:38 9392
24 106 st 24.7. 6:0624.7. 19:39 9392
*Z = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9352

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.