Jiný vůz:

Informace o tramvaji 15T ev. č. 9391

Domovská vozovna: Motol

Typ vozu: 15Tf

Oficiální označení typu vozu: 15T

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2016

Dodání: 21. 11. 2016

Výrobní číslo: 10349

Profil kol: PR-1

Dveře: Ultimate

Sedadla: Pino (plastová). Výrobce: Vogelsitze. Červená (RAL 3001), šedá (RAL 6500)

Označovače: Mikroelektronika Camel Combi

Centrální počítač OIS: Apex DT-04

Vnitřní informační systém: Bustec

Klimatizace kabiny: Bahoza HVAC S78S

Klimatizace salonu: FAIVELEY 9645500

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 800.25

Poznámka: Vůz pokřtěn jménem vynálezce Františka Křižíka

Najeto: cca 174 474 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 33,416 m
Délka skříně samostatně: 31,4 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3450 mm
Vzdálenost čepů: 7750 mm » 1900 mm » 7700 mm » 1900 mm » 7750 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 450 mm / 350 mm (nízkopodlažní vstup)
Počet míst k sezení: 61
Počet míst ke stání: 223
Maximální obsaditelnost: 284 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících bez klimatizační jednotky: 43790 kg
Bez cestujících s klimatizační jednotkou: 44300 kg
Maximální zátěž: 63700 kg
Hmotnost vnějších podvozků: 5250 kg
Hmotnost vnitřních podvozků: 4890 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,9 kN | 66,4 kN | 67,1 kN | 49,1 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová
Pulzní měnič: 4 pulzní měniče s IGBT SKiiP tranzistory s rekuperací
Statický měnič: SM 36.1 – 600V ss. » 3x400 V, 14 kW, 240 A + 600V ss. » 230 V, 2,5kW, 11A
Sběrač: Stemmann Fb800.25
Odpojovač/uzemňovač: 1PPAD51
Ventilační jednotka: KTV-1-15T
Klima kabiny řidiče: HVAC S78S
Spřáhlo: Skládací, mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s pražským typem hlavy
Typ a průměr kol: 666 mm s přítlačným kotoučem a pružnou vložkou GMT
Brzdy: Elektrohydraulická střadačová kotoučová brzda Dako K.P.T.010
Kolejnicová brzda FC63 70 kN, 40A, 102 kg (stupeň 1 - střední podvozky; stupeň 2 - všechny podvozky)
Řadič: Dynamický 0-1500A
Stupně řadiče: Jízda: Dynamický (0-1500A), 7x brzda, 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 16x HLU3436 P/44-VA
Vstupní napětí motoru: ~392 V
Parametry motoru: Výkon: 46,6 kW
Otáčky: 196/706 ot./min.
Chlazení: směs voda+glykol
Motorventilátor: PM FC035-4DQ.2C.A7
3x230V
Motorventilátor pulzního měniče: 2x radiální RH25M-2DK.3B.1R

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
12 312 út 12.11. 6:2612.11. 9:56 9391
 9  301 po 11.11. 4:1311.11. 18:28 9391
10 302 ne 10.11. 4:1811.11. 1:24 9391
17 308 so 9.11. 5:5010.11. 1:04 9391
16 319 pá 8.11. 5:279.11. 0:34 9391
 5  105 čt 7.11. 15:307.11. 16:50 9391*Z
 7  307 čt 7.11. 5:167.11. 9:59 9391
20 312 st 6.11. 4:316.11. 20:27 9391
 9  324 út 5.11. 5:366.11. 0:39 9391
 5  301 po 4.11. 5:114.11. 22:30 9391
 7  307 ne 3.11. 4:423.11. 23:07 9391
12 310 so 2.11. 4:373.11. 0:47 9391
 9  321 pá 1.11. 5:212.11. 0:29 9391
16 305 čt 31.10. 11:3031.10. 19:30 9391*Z1
15 305 st 30.10. 5:5630.10. 9:41 9391
16 318 út 1.10. 5:102.10. 0:14 9391
 9  330 čt 26.9. 5:5126.9. 18:00 9391*MU
16 307 st 25.9. 14:1825.9. 22:23 9391
20 307 st 25.9. 4:5125.9. 10:19 9391
20 304 út 24.9. 4:0725.9. 0:37 9391
20 307 po 23.9. 14:5223.9. 20:27 9391
10 318 po 23.9. 5:4623.9. 9:26 9391
 9  314 ne 22.9. 7:2222.9. 21:59 9391
 7  307 so 21.9. 4:4321.9. 21:13 9391
 5  312 pá 20.9. 4:5620.9. 23:06 9391
*Z = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9092
*Z1 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9343
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.