Jiný vůz:

Informace o tramvaji 15T ev. č. 9391

Domovská vozovna: Motol

Oficiální označení typu vozu: 15T

Neoficiální označení: 15Tf

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2016

Dodání: 21. 11. 2016

Výrobní číslo: 10349

Profil kol: K

Dveře: Ultimate

Sedadla: Pino (plastová). Výrobce: Vogelsitze. Červená (RAL 3001), šedá (RAL 6500)

Centrální počítač OIS: Apex DT-04

Vnitřní informační systém: Bustec

Klimatizace kabiny: Bahoza HVAC S78S

Klimatizace salonu: Bahoza KLMT 15002

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 800.25

Najeto: cca 317 053 km

Další poznámky:

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 33,416 m
Délka skříně samostatně: 31,4 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3450 mm
Vzdálenost čepů: 7750 mm » 1900 mm » 7700 mm » 1900 mm » 7750 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 450 mm / 350 mm (nízkopodlažní vstup)
Počet míst k sezení: 61
Počet míst ke stání: 223
Maximální obsaditelnost: 284 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících bez klimatizační jednotky: 43790 kg
Bez cestujících s klimatizační jednotkou: 44300 kg
Maximální zátěž: 63700 kg
Hmotnost vnějších podvozků: 5250 kg
Hmotnost vnitřních podvozků: 4890 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,9 kN | 66,4 kN | 67,1 kN | 49,1 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová
Pulzní měnič: 4 pulzní měniče s IGBT SKiiP tranzistory s rekuperací
Statický měnič: SM 36.1 – 600V ss. » 3x400 V, 14 kW, 240 A + 600V ss. » 230 V, 2,5kW, 11A
Sběrač: Stemmann Fb800.25
Odpojovač/uzemňovač: 1PPAD51
Ventilační jednotka: KTV-1-15T
Klima kabiny řidiče: HVAC S78S
Spřáhlo: Skládací, mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s pražským typem hlavy
Typ a průměr kol: 666 mm s přítlačným kotoučem a pružnou vložkou GMT
Brzdy: Elektrohydraulická střadačová kotoučová brzda Dako K.P.T.010
Kolejnicová brzda FC63 70 kN, 40A, 102 kg (stupeň 1 - zadní podvozky; stupeň 2 - všechny podvozky)
Řadič: Dynamický 0-1500A
Stupně řadiče: Jízda: Dynamický (0-1500A), 7x brzda, 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 16x HLU3436 P/44-VA
Vstupní napětí motoru: ~392 V
Parametry motoru: Výkon: 46,6 kW
Otáčky: 196/706 ot./min.
Chlazení: směs voda+glykol
Motorventilátor: PM FC035-4DQ.2C.A7
3x230V
Motorventilátor pulzního měniče: 2x radiální RH25M-2DK.3B.1R

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
 7  304 dnes 4:267.12. 21:09 9391
12+14 310 út 6.12. 4:427.12. 1:11 9391
20 308 po 5.12. 15:256.12. 0:41 9391
12+14 305 po 5.12. 6:385.12. 10:00 9391
 1  302 ne 4.12. 4:364.12. 21:57 9391
12+14 309 so 3.12. 8:244.12. 0:51 9391
9+15 322 pá 2.12. 14:362.12. 21:23 9391
 4  305 pá 2.12. 6:002.12. 9:59 9391
9+26 303 čt 1.12. 15:071.12. 20:25 9391
10 316 čt 1.12. 5:111.12. 9:59 9391
 7  304 st 30.11. 14:2330.11. 20:54 9391
 4  305 st 30.11. 6:0030.11. 9:59 9391
10 311 út 29.11. 15:0430.11. 0:09 9391
 4  301 út 29.11. 7:0629.11. 9:22 9391
16 315 pá 25.11. 16:2125.11. 18:44 9391
 4  303 pá 25.11. 5:3825.11. 9:38 9391
 9  319 čt 24.11. 6:0524.11. 21:39 9391
 4  301 st 23.11. 14:5323.11. 18:50 9391
 9  329 st 23.11. 6:5723.11. 9:34 9391
12+14 321 út 22.11. 15:0622.11. 20:42 9391
 9  329 út 22.11. 6:5722.11. 9:14 9391
15 313 po 21.11. 15:0221.11. 18:29 9391
 9  318 po 21.11. 6:2121.11. 8:42 9391
16 303 ne 20.11. 11:0020.11. 23:19 9391*Z1
 9  320 pá 18.11. 6:1319.11. 0:13 9391
*Z1 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9361

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.