Jiný vůz:

Informace o tramvaji 15T ev. č. 9391

Domovská vozovna: Motol

Oficiální označení typu vozu: 15T

Neoficiální označení: 15Tf

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2016

Dodání: 21. 11. 2016

Výrobní číslo: 10349

Profil kol: K

Dveře: Ultimate

Sedadla: Pino (plastová). Výrobce: Vogelsitze. Červená (RAL 3001), šedá (RAL 6500)

Centrální počítač OIS: Apex DT-04

Vnitřní informační systém: Bustec

Klimatizace kabiny: Bahoza HVAC S78S

Klimatizace salonu: Bahoza KLMT 15002

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 800.25

Najeto: cca 363 848 km

Další poznámky:

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 33,416 m
Délka skříně samostatně: 31,4 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3450 mm
Vzdálenost čepů: 7750 mm » 1900 mm » 7700 mm » 1900 mm » 7750 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 450 mm / 350 mm (nízkopodlažní vstup)
Počet míst k sezení: 61
Počet míst ke stání: 223
Maximální obsaditelnost: 284 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících bez klimatizační jednotky: 43790 kg
Bez cestujících s klimatizační jednotkou: 44300 kg
Maximální zátěž: 63700 kg
Hmotnost vnějších podvozků: 5250 kg
Hmotnost vnitřních podvozků: 4890 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,9 kN | 66,4 kN | 67,1 kN | 49,1 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová
Pulzní měnič: 4 pulzní měniče s IGBT SKiiP tranzistory s rekuperací
Statický měnič: SM 36.1 – 600V ss. » 3x400 V, 14 kW, 240 A + 600V ss. » 230 V, 2,5kW, 11A
Sběrač: Stemmann Fb800.25
Odpojovač/uzemňovač: 1PPAD51
Ventilační jednotka: KTV-1-15T
Klima kabiny řidiče: HVAC S78S
Spřáhlo: Skládací, mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s pražským typem hlavy
Typ a průměr kol: 666 mm s přítlačným kotoučem a pružnou vložkou GMT
Brzdy: Elektrohydraulická střadačová kotoučová brzda Dako K.P.T.010
Kolejnicová brzda FC63 70 kN, 40A, 102 kg (stupeň 1 - zadní podvozky; stupeň 2 - všechny podvozky)
Řadič: Dynamický 0-1500A
Stupně řadiče: Jízda: Dynamický (0-1500A), 7x brzda, 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 16x HLU3436 P/44-VA
Vstupní napětí motoru: ~392 V
Parametry motoru: Výkon: 46,6 kW
Otáčky: 196/706 ot./min.
Chlazení: směs voda+glykol
Motorventilátor: PM FC035-4DQ.2C.A7
3x230V
Motorventilátor pulzního měniče: 2x radiální RH25M-2DK.3B.1R

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
 9  321 dnes 6:4021.9. 9:00 9391
 4  306 st 20.9. 15:3020.9. 19:20 9391
15 313 st 20.9. 5:2420.9. 9:01 9391
15 309 út 19.9. 5:0819.9. 21:50 9391
30 317 po 18.9. 5:1519.9. 0:17 9391
20 307 ne 17.9. 6:1417.9. 22:24 9391
15 302 pá 15.9. 6:0715.9. 20:35 9391
10 304 čt 14.9. 5:2714.9. 22:00 9391
15 312 st 13.9. 5:3913.9. 20:20 9391
10 308 út 12.9. 5:4612.9. 19:42 9391
 7  314 po 11.9. 5:5911.9. 23:01 9391
15 309 pá 8.9. 5:088.9. 21:50 9391
22 317 čt 7.9. 6:127.9. 20:23 9391
 9  331 st 6.9. 7:036.9. 18:22 9391
 9  316 út 5.9. 5:535.9. 19:26 9391
10 315 po 4.9. 6:424.9. 20:32 9391
15 303 ne 3.9. 5:283.9. 21:35 9391
 9  313 so 2.9. 4:502.9. 21:44 9391
 9  311 pá 1.9. 6:362.9. 0:52 9391
 9  306 st 30.8. 17:2030.8. 19:52 9391*Z1
20 304 ne 27.8. 4:5427.8. 13:20 9391*MU
16 304 so 26.8. 5:1626.8. 22:56 9391
 7  308 pá 25.8. 5:5425.8. 22:22 9391
15 304 čt 24.8. 5:2424.8. 20:00 9391
15 305 st 23.8. 5:3923.8. 21:50 9391
*Z1 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9375
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.