Jiný vůz:

Podrobnosti vozu 15Tf ev. č. 9391

Domovská vozovna: Motol

Typ vozu: 15Tf

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2016

Dodání: 21. 11. 2016

Výrobní číslo: 10349

Profil kol: PR-1

Dveře: Ultimate

Sedadla: Pino (plastová). Výrobce: Vogelsitze. Červená (RAL 3001), šedá (RAL 6500)

Označovače: Mikroelektronika Camel Combi

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Vnitřní informační systém: Bustec

Klimatizace kabiny: Bahoza HVAC S78S

Klimatizace salonu: FAIVELEY 9645500

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 800.25

Poznámka: Vůz pokřtěn jménem vynálezce Františka Křižíka

Najeto: cca 124 566 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 33,416 m
Délka skříně samostatně: 31,4 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3450 mm
Vzdálenost čepů: 7750 mm » 1900 mm » 7700 mm » 1900 mm » 7750 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 450 mm / 350 mm (nízkopodlažní vstup)
Počet míst k sezení: 61
Počet míst ke stání: 223
Maximální obsaditelnost: 284 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících bez klimatizační jednotky: 43790 kg
Bez cestujících s klimatizační jednotkou: 44300 kg
Maximální zátěž: 63700 kg
Hmotnost vnějších podvozků: 5250 kg
Hmotnost vnitřních podvozků: 4890 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,9 kN | 66,4 kN | 67,1 kN | 49,1 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová
Pulzní měnič: 4 pulzní měniče s IGBT SKiiP tranzistory s rekuperací
Statický měnič: SM 36.1 – 600V ss. » 3x400 V, 14 kW, 240 A + 600V ss. » 230 V, 2,5kW, 11A
Sběrač: Stemmann Fb800.25
Odpojovač/uzemňovač: 1PPAD51
Ventilační jednotka: KTV-1-15T
Klima kabiny řidiče: HVAC S78S
Spřáhlo: Skládací, mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s pražským typem hlavy
Typ a průměr kol: 666 mm s přítlačným kotoučem a pružnou vložkou GMT
Brzdy: Elektrohydraulická střadačová kotoučová brzda Dako K.P.T.010
Kolejnicová brzda FC63 70 kN, 40A, 102 kg (stupeň 1 - střední podvozky; stupeň 2 - všechny podvozky)
Řadič: Dynamický 0-1500A
Stupně řadiče: Jízda: Dynamický (0-1500A), 7x brzda, 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 16x HLU3436 P/44-VA
Vstupní napětí motoru: ~392 V
Parametry motoru: Výkon: 46,6 kW
Otáčky: 196/706 ot./min.
Chlazení: směs voda+glykol
Motorventilátor: PM FC035-4DQ.2C.A7
3x230V
Motorventilátor pulzního měniče: 2x radiální RH25M-2DK.3B.1R

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
 5  312 pá 14.12. 4:4214.12. 19:56 9391
20 310 čt 13.12. 6:1214.12. 0:53 9391
 9  308 st 12.12. 6:3912.12. 18:53 9391
 5  105 pá 7.12. 13:207.12. 19:28 9391*Z
16 307 čt 6.12. 14:186.12. 22:23 9391
12 312 čt 6.12. 6:266.12. 9:56 9391
16 320 st 5.12. 16:035.12. 18:37 9391
 9  325 st 5.12. 6:275.12. 8:59 9391
20 306 ne 2.12. 4:313.12. 0:33 9391
9+16 318 so 1.12. 5:302.12. 0:36 9391
 9  319 pá 30.11. 5:1730.11. 21:59 9391
 4  308 čt 29.11. 14:0929.11. 19:39 9391
10 324 čt 29.11. 6:3229.11. 10:16 9391
 5  304 st 28.11. 5:4928.11. 21:09 9391
 9  316 út 27.11. 5:0928.11. 0:19 9391
15 305 po 26.11. 14:5826.11. 18:51 9391
 7  307 po 26.11. 5:1626.11. 9:59 9391
 5  505 so 24.11. 19:3024.11. 20:58 9391*Z1
16 309 pá 23.11. 5:0523.11. 20:04 9391
16 313 čt 22.11. 5:3422.11. 23:34 9391
16 311 st 21.11. 5:1421.11. 20:06 9391
10 322 út 20.11. 5:2620.11. 22:14 9391
15 305 po 19.11. 14:5819.11. 18:51 9391
12 312 po 19.11. 6:2619.11. 9:56 9391
16 307 ne 18.11. 4:4719.11. 0:05 9391
*Z = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8216+8223
*Z1 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8559+8163

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná v naší databázi. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.