Jiný vůz:

Informace o tramvaji 15T ev. č. 9391

Domovská vozovna: Motol

Oficiální označení typu vozu: 15T

Neoficiální označení: 15Tf

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2016

Dodání: 21. 11. 2016

Výrobní číslo: 10349

Profil kol: PR-1

Dveře: Ultimate

Sedadla: Pino (plastová). Výrobce: Vogelsitze. Červená (RAL 3001), šedá (RAL 6500)

Označovače: Mikroelektronika Camel Combi

Centrální počítač OIS: Apex DT-04

Vnitřní informační systém: Bustec

Klimatizace kabiny: Bahoza HVAC S78S

Klimatizace salonu: FAIVELEY 9645500

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 800.25

Poznámka: Vůz pokřtěn jménem vynálezce Františka Křižíka

Najeto: cca 237 148 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 33,416 m
Délka skříně samostatně: 31,4 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3450 mm
Vzdálenost čepů: 7750 mm » 1900 mm » 7700 mm » 1900 mm » 7750 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 450 mm / 350 mm (nízkopodlažní vstup)
Počet míst k sezení: 61
Počet míst ke stání: 223
Maximální obsaditelnost: 284 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících bez klimatizační jednotky: 43790 kg
Bez cestujících s klimatizační jednotkou: 44300 kg
Maximální zátěž: 63700 kg
Hmotnost vnějších podvozků: 5250 kg
Hmotnost vnitřních podvozků: 4890 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,9 kN | 66,4 kN | 67,1 kN | 49,1 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová
Pulzní měnič: 4 pulzní měniče s IGBT SKiiP tranzistory s rekuperací
Statický měnič: SM 36.1 – 600V ss. » 3x400 V, 14 kW, 240 A + 600V ss. » 230 V, 2,5kW, 11A
Sběrač: Stemmann Fb800.25
Odpojovač/uzemňovač: 1PPAD51
Ventilační jednotka: KTV-1-15T
Klima kabiny řidiče: HVAC S78S
Spřáhlo: Skládací, mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s pražským typem hlavy
Typ a průměr kol: 666 mm s přítlačným kotoučem a pružnou vložkou GMT
Brzdy: Elektrohydraulická střadačová kotoučová brzda Dako K.P.T.010
Kolejnicová brzda FC63 70 kN, 40A, 102 kg (stupeň 1 - zadní podvozky; stupeň 2 - všechny podvozky)
Řadič: Dynamický 0-1500A
Stupně řadiče: Jízda: Dynamický (0-1500A), 7x brzda, 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 16x HLU3436 P/44-VA
Vstupní napětí motoru: ~392 V
Parametry motoru: Výkon: 46,6 kW
Otáčky: 196/706 ot./min.
Chlazení: směs voda+glykol
Motorventilátor: PM FC035-4DQ.2C.A7
3x230V
Motorventilátor pulzního měniče: 2x radiální RH25M-2DK.3B.1R

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
20 704 ne 20.9. 4:5721.9. 0:39 9391
22 711 so 19.9. 4:1620.9. 0:35 9391
 1  702 pá 18.9. 4:2919.9. 1:21 9391
26 706 čt 17.9. 4:4418.9. 0:01 9391
 1  705 st 16.9. 6:1616.9. 21:21 9391
26 706 út 15.9. 4:4416.9. 0:01 9391
12 702 po 14.9. 4:4015.9. 0:24 9391
12 705 ne 13.9. 8:2014.9. 1:04 9391
 8  704 so 12.9. 4:4812.9. 23:59 9391
25 709 pá 11.9. 4:2111.9. 22:46 9391
25 711 čt 10.9. 4:3811.9. 1:42 9391
25 707 st 9.9. 6:109.9. 20:10 9391
26 709 út 8.9. 5:199.9. 0:41 9391
20 701 po 7.9. 6:318.9. 0:39 9391
22 716 ne 6.9. 4:456.9. 22:56 9391
22 713 so 5.9. 4:256.9. 0:55 9391
18 706 pá 4.9. 4:174.9. 22:50 9391
20 708 čt 3.9. 5:104.9. 0:19 9391
 1  705 st 2.9. 6:162.9. 21:31 9391
 1  706 út 1.9. 4:421.9. 21:37 9391
22 705 po 31.8. 4:1631.8. 22:10 9391
26 711 ne 30.8. 5:0331.8. 0:41 9391
22 711 so 29.8. 4:1630.8. 0:35 9391
22 711 pá 28.8. 4:4128.8. 21:20 9391
20 708 čt 27.8. 5:4127.8. 8:53 9391


Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.