Jiný vůz:

Informace o tramvaji 15T ev. č. 9391

Domovská vozovna: Motol

Typ vozu: 15Tf

Oficiální označení typu vozu: 15T

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2016

Dodání: 21. 11. 2016

Výrobní číslo: 10349

Profil kol: PR-1

Dveře: Ultimate

Sedadla: Pino (plastová). Výrobce: Vogelsitze. Červená (RAL 3001), šedá (RAL 6500)

Označovače: Mikroelektronika Camel Combi

Centrální počítač OIS: Apex DT-04

Vnitřní informační systém: Bustec

Klimatizace kabiny: Bahoza HVAC S78S

Klimatizace salonu: FAIVELEY 9645500

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 800.25

Poznámka: Vůz pokřtěn jménem vynálezce Františka Křižíka

Najeto: cca 163 959 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 33,416 m
Délka skříně samostatně: 31,4 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3450 mm
Vzdálenost čepů: 7750 mm » 1900 mm » 7700 mm » 1900 mm » 7750 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 450 mm / 350 mm (nízkopodlažní vstup)
Počet míst k sezení: 61
Počet míst ke stání: 223
Maximální obsaditelnost: 284 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících bez klimatizační jednotky: 43790 kg
Bez cestujících s klimatizační jednotkou: 44300 kg
Maximální zátěž: 63700 kg
Hmotnost vnějších podvozků: 5250 kg
Hmotnost vnitřních podvozků: 4890 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,9 kN | 66,4 kN | 67,1 kN | 49,1 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová
Pulzní měnič: 4 pulzní měniče s IGBT SKiiP tranzistory s rekuperací
Statický měnič: SM 36.1 – 600V ss. » 3x400 V, 14 kW, 240 A + 600V ss. » 230 V, 2,5kW, 11A
Sběrač: Stemmann Fb800.25
Odpojovač/uzemňovač: 1PPAD51
Ventilační jednotka: KTV-1-15T
Klima kabiny řidiče: HVAC S78S
Spřáhlo: Skládací, mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s pražským typem hlavy
Typ a průměr kol: 666 mm s přítlačným kotoučem a pružnou vložkou GMT
Brzdy: Elektrohydraulická střadačová kotoučová brzda Dako K.P.T.010
Kolejnicová brzda FC63 70 kN, 40A, 102 kg (stupeň 1 - střední podvozky; stupeň 2 - všechny podvozky)
Řadič: Dynamický 0-1500A
Stupně řadiče: Jízda: Dynamický (0-1500A), 7x brzda, 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 16x HLU3436 P/44-VA
Vstupní napětí motoru: ~392 V
Parametry motoru: Výkon: 46,6 kW
Otáčky: 196/706 ot./min.
Chlazení: směs voda+glykol
Motorventilátor: PM FC035-4DQ.2C.A7
3x230V
Motorventilátor pulzního měniče: 2x radiální RH25M-2DK.3B.1R

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
 3  313 po 19.8. 5:4320.8. 1:18 9391
17 302 ne 18.8. 8:2818.8. 23:24 9391
 7  306 so 17.8. 4:2517.8. 23:04 9391
17 322 pá 16.8. 5:4917.8. 1:06 9391
16 312 st 14.8. 6:2815.8. 0:14 9391
20 304 út 13.8. 5:1914.8. 1:05 9391
17 323 po 12.8. 5:5812.8. 20:41 9391
 5  306 ne 11.8. 4:4011.8. 21:12 9391
 3  306 so 10.8. 8:1011.8. 0:57 9391
 9  326 pá 9.8. 13:1010.8. 1:09 9391*Z
10+16 331 čt 8.8. 6:558.8. 23:56 9391
16 307 st 7.8. 5:087.8. 21:29 9391
 9  315 út 6.8. 5:217.8. 0:29 9391
15+98 356 ne 4.8. 2:304.8. 5:23 9391*Z1
 9  310 čt 1.8. 5:092.8. 0:11 9391
10 307 st 31.7. 4:571.8. 0:24 9391
 9  317 út 30.7. 5:3630.7. 19:53 9391
 5  308 po 29.7. 4:4029.7. 21:55 9391
15 304 so 27.7. 4:3627.7. 21:22 9391
 9  306 pá 26.7. 4:5326.7. 23:39 9391
15 103 čt 25.7. 5:1025.7. 20:53 9391
 6  102 st 24.7. 5:3124.7. 23:34 9391
 5  101 út 23.7. 4:4924.7. 0:50 9391
15 110 po 22.7. 5:4522.7. 22:10 9391
 7  102 ne 21.7. 4:4322.7. 1:04 9391
*Z = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9348
*Z1 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8621

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.