Jiný vůz:

Informace o tramvaji 15T ev. č. 9391

Domovská vozovna: Motol

Aktuální vozovna: Vokovice (od 22.11.2020)

Oficiální označení typu vozu: 15T

Neoficiální označení: 15Tf

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2016

Dodání: 21. 11. 2016

Výrobní číslo: 10349

Profil kol: K

Dveře: Ultimate

Sedadla: Pino (plastová). Výrobce: Vogelsitze. Červená (RAL 3001), šedá (RAL 6500)

Centrální počítač OIS: Apex DT-04

Vnitřní informační systém: Bustec

Klimatizace kabiny: Bahoza HVAC S78S

Klimatizace salonu: Bahoza KLMT 15002

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 800.25

Najeto: cca 266 353 km

Další poznámky:

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 33,416 m
Délka skříně samostatně: 31,4 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3450 mm
Vzdálenost čepů: 7750 mm » 1900 mm » 7700 mm » 1900 mm » 7750 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 450 mm / 350 mm (nízkopodlažní vstup)
Počet míst k sezení: 61
Počet míst ke stání: 223
Maximální obsaditelnost: 284 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících bez klimatizační jednotky: 43790 kg
Bez cestujících s klimatizační jednotkou: 44300 kg
Maximální zátěž: 63700 kg
Hmotnost vnějších podvozků: 5250 kg
Hmotnost vnitřních podvozků: 4890 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,9 kN | 66,4 kN | 67,1 kN | 49,1 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová
Pulzní měnič: 4 pulzní měniče s IGBT SKiiP tranzistory s rekuperací
Statický měnič: SM 36.1 – 600V ss. » 3x400 V, 14 kW, 240 A + 600V ss. » 230 V, 2,5kW, 11A
Sběrač: Stemmann Fb800.25
Odpojovač/uzemňovač: 1PPAD51
Ventilační jednotka: KTV-1-15T
Klima kabiny řidiče: HVAC S78S
Spřáhlo: Skládací, mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s pražským typem hlavy
Typ a průměr kol: 666 mm s přítlačným kotoučem a pružnou vložkou GMT
Brzdy: Elektrohydraulická střadačová kotoučová brzda Dako K.P.T.010
Kolejnicová brzda FC63 70 kN, 40A, 102 kg (stupeň 1 - zadní podvozky; stupeň 2 - všechny podvozky)
Řadič: Dynamický 0-1500A
Stupně řadiče: Jízda: Dynamický (0-1500A), 7x brzda, 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 16x HLU3436 P/44-VA
Vstupní napětí motoru: ~392 V
Parametry motoru: Výkon: 46,6 kW
Otáčky: 196/706 ot./min.
Chlazení: směs voda+glykol
Motorventilátor: PM FC035-4DQ.2C.A7
3x230V
Motorventilátor pulzního měniče: 2x radiální RH25M-2DK.3B.1R

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
18 701 pá 26.3. 5:1426.3. 22:30 9391
26 707 út 9.3. 5:049.3. 21:45 9391
26 715 po 8.3. 6:098.3. 20:08 9391
20 706 ne 7.3. 4:537.3. 22:43 9391
26 701 so 6.3. 8:156.3. 22:22 9391
25 711 pá 5.3. 4:385.3. 20:39 9391
18 708 čt 4.3. 4:144.3. 20:06 9391
 1  706 st 3.3. 4:423.3. 23:21 9391
 1  702 út 2.3. 4:292.3. 23:02 9391
 1  706 po 1.3. 4:421.3. 23:21 9391
 1  702 ne 28.2. 4:2928.2. 23:02 9391
18 705 so 27.2. 4:1427.2. 23:09 9391
35 705 pá 26.2. 4:0926.2. 23:32 9391
35 705 čt 25.2. 4:0925.2. 23:32 9391
35 705 st 24.2. 4:0924.2. 23:32 9391
 1  706 út 23.2. 4:4223.2. 23:21 9391
25 710 po 22.2. 4:2122.2. 22:46 9391
 1  704 ne 21.2. 4:4221.2. 23:21 9391
 1  702 so 20.2. 4:4220.2. 23:21 9391
26 707 pá 19.2. 5:0419.2. 21:45 9391
 1  702 čt 18.2. 4:2918.2. 23:02 9391
 1  706 st 17.2. 4:4217.2. 23:21 9391
26 702 út 16.2. 4:2416.2. 23:21 9391
25 708 ne 14.2. 8:2114.2. 21:41 9391
26 713 pá 12.2. 5:5212.2. 23:01 9391


Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.