Jiný vůz:

Informace o tramvaji 15T ev. č. 9391

Domovská vozovna: Motol

Oficiální označení typu vozu: 15T

Neoficiální označení: 15Tf

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2016

Dodání: 21. 11. 2016

Výrobní číslo: 10349

Profil kol: K

Dveře: Ultimate

Sedadla: Pino (plastová). Výrobce: Vogelsitze. Červená (RAL 3001), šedá (RAL 6500)

Centrální počítač OIS: Apex DT-04

Vnitřní informační systém: Bustec

Klimatizace kabiny: Bahoza HVAC S78S

Klimatizace salonu: Bahoza KLMT 15002

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 800.25

Najeto: cca 289 018 km

Další poznámky:

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 33,416 m
Délka skříně samostatně: 31,4 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3450 mm
Vzdálenost čepů: 7750 mm » 1900 mm » 7700 mm » 1900 mm » 7750 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 450 mm / 350 mm (nízkopodlažní vstup)
Počet míst k sezení: 61
Počet míst ke stání: 223
Maximální obsaditelnost: 284 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících bez klimatizační jednotky: 43790 kg
Bez cestujících s klimatizační jednotkou: 44300 kg
Maximální zátěž: 63700 kg
Hmotnost vnějších podvozků: 5250 kg
Hmotnost vnitřních podvozků: 4890 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,9 kN | 66,4 kN | 67,1 kN | 49,1 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová
Pulzní měnič: 4 pulzní měniče s IGBT SKiiP tranzistory s rekuperací
Statický měnič: SM 36.1 – 600V ss. » 3x400 V, 14 kW, 240 A + 600V ss. » 230 V, 2,5kW, 11A
Sběrač: Stemmann Fb800.25
Odpojovač/uzemňovač: 1PPAD51
Ventilační jednotka: KTV-1-15T
Klima kabiny řidiče: HVAC S78S
Spřáhlo: Skládací, mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s pražským typem hlavy
Typ a průměr kol: 666 mm s přítlačným kotoučem a pružnou vložkou GMT
Brzdy: Elektrohydraulická střadačová kotoučová brzda Dako K.P.T.010
Kolejnicová brzda FC63 70 kN, 40A, 102 kg (stupeň 1 - zadní podvozky; stupeň 2 - všechny podvozky)
Řadič: Dynamický 0-1500A
Stupně řadiče: Jízda: Dynamický (0-1500A), 7x brzda, 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 16x HLU3436 P/44-VA
Vstupní napětí motoru: ~392 V
Parametry motoru: Výkon: 46,6 kW
Otáčky: 196/706 ot./min.
Chlazení: směs voda+glykol
Motorventilátor: PM FC035-4DQ.2C.A7
3x230V
Motorventilátor pulzního měniče: 2x radiální RH25M-2DK.3B.1R

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
 4  306 dnes 6:1028.6. 10:08 9391
 4  307 po 27.6. 15:3927.6. 19:39 9391
20 308 po 27.6. 6:2127.6. 8:53 9391
22 315 ne 26.6. 7:4426.6. 22:42 9391
 9  306 so 25.6. 7:1426.6. 0:12 9391
20 301 pá 24.6. 5:5324.6. 20:42 9391
 9  325 čt 23.6. 4:3023.6. 19:55 9391
 9  314 st 22.6. 14:5122.6. 23:44 9391
 4  301 st 22.6. 7:0422.6. 9:21 9391
10 310 út 21.6. 7:1521.6. 19:21 9391
 9  303 po 20.6. 5:0720.6. 18:32 9391
 9  301 ne 19.6. 8:4319.6. 23:44 9391
15 307 pá 17.6. 5:0817.6. 19:41 9391
10 312 čt 16.6. 14:3517.6. 0:25 9391
21 305 čt 16.6. 5:5516.6. 10:21 9391
10 313 st 15.6. 5:2716.6. 0:45 9391
20 301 út 14.6. 5:5314.6. 20:42 9391
21 305 po 13.6. 14:4913.6. 19:22 9391
21 305 po 13.6. 5:5513.6. 10:41 9391
 9  302 ne 12.6. 6:3812.6. 21:18 9391
15 304 so 11.6. 5:2811.6. 21:34 9391
 7  307 pá 10.6. 14:2310.6. 21:11 9391
 4  305 pá 10.6. 6:0110.6. 9:59 9391*MU
16 312 čt 9.6. 7:2010.6. 0:16 9391
16 305 st 8.6. 5:578.6. 19:01 9391
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.