Jiný vůz:

Podrobnosti vozu 15Tf ev. č. 9390

Domovská vozovna: Motol

Typ vozu: 15Tf

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2016

Dodání: 22. 11. 2016

Výrobní číslo: 10348

Profil kol: PR-1

Dveře: Ultimate

Sedadla: Pino (plastová). Výrobce: Vogelsitze. Červená (RAL 3001), šedá (RAL 6500)

Označovače: Mikroelektronika Camel Combi

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Vnitřní informační systém: Bustec

Klimatizace kabiny: Bahoza HVAC S78S

Klimatizace salonu: FAIVELEY 9645500

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 800.25

Najeto: cca 138 480 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 33,416 m
Délka skříně samostatně: 31,4 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3450 mm
Vzdálenost čepů: 7750 mm » 1900 mm » 7700 mm » 1900 mm » 7750 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 450 mm / 350 mm (nízkopodlažní vstup)
Počet míst k sezení: 61
Počet míst ke stání: 223
Maximální obsaditelnost: 284 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících bez klimatizační jednotky: 43790 kg
Bez cestujících s klimatizační jednotkou: 44300 kg
Maximální zátěž: 63700 kg
Hmotnost vnějších podvozků: 5250 kg
Hmotnost vnitřních podvozků: 4890 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,9 kN | 66,4 kN | 67,1 kN | 49,1 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová
Pulzní měnič: 4 pulzní měniče s IGBT SKiiP tranzistory s rekuperací
Statický měnič: SM 36.1 – 600V ss. » 3x400 V, 14 kW, 240 A + 600V ss. » 230 V, 2,5kW, 11A
Sběrač: Stemmann Fb800.25
Odpojovač/uzemňovač: 1PPAD51
Ventilační jednotka: KTV-1-15T
Klima kabiny řidiče: HVAC S78S
Spřáhlo: Skládací, mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s pražským typem hlavy
Typ a průměr kol: 666 mm s přítlačným kotoučem a pružnou vložkou GMT
Brzdy: Elektrohydraulická střadačová kotoučová brzda Dako K.P.T.010
Kolejnicová brzda FC63 70 kN, 40A, 102 kg (stupeň 1 - střední podvozky; stupeň 2 - všechny podvozky)
Řadič: Dynamický 0-1500A
Stupně řadiče: Jízda: Dynamický (0-1500A), 7x brzda, 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 16x HLU3436 P/44-VA
Vstupní napětí motoru: ~392 V
Parametry motoru: Výkon: 46,6 kW
Otáčky: 196/706 ot./min.
Chlazení: směs voda+glykol
Motorventilátor: PM FC035-4DQ.2C.A7
3x230V
Motorventilátor pulzního měniče: 2x radiální RH25M-2DK.3B.1R

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
25 713 po 15.10. 4:2016.10. 1:43 9390
22 721 ne 14.10. 9:0715.10. 0:32 9390
29 710 so 13.10. 5:2714.10. 0:25 9390
22 710 pá 12.10. 22:5013.10. 0:32 9390*Z
22 710 pá 12.10. 4:0612.10. 20:10 9390*MU
22 717 čt 11.10. 4:5712.10. 1:12 9390
22 726 st 10.10. 5:5811.10. 0:55 9390
26 718 út 9.10. 5:3110.10. 0:21 9390
22 707 po 8.10. 6:228.10. 18:38 9390
 1  706 ne 7.10. 4:217.10. 21:16 9390
 8  705 so 6.10. 4:477.10. 0:56 9390
22 731 pá 5.10. 6:365.10. 20:10 9390
22 709 čt 4.10. 3:445.10. 0:38 9390
 1  711 st 3.10. 4:213.10. 23:49 9390
25 713 út 2.10. 4:203.10. 1:43 9390
22 714 po 1.10. 5:211.10. 19:37 9390
20 703 ne 30.9. 5:121.10. 0:24 9390
22 706 so 29.9. 4:2330.9. 0:55 9390
26 709 pá 28.9. 4:2229.9. 1:01 9390
25 710 čt 27.9. 14:3028.9. 1:03 9390
22 727 čt 27.9. 6:2827.9. 9:24 9390
 1  703 st 26.9. 5:0126.9. 20:46 9390
 1  711 út 25.9. 4:2125.9. 23:49 9390
25 713 po 24.9. 4:2025.9. 1:43 9390
20 705 ne 23.9. 5:4524.9. 0:44 9390
*Z = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8266+8566
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná v naší databázi. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.