Jiný vůz:

Informace o tramvaji 15T ev. č. 9390

Domovská vozovna: Motol

Oficiální označení typu vozu: 15T

Neoficiální označení: 15Tf

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2016

Dodání: 22. 11. 2016

Výrobní číslo: 10348

Profil kol: PR-1

Dveře: Ultimate

Sedadla: Pino (plastová). Výrobce: Vogelsitze. Červená (RAL 3001), šedá (RAL 6500)

Centrální počítač OIS: Apex DT-04

Vnitřní informační systém: Bustec

Klimatizace kabiny: Bahoza HVAC S78S

Klimatizace salonu: FAIVELEY 9645500

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 800.25

Najeto: cca 264 251 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 33,416 m
Délka skříně samostatně: 31,4 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3450 mm
Vzdálenost čepů: 7750 mm » 1900 mm » 7700 mm » 1900 mm » 7750 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 450 mm / 350 mm (nízkopodlažní vstup)
Počet míst k sezení: 61
Počet míst ke stání: 223
Maximální obsaditelnost: 284 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících bez klimatizační jednotky: 43790 kg
Bez cestujících s klimatizační jednotkou: 44300 kg
Maximální zátěž: 63700 kg
Hmotnost vnějších podvozků: 5250 kg
Hmotnost vnitřních podvozků: 4890 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,9 kN | 66,4 kN | 67,1 kN | 49,1 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová
Pulzní měnič: 4 pulzní měniče s IGBT SKiiP tranzistory s rekuperací
Statický měnič: SM 36.1 – 600V ss. » 3x400 V, 14 kW, 240 A + 600V ss. » 230 V, 2,5kW, 11A
Sběrač: Stemmann Fb800.25
Odpojovač/uzemňovač: 1PPAD51
Ventilační jednotka: KTV-1-15T
Klima kabiny řidiče: HVAC S78S
Spřáhlo: Skládací, mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s pražským typem hlavy
Typ a průměr kol: 666 mm s přítlačným kotoučem a pružnou vložkou GMT
Brzdy: Elektrohydraulická střadačová kotoučová brzda Dako K.P.T.010
Kolejnicová brzda FC63 70 kN, 40A, 102 kg (stupeň 1 - zadní podvozky; stupeň 2 - všechny podvozky)
Řadič: Dynamický 0-1500A
Stupně řadiče: Jízda: Dynamický (0-1500A), 7x brzda, 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 16x HLU3436 P/44-VA
Vstupní napětí motoru: ~392 V
Parametry motoru: Výkon: 46,6 kW
Otáčky: 196/706 ot./min.
Chlazení: směs voda+glykol
Motorventilátor: PM FC035-4DQ.2C.A7
3x230V
Motorventilátor pulzního měniče: 2x radiální RH25M-2DK.3B.1R

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
 9  332 pá 16.10. 6:3316.10. 9:14 9390
16 317 čt 15.10. 16:2016.10. 0:33 9390
 9  331 čt 15.10. 6:3015.10. 8:34 9390
 9  308 st 14.10. 9:1514.10. 11:00 9390*Z
16 319 st 14.10. 6:1514.10. 8:59 9390
 9  326 út 13.10. 5:1613.10. 19:56 9390
 9  328 po 12.10. 5:3212.10. 22:59 9390
 9  302 ne 11.10. 10:3811.10. 20:26 9390
17 314 so 10.10. 7:5811.10. 0:44 9390
10 314 pá 9.10. 5:2410.10. 0:44 9390
 9  310 čt 8.10. 6:548.10. 20:57 9390
 4  301 st 7.10. 15:287.10. 18:54 9390
10 322 st 7.10. 6:057.10. 9:47 9390
 4  303 út 6.10. 6:006.10. 9:34 9390
16 317 po 5.10. 6:085.10. 9:31 9390
 4  308 pá 2.10. 6:222.10. 10:07 9390
16 321 čt 1.10. 6:481.10. 10:11 9390
16 321 st 30.9. 6:4830.9. 10:11 9390
 7  141 út 29.9. 14:1529.9. 20:13 9390*Z1
10 215 út 29.9. 11:5029.9. 12:30 9390*Z2
 3  318 út 29.9. 5:4029.9. 9:25 9390
 9  304 po 28.9. 8:3028.9. 23:09 9390
 9  317 ne 27.9. 10:0628.9. 0:59 9390
 4  306 pá 25.9. 15:1825.9. 18:44 9390
15 313 pá 25.9. 5:3625.9. 9:13 9390
*Z = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9270
*Z1 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9254
*Z2 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8432+8433

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.