Jiný vůz:

Podrobnosti vozu 15Tf ev. č. 9390

Domovská vozovna: Motol

Typ vozu: 15Tf

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2016

Dodání: 22. 11. 2016

Výrobní číslo: 10348

Profil kol: PR-1

Dveře: Ultimate

Sedadla: Pino (plastová). Výrobce: Vogelsitze. Červená (RAL 3001), šedá (RAL 6500)

Označovače: Mikroelektronika Camel Combi

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Vnitřní informační systém: Bustec

Klimatizace kabiny: Bahoza HVAC S78S

Klimatizace salonu: FAIVELEY 9645500

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 800.25

Najeto: cca 162 756 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 33,416 m
Délka skříně samostatně: 31,4 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3450 mm
Vzdálenost čepů: 7750 mm » 1900 mm » 7700 mm » 1900 mm » 7750 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 450 mm / 350 mm (nízkopodlažní vstup)
Počet míst k sezení: 61
Počet míst ke stání: 223
Maximální obsaditelnost: 284 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících bez klimatizační jednotky: 43790 kg
Bez cestujících s klimatizační jednotkou: 44300 kg
Maximální zátěž: 63700 kg
Hmotnost vnějších podvozků: 5250 kg
Hmotnost vnitřních podvozků: 4890 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,9 kN | 66,4 kN | 67,1 kN | 49,1 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová
Pulzní měnič: 4 pulzní měniče s IGBT SKiiP tranzistory s rekuperací
Statický měnič: SM 36.1 – 600V ss. » 3x400 V, 14 kW, 240 A + 600V ss. » 230 V, 2,5kW, 11A
Sběrač: Stemmann Fb800.25
Odpojovač/uzemňovač: 1PPAD51
Ventilační jednotka: KTV-1-15T
Klima kabiny řidiče: HVAC S78S
Spřáhlo: Skládací, mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s pražským typem hlavy
Typ a průměr kol: 666 mm s přítlačným kotoučem a pružnou vložkou GMT
Brzdy: Elektrohydraulická střadačová kotoučová brzda Dako K.P.T.010
Kolejnicová brzda FC63 70 kN, 40A, 102 kg (stupeň 1 - střední podvozky; stupeň 2 - všechny podvozky)
Řadič: Dynamický 0-1500A
Stupně řadiče: Jízda: Dynamický (0-1500A), 7x brzda, 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 16x HLU3436 P/44-VA
Vstupní napětí motoru: ~392 V
Parametry motoru: Výkon: 46,6 kW
Otáčky: 196/706 ot./min.
Chlazení: směs voda+glykol
Motorventilátor: PM FC035-4DQ.2C.A7
3x230V
Motorventilátor pulzního měniče: 2x radiální RH25M-2DK.3B.1R

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
10 322 čt 21.2. 5:2621.2. 22:06 9390
10 314 st 20.2. 4:1821.2. 0:04 9390
 5  313 út 19.2. 4:5619.2. 22:28 9390
16 306 po 18.2. 5:5219.2. 0:54 9390
10 308 pá 15.2. 6:4315.2. 20:15 9390
10 314 čt 14.2. 4:1815.2. 0:04 9390
12 304 st 13.2. 4:5414.2. 1:51 9390
10 319 út 12.2. 4:5713.2. 1:04 9390
15 302 po 11.2. 7:0611.2. 20:29 9390
20 314 pá 8.2. 15:138.2. 20:42 9390
 9  318 pá 8.2. 6:108.2. 8:43 9390
 9  324 čt 7.2. 5:368.2. 0:39 9390
 5  316 st 6.2. 5:136.2. 22:30 9390
12 314 út 5.2. 3:566.2. 1:23 9390
10 322 po 4.2. 5:264.2. 22:06 9390
 5  306 ne 3.2. 4:473.2. 12:25 9390*MU*1
10 307 so 2.2. 6:183.2. 0:44 9390
12 311 pá 1.2. 5:502.2. 0:43 9390
 5  308 čt 31.1. 6:2531.1. 19:22 9390
10 312 st 30.1. 7:0730.1. 20:41 9390
 7  313 út 29.1. 4:2229.1. 18:44 9390
10 314 po 28.1. 4:1829.1. 0:04 9390
10 312 ne 27.1. 9:4728.1. 1:04 9390
15 311 pá 25.1. 6:4225.1. 18:03 9390
 9  329 čt 24.1. 15:3724.1. 20:08 9390
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události
*1 = poškození středního laminátu

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná v naší databázi. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.