Jiný vůz:

Podrobnosti vozu 15Tf ev. č. 9390

Domovská vozovna: Motol

Typ vozu: 15Tf

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2016

Dodání: 22. 11. 2016

Výrobní číslo: 10348

Profil kol: PR-1

Dveře: Ultimate

Sedadla: Pino (plastová). Výrobce: Vogelsitze. Červená (RAL 3001), šedá (RAL 6500)

Označovače: Mikroelektronika Camel Combi

Centrální počítač OIS: Apex DT-04

Vnitřní informační systém: Bustec

Klimatizace kabiny: Bahoza HVAC S78S

Klimatizace salonu: FAIVELEY 9645500

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 800.25

Najeto: cca 185 796 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 33,416 m
Délka skříně samostatně: 31,4 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3450 mm
Vzdálenost čepů: 7750 mm » 1900 mm » 7700 mm » 1900 mm » 7750 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 450 mm / 350 mm (nízkopodlažní vstup)
Počet míst k sezení: 61
Počet míst ke stání: 223
Maximální obsaditelnost: 284 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících bez klimatizační jednotky: 43790 kg
Bez cestujících s klimatizační jednotkou: 44300 kg
Maximální zátěž: 63700 kg
Hmotnost vnějších podvozků: 5250 kg
Hmotnost vnitřních podvozků: 4890 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,9 kN | 66,4 kN | 67,1 kN | 49,1 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová
Pulzní měnič: 4 pulzní měniče s IGBT SKiiP tranzistory s rekuperací
Statický měnič: SM 36.1 – 600V ss. » 3x400 V, 14 kW, 240 A + 600V ss. » 230 V, 2,5kW, 11A
Sběrač: Stemmann Fb800.25
Odpojovač/uzemňovač: 1PPAD51
Ventilační jednotka: KTV-1-15T
Klima kabiny řidiče: HVAC S78S
Spřáhlo: Skládací, mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s pražským typem hlavy
Typ a průměr kol: 666 mm s přítlačným kotoučem a pružnou vložkou GMT
Brzdy: Elektrohydraulická střadačová kotoučová brzda Dako K.P.T.010
Kolejnicová brzda FC63 70 kN, 40A, 102 kg (stupeň 1 - střední podvozky; stupeň 2 - všechny podvozky)
Řadič: Dynamický 0-1500A
Stupně řadiče: Jízda: Dynamický (0-1500A), 7x brzda, 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 16x HLU3436 P/44-VA
Vstupní napětí motoru: ~392 V
Parametry motoru: Výkon: 46,6 kW
Otáčky: 196/706 ot./min.
Chlazení: směs voda+glykol
Motorventilátor: PM FC035-4DQ.2C.A7
3x230V
Motorventilátor pulzního měniče: 2x radiální RH25M-2DK.3B.1R

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
 9  327 čt 20.6. 4:5321.6. 0:49 9390
 9  310 st 19.6. 5:2819.6. 23:39 9390
20 304 út 18.6. 6:0719.6. 0:53 9390
 5  304 po 17.6. 5:4917.6. 21:09 9390
20 304 ne 16.6. 4:1117.6. 0:20 9390
 9  309 so 15.6. 6:2516.6. 0:29 9390
 9  303 pá 14.6. 6:1914.6. 18:33 9390
 9  316 čt 13.6. 5:0914.6. 0:19 9390
 9  332 st 12.6. 6:0112.6. 23:09 9390
12 301 út 11.6. 3:5612.6. 1:23 9390
12 303 po 10.6. 6:3411.6. 1:51 9390
 7  313 pá 7.6. 4:227.6. 18:44 9390
 7  311 čt 6.6. 5:586.6. 22:31 9390
16 318 st 5.6. 5:105.6. 7:45 9390*MU
10 319 út 4.6. 4:575.6. 1:04 9390
20 308 po 3.6. 14:404.6. 0:30 9390*Z
 9  303 pá 31.5. 6:1931.5. 18:33 9390
 4  314 čt 30.5. 5:3730.5. 20:00 9390
16 305 st 29.5. 5:4329.5. 19:30 9390
 5  312 út 28.5. 4:5628.5. 22:28 9390
 9  303 po 27.5. 6:1927.5. 18:33 9390
 5  312 st 22.5. 4:5622.5. 22:28 9390
 9  332 út 21.5. 6:0121.5. 23:09 9390
 9  332 po 20.5. 6:0120.5. 23:09 9390
20 309 so 18.5. 6:4619.5. 1:13 9390
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události
*Z = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9374

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná v naší databázi. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.