Jiný vůz:

Informace o tramvaji 15T ev. č. 9390

Domovská vozovna: Motol

Typ vozu: 15Tf

Oficiální označení typu vozu: 15T

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2016

Dodání: 22. 11. 2016

Výrobní číslo: 10348

Profil kol: PR-1

Dveře: Ultimate

Sedadla: Pino (plastová). Výrobce: Vogelsitze. Červená (RAL 3001), šedá (RAL 6500)

Označovače: Mikroelektronika Camel Combi

Centrální počítač OIS: Apex DT-04

Vnitřní informační systém: Bustec

Klimatizace kabiny: Bahoza HVAC S78S

Klimatizace salonu: FAIVELEY 9645500

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 800.25

Najeto: cca 193 341 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 33,416 m
Délka skříně samostatně: 31,4 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3450 mm
Vzdálenost čepů: 7750 mm » 1900 mm » 7700 mm » 1900 mm » 7750 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 450 mm / 350 mm (nízkopodlažní vstup)
Počet míst k sezení: 61
Počet míst ke stání: 223
Maximální obsaditelnost: 284 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících bez klimatizační jednotky: 43790 kg
Bez cestujících s klimatizační jednotkou: 44300 kg
Maximální zátěž: 63700 kg
Hmotnost vnějších podvozků: 5250 kg
Hmotnost vnitřních podvozků: 4890 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,9 kN | 66,4 kN | 67,1 kN | 49,1 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová
Pulzní měnič: 4 pulzní měniče s IGBT SKiiP tranzistory s rekuperací
Statický měnič: SM 36.1 – 600V ss. » 3x400 V, 14 kW, 240 A + 600V ss. » 230 V, 2,5kW, 11A
Sběrač: Stemmann Fb800.25
Odpojovač/uzemňovač: 1PPAD51
Ventilační jednotka: KTV-1-15T
Klima kabiny řidiče: HVAC S78S
Spřáhlo: Skládací, mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s pražským typem hlavy
Typ a průměr kol: 666 mm s přítlačným kotoučem a pružnou vložkou GMT
Brzdy: Elektrohydraulická střadačová kotoučová brzda Dako K.P.T.010
Kolejnicová brzda FC63 70 kN, 40A, 102 kg (stupeň 1 - střední podvozky; stupeň 2 - všechny podvozky)
Řadič: Dynamický 0-1500A
Stupně řadiče: Jízda: Dynamický (0-1500A), 7x brzda, 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 16x HLU3436 P/44-VA
Vstupní napětí motoru: ~392 V
Parametry motoru: Výkon: 46,6 kW
Otáčky: 196/706 ot./min.
Chlazení: směs voda+glykol
Motorventilátor: PM FC035-4DQ.2C.A7
3x230V
Motorventilátor pulzního měniče: 2x radiální RH25M-2DK.3B.1R

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
12 306 čt 22.8. 5:4422.8. 20:11 9390
16 315 st 21.8. 6:5822.8. 0:34 9390
16 309 ne 18.8. 5:1019.8. 0:14 9390
10 305 so 17.8. 5:3818.8. 0:24 9390
 7  306 pá 16.8. 4:4416.8. 21:28 9390
16 311 čt 15.8. 6:1715.8. 23:54 9390
 3  306 út 13.8. 4:2713.8. 9:52 9390
 5  306 po 12.8. 4:4012.8. 21:57 9390
 3  307 ne 11.8. 4:2712.8. 1:18 9390
10 310 so 10.8. 4:1811.8. 1:24 9390
10 305 pá 9.8. 4:5610.8. 1:07 9390
 9  305 čt 8.8. 4:428.8. 21:07 9390
10 317 st 7.8. 6:358.8. 0:06 9390
10 310 út 6.8. 14:137.8. 0:26 9390
 9  328 út 6.8. 6:466.8. 9:17 9390
5+7 308 po 5.8. 4:355.8. 22:22 9390
 9  317 ne 4.8. 10:065.8. 0:49 9390
16 311 čt 1.8. 6:171.8. 23:54 9390
 9  322 st 31.7. 5:5131.7. 20:22 9390
15 302 ne 7.7. 10:107.7. 21:30 9390*MU
 9  311 so 6.7. 7:047.7. 0:53 9390
15 304 pá 5.7. 6:405.7. 21:03 9390
 7  312 čt 4.7. 15:264.7. 16:20 9390*MU
 9  305 čt 4.7. 6:504.7. 9:12 9390*Z
 9  305 út 2.7. 4:292.7. 9:32 9390
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události
*Z = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9385

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.