Jiný vůz:

Informace o tramvaji 15T ev. č. 9390

Domovská vozovna: Motol

Oficiální označení typu vozu: 15T

Neoficiální označení: 15Tf

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2016

Dodání: 22. 11. 2016

Výrobní číslo: 10348

Profil kol: K

Dveře: Ultimate

Sedadla: Pino (plastová). Výrobce: Vogelsitze. Červená (RAL 3001), šedá (RAL 6500)

Centrální počítač OIS: Apex DT-04

Vnitřní informační systém: Bustec

Klimatizace kabiny: Bahoza HVAC S78S

Klimatizace salonu: Bahoza KLMT 15002

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 800.25

Najeto: cca 375 761 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 33,416 m
Délka skříně samostatně: 31,4 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3450 mm
Vzdálenost čepů: 7750 mm » 1900 mm » 7700 mm » 1900 mm » 7750 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 450 mm / 350 mm (nízkopodlažní vstup)
Počet míst k sezení: 61
Počet míst ke stání: 223
Maximální obsaditelnost: 284 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících bez klimatizační jednotky: 43790 kg
Bez cestujících s klimatizační jednotkou: 44300 kg
Maximální zátěž: 63700 kg
Hmotnost vnějších podvozků: 5250 kg
Hmotnost vnitřních podvozků: 4890 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,9 kN | 66,4 kN | 67,1 kN | 49,1 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová
Pulzní měnič: 4 pulzní měniče s IGBT SKiiP tranzistory s rekuperací
Statický měnič: SM 36.1 – 600V ss. » 3x400 V, 14 kW, 240 A + 600V ss. » 230 V, 2,5kW, 11A
Sběrač: Stemmann Fb800.25
Odpojovač/uzemňovač: 1PPAD51
Ventilační jednotka: KTV-1-15T
Klima kabiny řidiče: HVAC S78S
Spřáhlo: Skládací, mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s pražským typem hlavy
Typ a průměr kol: 666 mm s přítlačným kotoučem a pružnou vložkou GMT
Brzdy: Elektrohydraulická střadačová kotoučová brzda Dako K.P.T.010
Kolejnicová brzda FC63 70 kN, 40A, 102 kg (stupeň 1 - zadní podvozky; stupeň 2 - všechny podvozky)
Řadič: Dynamický 0-1500A
Stupně řadiče: Jízda: Dynamický (0-1500A), 7x brzda, 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 16x HLU3436 P/44-VA
Vstupní napětí motoru: ~392 V
Parametry motoru: Výkon: 46,6 kW
Otáčky: 196/706 ot./min.
Chlazení: směs voda+glykol
Motorventilátor: PM FC035-4DQ.2C.A7
3x230V
Motorventilátor pulzního měniče: 2x radiální RH25M-2DK.3B.1R

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
20 306 út 6.6. 4:076.6. 23:25 9390
 9  328 po 5.6. 15:506.6. 0:52 9390
16 316 pá 2.6. 6:362.6. 9:03 9390
16 315 čt 1.6. 16:211.6. 18:44 9390
22 317 st 31.5. 10:0631.5. 19:08 9390*Z1
10 316 út 30.5. 15:4530.5. 22:54 9390
 4  301 po 29.5. 14:5329.5. 18:50 9390
 7  306 po 29.5. 6:4329.5. 9:36 9390
 7  310 pá 26.5. 4:4526.5. 21:59 9390
16 303 čt 25.5. 5:5726.5. 0:19 9390
 7  306 st 24.5. 14:4024.5. 19:17 9390
 9  314 út 23.5. 14:5123.5. 23:44 9390
10 316 út 23.5. 5:1123.5. 9:59 9390
10 311 po 22.5. 15:0423.5. 0:09 9390
 4  304 po 22.5. 5:5122.5. 9:51 9390
16 303 ne 21.5. 6:3521.5. 23:19 9390
 9  302 so 20.5. 6:4820.5. 21:24 9390
20 308 pá 19.5. 4:5919.5. 22:44 9390
16 316 čt 18.5. 16:2918.5. 23:19 9390
 9  314 čt 18.5. 6:0618.5. 8:30 9390
 4  306 st 17.5. 15:3217.5. 19:32 9390
 4  301 st 17.5. 7:0617.5. 9:22 9390
16 317 út 16.5. 16:3716.5. 18:59 9390
20 306 út 16.5. 6:2116.5. 8:52 9390
22 317 po 15.5. 6:0415.5. 19:08 9390
*Z1 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9382

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.