Jiný vůz:

Informace o tramvaji 15T ev. č. 9389

Domovská vozovna: Motol

Oficiální označení typu vozu: 15T

Neoficiální označení: 15Tf

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2016

Dodání: 1. 11. 2016

Výrobní číslo: 10327

Profil kol: K

Dveře: Ultimate

Sedadla: Pino (plastová). Výrobce: Vogelsitze. Červená (RAL 3001), šedá (RAL 6500)

Centrální počítač OIS: Apex DT-04

Vnitřní informační systém: Bustec

Klimatizace kabiny: Bahoza HVAC S78S

Klimatizace salonu: Bahoza KLMT 15002

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 800.25

Najeto: cca 355 501 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 33,416 m
Délka skříně samostatně: 31,4 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3450 mm
Vzdálenost čepů: 7750 mm » 1900 mm » 7700 mm » 1900 mm » 7750 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 450 mm / 350 mm (nízkopodlažní vstup)
Počet míst k sezení: 61
Počet míst ke stání: 223
Maximální obsaditelnost: 284 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících bez klimatizační jednotky: 43790 kg
Bez cestujících s klimatizační jednotkou: 44300 kg
Maximální zátěž: 63700 kg
Hmotnost vnějších podvozků: 5250 kg
Hmotnost vnitřních podvozků: 4890 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,9 kN | 66,4 kN | 67,1 kN | 49,1 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová
Pulzní měnič: 4 pulzní měniče s IGBT SKiiP tranzistory s rekuperací
Statický měnič: SM 36.1 – 600V ss. » 3x400 V, 14 kW, 240 A + 600V ss. » 230 V, 2,5kW, 11A
Sběrač: Stemmann Fb800.25
Odpojovač/uzemňovač: 1PPAD51
Ventilační jednotka: KTV-1-15T
Klima kabiny řidiče: HVAC S78S
Spřáhlo: Skládací, mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s pražským typem hlavy
Typ a průměr kol: 666 mm s přítlačným kotoučem a pružnou vložkou GMT
Brzdy: Elektrohydraulická střadačová kotoučová brzda Dako K.P.T.010
Kolejnicová brzda FC63 70 kN, 40A, 102 kg (stupeň 1 - zadní podvozky; stupeň 2 - všechny podvozky)
Řadič: Dynamický 0-1500A
Stupně řadiče: Jízda: Dynamický (0-1500A), 7x brzda, 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 16x HLU3436 P/44-VA
Vstupní napětí motoru: ~392 V
Parametry motoru: Výkon: 46,6 kW
Otáčky: 196/706 ot./min.
Chlazení: směs voda+glykol
Motorventilátor: PM FC035-4DQ.2C.A7
3x230V
Motorventilátor pulzního měniče: 2x radiální RH25M-2DK.3B.1R

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
20 310 st 7.6. 4:448.6. 0:05 9389
 9  332 út 6.6. 16:066.6. 22:54 9389
 7  319 út 6.6. 6:036.6. 9:30 9389
16 302 po 5.6. 5:455.6. 23:17 9389
10 302 ne 4.6. 4:445.6. 0:06 9389
 9  311 so 3.6. 4:304.6. 0:02 9389
12 308 pá 2.6. 4:223.6. 1:11 9389
 9  329 čt 1.6. 15:512.6. 0:53 9389
15 313 čt 1.6. 5:391.6. 9:09 9389
 9  325 st 31.5. 4:2831.5. 19:55 9389
20 307 út 30.5. 4:4731.5. 1:01 9389
12 306 po 29.5. 4:4230.5. 0:31 9389
 9  310 ne 28.5. 10:1129.5. 0:43 9389
20 306 so 27.5. 6:2127.5. 22:29 9389
20 307 pá 26.5. 4:4727.5. 1:01 9389
 9  314 čt 25.5. 20:4625.5. 23:44 9389*Z1
15 312 čt 25.5. 5:2425.5. 20:37 9389
16 302 st 24.5. 5:4624.5. 23:59 9389
 9  319 út 23.5. 6:0323.5. 21:39 9389
 7  306 po 22.5. 14:4022.5. 19:17 9389
16 317 pá 19.5. 16:3719.5. 18:59 9389
16 315 pá 19.5. 6:2019.5. 8:47 9389
20 307 čt 18.5. 4:4719.5. 1:01 9389
16 316 st 17.5. 16:2917.5. 23:19 9389
16 316 st 17.5. 6:3617.5. 9:03 9389
*Z1 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9386

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.