Jiný vůz:

Informace o tramvaji 15T ev. č. 9389

Domovská vozovna: Motol

Oficiální označení typu vozu: 15T

Neoficiální označení: 15Tf

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2016

Dodání: 1. 11. 2016

Výrobní číslo: 10327

Profil kol: K

Dveře: Ultimate

Sedadla: Pino (plastová). Výrobce: Vogelsitze. Červená (RAL 3001), šedá (RAL 6500)

Centrální počítač OIS: Apex DT-04

Vnitřní informační systém: Bustec

Klimatizace kabiny: Bahoza HVAC S78S

Klimatizace salonu: Bahoza KLMT 15002

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 800.25

Najeto: cca 275 191 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 33,416 m
Délka skříně samostatně: 31,4 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3450 mm
Vzdálenost čepů: 7750 mm » 1900 mm » 7700 mm » 1900 mm » 7750 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 450 mm / 350 mm (nízkopodlažní vstup)
Počet míst k sezení: 61
Počet míst ke stání: 223
Maximální obsaditelnost: 284 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících bez klimatizační jednotky: 43790 kg
Bez cestujících s klimatizační jednotkou: 44300 kg
Maximální zátěž: 63700 kg
Hmotnost vnějších podvozků: 5250 kg
Hmotnost vnitřních podvozků: 4890 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,9 kN | 66,4 kN | 67,1 kN | 49,1 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová
Pulzní měnič: 4 pulzní měniče s IGBT SKiiP tranzistory s rekuperací
Statický měnič: SM 36.1 – 600V ss. » 3x400 V, 14 kW, 240 A + 600V ss. » 230 V, 2,5kW, 11A
Sběrač: Stemmann Fb800.25
Odpojovač/uzemňovač: 1PPAD51
Ventilační jednotka: KTV-1-15T
Klima kabiny řidiče: HVAC S78S
Spřáhlo: Skládací, mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s pražským typem hlavy
Typ a průměr kol: 666 mm s přítlačným kotoučem a pružnou vložkou GMT
Brzdy: Elektrohydraulická střadačová kotoučová brzda Dako K.P.T.010
Kolejnicová brzda FC63 70 kN, 40A, 102 kg (stupeň 1 - zadní podvozky; stupeň 2 - všechny podvozky)
Řadič: Dynamický 0-1500A
Stupně řadiče: Jízda: Dynamický (0-1500A), 7x brzda, 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 16x HLU3436 P/44-VA
Vstupní napětí motoru: ~392 V
Parametry motoru: Výkon: 46,6 kW
Otáčky: 196/706 ot./min.
Chlazení: směs voda+glykol
Motorventilátor: PM FC035-4DQ.2C.A7
3x230V
Motorventilátor pulzního měniče: 2x radiální RH25M-2DK.3B.1R

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
 9  326 út 9.11. 6:3410.11. 0:32 9389
 9  313 po 8.11. 5:478.11. 19:07 9389
22 315 ne 7.11. 7:447.11. 22:42 9389
10 308 so 6.11. 5:037.11. 0:06 9389
 9  314 pá 5.11. 14:515.11. 23:44 9389
 4  303 pá 5.11. 5:385.11. 9:38 9389
16 305 čt 4.11. 5:584.11. 19:01 9389
16 305 st 3.11. 5:583.11. 19:01 9389
15 304 út 2.11. 4:482.11. 19:10 9389
 5  305 po 1.11. 9:051.11. 21:39 9389*Z1
10 314 pá 29.10. 6:0329.10. 22:19 9389
 9  322 st 27.10. 15:2327.10. 19:47 9389
20 308 st 27.10. 6:2127.10. 8:53 9389
20 301 út 26.10. 5:5326.10. 21:04 9389
20 305 po 25.10. 4:3325.10. 23:55 9389
 9  307 ne 24.10. 5:1025.10. 0:22 9389
 9  312 so 23.10. 8:0324.10. 0:52 9389
 9  314 út 19.10. 6:0819.10. 8:31 9389
20 305 po 18.10. 4:3318.10. 23:55 9389
 9  310 ne 17.10. 10:1118.10. 0:52 9389
 9  302 so 16.10. 6:4816.10. 21:18 9389
20 306 pá 15.10. 4:4816.10. 0:10 9389
 5  310 čt 14.10. 6:0415.10. 0:16 9389
20 306 st 13.10. 4:4814.10. 0:10 9389
10 312 út 12.10. 15:1612.10. 22:00 9389
*Z1 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9390

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.