Jiný vůz:

Informace o tramvaji 15T ev. č. 9389

Domovská vozovna: Motol

Typ vozu: 15Tf

Oficiální označení typu vozu: 15T

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2016

Dodání: 1. 11. 2016

Výrobní číslo: 10327

Profil kol: PR-1

Dveře: Ultimate

Sedadla: Pino (plastová). Výrobce: Vogelsitze. Červená (RAL 3001), šedá (RAL 6500)

Označovače: Mikroelektronika Camel Combi

Centrální počítač OIS: Apex DT-04

Vnitřní informační systém: Bustec

Klimatizace kabiny: Bahoza HVAC S78S

Klimatizace salonu: FAIVELEY 9645500

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 800.25

Najeto: cca 193 370 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 33,416 m
Délka skříně samostatně: 31,4 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3450 mm
Vzdálenost čepů: 7750 mm » 1900 mm » 7700 mm » 1900 mm » 7750 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 450 mm / 350 mm (nízkopodlažní vstup)
Počet míst k sezení: 61
Počet míst ke stání: 223
Maximální obsaditelnost: 284 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících bez klimatizační jednotky: 43790 kg
Bez cestujících s klimatizační jednotkou: 44300 kg
Maximální zátěž: 63700 kg
Hmotnost vnějších podvozků: 5250 kg
Hmotnost vnitřních podvozků: 4890 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,9 kN | 66,4 kN | 67,1 kN | 49,1 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová
Pulzní měnič: 4 pulzní měniče s IGBT SKiiP tranzistory s rekuperací
Statický měnič: SM 36.1 – 600V ss. » 3x400 V, 14 kW, 240 A + 600V ss. » 230 V, 2,5kW, 11A
Sběrač: Stemmann Fb800.25
Odpojovač/uzemňovač: 1PPAD51
Ventilační jednotka: KTV-1-15T
Klima kabiny řidiče: HVAC S78S
Spřáhlo: Skládací, mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s pražským typem hlavy
Typ a průměr kol: 666 mm s přítlačným kotoučem a pružnou vložkou GMT
Brzdy: Elektrohydraulická střadačová kotoučová brzda Dako K.P.T.010
Kolejnicová brzda FC63 70 kN, 40A, 102 kg (stupeň 1 - střední podvozky; stupeň 2 - všechny podvozky)
Řadič: Dynamický 0-1500A
Stupně řadiče: Jízda: Dynamický (0-1500A), 7x brzda, 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 16x HLU3436 P/44-VA
Vstupní napětí motoru: ~392 V
Parametry motoru: Výkon: 46,6 kW
Otáčky: 196/706 ot./min.
Chlazení: směs voda+glykol
Motorventilátor: PM FC035-4DQ.2C.A7
3x230V
Motorventilátor pulzního měniče: 2x radiální RH25M-2DK.3B.1R

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
 3  309 čt 22.8. 5:0123.8. 0:57 9389
15 309 st 21.8. 14:1921.8. 20:01 9389
 3  308 st 21.8. 6:2021.8. 10:04 9389
 3  302 út 20.8. 4:4720.8. 19:41 9389
10 307 po 19.8. 4:5720.8. 0:24 9389
12 307 ne 18.8. 4:3719.8. 0:55 9389
3+26 305 so 17.8. 6:5918.8. 1:07 9389
15 305 pá 16.8. 5:5616.8. 21:14 9389
16 315 čt 15.8. 6:5816.8. 0:34 9389
 3  308 st 14.8. 6:2014.8. 10:04 9389
 3  306 út 13.8. 14:1513.8. 20:00 9389
 3  308 út 13.8. 6:2013.8. 10:04 9389
20 305 so 10.8. 4:3911.8. 1:05 9389
5+7 308 pá 9.8. 4:359.8. 22:22 9389
 9  319 čt 8.8. 5:419.8. 0:39 9389
12 304 st 7.8. 22:458.8. 0:55 9389*Z
15 306 st 7.8. 4:547.8. 19:16 9389
16 314 út 6.8. 6:186.8. 19:55 9389
16 302 ne 4.8. 13:004.8. 22:14 9389*Z1
10 308 so 3.8. 7:074.8. 1:04 9389
20 301 čt 1.8. 4:382.8. 0:45 9389
 9  320 st 31.7. 15:201.8. 0:49 9389
16 312 út 30.7. 6:2831.7. 0:14 9389
16 315 pá 26.7. 6:5827.7. 0:34 9389
10 302 ne 7.7. 4:348.7. 0:09 9389
*Z = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9342
*Z1 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9387

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.