Jiný vůz:

Informace o tramvaji 15T ev. č. 9388

Evidované celoplošné polepy:

 
 
 
Marks & Spencer (od 1. 5. 2022 do současnosti)

Marks & Spencer

Zobrazit ve větším rozlišení
 
 
 
Citiesbreak.com (Tel Aviv. Jerusalem.) (od 8. 12. 2019 do 11. 1. 2021)

Citiesbreak.com (Tel Aviv. Jerusalem.)

Zobrazit ve větším rozlišení

Domovská vozovna: Motol

Oficiální označení typu vozu: 15T

Neoficiální označení: 15Tf

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2016

Dodání: 25. 10. 2016

Výrobní číslo: 10326

Profil kol: K

Dveře: Ultimate

Sedadla: Pino (plastová). Výrobce: Vogelsitze. Červená (RAL 3001), šedá (RAL 6500)

Centrální počítač OIS: Apex DT-04

Vnitřní informační systém: Bustec

Klimatizace kabiny: Bahoza HVAC S78S

Klimatizace salonu: Bahoza KLMT 15002

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 800.25

Najeto: cca 325 819 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 33,416 m
Délka skříně samostatně: 31,4 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3450 mm
Vzdálenost čepů: 7750 mm » 1900 mm » 7700 mm » 1900 mm » 7750 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 450 mm / 350 mm (nízkopodlažní vstup)
Počet míst k sezení: 61
Počet míst ke stání: 223
Maximální obsaditelnost: 284 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících bez klimatizační jednotky: 43790 kg
Bez cestujících s klimatizační jednotkou: 44300 kg
Maximální zátěž: 63700 kg
Hmotnost vnějších podvozků: 5250 kg
Hmotnost vnitřních podvozků: 4890 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,9 kN | 66,4 kN | 67,1 kN | 49,1 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová
Pulzní měnič: 4 pulzní měniče s IGBT SKiiP tranzistory s rekuperací
Statický měnič: SM 36.1 – 600V ss. » 3x400 V, 14 kW, 240 A + 600V ss. » 230 V, 2,5kW, 11A
Sběrač: Stemmann Fb800.25
Odpojovač/uzemňovač: 1PPAD51
Ventilační jednotka: KTV-1-15T
Klima kabiny řidiče: HVAC S78S
Spřáhlo: Skládací, mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s pražským typem hlavy
Typ a průměr kol: 666 mm s přítlačným kotoučem a pružnou vložkou GMT
Brzdy: Elektrohydraulická střadačová kotoučová brzda Dako K.P.T.010
Kolejnicová brzda FC63 70 kN, 40A, 102 kg (stupeň 1 - zadní podvozky; stupeň 2 - všechny podvozky)
Řadič: Dynamický 0-1500A
Stupně řadiče: Jízda: Dynamický (0-1500A), 7x brzda, 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 16x HLU3436 P/44-VA
Vstupní napětí motoru: ~392 V
Parametry motoru: Výkon: 46,6 kW
Otáčky: 196/706 ot./min.
Chlazení: směs voda+glykol
Motorventilátor: PM FC035-4DQ.2C.A7
3x230V
Motorventilátor pulzního měniče: 2x radiální RH25M-2DK.3B.1R

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
16 308 dnes 11:0026.6. 0:16 9388
 7  303 pá 24.6. 5:2224.6. 20:56 9388
12 301 čt 23.6. 4:3824.6. 0:51 9388
 9  317 st 22.6. 5:5223.6. 0:02 9388
21 303 út 21.6. 6:2421.6. 19:13 9388
12 301 po 20.6. 4:3821.6. 0:51 9388
 9  306 ne 19.6. 7:0820.6. 0:12 9388
20 301 so 18.6. 4:3219.6. 0:41 9388
10 304 pá 17.6. 4:2417.6. 23:15 9388
12 314 čt 16.6. 4:2217.6. 0:11 9388
12 314 st 15.6. 4:2216.6. 0:11 9388
16 315 út 14.6. 16:1715.6. 0:16 9388
 9  314 út 14.6. 6:0814.6. 8:31 9388
12 303 po 13.6. 4:5114.6. 1:11 9388
 9  311 ne 12.6. 7:3513.6. 0:52 9388
 7  306 so 11.6. 6:0611.6. 20:41 9388
 7  301 pá 10.6. 6:0410.6. 20:13 9388
 9  322 čt 9.6. 15:239.6. 19:47 9388
16 316 čt 9.6. 6:259.6. 8:53 9388
 7  312 st 8.6. 15:038.6. 19:53 9388
 4  302 st 8.6. 5:338.6. 9:30 9388
 7  303 út 7.6. 6:198.6. 0:47 9388
sjMO 301 út 7.6. 3:277.6. 4:11 9388
10 312 po 6.6. 14:357.6. 0:25 9388
 4  306 po 6.6. 6:106.6. 10:08 9388


Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.