Jiný vůz:

Informace o tramvaji 15T ev. č. 9388

Evidované celoplošné polepy:

 
 
 
Citiesbreak.com (Tel Aviv. Jerusalem.) (od 8. 12. 2019 do 11. 1. 2021)

Citiesbreak.com (Tel Aviv. Jerusalem.)

Zobrazit ve větším rozlišení

Domovská vozovna: Motol

Oficiální označení typu vozu: 15T

Neoficiální označení: 15Tf

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2016

Dodání: 25. 10. 2016

Výrobní číslo: 10326

Profil kol: PR-1

Dveře: Ultimate

Sedadla: Pino (plastová). Výrobce: Vogelsitze. Červená (RAL 3001), šedá (RAL 6500)

Centrální počítač OIS: Apex DT-04

Vnitřní informační systém: Bustec

Klimatizace kabiny: Bahoza HVAC S78S

Klimatizace salonu: Bahoza KLMT 15002

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 800.25

Najeto: cca 265 234 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 33,416 m
Délka skříně samostatně: 31,4 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3450 mm
Vzdálenost čepů: 7750 mm » 1900 mm » 7700 mm » 1900 mm » 7750 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 450 mm / 350 mm (nízkopodlažní vstup)
Počet míst k sezení: 61
Počet míst ke stání: 223
Maximální obsaditelnost: 284 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících bez klimatizační jednotky: 43790 kg
Bez cestujících s klimatizační jednotkou: 44300 kg
Maximální zátěž: 63700 kg
Hmotnost vnějších podvozků: 5250 kg
Hmotnost vnitřních podvozků: 4890 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,9 kN | 66,4 kN | 67,1 kN | 49,1 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová
Pulzní měnič: 4 pulzní měniče s IGBT SKiiP tranzistory s rekuperací
Statický měnič: SM 36.1 – 600V ss. » 3x400 V, 14 kW, 240 A + 600V ss. » 230 V, 2,5kW, 11A
Sběrač: Stemmann Fb800.25
Odpojovač/uzemňovač: 1PPAD51
Ventilační jednotka: KTV-1-15T
Klima kabiny řidiče: HVAC S78S
Spřáhlo: Skládací, mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s pražským typem hlavy
Typ a průměr kol: 666 mm s přítlačným kotoučem a pružnou vložkou GMT
Brzdy: Elektrohydraulická střadačová kotoučová brzda Dako K.P.T.010
Kolejnicová brzda FC63 70 kN, 40A, 102 kg (stupeň 1 - zadní podvozky; stupeň 2 - všechny podvozky)
Řadič: Dynamický 0-1500A
Stupně řadiče: Jízda: Dynamický (0-1500A), 7x brzda, 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 16x HLU3436 P/44-VA
Vstupní napětí motoru: ~392 V
Parametry motoru: Výkon: 46,6 kW
Otáčky: 196/706 ot./min.
Chlazení: směs voda+glykol
Motorventilátor: PM FC035-4DQ.2C.A7
3x230V
Motorventilátor pulzního měniče: 2x radiální RH25M-2DK.3B.1R

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
Rok 2020
ZkJ 302 so 19.12. 8:0019.12. 18:00 9388
20 310 st 16.12. 5:0116.12. 21:52 9388
12 303 út 15.12. 4:5415.12. 7:00 9388*MU
10 301 po 14.12. 6:2514.12. 22:06 9388
 7  301 pá 11.12. 6:3511.12. 20:13 9388
 4  305 čt 10.12. 16:0210.12. 19:57 9388
 4  305 čt 10.12. 6:1810.12. 10:14 9388
 4  302 st 9.12. 5:519.12. 9:44 9388
16 304 út 8.12. 5:278.12. 22:32 9388
12 308 po 7.12. 5:347.12. 20:09 9388
15 303 pá 4.12. 5:464.12. 20:43 9388
15 303 čt 3.12. 5:463.12. 20:50 9388
12 308 st 2.12. 5:342.12. 20:09 9388
 7  301 út 1.12. 6:351.12. 20:13 9388
15 305 po 30.11. 6:0930.11. 20:58 9388
 5  308 so 28.11. 5:5728.11. 21:08 9388
10 310 pá 27.11. 5:0527.11. 23:26 9388
12 304 čt 26.11. 4:5926.11. 21:40 9388
 9  308 st 25.11. 6:1125.11. 20:42 9388
15 311 út 24.11. 5:3624.11. 19:59 9388
 5  308 po 23.11. 6:0123.11. 21:46 9388
16 303 čt 12.11. 5:1012.11. 17:00 9388*MU
16 305 st 11.11. 5:4211.11. 22:53 9388
 9  302 út 10.11. 5:4110.11. 12:55 9388*MU
 9  304 po 9.11. 5:529.11. 20:28 9388
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.