Jiný vůz:

Informace o tramvaji 15T ev. č. 9388

Evidované reklamní polepy:

 
 
 
Citiesbreak.com (Tel Aviv. Jerusalem.) (od 8. 12. 2019 do současnosti)

Citiesbreak.com (Tel Aviv. Jerusalem.)

Zobrazit ve větším rozlišení

Domovská vozovna: Motol

Oficiální označení typu vozu: 15T

Neoficiální označení: 15Tf

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2016

Dodání: 25. 10. 2016

Výrobní číslo: 10326

Profil kol: PR-1

Dveře: Ultimate

Sedadla: Pino (plastová). Výrobce: Vogelsitze. Červená (RAL 3001), šedá (RAL 6500)

Označovače: Mikroelektronika Camel Combi

Centrální počítač OIS: Apex DT-04

Vnitřní informační systém: Bustec

Klimatizace kabiny: Bahoza HVAC S78S

Klimatizace salonu: FAIVELEY 9645500

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 800.25

Najeto: cca 254 629 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 33,416 m
Délka skříně samostatně: 31,4 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3450 mm
Vzdálenost čepů: 7750 mm » 1900 mm » 7700 mm » 1900 mm » 7750 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 450 mm / 350 mm (nízkopodlažní vstup)
Počet míst k sezení: 61
Počet míst ke stání: 223
Maximální obsaditelnost: 284 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících bez klimatizační jednotky: 43790 kg
Bez cestujících s klimatizační jednotkou: 44300 kg
Maximální zátěž: 63700 kg
Hmotnost vnějších podvozků: 5250 kg
Hmotnost vnitřních podvozků: 4890 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,9 kN | 66,4 kN | 67,1 kN | 49,1 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová
Pulzní měnič: 4 pulzní měniče s IGBT SKiiP tranzistory s rekuperací
Statický měnič: SM 36.1 – 600V ss. » 3x400 V, 14 kW, 240 A + 600V ss. » 230 V, 2,5kW, 11A
Sběrač: Stemmann Fb800.25
Odpojovač/uzemňovač: 1PPAD51
Ventilační jednotka: KTV-1-15T
Klima kabiny řidiče: HVAC S78S
Spřáhlo: Skládací, mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s pražským typem hlavy
Typ a průměr kol: 666 mm s přítlačným kotoučem a pružnou vložkou GMT
Brzdy: Elektrohydraulická střadačová kotoučová brzda Dako K.P.T.010
Kolejnicová brzda FC63 70 kN, 40A, 102 kg (stupeň 1 - zadní podvozky; stupeň 2 - všechny podvozky)
Řadič: Dynamický 0-1500A
Stupně řadiče: Jízda: Dynamický (0-1500A), 7x brzda, 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 16x HLU3436 P/44-VA
Vstupní napětí motoru: ~392 V
Parametry motoru: Výkon: 46,6 kW
Otáčky: 196/706 ot./min.
Chlazení: směs voda+glykol
Motorventilátor: PM FC035-4DQ.2C.A7
3x230V
Motorventilátor pulzního měniče: 2x radiální RH25M-2DK.3B.1R

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
 4  307 út 29.9. 6:1129.9. 9:58 9388
22 740 pá 25.9. 5:3725.9. 9:15 9388
25 718 čt 24.9. 6:3024.9. 10:33 9388
26 721 st 23.9. 6:2323.9. 9:39 9388
26 702 út 22.9. 6:3722.9. 20:38 9388
25 707 po 21.9. 6:1021.9. 20:10 9388
25 718 pá 18.9. 6:3018.9. 10:33 9388
18 701 čt 17.9. 5:3017.9. 20:15 9388
 8  705 st 16.9. 6:1916.9. 23:19 9388
25 702 út 15.9. 5:2315.9. 21:40 9388
15 702 po 14.9. 6:0515.9. 0:35 9388
12 704 ne 13.9. 4:4014.9. 0:44 9388
22 708 so 12.9. 6:2913.9. 0:51 9388
 8  708 pá 11.9. 4:4811.9. 19:42 9388
 1  705 čt 10.9. 6:1610.9. 21:21 9388
18 701 st 9.9. 5:399.9. 20:15 9388
26 715 út 8.9. 6:078.9. 11:50 9388*MU
26 721 po 7.9. 6:237.9. 9:39 9388
 1  704 pá 4.9. 4:224.9. 21:19 9388
25 711 čt 3.9. 4:384.9. 1:43 9388
22 706 st 2.9. 4:053.9. 0:51 9388
26 706 út 1.9. 4:442.9. 0:01 9388
20 701 po 31.8. 6:311.9. 0:39 9388
22 720 ne 30.8. 9:0730.8. 23:55 9388
22 706 so 29.8. 8:0730.8. 0:31 9388
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.