Jiný vůz:

Informace o tramvaji 15T ev. č. 9388

Evidované celoplošné polepy:

 
 
 
Lidl (od 30. 10. 2022 do současnosti)

Lidl

Zobrazit ve větším rozlišení
 
 
 
Marks & Spencer (od 1. 5. 2022 do 29. 10. 2022)

Marks & Spencer

Zobrazit ve větším rozlišení
 
 
 
Citiesbreak.com (Tel Aviv. Jerusalem.) (od 8. 12. 2019 do 11. 1. 2021)

Citiesbreak.com (Tel Aviv. Jerusalem.)

Zobrazit ve větším rozlišení

Domovská vozovna: Motol

Oficiální označení typu vozu: 15T

Neoficiální označení: 15Tf

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2016

Dodání: 25. 10. 2016

Výrobní číslo: 10326

Profil kol: K

Dveře: Ultimate

Sedadla: Pino (plastová). Výrobce: Vogelsitze. Červená (RAL 3001), šedá (RAL 6500)

Centrální počítač OIS: Apex DT-04

Vnitřní informační systém: Bustec

Klimatizace kabiny: Bahoza HVAC S78S

Klimatizace salonu: Bahoza KLMT 15002

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 800.25

Najeto: cca 387 169 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 33,416 m
Délka skříně samostatně: 31,4 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3450 mm
Vzdálenost čepů: 7750 mm » 1900 mm » 7700 mm » 1900 mm » 7750 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 450 mm / 350 mm (nízkopodlažní vstup)
Počet míst k sezení: 61
Počet míst ke stání: 223
Maximální obsaditelnost: 284 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících bez klimatizační jednotky: 43790 kg
Bez cestujících s klimatizační jednotkou: 44300 kg
Maximální zátěž: 63700 kg
Hmotnost vnějších podvozků: 5250 kg
Hmotnost vnitřních podvozků: 4890 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,9 kN | 66,4 kN | 67,1 kN | 49,1 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová
Pulzní měnič: 4 pulzní měniče s IGBT SKiiP tranzistory s rekuperací
Statický měnič: SM 36.1 – 600V ss. » 3x400 V, 14 kW, 240 A + 600V ss. » 230 V, 2,5kW, 11A
Sběrač: Stemmann Fb800.25
Odpojovač/uzemňovač: 1PPAD51
Ventilační jednotka: KTV-1-15T
Klima kabiny řidiče: HVAC S78S
Spřáhlo: Skládací, mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s pražským typem hlavy
Typ a průměr kol: 666 mm s přítlačným kotoučem a pružnou vložkou GMT
Brzdy: Elektrohydraulická střadačová kotoučová brzda Dako K.P.T.010
Kolejnicová brzda FC63 70 kN, 40A, 102 kg (stupeň 1 - zadní podvozky; stupeň 2 - všechny podvozky)
Řadič: Dynamický 0-1500A
Stupně řadiče: Jízda: Dynamický (0-1500A), 7x brzda, 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 16x HLU3436 P/44-VA
Vstupní napětí motoru: ~392 V
Parametry motoru: Výkon: 46,6 kW
Otáčky: 196/706 ot./min.
Chlazení: směs voda+glykol
Motorventilátor: PM FC035-4DQ.2C.A7
3x230V
Motorventilátor pulzního měniče: 2x radiální RH25M-2DK.3B.1R

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
10 316 dnes 5:1124.3. 9:59 9388
22 321 čt 23.3. 15:0123.3. 23:01 9388
10 316 čt 23.3. 5:1123.3. 9:59 9388
 7  304 st 22.3. 4:2622.3. 21:09 9388
32 301 út 21.3. 5:4822.3. 0:45 9388
32 308 po 20.3. 5:0420.3. 20:45 9388
32 308 ne 19.3. 8:0219.3. 22:51 9388
32 306 so 18.3. 7:4218.3. 23:20 9388
 7  302 pá 17.3. 5:5817.3. 20:54 9388
 9  305 čt 16.3. 6:3716.3. 18:46 9388
 9  305 st 15.3. 6:3715.3. 18:46 9388
 7  301 út 14.3. 5:4314.3. 18:37 9388
10 308 po 13.3. 5:5913.3. 19:36 9388
 9  313 pá 10.3. 5:4710.3. 19:06 9388
16 313 čt 9.3. 5:379.3. 22:59 9388
 9  319 st 8.3. 16:558.3. 21:39 9388*Z1
 9  325 po 6.3. 4:286.3. 19:55 9388
22 314 ne 5.3. 4:526.3. 0:19 9388
10 304 so 4.3. 5:035.3. 0:09 9388
17 316 pá 3.3. 5:254.3. 0:30 9388
22 317 čt 2.3. 4:122.3. 19:53 9388
22 310 st 1.3. 4:422.3. 0:01 9388
16 318 út 28.2. 16:2928.2. 23:59 9388
16 311 út 28.2. 6:2028.2. 9:03 9388
 7  304 po 27.2. 4:2627.2. 21:09 9388
*Z1 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9347

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.