Jiný vůz:

Informace o tramvaji 15T ev. č. 9388

Evidované reklamní polepy:

 
 
 
Citiesbreak.com (Tel Aviv. Jerusalem.) (od 8. 12. 2019 do současnosti)

Citiesbreak.com (Tel Aviv. Jerusalem.)

Zobrazit ve větším rozlišení

Domovská vozovna: Motol

Typ vozu: 15Tf

Oficiální označení typu vozu: 15T

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2016

Dodání: 25. 10. 2016

Výrobní číslo: 10326

Profil kol: PR-1

Dveře: Ultimate

Sedadla: Pino (plastová). Výrobce: Vogelsitze. Červená (RAL 3001), šedá (RAL 6500)

Označovače: Mikroelektronika Camel Combi

Centrální počítač OIS: Apex DT-04

Vnitřní informační systém: Bustec

Klimatizace kabiny: Bahoza HVAC S78S

Klimatizace salonu: FAIVELEY 9645500

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 800.25

Najeto: cca 210 214 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 33,416 m
Délka skříně samostatně: 31,4 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3450 mm
Vzdálenost čepů: 7750 mm » 1900 mm » 7700 mm » 1900 mm » 7750 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 450 mm / 350 mm (nízkopodlažní vstup)
Počet míst k sezení: 61
Počet míst ke stání: 223
Maximální obsaditelnost: 284 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících bez klimatizační jednotky: 43790 kg
Bez cestujících s klimatizační jednotkou: 44300 kg
Maximální zátěž: 63700 kg
Hmotnost vnějších podvozků: 5250 kg
Hmotnost vnitřních podvozků: 4890 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,9 kN | 66,4 kN | 67,1 kN | 49,1 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová
Pulzní měnič: 4 pulzní měniče s IGBT SKiiP tranzistory s rekuperací
Statický měnič: SM 36.1 – 600V ss. » 3x400 V, 14 kW, 240 A + 600V ss. » 230 V, 2,5kW, 11A
Sběrač: Stemmann Fb800.25
Odpojovač/uzemňovač: 1PPAD51
Ventilační jednotka: KTV-1-15T
Klima kabiny řidiče: HVAC S78S
Spřáhlo: Skládací, mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s pražským typem hlavy
Typ a průměr kol: 666 mm s přítlačným kotoučem a pružnou vložkou GMT
Brzdy: Elektrohydraulická střadačová kotoučová brzda Dako K.P.T.010
Kolejnicová brzda FC63 70 kN, 40A, 102 kg (stupeň 1 - střední podvozky; stupeň 2 - všechny podvozky)
Řadič: Dynamický 0-1500A
Stupně řadiče: Jízda: Dynamický (0-1500A), 7x brzda, 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 16x HLU3436 P/44-VA
Vstupní napětí motoru: ~392 V
Parametry motoru: Výkon: 46,6 kW
Otáčky: 196/706 ot./min.
Chlazení: směs voda+glykol
Motorventilátor: PM FC035-4DQ.2C.A7
3x230V
Motorventilátor pulzního měniče: 2x radiální RH25M-2DK.3B.1R

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
12 302 út 28.1. 4:3929.1. 1:51 9388
12 311 po 27.1. 5:4928.1. 0:43 9388
 9  302 ne 26.1. 10:3827.1. 1:09 9388
16 318 čt 23.1. 5:1023.1. 15:50 9388*MU
20 310 st 22.1. 9:1023.1. 0:53 9388*Z
15 311 út 21.1. 6:4221.1. 18:03 9388
 9  316 po 20.1. 5:0921.1. 0:19 9388
 5  305 ne 19.1. 4:2619.1. 22:27 9388
20 309 so 18.1. 6:4619.1. 1:13 9388
12 302 pá 17.1. 4:3918.1. 1:51 9388
10 202 čt 16.1. 22:0517.1. 0:05 9388*Z1
 9  312 čt 16.1. 4:5316.1. 21:30 9388
 9  328 st 15.1. 5:4716.1. 0:59 9388
 7  302 út 14.1. 4:4114.1. 19:04 9388
12 314 po 13.1. 4:3714.1. 1:23 9388
 9  319 ne 12.1. 5:3313.1. 0:59 9388
15 308 so 11.1. 7:4411.1. 21:29 9388
16 306 pá 10.1. 5:5211.1. 0:54 9388
20 314 čt 9.1. 15:139.1. 20:42 9388
16 320 čt 9.1. 6:159.1. 9:17 9388
 9  328 st 8.1. 5:479.1. 0:59 9388
20 308 út 7.1. 6:007.1. 12:30 9388*MU
 7  302 po 6.1. 4:416.1. 19:04 9388
10 312 ne 5.1. 9:476.1. 1:04 9388
20 305 so 4.1. 4:515.1. 0:33 9388
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události
*Z = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8672+8748
*Z1 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9115

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.