Jiný vůz:

Informace o tramvaji 15T ev. č. 9388

Evidované celoplošné polepy:

 
 
 
Aperol (od 4. 6. 2023 do současnosti)

Aperol

Zobrazit ve větším rozlišení
 
 
 
Lidl (od 30. 10. 2022 do 13. 5. 2023)

Lidl

Zobrazit ve větším rozlišení
 
 
 
Marks & Spencer (od 1. 5. 2022 do 29. 10. 2022)

Marks & Spencer

Zobrazit ve větším rozlišení
 
 
 
Citiesbreak.com (Tel Aviv. Jerusalem.) (od 8. 12. 2019 do 11. 1. 2021)

Citiesbreak.com (Tel Aviv. Jerusalem.)

Zobrazit ve větším rozlišení

Domovská vozovna: Motol

Oficiální označení typu vozu: 15T

Neoficiální označení: 15Tf

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2016

Dodání: 25. 10. 2016

Výrobní číslo: 10326

Profil kol: K

Dveře: Ultimate

Sedadla: Pino (plastová). Výrobce: Vogelsitze. Červená (RAL 3001), šedá (RAL 6500)

Centrální počítač OIS: Apex DT-04

Vnitřní informační systém: Bustec

Klimatizace kabiny: Bahoza HVAC S78S

Klimatizace salonu: Bahoza KLMT 15002

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 800.25

Najeto: cca 426 664 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 33,416 m
Délka skříně samostatně: 31,4 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3450 mm
Vzdálenost čepů: 7750 mm » 1900 mm » 7700 mm » 1900 mm » 7750 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 450 mm / 350 mm (nízkopodlažní vstup)
Počet míst k sezení: 61
Počet míst ke stání: 223
Maximální obsaditelnost: 284 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících bez klimatizační jednotky: 43790 kg
Bez cestujících s klimatizační jednotkou: 44300 kg
Maximální zátěž: 63700 kg
Hmotnost vnějších podvozků: 5250 kg
Hmotnost vnitřních podvozků: 4890 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,9 kN | 66,4 kN | 67,1 kN | 49,1 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová
Pulzní měnič: 4 pulzní měniče s IGBT SKiiP tranzistory s rekuperací
Statický měnič: SM 36.1 – 600V ss. » 3x400 V, 14 kW, 240 A + 600V ss. » 230 V, 2,5kW, 11A
Sběrač: Stemmann Fb800.25
Odpojovač/uzemňovač: 1PPAD51
Ventilační jednotka: KTV-1-15T
Klima kabiny řidiče: HVAC S78S
Spřáhlo: Skládací, mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s pražským typem hlavy
Typ a průměr kol: 666 mm s přítlačným kotoučem a pružnou vložkou GMT
Brzdy: Elektrohydraulická střadačová kotoučová brzda Dako K.P.T.010
Kolejnicová brzda FC63 70 kN, 40A, 102 kg (stupeň 1 - zadní podvozky; stupeň 2 - všechny podvozky)
Řadič: Dynamický 0-1500A
Stupně řadiče: Jízda: Dynamický (0-1500A), 7x brzda, 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 16x HLU3436 P/44-VA
Vstupní napětí motoru: ~392 V
Parametry motoru: Výkon: 46,6 kW
Otáčky: 196/706 ot./min.
Chlazení: směs voda+glykol
Motorventilátor: PM FC035-4DQ.2C.A7
3x230V
Motorventilátor pulzního měniče: 2x radiální RH25M-2DK.3B.1R

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
 9  311 čt 28.9. 4:3028.9. 13:57 9388*MU
12 304 st 27.9. 6:2328.9. 0:28 9388
 9  316 út 26.9. 5:5326.9. 19:26 9388
30 310 po 25.9. 4:5925.9. 20:14 9388
 7  306 ne 24.9. 4:3324.9. 23:00 9388
 9  318 so 23.9. 5:3024.9. 0:41 9388
30 305 pá 22.9. 14:3522.9. 19:55 9388
 4  304 pá 22.9. 6:0022.9. 9:57 9388
20 301 čt 21.9. 5:2922.9. 1:02 9388
12 314 st 20.9. 5:4320.9. 18:58 9388
15 302 út 19.9. 6:0719.9. 20:35 9388
 9  306 po 18.9. 5:2018.9. 18:47 9388
16 305 ne 17.9. 5:1617.9. 21:02 9388
16 304 so 16.9. 5:1616.9. 22:56 9388
 7  311 pá 15.9. 5:4415.9. 22:23 9388
22 339 čt 14.9. 5:1914.9. 20:31 9388
10 301 st 13.9. 5:0014.9. 0:46 9388
10 320 út 12.9. 15:2113.9. 0:26 9388
 9  318 út 12.9. 6:2412.9. 8:44 9388
16 311 po 11.9. 5:4511.9. 19:04 9388
10 311 ne 10.9. 4:2410.9. 16:30 9388*MU
16 309 so 9.9. 8:4510.9. 0:16 9388
10 308 pá 8.9. 5:468.9. 19:42 9388
12 314 čt 7.9. 5:437.9. 18:58 9388
20 311 st 6.9. 6:207.9. 1:00 9388
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.