Jiný vůz:

Informace o tramvaji 15T ev. č. 9388

Evidované celoplošné polepy:

 
 
 
Lidl (od 30. 10. 2022 do současnosti)

Lidl

Zobrazit ve větším rozlišení
 
 
 
Marks & Spencer (od 1. 5. 2022 do 29. 10. 2022)

Marks & Spencer

Zobrazit ve větším rozlišení
 
 
 
Citiesbreak.com (Tel Aviv. Jerusalem.) (od 8. 12. 2019 do 11. 1. 2021)

Citiesbreak.com (Tel Aviv. Jerusalem.)

Zobrazit ve větším rozlišení

Domovská vozovna: Motol

Oficiální označení typu vozu: 15T

Neoficiální označení: 15Tf

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2016

Dodání: 25. 10. 2016

Výrobní číslo: 10326

Profil kol: K

Dveře: Ultimate

Sedadla: Pino (plastová). Výrobce: Vogelsitze. Červená (RAL 3001), šedá (RAL 6500)

Centrální počítač OIS: Apex DT-04

Vnitřní informační systém: Bustec

Klimatizace kabiny: Bahoza HVAC S78S

Klimatizace salonu: Bahoza KLMT 15002

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 800.25

Najeto: cca 362 209 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 33,416 m
Délka skříně samostatně: 31,4 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3450 mm
Vzdálenost čepů: 7750 mm » 1900 mm » 7700 mm » 1900 mm » 7750 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 450 mm / 350 mm (nízkopodlažní vstup)
Počet míst k sezení: 61
Počet míst ke stání: 223
Maximální obsaditelnost: 284 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících bez klimatizační jednotky: 43790 kg
Bez cestujících s klimatizační jednotkou: 44300 kg
Maximální zátěž: 63700 kg
Hmotnost vnějších podvozků: 5250 kg
Hmotnost vnitřních podvozků: 4890 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,9 kN | 66,4 kN | 67,1 kN | 49,1 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová
Pulzní měnič: 4 pulzní měniče s IGBT SKiiP tranzistory s rekuperací
Statický měnič: SM 36.1 – 600V ss. » 3x400 V, 14 kW, 240 A + 600V ss. » 230 V, 2,5kW, 11A
Sběrač: Stemmann Fb800.25
Odpojovač/uzemňovač: 1PPAD51
Ventilační jednotka: KTV-1-15T
Klima kabiny řidiče: HVAC S78S
Spřáhlo: Skládací, mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s pražským typem hlavy
Typ a průměr kol: 666 mm s přítlačným kotoučem a pružnou vložkou GMT
Brzdy: Elektrohydraulická střadačová kotoučová brzda Dako K.P.T.010
Kolejnicová brzda FC63 70 kN, 40A, 102 kg (stupeň 1 - zadní podvozky; stupeň 2 - všechny podvozky)
Řadič: Dynamický 0-1500A
Stupně řadiče: Jízda: Dynamický (0-1500A), 7x brzda, 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 16x HLU3436 P/44-VA
Vstupní napětí motoru: ~392 V
Parametry motoru: Výkon: 46,6 kW
Otáčky: 196/706 ot./min.
Chlazení: směs voda+glykol
Motorventilátor: PM FC035-4DQ.2C.A7
3x230V
Motorventilátor pulzního měniče: 2x radiální RH25M-2DK.3B.1R

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
 9  313 út 6.12. 5:476.12. 19:06 9388
22 323 po 5.12. 5:215.12. 20:21 9388
 9  305 ne 4.12. 4:285.12. 0:03 9388
22 309 so 3.12. 6:394.12. 0:25 9388
9+15 338 pá 2.12. 6:362.12. 23:43 9388
9+26 312 čt 1.12. 5:221.12. 18:39 9388
10 316 st 30.11. 15:4530.11. 22:53 9388
 4  307 st 30.11. 6:2430.11. 8:42 9388
9+26 307 út 29.11. 4:2729.11. 21:14 9388
20 309 po 28.11. 15:0529.11. 1:01 9388*Z1
 4  302 po 28.11. 5:3328.11. 9:31 9388
9+15 321 ne 27.11. 5:2928.11. 0:04 9388
22 321 so 26.11. 6:4127.11. 0:32 9388
 9  303 pá 25.11. 5:0525.11. 18:31 9388
 9  326 čt 24.11. 6:3425.11. 0:33 9388
 9  303 st 23.11. 5:0523.11. 18:31 9388
 9  319 út 22.11. 6:0522.11. 21:39 9388
12+14 321 po 21.11. 15:0621.11. 20:42 9388
 4  305 po 21.11. 6:0021.11. 10:19 9388
 9  313 pá 18.11. 5:3518.11. 23:53 9388
 9  312 čt 17.11. 8:0518.11. 0:53 9388
15 312 st 16.11. 5:2416.11. 20:37 9388
 9  301 út 15.11. 7:0215.11. 23:04 9388
16 309 po 14.11. 15:3314.11. 17:56 9388
 4  307 po 14.11. 6:2414.11. 8:42 9388
*Z1 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9362

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.