Jiný vůz:

Podrobnosti vozu 15Tf ev. č. 9388

Domovská vozovna: Motol

Typ vozu: 15Tf

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2016

Dodání: 25. 10. 2016

Výrobní číslo: 10326

Profil kol: PR-1

Dveře: Ultimate

Sedadla: Pino (plastová). Výrobce: Vogelsitze. Červená (RAL 3001), šedá (RAL 6500)

Označovače: Mikroelektronika Camel Combi

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Vnitřní informační systém: Bustec

Klimatizace kabiny: Bahoza HVAC S78S

Klimatizace salonu: FAIVELEY 9645500

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 800.25

Najeto: cca 111 340 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 33,416 m
Délka skříně samostatně: 31,4 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3450 mm
Vzdálenost čepů: 7750 mm » 1900 mm » 7700 mm » 1900 mm » 7750 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 450 mm / 350 mm (nízkopodlažní vstup)
Počet míst k sezení: 61
Počet míst ke stání: 223
Maximální obsaditelnost: 284 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících bez klimatizační jednotky: 43790 kg
Bez cestujících s klimatizační jednotkou: 44300 kg
Maximální zátěž: 63700 kg
Hmotnost vnějších podvozků: 5250 kg
Hmotnost vnitřních podvozků: 4890 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,9 kN | 66,4 kN | 67,1 kN | 49,1 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová
Pulzní měnič: 4 pulzní měniče s IGBT SKiiP tranzistory s rekuperací
Statický měnič: SM 36.1 – 600V ss. » 3x400 V, 14 kW, 240 A + 600V ss. » 230 V, 2,5kW, 11A
Sběrač: Stemmann Fb800.25
Odpojovač/uzemňovač: 1PPAD51
Ventilační jednotka: KTV-1-15T
Klima kabiny řidiče: HVAC S78S
Spřáhlo: Skládací, mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s pražským typem hlavy
Typ a průměr kol: 666 mm s přítlačným kotoučem a pružnou vložkou GMT
Brzdy: Elektrohydraulická střadačová kotoučová brzda Dako K.P.T.010
Kolejnicová brzda FC63 70 kN, 40A, 102 kg (stupeň 1 - střední podvozky; stupeň 2 - všechny podvozky)
Řadič: Dynamický 0-1500A
Stupně řadiče: Jízda: Dynamický (0-1500A), 7x brzda, 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 16x HLU3436 P/44-VA
Vstupní napětí motoru: ~392 V
Parametry motoru: Výkon: 46,6 kW
Otáčky: 196/706 ot./min.
Chlazení: směs voda+glykol
Motorventilátor: PM FC035-4DQ.2C.A7
3x230V
Motorventilátor pulzního měniče: 2x radiální RH25M-2DK.3B.1R

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
20 308 so 21.7. 6:4621.7. 22:54 9388
15+16 331 pá 20.7. 5:5720.7. 21:09 9388
 7  306 st 18.7. 4:4818.7. 8:10 9388*MU
5+16 309 út 17.7. 5:2618.7. 0:53 9388
5+16 307 po 16.7. 7:0817.7. 0:13 9388
 7  306 so 14.7. 4:3114.7. 21:17 9388
12 313 pá 13.7. 3:5713.7. 20:33 9388
5+16 309 čt 12.7. 5:2613.7. 0:53 9388
15+16 322 st 11.7. 5:5911.7. 21:13 9388
15+16 334 út 10.7. 14:4511.7. 1:03 9388
 9  328 út 10.7. 6:4610.7. 9:17 9388
15+16 322 po 9.7. 5:5910.7. 0:13 9388
15+16 337 po 2.7. 5:052.7. 23:48 9388
15+16 329 ne 1.7. 4:462.7. 0:43 9388
20 302 so 30.6. 4:121.7. 0:30 9388
15 301 pá 29.6. 6:4229.6. 19:31 9388
 5  310 čt 28.6. 4:2628.6. 21:57 9388
16 318 st 27.6. 5:5327.6. 23:54 9388
20 310 út 26.6. 6:1227.6. 0:52 9388
 5  312 po 25.6. 4:4225.6. 19:57 9388
16 313 ne 24.6. 4:1825.6. 1:04 9388
12 307 so 23.6. 5:0224.6. 1:02 9388
16 314 pá 22.6. 14:5123.6. 1:04 9388
 9  329 pá 22.6. 4:4322.6. 9:19 9388
16 315 čt 21.6. 19:3022.6. 0:24 9388*Z
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události
*Z = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8625+8626

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná v naší databázi. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.