Jiný vůz:

Podrobnosti vozu 15Tf ev. č. 9388

Domovská vozovna: Motol

Typ vozu: 15Tf

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2016

Dodání: 25. 10. 2016

Výrobní číslo: 10326

Profil kol: PR-1

Dveře: Ultimate

Sedadla: Pino (plastová). Výrobce: Vogelsitze. Červená (RAL 3001), šedá (RAL 6500)

Označovače: Mikroelektronika Camel Combi

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Vnitřní informační systém: Bustec

Klimatizace kabiny: Bahoza HVAC S78S

Klimatizace salonu: FAIVELEY 9645500

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 800.25

Najeto: cca 78 580 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 33,416 m
Délka skříně samostatně: 31,4 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3450 mm
Vzdálenost čepů: 7750 mm » 1900 mm » 7700 mm » 1900 mm » 7750 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 450 mm / 350 mm (nízkopodlažní vstup)
Počet míst k sezení: 61
Počet míst ke stání: 223
Maximální obsaditelnost: 284 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících bez klimatizační jednotky: 43790 kg
Bez cestujících s klimatizační jednotkou: 44300 kg
Maximální zátěž: 63700 kg
Hmotnost vnějších podvozků: 5250 kg
Hmotnost vnitřních podvozků: 4890 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,9 kN | 66,4 kN | 67,1 kN | 49,1 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová
Pulzní měnič: 4 pulzní měniče s IGBT SKiiP tranzistory s rekuperací
Statický měnič: SM 36.1 – 600V ss. » 3x400 V, 14 kW, 240 A + 600V ss. » 230 V, 2,5kW, 11A
Sběrač: Stemmann Fb800.25
Odpojovač/uzemňovač: 1PPAD51
Ventilační jednotka: KTV-1-15T
Klima kabiny řidiče: HVAC S78S
Spřáhlo: Skládací, mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s pražským typem hlavy
Typ a průměr kol: 666 mm s přítlačným kotoučem a pružnou vložkou GMT
Brzdy: Elektrohydraulická střadačová kotoučová brzda Dako K.P.T.010
Kolejnicová brzda FC63 70 kN, 40A, 102 kg (stupeň 1 - střední podvozky; stupeň 2 - všechny podvozky)
Řadič: Dynamický 0-1500A
Stupně řadiče: Jízda: Dynamický (0-1500A), 7x brzda, 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 16x HLU3436 P/44-VA
Vstupní napětí motoru: ~392 V
Parametry motoru: Výkon: 46,6 kW
Otáčky: 196/706 ot./min.
Chlazení: směs voda+glykol
Motorventilátor: PM FC035-4DQ.2C.A7
3x230V
Motorventilátor pulzního měniče: 2x radiální RH25M-2DK.3B.1R

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
20 707 st 17.1. 5:2517.1. 18:00 9388*MU
25 711 út 16.1. 4:0016.1. 22:39 9388
26 705 po 15.1. 4:2216.1. 1:21 9388
20 701 ne 14.1. 4:5115.1. 0:14 9388
20 705 so 13.1. 4:3113.1. 22:43 9388
1+10 704 pá 12.1. 5:0713.1. 0:48 9388
22 716 čt 11.1. 4:2412.1. 1:14 9388
8 707 st 10.1. 4:5911.1. 0:56 9388
22 714 po 8.1. 4:049.1. 0:31 9388
20 702 ne 7.1. 15:007.1. 19:30 9388*Z
25 701 so 6.1. 4:007.1. 1:00 9388
22 706 pá 5.1. 5:346.1. 1:31 9388
25 708 čt 4.1. 5:434.1. 20:08 9388
1+10 704 st 3.1. 5:074.1. 0:48 9388
26 712 út 2.1. 5:542.1. 21:45 9388
1 704 po 1.1. 6:011.1. 20:53 9388
Rok 2017
1 704 ne 31.12. 4:2131.12. 23:03 9388
26 701 so 30.12. 4:2231.12. 0:03 9388
20 706 pá 29.12. 6:4430.12. 0:34 9388
8 702 čt 28.12. 6:0428.12. 23:59 9388
25 711 st 27.12. 4:0027.12. 23:17 9388
26 703 út 26.12. 4:4227.12. 1:03 9388
8 703 po 25.12. 6:2726.12. 0:56 9388
8 707 ne 24.12. 4:4724.12. 18:56 9388
25 703 so 23.12. 4:4023.12. 23:09 9388
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události
*Z = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9367

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná v naší databázi. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.