Jiný vůz:

Informace o tramvaji 15T ev. č. 9387

Domovská vozovna: Motol

Oficiální označení typu vozu: 15T

Neoficiální označení: 15Tf

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2016

Dodání: 18. 10. 2016

Výrobní číslo: 10325

Profil kol: PR-1

Dveře: Ultimate

Sedadla: Pino (plastová). Výrobce: Vogelsitze. Červená (RAL 3001), šedá (RAL 6500)

Označovače: Mikroelektronika Camel Combi

Centrální počítač OIS: Apex DT-04

Vnitřní informační systém: Bustec

Klimatizace kabiny: Bahoza HVAC S78S

Klimatizace salonu: FAIVELEY 9645500

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 800.25

Poznámka: mazací vůz

Najeto: cca 253 423 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 33,416 m
Délka skříně samostatně: 31,4 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3450 mm
Vzdálenost čepů: 7750 mm » 1900 mm » 7700 mm » 1900 mm » 7750 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 450 mm / 350 mm (nízkopodlažní vstup)
Počet míst k sezení: 61
Počet míst ke stání: 223
Maximální obsaditelnost: 284 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících bez klimatizační jednotky: 43790 kg
Bez cestujících s klimatizační jednotkou: 44300 kg
Maximální zátěž: 63700 kg
Hmotnost vnějších podvozků: 5250 kg
Hmotnost vnitřních podvozků: 4890 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,9 kN | 66,4 kN | 67,1 kN | 49,1 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová
Pulzní měnič: 4 pulzní měniče s IGBT SKiiP tranzistory s rekuperací
Statický měnič: SM 36.1 – 600V ss. » 3x400 V, 14 kW, 240 A + 600V ss. » 230 V, 2,5kW, 11A
Sběrač: Stemmann Fb800.25
Odpojovač/uzemňovač: 1PPAD51
Ventilační jednotka: KTV-1-15T
Klima kabiny řidiče: HVAC S78S
Spřáhlo: Skládací, mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s pražským typem hlavy
Typ a průměr kol: 666 mm s přítlačným kotoučem a pružnou vložkou GMT
Brzdy: Elektrohydraulická střadačová kotoučová brzda Dako K.P.T.010
Kolejnicová brzda FC63 70 kN, 40A, 102 kg (stupeň 1 - zadní podvozky; stupeň 2 - všechny podvozky)
Řadič: Dynamický 0-1500A
Stupně řadiče: Jízda: Dynamický (0-1500A), 7x brzda, 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 16x HLU3436 P/44-VA
Vstupní napětí motoru: ~392 V
Parametry motoru: Výkon: 46,6 kW
Otáčky: 196/706 ot./min.
Chlazení: směs voda+glykol
Motorventilátor: PM FC035-4DQ.2C.A7
3x230V
Motorventilátor pulzního měniče: 2x radiální RH25M-2DK.3B.1R

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
10 305 st 30.9. 6:5530.9. 22:44 9387
 4  304 út 29.9. 14:5829.9. 18:24 9387
16 319 út 29.9. 6:1529.9. 8:59 9387
 5  301 pá 25.9. 6:1425.9. 21:47 9387
 9  324 čt 24.9. 5:0924.9. 19:46 9387
10 314 st 23.9. 5:2424.9. 0:44 9387
 5  301 út 22.9. 6:1422.9. 21:47 9387
 4  302 po 21.9. 5:5521.9. 9:26 9387
17 416 ne 20.9. 8:3520.9. 13:30 9387*MU
 5  341 so 19.9. 4:4119.9. 22:40 9387
 5  302 pá 18.9. 4:4118.9. 22:27 9387
25 305 čt 17.9. 5:2818.9. 0:56 9387
16 321 út 15.9. 6:1615.9. 8:59 9387
10 322 po 14.9. 6:0514.9. 9:47 9387
10 312 so 12.9. 4:1813.9. 0:04 9387
12 304 pá 11.9. 4:3712.9. 0:55 9387
10 301 čt 10.9. 6:0011.9. 1:04 9387
10 308 st 9.9. 4:189.9. 20:03 9387
12 309 út 8.9. 5:119.9. 1:20 9387
12 309 po 7.9. 5:118.9. 1:20 9387
15 304 ne 6.9. 9:476.9. 20:43 9387
10 307 so 5.9. 4:385.9. 23:24 9387
 9  312 pá 4.9. 6:264.9. 21:12 9387
16 319 čt 3.9. 16:204.9. 0:33 9387
 7  314 čt 3.9. 7:503.9. 10:04 9387*Z
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události
*Z = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8747+8629

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.