Jiný vůz:

Informace o tramvaji 15T ev. č. 9387

Domovská vozovna: Motol

Oficiální označení typu vozu: 15T

Neoficiální označení: 15Tf

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2016

Dodání: 18. 10. 2016

Výrobní číslo: 10325

Profil kol: K

Dveře: Ultimate

Sedadla: Pino (plastová). Výrobce: Vogelsitze. Červená (RAL 3001), šedá (RAL 6500)

Centrální počítač OIS: Apex DT-04

Vnitřní informační systém: Bustec

Klimatizace kabiny: Bahoza HVAC S78S

Klimatizace salonu: Bahoza KLMT 15002

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 800.25

Poznámka: mazací vůz

Najeto: cca 413 743 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 33,416 m
Délka skříně samostatně: 31,4 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3450 mm
Vzdálenost čepů: 7750 mm » 1900 mm » 7700 mm » 1900 mm » 7750 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 450 mm / 350 mm (nízkopodlažní vstup)
Počet míst k sezení: 61
Počet míst ke stání: 223
Maximální obsaditelnost: 284 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících bez klimatizační jednotky: 43790 kg
Bez cestujících s klimatizační jednotkou: 44300 kg
Maximální zátěž: 63700 kg
Hmotnost vnějších podvozků: 5250 kg
Hmotnost vnitřních podvozků: 4890 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,9 kN | 66,4 kN | 67,1 kN | 49,1 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová
Pulzní měnič: 4 pulzní měniče s IGBT SKiiP tranzistory s rekuperací
Statický měnič: SM 36.1 – 600V ss. » 3x400 V, 14 kW, 240 A + 600V ss. » 230 V, 2,5kW, 11A
Sběrač: Stemmann Fb800.25
Odpojovač/uzemňovač: 1PPAD51
Ventilační jednotka: KTV-1-15T
Klima kabiny řidiče: HVAC S78S
Spřáhlo: Skládací, mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s pražským typem hlavy
Typ a průměr kol: 666 mm s přítlačným kotoučem a pružnou vložkou GMT
Brzdy: Elektrohydraulická střadačová kotoučová brzda Dako K.P.T.010
Kolejnicová brzda FC63 70 kN, 40A, 102 kg (stupeň 1 - zadní podvozky; stupeň 2 - všechny podvozky)
Řadič: Dynamický 0-1500A
Stupně řadiče: Jízda: Dynamický (0-1500A), 7x brzda, 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 16x HLU3436 P/44-VA
Vstupní napětí motoru: ~392 V
Parametry motoru: Výkon: 46,6 kW
Otáčky: 196/706 ot./min.
Chlazení: směs voda+glykol
Motorventilátor: PM FC035-4DQ.2C.A7
3x230V
Motorventilátor pulzního měniče: 2x radiální RH25M-2DK.3B.1R

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
10 314 pá 24.3. 4:4324.3. 18:09 9387
17 312 čt 23.3. 6:1124.3. 0:20 9387
16 315 st 22.3. 16:2122.3. 18:44 9387
 9  314 st 22.3. 6:0622.3. 8:30 9387
15+20 704 út 21.3. 5:0821.3. 22:43 9387
15+20 704 po 20.3. 5:0820.3. 22:43 9387
15+20 701 ne 19.3. 9:4819.3. 22:04 9387
15+20 707 so 18.3. 8:5519.3. 0:23 9387
15+20 704 pá 17.3. 5:0817.3. 22:43 9387
15+20 702 čt 16.3. 4:4816.3. 18:58 9387
15+20 706 st 15.3. 5:2615.3. 19:37 9387
15+20 702 út 14.3. 4:4814.3. 18:58 9387
15+20 705 po 13.3. 6:4514.3. 0:23 9387
15+20 706 so 11.3. 5:0812.3. 0:23 9387
15+20 704 pá 10.3. 5:0810.3. 22:43 9387
15+20 705 čt 9.3. 6:4510.3. 0:23 9387
18 701 st 8.3. 4:248.3. 19:54 9387
25 708 út 7.3. 14:517.3. 23:05 9387
25 708 út 7.3. 6:427.3. 10:10 9387
25 712 po 6.3. 4:436.3. 19:01 9387
32 704 ne 5.3. 4:136.3. 1:13 9387
 8  702 so 4.3. 6:535.3. 0:58 9387
 8  706 pá 3.3. 5:034.3. 0:38 9387
26 703 čt 2.3. 7:282.3. 23:33 9387
15+20 709 st 1.3. 7:251.3. 18:18 9387


Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.