Jiný vůz:

Podrobnosti vozu 15Tf ev. č. 9387

Domovská vozovna: Motol

Typ vozu: 15Tf

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2016

Dodání: 18. 10. 2016

Výrobní číslo: 10325

Profil kol: PR-1

Dveře: Ultimate

Sedadla: Pino (plastová). Výrobce: Vogelsitze. Červená (RAL 3001), šedá (RAL 6500)

Označovače: Mikroelektronika Camel Combi

Centrální počítač OIS: Apex DT-04

Vnitřní informační systém: Bustec

Klimatizace kabiny: Bahoza HVAC S78S

Klimatizace salonu: FAIVELEY 9645500

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 800.25

Najeto: cca 171 964 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 33,416 m
Délka skříně samostatně: 31,4 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3450 mm
Vzdálenost čepů: 7750 mm » 1900 mm » 7700 mm » 1900 mm » 7750 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 450 mm / 350 mm (nízkopodlažní vstup)
Počet míst k sezení: 61
Počet míst ke stání: 223
Maximální obsaditelnost: 284 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících bez klimatizační jednotky: 43790 kg
Bez cestujících s klimatizační jednotkou: 44300 kg
Maximální zátěž: 63700 kg
Hmotnost vnějších podvozků: 5250 kg
Hmotnost vnitřních podvozků: 4890 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,9 kN | 66,4 kN | 67,1 kN | 49,1 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová
Pulzní měnič: 4 pulzní měniče s IGBT SKiiP tranzistory s rekuperací
Statický měnič: SM 36.1 – 600V ss. » 3x400 V, 14 kW, 240 A + 600V ss. » 230 V, 2,5kW, 11A
Sběrač: Stemmann Fb800.25
Odpojovač/uzemňovač: 1PPAD51
Ventilační jednotka: KTV-1-15T
Klima kabiny řidiče: HVAC S78S
Spřáhlo: Skládací, mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s pražským typem hlavy
Typ a průměr kol: 666 mm s přítlačným kotoučem a pružnou vložkou GMT
Brzdy: Elektrohydraulická střadačová kotoučová brzda Dako K.P.T.010
Kolejnicová brzda FC63 70 kN, 40A, 102 kg (stupeň 1 - střední podvozky; stupeň 2 - všechny podvozky)
Řadič: Dynamický 0-1500A
Stupně řadiče: Jízda: Dynamický (0-1500A), 7x brzda, 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 16x HLU3436 P/44-VA
Vstupní napětí motoru: ~392 V
Parametry motoru: Výkon: 46,6 kW
Otáčky: 196/706 ot./min.
Chlazení: směs voda+glykol
Motorventilátor: PM FC035-4DQ.2C.A7
3x230V
Motorventilátor pulzního měniče: 2x radiální RH25M-2DK.3B.1R

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
16 318 po 24.6. 5:1025.6. 0:14 9387
12 306 ne 23.6. 14:5524.6. 0:30 9387*Z
20 303 so 22.6. 4:3123.6. 0:20 9387
 9  331 pá 21.6. 5:0222.6. 1:09 9387
10 304 čt 20.6. 15:5920.6. 22:54 9387
16 320 čt 20.6. 6:1520.6. 9:17 9387
 9  321 st 19.6. 5:5120.6. 0:29 9387
 7  313 út 18.6. 4:2218.6. 18:44 9387
10 308 po 17.6. 7:1717.6. 20:15 9387
 9  314 so 15.6. 5:1515.6. 21:10 9387*MU*1
 5  316 pá 14.6. 5:1314.6. 22:30 9387
15 307 čt 13.6. 6:0813.6. 21:14 9387
 9  334 st 12.6. 15:5712.6. 20:30 9387
 7  307 st 12.6. 5:1612.6. 9:59 9387
20 301 út 11.6. 5:2911.6. 21:43 9387
10 314 po 10.6. 4:1811.6. 0:04 9387
 9  315 ne 9.6. 5:1310.6. 0:29 9387
10 302 so 8.6. 10:508.6. 23:29 9387*Z1
sjMO 333 čt 6.6. 16:006.6. 17:00 9387
 7  307 čt 6.6. 5:166.6. 9:59 9387
20 310 st 5.6. 6:126.6. 0:53 9387
 9  318 út 4.6. 6:104.6. 8:43 9387
 9  315 po 3.6. 5:024.6. 0:09 9387
 9  325 pá 31.5. 15:2131.5. 20:07 9387
15 305 pá 31.5. 5:5631.5. 9:41 9387
*Z = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9351
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události
*1 = technická závada na Klamovce ZC
*Z1 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9396

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná v naší databázi. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.