Jiný vůz:

Informace o tramvaji 15T ev. č. 9387

Domovská vozovna: Motol

Typ vozu: 15Tf

Oficiální označení typu vozu: 15T

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2016

Dodání: 18. 10. 2016

Výrobní číslo: 10325

Profil kol: PR-1

Dveře: Ultimate

Sedadla: Pino (plastová). Výrobce: Vogelsitze. Červená (RAL 3001), šedá (RAL 6500)

Označovače: Mikroelektronika Camel Combi

Centrální počítač OIS: Apex DT-04

Vnitřní informační systém: Bustec

Klimatizace kabiny: Bahoza HVAC S78S

Klimatizace salonu: FAIVELEY 9645500

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 800.25

Najeto: cca 181 519 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 33,416 m
Délka skříně samostatně: 31,4 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3450 mm
Vzdálenost čepů: 7750 mm » 1900 mm » 7700 mm » 1900 mm » 7750 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 450 mm / 350 mm (nízkopodlažní vstup)
Počet míst k sezení: 61
Počet míst ke stání: 223
Maximální obsaditelnost: 284 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících bez klimatizační jednotky: 43790 kg
Bez cestujících s klimatizační jednotkou: 44300 kg
Maximální zátěž: 63700 kg
Hmotnost vnějších podvozků: 5250 kg
Hmotnost vnitřních podvozků: 4890 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,9 kN | 66,4 kN | 67,1 kN | 49,1 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová
Pulzní měnič: 4 pulzní měniče s IGBT SKiiP tranzistory s rekuperací
Statický měnič: SM 36.1 – 600V ss. » 3x400 V, 14 kW, 240 A + 600V ss. » 230 V, 2,5kW, 11A
Sběrač: Stemmann Fb800.25
Odpojovač/uzemňovač: 1PPAD51
Ventilační jednotka: KTV-1-15T
Klima kabiny řidiče: HVAC S78S
Spřáhlo: Skládací, mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s pražským typem hlavy
Typ a průměr kol: 666 mm s přítlačným kotoučem a pružnou vložkou GMT
Brzdy: Elektrohydraulická střadačová kotoučová brzda Dako K.P.T.010
Kolejnicová brzda FC63 70 kN, 40A, 102 kg (stupeň 1 - střední podvozky; stupeň 2 - všechny podvozky)
Řadič: Dynamický 0-1500A
Stupně řadiče: Jízda: Dynamický (0-1500A), 7x brzda, 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 16x HLU3436 P/44-VA
Vstupní napětí motoru: ~392 V
Parametry motoru: Výkon: 46,6 kW
Otáčky: 196/706 ot./min.
Chlazení: směs voda+glykol
Motorventilátor: PM FC035-4DQ.2C.A7
3x230V
Motorventilátor pulzního měniče: 2x radiální RH25M-2DK.3B.1R

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
12 307 čt 22.8. 4:3723.8. 1:20 9387
17 305 st 21.8. 4:3422.8. 1:14 9387
17 303 po 19.8. 5:3420.8. 0:54 9387
10 307 ne 18.8. 4:5819.8. 0:04 9387
20 302 so 17.8. 7:2318.8. 0:45 9387
12 301 pá 16.8. 4:5217.8. 0:35 9387
 3  305 čt 15.8. 5:0216.8. 0:19 9387
10 305 st 14.8. 14:2015.8. 0:04 9387
16 301 st 14.8. 5:1014.8. 10:10 9387
10 201 so 10.8. 16:3510.8. 18:30 9387*Z
12 307 st 7.8. 4:377.8. 14:00 9387*MU
 9  322 út 6.8. 5:516.8. 20:22 9387
16 302 ne 4.8. 5:284.8. 13:00 9387*MU
 5  306 so 3.8. 4:403.8. 21:10 9387
 9  320 pá 2.8. 15:203.8. 0:49 9387
 9  320 pá 2.8. 7:152.8. 9:42 9387
 5  109 čt 25.7. 4:3625.7. 21:48 9387
 7  104 st 24.7. 6:0124.7. 21:29 9387
26 107 út 23.7. 6:0323.7. 21:49 9387
 7  101 po 22.7. 17:0023.7. 1:04 9387*Z1
 7  108 ne 21.7. 10:0521.7. 16:15 9387*MU
 5  101 so 20.7. 4:5620.7. 20:18 9387
26 101 pá 19.7. 4:5820.7. 0:13 9387
15 110 čt 18.7. 5:4518.7. 22:10 9387
26 114 st 17.7. 4:4417.7. 21:01 9387
*Z = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9126
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události
*Z1 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9408

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.