Jiný vůz:

Podrobnosti vozu 15Tf ev. č. 9386

Domovská vozovna: Motol

Typ vozu: 15Tf

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2016

Dodání: 11. 10. 2016

Výrobní číslo: 10324

Profil kol: PR-1

Dveře: Ultimate

Sedadla: Pino (plastová). Výrobce: Vogelsitze. Červená (RAL 3001), šedá (RAL 6500)

Označovače: Mikroelektronika Camel Combi

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Vnitřní informační systém: Bustec

Klimatizace kabiny: Bahoza HVAC S78S

Klimatizace salonu: FAIVELEY 9645500

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 800.25

Najeto: cca 83 612 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 33,416 m
Délka skříně samostatně: 31,4 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3450 mm
Vzdálenost čepů: 7750 mm » 1900 mm » 7700 mm » 1900 mm » 7750 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 450 mm / 350 mm (nízkopodlažní vstup)
Počet míst k sezení: 61
Počet míst ke stání: 223
Maximální obsaditelnost: 284 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících bez klimatizační jednotky: 43790 kg
Bez cestujících s klimatizační jednotkou: 44300 kg
Maximální zátěž: 63700 kg
Hmotnost vnějších podvozků: 5250 kg
Hmotnost vnitřních podvozků: 4890 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,9 kN | 66,4 kN | 67,1 kN | 49,1 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová
Pulzní měnič: 4 pulzní měniče s IGBT SKiiP tranzistory s rekuperací
Statický měnič: SM 36.1 – 600V ss. » 3x400 V, 14 kW, 240 A + 600V ss. » 230 V, 2,5kW, 11A
Sběrač: Stemmann Fb800.25
Odpojovač/uzemňovač: 1PPAD51
Ventilační jednotka: KTV-1-15T
Klima kabiny řidiče: HVAC S78S
Spřáhlo: Skládací, mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s pražským typem hlavy
Typ a průměr kol: 666 mm s přítlačným kotoučem a pružnou vložkou GMT
Brzdy: Elektrohydraulická střadačová kotoučová brzda Dako K.P.T.010
Kolejnicová brzda FC63 70 kN, 40A, 102 kg (stupeň 1 - střední podvozky; stupeň 2 - všechny podvozky)
Řadič: Dynamický 0-1500A
Stupně řadiče: Jízda: Dynamický (0-1500A), 7x brzda, 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 16x HLU3436 P/44-VA
Vstupní napětí motoru: ~392 V
Parametry motoru: Výkon: 46,6 kW
Otáčky: 196/706 ot./min.
Chlazení: směs voda+glykol
Motorventilátor: PM FC035-4DQ.2C.A7
3x230V
Motorventilátor pulzního měniče: 2x radiální RH25M-2DK.3B.1R

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
9 310 ne 21.1. 4:5322.1. 0:29 9386
20 309 so 20.1. 7:0820.1. 23:30 9386
9 301 pá 19.1. 4:1319.1. 18:28 9386
5 301 čt 18.1. 5:1819.1. 1:21 9386
4 308 st 17.1. 14:0917.1. 19:39 9386
16 315 st 17.1. 6:0317.1. 8:59 9386
16 103 út 16.1. 19:2516.1. 20:32 9386*Z
25 103 út 16.1. 8:0516.1. 13:15 9386*Z1
15 301 ne 14.1. 4:0614.1. 20:53 9386
12 302 so 13.1. 3:5714.1. 1:47 9386
20 311 pá 12.1. 4:0612.1. 22:30 9386
5 314 čt 11.1. 5:1612.1. 1:28 9386
16 313 st 10.1. 15:2310.1. 20:19 9386
9 320 st 10.1. 7:1110.1. 9:42 9386
1+10 306 út 9.1. 5:549.1. 19:49 9386
20 304 po 8.1. 4:518.1. 21:42 9386
7 306 ne 7.1. 4:457.1. 22:36 9386
1+10 301 so 6.1. 4:377.1. 0:54 9386
15 301 pá 5.1. 5:425.1. 20:07 9386
1+10 306 čt 4.1. 5:544.1. 19:49 9386
16 303 st 3.1. 5:473.1. 18:24 9386
10 307 út 2.1. 4:563.1. 0:24 9386
10 301 po 1.1. 13:051.1. 22:36 9386
Rok 2017
9+98 351 ne 31.12. 5:531.1. 6:35 9386
10 305 so 30.12. 5:3831.12. 0:24 9386
*Z = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9058
*Z1 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9079

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná v naší databázi. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.