Domovská vozovna: Motol
Oficiální označení typu vozu: 15T
Neoficiální označení: 15Tf
Nízkopodlažní: ANO
Výrobce: Škoda Transportation, a.s.
Rok výroby: 2016
Dodání: 11. 10. 2016
V provozu od: 15. 11. 2016
Výrobní číslo: 10324
Profil kol: K
Dveře: Ultimate
Sedadla: Pino (plastová). Výrobce: Vogelsitze. Červená (RAL 3001), šedá (RAL 6500)
Centrální počítač OIS: Apex DT-04
Vnitřní informační systém: Bustec
Klimatizace kabiny: Bahoza HVAC S78S
Klimatizace salonu: Bahoza KLMT 15002
Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 800.25
Najeto: cca 547 345 km
Rozměry: |
Celková délka včetně spřáhel: 33,416 m Délka skříně samostatně: 31,4 m Šířka: 2460 mm Výška: 3450 mm Vzdálenost čepů: 7750 mm » 1900 mm » 7700 mm » 1900 mm » 7750 mm Rozvor náprav: 1900 mm Výška podlahy nad temenem kolejnice: 450 mm / 350 mm (nízkopodlažní vstup) |
Počet míst k sezení: | 61 |
Počet míst ke stání: | 223 |
Maximální obsaditelnost: | 284 osob (při 8 osobách na m2) |
Hmotnost: |
Bez cestujících bez klimatizační jednotky: 43790 kg Bez cestujících s klimatizační jednotkou: 44300 kg Maximální zátěž: 63700 kg Hmotnost vnějších podvozků: 5250 kg Hmotnost vnitřních podvozků: 4890 kg |
Zatížení na nápravu: |
Prázdný: 51,9 kN | 66,4 kN | 67,1 kN | 49,1 kN Maximální zátěž: 74 kN |
Regulace: | Polovodičová |
Pulzní měnič: | 4 pulzní měniče s IGBT SKiiP tranzistory s rekuperací |
Statický měnič: | SM 36.1 – 600V ss. » 3x400 V, 14 kW, 240 A + 600V ss. » 230 V, 2,5kW, 11A |
Sběrač: | Stemmann Fb800.25 |
Odpojovač/uzemňovač: | 1PPAD51 |
Ventilační jednotka: | KTV-1-15T |
Klima kabiny řidiče: | HVAC S78S |
Spřáhlo: | Skládací, mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s pražským typem hlavy |
Typ a průměr kol: | 666 mm s přítlačným kotoučem a pružnou vložkou GMT |
Brzdy: |
Elektrohydraulická střadačová kotoučová brzda Dako K.P.T.010 Kolejnicová brzda FC63 70 kN, 40A, 102 kg (stupeň 1 - zadní podvozky; stupeň 2 - všechny podvozky) |
Řadič: | Dynamický 0-1500A |
Stupně řadiče: | Jízda: Dynamický (0-1500A), 7x brzda, 2x kolejnicová brzda |
Trakční motor: | 16x HLU3436 P/44-VA |
Vstupní napětí motoru: | ~392 V |
Parametry motoru: |
Výkon: 46,6 kW Otáčky: 196/706 ot./min. Chlazení: směs voda+glykol |
Motorventilátor: |
PM FC035-4DQ.2C.A7 3x230V |
Motorventilátor pulzního měniče: | 2x radiální RH25M-2DK.3B.1R |
Linka | Pořadí | Od | Do | Souprava | ||
9 | 324 | po 24.2. 6:25 | 24.2. 19:54 | 9386 | ||
5 | 301 | pá 21.2. 4:46 | 21.2. 21:24 | 9386 | ||
10 | 317 | čt 20.2. 8:15 | 21.2. 0:47 | 9386*Z1 | ||
21 | 309 | st 19.2. 6:21 | 19.2. 19:05 | 9386 | ||
16 | 313 | út 18.2. 6:29 | 18.2. 8:58 | 9386 | ||
20 | 302 | po 17.2. 4:19 | 18.2. 0:36 | 9386 | ||
5 | 311 | ne 16.2. 5:55 | 17.2. 1:19 | 9386 | ||
5 | 306 | so 15.2. 7:57 | 15.2. 19:36 | 9386 | ||
5 | 304 | pá 14.2. 6:45 | 14.2. 19:46 | 9386 | ||
5+90 | 353 | čt 13.2. 14:34 | 14.2. 5:41 | 9386 | ||
5 | 306 | čt 13.2. 5:53 | 13.2. 10:06 | 9386 | ||
5 | 307 | st 12.2. 13:20 | 12.2. 19:59 | 9386*Z2 | ||
5 | 314 | st 12.2. 6:16 | 12.2. 9:05 | 9386 | ||
5 | 303 | út 11.2. 14:05 | 11.2. 20:16 | 9386 | ||
5 | 314 | út 11.2. 6:16 | 11.2. 9:05 | 9386 | ||
5 | 302 | po 10.2. 5:57 | 10.2. 20:08 | 9386 | ||
5 | 303 | ne 9.2. 6:35 | 9.2. 19:15 | 9386 | ||
5 | 303 | so 8.2. 8:22 | 8.2. 19:10 | 9386 | ||
4 | 306 | pá 7.2. 6:13 | 7.2. 20:33 | 9386 | ||
7 | 314 | st 5.2. 5:11 | 5.2. 22:47 | 9386 | ||
22 | 315 | út 4.2. 5:33 | 4.2. 22:26 | 9386 | ||
15 | 309 | po 3.2. 6:22 | 3.2. 21:27 | 9386 | ||
4 | 305 | pá 31.1. 5:53 | 31.1. 21:16 | 9386 | ||
7 | 303 | čt 30.1. 5:48 | 30.1. 21:33 | 9386 | ||
16 | 312 | st 29.1. 5:51 | 29.1. 23:36 | 9386 |