Jiný vůz:

Informace o tramvaji 15T ev. č. 9386

Evidované celoplošné polepy:

 
 
 
Nexen Tire (od 4. 4. 2021 do 9. 3. 2024)

Nexen Tire

Zobrazit ve větším rozlišení

Domovská vozovna: Motol

Oficiální označení typu vozu: 15T

Neoficiální označení: 15Tf

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2016

Dodání: 11. 10. 2016

V provozu od: 15. 11. 2016

Výrobní číslo: 10324

Profil kol: K

Dveře: Ultimate

Sedadla: Pino (plastová). Výrobce: Vogelsitze. Červená (RAL 3001), šedá (RAL 6500)

Centrální počítač OIS: Apex DT-04

Vnitřní informační systém: Bustec

Klimatizace kabiny: Bahoza HVAC S78S

Klimatizace salonu: Bahoza KLMT 15002

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 800.25

Najeto: cca 547 345 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 33,416 m
Délka skříně samostatně: 31,4 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3450 mm
Vzdálenost čepů: 7750 mm » 1900 mm » 7700 mm » 1900 mm » 7750 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 450 mm / 350 mm (nízkopodlažní vstup)
Počet míst k sezení: 61
Počet míst ke stání: 223
Maximální obsaditelnost: 284 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících bez klimatizační jednotky: 43790 kg
Bez cestujících s klimatizační jednotkou: 44300 kg
Maximální zátěž: 63700 kg
Hmotnost vnějších podvozků: 5250 kg
Hmotnost vnitřních podvozků: 4890 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,9 kN | 66,4 kN | 67,1 kN | 49,1 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová
Pulzní měnič: 4 pulzní měniče s IGBT SKiiP tranzistory s rekuperací
Statický měnič: SM 36.1 – 600V ss. » 3x400 V, 14 kW, 240 A + 600V ss. » 230 V, 2,5kW, 11A
Sběrač: Stemmann Fb800.25
Odpojovač/uzemňovač: 1PPAD51
Ventilační jednotka: KTV-1-15T
Klima kabiny řidiče: HVAC S78S
Spřáhlo: Skládací, mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s pražským typem hlavy
Typ a průměr kol: 666 mm s přítlačným kotoučem a pružnou vložkou GMT
Brzdy: Elektrohydraulická střadačová kotoučová brzda Dako K.P.T.010
Kolejnicová brzda FC63 70 kN, 40A, 102 kg (stupeň 1 - zadní podvozky; stupeň 2 - všechny podvozky)
Řadič: Dynamický 0-1500A
Stupně řadiče: Jízda: Dynamický (0-1500A), 7x brzda, 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 16x HLU3436 P/44-VA
Vstupní napětí motoru: ~392 V
Parametry motoru: Výkon: 46,6 kW
Otáčky: 196/706 ot./min.
Chlazení: směs voda+glykol
Motorventilátor: PM FC035-4DQ.2C.A7
3x230V
Motorventilátor pulzního měniče: 2x radiální RH25M-2DK.3B.1R

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
 9  324 po 24.2. 6:2524.2. 19:54 9386
 5  301 pá 21.2. 4:4621.2. 21:24 9386
10 317 čt 20.2. 8:1521.2. 0:47 9386*Z1
21 309 st 19.2. 6:2119.2. 19:05 9386
16 313 út 18.2. 6:2918.2. 8:58 9386
20 302 po 17.2. 4:1918.2. 0:36 9386
 5  311 ne 16.2. 5:5517.2. 1:19 9386
 5  306 so 15.2. 7:5715.2. 19:36 9386
 5  304 pá 14.2. 6:4514.2. 19:46 9386
5+90 353 čt 13.2. 14:3414.2. 5:41 9386
 5  306 čt 13.2. 5:5313.2. 10:06 9386
 5  307 st 12.2. 13:2012.2. 19:59 9386*Z2
 5  314 st 12.2. 6:1612.2. 9:05 9386
 5  303 út 11.2. 14:0511.2. 20:16 9386
 5  314 út 11.2. 6:1611.2. 9:05 9386
 5  302 po 10.2. 5:5710.2. 20:08 9386
 5  303 ne 9.2. 6:359.2. 19:15 9386
 5  303 so 8.2. 8:228.2. 19:10 9386
 4  306 pá 7.2. 6:137.2. 20:33 9386
 7  314 st 5.2. 5:115.2. 22:47 9386
22 315 út 4.2. 5:334.2. 22:26 9386
15 309 po 3.2. 6:223.2. 21:27 9386
 4  305 pá 31.1. 5:5331.1. 21:16 9386
 7  303 čt 30.1. 5:4830.1. 21:33 9386
16 312 st 29.1. 5:5129.1. 23:36 9386
*Z1 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9352
*Z2 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9419

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná námi, našimi spolupracovníky, či převzatá z oficiálních otevřených dat. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.