Jiný vůz:

Informace o tramvaji 15T ev. č. 9386

Evidované celoplošné polepy:

 
 
 
Nexen Tire (od 4. 4. 2021 do současnosti)

Nexen Tire

Zobrazit ve větším rozlišení

Domovská vozovna: Motol

Oficiální označení typu vozu: 15T

Neoficiální označení: 15Tf

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2016

Dodání: 11. 10. 2016

Výrobní číslo: 10324

Profil kol: K

Dveře: Ultimate

Sedadla: Pino (plastová). Výrobce: Vogelsitze. Červená (RAL 3001), šedá (RAL 6500)

Centrální počítač OIS: Apex DT-04

Vnitřní informační systém: Bustec

Klimatizace kabiny: Bahoza HVAC S78S

Klimatizace salonu: Bahoza KLMT 15002

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 800.25

Najeto: cca 371 055 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 33,416 m
Délka skříně samostatně: 31,4 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3450 mm
Vzdálenost čepů: 7750 mm » 1900 mm » 7700 mm » 1900 mm » 7750 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 450 mm / 350 mm (nízkopodlažní vstup)
Počet míst k sezení: 61
Počet míst ke stání: 223
Maximální obsaditelnost: 284 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících bez klimatizační jednotky: 43790 kg
Bez cestujících s klimatizační jednotkou: 44300 kg
Maximální zátěž: 63700 kg
Hmotnost vnějších podvozků: 5250 kg
Hmotnost vnitřních podvozků: 4890 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,9 kN | 66,4 kN | 67,1 kN | 49,1 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová
Pulzní měnič: 4 pulzní měniče s IGBT SKiiP tranzistory s rekuperací
Statický měnič: SM 36.1 – 600V ss. » 3x400 V, 14 kW, 240 A + 600V ss. » 230 V, 2,5kW, 11A
Sběrač: Stemmann Fb800.25
Odpojovač/uzemňovač: 1PPAD51
Ventilační jednotka: KTV-1-15T
Klima kabiny řidiče: HVAC S78S
Spřáhlo: Skládací, mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s pražským typem hlavy
Typ a průměr kol: 666 mm s přítlačným kotoučem a pružnou vložkou GMT
Brzdy: Elektrohydraulická střadačová kotoučová brzda Dako K.P.T.010
Kolejnicová brzda FC63 70 kN, 40A, 102 kg (stupeň 1 - zadní podvozky; stupeň 2 - všechny podvozky)
Řadič: Dynamický 0-1500A
Stupně řadiče: Jízda: Dynamický (0-1500A), 7x brzda, 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 16x HLU3436 P/44-VA
Vstupní napětí motoru: ~392 V
Parametry motoru: Výkon: 46,6 kW
Otáčky: 196/706 ot./min.
Chlazení: směs voda+glykol
Motorventilátor: PM FC035-4DQ.2C.A7
3x230V
Motorventilátor pulzního měniče: 2x radiální RH25M-2DK.3B.1R

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
12 301 pá 1.7. 15:302.7. 1:11 9386*Z1
 4  305 čt 30.6. 15:2230.6. 19:22 9386
 4  304 čt 30.6. 5:5130.6. 9:51 9386
 7  304 st 29.6. 5:3729.6. 21:11 9386
16 309 út 28.6. 6:2628.6. 22:56 9386
 9  318 po 27.6. 15:0727.6. 19:33 9386
10 317 po 27.6. 5:0027.6. 9:49 9386
22 321 ne 26.6. 9:0227.6. 0:17 9386
 9  304 so 25.6. 4:3026.6. 0:02 9386
20 309 pá 24.6. 5:0125.6. 1:01 9386
 9  315 čt 23.6. 5:5023.6. 23:52 9386
 9  329 st 22.6. 15:5123.6. 0:52 9386
20 308 st 22.6. 6:2122.6. 8:53 9386
16 304 út 21.6. 5:4921.6. 18:37 9386
15 309 po 20.6. 5:2320.6. 21:34 9386
22 316 ne 19.6. 7:4819.6. 22:58 9386
 9  319 so 18.6. 8:5418.6. 23:44 9386
16 313 pá 17.6. 16:0117.6. 23:36 9386
20 308 pá 17.6. 6:2117.6. 8:53 9386
 9  322 čt 16.6. 15:2316.6. 19:47 9386
16 307 čt 16.6. 5:1616.6. 8:53 9386
 7  310 st 15.6. 4:2616.6. 0:47 9386
 9  314 út 14.6. 14:5114.6. 23:44 9386
 4  306 út 14.6. 6:1014.6. 10:08 9386
21 310 po 13.6. 5:5913.6. 18:41 9386
*Z1 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9397

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.