Jiný vůz:

Informace o tramvaji 15T ev. č. 9386

Evidované celoplošné polepy:

 
 
 
Nexen Tire (od 4. 4. 2021 do současnosti)

Nexen Tire

Zobrazit ve větším rozlišení

Domovská vozovna: Motol

Oficiální označení typu vozu: 15T

Neoficiální označení: 15Tf

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2016

Dodání: 11. 10. 2016

Výrobní číslo: 10324

Profil kol: K

Dveře: Ultimate

Sedadla: Pino (plastová). Výrobce: Vogelsitze. Červená (RAL 3001), šedá (RAL 6500)

Centrální počítač OIS: Apex DT-04

Vnitřní informační systém: Bustec

Klimatizace kabiny: Bahoza HVAC S78S

Klimatizace salonu: Bahoza KLMT 15002

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 800.25

Najeto: cca 458 170 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 33,416 m
Délka skříně samostatně: 31,4 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3450 mm
Vzdálenost čepů: 7750 mm » 1900 mm » 7700 mm » 1900 mm » 7750 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 450 mm / 350 mm (nízkopodlažní vstup)
Počet míst k sezení: 61
Počet míst ke stání: 223
Maximální obsaditelnost: 284 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících bez klimatizační jednotky: 43790 kg
Bez cestujících s klimatizační jednotkou: 44300 kg
Maximální zátěž: 63700 kg
Hmotnost vnějších podvozků: 5250 kg
Hmotnost vnitřních podvozků: 4890 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,9 kN | 66,4 kN | 67,1 kN | 49,1 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová
Pulzní měnič: 4 pulzní měniče s IGBT SKiiP tranzistory s rekuperací
Statický měnič: SM 36.1 – 600V ss. » 3x400 V, 14 kW, 240 A + 600V ss. » 230 V, 2,5kW, 11A
Sběrač: Stemmann Fb800.25
Odpojovač/uzemňovač: 1PPAD51
Ventilační jednotka: KTV-1-15T
Klima kabiny řidiče: HVAC S78S
Spřáhlo: Skládací, mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s pražským typem hlavy
Typ a průměr kol: 666 mm s přítlačným kotoučem a pružnou vložkou GMT
Brzdy: Elektrohydraulická střadačová kotoučová brzda Dako K.P.T.010
Kolejnicová brzda FC63 70 kN, 40A, 102 kg (stupeň 1 - zadní podvozky; stupeň 2 - všechny podvozky)
Řadič: Dynamický 0-1500A
Stupně řadiče: Jízda: Dynamický (0-1500A), 7x brzda, 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 16x HLU3436 P/44-VA
Vstupní napětí motoru: ~392 V
Parametry motoru: Výkon: 46,6 kW
Otáčky: 196/706 ot./min.
Chlazení: směs voda+glykol
Motorventilátor: PM FC035-4DQ.2C.A7
3x230V
Motorventilátor pulzního měniče: 2x radiální RH25M-2DK.3B.1R

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
20 313 dnes 4:583.10. 0:42 9386
20 309 ne 1.10. 6:002.10. 0:01 9386
XA 301 so 30.9. 4:211.10. 0:36 9386
30 317 pá 29.9. 5:1530.9. 0:17 9386
 5  305 čt 28.9. 4:4228.9. 23:15 9386
15 309 st 27.9. 5:0827.9. 21:50 9386
30 307 út 26.9. 5:4126.9. 23:27 9386
 9  309 po 25.9. 7:3925.9. 18:57 9386
 9  314 ne 24.9. 7:2825.9. 0:11 9386
15 307 so 23.9. 8:2423.9. 20:35 9386
 9  318 pá 22.9. 6:2422.9. 8:44 9386
30 309 čt 21.9. 4:2321.9. 18:34 9386
30 306 st 20.9. 15:0421.9. 0:47 9386
 9  314 st 20.9. 6:1120.9. 8:32 9386
20 313 út 19.9. 5:1420.9. 0:42 9386
15 307 po 18.9. 4:4818.9. 21:20 9386
 9  308 ne 17.9. 6:3617.9. 23:44 9386
15 304 so 16.9. 5:2816.9. 21:35 9386
 9  321 pá 15.9. 15:2216.9. 0:11 9386
12 314 čt 14.9. 5:4314.9. 18:58 9386
12 311 st 13.9. 5:0613.9. 20:36 9386
 7  314 út 12.9. 5:5912.9. 23:01 9386
15 312 po 11.9. 5:3911.9. 20:20 9386
20 305 ne 10.9. 17:3411.9. 1:01 9386
22 313 so 9.9. 8:109.9. 23:08 9386


Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.