Jiný vůz:

Informace o tramvaji 15T ev. č. 9386

Evidované celoplošné polepy:

 
 
 
Nexen Tire (od 4. 4. 2021 do 9. 3. 2024)

Nexen Tire

Zobrazit ve větším rozlišení

Domovská vozovna: Motol

Oficiální označení typu vozu: 15T

Neoficiální označení: 15Tf

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2016

Dodání: 11. 10. 2016

Výrobní číslo: 10324

Profil kol: K

Dveře: Ultimate

Sedadla: Pino (plastová). Výrobce: Vogelsitze. Červená (RAL 3001), šedá (RAL 6500)

Centrální počítač OIS: Apex DT-04

Vnitřní informační systém: Bustec

Klimatizace kabiny: Bahoza HVAC S78S

Klimatizace salonu: Bahoza KLMT 15002

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 800.25

Najeto: cca 512 125 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 33,416 m
Délka skříně samostatně: 31,4 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3450 mm
Vzdálenost čepů: 7750 mm » 1900 mm » 7700 mm » 1900 mm » 7750 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 450 mm / 350 mm (nízkopodlažní vstup)
Počet míst k sezení: 61
Počet míst ke stání: 223
Maximální obsaditelnost: 284 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících bez klimatizační jednotky: 43790 kg
Bez cestujících s klimatizační jednotkou: 44300 kg
Maximální zátěž: 63700 kg
Hmotnost vnějších podvozků: 5250 kg
Hmotnost vnitřních podvozků: 4890 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,9 kN | 66,4 kN | 67,1 kN | 49,1 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová
Pulzní měnič: 4 pulzní měniče s IGBT SKiiP tranzistory s rekuperací
Statický měnič: SM 36.1 – 600V ss. » 3x400 V, 14 kW, 240 A + 600V ss. » 230 V, 2,5kW, 11A
Sběrač: Stemmann Fb800.25
Odpojovač/uzemňovač: 1PPAD51
Ventilační jednotka: KTV-1-15T
Klima kabiny řidiče: HVAC S78S
Spřáhlo: Skládací, mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s pražským typem hlavy
Typ a průměr kol: 666 mm s přítlačným kotoučem a pružnou vložkou GMT
Brzdy: Elektrohydraulická střadačová kotoučová brzda Dako K.P.T.010
Kolejnicová brzda FC63 70 kN, 40A, 102 kg (stupeň 1 - zadní podvozky; stupeň 2 - všechny podvozky)
Řadič: Dynamický 0-1500A
Stupně řadiče: Jízda: Dynamický (0-1500A), 7x brzda, 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 16x HLU3436 P/44-VA
Vstupní napětí motoru: ~392 V
Parametry motoru: Výkon: 46,6 kW
Otáčky: 196/706 ot./min.
Chlazení: směs voda+glykol
Motorventilátor: PM FC035-4DQ.2C.A7
3x230V
Motorventilátor pulzního měniče: 2x radiální RH25M-2DK.3B.1R

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
10 306 dnes 6:0524.7. 9:43 9386
20 309 út 23.7. 16:3123.7. 19:20 9386
16 314 út 23.7. 6:5923.7. 9:49 9386
15 311 po 22.7. 6:0222.7. 9:38 9386
22 315 pá 19.7. 5:1419.7. 19:24 9386
15 311 čt 18.7. 15:4118.7. 21:27 9386
15 311 čt 18.7. 6:0218.7. 9:38 9386
15 303 st 17.7. 4:4817.7. 19:48 9386
 7  311 út 16.7. 5:4716.7. 23:03 9386
 7  303 po 15.7. 18:5515.7. 21:48 9386*Z1
22 315 st 10.7. 5:1410.7. 19:24 9386
20 307 út 9.7. 5:589.7. 20:13 9386
20 307 po 8.7. 5:588.7. 20:13 9386
sjMO 301 ne 7.7. 3:277.7. 4:10 9386
sjMO 301 so 6.7. 3:276.7. 4:10 9386
 7  310 čt 4.7. 5:374.7. 20:13 9386
12 311 st 3.7. 6:223.7. 20:08 9386
16 309 út 2.7. 5:112.7. 19:50 9386
 7  303 po 1.7. 15:341.7. 21:48 9386
 6  304 po 1.7. 6:361.7. 9:40 9386
15 303 pá 28.6. 4:4828.6. 18:04 9386
12 307 čt 27.6. 4:2628.6. 0:54 9386
 7  319 st 26.6. 15:1527.6. 0:24 9386
 5  306 st 26.6. 6:5726.6. 10:25 9386
 9  324 út 25.6. 8:4825.6. 17:41 9386*Z2
*Z1 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9389
*Z2 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9361

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná námi, našimi spolupracovníky, či převzatá z oficiálních otevřených dat. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.