Jiný vůz:

Podrobnosti vozu 15Tf ev. č. 9386

Domovská vozovna: Motol

Typ vozu: 15Tf

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2016

Dodání: 11. 10. 2016

Výrobní číslo: 10324

Profil kol: PR-1

Dveře: Ultimate

Sedadla: Pino (plastová). Výrobce: Vogelsitze. Červená (RAL 3001), šedá (RAL 6500)

Označovače: Mikroelektronika Camel Combi

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Vnitřní informační systém: Bustec

Klimatizace kabiny: Bahoza HVAC S78S

Klimatizace salonu: FAIVELEY 9645500

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 800.25

Najeto: cca 167 970 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 33,416 m
Délka skříně samostatně: 31,4 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3450 mm
Vzdálenost čepů: 7750 mm » 1900 mm » 7700 mm » 1900 mm » 7750 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 450 mm / 350 mm (nízkopodlažní vstup)
Počet míst k sezení: 61
Počet míst ke stání: 223
Maximální obsaditelnost: 284 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících bez klimatizační jednotky: 43790 kg
Bez cestujících s klimatizační jednotkou: 44300 kg
Maximální zátěž: 63700 kg
Hmotnost vnějších podvozků: 5250 kg
Hmotnost vnitřních podvozků: 4890 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,9 kN | 66,4 kN | 67,1 kN | 49,1 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová
Pulzní měnič: 4 pulzní měniče s IGBT SKiiP tranzistory s rekuperací
Statický měnič: SM 36.1 – 600V ss. » 3x400 V, 14 kW, 240 A + 600V ss. » 230 V, 2,5kW, 11A
Sběrač: Stemmann Fb800.25
Odpojovač/uzemňovač: 1PPAD51
Ventilační jednotka: KTV-1-15T
Klima kabiny řidiče: HVAC S78S
Spřáhlo: Skládací, mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s pražským typem hlavy
Typ a průměr kol: 666 mm s přítlačným kotoučem a pružnou vložkou GMT
Brzdy: Elektrohydraulická střadačová kotoučová brzda Dako K.P.T.010
Kolejnicová brzda FC63 70 kN, 40A, 102 kg (stupeň 1 - střední podvozky; stupeň 2 - všechny podvozky)
Řadič: Dynamický 0-1500A
Stupně řadiče: Jízda: Dynamický (0-1500A), 7x brzda, 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 16x HLU3436 P/44-VA
Vstupní napětí motoru: ~392 V
Parametry motoru: Výkon: 46,6 kW
Otáčky: 196/706 ot./min.
Chlazení: směs voda+glykol
Motorventilátor: PM FC035-4DQ.2C.A7
3x230V
Motorventilátor pulzního měniče: 2x radiální RH25M-2DK.3B.1R

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
 9  329 út 19.2. 15:3719.2. 20:08 9386
 9  325 út 19.2. 6:2719.2. 8:59 9386
 9  308 po 18.2. 6:3918.2. 18:53 9386
20 303 so 16.2. 4:3117.2. 0:10 9386
 9  330 pá 15.2. 5:5116.2. 1:09 9386
15 302 čt 14.2. 7:0614.2. 20:29 9386
 7  303 st 13.2. 5:0113.2. 23:08 9386
12 312 út 12.2. 4:1912.2. 21:32 9386
12 304 po 11.2. 4:5412.2. 1:51 9386
 9  315 ne 10.2. 5:1311.2. 0:29 9386
 9  304 so 9.2. 6:139.2. 23:09 9386
 9  321 pá 8.2. 19:209.2. 0:29 9386*Z
 9  308 čt 7.2. 6:397.2. 18:53 9386
 4  308 st 6.2. 14:096.2. 19:39 9386
16 314 st 6.2. 7:026.2. 10:05 9386
 4  308 út 5.2. 14:095.2. 19:39 9386
 5  302 út 5.2. 4:075.2. 10:13 9386
10 318 po 4.2. 14:375.2. 0:44 9386
10 324 po 4.2. 6:324.2. 10:16 9386
16 318 pá 1.2. 5:102.2. 0:14 9386
 9  303 čt 31.1. 6:1931.1. 18:33 9386
 9  334 st 30.1. 15:5730.1. 20:30 9386
10 322 út 29.1. 5:2629.1. 22:06 9386
20 309 po 28.1. 4:1129.1. 0:33 9386
 9  316 ne 27.1. 5:3328.1. 0:39 9386
*Z = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9389

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná v naší databázi. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.