Jiný vůz:

Informace o tramvaji 15T ev. č. 9386

Evidované celoplošné polepy:

 
 
 
Nexen Tire (od 4. 4. 2021 do 9. 3. 2024)

Nexen Tire

Zobrazit ve větším rozlišení

Domovská vozovna: Motol

Oficiální označení typu vozu: 15T

Neoficiální označení: 15Tf

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2016

Dodání: 11. 10. 2016

Výrobní číslo: 10324

Profil kol: K

Dveře: Ultimate

Sedadla: Pino (plastová). Výrobce: Vogelsitze. Červená (RAL 3001), šedá (RAL 6500)

Centrální počítač OIS: Apex DT-04

Vnitřní informační systém: Bustec

Klimatizace kabiny: Bahoza HVAC S78S

Klimatizace salonu: Bahoza KLMT 15002

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 800.25

Najeto: cca 542 095 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 33,416 m
Délka skříně samostatně: 31,4 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3450 mm
Vzdálenost čepů: 7750 mm » 1900 mm » 7700 mm » 1900 mm » 7750 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 450 mm / 350 mm (nízkopodlažní vstup)
Počet míst k sezení: 61
Počet míst ke stání: 223
Maximální obsaditelnost: 284 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících bez klimatizační jednotky: 43790 kg
Bez cestujících s klimatizační jednotkou: 44300 kg
Maximální zátěž: 63700 kg
Hmotnost vnějších podvozků: 5250 kg
Hmotnost vnitřních podvozků: 4890 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,9 kN | 66,4 kN | 67,1 kN | 49,1 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová
Pulzní měnič: 4 pulzní měniče s IGBT SKiiP tranzistory s rekuperací
Statický měnič: SM 36.1 – 600V ss. » 3x400 V, 14 kW, 240 A + 600V ss. » 230 V, 2,5kW, 11A
Sběrač: Stemmann Fb800.25
Odpojovač/uzemňovač: 1PPAD51
Ventilační jednotka: KTV-1-15T
Klima kabiny řidiče: HVAC S78S
Spřáhlo: Skládací, mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s pražským typem hlavy
Typ a průměr kol: 666 mm s přítlačným kotoučem a pružnou vložkou GMT
Brzdy: Elektrohydraulická střadačová kotoučová brzda Dako K.P.T.010
Kolejnicová brzda FC63 70 kN, 40A, 102 kg (stupeň 1 - zadní podvozky; stupeň 2 - všechny podvozky)
Řadič: Dynamický 0-1500A
Stupně řadiče: Jízda: Dynamický (0-1500A), 7x brzda, 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 16x HLU3436 P/44-VA
Vstupní napětí motoru: ~392 V
Parametry motoru: Výkon: 46,6 kW
Otáčky: 196/706 ot./min.
Chlazení: směs voda+glykol
Motorventilátor: PM FC035-4DQ.2C.A7
3x230V
Motorventilátor pulzního měniče: 2x radiální RH25M-2DK.3B.1R

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
10 306 dnes 6:2524.1. 19:35 9386
15 308 čt 23.1. 13:4023.1. 21:12 9386*Z1
 5  810 st 22.1. 20:3022.1. 22:40 9386*Z2
 4  508 st 22.1. 18:4022.1. 20:09 9386*Z3
10 315 út 21.1. 4:4222.1. 0:28 9386
10 301 po 20.1. 5:2920.1. 21:49 9386
15 304 ne 19.1. 6:0819.1. 21:56 9386
12 308 so 18.1. 4:4519.1. 0:49 9386
20 301 pá 17.1. 5:3117.1. 23:58 9386
 7  308 čt 16.1. 4:3216.1. 22:18 9386
16 301 st 15.1. 5:5816.1. 0:16 9386
20 311 út 14.1. 4:3714.1. 20:37 9386
 9  304 po 13.1. 8:3014.1. 0:02 9386*Z4
 5  311 pá 10.1. 4:2610.1. 20:51 9386
 5  303 čt 9.1. 5:0610.1. 0:11 9386
 5  305 st 8.1. 5:278.1. 22:08 9386
 5  309 út 7.1. 6:017.1. 21:43 9386
20 313 po 6.1. 4:576.1. 20:56 9386
 7  312 ne 5.1. 11:035.1. 23:04 9386
15 311 pá 3.1. 15:413.1. 21:27 9386
 7  303 pá 3.1. 6:073.1. 9:33 9386
 9  322 čt 2.1. 15:153.1. 0:12 9386
Rok 2024
10+99 361 út 31.12. 15:201.1. 6:26 9386
10 216 po 30.12. 11:1030.12. 12:50 9386*Z5
 9  804 po 30.12. 6:5030.12. 8:55 9386*Z6
*Z1 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9342
*Z2 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8235+8319
*Z3 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8275+8575
*Z4 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9428
*Z5 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9118
*Z6 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8546+8470

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná námi, našimi spolupracovníky, či převzatá z oficiálních otevřených dat. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.