Jiný vůz:

Informace o tramvaji 15T ev. č. 9385

Evidované celoplošné polepy:

 
 
 
Kaufland (od 29. 9. 2024 do současnosti)

Kaufland

Zobrazit ve větším rozlišení
 
 
 
Birell Active (od 7. 4. 2024 do 28. 9. 2024)

Birell Active

Zobrazit ve větším rozlišení

Domovská vozovna: Motol

Oficiální označení typu vozu: 15T

Neoficiální označení: 15Tf

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2016

Dodání: 4. 10. 2016

Výrobní číslo: 10323

Profil kol: K

Dveře: Ultimate

Sedadla: Pino (plastová). Výrobce: Vogelsitze. Červená (RAL 3001), šedá (RAL 6500)

Centrální počítač OIS: Apex DT-04

Vnitřní informační systém: Bustec

Klimatizace kabiny: Bahoza HVAC S78S

Klimatizace salonu: Bahoza KLMT 15002

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 800.25

Najeto: cca 333 296 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 33,416 m
Délka skříně samostatně: 31,4 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3450 mm
Vzdálenost čepů: 7750 mm » 1900 mm » 7700 mm » 1900 mm » 7750 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 450 mm / 350 mm (nízkopodlažní vstup)
Počet míst k sezení: 61
Počet míst ke stání: 223
Maximální obsaditelnost: 284 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících bez klimatizační jednotky: 43790 kg
Bez cestujících s klimatizační jednotkou: 44300 kg
Maximální zátěž: 63700 kg
Hmotnost vnějších podvozků: 5250 kg
Hmotnost vnitřních podvozků: 4890 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,9 kN | 66,4 kN | 67,1 kN | 49,1 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová
Pulzní měnič: 4 pulzní měniče s IGBT SKiiP tranzistory s rekuperací
Statický měnič: SM 36.1 – 600V ss. » 3x400 V, 14 kW, 240 A + 600V ss. » 230 V, 2,5kW, 11A
Sběrač: Stemmann Fb800.25
Odpojovač/uzemňovač: 1PPAD51
Ventilační jednotka: KTV-1-15T
Klima kabiny řidiče: HVAC S78S
Spřáhlo: Skládací, mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s pražským typem hlavy
Typ a průměr kol: 666 mm s přítlačným kotoučem a pružnou vložkou GMT
Brzdy: Elektrohydraulická střadačová kotoučová brzda Dako K.P.T.010
Kolejnicová brzda FC63 70 kN, 40A, 102 kg (stupeň 1 - zadní podvozky; stupeň 2 - všechny podvozky)
Řadič: Dynamický 0-1500A
Stupně řadiče: Jízda: Dynamický (0-1500A), 7x brzda, 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 16x HLU3436 P/44-VA
Vstupní napětí motoru: ~392 V
Parametry motoru: Výkon: 46,6 kW
Otáčky: 196/706 ot./min.
Chlazení: směs voda+glykol
Motorventilátor: PM FC035-4DQ.2C.A7
3x230V
Motorventilátor pulzního měniče: 2x radiální RH25M-2DK.3B.1R

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
16 315 čt 5.12. 7:295.12. 18:37 9385
15 309 st 4.12. 15:144.12. 18:51 9385
15 314 st 4.12. 5:284.12. 9:23 9385
 9  332 út 3.12. 16:013.12. 20:31 9385
 9  322 út 3.12. 6:353.12. 9:01 9385
 4  310 po 2.12. 14:272.12. 19:28 9385
20 311 po 2.12. 6:122.12. 8:50 9385
20 302 pá 18.10. 4:5718.10. 6:45 9385*MU
10 307 čt 17.10. 5:5617.10. 22:47 9385
 9  330 st 16.10. 4:5017.10. 0:52 9385
15 312 út 15.10. 6:2215.10. 21:12 9385
10 304 po 14.10. 8:1514.10. 19:24 9385*Z1
 9  310 ne 13.10. 4:2914.10. 0:02 9385
16 303 so 12.10. 8:4413.10. 0:16 9385
 7  305 pá 11.10. 5:4511.10. 19:23 9385
 9  308 čt 10.10. 7:2910.10. 18:54 9385
12 306 st 9.10. 4:4710.10. 0:33 9385
16 304 út 8.10. 14:438.10. 23:36 9385
 7  319 út 8.10. 6:108.10. 9:42 9385
10 312 po 7.10. 6:207.10. 20:28 9385
16 303 ne 6.10. 4:556.10. 20:36 9385
 5  301 so 5.10. 4:526.10. 0:11 9385
12 309 pá 4.10. 4:465.10. 1:13 9385
 9  321 čt 3.10. 6:154.10. 0:02 9385
16 304 st 2.10. 14:432.10. 23:36 9385
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události
*Z1 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9369

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná námi, našimi spolupracovníky, či převzatá z oficiálních otevřených dat. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.