Jiný vůz:

Informace o tramvaji 15T ev. č. 9385

Domovská vozovna: Motol

Typ vozu: 15Tf

Oficiální označení typu vozu: 15T

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2016

Dodání: 4. 10. 2016

Výrobní číslo: 10323

Profil kol: PR-1

Dveře: Ultimate

Sedadla: Pino (plastová). Výrobce: Vogelsitze. Červená (RAL 3001), šedá (RAL 6500)

Označovače: Mikroelektronika Camel Combi

Centrální počítač OIS: Apex DT-04

Vnitřní informační systém: Bustec

Klimatizace kabiny: Bahoza HVAC S78S

Klimatizace salonu: FAIVELEY 9645500

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 800.25

Najeto: cca 226 898 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 33,416 m
Délka skříně samostatně: 31,4 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3450 mm
Vzdálenost čepů: 7750 mm » 1900 mm » 7700 mm » 1900 mm » 7750 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 450 mm / 350 mm (nízkopodlažní vstup)
Počet míst k sezení: 61
Počet míst ke stání: 223
Maximální obsaditelnost: 284 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících bez klimatizační jednotky: 43790 kg
Bez cestujících s klimatizační jednotkou: 44300 kg
Maximální zátěž: 63700 kg
Hmotnost vnějších podvozků: 5250 kg
Hmotnost vnitřních podvozků: 4890 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,9 kN | 66,4 kN | 67,1 kN | 49,1 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová
Pulzní měnič: 4 pulzní měniče s IGBT SKiiP tranzistory s rekuperací
Statický měnič: SM 36.1 – 600V ss. » 3x400 V, 14 kW, 240 A + 600V ss. » 230 V, 2,5kW, 11A
Sběrač: Stemmann Fb800.25
Odpojovač/uzemňovač: 1PPAD51
Ventilační jednotka: KTV-1-15T
Klima kabiny řidiče: HVAC S78S
Spřáhlo: Skládací, mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s pražským typem hlavy
Typ a průměr kol: 666 mm s přítlačným kotoučem a pružnou vložkou GMT
Brzdy: Elektrohydraulická střadačová kotoučová brzda Dako K.P.T.010
Kolejnicová brzda FC63 70 kN, 40A, 102 kg (stupeň 1 - zadní podvozky; stupeň 2 - všechny podvozky)
Řadič: Dynamický 0-1500A
Stupně řadiče: Jízda: Dynamický (0-1500A), 7x brzda, 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 16x HLU3436 P/44-VA
Vstupní napětí motoru: ~392 V
Parametry motoru: Výkon: 46,6 kW
Otáčky: 196/706 ot./min.
Chlazení: směs voda+glykol
Motorventilátor: PM FC035-4DQ.2C.A7
3x230V
Motorventilátor pulzního měniče: 2x radiální RH25M-2DK.3B.1R

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
 9  316 pá 3.4. 6:463.4. 9:27 9385
22 314 čt 2.4. 4:272.4. 23:42 9385
22 329 st 1.4. 5:172.4. 1:04 9385
10 314 út 31.3. 6:3331.3. 22:21 9385
12 307 ne 29.3. 4:3729.3. 23:34 9385
 9  319 so 28.3. 8:0029.3. 0:59 9385
 4  301 pá 27.3. 15:3227.3. 18:29 9385
10 305 pá 27.3. 6:2327.3. 9:55 9385
 4  301 čt 26.3. 15:3226.3. 18:29 9385
 4  301 čt 26.3. 6:2026.3. 9:17 9385
10 312 st 25.3. 5:4426.3. 1:24 9385
 9  302 út 24.3. 6:2124.3. 21:27 9385
10 305 po 23.3. 14:4323.3. 21:02 9385
 7  305 po 23.3. 4:2223.3. 11:02 9385
 7  308 pá 20.3. 5:3020.3. 22:00 9385
25 302 čt 19.3. 4:4919.3. 19:02 9385
12 306 st 18.3. 5:4419.3. 1:19 9385
25 307 út 17.3. 5:2817.3. 19:46 9385
 5  305 po 16.3. 4:4116.3. 21:25 9385
 9  314 ne 15.3. 19:0015.3. 21:59 9385*Z
10 324 pá 13.3. 15:2614.3. 1:24 9385
15 311 čt 12.3. 6:4212.3. 18:03 9385
 9  332 st 11.3. 6:0111.3. 22:50 9385
 9  312 út 10.3. 4:5310.3. 21:30 9385
 9  310 po 9.3. 6:519.3. 23:39 9385
*Z = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9379

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.