Jiný vůz:

Informace o tramvaji 15T ev. č. 9385

Domovská vozovna: Motol

Typ vozu: 15Tf

Oficiální označení typu vozu: 15T

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2016

Dodání: 4. 10. 2016

Výrobní číslo: 10323

Profil kol: PR-1

Dveře: Ultimate

Sedadla: Pino (plastová). Výrobce: Vogelsitze. Červená (RAL 3001), šedá (RAL 6500)

Označovače: Mikroelektronika Camel Combi

Centrální počítač OIS: Apex DT-04

Vnitřní informační systém: Bustec

Klimatizace kabiny: Bahoza HVAC S78S

Klimatizace salonu: FAIVELEY 9645500

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 800.25

Najeto: cca 252 653 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 33,416 m
Délka skříně samostatně: 31,4 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3450 mm
Vzdálenost čepů: 7750 mm » 1900 mm » 7700 mm » 1900 mm » 7750 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 450 mm / 350 mm (nízkopodlažní vstup)
Počet míst k sezení: 61
Počet míst ke stání: 223
Maximální obsaditelnost: 284 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících bez klimatizační jednotky: 43790 kg
Bez cestujících s klimatizační jednotkou: 44300 kg
Maximální zátěž: 63700 kg
Hmotnost vnějších podvozků: 5250 kg
Hmotnost vnitřních podvozků: 4890 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,9 kN | 66,4 kN | 67,1 kN | 49,1 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová
Pulzní měnič: 4 pulzní měniče s IGBT SKiiP tranzistory s rekuperací
Statický měnič: SM 36.1 – 600V ss. » 3x400 V, 14 kW, 240 A + 600V ss. » 230 V, 2,5kW, 11A
Sběrač: Stemmann Fb800.25
Odpojovač/uzemňovač: 1PPAD51
Ventilační jednotka: KTV-1-15T
Klima kabiny řidiče: HVAC S78S
Spřáhlo: Skládací, mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s pražským typem hlavy
Typ a průměr kol: 666 mm s přítlačným kotoučem a pružnou vložkou GMT
Brzdy: Elektrohydraulická střadačová kotoučová brzda Dako K.P.T.010
Kolejnicová brzda FC63 70 kN, 40A, 102 kg (stupeň 1 - zadní podvozky; stupeň 2 - všechny podvozky)
Řadič: Dynamický 0-1500A
Stupně řadiče: Jízda: Dynamický (0-1500A), 7x brzda, 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 16x HLU3436 P/44-VA
Vstupní napětí motoru: ~392 V
Parametry motoru: Výkon: 46,6 kW
Otáčky: 196/706 ot./min.
Chlazení: směs voda+glykol
Motorventilátor: PM FC035-4DQ.2C.A7
3x230V
Motorventilátor pulzního měniče: 2x radiální RH25M-2DK.3B.1R

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
 9  305 út 7.7. 4:338.7. 0:29 9385
 7  305 po 6.7. 4:236.7. 22:47 9385
22 317 ne 5.7. 5:026.7. 0:44 9385
10 307 so 4.7. 4:384.7. 23:24 9385
 9  325 pá 3.7. 6:313.7. 23:50 9385
 9  310 čt 2.7. 15:113.7. 0:49 9385
 7  311 čt 2.7. 5:162.7. 9:32 9385
 3  308 st 1.7. 5:152.7. 0:19 9385
25 309 út 30.6. 5:1830.6. 22:11 9385
 7  309 po 29.6. 11:0029.6. 22:27 9385*Z
 9  313 ne 28.6. 5:1329.6. 0:19 9385
10 215 pá 26.6. 18:1526.6. 19:41 9385*Z1
12 302 pá 19.6. 5:2619.6. 22:30 9385
16 306 čt 18.6. 5:2718.6. 20:14 9385
10 301 st 17.6. 6:0017.6. 21:51 9385
22 301 út 16.6. 5:1816.6. 23:49 9385
 9  302 po 15.6. 5:4215.6. 21:00 9385
10 307 ne 14.6. 4:5814.6. 20:37 9385
10 302 so 13.6. 4:3813.6. 23:24 9385
17 313 pá 12.6. 5:3513.6. 1:24 9385
10 301 čt 11.6. 6:0011.6. 21:51 9385
 9  331 st 10.6. 6:3010.6. 8:34 9385
10 309 út 9.6. 4:369.6. 20:13 9385
20 309 po 8.6. 6:369.6. 1:05 9385
 9  314 pá 5.6. 4:335.6. 21:27 9385
*Z = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9350
*Z1 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8520+8521

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.