Jiný vůz:

Informace o tramvaji 15T ev. č. 9385

Domovská vozovna: Motol

Typ vozu: 15Tf

Oficiální označení typu vozu: 15T

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2016

Dodání: 4. 10. 2016

Výrobní číslo: 10323

Profil kol: PR-1

Dveře: Ultimate

Sedadla: Pino (plastová). Výrobce: Vogelsitze. Červená (RAL 3001), šedá (RAL 6500)

Označovače: Mikroelektronika Camel Combi

Centrální počítač OIS: Apex DT-04

Vnitřní informační systém: Bustec

Klimatizace kabiny: Bahoza HVAC S78S

Klimatizace salonu: FAIVELEY 9645500

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 800.25

Najeto: cca 192 177 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 33,416 m
Délka skříně samostatně: 31,4 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3450 mm
Vzdálenost čepů: 7750 mm » 1900 mm » 7700 mm » 1900 mm » 7750 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 450 mm / 350 mm (nízkopodlažní vstup)
Počet míst k sezení: 61
Počet míst ke stání: 223
Maximální obsaditelnost: 284 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících bez klimatizační jednotky: 43790 kg
Bez cestujících s klimatizační jednotkou: 44300 kg
Maximální zátěž: 63700 kg
Hmotnost vnějších podvozků: 5250 kg
Hmotnost vnitřních podvozků: 4890 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,9 kN | 66,4 kN | 67,1 kN | 49,1 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová
Pulzní měnič: 4 pulzní měniče s IGBT SKiiP tranzistory s rekuperací
Statický měnič: SM 36.1 – 600V ss. » 3x400 V, 14 kW, 240 A + 600V ss. » 230 V, 2,5kW, 11A
Sběrač: Stemmann Fb800.25
Odpojovač/uzemňovač: 1PPAD51
Ventilační jednotka: KTV-1-15T
Klima kabiny řidiče: HVAC S78S
Spřáhlo: Skládací, mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s pražským typem hlavy
Typ a průměr kol: 666 mm s přítlačným kotoučem a pružnou vložkou GMT
Brzdy: Elektrohydraulická střadačová kotoučová brzda Dako K.P.T.010
Kolejnicová brzda FC63 70 kN, 40A, 102 kg (stupeň 1 - střední podvozky; stupeň 2 - všechny podvozky)
Řadič: Dynamický 0-1500A
Stupně řadiče: Jízda: Dynamický (0-1500A), 7x brzda, 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 16x HLU3436 P/44-VA
Vstupní napětí motoru: ~392 V
Parametry motoru: Výkon: 46,6 kW
Otáčky: 196/706 ot./min.
Chlazení: směs voda+glykol
Motorventilátor: PM FC035-4DQ.2C.A7
3x230V
Motorventilátor pulzního měniče: 2x radiální RH25M-2DK.3B.1R

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
12 306 po 19.8. 5:4419.8. 20:11 9385
10 302 pá 16.8. 4:1816.8. 20:31 9385
10 312 čt 15.8. 5:5916.8. 1:24 9385
 3  306 st 14.8. 14:1514.8. 20:00 9385
 3  303 st 14.8. 4:0714.8. 9:41 9385
12 304 út 13.8. 5:2914.8. 0:55 9385
17 321 po 12.8. 5:2812.8. 22:45 9385
10 311 ne 11.8. 5:5812.8. 0:44 9385
10 305 so 10.8. 5:3811.8. 0:24 9385
10 314 pá 9.8. 6:159.8. 23:52 9385
15 306 čt 8.8. 4:548.8. 19:16 9385
15 304 st 7.8. 4:227.8. 20:53 9385
12 306 út 6.8. 5:446.8. 20:11 9385
16 301 ne 4.8. 5:084.8. 21:59 9385
20 302 so 3.8. 7:234.8. 0:45 9385
15 304 pá 2.8. 4:222.8. 20:53 9385
10 312 čt 1.8. 5:592.8. 1:24 9385
20 301 st 31.7. 4:381.8. 0:45 9385
 9  315 út 30.7. 5:2131.7. 0:29 9385
10 312 po 29.7. 5:5930.7. 1:24 9385
 9  305 čt 4.7. 4:294.7. 6:50 9385*MU
16 307 st 3.7. 5:064.7. 0:18 9385
16 309 út 2.7. 5:233.7. 0:38 9385
 9  302 po 1.7. 6:462.7. 0:53 9385
20 306 ne 30.6. 4:321.7. 0:33 9385
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.