Jiný vůz:

Informace o tramvaji 15T ev. č. 9385

Evidované celoplošné polepy:

 
 
 
Kaufland (od 29. 9. 2024 do současnosti)

Kaufland

Zobrazit ve větším rozlišení
 
 
 
Birell Active (od 7. 4. 2024 do 28. 9. 2024)

Birell Active

Zobrazit ve větším rozlišení

Domovská vozovna: Motol

Oficiální označení typu vozu: 15T

Neoficiální označení: 15Tf

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2016

Dodání: 4. 10. 2016

V provozu od: 29. 10. 2016

Výrobní číslo: 10323

Profil kol: K

Dveře: Ultimate

Sedadla: Pino (plastová). Výrobce: Vogelsitze. Červená (RAL 3001), šedá (RAL 6500)

Centrální počítač OIS: Apex DT-04

Vnitřní informační systém: Bustec

Klimatizace kabiny: Bahoza HVAC S78S

Klimatizace salonu: Bahoza KLMT 15002

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 800.25

Najeto: cca 363 086 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 33,416 m
Délka skříně samostatně: 31,4 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3450 mm
Vzdálenost čepů: 7750 mm » 1900 mm » 7700 mm » 1900 mm » 7750 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 450 mm / 350 mm (nízkopodlažní vstup)
Počet míst k sezení: 61
Počet míst ke stání: 223
Maximální obsaditelnost: 284 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících bez klimatizační jednotky: 43790 kg
Bez cestujících s klimatizační jednotkou: 44300 kg
Maximální zátěž: 63700 kg
Hmotnost vnějších podvozků: 5250 kg
Hmotnost vnitřních podvozků: 4890 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,9 kN | 66,4 kN | 67,1 kN | 49,1 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová
Pulzní měnič: 4 pulzní měniče s IGBT SKiiP tranzistory s rekuperací
Statický měnič: SM 36.1 – 600V ss. » 3x400 V, 14 kW, 240 A + 600V ss. » 230 V, 2,5kW, 11A
Sběrač: Stemmann Fb800.25
Odpojovač/uzemňovač: 1PPAD51
Ventilační jednotka: KTV-1-15T
Klima kabiny řidiče: HVAC S78S
Spřáhlo: Skládací, mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s pražským typem hlavy
Typ a průměr kol: 666 mm s přítlačným kotoučem a pružnou vložkou GMT
Brzdy: Elektrohydraulická střadačová kotoučová brzda Dako K.P.T.010
Kolejnicová brzda FC63 70 kN, 40A, 102 kg (stupeň 1 - zadní podvozky; stupeň 2 - všechny podvozky)
Řadič: Dynamický 0-1500A
Stupně řadiče: Jízda: Dynamický (0-1500A), 7x brzda, 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 16x HLU3436 P/44-VA
Vstupní napětí motoru: ~392 V
Parametry motoru: Výkon: 46,6 kW
Otáčky: 196/706 ot./min.
Chlazení: směs voda+glykol
Motorventilátor: PM FC035-4DQ.2C.A7
3x230V
Motorventilátor pulzního měniče: 2x radiální RH25M-2DK.3B.1R

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
16 315 dnes 7:2930.4. 18:37 9385
 7  308 po 28.4. 6:0628.4. 16:45 9385*MU
 9  315 ne 27.4. 5:1028.4. 0:31 9385
 9  318 so 26.4. 5:3027.4. 0:41 9385
16 310 pá 25.4. 4:5525.4. 19:48 9385
22 301 čt 24.4. 6:1725.4. 0:07 9385
15 309 st 23.4. 15:1423.4. 18:51 9385
16 304 st 23.4. 6:2923.4. 8:55 9385
16 303 út 22.4. 5:5122.4. 21:06 9385
10 312 po 21.4. 10:3121.4. 23:07 9385
 7  306 ne 20.4. 10:1820.4. 19:48 9385
 4  306 čt 17.4. 5:5417.4. 20:18 9385
15 303 st 16.4. 4:4816.4. 18:03 9385
 9  306 út 15.4. 5:1715.4. 23:12 9385
 7  310 po 14.4. 6:3014.4. 23:04 9385
 9  306 pá 11.4. 5:1711.4. 23:12 9385
16 307 čt 10.4. 5:5711.4. 0:16 9385
12 315 st 9.4. 15:0410.4. 0:10 9385
15 309 st 9.4. 6:589.4. 8:43 9385
10 301 út 8.4. 5:028.4. 21:59 9385
16 304 po 7.4. 14:437.4. 23:36 9385
10 315 po 7.4. 6:517.4. 10:12 9385
 7  306 ne 6.4. 10:186.4. 19:48 9385
9+22 311 so 5.4. 6:406.4. 0:01 9385
15 312 pá 4.4. 6:224.4. 21:11 9385
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná námi, našimi spolupracovníky, či převzatá z oficiálních otevřených dat. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.