Jiný vůz:

Informace o tramvaji 15T ev. č. 9385

Evidované celoplošné polepy:

 
 
 
Birell Active (od 7. 4. 2024 do současnosti)

Birell Active

Zobrazit ve větším rozlišení

Domovská vozovna: Motol

Oficiální označení typu vozu: 15T

Neoficiální označení: 15Tf

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2016

Dodání: 4. 10. 2016

Výrobní číslo: 10323

Profil kol: K

Dveře: Ultimate

Sedadla: Pino (plastová). Výrobce: Vogelsitze. Červená (RAL 3001), šedá (RAL 6500)

Centrální počítač OIS: Apex DT-04

Vnitřní informační systém: Bustec

Klimatizace kabiny: Bahoza HVAC S78S

Klimatizace salonu: Bahoza KLMT 15002

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 800.25

Najeto: cca 311 366 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 33,416 m
Délka skříně samostatně: 31,4 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3450 mm
Vzdálenost čepů: 7750 mm » 1900 mm » 7700 mm » 1900 mm » 7750 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 450 mm / 350 mm (nízkopodlažní vstup)
Počet míst k sezení: 61
Počet míst ke stání: 223
Maximální obsaditelnost: 284 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících bez klimatizační jednotky: 43790 kg
Bez cestujících s klimatizační jednotkou: 44300 kg
Maximální zátěž: 63700 kg
Hmotnost vnějších podvozků: 5250 kg
Hmotnost vnitřních podvozků: 4890 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,9 kN | 66,4 kN | 67,1 kN | 49,1 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová
Pulzní měnič: 4 pulzní měniče s IGBT SKiiP tranzistory s rekuperací
Statický měnič: SM 36.1 – 600V ss. » 3x400 V, 14 kW, 240 A + 600V ss. » 230 V, 2,5kW, 11A
Sběrač: Stemmann Fb800.25
Odpojovač/uzemňovač: 1PPAD51
Ventilační jednotka: KTV-1-15T
Klima kabiny řidiče: HVAC S78S
Spřáhlo: Skládací, mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s pražským typem hlavy
Typ a průměr kol: 666 mm s přítlačným kotoučem a pružnou vložkou GMT
Brzdy: Elektrohydraulická střadačová kotoučová brzda Dako K.P.T.010
Kolejnicová brzda FC63 70 kN, 40A, 102 kg (stupeň 1 - zadní podvozky; stupeň 2 - všechny podvozky)
Řadič: Dynamický 0-1500A
Stupně řadiče: Jízda: Dynamický (0-1500A), 7x brzda, 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 16x HLU3436 P/44-VA
Vstupní napětí motoru: ~392 V
Parametry motoru: Výkon: 46,6 kW
Otáčky: 196/706 ot./min.
Chlazení: směs voda+glykol
Motorventilátor: PM FC035-4DQ.2C.A7
3x230V
Motorventilátor pulzního měniče: 2x radiální RH25M-2DK.3B.1R

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
5+14 304 dnes 5:4325.7. 0:27 9385
 7  310 út 23.7. 5:3723.7. 20:13 9385
16 303 po 22.7. 6:3122.7. 23:58 9385
16 308 ne 21.7. 4:5321.7. 23:21 9385
 6  306 so 20.7. 4:5821.7. 0:23 9385
 7  311 pá 19.7. 14:3019.7. 23:03 9385*Z1
 7  311 pá 19.7. 5:4719.7. 9:50 9385*MU
16 309 čt 18.7. 5:1118.7. 19:50 9385
16 307 st 17.7. 4:5318.7. 0:36 9385
3+9 307 út 16.7. 5:5217.7. 0:31 9385
20 302 po 15.7. 4:5715.7. 20:41 9385
12 308 ne 14.7. 4:4515.7. 0:53 9385
16 304 so 13.7. 4:3313.7. 23:16 9385
16 307 pá 12.7. 4:5313.7. 0:36 9385
10 304 čt 11.7. 5:2911.7. 21:59 9385
29 810 ne 7.7. 10:368.7. 0:26 9385
11 803 so 6.7. 4:526.7. 23:20 9385
29 812 pá 5.7. 5:266.7. 0:26 9385
 8  801 čt 4.7. 4:404.7. 20:45 9385
11 812 st 3.7. 5:463.7. 22:00 9385
 8  801 út 2.7. 4:402.7. 20:45 9385
12 305 po 1.7. 6:031.7. 9:32 9385
 6  304 ne 30.6. 4:581.7. 0:23 9385
15 302 so 29.6. 5:2929.6. 21:27 9385
15 313 pá 28.6. 6:3128.6. 19:28 9385
*Z1 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9361
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná námi, našimi spolupracovníky, či převzatá z oficiálních otevřených dat. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.