Jiný vůz:

Informace o tramvaji 15T ev. č. 9384

Domovská vozovna: Motol

Oficiální označení typu vozu: 15T

Neoficiální označení: 15Tf

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2016

Dodání: 6. 10. 2016

Výrobní číslo: 10322

Profil kol: K

Dveře: Ultimate

Sedadla: Pino (plastová). Výrobce: Vogelsitze. Červená (RAL 3001), šedá (RAL 6500)

Centrální počítač OIS: Apex DT-04

Vnitřní informační systém: Bustec

Klimatizace kabiny: Bahoza HVAC S78S

Klimatizace salonu: Bahoza KLMT 15002

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 800.25

Najeto: cca 305 367 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 33,416 m
Délka skříně samostatně: 31,4 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3450 mm
Vzdálenost čepů: 7750 mm » 1900 mm » 7700 mm » 1900 mm » 7750 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 450 mm / 350 mm (nízkopodlažní vstup)
Počet míst k sezení: 61
Počet míst ke stání: 223
Maximální obsaditelnost: 284 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících bez klimatizační jednotky: 43790 kg
Bez cestujících s klimatizační jednotkou: 44300 kg
Maximální zátěž: 63700 kg
Hmotnost vnějších podvozků: 5250 kg
Hmotnost vnitřních podvozků: 4890 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,9 kN | 66,4 kN | 67,1 kN | 49,1 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová
Pulzní měnič: 4 pulzní měniče s IGBT SKiiP tranzistory s rekuperací
Statický měnič: SM 36.1 – 600V ss. » 3x400 V, 14 kW, 240 A + 600V ss. » 230 V, 2,5kW, 11A
Sběrač: Stemmann Fb800.25
Odpojovač/uzemňovač: 1PPAD51
Ventilační jednotka: KTV-1-15T
Klima kabiny řidiče: HVAC S78S
Spřáhlo: Skládací, mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s pražským typem hlavy
Typ a průměr kol: 666 mm s přítlačným kotoučem a pružnou vložkou GMT
Brzdy: Elektrohydraulická střadačová kotoučová brzda Dako K.P.T.010
Kolejnicová brzda FC63 70 kN, 40A, 102 kg (stupeň 1 - zadní podvozky; stupeň 2 - všechny podvozky)
Řadič: Dynamický 0-1500A
Stupně řadiče: Jízda: Dynamický (0-1500A), 7x brzda, 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 16x HLU3436 P/44-VA
Vstupní napětí motoru: ~392 V
Parametry motoru: Výkon: 46,6 kW
Otáčky: 196/706 ot./min.
Chlazení: směs voda+glykol
Motorventilátor: PM FC035-4DQ.2C.A7
3x230V
Motorventilátor pulzního měniče: 2x radiální RH25M-2DK.3B.1R

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
20 308 dnes 15:258.12. 0:41 9384
16 317 dnes 7:007.12. 9:27 9384
10 314 út 6.12. 4:436.12. 18:09 9384
 9  326 po 5.12. 6:346.12. 0:33 9384
9+26 308 pá 2.12. 7:012.12. 18:42 9384
10 314 čt 1.12. 4:431.12. 18:09 9384
9+26 305 st 30.11. 15:2330.11. 23:44 9384
9+26 305 st 30.11. 6:0630.11. 8:51 9384
16 309 út 29.11. 15:3329.11. 17:56 9384
16 315 út 29.11. 6:2029.11. 8:47 9384
16 317 út 15.11. 7:0015.11. 8:00 9384*MU
10 317 pá 11.11. 15:4511.11. 23:09 9384
16 316 pá 11.11. 6:3611.11. 9:03 9384
10 304 čt 10.11. 6:5511.11. 0:09 9384
20 308 st 9.11. 6:239.11. 8:52 9384
15 310 út 8.11. 5:088.11. 20:08 9384
10 301 po 7.11. 6:287.11. 23:29 9384
16 315 pá 4.11. 16:214.11. 18:44 9384
10 311 pá 4.11. 6:314.11. 9:19 9384
16 317 čt 3.11. 16:373.11. 18:59 9384
 7  304 čt 3.11. 5:203.11. 9:57 9384
20 301 st 2.11. 5:552.11. 20:44 9384
 9  314 út 1.11. 14:511.11. 23:44 9384
 4  301 út 1.11. 7:061.11. 9:22 9384
 4  305 po 31.10. 15:2231.10. 19:22 9384
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.