Jiný vůz:

Informace o tramvaji 15T ev. č. 9384

Domovská vozovna: Motol

Oficiální označení typu vozu: 15T

Neoficiální označení: 15Tf

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2016

Dodání: 6. 10. 2016

Výrobní číslo: 10322

Profil kol: K

Dveře: Ultimate

Sedadla: Pino (plastová). Výrobce: Vogelsitze. Červená (RAL 3001), šedá (RAL 6500)

Centrální počítač OIS: Apex DT-04

Vnitřní informační systém: Bustec

Klimatizace kabiny: Bahoza HVAC S78S

Klimatizace salonu: Bahoza KLMT 15002

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 800.25

Najeto: cca 276 357 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 33,416 m
Délka skříně samostatně: 31,4 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3450 mm
Vzdálenost čepů: 7750 mm » 1900 mm » 7700 mm » 1900 mm » 7750 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 450 mm / 350 mm (nízkopodlažní vstup)
Počet míst k sezení: 61
Počet míst ke stání: 223
Maximální obsaditelnost: 284 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících bez klimatizační jednotky: 43790 kg
Bez cestujících s klimatizační jednotkou: 44300 kg
Maximální zátěž: 63700 kg
Hmotnost vnějších podvozků: 5250 kg
Hmotnost vnitřních podvozků: 4890 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,9 kN | 66,4 kN | 67,1 kN | 49,1 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová
Pulzní měnič: 4 pulzní měniče s IGBT SKiiP tranzistory s rekuperací
Statický měnič: SM 36.1 – 600V ss. » 3x400 V, 14 kW, 240 A + 600V ss. » 230 V, 2,5kW, 11A
Sběrač: Stemmann Fb800.25
Odpojovač/uzemňovač: 1PPAD51
Ventilační jednotka: KTV-1-15T
Klima kabiny řidiče: HVAC S78S
Spřáhlo: Skládací, mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s pražským typem hlavy
Typ a průměr kol: 666 mm s přítlačným kotoučem a pružnou vložkou GMT
Brzdy: Elektrohydraulická střadačová kotoučová brzda Dako K.P.T.010
Kolejnicová brzda FC63 70 kN, 40A, 102 kg (stupeň 1 - zadní podvozky; stupeň 2 - všechny podvozky)
Řadič: Dynamický 0-1500A
Stupně řadiče: Jízda: Dynamický (0-1500A), 7x brzda, 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 16x HLU3436 P/44-VA
Vstupní napětí motoru: ~392 V
Parametry motoru: Výkon: 46,6 kW
Otáčky: 196/706 ot./min.
Chlazení: směs voda+glykol
Motorventilátor: PM FC035-4DQ.2C.A7
3x230V
Motorventilátor pulzního měniče: 2x radiální RH25M-2DK.3B.1R

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
16 314 st 13.10. 15:5313.10. 20:16 9384
16 317 st 13.10. 6:3713.10. 9:09 9384
 9  332 út 12.10. 16:0312.10. 18:22 9384
 4  303 út 12.10. 5:3812.10. 9:38 9384
10 312 po 11.10. 15:1611.10. 22:00 9384
 4  301 po 11.10. 7:0411.10. 9:22 9384
10 312 pá 8.10. 15:168.10. 22:00 9384
16 309 pá 8.10. 5:298.10. 9:41 9384
 4  303 čt 7.10. 15:097.10. 19:07 9384
 4  302 čt 7.10. 5:337.10. 9:30 9384
 4  304 st 6.10. 15:156.10. 19:14 9384
 5  304 st 6.10. 4:576.10. 9:44 9384
 9  321 út 5.10. 6:126.10. 0:12 9384
10 318 po 4.10. 6:434.10. 9:52 9384*MU
 9  318 pá 1.10. 15:071.10. 19:33 9384
 5  304 pá 1.10. 4:571.10. 9:44 9384
 9  328 čt 30.9. 4:501.10. 0:42 9384
20 309 st 29.9. 5:0130.9. 1:00 9384
 9  317 út 28.9. 6:1028.9. 23:34 9384
 4  306 po 27.9. 15:3127.9. 19:30 9384
 4  301 po 27.9. 7:0427.9. 9:22 9384
10 306 ne 26.9. 10:3826.9. 23:06 9384
10 320 pá 24.9. 4:2224.9. 20:05 9384
 9  328 čt 23.9. 4:5024.9. 0:42 9384
12 304 st 22.9. 4:2323.9. 0:20 9384
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.