Jiný vůz:

Informace o tramvaji 15T ev. č. 9384

Domovská vozovna: Motol

Typ vozu: 15Tf

Oficiální označení typu vozu: 15T

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2016

Dodání: 6. 10. 2016

Výrobní číslo: 10322

Profil kol: PR-1

Dveře: Ultimate

Sedadla: Pino (plastová). Výrobce: Vogelsitze. Červená (RAL 3001), šedá (RAL 6500)

Označovače: Mikroelektronika Camel Combi

Centrální počítač OIS: Apex DT-04

Vnitřní informační systém: Bustec

Klimatizace kabiny: Bahoza HVAC S78S

Klimatizace salonu: FAIVELEY 9645500

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 800.25

Najeto: cca 208 692 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 33,416 m
Délka skříně samostatně: 31,4 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3450 mm
Vzdálenost čepů: 7750 mm » 1900 mm » 7700 mm » 1900 mm » 7750 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 450 mm / 350 mm (nízkopodlažní vstup)
Počet míst k sezení: 61
Počet míst ke stání: 223
Maximální obsaditelnost: 284 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících bez klimatizační jednotky: 43790 kg
Bez cestujících s klimatizační jednotkou: 44300 kg
Maximální zátěž: 63700 kg
Hmotnost vnějších podvozků: 5250 kg
Hmotnost vnitřních podvozků: 4890 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,9 kN | 66,4 kN | 67,1 kN | 49,1 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová
Pulzní měnič: 4 pulzní měniče s IGBT SKiiP tranzistory s rekuperací
Statický měnič: SM 36.1 – 600V ss. » 3x400 V, 14 kW, 240 A + 600V ss. » 230 V, 2,5kW, 11A
Sběrač: Stemmann Fb800.25
Odpojovač/uzemňovač: 1PPAD51
Ventilační jednotka: KTV-1-15T
Klima kabiny řidiče: HVAC S78S
Spřáhlo: Skládací, mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s pražským typem hlavy
Typ a průměr kol: 666 mm s přítlačným kotoučem a pružnou vložkou GMT
Brzdy: Elektrohydraulická střadačová kotoučová brzda Dako K.P.T.010
Kolejnicová brzda FC63 70 kN, 40A, 102 kg (stupeň 1 - zadní podvozky; stupeň 2 - všechny podvozky)
Řadič: Dynamický 0-1500A
Stupně řadiče: Jízda: Dynamický (0-1500A), 7x brzda, 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 16x HLU3436 P/44-VA
Vstupní napětí motoru: ~392 V
Parametry motoru: Výkon: 46,6 kW
Otáčky: 196/706 ot./min.
Chlazení: směs voda+glykol
Motorventilátor: PM FC035-4DQ.2C.A7
3x230V
Motorventilátor pulzního měniče: 2x radiální RH25M-2DK.3B.1R

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
 5  307 čt 2.4. 10:252.4. 21:40 9384*Z
 9  325 čt 19.3. 6:2719.3. 8:59 9384
25 302 út 17.3. 4:4917.3. 19:02 9384
15 311 po 16.3. 6:4216.3. 18:03 9384
12 306 pá 13.3. 4:5914.3. 0:23 9384
10 308 čt 12.3. 6:4312.3. 20:15 9384
 7  311 st 11.3. 5:5911.3. 22:31 9384
 7  307 út 10.3. 15:1210.3. 21:56 9384
 7  307 út 10.3. 5:1610.3. 9:59 9384
20 308 po 9.3. 6:0010.3. 0:30 9384
 9  310 ne 8.3. 4:338.3. 21:30 9384
 9  313 so 7.3. 4:538.3. 0:19 9384
12 301 pá 6.3. 4:216.3. 23:40 9384
12 314 čt 5.3. 4:376.3. 1:23 9384
 9  321 st 4.3. 5:215.3. 0:29 9384
 9  334 út 3.3. 15:573.3. 20:50 9384
12 316 út 3.3. 4:543.3. 10:36 9384
 9  319 po 2.3. 5:172.3. 21:59 9384
10 322 pá 28.2. 5:2628.2. 22:06 9384
16 314 čt 27.2. 15:1527.2. 23:34 9384
16 307 čt 27.2. 5:5527.2. 9:01 9384
16 307 st 26.2. 14:1826.2. 22:23 9384
15 305 st 26.2. 5:5626.2. 9:41 9384
 9  334 út 25.2. 15:5725.2. 20:30 9384
 9  318 út 25.2. 6:1025.2. 8:43 9384
*Z = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9348

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.