Jiný vůz:

Podrobnosti vozu 15Tf ev. č. 9384

Domovská vozovna: Motol

Typ vozu: 15Tf

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2016

Dodání: 6. 10. 2016

Výrobní číslo: 10322

Profil kol: PR-1

Dveře: Ultimate

Sedadla: Pino (plastová). Výrobce: Vogelsitze. Červená (RAL 3001), šedá (RAL 6500)

Označovače: Mikroelektronika Camel Combi

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Vnitřní informační systém: Bustec

Klimatizace kabiny: Bahoza HVAC S78S

Klimatizace salonu: FAIVELEY 9645500

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 800.25

Najeto: cca 135 692 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 33,416 m
Délka skříně samostatně: 31,4 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3450 mm
Vzdálenost čepů: 7750 mm » 1900 mm » 7700 mm » 1900 mm » 7750 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 450 mm / 350 mm (nízkopodlažní vstup)
Počet míst k sezení: 61
Počet míst ke stání: 223
Maximální obsaditelnost: 284 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících bez klimatizační jednotky: 43790 kg
Bez cestujících s klimatizační jednotkou: 44300 kg
Maximální zátěž: 63700 kg
Hmotnost vnějších podvozků: 5250 kg
Hmotnost vnitřních podvozků: 4890 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,9 kN | 66,4 kN | 67,1 kN | 49,1 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová
Pulzní měnič: 4 pulzní měniče s IGBT SKiiP tranzistory s rekuperací
Statický měnič: SM 36.1 – 600V ss. » 3x400 V, 14 kW, 240 A + 600V ss. » 230 V, 2,5kW, 11A
Sběrač: Stemmann Fb800.25
Odpojovač/uzemňovač: 1PPAD51
Ventilační jednotka: KTV-1-15T
Klima kabiny řidiče: HVAC S78S
Spřáhlo: Skládací, mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s pražským typem hlavy
Typ a průměr kol: 666 mm s přítlačným kotoučem a pružnou vložkou GMT
Brzdy: Elektrohydraulická střadačová kotoučová brzda Dako K.P.T.010
Kolejnicová brzda FC63 70 kN, 40A, 102 kg (stupeň 1 - střední podvozky; stupeň 2 - všechny podvozky)
Řadič: Dynamický 0-1500A
Stupně řadiče: Jízda: Dynamický (0-1500A), 7x brzda, 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 16x HLU3436 P/44-VA
Vstupní napětí motoru: ~392 V
Parametry motoru: Výkon: 46,6 kW
Otáčky: 196/706 ot./min.
Chlazení: směs voda+glykol
Motorventilátor: PM FC035-4DQ.2C.A7
3x230V
Motorventilátor pulzního měniče: 2x radiální RH25M-2DK.3B.1R

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
12 207 po 10.12. 19:1010.12. 20:13 9384*Z
 9  326 pá 7.12. 5:408.12. 0:49 9384
 9  328 čt 6.12. 5:477.12. 0:59 9384
20 310 st 5.12. 6:126.12. 0:53 9384
 9  303 út 4.12. 6:194.12. 18:33 9384
10 315 po 3.12. 4:384.12. 0:24 9384
14+16 333 ne 2.12. 17:113.12. 0:54 9384
 9  330 pá 30.11. 5:511.12. 1:09 9384
16 314 čt 29.11. 15:1529.11. 23:34 9384
16 321 čt 29.11. 6:3629.11. 9:41 9384
 5  312 po 26.11. 4:4226.11. 19:56 9384
 7  311 pá 23.11. 5:5823.11. 22:31 9384
12 314 čt 22.11. 3:5723.11. 1:22 9384
12 302 st 21.11. 4:3922.11. 1:50 9384
 5  310 út 20.11. 4:2621.11. 0:38 9384
 7  307 po 19.11. 15:1219.11. 21:52 9384
12 316 po 19.11. 4:5519.11. 10:36 9384
16 308 ne 18.11. 5:0519.11. 0:14 9384
20 308 so 17.11. 5:3118.11. 0:52 9384
 5  310 pá 16.11. 4:2617.11. 0:38 9384
32 306 čt 15.11. 4:4515.11. 23:44 9384
32 309 st 14.11. 6:1514.11. 20:37 9384
32 319 út 13.11. 6:2713.11. 21:34 9384
15 302 po 12.11. 7:0613.11. 0:41 9384
10 318 pá 9.11. 5:459.11. 9:26 9384
*Z = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8482+8483

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná v naší databázi. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.