Jiný vůz:

Informace o tramvaji 15T ev. č. 9384

Domovská vozovna: Motol

Typ vozu: 15Tf

Oficiální označení typu vozu: 15T

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2016

Dodání: 6. 10. 2016

Výrobní číslo: 10322

Profil kol: PR-1

Dveře: Ultimate

Sedadla: Pino (plastová). Výrobce: Vogelsitze. Červená (RAL 3001), šedá (RAL 6500)

Označovače: Mikroelektronika Camel Combi

Centrální počítač OIS: Apex DT-04

Vnitřní informační systém: Bustec

Klimatizace kabiny: Bahoza HVAC S78S

Klimatizace salonu: FAIVELEY 9645500

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 800.25

Najeto: cca 208 323 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 33,416 m
Délka skříně samostatně: 31,4 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3450 mm
Vzdálenost čepů: 7750 mm » 1900 mm » 7700 mm » 1900 mm » 7750 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 450 mm / 350 mm (nízkopodlažní vstup)
Počet míst k sezení: 61
Počet míst ke stání: 223
Maximální obsaditelnost: 284 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících bez klimatizační jednotky: 43790 kg
Bez cestujících s klimatizační jednotkou: 44300 kg
Maximální zátěž: 63700 kg
Hmotnost vnějších podvozků: 5250 kg
Hmotnost vnitřních podvozků: 4890 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,9 kN | 66,4 kN | 67,1 kN | 49,1 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová
Pulzní měnič: 4 pulzní měniče s IGBT SKiiP tranzistory s rekuperací
Statický měnič: SM 36.1 – 600V ss. » 3x400 V, 14 kW, 240 A + 600V ss. » 230 V, 2,5kW, 11A
Sběrač: Stemmann Fb800.25
Odpojovač/uzemňovač: 1PPAD51
Ventilační jednotka: KTV-1-15T
Klima kabiny řidiče: HVAC S78S
Spřáhlo: Skládací, mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s pražským typem hlavy
Typ a průměr kol: 666 mm s přítlačným kotoučem a pružnou vložkou GMT
Brzdy: Elektrohydraulická střadačová kotoučová brzda Dako K.P.T.010
Kolejnicová brzda FC63 70 kN, 40A, 102 kg (stupeň 1 - střední podvozky; stupeň 2 - všechny podvozky)
Řadič: Dynamický 0-1500A
Stupně řadiče: Jízda: Dynamický (0-1500A), 7x brzda, 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 16x HLU3436 P/44-VA
Vstupní napětí motoru: ~392 V
Parametry motoru: Výkon: 46,6 kW
Otáčky: 196/706 ot./min.
Chlazení: směs voda+glykol
Motorventilátor: PM FC035-4DQ.2C.A7
3x230V
Motorventilátor pulzního měniče: 2x radiální RH25M-2DK.3B.1R

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
10 312 út 21.1. 7:0721.1. 20:41 9384
15 302 po 20.1. 7:0620.1. 20:29 9384
15 311 st 15.1. 6:4215.1. 18:03 9384
 9  329 út 14.1. 15:3714.1. 20:08 9384
15 305 út 14.1. 5:5614.1. 9:41 9384
 9  328 po 13.1. 5:4714.1. 0:59 9384
16 309 ne 12.1. 5:1013.1. 0:14 9384
12 307 so 11.1. 5:0112.1. 0:43 9384
 5  303 pá 10.1. 5:1810.1. 23:06 9384
 7  301 čt 9.1. 4:229.1. 23:07 9384
16 319 st 8.1. 15:309.1. 0:34 9384*Z
 5  312 út 7.1. 4:268.1. 0:40 9384
 7  308 po 6.1. 5:306.1. 22:01 9384
 9  307 ne 5.1. 4:135.1. 15:30 9384*MU
20 301 so 4.1. 4:115.1. 1:33 9384
10 309 pá 3.1. 5:264.1. 0:44 9384
 5  308 čt 2.1. 4:272.1. 21:57 9384
12 301 st 1.1. 8:582.1. 1:23 9384
Rok 2019
20 311 út 31.12. 4:1131.12. 22:31 9384
 5  309 po 30.12. 13:5731.12. 0:40 9384
15 309 po 30.12. 6:2930.12. 10:21 9384
 9  324 pá 27.12. 6:0027.12. 20:23 9384
 5  307 čt 26.12. 9:3826.12. 23:00 9384
 9  316 st 25.12. 9:5926.12. 0:39 9384
12 313 po 23.12. 4:3724.12. 1:03 9384
*Z = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9383
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.