Jiný vůz:

Informace o tramvaji 15T ev. č. 9384

Domovská vozovna: Motol

Aktuální vozovna: Vokovice (od 23.11.2020)

Oficiální označení typu vozu: 15T

Neoficiální označení: 15Tf

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2016

Dodání: 6. 10. 2016

Výrobní číslo: 10322

Profil kol: PR-1

Dveře: Ultimate

Sedadla: Pino (plastová). Výrobce: Vogelsitze. Červená (RAL 3001), šedá (RAL 6500)

Centrální počítač OIS: Apex DT-04

Vnitřní informační systém: Bustec

Klimatizace kabiny: Bahoza HVAC S78S

Klimatizace salonu: Bahoza KLMT 15002

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 800.25

Najeto: cca 264 567 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 33,416 m
Délka skříně samostatně: 31,4 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3450 mm
Vzdálenost čepů: 7750 mm » 1900 mm » 7700 mm » 1900 mm » 7750 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 450 mm / 350 mm (nízkopodlažní vstup)
Počet míst k sezení: 61
Počet míst ke stání: 223
Maximální obsaditelnost: 284 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících bez klimatizační jednotky: 43790 kg
Bez cestujících s klimatizační jednotkou: 44300 kg
Maximální zátěž: 63700 kg
Hmotnost vnějších podvozků: 5250 kg
Hmotnost vnitřních podvozků: 4890 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,9 kN | 66,4 kN | 67,1 kN | 49,1 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová
Pulzní měnič: 4 pulzní měniče s IGBT SKiiP tranzistory s rekuperací
Statický měnič: SM 36.1 – 600V ss. » 3x400 V, 14 kW, 240 A + 600V ss. » 230 V, 2,5kW, 11A
Sběrač: Stemmann Fb800.25
Odpojovač/uzemňovač: 1PPAD51
Ventilační jednotka: KTV-1-15T
Klima kabiny řidiče: HVAC S78S
Spřáhlo: Skládací, mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s pražským typem hlavy
Typ a průměr kol: 666 mm s přítlačným kotoučem a pružnou vložkou GMT
Brzdy: Elektrohydraulická střadačová kotoučová brzda Dako K.P.T.010
Kolejnicová brzda FC63 70 kN, 40A, 102 kg (stupeň 1 - zadní podvozky; stupeň 2 - všechny podvozky)
Řadič: Dynamický 0-1500A
Stupně řadiče: Jízda: Dynamický (0-1500A), 7x brzda, 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 16x HLU3436 P/44-VA
Vstupní napětí motoru: ~392 V
Parametry motoru: Výkon: 46,6 kW
Otáčky: 196/706 ot./min.
Chlazení: směs voda+glykol
Motorventilátor: PM FC035-4DQ.2C.A7
3x230V
Motorventilátor pulzního měniče: 2x radiální RH25M-2DK.3B.1R

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
8+18 732 pá 26.3. 5:2126.3. 22:49 9384
 1  708 ne 28.2. 9:3128.2. 20:46 9384
26 701 so 27.2. 8:1527.2. 22:22 9384
26 702 pá 26.2. 4:2426.2. 23:21 9384
26 710 čt 25.2. 5:3025.2. 22:22 9384
26 709 st 24.2. 5:1724.2. 22:02 9384
26 711 út 23.2. 5:3423.2. 22:42 9384
26 702 po 22.2. 4:2422.2. 9:45 9384*MU
26 707 ne 21.2. 4:2421.2. 23:21 9384
26 710 so 20.2. 4:4420.2. 21:45 9384
25 710 pá 19.2. 4:2119.2. 22:46 9384
 1  706 čt 18.2. 4:4218.2. 23:21 9384
25 710 st 17.2. 4:2117.2. 22:46 9384
25 702 út 16.2. 5:2316.2. 23:42 9384
25 701 po 15.2. 5:1915.2. 21:24 9384
25 701 ne 14.2. 4:0114.2. 22:39 9384
 1  702 so 13.2. 4:4213.2. 23:21 9384
25 711 út 19.1. 4:3819.1. 20:39 9384
 1  705 po 18.1. 4:2218.1. 21:21 9384
18 702 so 16.1. 7:5216.1. 22:29 9384
26 707 pá 15.1. 5:0415.1. 21:45 9384
22 710 čt 14.1. 5:1514.1. 23:11 9384
 8  710 st 13.1. 5:2113.1. 22:19 9384
22 705 út 12.1. 4:4012.1. 22:31 9384
18 706 po 11.1. 4:1811.1. 22:46 9384
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.