Jiný vůz:

Podrobnosti vozu 15Tf ev. č. 9384

Domovská vozovna: Motol

Typ vozu: 15Tf

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2016

Dodání: 6. 10. 2016

Výrobní číslo: 10322

Profil kol: PR-1

Dveře: Ultimate

Sedadla: Pino (plastová). Výrobce: Vogelsitze. Červená (RAL 3001), šedá (RAL 6500)

Označovače: Mikroelektronika Camel Combi

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Vnitřní informační systém: Bustec

Klimatizace kabiny: Bahoza HVAC S78S

Klimatizace salonu: FAIVELEY 9645500

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 800.25

Najeto: cca 94 367 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 33,416 m
Délka skříně samostatně: 31,4 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3450 mm
Vzdálenost čepů: 7750 mm » 1900 mm » 7700 mm » 1900 mm » 7750 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 450 mm / 350 mm (nízkopodlažní vstup)
Počet míst k sezení: 61
Počet míst ke stání: 223
Maximální obsaditelnost: 284 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících bez klimatizační jednotky: 43790 kg
Bez cestujících s klimatizační jednotkou: 44300 kg
Maximální zátěž: 63700 kg
Hmotnost vnějších podvozků: 5250 kg
Hmotnost vnitřních podvozků: 4890 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,9 kN | 66,4 kN | 67,1 kN | 49,1 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová
Pulzní měnič: 4 pulzní měniče s IGBT SKiiP tranzistory s rekuperací
Statický měnič: SM 36.1 – 600V ss. » 3x400 V, 14 kW, 240 A + 600V ss. » 230 V, 2,5kW, 11A
Sběrač: Stemmann Fb800.25
Odpojovač/uzemňovač: 1PPAD51
Ventilační jednotka: KTV-1-15T
Klima kabiny řidiče: HVAC S78S
Spřáhlo: Skládací, mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s pražským typem hlavy
Typ a průměr kol: 666 mm s přítlačným kotoučem a pružnou vložkou GMT
Brzdy: Elektrohydraulická střadačová kotoučová brzda Dako K.P.T.010
Kolejnicová brzda FC63 70 kN, 40A, 102 kg (stupeň 1 - střední podvozky; stupeň 2 - všechny podvozky)
Řadič: Dynamický 0-1500A
Stupně řadiče: Jízda: Dynamický (0-1500A), 7x brzda, 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 16x HLU3436 P/44-VA
Vstupní napětí motoru: ~392 V
Parametry motoru: Výkon: 46,6 kW
Otáčky: 196/706 ot./min.
Chlazení: směs voda+glykol
Motorventilátor: PM FC035-4DQ.2C.A7
3x230V
Motorventilátor pulzního měniče: 2x radiální RH25M-2DK.3B.1R

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
16 330 po 26.3. 4:3826.3. 16:45 9384*MU
16 312 ne 25.3. 14:4526.3. 0:44 9384*Z
20 310 pá 23.3. 6:1224.3. 0:52 9384
 9  321 čt 22.3. 5:2123.3. 0:29 9384
16 318 st 21.3. 5:5321.3. 23:54 9384
16 320 út 20.3. 6:0420.3. 21:53 9384
 9  307 so 17.3. 6:2117.3. 23:39 9384
12 316 pá 16.3. 15:0716.3. 21:03 9384
16 323 pá 16.3. 6:0716.3. 8:45 9384
 9  330 čt 15.3. 5:5116.3. 1:09 9384
 9  319 st 14.3. 5:1714.3. 21:59 9384
20 309 út 13.3. 4:1214.3. 0:32 9384
16 314 po 12.3. 14:5113.3. 1:04 9384
12 312 po 12.3. 6:2612.3. 9:56 9384
16 312 ne 11.3. 6:3812.3. 0:44 9384
 7  307 so 10.3. 6:2910.3. 21:17 9384
 7  306 pá 9.3. 4:219.3. 18:44 9384
 9  328 čt 8.3. 5:479.3. 0:59 9384
 5  301 st 7.3. 5:187.3. 20:40 9384
 9  321 út 6.3. 5:217.3. 0:29 9384
16 318 po 5.3. 5:535.3. 23:54 9384
16 306 ne 4.3. 5:104.3. 23:24 9384
 7  308 so 3.3. 4:393.3. 21:32 9384
20 310 pá 2.3. 6:123.3. 0:52 9384
 4  308 čt 1.3. 14:091.3. 19:39 9384
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události
*Z = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9415

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná v naší databázi. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.