Jiný vůz:

Informace o tramvaji 15T ev. č. 9384

Domovská vozovna: Motol

Oficiální označení typu vozu: 15T

Neoficiální označení: 15Tf

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2016

Dodání: 6. 10. 2016

Výrobní číslo: 10322

Profil kol: K

Dveře: Ultimate

Sedadla: Pino (plastová). Výrobce: Vogelsitze. Červená (RAL 3001), šedá (RAL 6500)

Centrální počítač OIS: Apex DT-04

Vnitřní informační systém: Bustec

Klimatizace kabiny: Bahoza HVAC S78S

Klimatizace salonu: Bahoza KLMT 15002

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 800.25

Najeto: cca 351 873 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 33,416 m
Délka skříně samostatně: 31,4 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3450 mm
Vzdálenost čepů: 7750 mm » 1900 mm » 7700 mm » 1900 mm » 7750 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 450 mm / 350 mm (nízkopodlažní vstup)
Počet míst k sezení: 61
Počet míst ke stání: 223
Maximální obsaditelnost: 284 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících bez klimatizační jednotky: 43790 kg
Bez cestujících s klimatizační jednotkou: 44300 kg
Maximální zátěž: 63700 kg
Hmotnost vnějších podvozků: 5250 kg
Hmotnost vnitřních podvozků: 4890 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,9 kN | 66,4 kN | 67,1 kN | 49,1 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová
Pulzní měnič: 4 pulzní měniče s IGBT SKiiP tranzistory s rekuperací
Statický měnič: SM 36.1 – 600V ss. » 3x400 V, 14 kW, 240 A + 600V ss. » 230 V, 2,5kW, 11A
Sběrač: Stemmann Fb800.25
Odpojovač/uzemňovač: 1PPAD51
Ventilační jednotka: KTV-1-15T
Klima kabiny řidiče: HVAC S78S
Spřáhlo: Skládací, mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s pražským typem hlavy
Typ a průměr kol: 666 mm s přítlačným kotoučem a pružnou vložkou GMT
Brzdy: Elektrohydraulická střadačová kotoučová brzda Dako K.P.T.010
Kolejnicová brzda FC63 70 kN, 40A, 102 kg (stupeň 1 - zadní podvozky; stupeň 2 - všechny podvozky)
Řadič: Dynamický 0-1500A
Stupně řadiče: Jízda: Dynamický (0-1500A), 7x brzda, 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 16x HLU3436 P/44-VA
Vstupní napětí motoru: ~392 V
Parametry motoru: Výkon: 46,6 kW
Otáčky: 196/706 ot./min.
Chlazení: směs voda+glykol
Motorventilátor: PM FC035-4DQ.2C.A7
3x230V
Motorventilátor pulzního měniče: 2x radiální RH25M-2DK.3B.1R

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
30 324 pá 29.9. 16:1629.9. 22:37 9384
 4  301 pá 29.9. 5:2729.9. 9:27 9384
20 301 st 27.9. 5:0028.9. 1:02 9384
 9  318 út 26.9. 15:1026.9. 21:40 9384
 9  332 út 26.9. 7:2426.9. 9:44 9384
 4  301 po 25.9. 14:5025.9. 16:07 9384*MU
30 320 po 25.9. 5:5525.9. 9:39 9384
20 311 pá 22.9. 15:2422.9. 19:53 9384
20 307 čt 21.9. 4:3221.9. 21:18 9384
30 320 st 20.9. 16:0021.9. 0:07 9384
 9  321 st 20.9. 6:4020.9. 9:00 9384
30 322 út 19.9. 16:0820.9. 0:27 9384
 4  301 út 19.9. 5:3319.9. 9:27 9384
 9  328 po 18.9. 15:5019.9. 0:51 9384
 4  304 po 18.9. 6:0018.9. 9:57 9384
15 309 pá 15.9. 5:0815.9. 21:50 9384
 9  321 čt 14.9. 15:2215.9. 0:11 9384
 4  303 čt 14.9. 5:5114.9. 9:47 9384
20 309 st 13.9. 4:1413.9. 9:50 9384*MU
 9  327 út 12.9. 4:4913.9. 0:41 9384
16 301 po 11.9. 5:5511.9. 20:08 9384
 9  319 ne 10.9. 10:1911.9. 0:51 9384
 9  311 so 9.9. 4:3010.9. 0:01 9384
12 304 pá 8.9. 6:239.9. 0:28 9384
 7  314 čt 7.9. 5:597.9. 23:01 9384
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.