Jiný vůz:

Informace o tramvaji 15T ev. č. 9383

Domovská vozovna: Motol

Typ vozu: 15Tf

Oficiální označení typu vozu: 15T

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2016

Dodání: 20. 9. 2016

Výrobní číslo: 10321

Profil kol: PR-1

Dveře: Ultimate

Sedadla: Pino (plastová). Výrobce: Vogelsitze. Červená (RAL 3001), šedá (RAL 6500)

Označovače: Mikroelektronika Camel Combi

Centrální počítač OIS: Apex DT-04

Vnitřní informační systém: Bustec

Klimatizace kabiny: Bahoza HVAC S78S

Klimatizace salonu: FAIVELEY 9645500

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 800.25

Najeto: cca 206 912 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 33,416 m
Délka skříně samostatně: 31,4 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3450 mm
Vzdálenost čepů: 7750 mm » 1900 mm » 7700 mm » 1900 mm » 7750 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 450 mm / 350 mm (nízkopodlažní vstup)
Počet míst k sezení: 61
Počet míst ke stání: 223
Maximální obsaditelnost: 284 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících bez klimatizační jednotky: 43790 kg
Bez cestujících s klimatizační jednotkou: 44300 kg
Maximální zátěž: 63700 kg
Hmotnost vnějších podvozků: 5250 kg
Hmotnost vnitřních podvozků: 4890 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,9 kN | 66,4 kN | 67,1 kN | 49,1 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová
Pulzní měnič: 4 pulzní měniče s IGBT SKiiP tranzistory s rekuperací
Statický měnič: SM 36.1 – 600V ss. » 3x400 V, 14 kW, 240 A + 600V ss. » 230 V, 2,5kW, 11A
Sběrač: Stemmann Fb800.25
Odpojovač/uzemňovač: 1PPAD51
Ventilační jednotka: KTV-1-15T
Klima kabiny řidiče: HVAC S78S
Spřáhlo: Skládací, mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s pražským typem hlavy
Typ a průměr kol: 666 mm s přítlačným kotoučem a pružnou vložkou GMT
Brzdy: Elektrohydraulická střadačová kotoučová brzda Dako K.P.T.010
Kolejnicová brzda FC63 70 kN, 40A, 102 kg (stupeň 1 - střední podvozky; stupeň 2 - všechny podvozky)
Řadič: Dynamický 0-1500A
Stupně řadiče: Jízda: Dynamický (0-1500A), 7x brzda, 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 16x HLU3436 P/44-VA
Vstupní napětí motoru: ~392 V
Parametry motoru: Výkon: 46,6 kW
Otáčky: 196/706 ot./min.
Chlazení: směs voda+glykol
Motorventilátor: PM FC035-4DQ.2C.A7
3x230V
Motorventilátor pulzního měniče: 2x radiální RH25M-2DK.3B.1R

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
12 316 pá 15.11. 4:5415.11. 10:36 9383
 9  319 čt 14.11. 5:1714.11. 21:59 9383
 5  301 st 13.11. 5:1113.11. 22:30 9383
 9  332 út 12.11. 6:0112.11. 23:09 9383
20 310 po 11.11. 14:5512.11. 0:53 9383*Z
16 321 po 11.11. 6:3611.11. 9:41 9383
12 301 so 9.11. 5:2110.11. 1:25 9383
 9  324 pá 8.11. 5:369.11. 0:39 9383
20 308 čt 7.11. 6:008.11. 0:30 9383
10 312 st 6.11. 7:076.11. 20:41 9383
 9  301 út 5.11. 4:135.11. 18:28 9383
12 302 po 4.11. 4:395.11. 1:51 9383
10 302 ne 3.11. 4:184.11. 1:24 9383
12 304 so 2.11. 4:573.11. 1:52 9383
12 308 pá 1.11. 4:371.11. 20:39 9383
10 315 čt 31.10. 4:361.11. 0:24 9383
12 308 st 30.10. 4:3730.10. 20:39 9383
12 301 út 29.10. 4:5030.10. 0:27 9383
10 308 pá 25.10. 6:4325.10. 20:15 9383
15 302 čt 24.10. 14:4024.10. 20:29 9383*Z1
16 307 čt 24.10. 5:5524.10. 9:01 9383
16 305 st 23.10. 5:4323.10. 19:30 9383
16 307 út 22.10. 14:1822.10. 22:23 9383
15 305 út 22.10. 5:5622.10. 9:41 9383
16 319 po 21.10. 5:2722.10. 0:34 9383
*Z = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8637+8663
*Z1 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9397

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.