Jiný vůz:

Informace o tramvaji 15T ev. č. 9383

Domovská vozovna: Motol

Oficiální označení typu vozu: 15T

Neoficiální označení: 15Tf

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2016

Dodání: 20. 9. 2016

Výrobní číslo: 10321

Profil kol: PR-1

Dveře: Ultimate

Sedadla: Pino (plastová). Výrobce: Vogelsitze. Červená (RAL 3001), šedá (RAL 6500)

Označovače: Mikroelektronika Camel Combi

Centrální počítač OIS: Apex DT-04

Vnitřní informační systém: Bustec

Klimatizace kabiny: Bahoza HVAC S78S

Klimatizace salonu: FAIVELEY 9645500

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 800.25

Najeto: cca 258 822 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 33,416 m
Délka skříně samostatně: 31,4 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3450 mm
Vzdálenost čepů: 7750 mm » 1900 mm » 7700 mm » 1900 mm » 7750 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 450 mm / 350 mm (nízkopodlažní vstup)
Počet míst k sezení: 61
Počet míst ke stání: 223
Maximální obsaditelnost: 284 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících bez klimatizační jednotky: 43790 kg
Bez cestujících s klimatizační jednotkou: 44300 kg
Maximální zátěž: 63700 kg
Hmotnost vnějších podvozků: 5250 kg
Hmotnost vnitřních podvozků: 4890 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,9 kN | 66,4 kN | 67,1 kN | 49,1 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová
Pulzní měnič: 4 pulzní měniče s IGBT SKiiP tranzistory s rekuperací
Statický měnič: SM 36.1 – 600V ss. » 3x400 V, 14 kW, 240 A + 600V ss. » 230 V, 2,5kW, 11A
Sběrač: Stemmann Fb800.25
Odpojovač/uzemňovač: 1PPAD51
Ventilační jednotka: KTV-1-15T
Klima kabiny řidiče: HVAC S78S
Spřáhlo: Skládací, mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s pražským typem hlavy
Typ a průměr kol: 666 mm s přítlačným kotoučem a pružnou vložkou GMT
Brzdy: Elektrohydraulická střadačová kotoučová brzda Dako K.P.T.010
Kolejnicová brzda FC63 70 kN, 40A, 102 kg (stupeň 1 - zadní podvozky; stupeň 2 - všechny podvozky)
Řadič: Dynamický 0-1500A
Stupně řadiče: Jízda: Dynamický (0-1500A), 7x brzda, 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 16x HLU3436 P/44-VA
Vstupní napětí motoru: ~392 V
Parametry motoru: Výkon: 46,6 kW
Otáčky: 196/706 ot./min.
Chlazení: směs voda+glykol
Motorventilátor: PM FC035-4DQ.2C.A7
3x230V
Motorventilátor pulzního měniče: 2x radiální RH25M-2DK.3B.1R

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
20 306 st 30.9. 6:361.10. 1:05 9383
10 216 út 29.9. 12:2029.9. 13:50 9383*Z
 4  301 út 29.9. 5:4529.9. 9:18 9383
12 305 ne 27.9. 8:5428.9. 0:55 9383
 9  306 so 26.9. 8:4626.9. 20:59 9383
 9  332 pá 25.9. 6:3325.9. 9:14 9383
 3  316 čt 24.9. 14:5024.9. 20:41 9383
 9  332 čt 24.9. 6:3324.9. 9:14 9383
 7  305 st 23.9. 5:0023.9. 21:15 9383
20 306 út 22.9. 6:3623.9. 1:05 9383
 4  303 po 21.9. 15:4821.9. 19:14 9383
16 321 po 21.9. 6:4821.9. 10:11 9383
10 309 čt 10.9. 4:3610.9. 13:45 9383*MU
 9  308 st 9.9. 6:099.9. 20:42 9383
 9  331 út 8.9. 6:308.9. 8:34 9383
15 310 po 7.9. 7:067.9. 19:59 9383
 5  306 so 5.9. 4:415.9. 21:11 9383
16 319 pá 4.9. 16:205.9. 0:33 9383
10 322 pá 4.9. 6:054.9. 9:47 9383
 9  304 čt 3.9. 6:193.9. 20:28 9383
 5  301 st 2.9. 6:142.9. 21:47 9383
 9  326 út 1.9. 5:161.9. 19:56 9383
15 310 po 31.8. 7:0631.8. 20:19 9383
15 307 ne 30.8. 5:4130.8. 21:28 9383
 9  306 so 29.8. 8:4629.8. 20:59 9383
*Z = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9124
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.