Jiný vůz:

Informace o tramvaji 15T ev. č. 9383

Domovská vozovna: Motol

Typ vozu: 15Tf

Oficiální označení typu vozu: 15T

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2016

Dodání: 20. 9. 2016

Výrobní číslo: 10321

Profil kol: PR-1

Dveře: Ultimate

Sedadla: Pino (plastová). Výrobce: Vogelsitze. Červená (RAL 3001), šedá (RAL 6500)

Označovače: Mikroelektronika Camel Combi

Centrální počítač OIS: Apex DT-04

Vnitřní informační systém: Bustec

Klimatizace kabiny: Bahoza HVAC S78S

Klimatizace salonu: FAIVELEY 9645500

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 800.25

Najeto: cca 219 632 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 33,416 m
Délka skříně samostatně: 31,4 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3450 mm
Vzdálenost čepů: 7750 mm » 1900 mm » 7700 mm » 1900 mm » 7750 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 450 mm / 350 mm (nízkopodlažní vstup)
Počet míst k sezení: 61
Počet míst ke stání: 223
Maximální obsaditelnost: 284 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících bez klimatizační jednotky: 43790 kg
Bez cestujících s klimatizační jednotkou: 44300 kg
Maximální zátěž: 63700 kg
Hmotnost vnějších podvozků: 5250 kg
Hmotnost vnitřních podvozků: 4890 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,9 kN | 66,4 kN | 67,1 kN | 49,1 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová
Pulzní měnič: 4 pulzní měniče s IGBT SKiiP tranzistory s rekuperací
Statický měnič: SM 36.1 – 600V ss. » 3x400 V, 14 kW, 240 A + 600V ss. » 230 V, 2,5kW, 11A
Sběrač: Stemmann Fb800.25
Odpojovač/uzemňovač: 1PPAD51
Ventilační jednotka: KTV-1-15T
Klima kabiny řidiče: HVAC S78S
Spřáhlo: Skládací, mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s pražským typem hlavy
Typ a průměr kol: 666 mm s přítlačným kotoučem a pružnou vložkou GMT
Brzdy: Elektrohydraulická střadačová kotoučová brzda Dako K.P.T.010
Kolejnicová brzda FC63 70 kN, 40A, 102 kg (stupeň 1 - střední podvozky; stupeň 2 - všechny podvozky)
Řadič: Dynamický 0-1500A
Stupně řadiče: Jízda: Dynamický (0-1500A), 7x brzda, 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 16x HLU3436 P/44-VA
Vstupní napětí motoru: ~392 V
Parametry motoru: Výkon: 46,6 kW
Otáčky: 196/706 ot./min.
Chlazení: směs voda+glykol
Motorventilátor: PM FC035-4DQ.2C.A7
3x230V
Motorventilátor pulzního měniče: 2x radiální RH25M-2DK.3B.1R

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
 5  310 út 21.1. 6:2521.1. 11:20 9383*MU
 9  303 po 20.1. 6:1920.1. 18:33 9383
 5  307 so 18.1. 4:4718.1. 23:01 9383
 7  301 pá 17.1. 4:2217.1. 23:07 9383
 9  328 čt 16.1. 5:4717.1. 0:59 9383
 9  310 po 13.1. 6:5113.1. 23:39 9383
16 319 st 8.1. 5:278.1. 15:30 9383*MU*1
12 314 út 7.1. 4:378.1. 1:23 9383
10 312 po 6.1. 7:406.1. 20:41 9383*Z
 9  304 so 4.1. 20:304.1. 23:09 9383*Z1
 7  305 pá 3.1. 14:283.1. 23:07 9383
 9  328 pá 3.1. 6:463.1. 9:17 9383
10 310 čt 2.1. 5:383.1. 1:04 9383
20 306 st 1.1. 6:512.1. 0:33 9383
Rok 2019
12 311 út 31.12. 5:3731.12. 22:42 9383
12 305 po 30.12. 4:5430.12. 21:35 9383
 9  310 ne 29.12. 4:3329.12. 21:30 9383
 5  304 so 28.12. 4:0728.12. 22:27 9383
20 312 pá 27.12. 5:0628.12. 1:13 9383
 9  314 čt 26.12. 9:4226.12. 21:59 9383
15 301 st 25.12. 7:5625.12. 22:02 9383
 9  319 út 24.12. 8:0024.12. 18:01 9383
 5  312 po 23.12. 4:5123.12. 20:39 9383
12 305 ne 22.12. 4:2123.12. 0:20 9383
16 310 so 21.12. 8:3522.12. 0:54 9383
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události
*1 = najetí 9068 do 9383 za Bertramkou DC (Plzeňská x Mozartova)
*Z = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9396
*Z1 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9412

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.