Jiný vůz:

Informace o tramvaji 15T ev. č. 9383

Evidované celoplošné polepy:

 
 
 
Georgina for Guess (od 8. 9. 2023 do 27. 1. 2024)

Georgina for Guess

Zobrazit ve větším rozlišení
 
 
 
Guess (od 18. 3. 2023 do 9. 9. 2023)

Guess

Zobrazit ve větším rozlišení
 
 
 
Guess (od 3. 12. 2022 do 18. 3. 2023)

Guess

Zobrazit ve větším rozlišení
 
 
 
Guess (od 27. 8. 2022 do 3. 12. 2022)

Guess

Zobrazit ve větším rozlišení
 
 
 
Guess (od 27. 3. 2022 do 27. 8. 2022)

Guess

Zobrazit ve větším rozlišení
 
 
 
World of Tanks (od 12. 9. 2021 do 26. 3. 2022)

World of Tanks

Zobrazit ve větším rozlišení

Domovská vozovna: Motol

Oficiální označení typu vozu: 15T

Neoficiální označení: 15Tf

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2016

Dodání: 20. 9. 2016

Výrobní číslo: 10321

Profil kol: K

Dveře: Ultimate

Sedadla: Pino (plastová). Výrobce: Vogelsitze. Červená (RAL 3001), šedá (RAL 6500)

Centrální počítač OIS: Apex DT-04

Vnitřní informační systém: Bustec

Klimatizace kabiny: Bahoza HVAC S78S

Klimatizace salonu: Bahoza KLMT 15002

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 800.25

Najeto: cca 508 296 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 33,416 m
Délka skříně samostatně: 31,4 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3450 mm
Vzdálenost čepů: 7750 mm » 1900 mm » 7700 mm » 1900 mm » 7750 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 450 mm / 350 mm (nízkopodlažní vstup)
Počet míst k sezení: 61
Počet míst ke stání: 223
Maximální obsaditelnost: 284 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících bez klimatizační jednotky: 43790 kg
Bez cestujících s klimatizační jednotkou: 44300 kg
Maximální zátěž: 63700 kg
Hmotnost vnějších podvozků: 5250 kg
Hmotnost vnitřních podvozků: 4890 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,9 kN | 66,4 kN | 67,1 kN | 49,1 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová
Pulzní měnič: 4 pulzní měniče s IGBT SKiiP tranzistory s rekuperací
Statický měnič: SM 36.1 – 600V ss. » 3x400 V, 14 kW, 240 A + 600V ss. » 230 V, 2,5kW, 11A
Sběrač: Stemmann Fb800.25
Odpojovač/uzemňovač: 1PPAD51
Ventilační jednotka: KTV-1-15T
Klima kabiny řidiče: HVAC S78S
Spřáhlo: Skládací, mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s pražským typem hlavy
Typ a průměr kol: 666 mm s přítlačným kotoučem a pružnou vložkou GMT
Brzdy: Elektrohydraulická střadačová kotoučová brzda Dako K.P.T.010
Kolejnicová brzda FC63 70 kN, 40A, 102 kg (stupeň 1 - zadní podvozky; stupeň 2 - všechny podvozky)
Řadič: Dynamický 0-1500A
Stupně řadiče: Jízda: Dynamický (0-1500A), 7x brzda, 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 16x HLU3436 P/44-VA
Vstupní napětí motoru: ~392 V
Parametry motoru: Výkon: 46,6 kW
Otáčky: 196/706 ot./min.
Chlazení: směs voda+glykol
Motorventilátor: PM FC035-4DQ.2C.A7
3x230V
Motorventilátor pulzního měniče: 2x radiální RH25M-2DK.3B.1R

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
 5  312 čt 5.12. 4:525.12. 20:52 9383
20 314 st 4.12. 4:374.12. 23:38 9383
 9  316 út 3.12. 5:503.12. 23:52 9383
 9  324 po 2.12. 6:252.12. 19:54 9383
10 312 pá 29.11. 6:2329.11. 20:21 9383
 7  310 čt 28.11. 6:3028.11. 23:04 9383
15 309 st 27.11. 15:1427.11. 18:51 9383
 7  319 st 27.11. 6:1427.11. 9:41 9383
15 314 út 26.11. 15:5426.11. 21:27 9383
15 309 út 26.11. 6:5826.11. 8:43 9383
 5  304 po 25.11. 15:2225.11. 19:43 9383
15 314 po 25.11. 5:2825.11. 9:23 9383
 7  312 ne 24.11. 11:0324.11. 14:20 9383*MU
15 302 so 23.11. 5:0923.11. 21:27 9383
15 304 pá 22.11. 16:3022.11. 21:56 9383*Z1
 5  313 pá 22.11. 4:2622.11. 9:45 9383*MU
 7  317 čt 21.11. 4:4521.11. 20:44 9383
 7  319 st 20.11. 18:1521.11. 0:23 9383*Z2
16 306 st 20.11. 6:5920.11. 9:27 9383
 7  319 út 19.11. 15:1520.11. 0:23 9383
 9  322 út 19.11. 6:3519.11. 9:01 9383
12 307 po 18.11. 4:2719.11. 0:49 9383
16 309 ne 17.11. 13:1918.11. 0:16 9383*Z3
16 310 pá 15.11. 4:5515.11. 19:57 9383
15 314 čt 14.11. 15:5414.11. 21:27 9383
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události
*Z1 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9346
*Z2 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9408
*Z3 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9390

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná námi, našimi spolupracovníky, či převzatá z oficiálních otevřených dat. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.