Jiný vůz:

Informace o tramvaji 15T ev. č. 9383

Domovská vozovna: Motol

Typ vozu: 15Tf

Oficiální označení typu vozu: 15T

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2016

Dodání: 20. 9. 2016

Výrobní číslo: 10321

Profil kol: PR-1

Dveře: Ultimate

Sedadla: Pino (plastová). Výrobce: Vogelsitze. Červená (RAL 3001), šedá (RAL 6500)

Označovače: Mikroelektronika Camel Combi

Centrální počítač OIS: Apex DT-04

Vnitřní informační systém: Bustec

Klimatizace kabiny: Bahoza HVAC S78S

Klimatizace salonu: FAIVELEY 9645500

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 800.25

Najeto: cca 189 422 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 33,416 m
Délka skříně samostatně: 31,4 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3450 mm
Vzdálenost čepů: 7750 mm » 1900 mm » 7700 mm » 1900 mm » 7750 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 450 mm / 350 mm (nízkopodlažní vstup)
Počet míst k sezení: 61
Počet míst ke stání: 223
Maximální obsaditelnost: 284 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících bez klimatizační jednotky: 43790 kg
Bez cestujících s klimatizační jednotkou: 44300 kg
Maximální zátěž: 63700 kg
Hmotnost vnějších podvozků: 5250 kg
Hmotnost vnitřních podvozků: 4890 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,9 kN | 66,4 kN | 67,1 kN | 49,1 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová
Pulzní měnič: 4 pulzní měniče s IGBT SKiiP tranzistory s rekuperací
Statický měnič: SM 36.1 – 600V ss. » 3x400 V, 14 kW, 240 A + 600V ss. » 230 V, 2,5kW, 11A
Sběrač: Stemmann Fb800.25
Odpojovač/uzemňovač: 1PPAD51
Ventilační jednotka: KTV-1-15T
Klima kabiny řidiče: HVAC S78S
Spřáhlo: Skládací, mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s pražským typem hlavy
Typ a průměr kol: 666 mm s přítlačným kotoučem a pružnou vložkou GMT
Brzdy: Elektrohydraulická střadačová kotoučová brzda Dako K.P.T.010
Kolejnicová brzda FC63 70 kN, 40A, 102 kg (stupeň 1 - střední podvozky; stupeň 2 - všechny podvozky)
Řadič: Dynamický 0-1500A
Stupně řadiče: Jízda: Dynamický (0-1500A), 7x brzda, 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 16x HLU3436 P/44-VA
Vstupní napětí motoru: ~392 V
Parametry motoru: Výkon: 46,6 kW
Otáčky: 196/706 ot./min.
Chlazení: směs voda+glykol
Motorventilátor: PM FC035-4DQ.2C.A7
3x230V
Motorventilátor pulzního měniče: 2x radiální RH25M-2DK.3B.1R

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
10 307 st 21.8. 4:5722.8. 0:24 9383
10 310 út 20.8. 5:3821.8. 1:04 9383
17 322 po 19.8. 5:4920.8. 1:06 9383
10 303 so 17.8. 17:0518.8. 0:04 9383*Z
16 311 pá 16.8. 6:1716.8. 23:54 9383
16 315 st 14.8. 6:5815.8. 0:34 9383
10 312 út 13.8. 5:5914.8. 1:24 9383
17 307 ne 11.8. 7:4012.8. 1:29 9383
16 311 út 6.8. 5:426.8. 21:59 9383
16 316 po 5.8. 14:545.8. 22:44 9383
10 305 st 31.7. 14:201.8. 0:04 9383
 9  818 út 30.7. 17:3030.7. 21:30 9383*Z1
10 305 po 29.7. 14:2030.7. 0:04 9383
15 308 po 29.7. 5:2229.7. 10:07 9383
10 306 ne 28.7. 4:3828.7. 23:24 9383
10 310 so 27.7. 4:1828.7. 1:24 9383
16 311 pá 26.7. 6:1726.7. 23:54 9383
 5  103 čt 25.7. 5:1625.7. 20:48 9383
26 101 st 24.7. 4:5825.7. 0:13 9383
24 106 út 23.7. 6:0623.7. 19:39 9383
 5  104 po 22.7. 5:2822.7. 19:58 9383
 5  104 ne 21.7. 5:3622.7. 0:50 9383
 6  104 so 20.7. 7:5721.7. 0:14 9383
24 109 pá 19.7. 6:3619.7. 20:09 9383
24 107 čt 18.7. 6:1618.7. 19:49 9383
*Z = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9379
*Z1 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8239+8213

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.