Jiný vůz:

Informace o tramvaji 15T ev. č. 9383

Domovská vozovna: Motol

Typ vozu: 15Tf

Oficiální označení typu vozu: 15T

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2016

Dodání: 20. 9. 2016

Výrobní číslo: 10321

Profil kol: PR-1

Dveře: Ultimate

Sedadla: Pino (plastová). Výrobce: Vogelsitze. Červená (RAL 3001), šedá (RAL 6500)

Označovače: Mikroelektronika Camel Combi

Centrální počítač OIS: Apex DT-04

Vnitřní informační systém: Bustec

Klimatizace kabiny: Bahoza HVAC S78S

Klimatizace salonu: FAIVELEY 9645500

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 800.25

Najeto: cca 218 457 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 33,416 m
Délka skříně samostatně: 31,4 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3450 mm
Vzdálenost čepů: 7750 mm » 1900 mm » 7700 mm » 1900 mm » 7750 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 450 mm / 350 mm (nízkopodlažní vstup)
Počet míst k sezení: 61
Počet míst ke stání: 223
Maximální obsaditelnost: 284 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících bez klimatizační jednotky: 43790 kg
Bez cestujících s klimatizační jednotkou: 44300 kg
Maximální zátěž: 63700 kg
Hmotnost vnějších podvozků: 5250 kg
Hmotnost vnitřních podvozků: 4890 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,9 kN | 66,4 kN | 67,1 kN | 49,1 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová
Pulzní měnič: 4 pulzní měniče s IGBT SKiiP tranzistory s rekuperací
Statický měnič: SM 36.1 – 600V ss. » 3x400 V, 14 kW, 240 A + 600V ss. » 230 V, 2,5kW, 11A
Sběrač: Stemmann Fb800.25
Odpojovač/uzemňovač: 1PPAD51
Ventilační jednotka: KTV-1-15T
Klima kabiny řidiče: HVAC S78S
Spřáhlo: Skládací, mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s pražským typem hlavy
Typ a průměr kol: 666 mm s přítlačným kotoučem a pružnou vložkou GMT
Brzdy: Elektrohydraulická střadačová kotoučová brzda Dako K.P.T.010
Kolejnicová brzda FC63 70 kN, 40A, 102 kg (stupeň 1 - zadní podvozky; stupeň 2 - všechny podvozky)
Řadič: Dynamický 0-1500A
Stupně řadiče: Jízda: Dynamický (0-1500A), 7x brzda, 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 16x HLU3436 P/44-VA
Vstupní napětí motoru: ~392 V
Parametry motoru: Výkon: 46,6 kW
Otáčky: 196/706 ot./min.
Chlazení: směs voda+glykol
Motorventilátor: PM FC035-4DQ.2C.A7
3x230V
Motorventilátor pulzního měniče: 2x radiální RH25M-2DK.3B.1R

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
25 304 čt 2.4. 4:282.4. 21:23 9383
12 309 st 1.4. 4:521.4. 22:55 9383
 4  302 út 31.3. 15:4231.3. 18:39 9383
 4  301 út 31.3. 6:2031.3. 9:17 9383
 9  316 po 30.3. 15:4031.3. 1:09 9383
 9  316 po 30.3. 6:4630.3. 9:27 9383
 5  306 ne 29.3. 4:4129.3. 21:10 9383
10 304 pá 27.3. 4:3627.3. 17:30 9383*MU*1
15 304 čt 26.3. 5:3626.3. 22:41 9383
 9  315 st 25.3. 5:1926.3. 0:59 9383
 7  306 út 24.3. 6:3924.3. 21:37 9383
 9  312 po 23.3. 5:0923.3. 19:47 9383
17 315 ne 22.3. 4:3223.3. 0:54 9383
 9  303 so 21.3. 17:5322.3. 1:09 9383
10 318 pá 20.3. 14:3721.3. 0:44 9383
 4  306 pá 20.3. 6:1020.3. 9:56 9383
12 307 čt 19.3. 4:3719.3. 20:09 9383
 9  303 st 18.3. 6:1918.3. 18:33 9383
 9  318 út 17.3. 14:5317.3. 19:37 9383
10 324 út 17.3. 6:3217.3. 10:28 9383
12 302 po 16.3. 4:3716.3. 20:10 9383
 9  304 so 14.3. 6:1314.3. 23:09 9383
 9  316 pá 13.3. 5:0914.3. 0:19 9383
20 314 čt 12.3. 15:1312.3. 20:43 9383
12 312 st 11.3. 14:3512.3. 1:03 9383
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události
*1 = najetí 9075 do 9383 ve smyčce Sídl. Řepy

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.