Jiný vůz:

Podrobnosti vozu 15Tf ev. č. 9383

Domovská vozovna: Motol

Typ vozu: 15Tf

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2016

Dodání: 20. 9. 2016

Výrobní číslo: 10321

Profil kol: PR-1

Dveře: Ultimate

Sedadla: Pino (plastová). Výrobce: Vogelsitze. Červená (RAL 3001), šedá (RAL 6500)

Označovače: Mikroelektronika Camel Combi

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Vnitřní informační systém: Bustec

Klimatizace kabiny: Bahoza HVAC S78S

Klimatizace salonu: FAIVELEY 9645500

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 800.25

Najeto: cca 155 192 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 33,416 m
Délka skříně samostatně: 31,4 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3450 mm
Vzdálenost čepů: 7750 mm » 1900 mm » 7700 mm » 1900 mm » 7750 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 450 mm / 350 mm (nízkopodlažní vstup)
Počet míst k sezení: 61
Počet míst ke stání: 223
Maximální obsaditelnost: 284 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících bez klimatizační jednotky: 43790 kg
Bez cestujících s klimatizační jednotkou: 44300 kg
Maximální zátěž: 63700 kg
Hmotnost vnějších podvozků: 5250 kg
Hmotnost vnitřních podvozků: 4890 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,9 kN | 66,4 kN | 67,1 kN | 49,1 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová
Pulzní měnič: 4 pulzní měniče s IGBT SKiiP tranzistory s rekuperací
Statický měnič: SM 36.1 – 600V ss. » 3x400 V, 14 kW, 240 A + 600V ss. » 230 V, 2,5kW, 11A
Sběrač: Stemmann Fb800.25
Odpojovač/uzemňovač: 1PPAD51
Ventilační jednotka: KTV-1-15T
Klima kabiny řidiče: HVAC S78S
Spřáhlo: Skládací, mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s pražským typem hlavy
Typ a průměr kol: 666 mm s přítlačným kotoučem a pružnou vložkou GMT
Brzdy: Elektrohydraulická střadačová kotoučová brzda Dako K.P.T.010
Kolejnicová brzda FC63 70 kN, 40A, 102 kg (stupeň 1 - střední podvozky; stupeň 2 - všechny podvozky)
Řadič: Dynamický 0-1500A
Stupně řadiče: Jízda: Dynamický (0-1500A), 7x brzda, 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 16x HLU3436 P/44-VA
Vstupní napětí motoru: ~392 V
Parametry motoru: Výkon: 46,6 kW
Otáčky: 196/706 ot./min.
Chlazení: směs voda+glykol
Motorventilátor: PM FC035-4DQ.2C.A7
3x230V
Motorventilátor pulzního měniče: 2x radiální RH25M-2DK.3B.1R

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
 5  304 po 18.2. 5:4918.2. 17:05 9383*MU
12 302 ne 17.2. 4:5718.2. 1:25 9383
10 308 so 16.2. 7:0717.2. 1:04 9383
 5  301 pá 15.2. 5:1815.2. 23:00 9383
16 318 čt 14.2. 5:1015.2. 0:14 9383
10 319 st 13.2. 4:5714.2. 1:04 9383
20 309 út 12.2. 4:1113.2. 0:33 9383
16 307 po 11.2. 14:1811.2. 22:23 9383
16 314 po 11.2. 7:0211.2. 10:05 9383
 9  329 pá 8.2. 15:378.2. 20:08 9383
15 305 pá 8.2. 5:568.2. 9:41 9383
10 324 čt 7.2. 15:268.2. 1:24 9383
 9  334 čt 7.2. 7:097.2. 9:39 9383
 5  301 st 6.2. 5:186.2. 23:00 9383
10 322 út 5.2. 5:265.2. 22:06 9383
10 312 po 4.2. 7:074.2. 20:41 9383
 5  301 pá 1.2. 5:181.2. 23:00 9383
20 310 čt 31.1. 6:121.2. 0:53 9383
16 306 st 30.1. 5:5230.1. 19:40 9383*MU
15 302 út 29.1. 7:0629.1. 20:29 9383
 7  313 po 28.1. 4:2228.1. 18:44 9383
20 309 ne 27.1. 10:0828.1. 1:13 9383
 7  307 so 26.1. 4:4026.1. 21:16 9383
 7  313 pá 25.1. 4:2225.1. 18:44 9383
12 306 čt 24.1. 4:5925.1. 0:23 9383
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná v naší databázi. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.