Jiný vůz:

Podrobnosti vozu 15Tf ev. č. 9383

Domovská vozovna: Motol

Typ vozu: 15Tf

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2016

Dodání: 20. 9. 2016

Výrobní číslo: 10321

Profil kol: PR-1

Dveře: Ultimate

Sedadla: Pino (plastová). Výrobce: Vogelsitze. Červená (RAL 3001), šedá (RAL 6500)

Označovače: Mikroelektronika Camel Combi

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Vnitřní informační systém: Bustec

Klimatizace kabiny: Bahoza HVAC S78S

Klimatizace salonu: FAIVELEY 9645500

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 800.25

Najeto: cca 148 347 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 33,416 m
Délka skříně samostatně: 31,4 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3450 mm
Vzdálenost čepů: 7750 mm » 1900 mm » 7700 mm » 1900 mm » 7750 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 450 mm / 350 mm (nízkopodlažní vstup)
Počet míst k sezení: 61
Počet míst ke stání: 223
Maximální obsaditelnost: 284 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících bez klimatizační jednotky: 43790 kg
Bez cestujících s klimatizační jednotkou: 44300 kg
Maximální zátěž: 63700 kg
Hmotnost vnějších podvozků: 5250 kg
Hmotnost vnitřních podvozků: 4890 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,9 kN | 66,4 kN | 67,1 kN | 49,1 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová
Pulzní měnič: 4 pulzní měniče s IGBT SKiiP tranzistory s rekuperací
Statický měnič: SM 36.1 – 600V ss. » 3x400 V, 14 kW, 240 A + 600V ss. » 230 V, 2,5kW, 11A
Sběrač: Stemmann Fb800.25
Odpojovač/uzemňovač: 1PPAD51
Ventilační jednotka: KTV-1-15T
Klima kabiny řidiče: HVAC S78S
Spřáhlo: Skládací, mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s pražským typem hlavy
Typ a průměr kol: 666 mm s přítlačným kotoučem a pružnou vložkou GMT
Brzdy: Elektrohydraulická střadačová kotoučová brzda Dako K.P.T.010
Kolejnicová brzda FC63 70 kN, 40A, 102 kg (stupeň 1 - střední podvozky; stupeň 2 - všechny podvozky)
Řadič: Dynamický 0-1500A
Stupně řadiče: Jízda: Dynamický (0-1500A), 7x brzda, 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 16x HLU3436 P/44-VA
Vstupní napětí motoru: ~392 V
Parametry motoru: Výkon: 46,6 kW
Otáčky: 196/706 ot./min.
Chlazení: směs voda+glykol
Motorventilátor: PM FC035-4DQ.2C.A7
3x230V
Motorventilátor pulzního měniče: 2x radiální RH25M-2DK.3B.1R

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
20 314 út 18.12. 15:1318.12. 20:42 9383
 9  318 út 18.12. 6:1018.12. 8:43 9383
 7  311 po 17.12. 14:3017.12. 22:31 9383*Z
12 314 po 17.12. 3:5617.12. 10:45 9383*MU
12 303 ne 16.12. 3:5617.12. 1:50 9383
12 303 so 15.12. 3:5616.12. 1:48 9383
10 319 pá 14.12. 4:5715.12. 1:04 9383
 9  326 čt 13.12. 5:4014.12. 0:49 9383
 7  302 st 12.12. 4:4112.12. 21:07 9383
 4  308 út 11.12. 14:0911.12. 19:39 9383
 9  334 út 11.12. 7:0911.12. 9:39 9383
16 305 po 10.12. 5:4310.12. 19:30 9383
10 311 ne 9.12. 5:5810.12. 0:44 9383
15 304 so 8.12. 6:448.12. 20:59 9383
 5  302 pá 7.12. 14:507.12. 20:54 9383
16 314 pá 7.12. 7:027.12. 10:05 9383
16 319 čt 6.12. 5:277.12. 0:34 9383
 7  311 st 5.12. 5:585.12. 22:31 9383
12 311 út 4.12. 5:505.12. 0:43 9383
 7  302 po 3.12. 4:413.12. 21:07 9383
20 307 ne 2.12. 4:513.12. 0:53 9383
20 309 so 1.12. 6:462.12. 1:13 9383
16 318 pá 30.11. 5:101.12. 0:14 9383
 5  301 čt 29.11. 5:1829.11. 23:00 9383
 7  302 st 28.11. 4:4128.11. 21:07 9383
*Z = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9389
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná v naší databázi. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.