Jiný vůz:

Informace o tramvaji 15T ev. č. 9383

Evidované celoplošné polepy:

 
 
 
Guess (od 18. 3. 2023 do současnosti)

Guess

Zobrazit ve větším rozlišení
 
 
 
Guess (od 3. 12. 2022 do 18. 3. 2023)

Guess

Zobrazit ve větším rozlišení
 
 
 
Guess (od 27. 8. 2022 do 3. 12. 2022)

Guess

Zobrazit ve větším rozlišení
 
 
 
Guess (od 27. 3. 2022 do 27. 8. 2022)

Guess

Zobrazit ve větším rozlišení
 
 
 
World of Tanks (od 12. 9. 2021 do 26. 3. 2022)

World of Tanks

Zobrazit ve větším rozlišení

Domovská vozovna: Motol

Oficiální označení typu vozu: 15T

Neoficiální označení: 15Tf

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2016

Dodání: 20. 9. 2016

Výrobní číslo: 10321

Profil kol: K

Dveře: Ultimate

Sedadla: Pino (plastová). Výrobce: Vogelsitze. Červená (RAL 3001), šedá (RAL 6500)

Centrální počítač OIS: Apex DT-04

Vnitřní informační systém: Bustec

Klimatizace kabiny: Bahoza HVAC S78S

Klimatizace salonu: Bahoza KLMT 15002

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 800.25

Najeto: cca 402 492 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 33,416 m
Délka skříně samostatně: 31,4 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3450 mm
Vzdálenost čepů: 7750 mm » 1900 mm » 7700 mm » 1900 mm » 7750 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 450 mm / 350 mm (nízkopodlažní vstup)
Počet míst k sezení: 61
Počet míst ke stání: 223
Maximální obsaditelnost: 284 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících bez klimatizační jednotky: 43790 kg
Bez cestujících s klimatizační jednotkou: 44300 kg
Maximální zátěž: 63700 kg
Hmotnost vnějších podvozků: 5250 kg
Hmotnost vnitřních podvozků: 4890 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,9 kN | 66,4 kN | 67,1 kN | 49,1 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová
Pulzní měnič: 4 pulzní měniče s IGBT SKiiP tranzistory s rekuperací
Statický měnič: SM 36.1 – 600V ss. » 3x400 V, 14 kW, 240 A + 600V ss. » 230 V, 2,5kW, 11A
Sběrač: Stemmann Fb800.25
Odpojovač/uzemňovač: 1PPAD51
Ventilační jednotka: KTV-1-15T
Klima kabiny řidiče: HVAC S78S
Spřáhlo: Skládací, mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s pražským typem hlavy
Typ a průměr kol: 666 mm s přítlačným kotoučem a pružnou vložkou GMT
Brzdy: Elektrohydraulická střadačová kotoučová brzda Dako K.P.T.010
Kolejnicová brzda FC63 70 kN, 40A, 102 kg (stupeň 1 - zadní podvozky; stupeň 2 - všechny podvozky)
Řadič: Dynamický 0-1500A
Stupně řadiče: Jízda: Dynamický (0-1500A), 7x brzda, 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 16x HLU3436 P/44-VA
Vstupní napětí motoru: ~392 V
Parametry motoru: Výkon: 46,6 kW
Otáčky: 196/706 ot./min.
Chlazení: směs voda+glykol
Motorventilátor: PM FC035-4DQ.2C.A7
3x230V
Motorventilátor pulzního měniče: 2x radiální RH25M-2DK.3B.1R

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
 7  308 dnes 5:137.6. 19:20 9383
10 301 út 6.6. 5:007.6. 0:46 9383
20 306 po 5.6. 4:075.6. 23:25 9383
 9  319 ne 4.6. 10:195.6. 0:52 9383
16 304 so 3.6. 5:163.6. 20:46 9383
20 302 pá 2.6. 4:123.6. 0:01 9383
12 308 čt 1.6. 4:222.6. 1:11 9383
10 301 st 31.5. 5:0031.5. 20:42 9383
 9  315 út 30.5. 5:4930.5. 23:53 9383
15 308 po 29.5. 4:4829.5. 21:53 9383
 9  302 ne 28.5. 6:3728.5. 21:24 9383
 9  308 so 27.5. 7:3328.5. 0:33 9383
10 314 pá 26.5. 4:4326.5. 18:09 9383
20 302 čt 25.5. 4:1226.5. 0:01 9383
 7  312 st 24.5. 5:0625.5. 0:29 9383
 9  315 út 23.5. 5:4923.5. 23:53 9383
20 303 po 22.5. 4:3222.5. 21:44 9383
12+36 314 ne 21.5. 4:4222.5. 0:51 9383
 3  301 so 20.5. 4:2921.5. 0:44 9383
 9  328 pá 19.5. 4:4620.5. 0:43 9383
16 302 čt 18.5. 5:4618.5. 23:59 9383
 7  302 st 17.5. 6:0917.5. 20:54 9383
 4  304 út 16.5. 15:1516.5. 19:15 9383
16 309 út 16.5. 5:1516.5. 9:43 9383
16 313 po 15.5. 5:3715.5. 22:59 9383


Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.