Jiný vůz:

Informace o tramvaji 15T ev. č. 9383

Domovská vozovna: Motol

Typ vozu: 15Tf

Oficiální označení typu vozu: 15T

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2016

Dodání: 20. 9. 2016

Výrobní číslo: 10321

Profil kol: PR-1

Dveře: Ultimate

Sedadla: Pino (plastová). Výrobce: Vogelsitze. Červená (RAL 3001), šedá (RAL 6500)

Označovače: Mikroelektronika Camel Combi

Centrální počítač OIS: Apex DT-04

Vnitřní informační systém: Bustec

Klimatizace kabiny: Bahoza HVAC S78S

Klimatizace salonu: FAIVELEY 9645500

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 800.25

Najeto: cca 245 352 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 33,416 m
Délka skříně samostatně: 31,4 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3450 mm
Vzdálenost čepů: 7750 mm » 1900 mm » 7700 mm » 1900 mm » 7750 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 450 mm / 350 mm (nízkopodlažní vstup)
Počet míst k sezení: 61
Počet míst ke stání: 223
Maximální obsaditelnost: 284 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících bez klimatizační jednotky: 43790 kg
Bez cestujících s klimatizační jednotkou: 44300 kg
Maximální zátěž: 63700 kg
Hmotnost vnějších podvozků: 5250 kg
Hmotnost vnitřních podvozků: 4890 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,9 kN | 66,4 kN | 67,1 kN | 49,1 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová
Pulzní měnič: 4 pulzní měniče s IGBT SKiiP tranzistory s rekuperací
Statický měnič: SM 36.1 – 600V ss. » 3x400 V, 14 kW, 240 A + 600V ss. » 230 V, 2,5kW, 11A
Sběrač: Stemmann Fb800.25
Odpojovač/uzemňovač: 1PPAD51
Ventilační jednotka: KTV-1-15T
Klima kabiny řidiče: HVAC S78S
Spřáhlo: Skládací, mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s pražským typem hlavy
Typ a průměr kol: 666 mm s přítlačným kotoučem a pružnou vložkou GMT
Brzdy: Elektrohydraulická střadačová kotoučová brzda Dako K.P.T.010
Kolejnicová brzda FC63 70 kN, 40A, 102 kg (stupeň 1 - zadní podvozky; stupeň 2 - všechny podvozky)
Řadič: Dynamický 0-1500A
Stupně řadiče: Jízda: Dynamický (0-1500A), 7x brzda, 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 16x HLU3436 P/44-VA
Vstupní napětí motoru: ~392 V
Parametry motoru: Výkon: 46,6 kW
Otáčky: 196/706 ot./min.
Chlazení: směs voda+glykol
Motorventilátor: PM FC035-4DQ.2C.A7
3x230V
Motorventilátor pulzního měniče: 2x radiální RH25M-2DK.3B.1R

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
10 316 út 14.7. 5:4515.7. 0:24 9383
10 301 po 13.7. 6:3514.7. 1:04 9383*Z
 9  316 ne 12.7. 7:4313.7. 0:49 9383
 3  316 pá 10.7. 14:3510.7. 20:28 9383
 3  316 pá 10.7. 4:0710.7. 10:04 9383
16 316 čt 9.7. 14:0810.7. 0:53 9383
 7  311 čt 9.7. 5:169.7. 9:32 9383
 9  311 st 8.7. 5:029.7. 0:59 9383
10 315 út 7.7. 5:268.7. 0:04 9383
10 302 so 4.7. 7:075.7. 1:04 9383
 7  303 pá 3.7. 4:433.7. 19:52 9383
25 304 čt 2.7. 4:292.7. 21:22 9383
10 316 st 1.7. 5:452.7. 0:24 9383
17 309 út 30.6. 5:111.7. 0:34 9383
12 308 po 29.6. 5:5629.6. 20:27 9383
 9  319 so 27.6. 8:0027.6. 20:15 9383
25 304 pá 26.6. 5:2826.6. 22:09 9383
25 305 čt 25.6. 5:3126.6. 0:55 9383
17 303 st 24.6. 5:3824.6. 21:44 9383
16 312 po 22.6. 6:2623.6. 0:13 9383
16 309 so 20.6. 5:3021.6. 0:33 9383
 4  307 pá 19.6. 6:1119.6. 9:58 9383
16 312 čt 18.6. 6:2619.6. 0:13 9383
16 306 st 17.6. 5:2717.6. 20:14 9383
22 308 út 16.6. 6:1516.6. 19:44 9383
*Z = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9347

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.