Jiný vůz:

Informace o tramvaji 15T ev. č. 9382

Domovská vozovna: Motol

Typ vozu: 15Tf

Oficiální označení typu vozu: 15T

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2016

Dodání: 13. 9. 2016

Výrobní číslo: 10320

Profil kol: PR-1

Dveře: Ultimate

Sedadla: Pino (plastová). Výrobce: Vogelsitze. Červená (RAL 3001), šedá (RAL 6500)

Označovače: Mikroelektronika Camel Combi

Centrální počítač OIS: Apex DT-04

Vnitřní informační systém: Bustec

Klimatizace kabiny: Bahoza HVAC S78S

Klimatizace salonu: FAIVELEY 9645500

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 800.25

Najeto: cca 199 699 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 33,416 m
Délka skříně samostatně: 31,4 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3450 mm
Vzdálenost čepů: 7750 mm » 1900 mm » 7700 mm » 1900 mm » 7750 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 450 mm / 350 mm (nízkopodlažní vstup)
Počet míst k sezení: 61
Počet míst ke stání: 223
Maximální obsaditelnost: 284 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících bez klimatizační jednotky: 43790 kg
Bez cestujících s klimatizační jednotkou: 44300 kg
Maximální zátěž: 63700 kg
Hmotnost vnějších podvozků: 5250 kg
Hmotnost vnitřních podvozků: 4890 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,9 kN | 66,4 kN | 67,1 kN | 49,1 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová
Pulzní měnič: 4 pulzní měniče s IGBT SKiiP tranzistory s rekuperací
Statický měnič: SM 36.1 – 600V ss. » 3x400 V, 14 kW, 240 A + 600V ss. » 230 V, 2,5kW, 11A
Sběrač: Stemmann Fb800.25
Odpojovač/uzemňovač: 1PPAD51
Ventilační jednotka: KTV-1-15T
Klima kabiny řidiče: HVAC S78S
Spřáhlo: Skládací, mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s pražským typem hlavy
Typ a průměr kol: 666 mm s přítlačným kotoučem a pružnou vložkou GMT
Brzdy: Elektrohydraulická střadačová kotoučová brzda Dako K.P.T.010
Kolejnicová brzda FC63 70 kN, 40A, 102 kg (stupeň 1 - střední podvozky; stupeň 2 - všechny podvozky)
Řadič: Dynamický 0-1500A
Stupně řadiče: Jízda: Dynamický (0-1500A), 7x brzda, 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 16x HLU3436 P/44-VA
Vstupní napětí motoru: ~392 V
Parametry motoru: Výkon: 46,6 kW
Otáčky: 196/706 ot./min.
Chlazení: směs voda+glykol
Motorventilátor: PM FC035-4DQ.2C.A7
3x230V
Motorventilátor pulzního měniče: 2x radiální RH25M-2DK.3B.1R

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
10 309 pá 23.8. 5:2624.8. 0:44 9382
12 304 čt 22.8. 5:2923.8. 0:55 9382
20 304 st 21.8. 5:1922.8. 1:05 9382
 7  306 út 20.8. 4:4420.8. 21:28 9382
17 306 po 19.8. 5:2119.8. 23:14 9382
10 309 ne 18.8. 9:2519.8. 0:24 9382
 5  306 čt 15.8. 4:4015.8. 21:57 9382
 3  313 st 14.8. 5:4315.8. 1:18 9382
10 309 út 13.8. 5:2614.8. 0:44 9382
10 302 po 12.8. 4:1812.8. 20:31 9382
10 306 pá 9.8. 5:079.8. 22:13 9382
 9  324 čt 8.8. 6:008.8. 20:23 9382
16 309 st 7.8. 5:277.8. 21:44 9382
 9  317 út 6.8. 5:366.8. 19:53 9382
 9  302 so 3.8. 5:534.8. 1:09 9382
15 308 pá 2.8. 15:212.8. 21:23 9382
 9  328 pá 2.8. 6:462.8. 9:17 9382
16 308 čt 1.8. 5:571.8. 18:30 9382
 9  302 st 31.7. 4:3331.7. 23:09 9382
20 301 út 30.7. 4:3831.7. 0:45 9382
 9  317 po 29.7. 5:3629.7. 16:55 9382*MU
15 305 ne 28.7. 4:3628.7. 21:37 9382
 9  314 so 27.7. 7:1127.7. 22:00 9382
15 304 pá 26.7. 4:2226.7. 20:53 9382
 9  320 čt 25.7. 15:2026.7. 0:49 9382
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.