Jiný vůz:

Informace o tramvaji 15T ev. č. 9382

Domovská vozovna: Motol

Typ vozu: 15Tf

Oficiální označení typu vozu: 15T

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2016

Dodání: 13. 9. 2016

Výrobní číslo: 10320

Profil kol: PR-1

Dveře: Ultimate

Sedadla: Pino (plastová). Výrobce: Vogelsitze. Červená (RAL 3001), šedá (RAL 6500)

Označovače: Mikroelektronika Camel Combi

Centrální počítač OIS: Apex DT-04

Vnitřní informační systém: Bustec

Klimatizace kabiny: Bahoza HVAC S78S

Klimatizace salonu: FAIVELEY 9645500

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 800.25

Najeto: cca 257 364 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 33,416 m
Délka skříně samostatně: 31,4 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3450 mm
Vzdálenost čepů: 7750 mm » 1900 mm » 7700 mm » 1900 mm » 7750 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 450 mm / 350 mm (nízkopodlažní vstup)
Počet míst k sezení: 61
Počet míst ke stání: 223
Maximální obsaditelnost: 284 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících bez klimatizační jednotky: 43790 kg
Bez cestujících s klimatizační jednotkou: 44300 kg
Maximální zátěž: 63700 kg
Hmotnost vnějších podvozků: 5250 kg
Hmotnost vnitřních podvozků: 4890 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,9 kN | 66,4 kN | 67,1 kN | 49,1 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová
Pulzní měnič: 4 pulzní měniče s IGBT SKiiP tranzistory s rekuperací
Statický měnič: SM 36.1 – 600V ss. » 3x400 V, 14 kW, 240 A + 600V ss. » 230 V, 2,5kW, 11A
Sběrač: Stemmann Fb800.25
Odpojovač/uzemňovač: 1PPAD51
Ventilační jednotka: KTV-1-15T
Klima kabiny řidiče: HVAC S78S
Spřáhlo: Skládací, mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s pražským typem hlavy
Typ a průměr kol: 666 mm s přítlačným kotoučem a pružnou vložkou GMT
Brzdy: Elektrohydraulická střadačová kotoučová brzda Dako K.P.T.010
Kolejnicová brzda FC63 70 kN, 40A, 102 kg (stupeň 1 - zadní podvozky; stupeň 2 - všechny podvozky)
Řadič: Dynamický 0-1500A
Stupně řadiče: Jízda: Dynamický (0-1500A), 7x brzda, 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 16x HLU3436 P/44-VA
Vstupní napětí motoru: ~392 V
Parametry motoru: Výkon: 46,6 kW
Otáčky: 196/706 ot./min.
Chlazení: směs voda+glykol
Motorventilátor: PM FC035-4DQ.2C.A7
3x230V
Motorventilátor pulzního měniče: 2x radiální RH25M-2DK.3B.1R

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
17 324 pá 3.7. 5:193.7. 19:56 9382
16 303 čt 2.7. 6:202.7. 19:57 9382
16 303 st 1.7. 6:201.7. 19:57 9382
25 308 út 30.6. 5:0630.6. 14:00 9382*MU
 9  326 po 29.6. 6:1229.6. 20:50 9382
20 302 ne 28.6. 4:3929.6. 1:05 9382
10 309 so 27.6. 4:5828.6. 0:04 9382
10 309 pá 26.6. 4:3626.6. 23:24 9382
16 312 čt 25.6. 6:2626.6. 0:13 9382
16 306 st 24.6. 5:2724.6. 20:14 9382
 9  311 út 23.6. 6:2023.6. 21:30 9382
 3  312 po 22.6. 5:0322.6. 20:09 9382
20 302 ne 21.6. 4:3922.6. 1:05 9382
 9  302 pá 19.6. 5:4219.6. 21:00 9382
 9  322 čt 18.6. 4:5319.6. 0:39 9382
 9  319 st 17.6. 7:0218.6. 0:29 9382
16 306 út 16.6. 5:2716.6. 20:14 9382
25 305 po 15.6. 5:3116.6. 0:55 9382
 9  313 so 13.6. 4:5314.6. 0:19 9382
16 312 pá 12.6. 6:2613.6. 0:13 9382
 7  305 čt 11.6. 6:1011.6. 21:15 9382
12 309 st 10.6. 5:1111.6. 1:20 9382
 7  307 út 9.6. 4:439.6. 19:52 9382
 9  322 po 8.6. 4:539.6. 0:39 9382
 9  315 ne 7.6. 7:338.6. 0:29 9382
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.