Jiný vůz:

Informace o tramvaji 15T ev. č. 9382

Domovská vozovna: Motol

Typ vozu: 15Tf

Oficiální označení typu vozu: 15T

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2016

Dodání: 13. 9. 2016

Výrobní číslo: 10320

Profil kol: PR-1

Dveře: Ultimate

Sedadla: Pino (plastová). Výrobce: Vogelsitze. Červená (RAL 3001), šedá (RAL 6500)

Označovače: Mikroelektronika Camel Combi

Centrální počítač OIS: Apex DT-04

Vnitřní informační systém: Bustec

Klimatizace kabiny: Bahoza HVAC S78S

Klimatizace salonu: FAIVELEY 9645500

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 800.25

Najeto: cca 224 569 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 33,416 m
Délka skříně samostatně: 31,4 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3450 mm
Vzdálenost čepů: 7750 mm » 1900 mm » 7700 mm » 1900 mm » 7750 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 450 mm / 350 mm (nízkopodlažní vstup)
Počet míst k sezení: 61
Počet míst ke stání: 223
Maximální obsaditelnost: 284 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících bez klimatizační jednotky: 43790 kg
Bez cestujících s klimatizační jednotkou: 44300 kg
Maximální zátěž: 63700 kg
Hmotnost vnějších podvozků: 5250 kg
Hmotnost vnitřních podvozků: 4890 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,9 kN | 66,4 kN | 67,1 kN | 49,1 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová
Pulzní měnič: 4 pulzní měniče s IGBT SKiiP tranzistory s rekuperací
Statický měnič: SM 36.1 – 600V ss. » 3x400 V, 14 kW, 240 A + 600V ss. » 230 V, 2,5kW, 11A
Sběrač: Stemmann Fb800.25
Odpojovač/uzemňovač: 1PPAD51
Ventilační jednotka: KTV-1-15T
Klima kabiny řidiče: HVAC S78S
Spřáhlo: Skládací, mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s pražským typem hlavy
Typ a průměr kol: 666 mm s přítlačným kotoučem a pružnou vložkou GMT
Brzdy: Elektrohydraulická střadačová kotoučová brzda Dako K.P.T.010
Kolejnicová brzda FC63 70 kN, 40A, 102 kg (stupeň 1 - střední podvozky; stupeň 2 - všechny podvozky)
Řadič: Dynamický 0-1500A
Stupně řadiče: Jízda: Dynamický (0-1500A), 7x brzda, 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 16x HLU3436 P/44-VA
Vstupní napětí motoru: ~392 V
Parametry motoru: Výkon: 46,6 kW
Otáčky: 196/706 ot./min.
Chlazení: směs voda+glykol
Motorventilátor: PM FC035-4DQ.2C.A7
3x230V
Motorventilátor pulzního měniče: 2x radiální RH25M-2DK.3B.1R

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
12 301 pá 17.1. 4:2117.1. 13:10 9382*MU
 7  307 čt 16.1. 15:1216.1. 21:56 9382
 9  329 čt 16.1. 4:4316.1. 9:19 9382
10 318 st 15.1. 14:3716.1. 0:44 9382
 9  310 út 14.1. 6:5114.1. 23:39 9382
 7  302 pá 10.1. 4:4110.1. 19:04 9382
10 319 čt 9.1. 4:5710.1. 1:04 9382
16 306 st 8.1. 5:529.1. 0:54 9382
12 310 út 7.1. 5:417.1. 19:55 9382
 9  307 po 6.1. 4:336.1. 21:00 9382
20 306 ne 5.1. 4:316.1. 0:33 9382
 5  307 so 4.1. 4:474.1. 23:01 9382
 7  304 pá 3.1. 4:413.1. 21:11 9382
 9  325 čt 2.1. 4:133.1. 0:59 9382
20 304 st 1.1. 6:312.1. 0:10 9382
Rok 2019
 9  324 út 31.12. 6:0031.12. 20:17 9382
 5  308 po 30.12. 4:2730.12. 21:57 9382
 9  316 so 28.12. 7:2129.12. 0:39 9382
10 310 pá 27.12. 5:3828.12. 1:04 9382
16 311 čt 26.12. 11:2027.12. 0:54 9382
 7  306 st 25.12. 6:2225.12. 21:01 9382
20 303 út 24.12. 4:3124.12. 19:37 9382
 9  302 po 23.12. 4:3323.12. 23:09 9382
 9  313 ne 22.12. 5:1323.12. 0:19 9382
 9  304 so 21.12. 6:1321.12. 23:09 9382
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.