Jiný vůz:

Informace o tramvaji 15T ev. č. 9382

Domovská vozovna: Motol

Oficiální označení typu vozu: 15T

Neoficiální označení: 15Tf

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2016

Dodání: 13. 9. 2016

Výrobní číslo: 10320

Profil kol: K

Dveře: Ultimate

Sedadla: Pino (plastová). Výrobce: Vogelsitze. Červená (RAL 3001), šedá (RAL 6500)

Centrální počítač OIS: Apex DT-04

Vnitřní informační systém: Bustec

Klimatizace kabiny: Bahoza HVAC S78S

Klimatizace salonu: Bahoza KLMT 15002

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 800.25

Najeto: cca 341 004 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 33,416 m
Délka skříně samostatně: 31,4 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3450 mm
Vzdálenost čepů: 7750 mm » 1900 mm » 7700 mm » 1900 mm » 7750 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 450 mm / 350 mm (nízkopodlažní vstup)
Počet míst k sezení: 61
Počet míst ke stání: 223
Maximální obsaditelnost: 284 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících bez klimatizační jednotky: 43790 kg
Bez cestujících s klimatizační jednotkou: 44300 kg
Maximální zátěž: 63700 kg
Hmotnost vnějších podvozků: 5250 kg
Hmotnost vnitřních podvozků: 4890 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,9 kN | 66,4 kN | 67,1 kN | 49,1 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová
Pulzní měnič: 4 pulzní měniče s IGBT SKiiP tranzistory s rekuperací
Statický měnič: SM 36.1 – 600V ss. » 3x400 V, 14 kW, 240 A + 600V ss. » 230 V, 2,5kW, 11A
Sběrač: Stemmann Fb800.25
Odpojovač/uzemňovač: 1PPAD51
Ventilační jednotka: KTV-1-15T
Klima kabiny řidiče: HVAC S78S
Spřáhlo: Skládací, mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s pražským typem hlavy
Typ a průměr kol: 666 mm s přítlačným kotoučem a pružnou vložkou GMT
Brzdy: Elektrohydraulická střadačová kotoučová brzda Dako K.P.T.010
Kolejnicová brzda FC63 70 kN, 40A, 102 kg (stupeň 1 - zadní podvozky; stupeň 2 - všechny podvozky)
Řadič: Dynamický 0-1500A
Stupně řadiče: Jízda: Dynamický (0-1500A), 7x brzda, 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 16x HLU3436 P/44-VA
Vstupní napětí motoru: ~392 V
Parametry motoru: Výkon: 46,6 kW
Otáčky: 196/706 ot./min.
Chlazení: směs voda+glykol
Motorventilátor: PM FC035-4DQ.2C.A7
3x230V
Motorventilátor pulzního měniče: 2x radiální RH25M-2DK.3B.1R

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
15 304 út 6.12. 6:096.12. 19:10 9382
16 317 po 5.12. 16:375.12. 18:59 9382
 9  318 po 5.12. 6:215.12. 8:42 9382
 9  307 ne 4.12. 4:474.12. 22:14 9382
16 306 so 3.12. 5:154.12. 0:19 9382
12+14 310 pá 2.12. 4:423.12. 1:11 9382
20 308 čt 1.12. 15:252.12. 0:41 9382
9+15 327 čt 1.12. 7:001.12. 9:41 9382
10 314 st 30.11. 4:4330.11. 18:29 9382
16 302 út 29.11. 5:4829.11. 23:59 9382
17 210 po 28.11. 18:5028.11. 19:45 9382*Z1
10 314 po 28.11. 4:4328.11. 18:09 9382
9+15 307 ne 27.11. 5:3628.11. 0:54 9382
 9  306 so 26.11. 7:1527.11. 0:13 9382
10 317 pá 25.11. 15:4525.11. 23:09 9382
16 315 pá 25.11. 6:2025.11. 8:47 9382
22 336 čt 24.11. 5:5624.11. 19:38 9382
15 306 st 23.11. 6:2923.11. 21:22 9382
 9  303 út 22.11. 5:0522.11. 18:31 9382
 9  315 po 21.11. 5:5021.11. 23:53 9382
 9  317 ne 20.11. 6:0820.11. 23:35 9382
 9  308 so 19.11. 19:1520.11. 0:33 9382*Z2
 7  304 pá 18.11. 6:2418.11. 21:09 9382
15 304 st 16.11. 6:0916.11. 19:50 9382
15 304 út 15.11. 6:0915.11. 19:10 9382
*Z1 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9170
*Z2 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9409

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.