Jiný vůz:

Informace o tramvaji 15T ev. č. 9382

Evidované celoplošné polepy:

 
 
 
Metroprojekt (od 24. 3. 2024 do 28. 9. 2024)

Metroprojekt

Zobrazit ve větším rozlišení

Domovská vozovna: Motol

Oficiální označení typu vozu: 15T

Neoficiální označení: 15Tf

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2016

Dodání: 13. 9. 2016

Výrobní číslo: 10320

Profil kol: K

Dveře: Ultimate

Sedadla: Pino (plastová). Výrobce: Vogelsitze. Červená (RAL 3001), šedá (RAL 6500)

Centrální počítač OIS: Apex DT-04

Vnitřní informační systém: Bustec

Klimatizace kabiny: Bahoza HVAC S78S

Klimatizace salonu: Bahoza KLMT 15002

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 800.25

Najeto: cca 467 933 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 33,416 m
Délka skříně samostatně: 31,4 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3450 mm
Vzdálenost čepů: 7750 mm » 1900 mm » 7700 mm » 1900 mm » 7750 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 450 mm / 350 mm (nízkopodlažní vstup)
Počet míst k sezení: 61
Počet míst ke stání: 223
Maximální obsaditelnost: 284 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících bez klimatizační jednotky: 43790 kg
Bez cestujících s klimatizační jednotkou: 44300 kg
Maximální zátěž: 63700 kg
Hmotnost vnějších podvozků: 5250 kg
Hmotnost vnitřních podvozků: 4890 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,9 kN | 66,4 kN | 67,1 kN | 49,1 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová
Pulzní měnič: 4 pulzní měniče s IGBT SKiiP tranzistory s rekuperací
Statický měnič: SM 36.1 – 600V ss. » 3x400 V, 14 kW, 240 A + 600V ss. » 230 V, 2,5kW, 11A
Sběrač: Stemmann Fb800.25
Odpojovač/uzemňovač: 1PPAD51
Ventilační jednotka: KTV-1-15T
Klima kabiny řidiče: HVAC S78S
Spřáhlo: Skládací, mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s pražským typem hlavy
Typ a průměr kol: 666 mm s přítlačným kotoučem a pružnou vložkou GMT
Brzdy: Elektrohydraulická střadačová kotoučová brzda Dako K.P.T.010
Kolejnicová brzda FC63 70 kN, 40A, 102 kg (stupeň 1 - zadní podvozky; stupeň 2 - všechny podvozky)
Řadič: Dynamický 0-1500A
Stupně řadiče: Jízda: Dynamický (0-1500A), 7x brzda, 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 16x HLU3436 P/44-VA
Vstupní napětí motoru: ~392 V
Parametry motoru: Výkon: 46,6 kW
Otáčky: 196/706 ot./min.
Chlazení: směs voda+glykol
Motorventilátor: PM FC035-4DQ.2C.A7
3x230V
Motorventilátor pulzního měniče: 2x radiální RH25M-2DK.3B.1R

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
16 312 dnes 5:1521.11. 20:07 9382
 7  310 st 20.11. 6:2720.11. 23:03 9382
 4  303 út 19.11. 6:0319.11. 20:29 9382
16 305 po 18.11. 14:5118.11. 19:31 9382
20 311 po 18.11. 6:1218.11. 8:50 9382
12 301 ne 17.11. 5:4718.11. 1:09 9382
10 305 so 16.11. 4:2216.11. 22:47 9382
12 303 pá 15.11. 15:0416.11. 0:09 9382
16 306 pá 15.11. 6:5915.11. 9:27 9382
10 319 čt 14.11. 4:4314.11. 18:42 9382
16 306 st 13.11. 14:5913.11. 23:56 9382
 7  319 st 13.11. 6:1013.11. 9:42 9382
 7  305 út 12.11. 5:4512.11. 19:23 9382
15 312 po 11.11. 6:2211.11. 21:12 9382
10 312 pá 8.11. 6:208.11. 20:28 9382
16 303 čt 7.11. 5:517.11. 21:06 9382
 4  308 st 6.11. 5:436.11. 20:55 9382
 7  319 út 5.11. 15:156.11. 0:30 9382
12 303 út 5.11. 6:045.11. 9:34 9382
15 313 po 4.11. 6:314.11. 19:27 9382
16 305 pá 1.11. 14:511.11. 19:31 9382
16 304 pá 1.11. 6:291.11. 8:55 9382
 4  309 čt 31.10. 5:5331.10. 21:09 9382
 9  319 st 30.10. 6:0530.10. 19:39 9382
 9  308 út 29.10. 7:2929.10. 18:54 9382


Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná námi, našimi spolupracovníky, či převzatá z oficiálních otevřených dat. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.