Jiný vůz:

Podrobnosti vozu 15Tf ev. č. 9382

Domovská vozovna: Motol

Typ vozu: 15Tf

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2016

Dodání: 13. 9. 2016

Výrobní číslo: 10320

Profil kol: PR-1

Dveře: Ultimate

Sedadla: Pino (plastová). Výrobce: Vogelsitze. Červená (RAL 3001), šedá (RAL 6500)

Označovače: Mikroelektronika Camel Combi

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Vnitřní informační systém: Bustec

Klimatizace kabiny: Bahoza HVAC S78S

Klimatizace salonu: FAIVELEY 9645500

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 800.25

Najeto: cca 154 376 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 33,416 m
Délka skříně samostatně: 31,4 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3450 mm
Vzdálenost čepů: 7750 mm » 1900 mm » 7700 mm » 1900 mm » 7750 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 450 mm / 350 mm (nízkopodlažní vstup)
Počet míst k sezení: 61
Počet míst ke stání: 223
Maximální obsaditelnost: 284 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících bez klimatizační jednotky: 43790 kg
Bez cestujících s klimatizační jednotkou: 44300 kg
Maximální zátěž: 63700 kg
Hmotnost vnějších podvozků: 5250 kg
Hmotnost vnitřních podvozků: 4890 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,9 kN | 66,4 kN | 67,1 kN | 49,1 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová
Pulzní měnič: 4 pulzní měniče s IGBT SKiiP tranzistory s rekuperací
Statický měnič: SM 36.1 – 600V ss. » 3x400 V, 14 kW, 240 A + 600V ss. » 230 V, 2,5kW, 11A
Sběrač: Stemmann Fb800.25
Odpojovač/uzemňovač: 1PPAD51
Ventilační jednotka: KTV-1-15T
Klima kabiny řidiče: HVAC S78S
Spřáhlo: Skládací, mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s pražským typem hlavy
Typ a průměr kol: 666 mm s přítlačným kotoučem a pružnou vložkou GMT
Brzdy: Elektrohydraulická střadačová kotoučová brzda Dako K.P.T.010
Kolejnicová brzda FC63 70 kN, 40A, 102 kg (stupeň 1 - střední podvozky; stupeň 2 - všechny podvozky)
Řadič: Dynamický 0-1500A
Stupně řadiče: Jízda: Dynamický (0-1500A), 7x brzda, 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 16x HLU3436 P/44-VA
Vstupní napětí motoru: ~392 V
Parametry motoru: Výkon: 46,6 kW
Otáčky: 196/706 ot./min.
Chlazení: směs voda+glykol
Motorventilátor: PM FC035-4DQ.2C.A7
3x230V
Motorventilátor pulzního měniče: 2x radiální RH25M-2DK.3B.1R

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
16 314 út 18.12. 15:1519.12. 0:54 9382
16 307 út 18.12. 5:5518.12. 9:01 9382
 9  334 po 17.12. 15:5717.12. 20:30 9382
16 321 po 17.12. 6:3617.12. 9:41 9382
16 310 ne 16.12. 5:3017.12. 0:34 9382
 9  324 pá 14.12. 5:3615.12. 0:39 9382
 9  312 čt 13.12. 18:3513.12. 21:30 9382*Z
 9  823 čt 13.12. 15:0013.12. 16:10 9382*Z1
 5  304 út 11.12. 5:4911.12. 21:09 9382
15 302 po 10.12. 7:0610.12. 20:29 9382
26 718 pá 7.12. 5:318.12. 0:21 9382
26 704 čt 6.12. 6:067.12. 1:01 9382
26 718 st 5.12. 5:316.12. 0:21 9382
20 704 út 4.12. 6:575.12. 0:24 9382
22 715 po 3.12. 4:384.12. 1:16 9382
22 721 ne 2.12. 9:063.12. 0:32 9382
22 710 so 1.12. 6:271.12. 23:09 9382
 1  713 pá 30.11. 6:0530.11. 20:16 9382
26 718 čt 29.11. 5:3130.11. 0:21 9382
22 715 st 28.11. 4:3829.11. 1:16 9382
22 717 út 27.11. 4:5528.11. 1:12 9382
25 710 po 26.11. 14:3027.11. 1:03 9382
22 729 po 26.11. 4:5126.11. 10:20 9382
22 706 ne 25.11. 4:0426.11. 0:59 9382
32 706 so 24.11. 6:4225.11. 1:00 9382
*Z = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9347
*Z1 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9432

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná v naší databázi. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.