Jiný vůz:

Informace o tramvaji 15T ev. č. 9382

Domovská vozovna: Motol

Oficiální označení typu vozu: 15T

Neoficiální označení: 15Tf

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2016

Dodání: 13. 9. 2016

Výrobní číslo: 10320

Profil kol: K

Dveře: Ultimate

Sedadla: Pino (plastová). Výrobce: Vogelsitze. Červená (RAL 3001), šedá (RAL 6500)

Centrální počítač OIS: Apex DT-04

Vnitřní informační systém: Bustec

Klimatizace kabiny: Bahoza HVAC S78S

Klimatizace salonu: Bahoza KLMT 15002

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 800.25

Najeto: cca 356 259 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 33,416 m
Délka skříně samostatně: 31,4 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3450 mm
Vzdálenost čepů: 7750 mm » 1900 mm » 7700 mm » 1900 mm » 7750 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 450 mm / 350 mm (nízkopodlažní vstup)
Počet míst k sezení: 61
Počet míst ke stání: 223
Maximální obsaditelnost: 284 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících bez klimatizační jednotky: 43790 kg
Bez cestujících s klimatizační jednotkou: 44300 kg
Maximální zátěž: 63700 kg
Hmotnost vnějších podvozků: 5250 kg
Hmotnost vnitřních podvozků: 4890 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,9 kN | 66,4 kN | 67,1 kN | 49,1 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová
Pulzní měnič: 4 pulzní měniče s IGBT SKiiP tranzistory s rekuperací
Statický měnič: SM 36.1 – 600V ss. » 3x400 V, 14 kW, 240 A + 600V ss. » 230 V, 2,5kW, 11A
Sběrač: Stemmann Fb800.25
Odpojovač/uzemňovač: 1PPAD51
Ventilační jednotka: KTV-1-15T
Klima kabiny řidiče: HVAC S78S
Spřáhlo: Skládací, mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s pražským typem hlavy
Typ a průměr kol: 666 mm s přítlačným kotoučem a pružnou vložkou GMT
Brzdy: Elektrohydraulická střadačová kotoučová brzda Dako K.P.T.010
Kolejnicová brzda FC63 70 kN, 40A, 102 kg (stupeň 1 - zadní podvozky; stupeň 2 - všechny podvozky)
Řadič: Dynamický 0-1500A
Stupně řadiče: Jízda: Dynamický (0-1500A), 7x brzda, 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 16x HLU3436 P/44-VA
Vstupní napětí motoru: ~392 V
Parametry motoru: Výkon: 46,6 kW
Otáčky: 196/706 ot./min.
Chlazení: směs voda+glykol
Motorventilátor: PM FC035-4DQ.2C.A7
3x230V
Motorventilátor pulzního měniče: 2x radiální RH25M-2DK.3B.1R

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
 9  319 pá 24.3. 6:0524.3. 21:39 9382
 9  328 čt 23.3. 4:4624.3. 0:43 9382
17 316 st 22.3. 5:2523.3. 0:30 9382
 7  304 út 21.3. 4:2621.3. 21:09 9382
10 313 po 20.3. 4:2321.3. 0:49 9382
22 311 ne 19.3. 4:2220.3. 1:11 9382
10 301 so 18.3. 4:2319.3. 0:29 9382
22 330 pá 17.3. 14:0518.3. 0:41 9382*Z1
10 312 pá 10.3. 6:3110.3. 17:20 9382*MU
10 314 čt 9.3. 4:439.3. 18:09 9382
16 303 st 8.3. 5:579.3. 0:19 9382
 7  312 út 7.3. 5:067.3. 20:13 9382
 7  302 po 6.3. 5:586.3. 20:54 9382
 7  302 ne 5.3. 4:265.3. 21:09 9382
10 308 pá 3.3. 5:113.3. 9:45 9382*MU
 7  302 čt 2.3. 5:582.3. 20:54 9382
 4  305 st 1.3. 15:221.3. 19:22 9382
16 311 st 1.3. 6:201.3. 9:03 9382
22 321 út 28.2. 6:0228.2. 8:52 9382
22 301 po 27.2. 4:4028.2. 1:01 9382
 8  306 ne 26.2. 10:0827.2. 0:35 9382
10 309 pá 24.2. 6:1724.2. 19:43 9382
10 308 st 22.2. 5:5922.2. 19:36 9382
32 308 út 21.2. 5:0421.2. 20:45 9382
32 312 po 20.2. 5:3620.2. 20:23 9382
*Z1 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9405
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.