Jiný vůz:

Podrobnosti vozu 15Tf ev. č. 9382

Domovská vozovna: Motol

Typ vozu: 15Tf

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2016

Dodání: 13. 9. 2016

Výrobní číslo: 10320

Profil kol: PR-1

Dveře: Ultimate

Sedadla: Pino (plastová). Výrobce: Vogelsitze. Červená (RAL 3001), šedá (RAL 6500)

Označovače: Mikroelektronika Camel Combi

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Vnitřní informační systém: Bustec

Klimatizace kabiny: Bahoza HVAC S78S

Klimatizace salonu: FAIVELEY 9645500

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 800.25

Najeto: cca 84 566 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 33,416 m
Délka skříně samostatně: 31,4 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3450 mm
Vzdálenost čepů: 7750 mm » 1900 mm » 7700 mm » 1900 mm » 7750 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 450 mm / 350 mm (nízkopodlažní vstup)
Počet míst k sezení: 61
Počet míst ke stání: 223
Maximální obsaditelnost: 284 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících bez klimatizační jednotky: 43790 kg
Bez cestujících s klimatizační jednotkou: 44300 kg
Maximální zátěž: 63700 kg
Hmotnost vnějších podvozků: 5250 kg
Hmotnost vnitřních podvozků: 4890 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,9 kN | 66,4 kN | 67,1 kN | 49,1 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová
Pulzní měnič: 4 pulzní měniče s IGBT SKiiP tranzistory s rekuperací
Statický měnič: SM 36.1 – 600V ss. » 3x400 V, 14 kW, 240 A + 600V ss. » 230 V, 2,5kW, 11A
Sběrač: Stemmann Fb800.25
Odpojovač/uzemňovač: 1PPAD51
Ventilační jednotka: KTV-1-15T
Klima kabiny řidiče: HVAC S78S
Spřáhlo: Skládací, mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s pražským typem hlavy
Typ a průměr kol: 666 mm s přítlačným kotoučem a pružnou vložkou GMT
Brzdy: Elektrohydraulická střadačová kotoučová brzda Dako K.P.T.010
Kolejnicová brzda FC63 70 kN, 40A, 102 kg (stupeň 1 - střední podvozky; stupeň 2 - všechny podvozky)
Řadič: Dynamický 0-1500A
Stupně řadiče: Jízda: Dynamický (0-1500A), 7x brzda, 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 16x HLU3436 P/44-VA
Vstupní napětí motoru: ~392 V
Parametry motoru: Výkon: 46,6 kW
Otáčky: 196/706 ot./min.
Chlazení: směs voda+glykol
Motorventilátor: PM FC035-4DQ.2C.A7
3x230V
Motorventilátor pulzního měniče: 2x radiální RH25M-2DK.3B.1R

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
9 308 ne 21.1. 4:3322.1. 0:10 9382
9 315 so 20.1. 5:1321.1. 0:31 9382
7 310 pá 19.1. 5:2419.1. 22:51 9382
15 312 čt 18.1. 5:3018.1. 19:38 9382
1+10 323 st 17.1. 4:2917.1. 23:54 9382
5 301 út 16.1. 5:1817.1. 1:21 9382
16 313 po 15.1. 7:3515.1. 20:39 9382
20 307 pá 12.1. 14:0012.1. 19:39 9382
7 304 pá 12.1. 5:4012.1. 9:35 9382
7 310 čt 11.1. 5:0511.1. 22:51 9382
5 311 st 10.1. 4:4310.1. 20:25 9382
1+10 303 út 9.1. 5:309.1. 21:32 9382
9 319 po 8.1. 5:419.1. 0:39 9382
1+10 313 ne 7.1. 13:348.1. 0:14 9382
9 310 so 6.1. 4:136.1. 21:30 9382
15 307 pá 5.1. 4:325.1. 21:38 9382
16 313 čt 4.1. 15:234.1. 20:19 9382
Rok 2017
9+98 355 ne 31.12. 4:1331.12. 13:45 9382*MU*1
12 302 so 30.12. 3:5731.12. 1:47 9382
9 310 pá 29.12. 5:0930.12. 0:11 9382
10 314 čt 28.12. 6:0528.12. 22:34 9382
9 319 so 23.12. 8:0023.12. 15:40 9382*MU
7 306 pá 22.12. 12:4022.12. 18:15 9382*Z
9 310 st 20.12. 6:5120.12. 13:30 9382*MU
7 314 út 19.12. 15:3819.12. 19:27 9382
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události
*1 = nehoda s os.vozidlem na křižovatce Táboritská x Lupáčova
*Z = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9378

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná v naší databázi. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.