Jiný vůz:

Informace o tramvaji 15T ev. č. 9381

Domovská vozovna: Motol

Typ vozu: 15Tf

Oficiální označení typu vozu: 15T

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2016

Dodání: 6. 9. 2016

Výrobní číslo: 10319

Profil kol: PR-1

Dveře: Ultimate

Sedadla: Pino (plastová). Výrobce: Vogelsitze. Červená (RAL 3001), šedá (RAL 6500)

Označovače: Mikroelektronika Camel Combi

Centrální počítač OIS: Apex DT-04

Vnitřní informační systém: Bustec

Klimatizace kabiny: Bahoza HVAC S78S

Klimatizace salonu: FAIVELEY 9645500

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 800.25

Najeto: cca 211 507 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 33,416 m
Délka skříně samostatně: 31,4 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3450 mm
Vzdálenost čepů: 7750 mm » 1900 mm » 7700 mm » 1900 mm » 7750 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 450 mm / 350 mm (nízkopodlažní vstup)
Počet míst k sezení: 61
Počet míst ke stání: 223
Maximální obsaditelnost: 284 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících bez klimatizační jednotky: 43790 kg
Bez cestujících s klimatizační jednotkou: 44300 kg
Maximální zátěž: 63700 kg
Hmotnost vnějších podvozků: 5250 kg
Hmotnost vnitřních podvozků: 4890 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,9 kN | 66,4 kN | 67,1 kN | 49,1 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová
Pulzní měnič: 4 pulzní měniče s IGBT SKiiP tranzistory s rekuperací
Statický měnič: SM 36.1 – 600V ss. » 3x400 V, 14 kW, 240 A + 600V ss. » 230 V, 2,5kW, 11A
Sběrač: Stemmann Fb800.25
Odpojovač/uzemňovač: 1PPAD51
Ventilační jednotka: KTV-1-15T
Klima kabiny řidiče: HVAC S78S
Spřáhlo: Skládací, mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s pražským typem hlavy
Typ a průměr kol: 666 mm s přítlačným kotoučem a pružnou vložkou GMT
Brzdy: Elektrohydraulická střadačová kotoučová brzda Dako K.P.T.010
Kolejnicová brzda FC63 70 kN, 40A, 102 kg (stupeň 1 - střední podvozky; stupeň 2 - všechny podvozky)
Řadič: Dynamický 0-1500A
Stupně řadiče: Jízda: Dynamický (0-1500A), 7x brzda, 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 16x HLU3436 P/44-VA
Vstupní napětí motoru: ~392 V
Parametry motoru: Výkon: 46,6 kW
Otáčky: 196/706 ot./min.
Chlazení: směs voda+glykol
Motorventilátor: PM FC035-4DQ.2C.A7
3x230V
Motorventilátor pulzního měniče: 2x radiální RH25M-2DK.3B.1R

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
 9  321 po 18.11. 5:2119.11. 0:29 9381
 5  306 ne 17.11. 4:4717.11. 22:46 9381
12 305 so 16.11. 4:2117.11. 0:20 9381
 9  315 pá 15.11. 18:5016.11. 0:09 9381*Z
 9  319 pá 15.11. 5:1715.11. 12:15 9381*MU
16 306 čt 14.11. 5:5215.11. 0:54 9381
 9  326 st 13.11. 5:4014.11. 0:49 9381
 9  330 po 11.11. 5:5111.11. 21:40 9381*MU*1
16 310 ne 10.11. 5:3011.11. 0:34 9381
 9  317 so 9.11. 5:3310.11. 0:49 9381
15 305 pá 8.11. 14:588.11. 20:51 9381
15 307 čt 7.11. 6:087.11. 21:14 9381
20 315 st 6.11. 4:527.11. 1:13 9381
21 311 út 5.11. 15:275.11. 18:46 9381
 9  318 út 5.11. 6:105.11. 8:43 9381
 9  312 po 4.11. 4:534.11. 21:30 9381
 9  316 ne 3.11. 7:434.11. 0:39 9381
20 303 so 2.11. 4:073.11. 0:57 9381
 7  301 pá 1.11. 4:221.11. 23:07 9381
10 324 čt 31.10. 15:261.11. 1:24 9381
 5  313 čt 31.10. 6:1431.10. 10:02 9381
10 308 st 30.10. 6:4330.10. 20:15 9381
12 308 út 29.10. 4:3729.10. 20:39 9381
12 302 po 28.10. 4:3629.10. 1:27 9381
20 306 ne 27.10. 12:1528.10. 1:37 9381*Z1
*Z = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8454+8455
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události
*1 = nehoda s osobním vozidlem na Národní třídě DC
*Z1 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9349

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.