Jiný vůz:

Informace o tramvaji 15T ev. č. 9381

Domovská vozovna: Motol

Typ vozu: 15Tf

Oficiální označení typu vozu: 15T

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2016

Dodání: 6. 9. 2016

Výrobní číslo: 10319

Profil kol: PR-1

Dveře: Ultimate

Sedadla: Pino (plastová). Výrobce: Vogelsitze. Červená (RAL 3001), šedá (RAL 6500)

Označovače: Mikroelektronika Camel Combi

Centrální počítač OIS: Apex DT-04

Vnitřní informační systém: Bustec

Klimatizace kabiny: Bahoza HVAC S78S

Klimatizace salonu: FAIVELEY 9645500

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 800.25

Najeto: cca 249 249 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 33,416 m
Délka skříně samostatně: 31,4 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3450 mm
Vzdálenost čepů: 7750 mm » 1900 mm » 7700 mm » 1900 mm » 7750 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 450 mm / 350 mm (nízkopodlažní vstup)
Počet míst k sezení: 61
Počet míst ke stání: 223
Maximální obsaditelnost: 284 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících bez klimatizační jednotky: 43790 kg
Bez cestujících s klimatizační jednotkou: 44300 kg
Maximální zátěž: 63700 kg
Hmotnost vnějších podvozků: 5250 kg
Hmotnost vnitřních podvozků: 4890 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,9 kN | 66,4 kN | 67,1 kN | 49,1 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová
Pulzní měnič: 4 pulzní měniče s IGBT SKiiP tranzistory s rekuperací
Statický měnič: SM 36.1 – 600V ss. » 3x400 V, 14 kW, 240 A + 600V ss. » 230 V, 2,5kW, 11A
Sběrač: Stemmann Fb800.25
Odpojovač/uzemňovač: 1PPAD51
Ventilační jednotka: KTV-1-15T
Klima kabiny řidiče: HVAC S78S
Spřáhlo: Skládací, mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s pražským typem hlavy
Typ a průměr kol: 666 mm s přítlačným kotoučem a pružnou vložkou GMT
Brzdy: Elektrohydraulická střadačová kotoučová brzda Dako K.P.T.010
Kolejnicová brzda FC63 70 kN, 40A, 102 kg (stupeň 1 - zadní podvozky; stupeň 2 - všechny podvozky)
Řadič: Dynamický 0-1500A
Stupně řadiče: Jízda: Dynamický (0-1500A), 7x brzda, 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 16x HLU3436 P/44-VA
Vstupní napětí motoru: ~392 V
Parametry motoru: Výkon: 46,6 kW
Otáčky: 196/706 ot./min.
Chlazení: směs voda+glykol
Motorventilátor: PM FC035-4DQ.2C.A7
3x230V
Motorventilátor pulzního měniče: 2x radiální RH25M-2DK.3B.1R

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
 3  308 čt 9.7. 5:1510.7. 0:19 9381
 7  309 st 8.7. 5:388.7. 22:27 9381
12 308 út 7.7. 5:567.7. 20:27 9381
 9  308 po 6.7. 9:016.7. 21:11 9381
25 304 pá 3.7. 4:293.7. 21:22 9381
 9  310 st 1.7. 15:112.7. 0:49 9381
22 320 út 30.6. 5:2030.6. 19:44 9381
 4  301 po 29.6. 15:3229.6. 19:08 9381
 4  301 po 29.6. 6:2129.6. 9:57 9381
 9  302 pá 26.6. 5:4226.6. 21:00 9381
12 304 čt 25.6. 4:3726.6. 0:55 9381
 5  302 st 24.6. 4:4124.6. 21:56 9381
20 309 út 23.6. 6:3624.6. 1:05 9381
 9  326 pá 19.6. 5:1619.6. 10:05 9381*MU
10 309 čt 18.6. 4:3618.6. 23:24 9381
25 304 st 17.6. 5:2817.6. 22:09 9381
 3  304 út 16.6. 5:2216.6. 21:39 9381
 9  301 po 15.6. 5:3915.6. 20:14 9381
10 308 so 13.6. 7:0713.6. 21:51 9381
 3  312 pá 12.6. 5:0312.6. 20:09 9381
 3  304 čt 11.6. 5:2211.6. 21:39 9381
22 308 st 10.6. 6:1510.6. 19:44 9381
16 319 út 9.6. 6:139.6. 6:40 9381*MU
 9  312 čt 7.5. 5:097.5. 12:15 9381*MU*1
 9  307 st 6.5. 21:457.5. 0:29 9381*Z
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události
*1 = nehoda s osobním vozidlem v Seifertově DC
*Z = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9374

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.