Jiný vůz:

Informace o tramvaji 15T ev. č. 9381

Domovská vozovna: Motol

Oficiální označení typu vozu: 15T

Neoficiální označení: 15Tf

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2016

Dodání: 6. 9. 2016

Výrobní číslo: 10319

Profil kol: PR-1

Dveře: Ultimate

Sedadla: Pino (plastová). Výrobce: Vogelsitze. Červená (RAL 3001), šedá (RAL 6500)

Označovače: Mikroelektronika Camel Combi

Centrální počítač OIS: Apex DT-04

Vnitřní informační systém: Bustec

Klimatizace kabiny: Bahoza HVAC S78S

Klimatizace salonu: FAIVELEY 9645500

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 800.25

Najeto: cca 259 674 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 33,416 m
Délka skříně samostatně: 31,4 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3450 mm
Vzdálenost čepů: 7750 mm » 1900 mm » 7700 mm » 1900 mm » 7750 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 450 mm / 350 mm (nízkopodlažní vstup)
Počet míst k sezení: 61
Počet míst ke stání: 223
Maximální obsaditelnost: 284 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících bez klimatizační jednotky: 43790 kg
Bez cestujících s klimatizační jednotkou: 44300 kg
Maximální zátěž: 63700 kg
Hmotnost vnějších podvozků: 5250 kg
Hmotnost vnitřních podvozků: 4890 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,9 kN | 66,4 kN | 67,1 kN | 49,1 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová
Pulzní měnič: 4 pulzní měniče s IGBT SKiiP tranzistory s rekuperací
Statický měnič: SM 36.1 – 600V ss. » 3x400 V, 14 kW, 240 A + 600V ss. » 230 V, 2,5kW, 11A
Sběrač: Stemmann Fb800.25
Odpojovač/uzemňovač: 1PPAD51
Ventilační jednotka: KTV-1-15T
Klima kabiny řidiče: HVAC S78S
Spřáhlo: Skládací, mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s pražským typem hlavy
Typ a průměr kol: 666 mm s přítlačným kotoučem a pružnou vložkou GMT
Brzdy: Elektrohydraulická střadačová kotoučová brzda Dako K.P.T.010
Kolejnicová brzda FC63 70 kN, 40A, 102 kg (stupeň 1 - zadní podvozky; stupeň 2 - všechny podvozky)
Řadič: Dynamický 0-1500A
Stupně řadiče: Jízda: Dynamický (0-1500A), 7x brzda, 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 16x HLU3436 P/44-VA
Vstupní napětí motoru: ~392 V
Parametry motoru: Výkon: 46,6 kW
Otáčky: 196/706 ot./min.
Chlazení: směs voda+glykol
Motorventilátor: PM FC035-4DQ.2C.A7
3x230V
Motorventilátor pulzního měniče: 2x radiální RH25M-2DK.3B.1R

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
16 306 st 2.9. 5:272.9. 20:14 9381*MU*1
 4  308 út 1.9. 6:221.9. 10:06 9381
 9  307 čt 27.8. 4:4228.8. 0:39 9381
20 304 st 26.8. 7:0627.8. 1:03 9381
 9  318 po 24.8. 5:3224.8. 20:14 9381
 9  317 ne 23.8. 17:1024.8. 0:59 9381*Z
 9  307 ne 23.8. 4:1323.8. 4:45 9381*MU
 4  310 so 22.8. 5:1823.8. 1:24 9381
20 309 pá 21.8. 4:4322.8. 0:43 9381
 9  315 čt 20.8. 5:2121.8. 1:09 9381
22 335 st 19.8. 5:0519.8. 22:11 9381
20 309 út 18.8. 4:4319.8. 0:43 9381
12 305 po 17.8. 5:4118.8. 1:15 9381
22 317 ne 16.8. 5:0217.8. 0:44 9381
 9  316 so 15.8. 7:2116.8. 0:49 9381
 4  317 pá 14.8. 5:1214.8. 19:38 9381
 5  306 čt 13.8. 6:1513.8. 21:11 9381
 7  302 st 12.8. 6:1812.8. 21:30 9381
22 335 út 11.8. 5:0511.8. 22:11 9381
 7  303 po 10.8. 4:4310.8. 19:52 9381
 3  308 so 8.8. 4:278.8. 23:59 9381
 9  310 pá 7.8. 15:118.8. 0:49 9381
 3  316 pá 7.8. 4:077.8. 10:04 9381
 9  307 čt 6.8. 4:427.8. 0:39 9381
25 304 st 5.8. 4:295.8. 21:22 9381
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události
*1 = nehoda s osobním vozidlem na I. P. Pavlova DC
*Z = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9391

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.