Jiný vůz:

Informace o tramvaji 15T ev. č. 9381

Domovská vozovna: Motol

Oficiální označení typu vozu: 15T

Neoficiální označení: 15Tf

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2016

Dodání: 6. 9. 2016

Výrobní číslo: 10319

Profil kol: K

Dveře: Ultimate

Sedadla: Pino (plastová). Výrobce: Vogelsitze. Červená (RAL 3001), šedá (RAL 6500)

Centrální počítač OIS: Apex DT-04

Vnitřní informační systém: Bustec

Klimatizace kabiny: Bahoza HVAC S78S

Klimatizace salonu: Bahoza KLMT 15002

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 800.25

Najeto: cca 413 910 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 33,416 m
Délka skříně samostatně: 31,4 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3450 mm
Vzdálenost čepů: 7750 mm » 1900 mm » 7700 mm » 1900 mm » 7750 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 450 mm / 350 mm (nízkopodlažní vstup)
Počet míst k sezení: 61
Počet míst ke stání: 223
Maximální obsaditelnost: 284 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících bez klimatizační jednotky: 43790 kg
Bez cestujících s klimatizační jednotkou: 44300 kg
Maximální zátěž: 63700 kg
Hmotnost vnějších podvozků: 5250 kg
Hmotnost vnitřních podvozků: 4890 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,9 kN | 66,4 kN | 67,1 kN | 49,1 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová
Pulzní měnič: 4 pulzní měniče s IGBT SKiiP tranzistory s rekuperací
Statický měnič: SM 36.1 – 600V ss. » 3x400 V, 14 kW, 240 A + 600V ss. » 230 V, 2,5kW, 11A
Sběrač: Stemmann Fb800.25
Odpojovač/uzemňovač: 1PPAD51
Ventilační jednotka: KTV-1-15T
Klima kabiny řidiče: HVAC S78S
Spřáhlo: Skládací, mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s pražským typem hlavy
Typ a průměr kol: 666 mm s přítlačným kotoučem a pružnou vložkou GMT
Brzdy: Elektrohydraulická střadačová kotoučová brzda Dako K.P.T.010
Kolejnicová brzda FC63 70 kN, 40A, 102 kg (stupeň 1 - zadní podvozky; stupeň 2 - všechny podvozky)
Řadič: Dynamický 0-1500A
Stupně řadiče: Jízda: Dynamický (0-1500A), 7x brzda, 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 16x HLU3436 P/44-VA
Vstupní napětí motoru: ~392 V
Parametry motoru: Výkon: 46,6 kW
Otáčky: 196/706 ot./min.
Chlazení: směs voda+glykol
Motorventilátor: PM FC035-4DQ.2C.A7
3x230V
Motorventilátor pulzního měniče: 2x radiální RH25M-2DK.3B.1R

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
30 305 dnes 14:3525.9. 19:55 9381
30 324 dnes 6:3525.9. 10:19 9381
30 309 so 23.9. 4:4323.9. 22:01 9381
12 304 pá 22.9. 6:2323.9. 0:28 9381
30 305 čt 21.9. 14:3521.9. 19:55 9381
 4  304 čt 21.9. 6:0021.9. 9:57 9381
20 311 st 20.9. 15:2420.9. 19:53 9381
30 306 st 20.9. 7:1120.9. 8:58 9381
 4  301 út 19.9. 14:5019.9. 18:40 9381
 9  316 po 18.9. 5:5318.9. 19:26 9381
20 303 ne 17.9. 4:3418.9. 0:41 9381
 7  508 so 16.9. 7:4016.9. 10:23 9381*Z1
12 311 pá 15.9. 5:0615.9. 20:36 9381
10 313 čt 14.9. 14:2514.9. 20:13 9381
 9  332 čt 14.9. 7:2414.9. 9:44 9381
 4  301 st 13.9. 14:5013.9. 18:40 9381
 9  318 st 13.9. 6:2413.9. 8:44 9381
22 341 út 12.9. 5:3512.9. 20:46 9381
20 311 po 11.9. 6:2012.9. 1:00 9381
16 316 pá 8.9. 14:488.9. 23:56 9381
 4  306 pá 8.9. 6:168.9. 10:17 9381
 9  309 čt 7.9. 7:397.9. 18:57 9381
20 305 st 6.9. 4:326.9. 8:53 9381
10 301 út 5.9. 5:006.9. 0:54 9381
 9  321 po 4.9. 15:225.9. 0:11 9381
*Z1 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8275+8575

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.