Jiný vůz:

Informace o tramvaji 15T ev. č. 9381

Domovská vozovna: Motol

Oficiální označení typu vozu: 15T

Neoficiální označení: 15Tf

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2016

Dodání: 6. 9. 2016

Výrobní číslo: 10319

Profil kol: K

Dveře: Ultimate

Sedadla: Pino (plastová). Výrobce: Vogelsitze. Červená (RAL 3001), šedá (RAL 6500)

Centrální počítač OIS: Apex DT-04

Vnitřní informační systém: Bustec

Klimatizace kabiny: Bahoza HVAC S78S

Klimatizace salonu: Bahoza KLMT 15002

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 800.25

Najeto: cca 297 279 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 33,416 m
Délka skříně samostatně: 31,4 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3450 mm
Vzdálenost čepů: 7750 mm » 1900 mm » 7700 mm » 1900 mm » 7750 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 450 mm / 350 mm (nízkopodlažní vstup)
Počet míst k sezení: 61
Počet míst ke stání: 223
Maximální obsaditelnost: 284 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících bez klimatizační jednotky: 43790 kg
Bez cestujících s klimatizační jednotkou: 44300 kg
Maximální zátěž: 63700 kg
Hmotnost vnějších podvozků: 5250 kg
Hmotnost vnitřních podvozků: 4890 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,9 kN | 66,4 kN | 67,1 kN | 49,1 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová
Pulzní měnič: 4 pulzní měniče s IGBT SKiiP tranzistory s rekuperací
Statický měnič: SM 36.1 – 600V ss. » 3x400 V, 14 kW, 240 A + 600V ss. » 230 V, 2,5kW, 11A
Sběrač: Stemmann Fb800.25
Odpojovač/uzemňovač: 1PPAD51
Ventilační jednotka: KTV-1-15T
Klima kabiny řidiče: HVAC S78S
Spřáhlo: Skládací, mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s pražským typem hlavy
Typ a průměr kol: 666 mm s přítlačným kotoučem a pružnou vložkou GMT
Brzdy: Elektrohydraulická střadačová kotoučová brzda Dako K.P.T.010
Kolejnicová brzda FC63 70 kN, 40A, 102 kg (stupeň 1 - zadní podvozky; stupeň 2 - všechny podvozky)
Řadič: Dynamický 0-1500A
Stupně řadiče: Jízda: Dynamický (0-1500A), 7x brzda, 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 16x HLU3436 P/44-VA
Vstupní napětí motoru: ~392 V
Parametry motoru: Výkon: 46,6 kW
Otáčky: 196/706 ot./min.
Chlazení: směs voda+glykol
Motorventilátor: PM FC035-4DQ.2C.A7
3x230V
Motorventilátor pulzního měniče: 2x radiální RH25M-2DK.3B.1R

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
 7  301 dnes 4:2528.11. 21:12 9381
 9  310 so 27.11. 4:3028.11. 0:42 9381
 9  324 pá 26.11. 6:2627.11. 0:22 9381
 9  322 čt 25.11. 15:2325.11. 19:47 9381
 4  301 čt 25.11. 7:0425.11. 9:22 9381
16 316 st 24.11. 16:0924.11. 22:37 9381
 4  305 st 24.11. 6:0124.11. 9:59 9381
12 303 út 23.11. 6:1423.11. 15:50 9381*MU
16 305 po 22.11. 5:5822.11. 19:01 9381
12 301 pá 19.11. 4:4219.11. 19:37 9381
16 309 čt 18.11. 15:1318.11. 23:57 9381
 7  301 pá 12.11. 4:2512.11. 20:42 9381
12 306 čt 11.11. 4:3912.11. 0:50 9381
12 306 st 10.11. 4:3911.11. 0:50 9381
12 304 út 9.11. 4:2310.11. 0:20 9381
16 312 po 8.11. 7:209.11. 0:17 9381
 9  313 pá 5.11. 5:505.11. 19:07 9381
12+14 305 čt 4.11. 14:344.11. 20:56 9381
12+14 310 čt 4.11. 6:274.11. 9:53 9381
12+14 319 st 3.11. 4:393.11. 18:29 9381
 9  315 út 2.11. 5:542.11. 23:52 9381
 7  301 po 1.11. 4:251.11. 20:42 9381
 5  307 ne 31.10. 10:171.11. 0:36 9381
10 301 pá 29.10. 10:3529.10. 20:35 9381*Z1
 9  310 čt 28.10. 5:3028.10. 20:10 9381*MU
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události
*Z1 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9364

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.