Jiný vůz:

Informace o tramvaji 15T ev. č. 9380

Evidované celoplošné polepy:

 
 
 
Pražská teplárenská (od 15. 8. 2021 do současnosti)

Pražská teplárenská

Zobrazit ve větším rozlišení

Domovská vozovna: Motol

Oficiální označení typu vozu: 15T

Neoficiální označení: 15Tf

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2016

Dodání: 30. 8. 2016

Výrobní číslo: 10318

Profil kol: K

Dveře: Ultimate

Sedadla: Pino (plastová). Výrobce: Vogelsitze. Červená (RAL 3001), šedá (RAL 6500)

Centrální počítač OIS: Apex DT-04

Vnitřní informační systém: Bustec

Klimatizace kabiny: Bahoza HVAC S78S

Klimatizace salonu: Bahoza KLMT 15002

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 800.25

Najeto: cca 441 135 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 33,416 m
Délka skříně samostatně: 31,4 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3450 mm
Vzdálenost čepů: 7750 mm » 1900 mm » 7700 mm » 1900 mm » 7750 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 450 mm / 350 mm (nízkopodlažní vstup)
Počet míst k sezení: 61
Počet míst ke stání: 223
Maximální obsaditelnost: 284 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících bez klimatizační jednotky: 43790 kg
Bez cestujících s klimatizační jednotkou: 44300 kg
Maximální zátěž: 63700 kg
Hmotnost vnějších podvozků: 5250 kg
Hmotnost vnitřních podvozků: 4890 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,9 kN | 66,4 kN | 67,1 kN | 49,1 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová
Pulzní měnič: 4 pulzní měniče s IGBT SKiiP tranzistory s rekuperací
Statický měnič: SM 36.1 – 600V ss. » 3x400 V, 14 kW, 240 A + 600V ss. » 230 V, 2,5kW, 11A
Sběrač: Stemmann Fb800.25
Odpojovač/uzemňovač: 1PPAD51
Ventilační jednotka: KTV-1-15T
Klima kabiny řidiče: HVAC S78S
Spřáhlo: Skládací, mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s pražským typem hlavy
Typ a průměr kol: 666 mm s přítlačným kotoučem a pružnou vložkou GMT
Brzdy: Elektrohydraulická střadačová kotoučová brzda Dako K.P.T.010
Kolejnicová brzda FC63 70 kN, 40A, 102 kg (stupeň 1 - zadní podvozky; stupeň 2 - všechny podvozky)
Řadič: Dynamický 0-1500A
Stupně řadiče: Jízda: Dynamický (0-1500A), 7x brzda, 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 16x HLU3436 P/44-VA
Vstupní napětí motoru: ~392 V
Parametry motoru: Výkon: 46,6 kW
Otáčky: 196/706 ot./min.
Chlazení: směs voda+glykol
Motorventilátor: PM FC035-4DQ.2C.A7
3x230V
Motorventilátor pulzního měniče: 2x radiální RH25M-2DK.3B.1R

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
30 307 dnes 5:4121.9. 23:27 9380
30 310 st 20.9. 5:0020.9. 20:14 9380
 9  313 út 19.9. 5:4919.9. 23:44 9380
30 310 po 18.9. 5:0018.9. 20:14 9380
10 312 ne 17.9. 10:3717.9. 23:05 9380
12 307 so 16.9. 5:2517.9. 0:48 9380
20 311 pá 15.9. 6:2016.9. 1:00 9380
 9  324 čt 14.9. 4:3014.9. 19:56 9380
16 316 st 13.9. 14:4813.9. 23:56 9380
 4  304 st 13.9. 6:0013.9. 9:57 9380
 4  306 út 12.9. 15:3012.9. 19:20 9380
20 305 út 12.9. 4:3212.9. 8:53 9380
10 318 po 11.9. 4:4312.9. 0:06 9380
 8  309 ne 10.9. 10:0711.9. 0:35 9380
 7  310 so 9.9. 5:339.9. 20:59 9380
 9  320 pá 8.9. 6:148.9. 19:41 9380
10 315 čt 7.9. 6:427.9. 20:32 9380
15 309 st 6.9. 5:086.9. 21:50 9380
 9  317 út 5.9. 5:566.9. 0:01 9380
 7  302 po 4.9. 4:334.9. 21:00 9380
 9  309 ne 3.9. 4:303.9. 23:52 9380
 8  308 so 2.9. 8:083.9. 0:55 9380
15 302 pá 1.9. 5:081.9. 19:41 9380
 7  308 čt 31.8. 5:5431.8. 22:22 9380
15 302 st 30.8. 5:0830.8. 19:41 9380


Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.