Jiný vůz:

Informace o tramvaji 15T ev. č. 9380

Evidované celoplošné polepy:

 
 
 
Pražská teplárenská (od 15. 8. 2021 do současnosti)

Pražská teplárenská

Zobrazit ve větším rozlišení

Domovská vozovna: Motol

Oficiální označení typu vozu: 15T

Neoficiální označení: 15Tf

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2016

Dodání: 30. 8. 2016

Výrobní číslo: 10318

Profil kol: K

Dveře: Ultimate

Sedadla: Pino (plastová). Výrobce: Vogelsitze. Červená (RAL 3001), šedá (RAL 6500)

Centrální počítač OIS: Apex DT-04

Vnitřní informační systém: Bustec

Klimatizace kabiny: Bahoza HVAC S78S

Klimatizace salonu: Bahoza KLMT 15002

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 800.25

Najeto: cca 405 127 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 33,416 m
Délka skříně samostatně: 31,4 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3450 mm
Vzdálenost čepů: 7750 mm » 1900 mm » 7700 mm » 1900 mm » 7750 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 450 mm / 350 mm (nízkopodlažní vstup)
Počet míst k sezení: 61
Počet míst ke stání: 223
Maximální obsaditelnost: 284 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících bez klimatizační jednotky: 43790 kg
Bez cestujících s klimatizační jednotkou: 44300 kg
Maximální zátěž: 63700 kg
Hmotnost vnějších podvozků: 5250 kg
Hmotnost vnitřních podvozků: 4890 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,9 kN | 66,4 kN | 67,1 kN | 49,1 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová
Pulzní měnič: 4 pulzní měniče s IGBT SKiiP tranzistory s rekuperací
Statický měnič: SM 36.1 – 600V ss. » 3x400 V, 14 kW, 240 A + 600V ss. » 230 V, 2,5kW, 11A
Sběrač: Stemmann Fb800.25
Odpojovač/uzemňovač: 1PPAD51
Ventilační jednotka: KTV-1-15T
Klima kabiny řidiče: HVAC S78S
Spřáhlo: Skládací, mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s pražským typem hlavy
Typ a průměr kol: 666 mm s přítlačným kotoučem a pružnou vložkou GMT
Brzdy: Elektrohydraulická střadačová kotoučová brzda Dako K.P.T.010
Kolejnicová brzda FC63 70 kN, 40A, 102 kg (stupeň 1 - zadní podvozky; stupeň 2 - všechny podvozky)
Řadič: Dynamický 0-1500A
Stupně řadiče: Jízda: Dynamický (0-1500A), 7x brzda, 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 16x HLU3436 P/44-VA
Vstupní napětí motoru: ~392 V
Parametry motoru: Výkon: 46,6 kW
Otáčky: 196/706 ot./min.
Chlazení: směs voda+glykol
Motorventilátor: PM FC035-4DQ.2C.A7
3x230V
Motorventilátor pulzního měniče: 2x radiální RH25M-2DK.3B.1R

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
17 316 čt 23.3. 5:2524.3. 0:30 9380
22 330 st 22.3. 5:4923.3. 0:41 9380
 9  307 út 21.3. 5:1421.3. 18:46 9380
 9  326 po 20.3. 15:2720.3. 20:11 9380
 9  316 po 20.3. 6:0420.3. 8:30 9380
16 303 ne 19.3. 6:3519.3. 23:19 9380
22 303 so 18.3. 17:3318.3. 23:41 9380
 7  304 pá 17.3. 4:2617.3. 21:09 9380
 9  320 čt 16.3. 5:2017.3. 0:53 9380
22 318 st 15.3. 4:3216.3. 0:51 9380
17 312 út 14.3. 6:1115.3. 0:20 9380
17 326 po 13.3. 6:0913.3. 20:34 9380
 7  308 ne 12.3. 10:0712.3. 20:39 9380
 7  301 so 11.3. 4:2611.3. 20:54 9380
 9  324 pá 10.3. 6:2611.3. 0:23 9380
 9  303 čt 9.3. 5:059.3. 18:31 9380
17 312 st 8.3. 6:119.3. 0:20 9380
 7  304 út 7.3. 4:267.3. 21:09 9380
32 301 po 6.3. 5:487.3. 0:45 9380
22 310 ne 5.3. 4:426.3. 0:51 9380
10 305 so 4.3. 5:235.3. 0:29 9380
22 317 pá 3.3. 4:123.3. 19:53 9380
32 301 čt 2.3. 5:483.3. 0:45 9380
22 322 st 1.3. 4:521.3. 20:37 9380
 9  314 út 28.2. 14:5128.2. 23:44 9380


Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.