Jiný vůz:

Informace o tramvaji 15T ev. č. 9380

Domovská vozovna: Motol

Oficiální označení typu vozu: 15T

Neoficiální označení: 15Tf

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2016

Dodání: 30. 8. 2016

Výrobní číslo: 10318

Profil kol: PR-1

Dveře: Ultimate

Sedadla: Pino (plastová). Výrobce: Vogelsitze. Červená (RAL 3001), šedá (RAL 6500)

Centrální počítač OIS: Apex DT-04

Vnitřní informační systém: Bustec

Klimatizace kabiny: Bahoza HVAC S78S

Klimatizace salonu: Bahoza KLMT 15002

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 800.25

Najeto: cca 270 637 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 33,416 m
Délka skříně samostatně: 31,4 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3450 mm
Vzdálenost čepů: 7750 mm » 1900 mm » 7700 mm » 1900 mm » 7750 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 450 mm / 350 mm (nízkopodlažní vstup)
Počet míst k sezení: 61
Počet míst ke stání: 223
Maximální obsaditelnost: 284 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících bez klimatizační jednotky: 43790 kg
Bez cestujících s klimatizační jednotkou: 44300 kg
Maximální zátěž: 63700 kg
Hmotnost vnějších podvozků: 5250 kg
Hmotnost vnitřních podvozků: 4890 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,9 kN | 66,4 kN | 67,1 kN | 49,1 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová
Pulzní měnič: 4 pulzní měniče s IGBT SKiiP tranzistory s rekuperací
Statický měnič: SM 36.1 – 600V ss. » 3x400 V, 14 kW, 240 A + 600V ss. » 230 V, 2,5kW, 11A
Sběrač: Stemmann Fb800.25
Odpojovač/uzemňovač: 1PPAD51
Ventilační jednotka: KTV-1-15T
Klima kabiny řidiče: HVAC S78S
Spřáhlo: Skládací, mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s pražským typem hlavy
Typ a průměr kol: 666 mm s přítlačným kotoučem a pružnou vložkou GMT
Brzdy: Elektrohydraulická střadačová kotoučová brzda Dako K.P.T.010
Kolejnicová brzda FC63 70 kN, 40A, 102 kg (stupeň 1 - zadní podvozky; stupeň 2 - všechny podvozky)
Řadič: Dynamický 0-1500A
Stupně řadiče: Jízda: Dynamický (0-1500A), 7x brzda, 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 16x HLU3436 P/44-VA
Vstupní napětí motoru: ~392 V
Parametry motoru: Výkon: 46,6 kW
Otáčky: 196/706 ot./min.
Chlazení: směs voda+glykol
Motorventilátor: PM FC035-4DQ.2C.A7
3x230V
Motorventilátor pulzního měniče: 2x radiální RH25M-2DK.3B.1R

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
15 303 ne 18.4. 9:4518.4. 22:00 9380
12 304 so 17.4. 7:1917.4. 22:00 9380
12 313 pá 16.4. 4:2216.4. 21:06 9380
20 308 čt 15.4. 4:4515.4. 23:31 9380
10 307 st 14.4. 4:3614.4. 22:44 9380
20 303 út 13.4. 4:1213.4. 22:51 9380
10 307 po 12.4. 4:3612.4. 22:44 9380
10 304 ne 11.4. 10:0411.4. 22:24 9380
10 304 so 10.4. 19:0010.4. 22:24 9380*Z
20 303 pá 9.4. 4:129.4. 22:51 9380
 7  306 čt 8.4. 5:358.4. 22:44 9380
14 307 st 7.4. 4:517.4. 20:34 9380
 7  306 út 6.4. 5:356.4. 22:44 9380
12 309 po 5.4. 4:225.4. 23:19 9380
20 301 ne 4.4. 4:324.4. 23:11 9380
15 311 čt 1.4. 5:361.4. 22:00 9380
14 307 st 31.3. 4:5231.3. 20:34 9380
 5  315 po 29.3. 6:1529.3. 20:48 9380
36 313 pá 26.3. 5:4526.3. 19:01 9380
 7  307 čt 25.3. 5:3925.3. 21:46 9380
36 313 st 24.3. 5:4524.3. 19:01 9380
 7  311 út 23.3. 4:2623.3. 20:11 9380
20 310 po 22.3. 5:1122.3. 21:52 9380
 5  308 ne 21.3. 5:4921.3. 21:08 9380
12 309 so 20.3. 14:0920.3. 23:19 9380*Z1
*Z = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9114
*Z1 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9347

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.