Jiný vůz:

Informace o tramvaji 15T ev. č. 9380

Evidované celoplošné polepy:

 
 
 
Pražská teplárenská (od 15. 8. 2021 do současnosti)

Pražská teplárenská

Zobrazit ve větším rozlišení

Domovská vozovna: Motol

Oficiální označení typu vozu: 15T

Neoficiální označení: 15Tf

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2016

Dodání: 30. 8. 2016

Výrobní číslo: 10318

Profil kol: K

Dveře: Ultimate

Sedadla: Pino (plastová). Výrobce: Vogelsitze. Červená (RAL 3001), šedá (RAL 6500)

Centrální počítač OIS: Apex DT-04

Vnitřní informační systém: Bustec

Klimatizace kabiny: Bahoza HVAC S78S

Klimatizace salonu: Bahoza KLMT 15002

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 800.25

Najeto: cca 381 337 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 33,416 m
Délka skříně samostatně: 31,4 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3450 mm
Vzdálenost čepů: 7750 mm » 1900 mm » 7700 mm » 1900 mm » 7750 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 450 mm / 350 mm (nízkopodlažní vstup)
Počet míst k sezení: 61
Počet míst ke stání: 223
Maximální obsaditelnost: 284 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících bez klimatizační jednotky: 43790 kg
Bez cestujících s klimatizační jednotkou: 44300 kg
Maximální zátěž: 63700 kg
Hmotnost vnějších podvozků: 5250 kg
Hmotnost vnitřních podvozků: 4890 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,9 kN | 66,4 kN | 67,1 kN | 49,1 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová
Pulzní měnič: 4 pulzní měniče s IGBT SKiiP tranzistory s rekuperací
Statický měnič: SM 36.1 – 600V ss. » 3x400 V, 14 kW, 240 A + 600V ss. » 230 V, 2,5kW, 11A
Sběrač: Stemmann Fb800.25
Odpojovač/uzemňovač: 1PPAD51
Ventilační jednotka: KTV-1-15T
Klima kabiny řidiče: HVAC S78S
Spřáhlo: Skládací, mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s pražským typem hlavy
Typ a průměr kol: 666 mm s přítlačným kotoučem a pružnou vložkou GMT
Brzdy: Elektrohydraulická střadačová kotoučová brzda Dako K.P.T.010
Kolejnicová brzda FC63 70 kN, 40A, 102 kg (stupeň 1 - zadní podvozky; stupeň 2 - všechny podvozky)
Řadič: Dynamický 0-1500A
Stupně řadiče: Jízda: Dynamický (0-1500A), 7x brzda, 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 16x HLU3436 P/44-VA
Vstupní napětí motoru: ~392 V
Parametry motoru: Výkon: 46,6 kW
Otáčky: 196/706 ot./min.
Chlazení: směs voda+glykol
Motorventilátor: PM FC035-4DQ.2C.A7
3x230V
Motorventilátor pulzního měniče: 2x radiální RH25M-2DK.3B.1R

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
22 318 dnes 7:304.12. 0:10 9380
9+15 330 pá 2.12. 6:282.12. 18:21 9380
9+26 336 čt 1.12. 6:451.12. 20:33 9380
20 302 st 30.11. 4:1230.11. 18:52 9380
9+15 327 út 29.11. 15:1630.11. 0:54 9380
 4  307 út 29.11. 6:2429.11. 8:42 9380
 7  308 po 28.11. 4:4528.11. 19:17 9380
9+15 301 ne 27.11. 4:2727.11. 23:54 9380
10 302 so 26.11. 4:4327.11. 0:49 9380
 9  329 pá 25.11. 15:5126.11. 0:53 9380
20 308 pá 25.11. 6:2325.11. 8:52 9380
15 312 čt 24.11. 5:2424.11. 20:37 9380
16 313 st 23.11. 5:3723.11. 22:59 9380
 7  305 út 22.11. 6:3222.11. 21:09 9380
 9  325 po 21.11. 4:2821.11. 19:55 9380
 9  309 ne 20.11. 5:0721.11. 0:33 9380
12+14 306 so 19.11. 4:2219.11. 23:51 9380
10 307 pá 18.11. 5:4219.11. 0:49 9380
 9  302 čt 17.11. 6:4917.11. 21:25 9380
20 301 st 16.11. 5:5516.11. 20:44 9380
 9  315 út 15.11. 5:5015.11. 23:53 9380
 7  305 po 14.11. 6:3214.11. 21:09 9380
16 307 ne 13.11. 5:1514.11. 0:19 9380
12+14 305 so 12.11. 4:4212.11. 23:31 9380
10 307 pá 11.11. 5:1012.11. 0:29 9380


Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.