Jiný vůz:

Podrobnosti vozu 15Tf ev. č. 9380

Domovská vozovna: Motol

Typ vozu: 15Tf

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2016

Dodání: 30. 8. 2016

Výrobní číslo: 10318

Profil kol: PR-1

Dveře: Ultimate

Sedadla: Pino (plastová). Výrobce: Vogelsitze. Červená (RAL 3001), šedá (RAL 6500)

Označovače: Mikroelektronika Camel Combi

Centrální počítač OIS: Apex DT-04

Vnitřní informační systém: Bustec

Klimatizace kabiny: Bahoza HVAC S78S

Klimatizace salonu: FAIVELEY 9645500

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 800.25

Najeto: cca 177 766 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 33,416 m
Délka skříně samostatně: 31,4 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3450 mm
Vzdálenost čepů: 7750 mm » 1900 mm » 7700 mm » 1900 mm » 7750 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 450 mm / 350 mm (nízkopodlažní vstup)
Počet míst k sezení: 61
Počet míst ke stání: 223
Maximální obsaditelnost: 284 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících bez klimatizační jednotky: 43790 kg
Bez cestujících s klimatizační jednotkou: 44300 kg
Maximální zátěž: 63700 kg
Hmotnost vnějších podvozků: 5250 kg
Hmotnost vnitřních podvozků: 4890 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,9 kN | 66,4 kN | 67,1 kN | 49,1 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová
Pulzní měnič: 4 pulzní měniče s IGBT SKiiP tranzistory s rekuperací
Statický měnič: SM 36.1 – 600V ss. » 3x400 V, 14 kW, 240 A + 600V ss. » 230 V, 2,5kW, 11A
Sběrač: Stemmann Fb800.25
Odpojovač/uzemňovač: 1PPAD51
Ventilační jednotka: KTV-1-15T
Klima kabiny řidiče: HVAC S78S
Spřáhlo: Skládací, mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s pražským typem hlavy
Typ a průměr kol: 666 mm s přítlačným kotoučem a pružnou vložkou GMT
Brzdy: Elektrohydraulická střadačová kotoučová brzda Dako K.P.T.010
Kolejnicová brzda FC63 70 kN, 40A, 102 kg (stupeň 1 - střední podvozky; stupeň 2 - všechny podvozky)
Řadič: Dynamický 0-1500A
Stupně řadiče: Jízda: Dynamický (0-1500A), 7x brzda, 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 16x HLU3436 P/44-VA
Vstupní napětí motoru: ~392 V
Parametry motoru: Výkon: 46,6 kW
Otáčky: 196/706 ot./min.
Chlazení: směs voda+glykol
Motorventilátor: PM FC035-4DQ.2C.A7
3x230V
Motorventilátor pulzního měniče: 2x radiální RH25M-2DK.3B.1R

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
16 320 po 8.4. 6:158.4. 9:17 9380
10 302 ne 7.4. 4:188.4. 1:24 9380
10 312 st 3.4. 7:073.4. 20:41 9380
12 301 út 2.4. 4:212.4. 23:40 9380
 7  313 po 1.4. 4:221.4. 18:44 9380
10 302 ne 31.3. 4:181.4. 1:24 9380
16 303 so 30.3. 5:3031.3. 0:34 9380
16 307 pá 29.3. 14:1829.3. 22:23 9380
 7  307 pá 29.3. 5:1629.3. 9:59 9380
20 312 čt 28.3. 4:3128.3. 20:27 9380
15 302 st 27.3. 7:0627.3. 20:29 9380
10 315 út 26.3. 4:3827.3. 0:24 9380
16 319 po 25.3. 5:2726.3. 0:34 9380
 9  310 ne 24.3. 4:1324.3. 21:30 9380
20 303 so 23.3. 4:3124.3. 0:10 9380
 7  313 pá 22.3. 4:2222.3. 18:44 9380
 5  301 čt 21.3. 5:1821.3. 23:00 9380
10 312 st 20.3. 7:0720.3. 20:41 9380
10 314 út 19.3. 4:1820.3. 0:04 9380
16 318 po 18.3. 5:1019.3. 0:14 9380
12 309 ne 17.3. 7:4118.3. 1:03 9380
 5  306 so 16.3. 4:2616.3. 22:46 9380
10 303 pá 15.3. 6:0615.3. 22:54 9380
 7  313 čt 14.3. 4:2214.3. 18:44 9380
20 312 st 13.3. 11:3013.3. 20:27 9380*Z
*Z = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9360

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná v naší databázi. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.