Jiný vůz:

Informace o tramvaji 15T ev. č. 9380

Evidované celoplošné polepy:

 
 
 
Lancôme (od 10. 12. 2023 do 6. 6. 2024)

Lancôme

Zobrazit ve větším rozlišení
 
 
 
Pražská teplárenská (od 15. 8. 2021 do 9. 12. 2023)

Pražská teplárenská

Zobrazit ve větším rozlišení

Domovská vozovna: Motol

Oficiální označení typu vozu: 15T

Neoficiální označení: 15Tf

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2016

Dodání: 30. 8. 2016

V provozu od: 13. 9. 2016

Výrobní číslo: 10318

Profil kol: K

Dveře: Ultimate

Sedadla: Pino (plastová). Výrobce: Vogelsitze. Červená (RAL 3001), šedá (RAL 6500)

Centrální počítač OIS: Apex DT-04

Vnitřní informační systém: Bustec

Klimatizace kabiny: Bahoza HVAC S78S

Klimatizace salonu: Bahoza KLMT 15002

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 800.25

Najeto: cca 555 795 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 33,416 m
Délka skříně samostatně: 31,4 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3450 mm
Vzdálenost čepů: 7750 mm » 1900 mm » 7700 mm » 1900 mm » 7750 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 450 mm / 350 mm (nízkopodlažní vstup)
Počet míst k sezení: 61
Počet míst ke stání: 223
Maximální obsaditelnost: 284 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících bez klimatizační jednotky: 43790 kg
Bez cestujících s klimatizační jednotkou: 44300 kg
Maximální zátěž: 63700 kg
Hmotnost vnějších podvozků: 5250 kg
Hmotnost vnitřních podvozků: 4890 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,9 kN | 66,4 kN | 67,1 kN | 49,1 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová
Pulzní měnič: 4 pulzní měniče s IGBT SKiiP tranzistory s rekuperací
Statický měnič: SM 36.1 – 600V ss. » 3x400 V, 14 kW, 240 A + 600V ss. » 230 V, 2,5kW, 11A
Sběrač: Stemmann Fb800.25
Odpojovač/uzemňovač: 1PPAD51
Ventilační jednotka: KTV-1-15T
Klima kabiny řidiče: HVAC S78S
Spřáhlo: Skládací, mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s pražským typem hlavy
Typ a průměr kol: 666 mm s přítlačným kotoučem a pružnou vložkou GMT
Brzdy: Elektrohydraulická střadačová kotoučová brzda Dako K.P.T.010
Kolejnicová brzda FC63 70 kN, 40A, 102 kg (stupeň 1 - zadní podvozky; stupeň 2 - všechny podvozky)
Řadič: Dynamický 0-1500A
Stupně řadiče: Jízda: Dynamický (0-1500A), 7x brzda, 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 16x HLU3436 P/44-VA
Vstupní napětí motoru: ~392 V
Parametry motoru: Výkon: 46,6 kW
Otáčky: 196/706 ot./min.
Chlazení: směs voda+glykol
Motorventilátor: PM FC035-4DQ.2C.A7
3x230V
Motorventilátor pulzního měniče: 2x radiální RH25M-2DK.3B.1R

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
 9  302 pá 23.5. 5:0723.5. 18:29 9380
15 312 čt 22.5. 6:2222.5. 21:12 9380
 5  313 út 20.5. 4:2720.5. 19:03 9380
10 317 po 19.5. 4:2320.5. 0:27 9380
 5  301 ne 18.5. 4:5219.5. 0:11 9380
 7  301 so 17.5. 9:0318.5. 0:24 9380
15 304 pá 16.5. 5:0816.5. 21:56 9380
22 323 čt 15.5. 15:3015.5. 22:09 9380*Z1
20 306 so 11.1. 4:5711.1. 22:27 9380
22 315 pá 10.1. 5:3310.1. 22:26 9380
 9  304 čt 9.1. 5:5910.1. 0:02 9380
20 309 st 8.1. 4:178.1. 20:19 9380
12 306 út 7.1. 6:048.1. 1:10 9380
16 306 po 6.1. 5:156.1. 20:21 9380
22 312 ne 5.1. 10:065.1. 22:39 9380
20 305 so 4.1. 4:374.1. 22:58 9380
 9  325 pá 3.1. 6:164.1. 0:32 9380
20 303 čt 2.1. 6:412.1. 9:27 9380
Rok 2024
7+92 352 út 31.12. 4:321.1. 7:50 9380
 7  311 po 30.12. 5:4830.12. 23:04 9380
 5  302 ne 29.12. 4:2629.12. 21:28 9380
 9  318 so 28.12. 5:3029.12. 0:42 9380
12 303 pá 27.12. 15:1628.12. 0:49 9380
15 304 st 25.12. 8:0825.12. 21:56 9380
 9  316 út 24.12. 7:2924.12. 17:33 9380
*Z1 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9371

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná námi, našimi spolupracovníky, či převzatá z oficiálních otevřených dat. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.