Jiný vůz:

Informace o tramvaji 15T ev. č. 9380

Evidované celoplošné polepy:

 
 
 
Lancôme (od 10. 12. 2023 do současnosti)

Lancôme

Zobrazit ve větším rozlišení
 
 
 
Pražská teplárenská (od 15. 8. 2021 do 9. 12. 2023)

Pražská teplárenská

Zobrazit ve větším rozlišení

Domovská vozovna: Motol

Oficiální označení typu vozu: 15T

Neoficiální označení: 15Tf

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2016

Dodání: 30. 8. 2016

Výrobní číslo: 10318

Profil kol: K

Dveře: Ultimate

Sedadla: Pino (plastová). Výrobce: Vogelsitze. Červená (RAL 3001), šedá (RAL 6500)

Centrální počítač OIS: Apex DT-04

Vnitřní informační systém: Bustec

Klimatizace kabiny: Bahoza HVAC S78S

Klimatizace salonu: Bahoza KLMT 15002

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 800.25

Najeto: cca 497 820 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 33,416 m
Délka skříně samostatně: 31,4 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3450 mm
Vzdálenost čepů: 7750 mm » 1900 mm » 7700 mm » 1900 mm » 7750 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 450 mm / 350 mm (nízkopodlažní vstup)
Počet míst k sezení: 61
Počet míst ke stání: 223
Maximální obsaditelnost: 284 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících bez klimatizační jednotky: 43790 kg
Bez cestujících s klimatizační jednotkou: 44300 kg
Maximální zátěž: 63700 kg
Hmotnost vnějších podvozků: 5250 kg
Hmotnost vnitřních podvozků: 4890 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,9 kN | 66,4 kN | 67,1 kN | 49,1 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová
Pulzní měnič: 4 pulzní měniče s IGBT SKiiP tranzistory s rekuperací
Statický měnič: SM 36.1 – 600V ss. » 3x400 V, 14 kW, 240 A + 600V ss. » 230 V, 2,5kW, 11A
Sběrač: Stemmann Fb800.25
Odpojovač/uzemňovač: 1PPAD51
Ventilační jednotka: KTV-1-15T
Klima kabiny řidiče: HVAC S78S
Spřáhlo: Skládací, mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s pražským typem hlavy
Typ a průměr kol: 666 mm s přítlačným kotoučem a pružnou vložkou GMT
Brzdy: Elektrohydraulická střadačová kotoučová brzda Dako K.P.T.010
Kolejnicová brzda FC63 70 kN, 40A, 102 kg (stupeň 1 - zadní podvozky; stupeň 2 - všechny podvozky)
Řadič: Dynamický 0-1500A
Stupně řadiče: Jízda: Dynamický (0-1500A), 7x brzda, 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 16x HLU3436 P/44-VA
Vstupní napětí motoru: ~392 V
Parametry motoru: Výkon: 46,6 kW
Otáčky: 196/706 ot./min.
Chlazení: směs voda+glykol
Motorventilátor: PM FC035-4DQ.2C.A7
3x230V
Motorventilátor pulzního měniče: 2x radiální RH25M-2DK.3B.1R

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
12 308 dnes 4:4519.5. 0:54 9380
 7  319 pá 17.5. 15:1518.5. 0:44 9380
12 303 pá 17.5. 6:0417.5. 9:34 9380
 9  313 čt 16.5. 5:4416.5. 19:14 9380
 4  311 st 15.5. 5:5315.5. 21:20 9380
16 302 út 14.5. 5:4114.5. 19:07 9380
15 312 po 13.5. 5:0813.5. 20:27 9380
22 318 ne 12.5. 5:5213.5. 0:17 9380
22 313 so 11.5. 7:4411.5. 23:07 9380
 9  322 pá 10.5. 15:2111.5. 0:12 9380
 4  310 pá 10.5. 5:1610.5. 10:19 9380
 7  317 čt 9.5. 4:449.5. 20:44 9380
17 304 st 8.5. 7:159.5. 0:31 9380
16 315 út 7.5. 7:287.5. 18:37 9380
9+22 319 ne 5.5. 10:186.5. 0:52 9380
 9  319 so 4.5. 7:325.5. 0:52 9380
12 303 čt 2.5. 6:042.5. 9:34 9380
12 310 st 1.5. 5:262.5. 1:14 9380
10 301 út 30.4. 5:0230.4. 21:49 9380
 7  310 po 29.4. 6:2729.4. 23:04 9380
15 304 ne 28.4. 6:0828.4. 21:57 9380
10 308 so 27.4. 5:0328.4. 0:07 9380
15 307 pá 26.4. 7:4626.4. 20:27 9380
sjMO 301 čt 25.4. 3:2725.4. 4:11 9380
12 310 st 24.4. 4:4525.4. 1:14 9380


Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná námi, našimi spolupracovníky, či převzatá z oficiálních otevřených dat. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.