Jiný vůz:

Informace o tramvaji 15T ev. č. 9380

Domovská vozovna: Motol

Typ vozu: 15Tf

Oficiální označení typu vozu: 15T

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2016

Dodání: 30. 8. 2016

Výrobní číslo: 10318

Profil kol: PR-1

Dveře: Ultimate

Sedadla: Pino (plastová). Výrobce: Vogelsitze. Červená (RAL 3001), šedá (RAL 6500)

Označovače: Mikroelektronika Camel Combi

Centrální počítač OIS: Apex DT-04

Vnitřní informační systém: Bustec

Klimatizace kabiny: Bahoza HVAC S78S

Klimatizace salonu: FAIVELEY 9645500

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 800.25

Najeto: cca 192 151 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 33,416 m
Délka skříně samostatně: 31,4 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3450 mm
Vzdálenost čepů: 7750 mm » 1900 mm » 7700 mm » 1900 mm » 7750 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 450 mm / 350 mm (nízkopodlažní vstup)
Počet míst k sezení: 61
Počet míst ke stání: 223
Maximální obsaditelnost: 284 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících bez klimatizační jednotky: 43790 kg
Bez cestujících s klimatizační jednotkou: 44300 kg
Maximální zátěž: 63700 kg
Hmotnost vnějších podvozků: 5250 kg
Hmotnost vnitřních podvozků: 4890 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,9 kN | 66,4 kN | 67,1 kN | 49,1 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová
Pulzní měnič: 4 pulzní měniče s IGBT SKiiP tranzistory s rekuperací
Statický měnič: SM 36.1 – 600V ss. » 3x400 V, 14 kW, 240 A + 600V ss. » 230 V, 2,5kW, 11A
Sběrač: Stemmann Fb800.25
Odpojovač/uzemňovač: 1PPAD51
Ventilační jednotka: KTV-1-15T
Klima kabiny řidiče: HVAC S78S
Spřáhlo: Skládací, mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s pražským typem hlavy
Typ a průměr kol: 666 mm s přítlačným kotoučem a pružnou vložkou GMT
Brzdy: Elektrohydraulická střadačová kotoučová brzda Dako K.P.T.010
Kolejnicová brzda FC63 70 kN, 40A, 102 kg (stupeň 1 - střední podvozky; stupeň 2 - všechny podvozky)
Řadič: Dynamický 0-1500A
Stupně řadiče: Jízda: Dynamický (0-1500A), 7x brzda, 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 16x HLU3436 P/44-VA
Vstupní napětí motoru: ~392 V
Parametry motoru: Výkon: 46,6 kW
Otáčky: 196/706 ot./min.
Chlazení: směs voda+glykol
Motorventilátor: PM FC035-4DQ.2C.A7
3x230V
Motorventilátor pulzního měniče: 2x radiální RH25M-2DK.3B.1R

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
10 310 po 19.8. 5:3820.8. 1:04 9380
 5  306 pá 16.8. 4:4016.8. 21:57 9380
20 301 čt 15.8. 4:3816.8. 0:45 9380
 3  303 st 14.8. 13:4514.8. 19:51 9380
 3  306 st 14.8. 4:2714.8. 9:52 9380
 3  308 út 13.8. 14:3413.8. 22:39 9380
 3  303 út 13.8. 4:0713.8. 9:41 9380
10 314 po 12.8. 6:1012.8. 22:34 9380
15 306 ne 11.8. 9:2111.8. 21:14 9380
17 306 so 10.8. 7:4810.8. 22:38 9380
16 311 pá 9.8. 16:509.8. 21:59 9380*Z
16 316 st 7.8. 14:547.8. 22:44 9380
10 310 st 7.8. 4:167.8. 11:16 9380
12 307 út 6.8. 4:377.8. 1:20 9380
12 304 po 5.8. 5:296.8. 0:55 9380
15 304 ne 4.8. 4:224.8. 21:22 9380
10 303 so 3.8. 4:584.8. 0:04 9380
16 311 pá 2.8. 6:172.8. 23:54 9380
10 302 čt 1.8. 4:181.8. 20:31 9380
10 312 st 31.7. 5:591.8. 1:24 9380
 9  322 út 30.7. 5:5130.7. 20:22 9380
 9  320 po 29.7. 15:2030.7. 0:49 9380
 9  320 po 29.7. 7:1529.7. 9:42 9380
 9  314 ne 28.7. 9:4228.7. 21:59 9380
 9  315 so 27.7. 5:1328.7. 0:29 9380
*Z = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9355

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.