Jiný vůz:

Informace o tramvaji 15T ev. č. 9380

Evidované celoplošné polepy:

 
 
 
Pražská teplárenská (od 15. 8. 2021 do současnosti)

Pražská teplárenská

Zobrazit ve větším rozlišení

Domovská vozovna: Motol

Oficiální označení typu vozu: 15T

Neoficiální označení: 15Tf

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2016

Dodání: 30. 8. 2016

Výrobní číslo: 10318

Profil kol: K

Dveře: Ultimate

Sedadla: Pino (plastová). Výrobce: Vogelsitze. Červená (RAL 3001), šedá (RAL 6500)

Centrální počítač OIS: Apex DT-04

Vnitřní informační systém: Bustec

Klimatizace kabiny: Bahoza HVAC S78S

Klimatizace salonu: Bahoza KLMT 15002

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 800.25

Najeto: cca 309 007 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 33,416 m
Délka skříně samostatně: 31,4 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3450 mm
Vzdálenost čepů: 7750 mm » 1900 mm » 7700 mm » 1900 mm » 7750 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 450 mm / 350 mm (nízkopodlažní vstup)
Počet míst k sezení: 61
Počet míst ke stání: 223
Maximální obsaditelnost: 284 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících bez klimatizační jednotky: 43790 kg
Bez cestujících s klimatizační jednotkou: 44300 kg
Maximální zátěž: 63700 kg
Hmotnost vnějších podvozků: 5250 kg
Hmotnost vnitřních podvozků: 4890 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,9 kN | 66,4 kN | 67,1 kN | 49,1 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová
Pulzní měnič: 4 pulzní měniče s IGBT SKiiP tranzistory s rekuperací
Statický měnič: SM 36.1 – 600V ss. » 3x400 V, 14 kW, 240 A + 600V ss. » 230 V, 2,5kW, 11A
Sběrač: Stemmann Fb800.25
Odpojovač/uzemňovač: 1PPAD51
Ventilační jednotka: KTV-1-15T
Klima kabiny řidiče: HVAC S78S
Spřáhlo: Skládací, mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s pražským typem hlavy
Typ a průměr kol: 666 mm s přítlačným kotoučem a pružnou vložkou GMT
Brzdy: Elektrohydraulická střadačová kotoučová brzda Dako K.P.T.010
Kolejnicová brzda FC63 70 kN, 40A, 102 kg (stupeň 1 - zadní podvozky; stupeň 2 - všechny podvozky)
Řadič: Dynamický 0-1500A
Stupně řadiče: Jízda: Dynamický (0-1500A), 7x brzda, 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 16x HLU3436 P/44-VA
Vstupní napětí motoru: ~392 V
Parametry motoru: Výkon: 46,6 kW
Otáčky: 196/706 ot./min.
Chlazení: směs voda+glykol
Motorventilátor: PM FC035-4DQ.2C.A7
3x230V
Motorventilátor pulzního měniče: 2x radiální RH25M-2DK.3B.1R

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
 4  301 pá 26.11. 14:5326.11. 18:52 9380
12 305 pá 26.11. 6:2726.11. 9:05 9380
 9  325 čt 25.11. 4:3025.11. 19:55 9380
 9  329 st 24.11. 15:5125.11. 0:52 9380
 4  301 st 24.11. 7:0424.11. 9:22 9380
 9  307 út 23.11. 5:2123.11. 18:47 9380
10 314 po 22.11. 6:0322.11. 22:19 9380
 9  302 ne 21.11. 6:3821.11. 21:18 9380
22 322 so 20.11. 6:4421.11. 0:27 9380
15 307 pá 19.11. 5:0819.11. 12:30 9380*MU
20 309 čt 18.11. 5:0119.11. 1:00 9380
22 322 st 17.11. 6:4418.11. 0:27 9380
 9  307 út 16.11. 5:2116.11. 18:47 9380
10 314 po 15.11. 6:0315.11. 22:19 9380
 9  303 ne 14.11. 9:0614.11. 23:52 9380
 9  305 so 13.11. 4:4913.11. 21:44 9380
 9  317 pá 12.11. 5:5213.11. 0:02 9380
12 307 čt 11.11. 4:5112.11. 1:10 9380
16 312 st 10.11. 7:2011.11. 0:17 9380
15 312 út 9.11. 6:079.11. 18:29 9380
15 309 po 8.11. 5:238.11. 21:34 9380
 9  305 ne 7.11. 7:208.11. 0:12 9380
 9  308 so 6.11. 5:467.11. 0:32 9380
20 301 pá 5.11. 5:535.11. 21:04 9380
10 308 čt 4.11. 14:455.11. 0:47 9380
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.