Jiný vůz:

Informace o tramvaji 15T ev. č. 9380

Evidované celoplošné polepy:

 
 
 
Lancôme (od 10. 12. 2023 do 6. 6. 2024)

Lancôme

Zobrazit ve větším rozlišení
 
 
 
Pražská teplárenská (od 15. 8. 2021 do 9. 12. 2023)

Pražská teplárenská

Zobrazit ve větším rozlišení

Domovská vozovna: Motol

Oficiální označení typu vozu: 15T

Neoficiální označení: 15Tf

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2016

Dodání: 30. 8. 2016

Výrobní číslo: 10318

Profil kol: K

Dveře: Ultimate

Sedadla: Pino (plastová). Výrobce: Vogelsitze. Červená (RAL 3001), šedá (RAL 6500)

Centrální počítač OIS: Apex DT-04

Vnitřní informační systém: Bustec

Klimatizace kabiny: Bahoza HVAC S78S

Klimatizace salonu: Bahoza KLMT 15002

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 800.25

Najeto: cca 545 880 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 33,416 m
Délka skříně samostatně: 31,4 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3450 mm
Vzdálenost čepů: 7750 mm » 1900 mm » 7700 mm » 1900 mm » 7750 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 450 mm / 350 mm (nízkopodlažní vstup)
Počet míst k sezení: 61
Počet míst ke stání: 223
Maximální obsaditelnost: 284 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících bez klimatizační jednotky: 43790 kg
Bez cestujících s klimatizační jednotkou: 44300 kg
Maximální zátěž: 63700 kg
Hmotnost vnějších podvozků: 5250 kg
Hmotnost vnitřních podvozků: 4890 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,9 kN | 66,4 kN | 67,1 kN | 49,1 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová
Pulzní měnič: 4 pulzní měniče s IGBT SKiiP tranzistory s rekuperací
Statický měnič: SM 36.1 – 600V ss. » 3x400 V, 14 kW, 240 A + 600V ss. » 230 V, 2,5kW, 11A
Sběrač: Stemmann Fb800.25
Odpojovač/uzemňovač: 1PPAD51
Ventilační jednotka: KTV-1-15T
Klima kabiny řidiče: HVAC S78S
Spřáhlo: Skládací, mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s pražským typem hlavy
Typ a průměr kol: 666 mm s přítlačným kotoučem a pružnou vložkou GMT
Brzdy: Elektrohydraulická střadačová kotoučová brzda Dako K.P.T.010
Kolejnicová brzda FC63 70 kN, 40A, 102 kg (stupeň 1 - zadní podvozky; stupeň 2 - všechny podvozky)
Řadič: Dynamický 0-1500A
Stupně řadiče: Jízda: Dynamický (0-1500A), 7x brzda, 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 16x HLU3436 P/44-VA
Vstupní napětí motoru: ~392 V
Parametry motoru: Výkon: 46,6 kW
Otáčky: 196/706 ot./min.
Chlazení: směs voda+glykol
Motorventilátor: PM FC035-4DQ.2C.A7
3x230V
Motorventilátor pulzního měniče: 2x radiální RH25M-2DK.3B.1R

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
12 309 čt 5.12. 4:466.12. 1:10 9380
 7  319 st 4.12. 15:155.12. 0:24 9380
 9  327 st 4.12. 7:014.12. 9:25 9380
15 307 út 3.12. 7:463.12. 20:27 9380
 9  302 po 2.12. 5:072.12. 18:29 9380
 9  310 ne 1.12. 4:292.12. 0:02 9380
 9  318 so 30.11. 5:301.12. 0:42 9380
15 312 pá 29.11. 6:2229.11. 21:12 9380
15 307 čt 28.11. 7:4628.11. 20:27 9380
 9  319 st 27.11. 6:0527.11. 19:39 9380
 4  306 út 26.11. 5:2326.11. 20:48 9380
 7  308 po 25.11. 6:0625.11. 22:32 9380
20 306 ne 24.11. 4:5724.11. 22:27 9380
 3  309 so 23.11. 4:3124.11. 1:02 9380
 9  330 pá 22.11. 4:5023.11. 0:52 9380
16 304 čt 21.11. 14:4321.11. 23:36 9380
 9  332 čt 21.11. 7:2421.11. 9:45 9380
 9  308 st 20.11. 7:2920.11. 18:54 9380
10 301 út 19.11. 5:0219.11. 21:59 9380
20 311 po 18.11. 15:4018.11. 22:58 9380
12 303 po 18.11. 6:0418.11. 9:34 9380
 5  301 ne 17.11. 4:5218.11. 0:11 9380
 9  319 so 16.11. 7:5417.11. 0:52 9380
 9  326 pá 15.11. 6:3316.11. 0:32 9380
 9  313 čt 14.11. 5:4414.11. 19:14 9380


Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná námi, našimi spolupracovníky, či převzatá z oficiálních otevřených dat. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.